Αλήθεια τα...κατεβάσματα είναι δωρεάν;Αμ δε!Επί χρήμασι...φυλάξωμεν...!
23 Οκτωβρίου 2009
Επί τη παλάμη και ούτω...φυλάξωμεν!Τάδε έφη...κινητός..."θεός"!!!
Αλήθεια τα...κατεβάσματα είναι δωρεάν;Αμ δε!Επί χρήμασι...φυλάξωμεν...!
22 Οκτωβρίου 2009
ΟΙ ΕΛΒΕΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ.
Το άρθρο αυτό γράφτηκε με αφορμή την συζήτηση στην εκπομπή «Ανιχνεύσεις» για τους Καλάσας.
Οι ορεινές περιοχές διασώζουν τους πληθυσμούς και τους πολιτισμούς που φιλοξενούν. («Το καλό βουνό προστάτης...», όπως λέει ένα παλιό καλό τραγούδι). Έτσι όχι μόνο οι Καλάσας (Καλάς), αλλά και άλλοι πληθυσμοί, των ορεινών περιοχών της Ασίας, απόγονοι των ελληνικών κρατών της Βακτριανής διατηρούν πολλά από τα ελληνικά εθνοτικά τους στοιχεία. Οι Παστούν ισχυρίζονται ότι έχουν ελληνικές ρίζες. Όμως αυτό δεν συνέβη μόνο στις ορεινές περιοχές της Ασίας, συνέβη και στην ορεινή Ευρώπη! Στις Άλπεις! Στην Ελβετία!
Η Ελβετία θεωρείται ο παράδεισος για το μαύρο χρήμα. Αυτό όμως είναι ένα μεγάλο ψέμα! Για να τοποθετήσεις ένα ποσό χρημάτων που δεν είναι ευτελές στις ελβετικές τράπεζες, πρέπει να δώσεις έγγραφα στοιχεία για την προέλευση του, να δηλώσεις δηλαδή το «πόθεν έσχες»! Σαν καταθέτης όμως προστατεύεσαι με ένα αυστηρά τηρούμενο απόρρητο.
Πόσοι γνωρίζουν ότι η Ελβετία είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που σε μεγάλο βαθμό εφαρμόζει το πολιτικό σύστημα της Άμεσης Δημοκρατίας;;
Αυτό έχουν κάθε λόγο να το αποσιωπούν και να μην το αναφέρουν τα φερέφωνα των Κρομγουελικών-Ιακωβίνικων (1) αντιπροσωπευτικών κοινοβουλευτικών «δημοκρατιών» και των κάθε είδους αυταρχικών καθεστώτων κομμουνιστικού ή φασιστικού τύπου!
Οι Ελβετοί μη θέλοντας να αναμιχτούν στην σύγκρουση των «δημοκρατιών» και των καθεστώτων αυτών δήλωσαν ουδετερότητα και ήταν αυστηρά ουδέτεροι, αν και οι Ναζί μεταξύ άλλων βομβάρδισαν τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λουκέρνης. Πάντως στην διάρκεια του πολέμου οι ελβετοί κατέρριψαν 144 γερμανικά αεροπλάνα! Α δεν χαρίζουν κάστανα! Είναι δια βίου στρατιώτες (υπηρετούν 24 χρόνια) όπως στην Αθήνα και την Σπάρτη! Και παράγουν και τα όπλα τους! Όλα τους τα όπλα, ακόμα και αεροπλάνα! Ακριβώς για να μην αναγκαστούν ποτέ να χαρίζουν κάστανα και να τρώνε καρπαζιές!
Η Ελβετία είναι η χώρα με το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα (μετά το Μπρουνέι που κάθε πολίτης του είναι ιδιοκτήτης πετρελαιοπηγών).
Η Ελβετία δεν έχει κάποιες ιδιαίτερες πλουτοπαραγωγικές πηγές, είναι μια ορεινή χώρα στο κέντρο της Ευρώπης, όλη η επικράτεια της Ελβετίας βρίσκεται στις Άλπεις. Η μόνη ιδιαίτερη πλουτοπαραγωγική πηγή της είναι ακριβώς το πολίτευμα της: Η σε μεγάλο βαθμό άμεση δημοκρατία που με συχνά δημοψηφίσματα και άλλους αμεσοδημοκρατικούς θεσμούς αποτρέπει και εμποδίζει την ανάπτυξη της διαφθοράς και ευνοεί την ευμάρεια όλων των πολιτών της χώρας.
Το πολίτευμα της Ελβετίας έχει μια παράδοση συνεχούς εφαρμογής και βελτίωσης επτακοσίων χρόνων, οι καταβολές του όμως και οι ρίζες του όπως και οι ρίζες των ίδιων των ελβετών πάνε πολύ μακριά... στον αρχαίο ελληνικό κόσμο!
Παραθέτω μερικές ιστορικές αποδείξεις:
- Ο Ιούλιος Καίσαρας αναφέρει στα απομνημονεύματα του ότι πάνω στις Άλπεις συγκρούστηκε με ελληνικές φυλές.
- Στην ρωμαϊκή ιστορία αναφέρεται ότι ο Αννίβας για να φτάσει στην Ρώμη (Hannibal ante Portae Romae – ο Αννίβας μπροστά στις πύλες της Ρώμης) πέρασε (οδηγώντας και ελέφαντες) πάνω από τις Άλπεις τις επονομαζόμενες ελληνικές – Graecae Alpae appellabantur.
- Η ιστορία των ίδιων των ελβετών αναφέρει ότι στους διαφόρους πολέμους που εμπλεκόταν οι έλληνες (ομηρικούς, περσικούς, κλπ) στέλνονταν εκστρατευτικά σώματα για να βοηθήσουν τους έλληνες. Αυτό δεν θα γινόταν αν δεν είχαν συνείδηση ελληνική, ότι είναι δηλαδή έλληνες, αφού ως γνωστόν όλες οι ελληνικές φυλές θεωρούσαν καθήκον τους να συμμετάσχουν στους πολέμους αυτούς.
4. Κατά την περίοδο της ρωμαϊκής κυριαρχίας δεν υπήρχε ρωμαϊκός στρατός κατοχής στην Ελβετία, όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ως γνωστόν η Ρώμη από σεβασμό στους έλληνες για την συμβολή τους στον πολιτισμό που οι ρωμαίοι κληρονομήσαν, δεν ήθελαν να θεωρείται η Ελλάδα χώρα υπό κατοχή και δεν είχαν στρατό όπως είχαν στις περιοχές των βαρβάρων.
5. Οι ελβετοί στην σύγχρονη εποχή ήταν οι πιο διαπρύσιοι φιλέλληνες. Ήταν από τους πρώτους που έστειλαν βοήθεια και (κατά την αρχαία τους παράδοση) πολεμιστές στους αγωνιζομένους για την ανεξαρτησία από τον οθωμανικό ζυγό έλληνες. Μόλις απελευθερώθηκε η Ελλάδα έστειλαν οικονομική βοήθεια, ίδρυσαν και λειτούργησαν σχολεία, έστειλαν διοικητές, έπαρχους και βοήθησαν στην στελέχωση του άρτι δημιουργημένου κράτους. Οι σχέσεις του Καποδίστρια με τους ελβετούς ήταν στενές, ο ίδιος είχε συμβάλλει στην δημιουργία του συντάγματος τους και του καντονιακού ομοσπονδιακού τους συστήματος με προσωπικά του προσχέδια και προτάσεις. Το σύνταγμα του Καποδίστρια (για την Ελλάδα) είχε ελβετικά πρότυπα δεδομένου ότι αυτός είχε σχεδιάσει και το ελβετικό. Τέλος τις περίφημες πατάτες ο Καποδίστριας τις προμηθεύτηκε από τους ελβετούς(2). Στην υποσημείωση (3) παραθέτω σχετικό άρθρο του Ιωάννη Παρίση υποστράτηγου ε.α., διδάκτορα Πολιτικής Επιστήμης/Διεθνών Σχέσεων, που δημοσιεύθηκε σε σχέση με σχετικό θέμα στην εκπομπή της ΕΡΤ3 «Ανιχνεύσεις» και που δείχνει πόσο απόν είναι το κράτος της σύγχρονης Γρεκυλίας από ότι αφορά την Ελλάδα.
Πολλά τοπωνύμια στην Ελβετία έχουν σαφώς ελληνική προέλευση, όπως τα τοπωνύμια Hur (Χώρα), Euthal (Ευθαλής, περιοχή που η φύση θάλλει, που έχει καλή βλάστηση, από εκεί και το γυναικείο όνομα Ευθαλία, για όσους θυμούνται τις γελοιογραφίες του παλιού «Θησαυρού» ), Basil (Βασιλεία) κ. α.. Η λέξη Ζυρίχη είναι πιθανότατα αντίστοιχη της Τύρου.
Έχουν γιορτές και παραδόσεις που προέρχονται όπως οι δικές μας από τις αρχαίες ελληνικές, όπως τα κάλαντα, οι καλικάντζαροι, οι αποκριές κ.α. Έχουν μάλιστα και μια γιορτή που λέγεται Στρίγγλες! Τα σχόλια περιττεύουν.
Όταν έγιναν χριστιανοί (το ήπιαν και αυτοί το πικρό αυτό ποτήρι), το ένα τρίτο των αγίων τους είχαν ονόματα ελληνικά σε αντίθεση με τους αγίους των γάλλων, των γερμανών, των ιταλών και των άλλων ευρωπαίων.
Αυτά όσον αφορά πληθυσμούς σε Ασία και Ευρώπη που ισχυρίζονται ότι έχουν ελληνική καταγωγή και μας λένε ότι: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ ΑΝΑΔΕΛΦΟ!
Τι κάνει όμως το σύγχρονο γρεκυλικό παπαδοκρατούμενο κράτος;;;
Κάνει ότι του υπαγορεύουν οι παπάδες του! Ονειρεύεται την Σιών και μειοδοτεί!!!
«Χόρευε νυν και αγάλλου Σιών! Και συ Ιερουσαλήμ...»!!!
(1) Κρομγουελικών-Ιακωβίνικων: Ο Κρόμγουελ εισήγαγε τον κοινοβουλευτισμό στην Αγγλία σώζοντας έτσι τον βασιλικό θρόνο που μέχρι τότε κυβερνούσε ελέω θεού. Οι Ιακωβίνοι πρωτοστάτησαν στην δημιουργία του γαλλικού κοινοβουλευτισμού.
(2) Για όσους δεν γνωρίζουν: Οι πατάτες όπως και οι τομάτες και το καλαμπόκι ήρθαν στην Ευρώπη από την Αμερική που τις καλλιεργούσαν οι αυτόχθονες φυλές. Λέγεται ότι ο Καποδίστριας για να κάνει τους έλληνες να καταναλώνουν πατάτες έβαλε σε μια αποθήκη τις πατάτες που έφερε από την Ελβετία και έβαλε φρουρούς τάχα να τις φυλάνε. Στους φρουρούς όμως είχε δώσει διαταγές όταν βλέπουν τον κόσμο να έρχεται για να τις κλέψει να κάνουν τα στραβά μάτια.
(3) Άρθρο του υποστρατήγου εα Ιωάννη Παρίση.
Ελβετία και Ρωσία τίμησαν τον Καποδίστρια
Στις 21 Σεπτεμβρίου 2009, πραγματοποιήθηκαν στη Λωζάννη της Ελβετίας, τα αποκαλυπτήρια προτομής του Ιωάννη Καποδίστρια, παρουσία των Υπουργών Εξωτερικών της Ελβετίας Micheline Calmy-Rey και της Ρωσίας Sergey Lavrov, του Δημάρχου της Λωζάννης και του ελληνικής καταγωγής Προέδρου της τοπικής βουλής του καντονίου Vaud, πρωτεύουσα του οποίου είναι η Λωζάννη, Pascal Broulis.
Η ορειχάλκινη προτομή, που είναι έργο του Ρώσου γλύπτη Vladimir Surovtsev, τοποθετήθηκε στη Λωζάννη «ως ένδειξη τιμής στον πρώτο Επίτιμο Δημότη της πόλης».
Επρόκειτο για μια πράξη που έγινε από κοινού από τη Ρωσία και την πόλη της Λωζάννης, τα δε αποκαλυπτήρια συνέπεσαν με την επίσημη επίσκεψη στην Ελβετία του Ρώσου Προέδρου Dmitri Medvedev .
Κατά την τελετή έγιναν αναφορές στη ελληνική καταγωγή του Καποδίστρια, το έργο και την προσφορά του στην Ελβετία και την μετέπειτα θητεία του ως πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδας.
(Δεν αναφέρθηκε παρουσία κάποιου Έλληνα επισήμου, είτε από την Πρεσβεία μας στη Βέρνη είτε από το Προξενείο μας στη Γενεύη που απέχει λιγότερο από μια ώρα από τη Λωζάννη).
Γιατί τιμούν οι Ελβετοί τον Καποδίστρια;
Ίσως δεν είναι ευρέως γνωστό ότι, στον Καποδίστρια οφείλεται η συγκρότηση και οργάνωση του σύγχρονου κράτους της Ελβετίας. Συγκεκριμένως, το 1813, υπηρετώντας ως διπλωμάτης στη Μόσχα, διορίστηκε από τον Τσάρο εκπρόσωπος της Ρωσίας στην Ελβετία, με σκοπό να συνεισφέρει στην απαλλαγή της από την επιρροή του Ναπολέοντα. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ενότητα, την ανεξαρτησία και την ουδετερότητα της Ελβετίας και συνεισέφερε στο ελβετικό σύνταγμα, που προέβλεπε αυτόνομα κρατίδια (καντόνια) ως μέλη της ελβετικής ομοσπονδίας, με προσωπικά προσχέδια.
Συμμετείχε στο Συνέδριο της Βιέννης ως μέλος της ρωσικής αντιπροσωπίας και αργότερα εκπρόσωπος της Ρωσίας στη Συνδιάσκεψη των Παρισίων το 1815, όπου πέτυχε την εξουδετέρωση της αυστριακής επιρροής, την ακεραιότητα της Γαλλίας υπό Βουρβόνο μονάρχη καθώς και την διεθνή ουδετερότητα της Ελβετίας. Με την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, ενώ ήταν Υπουργός Εξωτερικών του Τσάρου, υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει το αξίωμά του το 1822 για να εγκατασταθεί στη Γενεύη της Ελβετίας, όπου έχαιρε υπόληψης για την προσφορά του. Εκεί παρέμεινε μέχρι το 1828 που ανέλαβε Κυβερνήτης του νεοσύστατου Ελληνικού Κράτους.
Αξίζει να σημειώσουμε επιγραμματικά, ότι ο Καποδίστριας ανέπτυξε αξιόλογη ευρωπαϊκή πολιτική η οποία συνίσταται: στην ύφεση και τον σταδιακό αφοπλισμό, την κατάργηση του δουλεμπορίου, την εξάλειψη της πειρατείας, την εδραίωση στο ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα ουδέτερων πολιτειακών ομοσπονδιών, την κατάλυση των κλειστών ιμπεριαλιστικών συνασπισμών, τη δημόσια καταδίκη της αρχής των επεμβάσεων σε ξένες πολιτικές υποθέσεις, την καθιέρωση ενός υπερεθνικού οργανισμού με τη συμμετοχή όλων των κρατών χωρίς διακρίσεις, την υιοθέτηση του θεσμού της διαιτησίας ως μέσου επίλυσης των διεθνών διαφορών, την θέσπιση των συνταγματικών θεσμών και την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την βαθμιαία ανεξαρτητοποίηση των αποικιών.
Καταλαβαίνει κανείς πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του και γιατί οι μεγάλοι της Ευρώπης φρόντισαν ώστε ο Τσάρος να τον απομακρύνει από θέση που κατείχε. Αλλά επίσης και τι έχασε η Ελλάδα δολοφονώντας τον.
Δρ. Ιωάννης Παρίσης
Υποστράτηγος ε.α.
Διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης/Διεθνών Σχέσεων
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΗΒΟΛΟΥ:
Αναρωτιέστε Στρατηγέ μου αν «αναφέρθηκε παρουσία κάποιου Έλληνα επισήμου, είτε από την Πρεσβεία μας στη Βέρνη είτε από το Προξενείο μας στη Γενεύη που απέχει λιγότερο από μια ώρα από τη Λωζάννη».
Μα τι λέτε τώρα; Θα μπορούσε να υποθέσει κάποιος ότι η προϊσταμένη τους (τότε) υπουργός κυρία Μπακογιάννη είχε άλλες προτεραιότητες όπως το να φέρει στο προσκήνιο της ελληνικής πολιτικής ζωής την μαφία της Κρήτης ή το να προάγει τα συμφέροντα του αμερικανοσιωνισμού;;;
Εκηβόλος (Γιάννης Αλεξάκης).
Αφγανιστάν.Βγάζουν και το ΤΕΣΑΦ(ελληνικό τάγμα) στο λάκκο του θανάτου των ταλιμπάν!Ετοιμάστε φέρετρα...Τώρα θα κινδυνεύσει πιο πολύ ο Λερούνης...
Καυτό μολύβι θα τους γεμίσουν...Γι' αυτό ετοιμάστε φέρετρα...
Εκεί δεν τη βγάζουν καθαρή τα αμερικανάκια και τα εγγλεζάκια που είναι αστακοί και εκπαιδευμένοι,θα γλιτώσουν τα δικά μας παιδιά;Που τα στέλνουν ξυπόλυτα στ' αγκάθια;
Και ποιά θα είναι η αντίδραση των ταλιμπάν που έχουν απαγάγει τον Αθανάσιο Λερούνη;
Κύριοι της κυβέρνησης θέλετε νεκρούς;
Το ΤΕΣΑΦ στο "λάκκο των Ταλιμπάν" - Έξοδος του ελληνικού τάγματος από την Καμπούλ;
Η «μεγάλη έξοδος» του ελληνικού τάγματος που έχει αναπτυχθεί στο Αφγανιστάν (ΤΕΣΑΦ) από την ασφάλεια της Καμπούλ, στην «καυτή» ζώνη της Χεράτ δια μέσου της ακόμα πιο «καυτής» διαδρομής Καμπούλ-Χεράτ, φαίνεται ότι έφτασε. Μετά από επτά χρόνια στην «ήσυχη»-συγκριτικά- Καμπούλ όπου η ελληνική δύναμη βασικά ασχολείτο με έργα υποδομής και κατασκευών, οι πιέσεις για μετακίνηση σε ζώνη διεξαγωγής τακτικών επιχειρήσεων, φαίνεται ότι δεν θα αποφευχθεί.
Το θέμα αυτό ήταν το κεντρικό ζήτημα «ειδικού» πολιτικού βάρους που συζήτησε σήμερα στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας ο αναπληρωτής υπουργός Πάνος Μπεγλίτης με τον Αμερικανό βοηθό υφυπουργό Εξωτερικών για στρατιωτικές-πολιτικές υποθέσεις, Άντριου Σαπίρο.
Όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές του υπουργείου το όλο ζήτημα θα συζητηθεί στο αμέσως επόμενο ΚΥΣΕΑ, όπου και θα ληφθεί η σχετική απόφαση. Πάντως είναι πολύ δύσκολο στην παρούσα φάση να υπάρξει αρνητική απάντηση, έστω και με αντισταθμιστικά την αυξημένη ανθρωπιστική βοήθεια, την παροχή εκπαιδευτών και υλικού στον αφγανικό Στρατό κλπ.
Η Χεράτ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 800 χιλιομέτρων από την Καμπούλ και η ενδιάμεση διαδρομή αποκαλείται και «λάκκος των Ταλιμπάν»: Εκατοντάδες στρατιώτες της ISAF και του ΝΑΤΟ έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή σε ενέδρες των Ταλιμπάν με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς (IED) ή με απλό καταιγισμό σφαιρών. Πάντως θα υπάρξει μια τελευταία προσπάθεια να αποφύγουμε την μετακίνηση αυτή. Ήδη αυτή την ώρα συναντώνται οι αναπληρωτές υπουργοί Άμυνας και Εξωτερικών Π.Μπεγλίτης και Δ.Δρούτσας, μετά τις ξεχωριστές συναντήσεις που είχαν με τον Άντριου Σαπίρο.
Ένα κρίσιμο θέμα είναι το κατά πόσον είναι έτοιμο το ΤΕΣΑΦ από άποψη καταλληλότητας υλικού να μετακινηθεί εκτός Καμπούλ, όπου διεξάγονται επιχειρήσεις υψηλής έντασης.
Κατάλληλα οχήματα δεν υπάρχουν, ούτε η σύνθεση της μονάδας είναι η κατάλληλη για τέτοιες επιχειρήσεις (βασικά πρόκειται για ενισχυμένο λόχο μηχανικού). Το πρόγραμμα προμήθειας δέκα τροχοφόρων ΤΟΜΑ ειδικά για τo TΕΣΑΦ ματαιώθηκε λόγω έλλειψης κονδυλίων.
Το πρόγραμμα προμήθειας θωρακισμένων αντιναρκικών οχημάτων που περιέγραφε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ στο προηγούμενο τεύχος της, συναντά δυσχέρειες που έχουν να κάνουν τόσο με το οικονομικό ύψος της προμήθειας (24 εκατ. ευρώ), όσο και το κόστος μεταφοράς (6 εκατ. ευρώ μόνο η αποστολή τους). Το πρόγραμμα αφορούσε 24 θωρακισμένα οχήματα με επίπεδο θωράκισης «3», 30 φορτηγά, επίσης θωρακισμένα και 2 θωρακισμένους γαιοπροωθητές (μπουλντόζες). Αν δεν εξευρεθούν και πάλι τα κονδύλια θα αναζητηθεί λύση ενοικίασης ή leasing!.
Άλλα θέματα που συζητήθηκαν μεταξύ Π.Μπεγλίτη και Α.Σαπίρο ήταν το θέμα των προκλήσεων της Τουρκίας στο Αιγαίο και ειδικά το θέμα των υπερπτήσεων («Όπως στρώσει έτσι θα κοιμηθεί η Τουρκία», ήταν η θέση του Έλληνα υπουργού αναφορικά με την αξιολόγηση του Δεκεμβρίου στην Ε.Ε. σε σχέση με την συμπεριφορά της στο Αιγαίο). Συζητήθηκαν ακόμα και θέματα που έχουν να κάνουν με την ομαλοποίηση της ελληνοαμερικανικής αμυντικής συνεργασίας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Πηγή...
Απόλλωνα,Θεέ του Ήλιου...Ζευ αρχικέραυνε...Άναψε η ΙΕΡΗ ΦΛΟΓΑ και ξεκίνησε για το Βανκούβερ του Καναδά.
Απ’ τα ποταμίσια χείλη του Αλφειού
κι απ’ του Δία το πέτρινο μάτι,
μέσ’ απ’ τα πληγωμένα μάρμαρα
που φέγγει του Ίωνα και του Δωριέα η ψυχή,
κι απ’ τα κιονόκρανα
που δένει ο ήλιος τα κουρασμένα του άλογα,
απ’ τα πλεγμένα δάχτυλα του πεύκου και της δάφνης
εδώ,
σε τούτη την παρθενική μήτρα της Ολυμπίας
που δεν άλλαξε, δε μολεύτηκε, δε θα πεθάνει ποτέ,
εδώ θα ξαναγεννηθεί το Φως.
Σπίθα του Θεού
κρυμμένη στη στάχτη της καρδιάς του Κουμπερτέν
που θα τη θεριέψει με την ανάσα της η Καλλιπάτειρα
η Ελληνίδα μάνα
Μάνα κάθε ανθρώπου.
Λαμπάδα απ’ το κερί του χρόνου και του μύθου
στιλπνό είδωλο
που μυρίζει μοσχολίβανο κι αίμα αθώου ζώου,
το φως μεστό χρυσό σταφύλι
παραδομένο στα χέρια του Ερμή.
Από δω θα φύγει ο Άγγελος.
Θα λύσει τα πέδιλά του τα σπηρούνια του τα πάθη του
θα ρωτήσει ποιοι αγωνίστηκαν τελευταίοι στο Στάδιο
ποιοι πήραν τον κότινο απ’ τους ευπατρίδες της νίκης
και θα τρέξει.
Έξω απ’ το ιερό στήθος της Άλτης
έξω απ’ την Ολυμπία και την Ελλάδα
σ’ όλη τη γη σ’ όλη τη θάλασσα
παντού όπου υπάρχει αγάπη
παντού όπου υπάρχει πόνος
παντού όπου υπάρχει υποκρισία
παντού όπου υπάρχει μίσος
παντού όπου υπάρχει φωτιά
στο χρυσάφι στη φτώχια στα μέτωπα στη ζωή στα νεκροταφεία
για να φέρει το μεγάλο μήνυμα…
Ερμή,
μη σε τρομάξουν οι θύελλες οι σαρκασμοί οι σκληρές μνήμες
οι απειλές με τα βούκινα
οι πόλεμοι που ήρθαν ή που κονταροδείχνουν,
Ερμή
μη σε τρομάξουν οι άνθρωποι!
Μάζεψε κάτου απ’ τη σάλπιγγά σου τους λαούς
όπου κι αν είναι όποιοι κι αν είναι
ήρωες νικημένοι κακούργοι σκιές κόκκαλα
και τάισέ τους με το σταφύλι σου
ρόγα τη ρόγα μέθυσέ τους με την αγάπη
κι όπως θα γίνουν ξέγνοιαστοι κι ονειροπαρμένοι,
όπως θα γυρίσουν πρώτη φορά όλοι μαζί
να κοιτάξουν κατάματα τον ουρανό
σκύψε στην καρδιά τους και πες τους
Πες τους
να ξεκινήσουν όλοι για την Ολυμπία.
Χιλιάδες χιλιάδες χιλιάδες έφηβοι
σμάρια από κορμιά άσπρα μαύρα κίτρινα,
να πάνε να ξεπλυθούν κοντά στην Παλαίστρα
απ’ το χτες απ’ το σήμερα απ’ το αύριο,
ν’ αλείψουν με λάδι την ψυχή και το νου τους
κι ύστερα
να μπουν απ’ την ορθάνοιχτη πύλη στο Στάδιο
για να πολεμήσουν.
Όχι στη σφαγή και στην πυρκαγιά
όχι με το μαχαίρι και το σίδερο που καίει
όχι με τον ξολοθρεμό του ανθρώπου απ’ τον άνθρωπο
όχι για νέους νεκρούς νέους σακάτηδες νέους δυστυχισμένους,
μα για την πυγμή και το ακόντιο
για το πήδημα το δίσκο το δρόμο την πάλη
για το τέθριππο
για την Αρετή,
δίπλα στον Κάστορα ή τον Αντίπατρο
το Διαγόρα ή τον Αλκιβιάδη
που θα σμίξει τον αρχαίο κόσμο με τον τωρινό με τον αυριανό
με τον αιώνιο
και θα νικήσει τον Άρη άλλη μια φορά
την τελευταία.
Πέρα στο ξέφωτο η Ολυμπία
ξάγρυπνη μερόνυχτα πλέκει για τον καθένα τους
κι από ‘να στεφάνι αγριλιά
Ελληνικής ειρήνης
Τάκης Δόξας.
Ξεκίνησε η ΙΕΡΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΑΞΙΔΙ ΕΩΣ ΤΟ ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ.
Πρώτος Λαμπαδηδρόμος ο αθλητής του γιγαντιαίου σλάλομ, Βασίλης Δημητριάδης, για να ξεκινήσει το ταξίδι του Ιερού Φωτός σε όλη την Ελλάδα και κατόπιν στον Καναδά.
Τελευταία Λαμπαδηδρόμος στην Τελετή Παράδοσης της Φλόγας στην Οργανωτική Επιτροπή «Βανκούβερ 2010», την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου στις 18:00 στο Παναθηναϊκό Στάδιο, θα είναι η αθλήτρια του καλλιτεχνικού πατινάζ, Νίκη Γεωργιάδου, η οποία είναι φοιτήτρια στο Τορόντο του Καναδά.
Η Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία επί ελληνικού εδάφους θα διαρκέσει 8 ημέρες και θα καλύψει 2.180 χιλιόμετρα. Η Ολυμπιακή Φλόγα θα περάσει από 22 Νομούς, 42 Δήμους, τρία Δημοτικά Διαμερίσματα και μία Κοινότητα. Στη διάρκεια των οκτώ ημερών θα πραγματοποιηθούν 36 Τελετές Αφής βωμών σε συγκεκριμένες πόλεις, αλλά και σε δύο αρχαιολογικούς χώρους. Οι πόλεις όπου θα διανυκτερεύσει κατά σειρά είναι τα Καλάβρυτα (22/10), το Καρπενήσι (23/10), το Μέτσοβο (24/10), η Έδεσσα (25/10), η Θεσσαλονίκη (26/10) και ο Βόλος (27/10),
ενώ την προτελευταία ημέρα θα διανυκτερεύσει στην Ακρόπολη (28/10).
Πηγή...
Βραβείο της NASA σε 17χρονο Έλληνα μαθητή λυκείου.
Η εργασία του χαρισματικού 17χρονου Μανώλη προσπάθησε να απαντήσει στο αίτημα εκπομπής μηδενικών ρύπων με το υδρογόνο ως αποκλειστικό καύσιμο και παράλληλη οριστική επίλυση των περιορισμών που παρουσιάζει η χρήση του.
Το προσωνύμιο, που απονέμεται μάλιστα από ειδική επιτροπή της «Cogito», το είχε αποκτήσει πριν από την πρόσφατη βράβευσή του από τη NASA στον διαγωνισμό «Σχεδιασμός του Υπερηχητικού Αεροσκάφους του 2020». Όπως και πολύ πριν η Ελλάδα ανακαλύψει, μέσω Γιώργου Παπανδρέου, τον γκουρού της οικονομίας Τζόζεφ Στίγκλιτς, ο Μανώλης Γκαραγκούνης-Βλατάκης αντάλλασσε e-mails με τον νομπελίστα καθηγητή.
Ο 17χρονος εδώ και καιρό είναι ο πρώτος Έλληνας που έγινε δεκτός στη «νεανική ομάδα» του «Cogito».
Πριν από λίγους μήνες απέσπασε το 3ο βραβείο της NASA στον παραπάνω διαγωνισμό. Η πρώτη διάκριση πήγε στο βασιλικό κολέγιο της Ινδίας, η δεύτερη στο ρουμανικό παράρτημα του MIT και η τρίτη στο... Γενικό Λύκειο Καρέα. Σημειώνεται ότι οι χαρακτηρισμοί της NASA για το επίπεδο του διαγωνισμού περιλαμβάνουν τις λέξεις «Υψηλού Επιπέδου» και «Ακαδημαϊκός».
Άλλοι κεντρικοί άξονες της εργασίας ήταν ο ριζικός περιορισμός του θορύβου χάρη στην εξέλιξη μιας τεχνικής που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα στα διαστημόπλοια, το σχετικά περιορισμένο κόστος της όλης κατασκευής και ο επαναστατικός νέος κινητήρας. Βοηθός και συνεργάτης του ήταν ο Δημήτρης Τσούνης.
Ο Μανώλης είναι παλαιός γνώριμος του αμερικανικού αεροναυπηγικού γίγνεσθαι. Πριν από δύο χρόνια η εργασία του, ως μαθητή της Α’ λυκείου τότε, «Σχεδιασμός Καινοτομιών στον Αεροδυναμικό Τομέα με ορίζοντα το 2052», απέσπασε εύφημο μνεία.
«Μέσα από βιβλία και πολύ διάβασμα κατάφερα να αποκτήσω μια εικόνα του τι αναμένεται να συμβεί στον χώρο μέχρι το 2030. Προσπάθησα να φανταστώ πού θα πάει το πράγμα 20 χρόνια αργότερα», εξηγεί στο «Έθνος της Κυριακής» ο Μανώλης.
«Όλα ξεκίνησαν από το μάθημα πληροφορικής της Γ’ γυμνασίου, όταν η καθηγήτρια διέγνωσε την κλίση μου στα μαθηματικά. Με έφερε αμέσως σε επαφή με σημαντική συνάδελφό της του αμερικανικού πανεπιστημίου John Hopkins. Στη συνέχεια εξετάστηκα μέσω Ιντερνέτ σε μαθηματικά, φυσική και χημεία. Λίγο αργότερα έγινα δεκτός στη «νεανική ομάδα» της κοινότητας «Cogito». Με αυτόν τον τρόπο δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα να ανακαλύψουν τον πιθανό μαικήνα και τελικά τον δρόμο τους», υπογραμμίζει ο εκκολαπτόμενος... καθηγητής.
Πηγή...
21 Οκτωβρίου 2009
Τον Απρίλιο "πετούν" οι Μακεδονικές Αερογραμμές.
Τα «φτερά» της αναμένεται να ανοίξει στις αρχές του Απρίλη η θυγατρική εταιρία της Olympic Air, Μακεδονικές Αερογραμμές, οι οποίες θα συνδέουν απευθείας τη συμπρωτεύουσα με χώρες του εξωτερικού.
Σε πρώτο στάδιο οι Μακεδονικές αερογραμμές θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με Μόσχα, Λονδίνο, Παρίσι, Άμστερνταμ και τη Γερμανία. Στην περίπτωση του Άμστερνταμ υπάρχει το ενδεχόμενο συνεργασίας με την αεροπορική εταιρία KLM ώστε να επεκταθεί και σε υπερατλαντικά ταξίδια.
Μάλιστα, οι διοικούντες την Olympic Air το πρωί της Τετάρτης (21/10) είχαν συνάντηση με εκπροσώπους από τον επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο της βόρειας Ελλάδας με σκοπό να εξυπηρετηθεί καλύτερα το επιβατικό κοινό στο μέλλον.
Αυτό που διευκρινίστηκε από τον γενικό εμπορικό διευθυντή της Olympic Air, Σταύρο Δαλιάκα, είναι πως ο αριθμός και η συχνότητα των πτήσεων θα εξαρτηθεί από την ανταπόκριση του κοινού στον έκαστο προορισμό. Αρχικά, για τη διεξαγωγή των δρομολογίων θα «επιστρατευτούν» τρία αεροσκάφη.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως στις 25 Οκτωβρίου θα οριστικοποιηθεί το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας, με περισσότερα δρομολόγια ανά προορισμό (παραδείγματος χάρη, οκτώ στη Θεσσαλονίκη).
Τέλος, η πληρότητα των πτήσεων της αεροπορική εταιρίας αγγίζει το 60% και στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού ενώ μέχρι στιγμής δεν προβλέπεται να ενταχθούν νέοι προορισμοί στο πρόγραμμα των πτήσεων της Olympic Air.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ.Δελτίο πληροφόρησης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
prom.pyrforos@gmail.com
http://pyrrphoros.wordpress.com/
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6944 104580, 6932 302778
Θεσσαλονίκη 21/10/09
- Δελτίο πληροφόρησης -
Δραστηριότητες του Πολιτιστικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
Στις 11 Οκτωβρίου, στα πλαίσια του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου,
πραγματοποιήθηκε από τον “Προμηθέα Πυρφόρο” στην Πέλλα παρουσία των δημοτικών αρχών
τελετή προς τιμή του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
και των πεσόντων στη μάχη της Πύδνας.
Περισσότερα για την τελετή μπορείτε να δείτε εδώ:
Αλεξάνδρου του Φιλίππου, Ίθη δη! (Τελετή στην Πέλλα με το πατρώο τυπικό)
Στα πλαίσια της διάχυσης των αρχαίων ελληνικών ιδεωδών και των προγονικών αθλητικών αξιών σε κάθε γωνιά της ελληνικής επικράτειας, ο Σύλλογος “Προμηθεύς Πυρφόρος” συμμετείχε ενεργά με τις δυνάμεις του και τα μέλη του στη διοργάνωση
του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου 2009
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους με πλούσιο φωτογραφικό υλικό:
7ος Πελλάνιος Μαραθώνιος 09 – Αφετηρίες και Εκκίνηση (φωτογραφ. υλικό)
7ος Πελλάνιος Μαραθώνιος 09 – Τερματισμοί και Απονομές
Αποτελέσματα του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου 2009
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος “Προμηθεύς Πυρφόρος” συνεχίζει σταθερά την πορεία του, σε συνεργασία με τους άλλους ελληνοπρεπείς φορείς, στην ανάδειξη και προβολή της ελληνικής κοσμοθεάσεως.
Μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 21/9/09 (βλ. εδώ: Το νέο Δ.Σ. του ‘Προμηθέως Πυρφόρου’), τα μέλη του Συλλόγου προχωρούν με νέα διάθεση και δυναμισμό, συμβάλλοντας στην ευόδωση των ευγενών στόχων που το ελληνοπρεπές κίνημα έχει θέσει.
Σημείωση:
Πολλοί φίλοι μας έχουν πληροφορήσει ότι δέχονται υστερόβουλες επιστολές δια του ηλεκτρον. ταχυδρομείου, με αρνητικές και δυσφημιστικές αναφορές για το σύλλογό μας και για μέλη του συλλόγου μας, από ένα ή δύο πρώην μέλη που έχουν τεθεί οικειοθελώς και με δική τους πρωτοβουλία και απόφαση εκτός του δυναμικού του συλλόγου μας. Πρόκειται δηλ. για δημόσια παρέμβαση στα εσωτερικά του συλλόγου μας από ανθρώπους που με δική τους επιλογή αποφάσισαν τη διαγραφή τους.
Είναι γεγονός ότι κάθε σημαντική και αξιόλογη δράση για την προώθηση ευγενών σκοπών, προκαλεί συνήθως και την ανάλογη αντί-δραση. Δηλώνουμε ότι τίποτα απ’ όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα αυτά δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, κάτι άλλωστε που μπορεί ν’ αποδειχθεί ανά πάσα στιγμή σε σύνολα όπως ο “Προμηθεύς Πυρφόρος” που λειτουργούν με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες, όπου το δικαίωμα λόγου του καθενός είναι δεδομένο και η πρόσβαση του καθενός ενδιαφερόμενου στην πληροφόρηση και στα όργανα είναι άμεση.
Δεν πρόκειται να μπούμε σε δημόσια διαδικασία αντιπαράθεσης και ανταπαντήσεων διότι φρονούμε ότι μόνον κακό κάνουν στο κίνημά μας παρόμοιες συμπεριφορές. Το ελληνοπρεπές κίνημα, αρκετά ώριμο πλέον στη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων και των φορέων που μετέχουν σ' αυτό, απορρίπτει τις τακτικές της συκοφαντικής μιζέριας και της πρόκλησης τεχνητής διχόνοιας. Δεν μπορούμε ωστόσο να κάνουμε τίποτα στη συνεχιζόμενη διασπορά παρόμοιων δημοσιευμάτων εφόσον οι διακινητές τους, αντί της προσφοράς στον ελληνοπρεπή χώρο, επιλέγουν να αναλώνονται στην ενασχόληση της σπίλωσης υπολήψεων για λόγους προσωπικούς.
Εμείς θα συνεχίσουμε το έργο μας σε συνεργασία και σύμπραξη με όλους τους υπόλοιπους φορείς. Όποιος, αντί να συμβάλλει στην ενότητα των δυνάμεών μας και στην ανάδειξη του ελληνισμού, αναλώνεται στο να διασύρει τους φορείς και τους ανθρώπους που προσφέρουν χρόνο, κόπο και χρήμα για τα ιδεώδη που πρεσβεύει ο χώρος μας, ας χρεωθεί και το κόστος αυτών των απρεπών συμπεριφορών.
Γραμματεία του Πολιτιστικού Συλλόγου 'Προμηθεύς Πυρφόρος'
Τμήμα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
Αντιβαρύτητα: Eλληνική εφεύρεση με εφαρμογή στο Διάστημα
Το πάθος για την τεχνολογία και οι ατέλειωτες ώρες εντατικής παρατήρησης και δουλειάς ενός μηχανουργού - εφευρέτη παντρεύτηκαν με την επιστημονική έρευνα ενός καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και γέννησαν μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανακάλυψη, «καθ' όλα ελληνική». Εναν μηχανισμό αντιβαρύτητας και μία νέα κινηματική θεωρία της Φυσικής. Το πόσο ιδιοφυής, σημαντική και αξιοποιήσιμη είναι ή μπορεί να αποδειχθεί μια τέτοια ανακάλυψη θα το δείξει ο χρόνος. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης από την Κέρκυρα, ο οποίος έχει βραβευθεί στο παρελθόν (1982) για την εφεύρεση του «διαφορικού χωρίς γρανάζια», μία ελληνική πατέντα που έλαβε ανώτατες διακρίσεις, κέρδισε το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Ο καθηγητής της Σχολής Μηχανολόγων-Μηχανικών του ΕΜΠ Χριστόφορος Προβατίδης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά του κ. Τσιριγγάκη και έπειτα από 26 χρόνια έρευνας, συνεχούς κατασκευής δοκιμίων και στενής συνεργασίας κατέληξαν στη δημιουργία του μηχανισμού αντιβαρύτητας.
Η αξία ενός τέτοιου μηχανισμού, σύμφωνα με τους κ. Τσιριγγάκη και Προβατίδη, που επισημαίνουν ότι είναι κτήμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επομένως του ελληνικού Δημοσίου, έγκειται στο γεγονός ότι υπόσχεται έναν νέο πρωτοποριακό τρόπο λειτουργίας των προωθητικών συστημάτων (μέσα μεταφοράς, μεταφορικά και ανυψωτικά συστήματα) με εφαρμογές στη διαστημική τεχνολογία, την αεροναυπηγική αλλά και άλλους τομείς.
Οι έως σήμερα επιστημονικά γνωστοί τρόποι μετάδοσης κίνησης για τη λειτουργία συστημάτων προώθησης είναι η τριβή μεταξύ τροχών και επιφάνειας κίνησης, η προώθηση αέρα ή νερού σε αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτή της κίνησης (πλοία, αεροπλάνα) και η εκδίωξη του καυσίμου (π.χ. πύραυλοι). Με αυτές τις μεθόδους, όμως προκαλείται δύναμη αντίδρασης, η οποία καταναλώνει σημαντικό έργο, ενώ με τον μηχανισμό αντιβαρύτητας μειώνεται η αντίδραση, άρα και οι απώλειες προς το περιβάλλον.
Οι δύο εκτιμούν ότι πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη, για την οποία μάλιστα δέχθηκαν συγχαρητήρια επιστολή του πρύτανη του ΕΜΠ κ. Ν. Μουντζούρη. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης, ο οποίος αφιερώνει όλο του το έργο στη γυναίκα του Κατερίνα, που απεβίωσε πριν από μερικούς μήνες, εξηγεί στην «Κ» ότι πρώτη του έμπνευση ήταν ο μηχανισμός των Αντικυθήρων (σχετικά παρακάτω στήλες).
Το 1967 ο κ. Τσιριγγάκης άρχισε να μελετά τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και 13 χρόνια μετά έφτιαξε το διαφορικό χωρίς γρανάζια. Κατά τη διάρκεια κατασκευής του παρατήρησε ορισμένα παράξενα φαινόμενα ταλάντωσης. Αυτή η παρατήρηση ήταν η αφετηρία για τη σημερινη εφεύρεση, η πατέντα της οποίας έχει υποβληθεί στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Στόχος του εφευρέτη ήταν το έντεχνο «σπάσιμο» του κύκλου, στο οποίο τον βοήθησε ο γιος του, Βασίλης Τσιριγγάκης, μηχανικός υπολογιστών και συστημάτων.
Αρχή λειτουργίας
Πιο συγκεκριμένα, η αρχή λειτουργίας του καινοτόμου μηχανισμού συνίσταται σε δύο κινητήρες, οι οποίοι παράγουν δύο περιστροφές. Η πρώτη περιστροφή δημιουργεί μια τροχιά που μοιάζει με το σύμβολο του απείρου και πάνω της κινούνται απρόσκοπτα μία, δύο ή και περισσότερες μάζες. Η δεύτερη περιστροφή είναι καθοριστική για να επιτευχθεί η πρόωση. «Οταν οι στροφές των κινητήρων συνδυαστούν κατάλληλα, τότε συντονίζεται με τέτοιον τρόπο η φυγόκεντρος δύναμη, ώστε το αντικείμενο επί του οποίου προσαρτάται ο μηχανισμός μπορεί και προωθείται αντιβαρυτικά», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Χριστόφορος Προβατίδης, καθηγητής του ΕΜΠ.
Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του μηχανισμού παρατηρήθηκε απώλεια βάρους σε ηλεκτρονική πλάστιγγα ακριβείας, δηλαδή οι κινούμενες μάζες ήταν σημαντικά ελαφρύτερες.
Οπως λέει ο κ. Προβατίδης αυτός ο προωθητικός μηχανισμός αξιοποιεί παρατηρήσεις αντιβαρυτικών φαινομένων της Φύσης (όπως ο τρόπος κίνησης των φτερών του πτηνού κολιμπρί) δεν «παραβιάζει» κανένα νόμο της φυσικής ούτε αξίωμα της Θερμοδυναμικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προωθητικός μηχανισμός ιπτάμενων αντικειμένων και οχημάτων, τα οποία στο μακρινό μέλλον θα κινούνται αυτόνομα χωρίς συγκρούσεις, όπως για παράδειγμα κινείται η σκόνη μέσα σε μια ηλιακή ακτίνα.
Πιο αναλυτικά, μία αρχική εφαρμογή θα μπορούσε να αφορά την άνετη και πλήρως αυτόνομη μετάβαση προς το Διάστημα. «Αν μία αποστολή στο Διάστημα εμφανίσει πρόβλημα θα μπορεί ανά πάσα ώρα να ανακληθεί και να επιστρέψει στη γη», υποστηρίζει ο εφευρέτης κ. Θ. Τσιριγγάκης.
Εκτός από τη διαστημική τεχνολογία, ο μηχανισμός αντιβαρύτητας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στα ελικόπτερα αλλά και στα αεροπλάνα. Ειδικότερα, με την προσθήκη ενός αντιβαρυτικού μηχανισμού, το ελικόπτερο θα μπορούσε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες, να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και να μην είναι ευάλωτο στις κακές καιρικές συνθήκες.
Οσο για τα αεροπλάνα, η χρησιμότητα ενός τέτοιου μηχανισμού αφορά κυρίως την ασφάλεια των πτήσεων.
Παρέμβαση πρύτανη ΕΜΠ για την έρευνα
Ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κ. Κωνσταντίνος Ι. Μουτζούρης, ενημερώθηκε για την έρευνα στον μηχανισμό αντιβαρύτητας, και δήλωσε στην «Κ» ότι «το κορυφαίο τεχνολογικό ίδρυμα της χώρας, το 170 ετών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με το υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, τις τελευταίες τύπου υλικοτεχνικές υποδομές, βρίσκεται στο μέτωπο των επιστημονικών εξελίξεων σε πολλά θέματα. Η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών με τα στελέχη της, καθηγητές, φοιτητές και εργαζόμενους, είναι μία από τις πιο υποδειγματικές σχολές μας.
Νιώθουμε υπερήφανοι που ο καθηγητής κ. Προβατίδης και οι συνεργάτες του είναι μέλη του Ιδρύματός μας. Καλούμε την πολιτεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει δείξει ελάχιστο ενδιαφέρον για την επιστημονική έρευνα στη χώρας μας, να μεταβάλει στάση και να αγκαλιάσει την έρευνα, η οποία είναι η μόνη οδός προς μια κοινωνία γνώσεως και προόδου».
Tο πρώτο πείραμα
Το 1982 ο ταλαντούχος Ελληνας μηχανουργός δημιούργησε μία τεχνολογική καινοτομία, ένα διαφορικό χωρίς γρανάζια, μία πατέντα που σάρωσε τα βραβεία του διαγωνισμού «ΕΥΡΗΚΑ» του Βελγίου και του χάρισε εκτός από φήμη πολλές προσκλήσεις και συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.
Το πρωτότυπο διαφορικό, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται μέσω μικρών σφαιρών, οι οποίες κινούνται σε καμπύλες και μιμούνται την κίνηση των πλανητών, είχε δοκιμαστεί επιτυχώς σε αυτοκίνητο της εταιρείας ΠΥΡΚΑΛ επί 15.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες δρόμου με αρκετά αξιόλογες επιδόσεις. Από την ερευνητική εργασία και τα αποτελέσματα των δοκιμών που ακολούθησαν η ΠΥΡΚΑΛ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «πρόκειται για καινοτομία στον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, η οποία έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των γνωστών διαφορικών μηχανισμών που χρησιμοποιούνται.
Πρώτον, μεταδίδει την κίνηση με πλήρη κύλιση με αποτέλεσμα μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό συντελεστή απόδοσης.
Δεύτερον, εξασφαλίζει μεγαλύτερη πρόσφυση τροχών στο δρόμο, κάτι που συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση, καθώς το όχημα δεν ακινητοποιείται σε δυσμενείς συνθήκες δρόμου και εμφανίζει μεγαλύτερη ευστάθεια στις στροφές». Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς. Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό.
Καθημερινή
Είδαμε σήμερα στην εκπομπή της Τσαπανίδου τη μηχανή αντιβαρύτητας!
Εν μέσω άλλων τα οποία είπε ο κ.Τσιριγγάκης,δήλωσε ότι κάποια στιγμή που ασχολούνταν στον τόρνο,του..."ήρθε" όλο το εικονόγραμμα της αντιβαρυτικής μηχανής!
Άγιος Ερίφιος!Ή "άγιος σκύλος"...ή..."άγιος Χριστόφορος"...βοήθειά σας!
Αναρτήθηκε από Βρομιστεράκι
Ναι, το ξέρω, όλοι τον έχετε δει τον άγιο Χριστόφορο με κεφάλι σκύλου... Αυτουνού μωρέ που ήταν τόσο όμορφος που τον κυνηγούσαν οι γυναίκες όλες και παρακάλεσε τον ύψιστο να τον ασκημήνει για να σταματήσει αυτό το κακό και να μην μπαίνει σε πειρασμούς...; Εισακούστηκε η προσευχή από τα υψηλά κλιμάκια και μετετράπη σε σκύλο.
Αν δεν την έχετε δει σε αυτήν εδώ τη τοιχογραφια...
τότε σίγουρα σε μία από τις παρακάτω...
Αλλά εδώ σας θέλω τώρα...
Το ζεύγος μαμά/μπαμπάς που ήταν Πήλιο την περασμένη εβδομάδα γυρίσανε και όλο χαρά μου ανακοινώσανε πως μου έχουν υλικό για ανάρτηση. Τι; Τον γνωστό άγιο αλλά όοοοοχι με κεφάλι σκύλου. Με κεφάλι αρνιού! Γιατι; Γιατί ο άγιος ήταν τόσο καλός όσο το αρνάκι της σούβλας και είναι συμβολισμός για να δείξει πόσο πράος και αγαθός ήταν. Το δόρυ γιατί το κρατάει πάλι δεν ξέρω... Μάλλον για να δειξει τις φιλειρηνικές προθέσεις του...
Οι Μηλιές Πηλίου λοιπόν έχουν άλλη εκδοχή και τον φωνάζουν όχι άγιο Χριστόφορο αλλά άγιο Αρνί!
Πάρτε και τη πινακίδα να ξέρετε που είναι να τονεπισκεφτείτε αν περάσετε από Πήλιο...
υπό Jace Everett - Bad Things