07 Απριλίου 2010
Χτύπημα του ελληνισμού,από τους χριστιανούς,στη ρίζα του...
Ο ιστορικός Παπαρρηγόπουλος,ανατραφείς και παιδευμένος εντός του Οικουμενικού Πατριαρχείου,ακραιφνής χριστιανός που προσπάθησε και κατάφερε,υποστηριζόμενος από το ιερατείο,να επικρατήσει ο όρος..."ελληνορθοδοξία"!!!,γράφει...μη μπορώντας να αποσιωπήσει(όσο κι αν προσπάθησε να ωραιοποιήσει),το μίσος και τους διωγμούς κατά των Ελλήνων και του Ελληνικού Πολιτισμού,από τους τερατόμορφους μελανοχίτωνες χριστιανούς!Ένα άγριο κυνηγητό με σφαγές και λεηλασίες που διήρκησε με σφοδρότητα για πολλούς αιώνες!Μια ανελέητη καταδίωξη που συνεχίζεται μέχρι σήμερα...
Ο Πλάτων..."απάντων αιρετικών άρτυμα"!!!
[...Αλλ' εν αυτή ταύτη τη πολυειδεί οικειότητι μεταξύ των δύο κόσμων και ιδίως μεταξύ της ελληνικής φιλοσοφίας και της χριστιανικής πίστεως,έκειντο τα σπέρματα της οριστικής μεταξύ αυτών διαστάσεως.Την θεμέλιον της χριστιανικής πίστεως κρηπίδα απετέλει το δόγμα της θείας του Σωτήρος ενανθρωπήσεως' αλλά το δόγμα τούτο ήτο ανεπίδεκτον φιλοσοφικής συζητήσεως.Η φιλοσοφική συζήτησις μένει εντός των ορίων της ανθρωπίνης αντιλήψεως,το δε θείον εκείνο δόγμα υπερβαίνει τα όρια της αντιλήψεως ταύτης.Όθεν η φιλοσοφική έρευνα,καθό ηναγκασμένη φύσει να περιστρέφεται εντός των ορίων τούτων,εξετρέπετο λεληθότως της του Σωτήρος θεότητος' διότι αγωνιζομένη να καταστήση το δόγμα τούτο προσιτόν εις την ανθρωπίνην διάνοιαν,κατεβίβαζεν αυτό απαραιτήτως από της υπερανθρώπου περιωπής,εις κύκλον αντιλήψεως κατώτερον,ενώ ο Σωτήρ παρίστατο ως άνθρωπος μάλλον ή ως Θεός.Η φιλοσοφική συζήτησις παρήγαγε λοιπόν τούτο το δεινόν αποτέλεσμα,ότι η χριστιανική πίστις διηρέθη ως εξ αυτής εις δύο μερίδας' την μερίδα ήτις ενέμενε εις την θεμελιώδη αρχήν της ενσάρκου οικονομίας,ήτοι την ορθοδοξίαν,και την μερίδα ήτις εξωλίσθησεν εις ποικίλας ερμηνείας,συνεπαγομένας όλας κατά το μάλλον και ήττον την δόξαν ότι ο ιδρυτής της χριστιανικής πίστεως ήτο άνθρωπος,ήτοι τας αιρέσεις.Εν τη τρίτη εκατονταετηρίδι,ο Τερτυλλιανός γράφων "κατά Ερμογένους" μεν ονομάζει τους φιλοσόφους "πατριάρχας των αιρετικών","περί ψυχής" δε αποκαλεί τον Πλάτωνα "απάντων αιρετικόν άρτυμα".Εν τη τετάρτη εκατονταετηρίδι ο Άρειος εκηρύσσετο επισήμως μαθητής του νεοπλατωνικού Πορφυρίου.Αλλά και εν αυτή τη έκτη εκατονταετηρίδι,ο Ιωάννης ο Φιλόπονος εκ της αριστοτελικής φιλοσοφίας ήντλησε τας περί πολλών δογμάτων μονοφυσιτικάς αυτού πλάνας και ιδίως τας περί Τριάδος."Έλεγε δε ταύτα λαβών την αφορμήν από των αριστοτελικών.Ο γαρ Αριστοτέλης φησίν,ότι εισί των ατόμων και μερικαί ουσίαι,και μία κοινή.Ούτως ούν και ο Φιλόπονος έλεγεν,ότι εισί τρεις μερικαί ουσίαι επί της Αγίας Τριάδος,και έστι μία κοινή."]
Χτύπημα του ελληνισμού,από τους χριστιανούς,στη ρίζα του...συνέχεια εδώ
Ο Πλάτων..."απάντων αιρετικών άρτυμα"!!!
[...Αλλ' εν αυτή ταύτη τη πολυειδεί οικειότητι μεταξύ των δύο κόσμων και ιδίως μεταξύ της ελληνικής φιλοσοφίας και της χριστιανικής πίστεως,έκειντο τα σπέρματα της οριστικής μεταξύ αυτών διαστάσεως.Την θεμέλιον της χριστιανικής πίστεως κρηπίδα απετέλει το δόγμα της θείας του Σωτήρος ενανθρωπήσεως' αλλά το δόγμα τούτο ήτο ανεπίδεκτον φιλοσοφικής συζητήσεως.Η φιλοσοφική συζήτησις μένει εντός των ορίων της ανθρωπίνης αντιλήψεως,το δε θείον εκείνο δόγμα υπερβαίνει τα όρια της αντιλήψεως ταύτης.Όθεν η φιλοσοφική έρευνα,καθό ηναγκασμένη φύσει να περιστρέφεται εντός των ορίων τούτων,εξετρέπετο λεληθότως της του Σωτήρος θεότητος' διότι αγωνιζομένη να καταστήση το δόγμα τούτο προσιτόν εις την ανθρωπίνην διάνοιαν,κατεβίβαζεν αυτό απαραιτήτως από της υπερανθρώπου περιωπής,εις κύκλον αντιλήψεως κατώτερον,ενώ ο Σωτήρ παρίστατο ως άνθρωπος μάλλον ή ως Θεός.Η φιλοσοφική συζήτησις παρήγαγε λοιπόν τούτο το δεινόν αποτέλεσμα,ότι η χριστιανική πίστις διηρέθη ως εξ αυτής εις δύο μερίδας' την μερίδα ήτις ενέμενε εις την θεμελιώδη αρχήν της ενσάρκου οικονομίας,ήτοι την ορθοδοξίαν,και την μερίδα ήτις εξωλίσθησεν εις ποικίλας ερμηνείας,συνεπαγομένας όλας κατά το μάλλον και ήττον την δόξαν ότι ο ιδρυτής της χριστιανικής πίστεως ήτο άνθρωπος,ήτοι τας αιρέσεις.Εν τη τρίτη εκατονταετηρίδι,ο Τερτυλλιανός γράφων "κατά Ερμογένους" μεν ονομάζει τους φιλοσόφους "πατριάρχας των αιρετικών","περί ψυχής" δε αποκαλεί τον Πλάτωνα "απάντων αιρετικόν άρτυμα".Εν τη τετάρτη εκατονταετηρίδι ο Άρειος εκηρύσσετο επισήμως μαθητής του νεοπλατωνικού Πορφυρίου.Αλλά και εν αυτή τη έκτη εκατονταετηρίδι,ο Ιωάννης ο Φιλόπονος εκ της αριστοτελικής φιλοσοφίας ήντλησε τας περί πολλών δογμάτων μονοφυσιτικάς αυτού πλάνας και ιδίως τας περί Τριάδος."Έλεγε δε ταύτα λαβών την αφορμήν από των αριστοτελικών.Ο γαρ Αριστοτέλης φησίν,ότι εισί των ατόμων και μερικαί ουσίαι,και μία κοινή.Ούτως ούν και ο Φιλόπονος έλεγεν,ότι εισί τρεις μερικαί ουσίαι επί της Αγίας Τριάδος,και έστι μία κοινή."]
Χτύπημα του ελληνισμού,από τους χριστιανούς,στη ρίζα του...συνέχεια εδώ
ΑΝΕΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ;
Εστάλη με μήνυμα από:Panepistimiakos Topos
Είναι βέβαια μια εσωτερική διεργασία,αλλά αφορά όλη την κοινωνία.
[Στις 18 Μαϊου 2010 επαναληπτικές (19 Μαϊου) θα διεξαχθούν οι
Πρυτανικές Εκλογές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πρυτανικές Εκλογές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ιδιαίτερη εντύπωση μας προκάλεσαν οι θέσεις του συνδυασμού του
Υποψηφίου Πρύτανη κ. Εμμανουήλ Φραγκούλη, Προέδρου του Βιολογικού
Τμήματος του Παν. Αθηνών και των υποψηφίων Αντιπρυτάνεων κ. Μιχάλη
Κουτσιλιέρη, Καθ. Φυσιολογίας, κ. Αντώνη Μακρυδημήτρη, Καθ.
Διοικητικής Επιστήμης και κ. Γιάννη Πανούση, Καθ. Εγκληματολογίας.
Στην ιστοσελίδα αυτού του Πρυτανικού σχήματος μπορείτε να διαβάσετε
τις θέσεις τους http://sites.google.com/site/
Αυτές οι θέσεις συμπυκνώνονται σε μία φράση που γεννά ελπίδες και
αισιοδοξία "ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΣ".
Και ενώ διανύουμε μία περίοδο κρίσης, απαξίωσης και δυσπιστίας προς το
ελληνικό πανεπιστήμιο, διαπιστώνουμε όχι την ανακοίνωση συνθηματικών
φράσεων αλλά τη διατύπωση αρχών.
Γίνεται λόγος για πνευματική αριστεία, συναντίληψη και συναίνεση,
νομιμότητα και διαφάνεια, χρηστή διοίκηση, ισονομία, κοινωνικό
απολογισμό, αυτονομία του επιστημονικού χώρου και διασύνδεση του
πανεπιστημίου με την κοινωνία.
Δυστυχώς αυτές οι αρχές δεν είναι σήμερα αυτονόητες μέσα στο πανεπιστήμια.
Το ελληνικό πανεπιστήμιο συνθλίβεται από φαινόμενα κακοδιοίκησης,
κακοδιαχείρισης, φεουδαρχικών συμπεριφορών, ανταγωνισμού,
ευνοιοκρατίας, νεποτισμού, αγοραίων συναλλαγών.
Η συγκάλυψη και σιωπή απέναντι σε όλα αυτά τα νοσηρά φαινόμενα
σημαίνει συνενοχή.
Για όλους αυτούς τους λόγους κρίναμε ότι είναι υποχρέωσή μας να σας
κάνουμε κοινωνούς των θέσεων του συγκεκριμένου πρυτανικού σχήματος.
Ας τις μελετήσουμε, αν το κρίνουμε σωστό ας τους στηρίξουμε και αύριο
θα είμαστε οι πρώτοι που θα απαιτήσουμε-ναι θα απαιτήσουμε γιατί αυτό
επιβάλλει η κοινωνική ευθύνη-όλες αυτές οι θέσεις να γίνουν
πραγματικότητα.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ...]
06 Απριλίου 2010
6 Απριλίου 1941:Η Ναζιστική Γερμανία επιτίθεται στην Ελλάδα.
1941: Η Γερμανία επιτίθεται στην Ελλάδα
Στις 6 Απρίλη 1941 εκδηλώθηκε, ταυτοχρόνως, η γερμανική επίθεση κατά της Ελλάδας και της Γιουγκοσλαβίας. Η επίθεση στα μακεδονικά οχυρά άρχισε τα ξημερώματα, πριν το τέλος του τελεσιγράφου προς την ελληνική κυβέρνηση.
Η αντίσταση της Γιουγκοσλαβίας εξουδετερώθηκε ταχύτατα, όμως τα γερμανικά στρατεύματα συνάντησαν σκληρή αντίσταση στα οχυρά Ρούπελ από τον ελληνικό στρατό. Οι Γερμανοί αναπροσάρμοσαν τα σχέδιά τους και προχώρησαν σε ελιγμό. Πέρασαν από τη Γιουγκοσλαβία στο ελληνικό έδαφος, διέσχισαν την κοιλάδα του Αξιού και της Δοϊράνης και κατέλαβαν τη Θεσσαλονίκη στις 9 Απρίλη.
Μετά από διαταγή του Γενικού Επιτελείου παραδόθηκε στους Γερμανούς το Τμήμα Στρατιάς Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης (ΤΣΑΜ). Επειτα από αυτή την εξέλιξη η Στρατιά της Ηπείρου περιήλθε σε δεινή θέση. Περικυκλωμένη από τους Ιταλούς και τους Γερμανούς υποχρεώθηκε σε συνθηκολόγηση στις 23 Απρίλη.
Ο ηρωικός αγώνας του ελληνικού στρατού σε δύο μέτωπα, απέναντι στις σιδερόφραχτες στρατιές της φασιστικής Ιταλίας και της ναζιστικής Γερμανίας προκάλεσε το θαυμασμό σ' όλο τον κόσμο. Επί 16 μέρες αντιμετώπισε τη φονικότερη στρατιωτική μηχανή που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. Οι σύμμαχοι αρνήθηκαν να βοηθήσουν, αφού θεωρούσαν χαμένη υπόθεση την αντίσταση κατά των Γερμανών. Ομως και η άρχουσα τάξη με το παλάτι έδειξαν ότι δεν πίστευαν στην αντίσταση και φρόντισαν άρον - άρον να συνθηκολογήσουν και να αναχωρήσουν υπό την προστασία των Αγγλων για τη Μέση Ανατολή.
Πηγή...
Σχετικά θέματα:
Οι λιγότερο γνωστές Ελληνικές επαφές του φον Κανάρι κατά Ελληνοϊταλικό πόλεμο (1940)
Γεγονότα,συμφωνίες και συμμαχίες όλων των εχθρών της Ελλάδος προ του 1940.Απαιτήσεις ίδιες με τις σημερινές.
Ο Χίτλερ,ο Λένιν και το...σκάκι!Περίεργες...φιλίες!
ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΖΙ ή αλλιώς "ΠΕΡΙΦΑΝΟΙ" ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ !!!
Γερμανοί σκάστε,βουλώστε το και φέρτε ΤΩΡΑ τις πολεμικές αποζημιώσεις.Εσείς καταστρέψατε την Ελλάδα.
Οι «Σπαρτακιστές»
Είναι το «Άγιο Φως» Νέα Ιστορία;
Ο ιστορικός Ζώσιμος, ιστορεί , («Νέα Ιστορία», Α΄ κεφ. 58) φαινόμενο σε ναό της Αφροδίτης κοντά στην Ηλιούπολη της Συρίας, όπου εμφανιζόταν πυρ στον αέρα, πότε σφαιροειδές, πότε δε σε σχήμα λαμπάδας. Αναφέρει επίσης, ότι οι ιερείς θησαύριζαν με το χρυσάφι, το ασήμι και τα υφάσματα, που έφερναν οι επισκέπτες του ναού.
«Άφακα χωρίον εστίν μέσον Ηλιουπόλεώς τε και Βύβλου, καθ’ ο ναός Αφροδίτης Αφακίτιδος ίδρυται· τούτου πλησίον λίμνη τις έστιν εοικυία χειροποιήτω δεξαμενή κατά μεν ουν το ιερόν και τους πλησιάζοντας τόπους πυρ επί του αέρος λαμπάδος η σφαίρας φαίνεται δίκην, συνόδων εν τω τόπω χρόνοις τακτοίς γινομένων, όπερ και μέχρι των καθ’ ημάς εφαίνετο χρόνων. Εν δε τη λίμνη εις τιμήν της θεάς δώρα προσέφερον οι συνιόντες εκ τε χρυσού και αργύρου πεποιημένα, και υφάσματα μέντοι λίνου τε και βύσσου και άλλης ύλης τιμιωτέρας.»
Περισσότερα.... Πηγή: ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ: Ζώσιμου: Ιστορία Νέα
05 Απριλίου 2010
Θ.ΚΟΡΝΑΡΟΣ:"...ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ, στον φορολογούμενο λαό, στον κόσμο των πεινασμένων και των απόκληρων της ζωής, τη διπλή εκμετάλλευση που τους γίνεται, για χάρη των 4 χιλιάδων παρασίτων του αμαρτωλού βουνού..."
Θέμος Κορνάρος – Οι άγιοι χωρίς μάσκα
Ο Θέμος Κορνάρος έγραψε το βιβλίο «Οι άγιοι χωρίς μάσκα» με βάση τις εμπειρίες που απέκτησε σαν εργάτης στα μοναστήρια. Το βιβλίο βγήκε το 1933 αλλά πολύ σύντομα απαγορεύτηκε. Η τελευταία του έκδοση έγινε μετά τη μεταπολίτευση, αλλά σήμερα είναι εξαντλημένο και δυσεύρετο. Σε ανύποπτο χρόνο, είχαμε ψηφιοποιήσει τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Κείμενα μαζί». Με τη φασαρία που έγινε με τις κτηματικές διεκδικήσεις της Μονής Βατοπεδίου, έγινε λόγος και για το κείμενο του Κορνάρου, το οποίο προκάλεσε, και δίκαια, το ενδιαφέρον. Η συζήτηση στο ιστολόγιο του Ροΐδη είχε αποτέλεσμα να εκδηλωθούν εθελοντές για την ψηφιοποίηση και άλλων κομματιών, ίσως και όλου του υπόλοιπου κειμένου.
Ακολουθήσαμε την έκδοση του 1977 (εκδόσεις Χρόνος). Έγινε κάποιος επιπλέον εκσυγχρονισμός της ορθογραφίας λίγο-πολύ στα σημερινά.
σχετικά με την απαγόρευση του βιβλίου το 1934, η οποία προτάσσεται στο βιβλίο του Κορνάρου στην έκδοση του 1977,
δια χειρός undantag (προστέθηκε στις 15.9.2008)
Οι άγιοι χωρίς μάσκα – 1η συνέχεια, δια χειρός Νίκου Λ. (προστέθηκε στις 21.4.2008)
Οι άγιοι χωρίς μάσκα – 2η συνέχεια, δια χειρός undantag (προστέθηκε στις 11.9.2008)
Οι άγιοι χωρίς μάσκα – 3η συνέχεια, δια χειρός Στράτου Φ. (προστέθηκε στις 15.9.2008)
Οι άγιοι χωρίς μάσκα – 4η συνέχεια, δια χειρός undantag (προστέθηκε στις 14.9.2008)
Οι άγιοι χωρίς μάσκα – 5η συνέχεια, δια χειρός Κώστα Μ. (προστέθηκε στις 30.9.2008)Πηγή...
Το βρήκαμε εδώ:
Η «οικογένεια του Θεού» και περισσότερο φαγητό....
Αυξάνονται με το πέρασμα των χρόνων οι...μερίδες στον Μυστικό Δείπνο
Σταδιακή αύξηση, με το πέρασμα του χρόνου, στο μέγεθος των μερίδων και των πιάτων που απεικονίζονται στους πίνακες για τον «Μυστικό Δείπνο», δείχνει έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 52 από τα πιο γνωστά έργα τέχνης όλων των εποχών.
Όσο πιο πρόσφατος είναι ένας «Μυστικός Δείπνος» τόσο περισσότερο φαγητό απεικονίζονται να τρώνε ο Χριστός και οι μαθητές του, κάτι που, κατά τους ερευνητές, αντανακλά τη σταδιακή τάση της κοινωνίας για παχυσαρκία, η οποία φαίνεται πως έχει ρίζες πολύ παλαιότερες από ό,τι νόμιζαν οι επιστήμονες.
Η μελέτη, από τον καθηγητή Μπράιαν Γουόνσινκ, διευθυντή του Εργαστηρίου Τροφών του πανεπιστημίου Κορνέλ, και τον αδελφό του Κρεγκ που είναι καθηγητής θρησκευτικών σπουδών στο κολέγιο Wesleyean της Βιρτζίνια, θα δημοσιευτεί στο διεθνές περιοδικό παχυσαρκίας «The International Journal of Obesity», σύμφωνα με το «Live Science»
Όσο πιο πρόσφατος είναι ένας «Μυστικός Δείπνος» τόσο περισσότερο φαγητό απεικονίζονται να τρώνε ο Χριστός και οι μαθητές του, κάτι που, κατά τους ερευνητές, αντανακλά τη σταδιακή τάση της κοινωνίας για παχυσαρκία, η οποία φαίνεται πως έχει ρίζες πολύ παλαιότερες από ό,τι νόμιζαν οι επιστήμονες.
Η μελέτη, από τον καθηγητή Μπράιαν Γουόνσινκ, διευθυντή του Εργαστηρίου Τροφών του πανεπιστημίου Κορνέλ, και τον αδελφό του Κρεγκ που είναι καθηγητής θρησκευτικών σπουδών στο κολέγιο Wesleyean της Βιρτζίνια, θα δημοσιευτεί στο διεθνές περιοδικό παχυσαρκίας «The International Journal of Obesity», σύμφωνα με το «Live Science»
Περισσότερα...
H σωστή απεικόνιση του μυστικού δείπνου!
Τι θα φάμε; ΔΟΥΛΟΝ ΦΩΤΕΙ...
Κι ενώ οι δούλοι κατήργησαν τις παρελάσεις των όπλων του Στρατού,λόγω...οικονομικής κρίσης,επανέλαβαν για άλλη μια φορά τις τιμές στον πραγματικό αρχηγό του κράτους τους...Δήλωσαν για άλλη μια φορά την υποταγή τους στους πραγματικούς ιδιοκτήτες και κατακτητές της πάλαι ποτέ ελεύθερης και υπερήφανης Ελλάδος...!
Αλήθεια,ποιός πλήρωσε τα έξοδα;Μήπως η...Εκκλησία Α.Ε.;Ή μήπως ο "κρατικός" κορβανάς;Μήπως έγινε κανένα..."θαύμα" και γέμισε το Δημόσιο Ταμείο;
Σχετικά θέματα:Πυρολατρεία…και η οικονομική κρίση;
Δούλοι!
ΠΕΡΙ "ΥΠΕΡΜΑΧΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ" ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ.
Τι έγινε «σαν σήμερα»;
Τι θα φάμε;
H σωστή απεικόνιση του μυστικού δείπνου!
Καλόπουλος κατά πυρολατρείας ("Αγιο Φως")
Εκπομπή Χαρδαβέλα…Ποιός "Έλληνας" Χριστός;Τα "Θεόπνευστα" Ευαγγέλια λένε ψέμματα;
Η Ανάσταση του Ιησού -Το μυστικό της Παρασκευής…
04 Απριλίου 2010
Δούλοι!
Μήπως δεν είμαστε Έλληνες επειδή δεν γιορτάσαμε το Πάσχα; Στα μπλοκ μας "Χριστός Ανέστη", δηλώσεις και ευχές δεν θα βρείτε…
Μετά από Τα γεγονότα στην Ιουδαία
είπατε όλοι Χριστός Ανέστη;
Επιτρέψτε μου:
Αληθώς Ανέστη;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)