30 Οκτωβρίου 2009
The real holly fire
Το "φαινόμενο" Έλληνες. Οι φονείς των αυτοκρατοριών.
Διαδικτυακή Αλητεία ιουδαιοχριστιανών που το παίζουν Ελληναράδες
Διαδικτυακή Αλητεία ιουδαιοχριστιανών που το παίζουν Ελληναράδες 2.Προσοχή στiς Ελληνομαϊμούδες
Προφητεία «ημέρα της κρίσεως», εκ των Έλλην
Η προφητεία των Έλλην είναι εκ καταβολής κόσμου, και γίνεται από τους υιούς του Θεού ΖΕΥ. Αν ανατρέξουμε στο παρελθόν (Μυθολογία) θα δούμε πως «ημέρες κρίσεως» ήδη έχουν γίνει τρείς εκ αυτών.
Πριν 30.000 και άνω έτη, έγινε η μεγαλύτερη «ημέρα κρίσεως». Αργότερον δε, έγιναν άλλες δύο: μια εκ της νήσου «Ατλαντίδος» (Εβραϊκή Νήσος), όπου αφανίστηκε από τεράστια πυρηνική έκρηξη (γιατί ψάχνουν τη νήσο Ατλαντίς ; Μα για το χρυσό που είχε «στο project είναι και ο Τερενς Κουίκ»). Αποτέλεσμα της αυτής έκρηξης ήτο τα πάντα να αφανιστούν πάνω στη γη. Αργότερον έγιναν φοβερές εκρήξεις εκ δυο Ηφαιστίων και μεγάλοι Σεισμοί, με αποτέλεσμα όλα πάνω στη γη να καταστραφούν (οι αναφορές γίνονται περιληπτικώς, όσοι επιθυμούν μπορούν να αναζητήσουν αυτά, να ερευνήσουν).
Μέσα από το κύλισμα του χρόνου περνάμε στην εποχή «Χ» (Μηδέν), όπου τα πάντα μηδενίζουνε, (από ποιους άραγε?). Έτσι ο μετρητής του χρόνου ξεκινά από το «0» μηδέν, φτάνοντας στην γέννηση του Ιάσωνα (στην εβραϊκή γλώσσα Ιησού), όπου ο Ιάσωνας μιλώντας στην «Εκκλησία του Δήμου» προς Έλλην, τους υπενθυμίζει πως δεν πρέπει να αναπαύονται, αλλά να μεριμνούν, διότι έρχεται μεγάλη καταστροφή «ημέρα κρίσεως», όπου τα πάντα θα καταστραφούν.
Ορισμένοι έλλην μη θέλοντας να δεχτούν αυτό και αρνούμενοι εκ του φόβου τους απέφευγαν τον Ιάσωνα ή τον κατηγορούσαν. Άλλοι δε, θέλησαν να μάθουν περισσότερα έτσι τον ακολουθούσαν στις ομιλίες του. Οι εβραίοι δε, ως βρώμικος και καχύποπτος φυλή, μαθαίνοντας αυτά έβαλαν Εβραίους να τον ακολουθούν (ως κατάσκοποι, «Μάρκος, Παύλος, Πέτρος, Ιούδας, Ματθαίος, κ.α.», όπου αργότερον οι εβραίοι τους θέτουν στις γραφές τους ως «μαθητές του Ιάσωνα». Οι Έλλην που ακολουθούσαν τον Ιάσωνα και φυσικά έμαθαν πότε έρχεται η «μέρα της κρίσεως», πήραν εντολή από τον Έλλην Ιάσωνα να μεταδώσουν σε όλο το γένος των Έλλην αυτά, ώστε να μεριμνούν. Οι Έλλην «Ανδρέας, Φίλλιπος, Ιωάννης, κ.α.» φοβερά εκδιωκόμενοι από εβραίους και ανθέλληνες (Έλλην εκ Αττικής), για να τους σκοτώσουν να μην αποκαλύψουν και μαρτυρήσουν τα περί «της ημέρας κρίσεως», κρυβόντουσαν σε σπηλιές σαν ζώα, μα οι εβραίοι και οι ανθέλληνες τους έβρισκαν και τους σκότωναν. Μένοντας ως τελευταίος ο Ιωάννης, μη μπορώντας και φοβούμενος να μην τον σκοτώσουν, θέλησε να γράψει αυτά τα οποία γνώριζε. Έγραψε αρκετά πριν τον βρουν οι εβραίοι και ανθέλληνες και τον σκοτώσουν.
29 Οκτωβρίου 2009
ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ και ΛΕΩΝΙΔΑΣ.Τα κεφάλια τους κρεμάστηκαν στον ίδιο τόπο.Γιατί πολέμησαν τους εισβολείς.
[...Ο Άρης ήταν ένας ταλαντούχος στρατιωτικός ηγέτης, αλλά παντελώς ατάλαντος πολιτικός ηγέτης. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των ηγετών; Ο καλός στρατιωτικός ηγέτης πολεμάει άριστα τους εχθρούς του. Ο καλός πολιτικός ηγέτης είναι αυτός ο οποίος γνωρίζει άριστα ποιοι είναι οι εχθροί του —ορατοί και αόρατοι—. Ο Άρης απέναντι σε ορατούς εχθρούς ήταν άριστος, όσο ισχυροί κι αν ήταν αυτοί. Δεν μπορούσε να καταλάβει ποιοι ήταν οι μη ορατοί εχθροί του. Εκεί έχασε το παιχνίδι.
Ολόκληρη η ανάλυση...εδώ...
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ...ΖΗΤΩ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ...
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ.
ΘΑ ΖΕΙ Ο ΑΡΗΣ ΚΙ ΑΣ ΚΡΕΜΑΣΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ
ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ
ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΞΕΡΞΗΣ ΚΡΕΜΑΣΕ
ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ.
ΘΑ ΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ
ΡΕ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...
Οι λιγότερο γνωστές Ελληνικές επαφές του φον Κανάρι κατά Ελληνοϊταλικό πόλεμο (1940)
Ο φον Κανάρις, πολύ καλός γνώστης της ισπανικής, ταξιδεύει συχνά στην Ισπανία μεταξύ 1939 - 1940, κυρίως για τα εκεί δρώμενα. Όταν όμως ξέσπασε ο Ελληνοϊταλικός πόλεμος στις 28 Οκτωβρίου του 1940, η είδηση του οποίου έπεσε ως κεραυνός στο Γερμανικό Επιτελείο, που βέβαια γνώριζε πολλά στοιχεία του επικείμενου πολέμου, τους φόβους εκ των οποίων διοχέτευε προηγουμένως στους Έλληνες διπλωμάτες, αλλά που δεν περίμενε ποτέ την αιφνίδια και άνευ συνεννόησης με τον Χίτλερ επίθεση του Μουσολίνι, τόσο ο ίδιος ο Χίτλερ όσο και οι Ρίμπεντροπ και Κανάρις ρίχτηκαν στον αγώνα να σταματήσουν τον πόλεμο εκείνο, και ειδικότερα μετά τα μέσα του Νοεμβρίου. Γνωστή έμεινε στην Ιστορία η συνάντηση Χίτλερ - Μουσολίνι στη Φλωρεντία. Τότε ο Κανάρις σπεύδει στη Μαδρίτη προκειμένου να συναντήσει τον πρέσβη της Ουγγαρίας στρατηγό Ρούντολφ Αντόρκα με τον οποίο διατηρούσε φιλικές σχέσεις, από προηγούμενες συνεργασίες, και ο οποίος ήταν φίλος του εκεί Έλληνα πρέσβη Περικλή Αργυρόπουλου. Έτσι στις 17 Δεκεμβρίου ο Αντόρκα πληροφορεί τον Αργυρόπουλο για μια γερμανική πρόταση ανακωχής. Οι όροι που είχε θέσει ο Κανάρις στη πρόταση εκείνη ήταν μεταξύ άλλων ότι η Γερμανία θα βοηθούσε την άμεση κατάπαυση του πυρός, με παρεμβολή στρατιωτικής δύναμης μεταξύ των δύο αντιμαχομένων παρατάξεων, τη διατήρηση των εδαφών κατάληψης από τον ελληνικό στρατό, την εγγύηση του στάτους κβο και το απαραβίαστο των νέων συνόρων έναντι του μοναδικού όρου, της επαναφοράς της Ελλάδας στην "αυστηρή ουδετερότητα" και την εγκατάλειψη του ελληνικού εδάφους από τους Άγγλους.
Με βάση το βιβλίο «Η Ελλάδα και ο Ισπανικός Εμφύλιος Πόλεμος», του Θανάση Σφήκα, Νοεμβ. 2000 , ISBN-960-8032-55-5, σελ. 356, ο πρέσβης της Ελλάδας Περικλής Αργυρόπουλος, έσπευσε αμέσως και τηλεγράφησε τη γερμανική πρόταση ανακωχής με ταυτόχρονη συμπληρωματική έκθεση (θετική εισήγηση) στην Αθήνα, στον Ιωάννη Μεταξά, την οποία, όμως, ο Μεταξάς απέρριψε, θεωρώντας ότι η συνεργασία του με την Γερμανία θα υποβοηθούσε τον διαμελισμό της Ελλάδας μετά από την, κατ' εκείνον, υπερίσχυση των Συμμάχων.
Τρεις ημέρες αμέσως μετά το τηλεγράφημα του Αργυρόπουλου, ο Ιωάννης Μεταξάς, όπως σημειώνει στο ημερολόγιό του, στις 20 Δεκεμβρίου, δέχθηκε την επίσκεψη του Γερμανού πρέσβη στην Αθήνα φον Έρμπαχ, όπου το πλέον βέβαιο της συνομιλίας εκείνης πρέπει να ήταν η επανεξέταση της γερμανικής πρότασης, του Κανάρις, περί ανακωχής, έτσι προσδιορίστηκε νέα συνάντηση για τις 28 Δεκεμβρίου. Βέβαια και ο Βασιλεύς Γεώργιος Β΄ και ο Μεταξάς καθώς και όλο το Γενικό Επιτελείο, τότε, αντιλαμβάνονταν πως η εξέλιξη του πολέμου θ΄ ανάγκαζε την εμπλοκή της Γερμανίας προς βοήθεια της συμμάχου της Ιταλίας. Τη νέα λοιπόν συνάντηση φαίνεται πως δεν ήθελε να χάσει ο Κανάρις, (που μάλλον ο ίδιος την είχε επιζητήσει).
Στις 25 Δεκεμβρίου φθάνει στο αεροδρόμιο του Χασανίου, (μετέπειτα Ελληνικού), ένας "μυστηριώδης Ισπανός" με το όνομα Γκρατσία Πονιέρο τον οποίον και παρέλαβε, ένας δραστήριος ναυλομεσίτης του Πειραιά και προσωπικός του φίλος, ο Ανδρέας Καρπαθάκης, ο οποίος και τον φιλοξένησε στη βίλα του που διατηρούσε στη Φρεαττύδα, που ήδη φρουρούσαν ένοπλοι γερμανοί πράκτορες. Εκεί ο Γκρατσία Πονιέρο συναντήθηκε με τον στρατιωτικό ακόλουθο της γερμανικής πρεσβείας στην Αθήνα συνταγματάρχη Κρίστιαν φον Κλεμ, καθώς και με τον Έλληνα στρατηγό Τέτση, εκπρόσωπο του Μεταξά και αρχηγό του Στρατιωτικού Οίκου του Βασιλέως. Εκείνη η συνάντηση παρέμεινε "ινκόγκνιτο", και τίποτα δεν δημοσιοποιήθηκε περί αυτής. Αυτή έγινε γνωστή μετά τον πόλεμο, από τα πρακτικά της συμμαχικής επιτροπής που ανέκρινε τον συνταγματάρχη φον Κλεμ, έτσι ο πόλεμος συνεχίστηκε.
Γεγονός πάντως είναι πως ο Ιωάννης Μεταξάς κάλεσε στη συνέχεια "υπουργικό συμβούλιο" και ανακοίνωσε σ΄ αυτό τη γερμανική πρόταση καθώς και τη μυστική συνάντηση που είχε παράλληλα με τον αμερικανό συνταγματάρχη Ουίλιαμ Ντόνοβαν καθώς και την άποψη του Βασιλέως. Φαίνεται όμως πως οι υπουργοί δεν μπόρεσαν ν΄ αποφασίσουν, όπου εντυπωσιασμένοι από τη συνεχιζόμενη προέλαση του ελληνικού στρατού, σε συνδυασμό με τις αγγλικές επιτυχίες στη Κυρηναϊκή ερμήνευσαν την προσπάθεια του Κανάρις ως σύμπτωμα αδυναμίας των Ιταλών ή ακόμη και γερμανική προσπάθεια υπονόμευσης του ηθικού των Ελλήνων.
Από τη Βικιπαίδεια
Σχετικό θέμα:Ένας άλλος „οδυσσειακός“ Κανάρης/Canaris
Ο Άρης,η Αντίσταση,η απελευθέρωση από τους Γερμανούς και η τελική επικράτηση των προδοτών και δοσιλόγων.
Τελικά επικράτησε,γιατί έτσι το ήθελαν οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι,το...5%...
Η "Αντι Πάπισσα"
28 Οκτωβρίου 2009
Η ουσία για την περιουσία της...Χ.ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.Ερώτημα:Πόθεν έσχον,από πότε και πως;
Γιατί δεν μας λένε από πότε άρχισαν να αποκτούν περιουσία...με ποιόν τρόπο την απέκτησαν και από ποιούς "δόθηκε" σχεδόν ολόκληρη η Ελλάδα την οποία κατέχουν;Μήπως κάπως έτσι;:
(...Και αν κανείς αποδώσει τιμές, ανάπτοντας εμπρός από αυτά λιβάνι, σε φθαρτά αγάλματα κατασκευασμένα από ανθρώπινο χέρι, και αν κατά τρόπο γελοίο νοιώσει σέβας για τα ομοιώματα που ο ίδιος έχει κατασκευάσει, ή αν τυλίξει με γιρλάντες κάποιο δένδρο ή αν υψώσει βωμό με υλικά που ο ίδιος έχει σηκώσει από την γη, ή αν προσπαθήσει να τιμήσει αγάλματα αφιερωμένα στην ματαιότητα με αναθήματα, έστω και ταπεινά αφού και τέτοια ακόμη αποτελούν προσβολή κατά της θρησκείας μας, θα τιμωρηθεί με κατάσχεση της οικίας ή του οικοπέδου στο οποίο απεδείχθη ότι τιμήθηκε η ειδωλολατρική δεισιδαιμονία ...;».)(8 Νοεμβρίου 392 μ.Χ. Θεοδόσιος, Αρκάδιος και Ονώριος «Προς Ρουφίνο, Έπαρχο Πραιτωρίου Ανατολής», Θεοδοσιανός Κώδιξ, 16. 10. 12)
Μήπως έτσι;
«Διατάσσουμε να προσαρτηθούν στο αυτοκρατορικό ταμείο όσοι τόποι υπάγονταν προηγουμένως στο θρησκευτικό σφάλμα των παλαιών. Αυτά όμως που σε οποιοδήποτε μέρος είχαν περιέλθει σε κάποια πρόσωπα, είτε ως δωρεά προηγουμένων ηγεμόνων είτε ως δική μας παραχώρηση, θα παραμείνουν ως μέρος της δικής τους περιουσίας έπ'; άπειρον. Αυτά βεβαίως που με πολλά διατάγματα έχουμε χαρίσει στη σεβαστή Εκκλησία, αυτοδικαίως θα τα διεκδικεί αυτή».
(415 μ.Χ. Αυτοκράτορες Ονώριος και Θεοδόσιος «Προς Δήμο Καρχηδονίων», Ιουστινιάνειος Κώδικας, 11.5)
Μήπως...έτσι;
«Τέτοιου είδους πράξεις (σ.σ: ειδωλολατρίας) αν εξακολουθούν να συμβαίνουν (ή καταγγελθεί ότι συμβαίνουν) ακόμα και σε κάποιο λιβάδι ή σπίτι, το λιβάδι ή το σπίτι αυτό θα προσαρτηθεί στο ταμείο των ιερώτατων ανδρών (δηλαδή των ιερέων της Χριστιανικής Εκκλησίας) ενώ ο ιδιοκτήτης τους, που έδωσε τη συγκατάθεσή του να μιανθεί ο τόπος, θα αποπεμφθεί από το (οποιοδήποτε) αξίωμά του, θα χάσει την περιουσία του και αφού υποστεί βασανισμό με μεταλλικά όργανα, θα οδηγηθεί σε διαρκή εξορία».
(472 μ.Χ. Αυτοκράτορες Λέων και Ανθέμιος «Προς Διόσκουρον, Έπαρχο του Πραιτωρίου», Ιουστινιάνειος Κώδικας, 11.8)
Μήπως κάπως έτσι;
«Διατάσσουμε τους άρχοντές μας, αλλά και όσους διδάσκονται από τους θεοφιλέστατους επισκόπους, να αναζητούν σύμφωνα με το νόμο όλες τις περιπτώσεις ασέβειας υπέρ της ελληνικής θρησκείας έτσι ώστε να μη συμβαίνουν, αλλά και αν συμβαίνουν να τιμωρούνται. Κανείς να μην έχει το δικαίωμα να κληροδοτεί με διαθήκη (περιουσίες) ή να χαρίζει με δωρεά οτιδήποτε σε πρόσωπα ή τόπους, που έχουν επισημανθεί ότι διαπράττουν την ασέβεια του Ελληνισμού. Όσα δίδονται ή κληροδοτούνται μ'; αυτόν τον τρόπο θα αφαιρούνται. Με την παρούσα ευσεβή νομοθεσία να διατηρηθούν σε ισχύ όλες οι τιμωρίες, με τις οποίες οι προηγούμενοι βασιλείς είχαν απειλήσει να τιμωρήσουν την ελληνική πλάνη, με τις οποίες προσπαθούσαν (οι προγενέστεροι χριστιανοί βασιλείς) να διασφαλίσουν την ορθόδοξη πίστη.
(Νομοκάνων 6,3. Ο συγκεκριμένος νόμος θεωρείται νομοθέτημα του Ιουστινιανού. Ιουστινιάνειος Κώδικας 11.9)
Η περιουσία και η ουσία
Η μόνιμη επωδός, όταν γίνεται συζήτηση για την εκκλησιαστική περιουσία, όπως προ ημερών στη Σύνοδο της Ιεραρχίας, είναι ότι το κράτος χρωστάει στην Εκκλησία. Οτι υφάρπαξε χωρίς ανταλλάγματα τη γη της. Είναι ένα «χρέος» που δεν πρόκειται ποτέ να παραγραφεί. Το «ιερό» πρόσχημα για ατέρμονες διεκδικήσεις, λυσσαλέες δικαστικές διαμάχες, σθεναρές πιέσεις ώστε διαρκώς να ευεργετείται. Κι ας ανταλλάσσει η πολιτεία «νερό» με «φιλέτα», κι ας μισθοδοτεί εσαεί τον κλήρο (200 εκατ. τον χρόνο - ήταν μέρος της παλιάς συμφωνίας).
Για να κατανοήσει κανείς πού εδράζονται οι ιερές διεκδικήσεις, πρέπει να ανατρέξει στην Ιστορία. Στο πώς έχτισε την περιουσία της (στο Βυζάντιο), με απλόχερες δωρεές αριστοκρατών, αυτοκρατόρων που άλλοτε έδιναν κι άλλοτε έπαιρναν πίσω τα δωρισμένα, ανάλογα με το περιεχόμενο των κρατικών ταμείων και την πολιτική συγκυρία, με παραχωρήσεις σουλτάνων. Σημαντικές ήταν και οι δωρεές σκλαβωμένων Ελλήνων, που πίστευαν ότι έτσι θα έσωζαν από τον κατακτητή τη γη τους.
Σε 15 δισ. ευρώ εκτιμάται σήμερα η εκκλησιαστική περιουσία. Η ίδια η Εκκλησία ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει τι κατέχει, αφού οι μονές, οι μητροπόλεις, οι ναοί έχουν τη δική τους οικονομική διαχείριση. Πάνω από 10.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (μητροπόλεις, ναοί, μονές, προσκυνήματα, ιδρύματα, κληροδοτήματα) κρύβουν επιμελώς τα πλούτη από τα αδιάκριτα μάτια. Δαιδαλώδες το «πόθεν έσχες». Από χρυσόβουλα αυτοκρατόρων, από χοτζέτια πασάδων, από νεότερα κληροδοτήματα, από επιχειρηματική δραστηριότητα... Γνωστά είναι τα περίπου 1.300.000 στρ. γης (732.000 βοσκότοποι, 367.000 δάση, 189.000 αγροί), τα 400.000 στρ. διακατεχομένων, δηλ. χωρίς τίτλους ιδιοκτησίας, τα 900 ακίνητα (μεζονέτες, γραφεία, καταστήματα, εμπορικά κέντρα, βενζινάδικα, ξενοδοχεία) που αποφέρουν έσοδα 12,7 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Οσα, επιπλέον, απομυζά από συμπράξεις δημοσίου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), από ευρωπαϊκά προγράμματα, από τον ΟΠΑΠ και τα κρατικά λαχεία...
Η Εκκλησία θεωρεί την περιουσία της, ή ό,τι φαίνεται από αυτήν, «όχι και τόσο μεγάλη» και επιμένει να παραπονιέται για τα χρωστούμενα, προετοιμαζόμενη για μάχη σε ενδεχόμενη φορολόγηση των εσόδων της («να πληρώσουν φόρο και οι καθολικοί και τα πατριαρχεία», πετά το γάντι). Κι όλος αυτός ο ζήλος «διότι χωρίς περιουσία δεν μπορούμε να κάνουμε αγαθοεργία».
Φιλανθρωπία ως ένδυμα της απληστίας. «Δωρεάν λάβατε, δωρεάν δότε» ερμηνευμένο ως, εν πρώτοις, «κτήσησθε». Χρυσοφόρες αγοραπωλησίες, επιθετικά business plan, κολοσσιαίες επενδύσεις, για σκοπό ιερό. Εργα που διογκώνουν δραστικά το πορτοφόλι και μειώνουν τραγικά την ψυχή.
Οι φωτό είναι από την Ορθόδοξη αγιογραφία της Κολάσεως.
Πηγή...