19 Αυγούστου 2009
Τι απέγινε ο Λωτ;
(Χαναάν ή Κναναάν). Πρόκειται για την Ουγκαρίτ -γνωστή σήμερα ως Ρας Σάμρα (Ra’s Shamrah),
Περίπου το 1230 Π.Κ.Ε. οι Ισραηλίτες άρχισαν την εισβολή τους στην ξηρά, ενώ οι αποκαλούμενοι Λαοί της Θάλασσας -πιθανώς Αχαιοί- άρχισαν να οργώνουν την ανατολική Μεσόγειο, ανοίγοντας θαλάσσιες οδούς από την Ανατολία ως την Αίγυπτο. Η δραστηριότητά τους οδήγησε στην εγκατάλειψη της Ουγκαρίτ το 1200 Π.Κ.Ε. και το 1180 εγκαταστάθηκαν στην Φιλιστία κατά μήκος της νότιων ακτών της Καναάν. Τούτη η τελευταία αναστάτωση, όπως είναι φυσικό, ήταν και το έναυσμα για την μετάλλαξη των τοπικών λατρειών και την περαιτέρω αλλοίωση της πρωτογενούς μαρτυρίας. (Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)
Τι απέγινε ο Λωτ;
(Απο το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου ΒΙΒΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ)
Μαύρη μοίρα τον περίμενε, γιατί όπως είπαμε έκανε το τραγικό λάθος να προδώσει τα θεϊκά σχέδια σε αλλόφυλους. Έτσι, αφού πρώτα μαζί με τις δύο κόρες και τη γυναίκα του καταλήγει στη Σηγώρ, χωρίς την παραμικρή απώλεια, η αφήγηση κάνει αιφνίδια στροφή και θέλει την κυρία Λωτ να "αλατοποιείται" παραδόξως, μετά τη σωτηρία της και την είσοδό της στη πόλη Σηγώρ!
Την αποκαλούμε δε κυρία Λωτ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά μόνο επειδή το όνομα μιας τόσο τραγικής ηρωίδας, παραμένει άγνωστο. Ενώ αντίθετα, αποτελεί γενική πεποίθηση, ότι το τραγικό και εντελώς πρωτότυπο τέλος αυτής της γυναίκας, θα έκανε αυτόματα το όνομά της αθάνατο ανάμεσα στους απογόνους της. Εν τούτοις αν και "στήλη άλατος" η κυρία Λωτ παραμένει πεισματικά ανώνυμη!
Γνώμη μας είναι, ότι η γυναίκα αυτή δεν απολιθώθηκε όπως η Νιόβη του ελληνικού μύθου, αλλά βρήκε τραγικό θάνατο, είτε μέσα στις φλόγες της πυρκαγιάς, που δεν πρόλαβε ν' αποφύγει, είτε απ’ το εξαγριωμένο πλήθος της Σηγώρ, που τους καταδίωξε μαθαίνοντας απ’ τους διασωθέντες γαμβρούς του Λωτ, την ξεκάθαρη ομολογία τους, ότι ο δικός τους θεός σκόπευε να κάψει την πόλη και μάλιστα τη συγκεκριμένη αυτή νύχτα της συμφοράς. Έτσι ερμηνεύεται άλλωστε και η αντιφατική πληροφορία της Βίβλου, ότι η γυναίκα του Λωτ βρίσκει το θάνατο μετά την είσοδο τους στη Σηγώρ και όχι προηγουμένως.
Ο Λωτ λοιπόν, προφανώς κυνηγημένος απ’ τους εξαγριωμένους θεόπληκτους Χαναναίους, αυτή τη φορά από κάποιο πραγματικό θαύμα, γλιτώνει μεσ’ στην αναταραχή και το γενικό πανδαιμόνιο και κρύβεται σε μια σπηλιά στα όρη, στα βουνά, που τόσο ήθελε να αποφύγει. Μοναδικό θύμα της άτακτης φυγής του, η γυναίκα του.
Επικηρυγμένος λοιπόν και καταζητούμενος, με τη βαρύτατη κατηγορία του εμπρησμού τεσσάρων πόλεων, δεν τολμά να εμφανιστεί πουθενά και ζει μαύρη ζωή, απομονωμένος με τις δύο κόρες του σε μια ανήλιαγη σπηλιά: «Ανέβη δε ο Λώτ από τη Σηγώρ και κατοίκησε εις το όρος μαζί με τις δυο του θυγατέρες, διότι εφοβήθη να κατοικήσει στην Σηγώρ και κατοίκησε σε σπηλιά αυτός και οι δυο του θυγατέρες». Γέν.19.30.
Τίποτε δεν φαίνεται να πήγε καλά, στην σωτηρία του Λωτ! Βέβαια, εδώ η αφήγηση το παρουσιάζει όσο πιο απαλά γίνεται, κάτι σαν εκδρομή στα βουνά... Αλλά δεν αποφεύγει να πει, ότι αιτία για τον μακρόχρονο αυτό εγκλεισμό τους στο σπήλαιο, ήταν ο φόβος απ’ την εκδικητική μανία των κατοίκων της Σηγώρ και των υπολοίπων πυρπολημένων πόλεων.
Η συνέχεια είναι ακόμη πιο πιπεράτη. Στην τραγική παρατεταμένης απομόνωση της σπηλιάς, οι απ’ όλους τους κατοίκους της περιοχής κυνηγημένοι "δίκαιοι", παραπαίουν σε ανηθικότητα σαφώς χειρότερη απ’ την υποτιθέμενη των Σοδόμων, αφού κατά την διάρκεια της εκεί παραμονής τους, υποκύπτουν στο απίστευτο αμάρτημα της αιμομικτικής συνεύρεσης: «και είπε η μεγαλύτερη κόρη στην μικρότερη... άνθρωπος δεν υπάρχει επί της γης για να συνευρεθεί μαζί μας, όπως γίνεται παντού, έλα λοιπόν ας μεθύσουμε τον πατέρα μας και ας πλαγιάσουμε μαζί του...». Γέν.19. 32.
Αυτά τα ακατανόητα είπαν οι δυο "παρθένες", δείχνοντας χαλδαϊκό ήθος και χαρακτήρα βιβλικών δικαίων! Τι να πρωτοπεί κανείς για την αλλοπρόσαλλη αυτή περίπτωση! Υπενθυμίζω ότι ο ίδιος ο πατέρας τους λίγο πριν, κατά την αφήγηση πάντα, με πολύ ευκολία τις είχε προτείνει ως σεξουαλικά ανταλλάγματα στους δήθεν ποθοπλάνταχτους Σοδομίτες, που διαμαρτύροντο έξω απ’ το σπίτι του: «έχω δύο θυγατέρες που δεν γνώρισαν άνδρα, να σας τις φέρω λοιπόν έξω και κάμετε σ’ αυτές ότι σας αρέσει». Γέν.19.8.
Θα περίμενε κανείς βέβαια μεγαλύτερο θάρρος και υπερασπιστικότητα απ’ τον Λωτ. Τη στιγμή μάλιστα που αποδεδειγμένα εγνώριζε ότι συμποσιάστηκε και φιλοξενούσε "θεϊκή" αντιπροσωπεία! Αλλά οι γυναίκες στους πατριαρχικούς αυτούς χρόνους, δε φαίνεται να είναι παρά το προστατευτικό "σώμα" των πατριαρχών, σε κάθε ευκαιρία.
Εξαιρετική επίσης εντύπωση προξενεί, η ομοιόμορφη αντίδραση των δυο Χαλδαίων βιβλικών ηρώων, Αβραάμ και Λωτ. Απέναντι στον κίνδυνο, χωρίς δεύτερη σκέψη, προτάσσουν τα σεξουαλικά ανταλλάγματα των γυναικών τους! Εξ αυτού και μόνο προκύπτει, ότι στην χαλδαϊκή τους ηθική, οι γυναίκες δεν έχουν την συνήθη (τουλάχιστον για τους μεσογειακούς λαούς) κοινωνική θέση και άξια, αλλά ευκαιριακά μετατρέπονται σε σεξουαλικά εργαλεία, δημιουργίας ευκαιριών ή αποτροπής κινδύνου.
Βεβαίως και κάθε λαός ή άνθρωπος, έχει δικαίωμα να υιοθετεί τους δικούς του ηθικούς κανόνες, αλλά η ηθική δολιότητα αποκαλύπτετε, σε όλο της το μεγαλείο, όταν την δική του ανυπαρξία ηθικής, την συνοδεύει μια ακατάσχετη κατάκριση και επιθετική σπίλωση της ηθικής των άλλων!
Η παράξενη όμως αυτή ηθική ευελιξία, ή αν θέλετε η σεξουαλική πρακτική των πατριαρχών, δεν περιορίζεται μόνο στους άνδρες. Για να συμβούν όλα όσα η Βίβλος σταδιακά μας αποκαλύπτει, πρέπει και οι γυναίκες των περίεργων αυτών εξιστορήσεων, να συμφωνούν και να συμμετέχουν στην ίδια "ηθική ρευστότητα". Πραγματικά έτσι πρέπει να συμβαίνει, αφού με την πρώτη ευκαιρία βλέπουμε τις δύο "άβγαλτες" αυτές παρθένες, να σκέφτονται τρόπους για να κοιμηθούν με τον ίδιο τους τον πατέρα, με την απολύτως ψευδή δικαιολογία: «άνθρωπος δεν υπάρχει επί της γης για να συνευρεθεί μαζί μας». Γέν.19. 31.
Είναι ολοφάνερο, ότι η χονδροειδής αυτή δικαιολογία, προστέθηκε πολύ αργότερα, για να προσφέρει κάποια διέξοδο στην ανατριχιαστική αυτή περίπτωση πατριαρχικής αιμομιξίας! Είναι περισσότερο από φανερό, ότι άνδρες υπήρχαν πολλοί, οι καταζητούμενες όμως κόρες του Λωτ, ήταν αδύνατον να τους πλησιάσουν! Ένα μόλις εδάφιο πριν, (Γέν.19.30), φαίνεται ολοκάθαρα ότι μόνες τους και από φόβο εγκατέλειψαν τη μικρή πόλη Σηγώρ, που ασφαλώς ήταν γεμάτη άνδρες.
Το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα, η παραμονή του Λωτ στα βουνά και στις σπηλιές, ήταν υποχρεωτική. Ο Λωτ, έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα με τις κόρες του στην ασφάλεια της σωτήριας σπηλιάς, καταδιωκόμενος απ’ την λυσσαλέα εκδικητικότητα των αμέτρητων αθώων θυμάτων του θεού του! Ούτε ο "θεός" όμως, ούτε ο θείος του μπόρεσαν να αλλάξουν στο παραμικρό την μαύρη απομόνωσή του!
Κατήγοροί τους, οι διασωθέντες προφανώς γαμβροί του, που οργισμένοι διέδωσαν την τραγική κατηγορία του εμπρησμού, αφού ο Λωτ τους περιέγραψε την καταστροφή, πολύ πριν αυτή εκδηλωθεί.
Έτσι, αποκλεισμένος και κυνηγημένος με μοναδικό ίσως κρυφό τροφοδότη του, τον θείο του τον Αβραάμ, συντηρείται στο σπήλαιο κρυφά και έχει εκεί ψηλά στα βουνά, αρκετό κρασί για να μεθάει πριν από κάθε συνεύρεση με τις κόρες του: «Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους την νύκτα εκείνη με κρασί και κοιμήθηκε μαζί του η μεγάλη του κόρη... Εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν ξάπλωσε ούτε όταν σηκώθηκε. Την άλλη μέρα είπε στη μικρή αδελφή της, χθες βράδυ ξάπλωσα εγώ με τον πατέρα μας. Έλα να τον μεθύσουμε κι απόψε και κοιμήσου εσύ μαζί του... Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους και πλάγιασε η μικρότερη μαζί του και πάλι εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν ξάπλωσε ούτε όταν σηκώθηκε. Έτσι οι δυο κόρες του Λωτ έμειναν έγκυες από τον πατέρα τους»! Γέν. 19.32-36.
Αλήθεια, γιατί ο Λωτ κέρδισε τον τίτλο του δικαίου; Ούτε μια πράξη άξια αυτού του τίτλου δεν μας παρουσιάζει πουθενά η Βίβλος, από την αρχή της ζωής του έως το τέλος! Είχαμε λοιπόν κάποιες δυσκολίες να καταλάβουμε το είδος και τον βαθμό της "δικαιοσύνη" αυτού του ανθρώπου... αλλά μετά την αδαμάντινη ακεραιότητά του εδώ στο βουνό, καταλάβαμε αμέσως το πόσο "δίκαιος" ήταν!
Η αφήγηση και πάλι αλαφροπατά εσκεμμένα. Το πρόβλημα των βιβλικών ηρωίδων είναι, ότι, ή δεν θα πιάνουν καθόλου παιδί και θα επιστρατεύονται όλες οι ουράνιες δυνάμεις για τη θεραπεία τους απ’ την στειρότητα, ή όπως εδώ, θα είναι οι ίδιες ένα ανεπανάληπτο θαύμα γονιμότητας και θα τους αρκεί μια μοναδική σεξουαλική επαφή, για να αποκτήσουν ταυτόχρονα και οι δύο κόρες του Λωτ, απογόνους! Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι κάτι τέτοιο, μόνο με αληθινό θαύμα θα μπορούσε να επιτευχθεί. Λέτε λοιπόν να ευλογήθηκαν με θαυματουργική σύλληψη, ακόμα και σ’ αυτήν την αιμομικτική περίπτωση;!
Για τα παραπάνω εντελώς ανήθικα, όσο κι αν ψάξει κανείς τα βιβλικά κείμενα, δεν θα βρει την παραμικρή αντίδραση του Λωτ ή και του Αβραάμ ακόμα, στο ακραίο αυτό περιστατικό θυγατρο-παιδεραστίας. Μάλιστα από ολόκληρο το "ιερό" βιβλικό κείμενο, απουσιάζει κάθε σχόλιο θεϊκής δυσαρέσκειας και απαξίωσης!
Συνοπτικά λοιπόν, ο Αβραάμ και η Σάρρα δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την αδελφογαμία, ούτε ένοιωσαν ποτέ άβολα στην επαναλαμβανόμενη έστω χάριν προστασίας ή πλουτισμού μοιχεία. Ο Λωτ δεν δίστασε να προσφέρει την σεξουαλικότητα των παιδιών του, για να εξευμενίσει το εξαγριωμένο πλήθιος... και με την πρώτη ευκαιρία οι δυο του κόρες, (κατά την ψυχρή μας εκτίμηση και με την δική του συγκατάθεση) παραδόθηκαν σε μακροχρόνια αιμομικτική ερωτική σχέση. Τι συμβαίνει λοιπόν; Τι δεν καταλαβαίνουμε σωστά;
Έχω την εντύπωση ότι ο λεγόμενος Σοδομισμός ό,τι κι αν αυτός ήθελαν να περιλαμβάνει, δεν ήταν βαρύτερο παράπτωμα απ’ αυτό της εκούσιας μεθοδευμένης και κατ’ εξακολούθηση αιμομικτικής συνεύρεσης, στην οποία επιδόθηκαν οι δύο ανήλικες θυγατέρες του Λωτ, με την σιωπηρή συγκατάθεση του δήθεν "ακούσιου" εραστή και μέθυσου Λωτ.
Ακόμα κι αν δεχθούμε, ότι ο Λωτ βρισκόταν πράγματι σε μια σπάνια και εξαιρετικά περίεργη κατάσταση μέθης, να μπορεί δηλαδή να ανταποκριθεί σεξουαλικές, χωρίς όμως να είναι σε θέση να αναγνωρίσει... τα ίδια του τα παιδιά, ως σεξουαλικούς του συντρόφους, αυτό αθωώνει ίσως τον Λωτ, όχι όμως και τις κόρες του, που σύμφωνα με το κείμενο δεν ήταν διόλου μεθυσμένες! Τελικά... μήπως ξέρετε πόσοι ήταν οι δίκαιοι που σώθηκαν απ’ τη φλογερότερη περίπτωση οργής του θεού κατά της ανηθικότητας;
Επανέρχεται λοιπόν η βασανιστική ερώτηση: Γιατί ο θεός της Βίβλου, απ’ την μια επεμβαίνει δυναμικά για να δώσει ένα μάθημα ηθικής τάξης και αφανίζει μάλιστα μέσα σε μια κόλαση πυρός τέσσερις πολυπληθείς πολιτείες, των οποίων την ανηθικότητα (ούτε η δική τους Βίβλος) ποτέ δεν κατάφερε να τεκμηριώσει, ενώ απ’ την άλλη, όταν κατά τη ίδια αυτή αφήγηση, η ομολογημένη ανηθικότητα των ημετέρων ξεπερνά κάθε φαντασία, ο ίδιος αυτός θεός, παραμένει απλά σιωπηλός, χωρίς την παραμικρή ένδειξη οργής;
Όλα δείχνουν ότι ο θεός του Αβραάμ χρησιμοποιεί την ηθική οργή, μόνο όταν αυτή εξυπηρετεί τα κατασχετικά σχέδια της προφητικής απαλλοτρίωσης. Δεν ενδιαφέρεται όμως διόλου να ορίσει οποιουσδήποτε ηθικούς κανόνες περί δικαίων και αδίκων. Ή για να το πούμε καλύτερα: το κακό και το ανήθικο, στα χέρια των ημετέρων μπορεί να είναι όπλο και μέθοδος προώθησης δολίων σχεδίων ατιμωρητί. Ενώ για τους εκτός ημών, είναι οπωσδήποτε αιτία πληγών και θανάτου. Βολικό ε! Εδώ, γνωστός κωμικός (Mel Brukcs) απολαμβάνωντας τα σεξουαλικά "προνόμια" του βασιλιά, θα μας κοίταγε κατάματα χαμογελαστός και κουνώντας το κεφάλι του θα έλεγε: «it’s good to be king»! Πράγματι, είναι πολύ βολικό να είσαι... πάντα εσύ ο βασιλιάς!
Βέβαια, θα πρέπει εδώ να παραδεχθούμε, ότι ο θεός του Αβραάμ, δεν κάνει τίποτε περισσότερο απ’ ότι έκαναν και οι υπόλοιποι θεοί της εποχής του. Δίνουν θεολογική υπόσταση, (ηθική κάλυψη), στις αποφάσεις των ηρώων τους. Στην Οδύσσεια, βλέπουμε τον πανούργο Οδυσσέα να αναγγέλλει στον γιο του τον Τηλέμαχο την δική του απόφαση, του φόνου των μνηστήρων λέγοντας: «παραγγελιά είναι της Αθηνάς να σκεφτούμε τώρα τον φόνο των εχθρών μας» Homerus Epic.Od 16.233.
Ο Οδυσσέας ήξερε ασφαλώς, ότι θα ήταν πολύ ευκολότερο να προετοιμάσει τον φόνο εκατόν δέκα οκτώ (118) μνηστήρων (Od.16.247) με εντολή και συμπαράσταση "θεού", παρά ολομόναχος! Η διαφορά βέβαια στις δυο αυτές περιπτώσεις είναι θεμελιακή. Ο μεν Οδυσσέας προσπαθεί να ανακτήσει την ιδιοκτησία του, από τους επίβουλους και υπεράριθμους μνηστήρες, ενώ ο Αβραάμ, είναι, ο επίβουλος κατασχέτης της νόμιμης περιούσιας των Χαναναίων.
Θα ήταν λοιπόν απολύτως αφελές, μετά απ’ όλα αυτά να δεχθούμε ότι πίσω απ’ τις ιστορίες αυτές, υπήρχε ένα αληθινός θεός που εξοργίστηκε απ’ την ανηθικότητα των άλλων, την στιγμή που οι δικοί του τρισευλογημένοι "δίκαιοι", ζούσαν σε απόλυτη ηθική ακαταστασία. Οι ηθικολογίες της Βίβλου λοιπόν, αποδεικνύονται αποδοτικό εργαλείο καταστροφής της υπόληψης και της αξιοπρέπειας των λαών-στόχων, δημιουργώντας το κατάλληλο κλήμα επιθετικής και κατασχετικής ηθικής οργής.
Με τα παραμυθολογήματα του τύπου "έβρεξε πυρ εξ ουρανού" και "μη γυρίσεις πίσω σου γιατί θα γίνεις στήλη άλατος", κατάφεραν να εξασφαλίσουν για τις σκληρές αυτές βιβλικές εικόνες, μια ατμόσφαιρα άκριτης αποδοχής! Η βιβλική εξιστόρηση, πατώντας εναλλάξ πότε πάνω στην θεολογική παραμυθολογία και πότε στην πραγματική αφήγηση, κατάφερε να αχρηστέψει ως υπερβολική και ιερόσυλη κάθε κριτική διάθεση, ενώ ταυτόχρονα διέσωσε για τους μυημένους, τα πραγματικά μυστικά της φοβερής δράσης των πατριαρχών!
Η απόπειρα μυθολογικής συγκάλυψης, ενός ολοκαυτώματος, όπου ανύποπτοι πολίτες μιας ολόκληρης πεντάπολης, παραδόθηκαν στις φλόγες μιας ομάδας αδίστακτων Χαλδαίων, αποδείχθηκε απολύτως επιτυχής, αφού στην συγκεκριμένη βιβλική αφήγηση, κανείς μέχρι σήμερα δεν είδε τίποτε περισσότερο, από ενδιαφέρουσες ηθικό-θρησκευτικές εικόνες ή φανταστικές παραμυθολογίες! Κανέναν δεν ενοχλεί π.χ. η σκέψη, ότι ο θεός της Παλαιάς Διαθήκης, στερημένος εδώ από κάθε πρωτοτυπία, έκανε την γυναίκα του Λωτ στήλη άλατος, καταμεσής μιας αλλατο-θάλασσας (Νιτρία Νεκράς Θαλάσσης)... εκεί δηλαδή που για χιλιάδες χρόνια, υπήρχαν αμέτρητες στήλες αλάτων;!
Το εξαιρετικά ανησυχητικό και ανεξήγητο για την ανθρώπινη κριτική ικανότητα είναι, ότι, μπροστά στο παραμύθι του οργισμένου θεού, αφανίζεται κάθε κριτική σκέψη!
Αν θυμηθούμε, ότι τουλάχιστον οι δυο μεγάλες πόλεις Σόδομα και Γόμορρα, παρουσιάζονται με πύλες, κάστρα, στρατό και βασιλιάδες, καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για πολιτείες με κάποιες χιλιάδες κατοίκων. Αν υπολογίσουμε ένα μόνο παιδί σε τρυφερή ηλικία σε κάθε δεύτερη οικογένεια, καταλαβαίνετε ότι σύμφωνα με την ακατανόητη βιβλική απόλυτη θεόσταλτη καταστροφή... χάθηκαν εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αθώα μωρά!!!
Κανείς λοιπόν δεν αισθάνεται άσχημα, που σύμφωνα με την βιβλική διήγηση, εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αθώα παιδιά και βρέφη, κάηκαν ζωντανά σε τέσσερις ολόκληρες πόλεις, από την οργή ενός Χαλδαίου θεού; Ποιος θεός θα έστηνε, την εντελώς ανόητη εκείνη συζήτηση "περί δέκα δίκαιων" (Γέν.18.32), όταν όλα τα παιδιά αυτών των πόλεων ήταν εξ ορισμού αθώα;!
Δυστυχώς, όταν η κριτική μας ικανότητα αδρανεί, ακόμα και σε επίπεδο γονικής ευαισθησίας... τότε δυστυχώς κάτι δεν πάει καθόλου καλά! Το να μην αισθάνεται κανείς άβολα καταθέτοντας την υποστήριξή του σε έναν θεό που παραμυθολογείται ότι έψησε ζωντανά πάνω στον θυμό του εκατοντάδες (εξ ορισμού επαναλαμβάνω) αθώα παιδάκια... είναι κάτι περισσότερο από περίεργο... είναι παθολογικά επικίνδυνο!
Γιατί αλήθεια πρέπει να δίνουμε αυτή την αλαφρόμυαλη ασυλία, σ’ όλες αυτές τις ταπεινωτικές για τη νοημοσύνη μας εξιστορήσεις της Βίβλου; Με την τόση διαχρονική ευπιστία μας, δεν διευκολύναμε άραγε το ατιμωτικό έργο της ιστορικής σπίλωσης των Σοδομο-Χαναναίων; Δεν είναι επίσης φανερό, ότι υιοθετώντας τόσο αβασάνιστα την ιστορική κακοποίηση ενός οποιουδήποτε λαού, με την στάση μας αυτή, διευκολύνουμε αφάνταστα τους εφευρέτες της ιστορικής παραχάραξης, να συμπεριλάβουν αργά ή γρήγορα και την όποια δική μας ιστορία, στις σκόπιμες παραχαράξεις τους;
Αν ο δικαιολογημένος σεβασμός μας προς τον αξιαγάπητο συμπαντικό Θεό, έγινε αφορμή να μεταβληθούμε σε κοπάδια άκριτης θρησκευτικότητας, τότε η φιλοθεΐα μας, από αγνό δείγμα φιλευσέβειας... έγινε ο τάφος κάθε περίσκεψης και αξιοπρέπειας.
* * *
Πριν αποχαιρετίσουμε τον Λωτ και την αξεπέραστη δικαιοσύνη του, δεν πρέπει να παραλείψουμε να πούμε ότι η περίφημη "στήλη άλατος" που υποτίθεται ότι έγινε η γυναίκα του Λωτ, πιθανότατα μας μεταφέρει εικόνες, απ’ τους πολύ περίεργους τοπικούς σχηματισμούς της πλέον παράξενης θάλασσας του κόσμου, που βρίσκεται λίγο νοτιότερα απ’ τον υποτιθέμενο τόπο της αδικοχαμένης πεντάπολης, της Νεκράς θάλασσας. Εκεί εκβάλλει ο ορμητικός Ιορδάνης και που ακόμα ονομάζεται όχι μόνο αλμυρά, αλλά και ασφαλτική θάλασσα.
Διαβάζουμε γι αυτήν: «Η Νεκρά Θάλασσα αποτελεί μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο καθώς, βρίσκεται στο βάθος μιας κοιλότητας 392 μέτρων κάτω απ’ την επιφάνεια της Μεσογείου και εξ αιτίας της πολύ δυνατής εξάτμισης, συγκεντρώνεται σ’ αυτήν πολύ περισσότερο αλάτι απ’ ότι σ’ άλλες θάλασσες, μέσα σ’ αυτό το τόσο αλμυρό νερό, όπου κανένα ζώο ούτε φυτό μπορεί να ζήσει, υπάρχει μεγάλη ποσότητα χλωρίου, μαγνησίου, σόδα, άσφαλτος και θειάφι».
Να λοιπόν, που μέχρι σήμερα η άσφαλτος (πίσσα) της περιοχής επιβεβαιώνεται σα φυσικό προσόν της περιοχής και το θείον (θειάφι) δεν υπήρχε απολύτως καμία ανάγκη να πέσει απ’ τον ουρανό, μια και οι φυσικοί μηχανισμοί παραγωγής του, ατελείωτες τώρα χιλιετίες, το είχαν χαρίσει άφθονο στην περιοχή!
Έτσι, τα φυσικά φαινόμενα της περιοχής, με τους άφθονους παράξενους αλάτινους σχηματισμούς που σίγουρα ανέκαθεν υπήρχαν στην περιοχή, δέθηκαν μυθολογικά με το θειάφι και την αλατοποίηση της ανώνυμης γυναίκα του Λωτ. Ταυτόχρονα φέρνουν στο νου μας, ανάλογες ιστορίες, όπως η ομηρική αναφορά στο καράβι των Φαιάκων, που πέτρωσε έξω απ’ το ίδιο του το λιμάνι, χτυπημένο απ’ την οργή του Ποσειδώνα γιατί μετέφερε τον τιμωρημένο, πολυπλάνητο Οδυσσέα στην Ιθάκη! Λέγεται, πως ακόμα δείχνουν το καράβι αυτό στους επισκέπτες του νησιού!
Αυτός λοιπόν είναι ο άγιος Λωτ (!) του οποίου την ιερή μνήμη, κανένας ποτέ δεν κατάλαβε, γιατί η εκκλησία των Ελλήνων επιμένει να εορτάζει στις 9 Οκτωβρίου: «Αβραάμ και του ανιψιού αυτού Λώτ»! Αν θέλαμε να τιμήσουμε... αναξίους... δεν είχαμε δικούς μας, έπρεπε ακόμα και τέτοιους να δανειστούμε;!
Απο το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου ΒΙΒΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ
18 Αυγούστου 2009
Τα,ηλικίας 5.000 ετών,κρανία των κατοίκων της Ήλιδας,στο μικροσκόπιο!
Στο μικροσκόπιο τα κρανία του πρώτου πληθυσμού της Αρχαίας Ήλιδας | |||
Σημαντικά είναι τα στοιχεία της έρευνας για τα αίτια που οδήγησαν στην εξαφάνιση του πληθυσμού που υπήρχε στην Αρχαία Ήλιδα τους προμηκυναϊκούς χρόνους, πριν από 5000 χρόνια, την οποία διενεργεί το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης σε συνεργασία με τον Πανεπιστήμιο Κρήτης. Στα πλαίσια αυτά η κλινική Ιπποκράτης στον Πύργο συνέβαλλε στην εξέλιξη της έρευνας προσφέροντας την τεχνική υποστήριξη διαθέτοντας τον αξονικό τομογράφο για την τρισδιάστατη απεικόνιση των κρανίων των ανθρώπων αυτών καθώς επίσης και το επιστημονικό του προσωπικό για την ανάλυση των ευρημάτων από την ιατροδικαστική εξέταση που έγινε. Αρκετά από τα κρανία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξονικής τομογραφίας, διαπιστώθηκε ότι έχουν χτυπήματα με διάφορα αντικείμενα και γενικότερα αρκετά από τα κόκαλα ήταν σπασμένα. Ανάμεσα στα κρανία που βρέθηκαν στην αρχαία Ήλιδα ήταν και νέων παιδιών τα οποία είχαν εμφανή σημάδια κακοποίησης. Γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ενδεχόμενο ο πληθυσμός αυτός να είχε εξολοθρευτεί από άλλες φυλές δεν αποκλείεται. Βέβαια το τελικό ιστορικό συμπέρασμα θα εξαχθεί από τον συνδυασμό των ευρημάτων της ιατροδικαστικής έρευνας των κρανίων αυτών και των ιστορικών στοιχείων που υπάρχουν για την συγκεκριμένη περίοδο.
Εμείς συμβάλαμε με τα τεχνικά μέσα που έχουμε στην απεικόνιση αυτών των δεδομένων από την ακτινογράφηση των κρανίων και επίσης στο τρισδιάστατο μετασχηματισμό τους κάτι που ο δικός αξονικός τομογράφος διαθέτει. Και το προσωπικό μας είναι εξειδικευμένο και βοηθήσαμε στην επεξεργασία των στοιχείων που συγκεντρώσαμε από την μελέτη τους με τον αξονικό τομογράφο και είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί και στο μέλλον να βοηθήσουμε σε αυτή την έρευνα.
Από τις ανασκαφές του Αυστριακού Ινστιτούτου κατά τα έτη 1910-1914 και από αυτές που πραγματοποίησε ο Νικόλαος Γιαλούρης το 1960, προκύπτει πως η Ήλιδα κατοικήθηκε από την Πρωτοελλαδική εποχή. Η πόλη βρισκόταν στην κορυφή της ακρόπολης και απλωνόταν βορειοδυτικά προς τον Πηνειό, στον χώρο όπου αργότερα τον 4ο αιώνα κτίσθηκε το θέατρο. Αποτελούσε κατά τους Μηκυναϊούς χρόνους μία από τις πέντε σπουδαιότερες πόλεις του βασιλείου των Επειών, με αξιόλογη συμμετοχή στον Τρωϊκό πόλεμο.
Παναγιώτης Παυλόπουλος |
Πολύ λίγοι ξέρουν τα βρώμικα της Ανατολικής εκκλησίας.
(Ελευθεροτυπία, 10/8/2009)
Συγχαίρω τον κ. Γ. Σταματόπουλο για τη σθεναρή κριτική του για τη λογοκρισία της ταινίας του Κώστα Γαβρά από τον υπουργό Πολιτισμού και τον πρόεδρο του Μουσείου της Ακρόπολης («Ε», 28/7).
Μία από τις αιτίες που επιτρέπουν σε πολιτικούς και κρατικούς λειτουργούς τέτοιες κατάπτυστες πράξεις είναι ότι στα ελληνικά σχολεία "διδάσκεται" προπαγάνδα και όχι ιστορία. Στο βιβλίο μου "Θίγονται τα κακώς κείμενα" αναφέρομαι πολλές φορές στα σημερινά χάλια της Εκκλησίας. Αναφέρομαι επίσης στα χάλια της στο παρελθόν, όπως στο δείγμα που ακολουθεί:
"Η πραγματική ιστορία της Ελληνικής εκκλησίας παραμένει ένα καλά κρυμμένο μυστικό για τους πολλούς Ελληνες. Δεν διδάσκεται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κι έτσι, ενώ δεν υπάρχει σχεδόν Ελληνας που να μην ξέρει τα βρώμικα του Βατικανού, τις αγριότητες της ιερής εξέτασης, τη βοήθεια στους εγκληματίες πολέμου ναζήδες, που για να ξεφύγουν από τη δικαιοσύνη, τους φυγάδευαν στη Ν. Αμερική κτλ., πολύ λίγοι ξέρουν τα βρώμικα της Ανατολικής εκκλησίας. Αναφέρω παράδειγμα από το βιβλίο του Μ.Β. Λεφτσένκο (Μ.Β.Λ.) 'Ιστορία του Βυζαντίου': Η σοβαρή όξυνση της πάλης στους ανώτερους αυλικούς και εκκλησιαστικούς κύκλους έφτασε σε τέτοιο σημείο το 797, ώστε η Ειρήνη, που εξυμνείται από την Εκκλησία για την ευλάβειά της, τύφλωσε το γιο της, τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο".
Για τις αγριότητες των εικονολατρών εις βάρος των "αιρετικών" Παυλικιανών: "Δεκάδες χιλιάδες από αυτούς τους "αιρετικούς" υποβλήθηκαν τη δεύτερη πενηνταετία του 9ου αιώνα στα πιο θηριώδικα μαρτύρια: τους ανασκολόπιζαν, τους πνίγανε στη θάλασσα, τους δολοφονούσαν. Η περιουσία τους κατασχόταν προς όφελος του δημοσίου. Οι χρονογράφοι αναφέρουν ότι εκατό χιλιάδες είναι τα θύματα αυτών των διωγμών που έκανε η εκκλησία τον 9ο αιώνα..."».
Διονύσιος Συκιώτης
Χημικός - περιβαλλοντολόγος
ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
www.Apodimos.com
Μεγάλο ενδιαφέρον μας κίνησε ένα έγκυρο άρθρο γεμάτο από πληροφορίες που αφορούν τα αίτια και τους αίτιους για την μεγάλη Διεθνή οικονομική Κρίση, που συνταράσσει όλο τον κόσμο και την Ελλάδα. Μέσα σ’ αυτή την συγγραφή που θα παρουσιάσουμε σε όλους τους Έλληνες και Απόδημους αδελφούς μας αναφέρονται σαν αιτία και τα ΜΜΕ. Εμείς από το 2004 είχαμε κροὐσει τον κώδωνα για την απολιτικοποίηση των Ελλήνων που συμμέτοχοι ήταν και τα ελληνικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ όμως λόγω των υπαρχόντων πολιτικών συγκυριών σταματήσαμε προς στιγμή διότι σκοπός μας είναι ο πολιτικοποιημένος Έλληνας. Μελετώντας το εν θέματι άρθρο θα μάθετε πολλά.
ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
Καθώς η μεγαλύτερη οικονομική κρίση που έχει πλήξει τον κόσμο από την εποχή του περίφημου οικονομικού κραχ του 1929 συνεχίζεται, ξεγυμνώνοντας όλες τις οικονομικές πολιτικές των τελευταίων 20 χρόνων, παρατηρούμε ότι κανένας δεν αναφέρεται και στο ποιοι συγκεκριμένα ευθύνονται γι αυτή. Επειδή όμως στην Ελλάδα θα αργήσει ακόμα να καταδειχθεί κάτι τέτοιο, διαβάστε ένα πολύ καλό άρθρο που δημοσιεύτηκε παλαιότερα στο TEMPO NEWS και αναφέρεται στις συγκεκριμένες πολιτικές ευθύνες κομμάτων και πολιτικών της Αμερικής, της χώρας δηλαδή από όπου ξεκίνησε η κρίση.
Η μεγάλη πλειοψηφία των Αμερικανών φαίνεται μάλλον να αγνοεί πλήρως το ποιος εν τέλει ευθύνεται για την εξέλιξη αυτή. Και παρόλο που η προσοχή της κοινής γνώμης δεν είναι εύκολο να αποσπάται μακριά από τα οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν τον κόσμο, τα μεγάλα ΜΜΕ συνεχίζουν να αποφεύγουν να εστιάζουν στους πραγματικούς υπεύθυνους. Αυτούς δηλαδή τους λίγους προνομιούχους που κρύβονται στις σκιές και που κατάφεραν να διχάσουν την μεσαία τάξη σε έχοντες και μη. Αντί λοιπόν να αποκαλύψουν την γυμνή αλήθεια, ότι δηλαδή η παρούσα οικονομική κρίση οφείλεται κυρίως στη καταστροφική δράση αλλά και στην αδράνεια των δυο πολιτικών σχηματισμών της χώρας κατά τα τελευταία 20 χρόνια, οι φωστήρες των μεγάλων ΜΜΕ την αγνοούν επιδεικτικά.
Ούτε κουβέντα δεν ακούγεται για την τεράστια απάτη, από τους μεγαλόσχημους δημοσιογράφους και αναλυτές που όμως αμείβονται με εκατομμύρια δολάρια από τους «σπόνσορές» τους.
Οι συνθήκες που καθόρισαν την σημερινή κρίση ξεκίνησαν από την εποχή που αποφασίστηκε η επιτάχυνση της «απορύθμισης» στις χρηματιστηριακές και οικονομικές αγορές. Η ακριβής ημερομηνία δεν είναι εύκολο να εντοπιστεί αλλά τα πρόσωπα κλειδιά είναι γνωστά. Ο Bill Clinton, Δημοκρατικός Πρόεδρος των ΗΠΑ, ο Sanford Weill, Διευθύνων Σύμβουλος της Citigroup, ο Robert Rubin του επενδυτικού ομίλου Goldman Sacks αλλά και Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ και ο Phil Gramm Ρεπουμπλικανός Γερουσιαστής από το Τέξας. Οι παραπάνω συμμετείχαν ενεργά στην ανάκληση του νομοσχεδίου Glass-Steagall Act (GSA) θέτοντας έτσι τα θεμέλια για την μη διαφανή χειραγώγηση των επενδυτικών δραστηριοτήτων, αρχής γενομένης το 1999. Η κίνηση αυτή επέτρεψε στους πολιτικά δικτυωμένους ανθρώπους και επιχειρήσεις (όπως η Citigroup) να κατορθώσουν να συσσωρεύσουν τεράστιες περιουσίες σχεδιάζοντας και βγάζοντας στην αγορά τυχοδιωκτικά επενδυτικά προϊόντα τα οποία πλέον ήταν μη ελεγχόμενα από το κράτος.
Η ανάκληση λοιπόν του Glass-Steagall Act είναι χωρίς καμιά αμφιβολία η κύρια αιτία της σημερινής παγκόσμιας κρίσης. Μια κίνηση που «επέτρεψε σε χαλαρά οργανωμένους οικονομικούς ομίλους να κυριεύσουν και να κυριαρχήσουν αναλαμβάνοντας πλήρως τον έλεγχο των οικονομικών, πολιτιστικών και πολιτικών παραμέτρων της οικονομικής πολιτικής της χώρας.» Βασικοί συμμέτοχοι σε αυτήν την κίνηση είναι και οι μεγάλοι ειδησεογραφικοί οργανισμοί. Αλλά τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτούς όταν είναι πασίγνωστος ο έλεγχος που ασκούν επάνω τους οι διεθνείς οικονομικοί κολοσσοί οι οποίοι χρηματοδοτούν φερέφωνα και στα δυο κόμματα συνεχίζοντας να «παίζουν το βιολί τους» ενώ η Ρώμη καίγεται;
Για παράδειγμα, το δίκτυο NBC ανήκει στην General Electric, το CBS στην Westinghouse, το ABC στη Disney, το CNN στην Time Warner και το Fox News είναι ιδιοκτησίας του News Corporation τουRupert Μurdock.
Οι επιδέξιες τακτικές εξαπάτησης που χρησιμοποιούν αυτοί οι Οργανισμοί ελέγχοντας κατά το δοκούν την γενικότερη πληροφόρηση της κοινής γνώμης της χώρας είναι απίστευτες. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η τελείως παθητική παρουσίαση εκ μέρους των ΜΜΕ για το πώς η NAFTA, που είναι και η κατ`εξοχήν αντιεργατική και πλέον καταστροφική για τον μέσο πολίτη νομοθεσία σε ισχύ, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια τεράστια οικονομική αποτυχία. Ούτε λέξη δεν ξεστόμισαν τα εν λόγω Μέσα για την «ντροπιαστική» συνεργασία μεταξύ Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικανών στο να περάσει η NAFTA σαν νόμος από το Κογκρέσο. Αν τυχόν το 1999 είχαμε Ρεπουμπλικανική κυβέρνηση και πλειοψηφία στο Κογκρέσο, δεν υπάρχει περίπτωση να τολμούσαν να περάσουν τόσο τη NAFTA όσο και να ανακαλέσουν τη GSA. Μόνο ένας Δημοκρατικός Πρόεδρος και ένα Κογκρέσο ελεγχόμενο από την πλεονεξία των μεγάλων επιχειρήσεων θα το τολμούσε όπως και έκανε τελικά. Ας μην υπάρχει βέβαια η ψευδαίσθηση πως οι Ρεπουμπλικανοί υπερασπίζονται τον εργαζόμενο. Κάθε άλλο. Μόλις οι Δημοκρατικοί άνοιξαν τις πόρτες, οι Ρεπουμπλικανοί έσπευσαν σαν τρελοί να «μπουκάρουν και αυτοί στο κόλπο.» .
Αφού λοιπόν την μεγάλη ζημιά την έκαναν οι Δημοκρατικοί το 1999, είναι πλέον μάταιο να συζητάμε για την πολιτική του George W. Bush που ακολούθησε στα επόμενα 8 χρόνια. Και σε όλη τη διάρκεια που η Αμερικανική μεσαία και εργατική τάξη δέχονταν τις συνέπειες αυτής της μεθοδευμένης καταστροφικής οικονομικής πολιτικής, τα μεγάλα ΜΜΕ τηρούσαν σιγήν ιχθύος. Η σιωπή όμως αυτή των Μέσων, εξαγοράσθηκε με συμβόλαια και συμφωνίες εκατομμυρίων δολαρίων που έκαναν με τα πραγματικά τους αφεντικά. Όπως αναφέρει ο φιλόσοφος και ψυχολόγος Michael Lerner: «Το κόστος του να παραμένεις σιωπηλός απολαμβάνοντας μεγάλες αμοιβές, είναι να αποδέχεσαι και να συμφωνείς απόλυτα με την παρούσα διανομή του πλούτου και της εξουσίας…» Ο Noam Chomsky περιγράφει τους περίφημους «spin masters» ως αυτούς που «αμείβονται αδρά προκειμένου να υπηρετούν τα διαπλεκόμενα συμφέροντα της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας και σχεδιάζοντας τη δημοσιογραφία τους έτσι ώστε να είναι υποστηρικτική του κατεστημένου και να περιορίζει όσο το δυνατόν τις τυχόν διαφωνίες και συζητήσεις για ότι αποφασίζεται…» .
Αυτό που όμως είναι αστείο αλλά και συνάμα τρομακτικό, είναι το γεγονός ότι οι ίδιες αυτές πολιτικές και εταιρικές δυνάμεις που δημιούργησαν την οικονομική κρίση για λογαριασμό των ολίγων προνομιούχων… είναι οι ίδιες που ακόμη και σήμερα παίρνουν όλες τις κρίσιμες αποφάσεις αναφορικά με την αντιμετώπισή της! Και ποια είναι η προτεινόμενη και γενικά αποδεκτή λύση; Η χορήγηση δισεκατομμυρίων στους ίδιους τους δισεκατομμυριούχους που οργάνωσαν το χάος. Αυτό θυμίζει την περίπτωση του να βοηθάει κανείς κάποιον αλκοολικό αναλαμβάνοντας να πληρώνει για τα ποτά του… Παρεμπιπτόντως, πως νομίζετε ότι θα αντιδρούσε κάποιος book maker απέναντι σε κάποιον που θα αρνείτο να πληρώσει τα χρέη του από τον τζόγο;
Ας εξετάσουμε τώρα τις μεγάλες δυνάμεις που ενεπλάκησαν στην ανάκληση του νομοσχεδίου Glass Steagall Act που ήταν και η απαρχή των όσων οικονομικών δεινών ακολούθησαν. Ο Robert Rubin ήταν ο Υπουργός Οικονομικών του Clinton και συγχρόνως ο κύριος οικονομικός του σύμβουλος. Ήταν μάλιστα αυτός που κατάφερε ώστε η NAFTA να κερδίσει την «πολιτική» προτεραιότητα από την τόσο απαραίτητη αναβάθμιση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας. Ο Rubin ήταν στέλεχος της Goldman Sacks πριν πάει δίπλα στον Πρόεδρο και ο κύριος υπεύθυνος για την προώθηση της NAFTA. Ποιος κέρδισε δις από αυτό; Κυρίως η Goldman Sacks. Τι ακολούθησε; Οικονομική κατάρρευση του Μεξικού. Πως αντιμετωπίσθηκε; Με τεράστια εισροή Αμερικανικών κρατικών δολαρίων στο Μεξικό η οποία εισροή διέσωσε πλήρως τους ξένους επενδυτές όπως την Goldman Sacks! Μια μικρή και σχετικά άγνωστη παράμετρος της NAFTA, επέτρεπε σε ξένες τράπεζες να εξαγοράζουν τις Μεξικανικές. Ο Rubin λοιπόν, σαν γνήσιος κομπιναδόρος και αφού είχε ήδη επιστρέψει στον ιδιωτικό τομέα και συγκεκριμένα στη Citigroup, διαπραγματεύτηκε και πέτυχε την εξαγορά της μεγαλύτερης τράπεζας του Μεξικού Banamex από την Citigroup για το ποσό των $12.5 δις. Η μεγαλύτερη όμως επιτυχία του επιτήδειου Rubin ήταν η αναθεώρηση και κατάργηση του νόμου Glass-Steagall Act του 1933 που είχε σχεδιαστεί ακριβώς για να αποτρέπει την κερδοσκοπική χειραγώγηση και την σύγκρουση συμφερόντων που κυριαρχούσε στη Wall Street κατά τη δεκαετία του `20 και που είχαν οδηγήσει στην διαβόητη οικονομική κατάρρευση του 1929.
Ένας άλλος αρχιτέκτονας της διαπλοκής που συνετέλεσε τα μέγιστα και αυτός στην παραπάνω εξέλιξη είναι και ο Phil Gramm πρώην Γερουσιαστής από το Τέξας. Εισέπραξε ως προεκλογική βοήθεια πάνω από $4 εκατομμύρια και μάλιστα από ασφαλιστικές και κτηματομεσιτικές εταιρείες που πίεζαν για την ανάκληση του GSA. Ο έτερος της «παρέας» είναι ο Sanford Weill που ήταν και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citigroup. Η κατάργηση του νόμου GSA επέτρεψε την εξέλιξη της εταιρίας του (αξίας πολλών δις) σε ένα από τα πλέον ισχυρά χρηματοοικονομικά σχήματα του πλανήτη. Ήταν αυτός που στη διάρκεια των κρίσιμων διαπραγματεύσεων στο Κογκρέσο κάλεσε προσωπικά τον τότε Πρόεδρο πιέζοντάς τον να μεσολαβήσει. Κάτι που βεβαίως και έγινε. Ο Clinton διευκόλυνε τον φίλο του και η συμφωνία τελικά επετεύχθη και τελικά υπογράφηκε στις 2:45 το πρωί. Υπογράφοντας, μάλιστα, ο Πρόεδρος δήλωσε πασιχαρής πως «Η σημερινή είναι μια πολύ καλή ημέρα για την Αμερική..» Μερικές μόνο ημέρες μετά την υπογραφή της ανάκλησης του συγκεκριμένου νόμου, ο Υπουργός επί των Οικονομικών Rubin, παραιτείται και αναλαμβάνει ρόλο στενού συνεργάτη του Weill στην Citigroup! Την προηγούμενη χρονιά και όταν ο Weill ενημέρωσε σε κάποια φάση τον Υπουργό Rubin για μια μελλούμενη συνένωση και ανάπτυξη της Citigroup, αυτός αναφώνησε «Μα έτσι αγοράζετε την κυβέρνηση!».
Όσο για τον Πρόεδρο Bill Clinton, δεν υπάρχει λόγος να περιγράψουμε τον ρόλο του στην ανάκληση του νόμου Glass- Steagall ο οποίος ήταν και η ραχοκοκαλιά της πολιτικής του F.D. Roosevelt στην λελογισμένη προσπάθειά του να αποτρέψει τυχόν νέα οικονομική κρίση. Τι σημαίνει η εν λόγω ανάκληση; Τα διάφορα ομόλογα και στεγαστικά δάνεια είχαν βγει εκτός ελέγχου και στην ουσία είχαν καταντήσει τρόποι ξεζουμίσματος των απλών πολιτών. Από την ανάκληση λοιπόν του νόμου το 1999, οι μεγάλες τράπεζες και τα πιστωτικά ιδρύματα κατάφεραν και επί μια δεκαετία επανεισήγαγαν τις απαράδεκτες μεθόδους που ίσχυαν στη δεκαετία του `20 δανείζοντας δηλαδή τεράστια κεφάλαια σε κερδοσκόπους που στη συνέχεια αυτοί, σπεκουλάροντας αισχρά, μεταπωλούσαν τα δάνεια (χονδρικά και λιανικά) και απομυζώντας κέρδη σε κάθε βήμα δημιούργησαν την χειρότερη οικονομική κρίση από το 1929.
Το μεγάλο λοιπόν ερώτημα σήμερα είναι το εξής: Γιατί δεν αντιμετωπίζουν τον οποιοδήποτε έλεγχο οι γνωστοί πλέον υπεύθυνοι της τωρινής οικονομικής κρίσης; Η απάντηση είναι πασιφανής και εύκολη ακόμη και για κάποιον που δεν θεωρείται ιδιαίτερα έξυπνος. Μην περιμένετε όμως να την μάθετε από τα «ξεπουλημένα» μεγάλα ΜΜΕ. Μην περιμένετε να την ακούσετε από τους περίφημους οικονομικούς ειδικούς αναλυτές οι οποίοι είναι και συνδαιτυμόνες στο μεγάλο φαγοπότι με τους υπαίτιους της κρίσης. Μην περιμένετε από τον Πρόεδρο Obama να αποξενωθεί από τους συντρόφους του Δημοκρατικούς. Φανταστείτε να αποφασίσει να τα βάλει με τον πρώην Πρόεδρο Clinton και τον συνεργάτη του Robert Rubin. Δεν θα γίνει. Απλά θυμηθείτε πως όταν ο Obama πρωτοανακοίνωνε την δέσμευσή του να προχωρήσει στη διάσωση της Wall Street προσφέροντας $1.000.000.000.000, αυτός που ήταν ακριβώς δίπλα του χαμογελώντας ήταν ο … ROBERT RUBIN!!
Έτσι λοιπόν, η τελευταία Προεδρική εκλογική αναμέτρηση στις ΗΠΑ κρίθηκε μεταξύ του McCain με οικονομικό σύμβουλό του τον Phil Gramm και του Obama με στενό του οικονομικό συνεργάτη τον Robert Rubin. Είπατε τίποτα;
TEMPO NEWS, Jon Susce (απόδοση Strange Atractor)
www.antinews.gr/?p=10490
Η αυτοάμυνα νόμιμη ενέργεια στις Η.Π.Α.Στην Ελλάδα είναι παράνομη!
Ο Charles (Gus) Augusto, ένας 72χρονος καταστηματάρχης από το Harlem, αναγκάστηκε να πυροβολήσει 4 άτομα που μπήκαν στο κατάστημά του γιά να κάνουν ένοπλη ληστεία. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτώσει τους δύο από αυτούς, και να τραυματίσει τους άλλους δύο. Ο Augusto, που είχε αγοράσει το όπλο του 20 χρόνια πριν και δεν το είχε ποτέ χρησιμοποιήσει, προσπάθησε πρώτα να κουβεντιάσει με τους ληστές. Τους είπε ότι δεν...
υπάρχουν λεφτά μέσα στο μαγαζί, και ότι θα έπρεπε να φύγουν πριν πληγωθεί κάποιος. Αυτοί, όχι μόνο τον αγνόησαν, αλλά άρχισαν να χτυπούν άσχημα τον υπάλληλό του. Χωρίς να το περιμένουν, ο 72χρονος τους έριξε με το παλιό του όπλο, σκοτώνοντας τον αρχηγό τους, 29χρονο σεσημασμένο κακοποιό James Morgan, αλλά και τον 21χρονο Raylin Footmon. Oι άλλοι δυό, τραυματισμένοι, έτρεξαν να φύγουν από το μαγαζί, αλλά συνελήφθησαν. Ο ίδιος ο καταστηματάρχης δεν αισθάνεται καθόλου σαν ήρωας: ''Σαν ήρωας θα αισθανόμουν , αν είχα καταφέρει να τους πείσω να πάνε σπίτια τους'', δήλωσε. ''Είμαι πολύ στενοχωρημένος που οι πατεράδες και οι μανάδες τους δεν έχουν τους γιούς τους σήμερα''. Ο Augusto δε θα διωχθεί ποινικά, διότι ήταν σε αυτοάμυνα.
Εδώ ακόμα και ο αστυνομικός διώκεται ως εγκληματίας αν πυροβολήσει έναν κλέφτη!
Όλοι οι κλέφτες,διαρρήκτες,ληστές,απαγωγείς και λοιποί,βρίσκονται στο απυρόβλητο.
Ψάχνονται τάχα όλοι,γιατί η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι!
Η εγκληματικότητα έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ και όλοι οι φιλήσυχοι άνθρωποι αισθάνονται ανυπεράσπιστοι,μέχρι του σημείου να μην αναφέρουν καν τις κλοπές και τις διαρρήξεις,για να μην μπλέξουν!Προσέξτε ένα παράδειγμα:
Φίλος μου εξιστορούσε τί έγινε όταν τον είχαν κλέψει γύφτοι.Αφού βρήκε τα κλεμμένα(σιδηρά εξαρτήματα μηχανημάτων),τα οποία είχε αγοράσει κλεπταποδόχος από τους γύφτους,ειδοποίησε την Ασφάλεια,πήρε ο κλεπταποδόχος τηλ/νο τον γύφτο και όταν ήρθε και τον ρώτησαν γιατί τα έκλεψες,αυτός απάντησε..."γκια να ζήσω τα παιντιά μου"!!!
Τότε ο αστυνομικός ρώτησε τον παθόντα:"Τι κάνουμε τώρα;"!!!Ο φίλος του είπε:"Ό,τι λέει ο νόμος".Και τότε ο άνθρωπος της Ασφάλειας,ο υπεύθυνος για την εφαρμογή του Νόμου,ο φύλακάς μας,του είπε:"Κοίτα πάρε ή τα κλεμμένα ή τα λεφτά της αξίας τους,γιατί αν πάμε με τον Νόμο,ο γύφτος θα μπει φυλακή και εσύ θα...μπλέξεις άσχημα μετά με τους γύφτους!Τέλος πάντων κάνε ό,τι θες"!!!
Αντί να συλλάβει τον γύφτο και τον κλεπταποδόχο,έμμεσα "ενημέρωσε" τον παθόντα ότι βρίσκεται σε κίνδυνο αν τα βάλει με τους κλέφτες!!!
Κι έτσι κυκλοφορεί πλέον το..."ανέκδοτο",ότι στην Ελλάδα έχουν ασυλία οι βουλευτές και οι γύφτοι!Οι βουλευτές γιατί μόνοι τους ψηφίζουν τους νόμους και οι γύφτοι γιατί είναι ψηφοφόροι των βουλευτών!Με άνωθεν εντολές η Αστυνομία αδυνατεί να εφαρμόσει τον Νόμο,κάτι που γνωρίζουν οι γύφτοι και το εκμεταλλεύονται στο έπακρον!
Αλλά δεν είναι μόνο οι "άνωθεν" της Πολιτείας που τους καλύπτουν.
Είναι οι αγαπημένοι και των ρασοφόρων!Τους γύφτους "παραβολάνους" ,την κατασάρα αυτή της Αιγυπτιακής κοινωνίας χρησιμοποίησαν οι μελανιμονούντες ρασοφόροι στην Αλεξάνδρεια για να ξεκοιλιάσουν την Φιλόσοφο Υπατία.Αυτούς τους "παραβολάνους" γύφτους μετέφεραν στην Ελλάδα,ως χριστιανοταλιμπάν,για τις σφαγές,τις δηώσεις και τις εν γένει καταστροφές!Πάντα βρίσκονταν και βρίσκονται υπό την κάλυψή τους.Πολλοί "οικισμοί" γύφτων βρίσκονται μέσα σε οικόπεδα που έχουν παραχωρήσει οι ρασοφόροι δεσποτάδες!Έχουν "μπολιάσει" με τα μιάσματα όλη την ελληνική επικράτεια,με στόχο την συνεχή τρομοκρατία των φιλήσυχων κατοίκων!Σιγά-σιγά αυτή η γάγγραινα σαπίζει το υγιές σώμα της κοινωνίας.Με τον ρυθμό που πολλαπλασιάζονται σε λίγα χρόνια θα είναι η πλειονότητα στην Ελλάδα!Κι αφού τώρα βρίσκονται στο απυρόβλητο,φανταστείτε τότε αν θα μπορεί κάποιος να κοιμάται ήσυχος.
Και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι υπερηφανεύονται για την...ελληνικότητά τους!!!
Ακούς γύφτο να λέει:"Εγώ είμαι έλληνας ρε και χριστιανός,έχω και ταυτότητα"! Και σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο!
Κατηγορούνται ως “προδότες” γιατί ψήφισαν την Αρμενία στη Eurovision!
Μήπως είστε (κατά το νόημα της ΔΙΣ) πόρνοι ή πόρνες;
…Ἡ Εκκλησία της Ελλάδος, δια της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, διακηρύσσει τον απόλυτο σεβασμό και την παραδεδομένη τιμή προς το υπό της Εκκλησίας τελούμενο ιερό μυστήριο του Γάμου, του οποίου σκοπός είναι η αμοιβαία πνευματική συμπλήρωση των συζύγων για την εν Χριστώ Ιησού σωτηρία και καρπός αυτού τα τέκνα. Η Εκκλησία δηλαδή δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του Γάμου κατά το Ορθόδοξο Τυπικό ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη «συζυγική» σχέση εκτός αυτού…
Παράνομη προσβολή από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο
Αν πείτε μια γυναίκα πουτάνα, έχει δικαίωμα να σας σύρει στα δικαστήρια και να πληρώσετε σοβαρές αποζημιώσεις. Αν το πει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος σε εθνικό τηλεοπτικό δίκτυο, για όλα τα ανύπαντρα -"ορθοδόξως"- ζευγάρια δεν τρέχει κάστανο.
Με ανακοίνωσή της η Δ.Ι.Σ.(Διαρκής Ιερά Σύνοδος), τοποθετούμενη επί του νομοσχεδίου για το Σύμφωνο Συμβίωσης, αναφέρει, όπως μεταδόθηκε από τα μ.μ.ε. ότι «δέχεται και ευλογεί την παραδεδομένη τέλεση του γάμου κατά το ορθόδοξο τυπικό ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη 'συζυγική' σχέση εκτός αυτού».
Η δήλωση αυτή είναι διατυπωμένη με αυτόν τον τρόπο, μόνο και μόνο για να προσβάλλει και να θίξει όλους τους ανθρώπους που έχουν τελέσει πολιτικό γάμο ή θρησκευτικό γάμο με άλλο "τυπικό" ή συζούν και θεωρούν εαυτούς συζύγους.
Ο όρος "πορνεία" έχει ένα απολύτως συγκεκριμένο νοηματικό περιεχόμενο: την πρακτική του να παρέχεις σεξουαλικές υπηρεσίες επί πληρωμή. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η Δ.Ι.Σ., όπως πολύ καλά γνωρίζει πως δεν κάνουν σεξ επί πληρωμή όλοι όσοι βρίσκονται σε "κάθε άλλη συζυγική σχέση εκτός" του γάμου κατά το ορθόδοξο τυπικό. Όπως γνωρίζει επίσης πολύ καλά ότι υπάρχει και πραγματική πορνεία στο πλαίσιο γάμου που έχει τελεστεί κατά τον "ορθόδοξο" τύπο. Γιατί ο τύπος δεν αλλάζει την ουσία.
Η εν γνώσει της Δ.Ι.Σ. αυθαίρετη γενίκευση ότι κάθε συζυγική σχέση εκτός ορθόδοξου γάμου συνιστά πορνεία εμπεριέχει όλα τα στοιχεία της συκοφαντικής δυσφήμησης: υπάρχει διάδοση ισχυρισμού ο οποίος μπορεί να θίξει και ο διαδίδων γνωρίζει ότι δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Υπάρχει επίσης και σκοπός εξύβρισης: η Δ.Ι.Σ. θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια πιο ήπια έκφραση, αν ήθελε απλώς να σχολιάσει ηθικά και όχι να θίξει τα ζευγάρια που δεν έχουν βάλει στεφάνι. Λ.χ. θα μπορούσε να αρκεστεί στο ότι αποτελεί "βαρύτατο ηθικό παράρτημα" κατά την τάδε γραφή, κεφάλαιο τάδε, ήχος τάδε.
Ο νομικός προσθέτει πως: «Η εν γνώσει της Δ.Ι.Σ. αυθαίρετη γενίκευση ότι κάθε συζυγική σχέση εκτός ορθόδοξου γάμου συνιστά πορνεία εμπεριέχει όλα τα στοιχεία της συκοφαντικής δυσφήμησης: υπάρχει διάδοση ισχυρισμού ο οποίος μπορεί να θίξει και ο διαδίδων γνωρίζει ότι δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Υπάρχει επίσης και σκοπός εξύβρισης…..».
Όποιος εκτοξεύει γενικούς αφορισμούς που θίγουν ομαδες του πληθυσμού, εν γνώσει της ανακρίβειάς τους, είναι νομικά ελεγκτέος.
..... Αυτού του είδους ο δημόσιος λόγος, για τον οποίο καθένας από εμάς θα διωκόταν, δεν μπορεί να μείνει χωρίς αντίλογο και χωρίς εξηγήσεις.
Η Δ.Ι.Σ. πρέπει να κληθεί από θεσμικά όργανα και να λογοδοτήσει για τις συγκεκριμένες ανυπόστατες και προσβλητικές δηλώσεις τις, οι οποίες επιπλέον καλλιεργούν το μίσος και "νομιμοποιούν" τις αθέμιτες διακρίσεις και το ρατσισμό στην ελληνική κοινωνία.
Πηγές
http://diagoras.wordpress.com/2008/03/18/whoring/,
http://elawyer.blogspot.com/2008/03/blog-post_17.html
http://roides.wordpress.com/2008/03/18/180308a/
17 Αυγούστου 2009
Τα πλοκάμια του ιουδαιοχριστιανικού οκτάποδα,απομυζούν τα πάντα!
Πως η Αρχιεπισκοπή Αμερικής και οι μητροπόλεις ''αρπάζουν'' τις περιουσίες ενοριών
Οικειοποιήθηκαν ότι έχτισαν οι 'Ελληνες μετανάστες. Μιά μικρή ενορία, σύμβολο αντίστασης στις βρώμικες μεθόδους
Παρόμοια προβλήματα και στην Πολιτεία Γιούτα, με πρωταγωνιστή τον μητροπολίτη Ησαία... (Διαβάστε)
Πηγή...http://www.kalami.net/
ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ κ. Παντερμαλή;
Πηγή...
ΘΕΩΡΙΗΣ ΕΙΝΕΚΕΝ
Στην προσπάθειά του να κρατήσει και το σκύλο χορτάτο και την πίττα ολόκληρη, δηλαδή και την αισχύνη της λογοκρισίας να αποσύρει από πάνω του και το χριστιανορθόδοξο ιερατείο να ικανοποιήσει, παρουσίασε τον κ. Γαβρά να δηλώνει τάχα πως δεν ήθελε να εννοήσει ότι ο Παρθενώνας υπέστη καταστροφές από χριστιανούς, αλλά γενικά από ...; «ανθρώπους της εποχής»! (συνεπώς, το φιλμάκι δικαιούται πλέον να επαναπροβάλλεται δίχως κομμένες σκηνές, πάλι καλά δηλαδή που δεν υπονοήθηκε ότι οι δράστες ήσαν... εξωγήινοι ή ότι έφταιγε το ...; νέφος της πρωτεύουσας!). Ακολούθησε όμως άμεσα το «άδειασμα» του κ. Παντερμαλή από τον κ. Γαβρά, γεγονός που μετέτρεψε το θέμα σε τραγέλαφο.
Και βέβαια ο κ. Παντερμαλής έχει κάθε δικαίωμα να εξευτελίζει τον εαυτό του προκειμένου να είναι το καλό και υπάκουο παιδί του εσμού των ρασοφόρων και να απολαμβάνει τα όσα αυτή η ιδιότητα εγγυάται. Ουδείς όμως μπορεί να του αναγνωρίσει το δικαίωμα του διασυρμού της χώρας μας. Το θέμα είναι ιδιαιτέρως σοβαρό για να περνούν δίχως συνέπειες οι πράξεις αυτού του ανθρώπου, που παραδίδουν τη χώρα στην παγκόσμια χλεύη και βεβαίως δίδουν επιχειρήματα στην διοίκηση του Βρετανικού Μουσείου ως προς την (α)καταλληλότητα των Νεοελλήνων να αναδείξουν την πολιτισμική τους κληρονομιά, την στιγμή που με τόσο απροσχημάτιστο τρόπο ασεβούν στην Ιστορία της.
Εμείς πάντως δε νοιώσαμε έκπληξη. Είναι γνωστοί οι καταγέλαστοι πανηγυρισμοί του εν λόγω κυρίου, όταν προ ετών «ανακάλυπτε» τον... μονοθεϊσμό των αρχαίων Μακεδόνων, επειδή σε μία επιγραφή που βρέθηκε στις ανασκαφές του Δίου, ο Ζευς αναφέρονταν ως «ύψιστος» των Θεών. Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών της Βορείου Ελλάδος (Υ.Σ.Ε.Ε.Β.Ε.) επίσης, γνωρίζει ακόμα καλύτερα τι σημαίνει το επώνυμο Παντερμαλής, όταν πέρυσι μόλις, η προϊσταμένη της ΚΖ' Εφορίας Αρχαιοτήτων Δίου Πιερίας κ. Ευτυχία Παντερμαλή (μήπως θα πρέπει η συζήτηση για τη γάγγραινα που ονομάζεται οικογενειοκρατία να επεκταθεί και σε άλλους χώρους πέραν του στενά πολιτικού; ) μας αρνήθηκε την παραχώρηση μικρού μέρους του αρχαιολογικού χώρου του Δίου για τέλεση σύντομης ιεροπραξίας, με ανυπόστατες και προσχηματικές αιτιάσεις, παρ' όλο που είχαμε δεσμευθεί γραπτώς να τηρήσουμε σειρά όρων που μας έθετε (η σχετική αλληλογραφία είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο). Και αυτό όταν λίγο καιρό πριν είχε «άνευ όρων» επιτρέψει στον μητροπολίτη Κατερίνης να εορτάσει τα χριστιανικά «Θεοφάνεια» εντός του αρχαιολογικού χώρου του Δίου! Σε έναν παραθαλάσσιο νομό δηλαδή, η Εκκλησία απαίτησε και πραγματοποίησε «καθαγιασμό» (εξορκισμό) στα βαλτόνερα-απομεινάρια του, ιερού για τους Έλληνες, ποταμού Βαφύρα, συνοδευόμενη από τις τηλεοπτικές κάμερες και τους απαραίτητους «επισήμους».
Ο κ. Παντερμαλής απέτυχε στην αποστολή του να αναδείξει ένα αξιόλογο κατά τα άλλα μουσείο, με τρόπο θετικό. Ο κ. Παντερμαλής επιβεβαίωσε αυτό που χρόνια τώρα τονίζουμε μετ' επιτάσεως, ότι δηλαδή η Ελλάδα βρίσκεται σε καθεστώς πολιτισμικής κατοχής από την Χριστιανοθρόδοξη Εκκλησία. Ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα στην οποία όταν «βήχουν» οι παπάδες «κρυολογεί» ο κρατικός μηχανισμός, είναι μια χώρα της οποίας η Εκκλησία είναι οικονομικά παντοδύναμη και με φορολογική «ασυδοσία», ενώ η Πολιτεία της είναι χρεοκοπημένη σε βαθμό που να αναγκάζεται να ξεπουλάει όλον τον εθνικό πλούτο και να φορολογεί αγριότατα τον, στην πλειοψηφία του φτωχό, απλό λαό.
Αν θέλει ο κ. Παντερμαλής να βγάζει τα χαλίκια από τα παπούτσια των ρασοφόρων, ας το κάνει δίχως να κατέχει θέση σαν και αυτήν που κατέχει τώρα. Κι αφού ο ίδιος είναι αρκούντως αναίσθητος και δεν παραιτείται, ας αναλογισθεί τουλάχιστον η κυβέρνηση τον διεθνή διασυρμό και εξευτελισμό της χώρας που προκάλεσε η λογοκριτική συνεργασία του υπουργού της κ. Σαμαρά με τον κ. Παντερμαλή και ας πράξει επιτέλους- τα δέοντα. Υποθέτουμε πως γνωρίζει ότι όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες. Κι ας μην έχει τύψεις για την επαγγελματική αποκατάσταση του κ. Παντερμαλή. Ήδη η «Ιερά» Σύνοδος έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να «αναδείξει» το έργο της Εκκλησίας στην δήθεν διατήρηση και ανάδειξη του αρχαίου πολιτισμού (!!!), αναθέτοντας σε διάφορους υπό την εξουσία της υποτιθέμενους «ανθρώπους του πνεύματος» να τεκμηριώσουν την σχετική αθωωτική ετυμηγορία. Έργο μεγάλο και σίγουρα πολλά και τα λεφτά! Ιδού λοιπόν ένα νέο πεδίον δόξης λαμπρόν για τον κ. Παντερμαλή, μία ακόμη καλή ανταμοιβή για υπηρεσίες τόσων και τόσων ετών που έχει παράσχει.