26 Οκτωβρίου 2009
Για ποιο λόγο θαύτηκε το ζήτημα με τον Κρανιδιωτη από τα ΜΜΕ;
εστάλη με email και το παραθέτουμε αυτούσιο
Ο Κρανιδιώτης πήγε στην Ρουμανία για να υπογράψει για ύπαρξη Ρουμανικής (ρουμανοβλάχικης) μειονότητας στη Θεσσαλία όπως ήταν η απαίτηση των Ρουμανικών κυβερνήσεων για χρόνια! (από την εποχή του Αρη Βελουχιώτη ο οποίος πατριωτικά εκτέλεσε τον πρίγκηπα των Ρουμάνων που προορίζονταν να ηγηθεί προσπάθειας αυτονόμησης της Θεσσαλίας από τους Ρουμάνους;)
Ο Κρανιδιώτης συμμετείχε στη εβραιοσαξονική συνωμοτική λέσχη Μπιλντερμπεργκ με θέματα συζητήσεων "Αλλαγής συνόρων στα Βαλκάνια";
Η ΟΕΑ εκτέλεσε τον Κρανιδιώτη μέσω ηλεκτρονικού πολέμου (PLASER) για αυτούς τους λόγους και έβγαλε και κείμενο "ανάληψης της ευθύνης της εκτελέσως". Για ποιο λόγο θαύτηκε το ζήτημα από τα ΜΜΕ; Για ποιο λόγο το δικαστήριο αρνήθηκε να εξετάσει το θέμα του ηλεκτρονικού πολέμου-σαμποτάζ και αντι αυτού έριξε όλες τις ευθήνες στον πιλότο;
Συμμετοχη του στη λεσχη μπιλντερμπεργκ εκεινο το ετος, και τις προδοτικες για την ελλαδα μυστικές συζητησεις περι αλλαγων συνορων στα βαλκανια και επανδιαταξεων........
http://www.geocities.com/anaxfiles/forum/bilderberg_gr.html
Ο Πάγκαλος (υπουργός εξωτερικών τότε) είχε παραδεχτεί δημόσια ότι δολοφόνησαν τον Κρανιδιώτη (ο κρανιδιώτης ήταν υφυπουργός). Η οεα ανέλαβε την ευθύνη με τις λεπτομέρειες εκτέλεσης. Γιατί δεν συλαμβάνουν τον Γιάννη Καραγεωργιου εκπροσωπο της Ο.Ε.Α.? Γιατί δεν ανακοινώνουν τίποτα στα ΜΜΕ? ΔΕΙΤΕ:
http://www.hri.org/news/grpapers/typos/1999/99-10-23.typos.html
Η ΒΡΑΔΥΝΗ: Δολοφονήθηκε ο Κρανιδιώτης; Βόμβα Πάγκαλου! Εκφράζει υπόνοιες για σαμποτάζ στο "Φάλκον".
Η οεα όχι μόνο πήρε την ευθύνη αλλά αναφέρει και λεπτομέρεις και τον τρόπο της εκτέλεσης:
Ορίστε: συνέχεια στην πηγή...
Οι Μασσαλιώτες έκαναν τα εγκαίνια του αρχαίου(ελληνικού) λιμανιού!
Οι εδώ γραικύλοι,συνοθύλευμα εισβολέων και καταστροφέων,κάθε καρυδιάς καρύδι,όχι μόνο δεν...συντηρούν την κληρονομιά των Ελλήνων,αλλά συνεχίζουν με καταστροφική μανία το..."Γιαχβάρεστο" έργο τους,εναντίον κάθε λειψάνου που έχει τη δυνατότητα να υπενθυμίζει σε όλο τον κόσμο ότι εδώ κάποτε υπήρχε ένας ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ που έδωσε τα φώτα του σε όλους τους λαούς της γης!
le 21/10/2009 9:46:54
Inauguration du port Antique de Marseille le 16 octobre 2009
Ο κ. Jean-Claude Gaudin, Δήμαρχος Μασσαλίας και Αντιπρόεδρος της Γερουσίας
Ο κ. André Malrait, Αντιδήμαρχος αρμόδιος για την Πολιτιστική Κληρονομιά και τα ιστορικά μνημεία
Η κα Laure-Agnès Caradec, Αντιδήμαρχος αρμόδια για τα πάρκα, κήπους και φυσικούς χώρους
Ο κ. Αντώνης Αλεξανδρίδης, Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος στη Μασσαλία
παρέστησαν στα εγκαίνια των εργασιών για την ανάπλαση του αρχαίου λιμένος της Πόλης την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009
Πίσω από το Εμπορικό Κέντρο, βρίσκονται τα πιο όμορφα αρχαιολογικά μνημεία της Μασσαλίας: το κέρας του ελληνικού λιμένος από όπου αρχίζει και η ιστορία της Μασσαλίας 600 έτη Π.Χ., με την άφιξη των ελλήνων της Φώκαιας.
Έχοντας αφεθεί για μεγάλο διάστημα, ο ανακαινισμένος χώρος εις το εξής ονομάζεται "Αρχαίο Λιμάνι" και η χωριστή του είσοδος από την οδό Henri Barbusse, επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση του κοινού.
Κατά τη διάρκεια των ομιλιών των επισήμων, αποδόθηκε πολλές φορές τιμή στην Ελλάδα, η οποία αντιπροσωπεύθηκε από τον Γενικό Πρόξενο κ. Α. Αλεξανδρίδη.
Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, ο Δήμαρχος κ. Jean-Claude Gaudin έκοψε την κορδέλα και την παρέδωσε με συμβολικό τρόπο στον Γενικό Πρόξενο
Μετά τις ομιλίες του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου, ο κ. Γενικός Πρόξενος μίλησε με τη σειρά του και τόνισε τα εξής: συνέχεια στην πηγή...
Παρίσι γιόκ!Βούλιαξε το πλοίο στη Μασσαλία!
Δείτε:Τέρμα τα αστεία, Τουρκία! „Μιλάει“ η Μασσαλία...
Έλα όμως που ο Ποσειδώνας τους φύλαγε μια έκπληξη!!!Έτσι για το..."Έτος της Τουρκίας",που γιορτάζει η...Γαλλία!
"Μπρε,μπρε,μπρε,τέτοιο χουνέρι...!Άφεριμ...Ποσειδώνα!"
Texte en français : cliquez ici
Κείμενο στα γαλλικά κάνετε κλικ εδώ,
Μετά από καθυστέρηση ενός μηνός, το τουρκικό πλοίο μπήκε στο παλιό λιμάνι της Μασσαλίας, στις 30 Ιουλίου, όπου είναι αγκυροβολημένο μέχρι σήμερα
Έπειτα από τη Μασσαλία, κανονικά θα έμπαινε θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!
Μετά από τη ψυχρή υποδοχή πού του έγινε από από τους Μασσαλιώτες το τουρκικό πλοίο τελικά δεν πήγε στο Παρίσι και η χρονιά της Τουρκίας στη Γαλλία άρχισε με τον χειρότερο τρόπο
Οι τούρκοι παραπλάνησα τους πάντες ότι το πλοίο θα έκανε τον πλου από Φώκαια, μέχρι Μασσαλία για ιστορική έρευνα της διαδρομής. Το οποίο μάλιστα, όταν πλησιάζε σε λιμάνι κινόταν με κωπηλάτες, ενώ όλο τον άλλο πλου κινόταν με ρυμουλκό.
Θα ήταν σήμερα δύσκολο να μιμηθεί κάποιος τους τολμηρούς θαλασσοπόρους της Φώκαιας,
Ίσως ότι το όνειρο των Τούρκων θα γίνει πραγματικότητα εάν το πλοίο τους βυθιστεί εντελώς μετά απο 2.600 χρονια, θα γραφτεί στην στην ΙΣΤΟΡΙΑ ως αρχαίο καράβι…!
Εάν επιθυμείτε να γνωρίσετε την ιστορία του τουρκικού πλοίου, κάντε κλικ πιο κάτω.
La Turquie a transformé le bateau historique grec de Phocée en bateau turc.
ΤΟΥΡΚΕΨΑΝ ΚΑΙ ΠΛΟΙΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΩΚΑΕΩΝ
Arméniens et Grecs contestent la venue de ce bateau provocateur turc à Marseille !
Αρμένιοι και Έλληνες διαμαρτήρονται γιά την άφιξη του προκλητικού τουρκικού πλοίου στην Μασσαλία
Polémique autour de l’arrivée du bateau turc à Marseille - Αντιδράσεις γύρω από την αναμενόμενη άφιξη του τουρκικού πλοίου στην Μασσαλία
Le bateau turc froidement accueilli à Marseille
Ψυχρή υποδοχή στη Μασσαλία του τουρκικού πλοίο
Καθ' οδόν: Με τον Δημήτρη.
Ηταν κοινό όνομα και κατά την αρχαιότητα και τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες. Από τον 4ο αι. μ.Χ. το όνομα συνδέθηκε με τον ομώνυμο χριστιανό μάρτυρα - άγιο που κατέκτησε υψηλή θέση στην κοινή συνείδηση. Τιμήθηκε εξαιρετικά από τους γεωργούς και κτηνοτρόφους που αποτελούσαν την πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού (όπως και ο Αϊ-Γιώργης). Καβάλα στο άλογό τους και οι δύο (άσπρο του Αϊ-Γιώργη, κοκκινωπό του Αϊ-Δημήτρη) προστατεύουν αγρότες και κτηνοτρόφους με τα όπλα τους.
Οι γιορτές αυτών των δύο αγίων είναι χρονικά ορόσημα, χωρίζουν τον κτηνοτροφικό χρόνο σε δύο εξάμηνα, το θερινό και το χειμερινό. Του Αγίου Δημητρίου κατεβαίνουν οι κτηνοτρόφοι στα χειμαδιά. Τώρα αρχίζουν και τελειώνουν οι συμβάσεις και οι συμφωνίες που κάνουν οι κτηνοτρόφοι μεταξύ τους, αλλά και με τους γεωργούς. Βέβαια, το κρύο και οι πάγοι αργούν ακόμη να έρθουν. Μεσολαβεί το μικρό καλοκαιράκι με τα αγιοδημητριάτικα χρυσάνθεμα. Από την ημέρα του Αγίου Δημητρίου όμως όλα προμηνύουν τον ερχομό του χειμώνα.
Ο Αγιος Δημήτριος είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης από την οποία και καταγόταν. Σπάνια άλλος άγιος συνδέθηκε τόσο στενά με τον τόπο καταγωγής του όσο ο Αϊ-Δημήτρης με τις περιπέτειες της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηρίστηκε φιλόπολις και σωζώπολις αφού η «θαυματουργική» του παρέμβαση έσωσε την πόλη από τους κατά καιρούς επιδρομείς. Ως φιλόπολις και σωζώπολις δε θα μπορούσε να λείπει και από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους Τούρκους το 1912. Ετσι η απελευθέρωση της πόλης ...συνέπεσε με τη γιορτή του αγίου. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα από το 1821 και μετά τα σημαντικά γεγονότα του «εθνικού μας βίου» ταυτίστηκαν με χριστιανικές γιορτές. Για να ενισχυθεί η ταύτιση έθνους και θρησκείας.
Στους πρώτους αιώνες του χριστιανικού ημερολογίου, στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία επικρατούσε ανεξιθρησκία. Οσο οι χριστιανικές αδελφότητες ήταν μικρές, η άρχουσα τάξη δεν έδινε σημασία στη νέα θρησκεία. Οι Θεοί του Ολύμπου και του Καπιτωλίου είχαν χάσει το σεβασμό των πιστών. Η Ρώμη για να επιτύχει την ενότητα της αυτοκρατορίας επέβαλε τη λατρεία του αυτοκράτορα.
Μέσα στην απόλυτη ανεξιθρησκία ο χριστιανισμός δε μπορούσε να κηρύξει τα δόγματά του. Και αυτό γιατί, ως πολιτικοκοινωνική οργάνωση που ήταν, ζητούσε να τραβήξει μαζί του τις λαϊκές μάζες και έδειχνε περιφρόνηση στους κοινωνικοπολιτικους θεσμούς. Βάζοντας πάνω από όλα τις δικές του αρχές και δόγματα. Ούτε τους θεούς της πολιτείας σέβονταν, ούτε το ιερατείο, ούτε θυσίαζαν στο άγαλμα του αυτοκράτορα. Επίσης, ο θεός τους ήταν ένας παγκόσμιος θεός, ο θεός όλων των φυλών που θα ερχόταν να ιδρύσει το κράτος των φτωχών. Αυτό ανησύχησε την άρχουσα τάξη και κυρίως τους Ρωμαίους. Ηταν επικίνδυνος αφού δημιουργούσε παντού ενώσεις με αδιάρρηκτους δεσμούς και ο θεός τους όχι μόνο παρουσιαζόταν πιο μεγάλος από τους άλλους, αλλά και υποσχόταν να ιδρύσει ένα βασίλειο στη γη όπου θα ζούσαν ευτυχισμένοι οι φτωχοί όλου του κόσμου και θα βασανίζονταν οι κάθε λογής δυνάστες.
Παράλληλα, ο χριστιανισμός ζημίωνε κάποιους επαγγελματίες και το ιερατείο των εθνικών θρησκειών. Δεν αγόραζαν λουλούδια για να στεφανωθούν στις γιορτές και τις τελετές, δε θυσίαζαν, δεν αγόραζαν θυμίαμα, δεν έφτιαχναν αγάλματα. Γενικότερα επέφεραν μια διαταραχή στην αγορά. Ετσι την κρίση που χτυπούσε την πόρτα της αυτοκρατορίας το Γ' αιώνα εξαιτίας του θεσμού της δουλείας την απέδωσαν στους χριστιανούς.
Η άρχουσα τάξη έβλεπε στους χριστιανούς μια επικίνδυνη αίρεση και μαζί με αυτή οι μαστρωποί, οι προαγωγοί, οι φίλοι και οι προστάτες των γυναικών, τα κακοποιά στοιχεία, οι αστρολόγοι, οι μάντεις, οι οιωνοσκόποι κακολογούσαν τους χριστιανούς και δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα αντιπάθειας και έχθρας για τους οπαδούς της νέας θρησκείας. Οι χριστιανοί είναι στοιχεία ύποπτα και αντικαθεστωτικά, έλεγαν κάποιοι.
Είναι συνωμότες και επαναστάτες, φώναζαν άλλοι. Εχουν κακούς σκοπούς και είναι επικίνδυνοι, ανταπαντούσαν τρίτοι.
Αφού σχηματίστηκε τέτοια αντίληψη, δεν ήταν δύσκολο να αρχίσουν οι διωγμοί εναντίον τους. Και όσο οι χριστιανοί πλήθαιναν, οι αυτοκράτορες χρησιμοποιούσαν την τρομοκρατία για την εξόντωσή τους. Οι χριστιανοί διώκονταν για πράξη πολιτική κατά της αυτοκρατορίας. Σε περίοδο που η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία βρίσκεται σε παρακμή και ο χριστιανισμός δεν έχει χάσει ακόμη το κοινωνικό του περιεχόμενο.
Μετά τον Νέρωνα οι μεγάλοι διωγμοί ήταν δύο, το 250 και το 303 και ενδιάμεσα κάποιοι μικρότεροι. Καλούνταν οι χριστιανοί αρνηθούν την πίστη τους και να θυσιάσουν στους θεούς της κρατικής θρησκείας. Η άρνηση επέφερε απάνθρωπα βασανιστήρια και φρικτό θάνατο. Χιλιάδες δείλιασαν και απαρνήθηκαν την πίστη τους. Μαζικά υπέγραφαν δηλώσεις στις οποίες έλεγαν ότι δεν είναι πια χριστιανοί (οι πιο πολύ πλούσιοι και ανώτεροι κρατικοί υπάλληλοι). Μα πολλοί ήταν και οι χριστιανοί που δεν έχασαν το θάρρος τους και δε γονάτισαν. Αυτή την περίοδο δημιουργήθηκε ο τύπος του μάρτυρα - αγίου.
Η αυτοκρατορική λατρεία ως θεσμός πολιτικός με θρησκευτικό ένδυμα διαπότιζε όλη την κοινωνική ζωή εκείνων των χρόνων. Είτε επρόκειτο για θυσία είτε για συμμετοχή σε οποιοδήποτε τύπο δείπνου, δημόσιου ή ιδιωτικού συλλόγου, έπρεπε να προηγηθεί θυμίαμα ή θυσία προς τον αυτοκράτορα. Οι χριστιανοί αφού δε θυσίαζαν σε θεούς και στον αυτοκράτορα, δεν καταλάμβαναν δημόσια αξιώματα.
Ετσι, ένας Ρωμαίος πολίτης δε θα μπορούσε να είναι χριστιανός και αυτό ίσχυε για τους στρατιώτες και πολύ περισσότερο για τους αξιωματικούς, αφού η αυτοκρατορική λατρεία ήταν ένα είδος πίστης στον αυτοκράτορα και στην αυτοκρατορία.
Στα μέσα του τρίτου αιώνα η κατάσταση στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία δεν είναι καθόλου καλή. Ηταν η ευκαιρία οι χριστιανοί να πάρουν τα κλειδιά της αυτοκρατορίας. Για να το επιτύχουν αυτό όμως, έπρεπε να καταταγούν στο στρατό, έτσι ώστε την κατάλληλη στιγμή, εξοπλισμένοι όπως θα ήταν, να βάλουν το δικό τους αυτοκράτορα στη Ρώμη. Ετσι, αν και εχθρεύονταν τη στρατιωτική οργάνωση και δεν είχαν φιλοπόλεμα αισθήματα, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία κατατάχτηκαν στο στρατό. Πριν από το 230 δεν ήταν όμως πειθαρχικοί και αψηφούσαν τις αυτοκρατορικές διαταγές.
Με την εξάπλωση του Χριστιανισμού (σε πολλές περιοχές της αυτοκρατορίας ήταν πλειοψηφία) πλήθυναν και οι αξιωματικοί και στρατιώτες στις ρωμαϊκές μισθοφορικές λεγεώνες. Φτωχοί και γενικά οι απόκληροι της κοινωνίας κατατάσσονταν στο στρατό για να εξασφαλίσουν πόρους ζωής. Αλλάζει και το προφίλ του χριστιανού στρατιώτη. Σε αντίθεση με τους άλλους, ήταν γενναίοι, πειθαρχικοί, αποφασιστικοί, δε λιποταχτούσαν, δεν έκλεβαν και δεν καταπίεζαν (αυτά τα χαρακτηριστικά εκμεταλλεύτηκε αργότερα ο Κωνσταντίνος).
Η πλειοψηφία των χριστιανών στη σύνθεση του στρατού συντέλεσε στην επικράτηση αργότερα του χριστιανισμού.
Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις:
Για να δούμε τι θα γίνει...
Όπλα, αρχαία, σφαίρες και ανθρώπινες νεκροκεφαλές. Πληροφορίες του λένε πως ο Στοϊδης που θα περάσει αυριο το πρωϊ από Εισαγγελέα ίσως εκτός των άλλων κατηγορηθεί και για ασέλγεια σε ανήλικο, αλλά αυτό είναι κάτι που εαν προκύψει θα προκύψει από την προανάκριση. Δημόσιος Υπάλληλος βέβαια ήταν ο κύριος, Μηχανολόγος στην ΔΕΗ.
Η ανθελληνική δράση του είχε ξεκινήσει προ διαδικτύου. Ο Στοίδης ανήκει στην ίδια ομάδα δράσης με τον Παπατσαρκνιά. Αν και όλοι αυτοί τα σπάνε συχνά μεταξύ τους στην μοιρασιά...
Για να ξέρετε όμως τι δουλειές έκανε ο Στοϊδης πριν ανακαλυφθεί το διαδίκτυο να αποκαλύψουμε τα εξής.
...
25 Οκτωβρίου 2009
ΧΩΡΙΣ (ΠΟΛΛΑ) ΛΟΓΙΑ
«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών.» Πυθαγόρας
Διαβάστε και αυτό:
Δήλωση Έλληνα Υπουργού Παιδείας: «Υπέρμαχος Στρατηγός του ελληνικού έθνους η Παναγία» – Κι έπειτα απορούμε γιατί το Υπουργείο Παιδείας, ονομάζεται και «Θρησκευμάτων»
Μας δουλεύει τώρα και η Αλβανία,με υφαλοκρηπίδες και κουραφέξαλα!Κάντε την ΑΟΖ ΤΩΡΑ ρε...
Δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση!Μάθανε όλοι γύρω μας πως...πηδάμε παλούκια,πλακώσανε και οι γύφτοι!Καταντήσαμε πια γελοίοι...Και τους πληρώνουμε από πάνω!ΑΟΖ.Θα την είχαμε τελειώσει την Τουρκία...ΑΝ είχαμε ηγέτες!
(Κανένα κράτος ή ομάδα κρατών δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρισθεί ότι κάποιο παράκτιο κράτος δεν μπορεί να υιοθετήσει τη δική του ΑΟΖ. Το αν και πότε ένα παράκτιο κράτος ανακηρύξει την ΑΟΖ του εξαρτάται εντελώς από την δική του δικαιοδοσία.)
Οι Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας, η υφαλοκρηπίδα της Κέρκυρας και των νησιών Οθωνοί, Ερείκουσα, Μαθράκι
Το Σοσιαλιστικό Κόμμα της Αλβανίας σε συνεργασία με σχεδόν όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Αλβανίας και καθοδηγούμενοι από τις Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας, εδώ και μήνες έχουν ξεκινήσει μια εθνικιστική επίθεση εις βάρος της Ελλάδος. Αμφισβητούν την υφαλοκρηπίδα της Κέρκυρας και των νησιών Οθωνοί, Ερείκουσα, Μαθράκι.
Οι Τούρκοι και οι Αλβανοί, διαστρεβλώνοντας και αγνοώντας την Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας , έχουν ξεκινήσει αυτήν την εθνικιστική επίθεση για να ακυρώσουν το δικαίωμα της Ελλάδος και των νησιών του Αιγαίου στην υφαλοκρηπίδα.
Αυτό που μας ανησυχεί είναι ότι, ενώ οι Βορειοηπειρώτες βρίσκονται συνεχώς υπό την πίεση μιας καλά ενορχηστρωμένης εθνικιστικής τρομοκρατίας, το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδος αδιαφορεί.
Σύντομα θα δημοσιεύσουμε εμπεριστατωμένο άρθρο για το θέμα, και θα αποδείξουμε πως καθοδηγούνται από τις Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας.
http://www.facebook.com/pages/-/59239201151?v=wall#/note.php?note_id=172794334176
απο...................................chaonia.blogspot.com/
Πηγή...
--
(Με λίγη φαντασία μπορείτε να δείτε την ελληνική ΑΟΖ να μοιάζει με...μπότα ή μάλλον με...τσαρούχι!Κυριολεκτικά και μεταφορικά βάζουμε τη μπότα μας στη δική μας θάλασσα!)
Κάντε Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) τώρα!!! | ANTI WEBLOG
Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ), είναι μία νέα ζώνη θαλάσσιας δικαιοδοσίας και δικαιωμάτων των παράκτιων κρατών, με τεράστιο εύρος που περιλαμβάνει τα ύδατα, το βυθό και το υπέδαφος της περιοχής της, και αρχίζει μετά το τέλος της αιγιαλίτιδας ζώνης. Ο νέος αυτός θεσμός αποτελεί τη σημαντικότερη και επαναστατικότερη καινοτομία του νέου δικαίου της θάλασσας.
Κάθε παράκτιο κράτος έχει δικαίωμα να ορίσει Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) εύρους μέχρι και 200 μιλίων. Η Ελλάδα, πάνω από δυο δεκαετίες τώρα, αγνοεί εντελώς αυτή τη δυνατότητα και επιμένει να αυτοπαγιδεύετε στο ζήτημα της υφαλοκρηπίδας, που λύνεται με ένα πολύ απλό τρόπο: Η ΑΟΖ, ως κατοχυρωμένο νομικό δικαίωμα ενός κράτους, υπερκαλύπτει το δικαίωμα εκμετάλλευσης της υφαλοκρηπίδας. Σε κάθε περίπτωση ως τώρα οι χώρες που έχουν δημιουργήσει αυτή τη ζώνη αγγίζουν τις 150.
Μετά τις τελευταίες και συνεχιζόμενες τουρκικές προκλήσεις στη περιοχή του Καστελόριζου, η υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Ντόρα Μπακογιάννη, έκανε και πάλι λόγο πρόδηλα, για την υφαλοκρηπίδα αγνοώντας (;) την έκδηλη δυναμική που θα είχε η ΑΟΖ.
Είναι παράλληλα σαφές πως η Τουρκία είναι ενοχλημένη με την δημιουργία από τη Κύπρο και την Αίγυπτο της ΑΟΖ και επιπλέον τρέμει στην ιδέα μήπως υπάρξει οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και στην Κύπρο και μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου. Και δικαιολογημένα νοιώθει άσχημα μιας και η ΑΟΖ πέραν όλων των άλλων περιχαράσσει και ένα χώρο έρευνας για τα πολύτιμα κοιτάσματα πετρελαίου στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με τον Θ. Καρυώτη Καθηγητή Πολιτικής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο του Μέρυλαντ υπάρχουν τρεις βασικές θέσεις που δεν αμφισβητεί κανείς σε σχέση με την ΑΟΖ:
1- Η ΑΟΖ αποτελεί πλέον, χωρίς καμία αμφιβολία, μέρος του εθιμικού διεθνούς δικαίου ιδιαίτερα τώρα που η Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας έχει τεθεί σε ισχύ.
2- Η ΑΟΖ, αντίθετα από την υφαλοκρηπίδα, δεν ανήκει στο παράκτιο κράτος ipso jure, αλλά πρέπει σαφώς να υιοθετηθεί από το παράκτιο κράτος. Εάν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, η ΑΟΖ απλώς δεν υφίσταται. Η θαλάσσια περιοχή που δεν θα υιοθετηθεί ως ΑΟΖ, παραμένει νομικώς σαν μέρος της ανοικτής θάλασσας.
3- Κανένα κράτος ή ομάδα κρατών δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρισθεί ότι κάποιο παράκτιο κράτος δεν μπορεί να υιοθετήσει τη δική του ΑΟΖ. Το αν και πότε ένα παράκτιο κράτος ανακηρύξει την ΑΟΖ του εξαρτάται εντελώς από την δική του δικαιοδοσία.
Mια από τις πιο σημαντικές κινήσεις του προέδρου Παπαδόπουλου ήταν η δημιουργία κυπριακής ΑΟΖ στις θάλασσες που περικλείουν το νησί, σύμφωνα με τους κανόνες του Δίκαιου της Θάλασσας και με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Είναι, βέβαια, στους πάντες γνωστό ότι η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τη νέα Σύμβαση του Δίκαιου της Θάλασσας και συνεχίζει να αρνείται την επικύρωσή της, παρά το γεγονός ότι η ΕΕ έχει βάλει ως όρο της πλήρους ένταξης της Τουρκίας και την πλήρη συμμετοχή της στο νέο Δίκαιο της Θάλασσας. Ποιο είναι το παράδοξο της όλης ιστορίας ; Όπως αναφέρει και ο Σταύρος Λυγερός στη «Κ» (24-07-09) αν και δεν έχει υπογράψει τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, η Τουρκία έχει οριοθετήσει τη δική της ΑΟΖ στη Μαύρη Θάλασσα με βάση την αρχή της μέσης γραμμής. Έχει αποδεχθεί, δηλαδή, τον κανόνα.
Με βάση την ίδια αρχή και δεδομένου ότι τα κατοικημένα νησιά έχουν αναμφισβήτητο δικαίωμα ΑΟΖ, η ύπαρξη του Καστελόριζου εξασφαλίζει την επαφή της (υπό οριοθέτηση) ελληνικής ΑΟΖ με την κυπριακή, γεγονός που περιορίζει σημαντικά την τουρκική ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο.
Θ.Τ.
24 Οκτωβρίου 2009
ΑΟΖ.Θα την είχαμε τελειώσει την Τουρκία...ΑΝ είχαμε ηγέτες!
Βλέπετε στο χάρτη την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη(ΑΟΖ) της Τουρκίας.Η οποία έχει συμφωνήσει και έχει ξεκαθαρίσει την ΑΟΖ της στη Μαύρη Θάλασσα!Τρομοκρατημένη αρνείται το ίδιο στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο!
Η Κύπρος έχει συμφωνήσει και έχει υπογράψει για τη δική της ΑΟΖ,με την Αίγυπτο(2003) και με τον Λίβανο(2007)!
Και η Ελλάδα;Παραμένει χωρίς ηγέτες,με σκυμμένο το κεφάλι να τρώει καρπαζιές,τη στιγμή που θα μπορούσε να τελειώσει μια και καλή με όλους τους..."καλούς" γείτονές της!
Έφτασε στο σημείο να παρακαλάει τη Λιβύη να μη...συμπεριλάβει στη δική της ΑΟΖ το...Γαϊδουρονήσι,νότια της Κρήτης!!!
Παρατηρείστε το "δόντι" που κάνει η ΑΟΖ της Ελλάδας Ν.Α. της Ρόδου στη θέση του Καστελλόριζου και της Ρω!
Υπ' όψιν ότι ΑΟΖ έχουν ΜΟΝΟ τα νησιά που κατοικούνται!
Σχετικό θέμα:ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;
Δείτε επίσης:Λευκωσία: Κυριαρχικό δικαίωμα οι έρευνες στην ΑΟΖ - lefkosia ...