02 Ιουλίου 2010

01 Ιουλίου 2010

Νέα δυναμική πορεία για το Ελληνικό Κίνημα.

Νέα δυναμική πορεία για το Ελληνικό ΚίνημαΕίναι μερικές στιγμές στην ζωή των ανθρώπων που αναπόφευκτα βρίσκονται μπροστά σε κρίσιμες επιλογές και αποφάσεις. Και εκείνες ακριβώς τις στιγμές πρέπει οι κινήσεις που θα γίνουν να είναι πολύ προσεγμένες και στρατηγικά σωστές. Ειδικότερα, για όλους εμάς που ενδιαφερόμαστε και πασχίζουμε για την ανάδειξη , προώθηση και επαναπροσδιορισμό της Ελληνικής ταυτότητας και ιδεολογίας.

Επαναπροσδιορισμός, ναι σωστά διαβάσατε. Και για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι, και να διαπιστώσουμε μαζί αν πρέπει να οδηγηθούμε σε αυτόν, ας δούμε μαζί ορισμένα καθοριστικά ερωτήματα.
1. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η μιζέρια, η κακεντρέχεια και η συκοφαντία μεταξύ αλλήλων ή η αναγνώριση του έργου και των αγώνων ατόμων και ομάδων, ανεξαρτήτως προσωπικών συμπαθειών και εγωισμών;
2. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η έλλειψη ισχυρών επιχειρημάτων, η φαιδρότητα, το ατεκμηρίωτο και υπερβολικό επειδή έτσι μας βολεύει ή η επιστημονική προσέγγιση των θεμάτων, τα επιχειρήματα, ο ορθολογισμός και ο διάλογος;
3. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η ταύτιση της με συγκεκριμένη πολιτική-κομματική αντίληψη δεινοσαυρικού τύπου δεξιά-αριστερά ή ανήκει στον κάθε σκεπτόμενο Έλληνα και Ελληνίδα ;
4. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η διχόνοια και η μη αλληλεγγύη ειδικά σε καιρούς τόσο δύσκολους για την πορεία του κινήματος όπως σήμερα ή η ενότητα και ο κοινός αγώνας μέσα από τον σεβασμό και την αυτονομία ατόμων και ομάδων με συγκεκριμένους και καθολικούς όμως στόχους και επιδιώξεις;
5. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η εσωστρέφεια και ο απομονωτισμός ή το άνοιγμα και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γνωστοποίηση των θέσεων μας εντός και εκτός ελλαδικής επικράτειας;
6. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας οι μεγαλοστομίες και οι παληκαρισμοί χωρίς ουσία και σύγκρουση, η επιδίωξη κατοχής τίτλων και αξιωμάτων σε κοπαδικούς μικρόκοσμους αυτοϊκανοποίησης ή το έργο και οι συνεχείς αγώνες οι θυσίες και οι μάχες για το κοινό καλό για το κοινό όραμα και την συλλογική νίκη;
7. Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ελληνικής ιδεολογίας η αναζήτηση επιμόνως από άτομα και ομάδες, προσκείμενα κατά τα άλλα στον ίδιο Ελληνικό χώρο, όλων των αρνητικών στοιχείων που μπορούν να βρουν, κυριολεκτικά τις περισσότερες φορές βγάζοντας από την μύγα ξύγκι, για άλλα άτομα και ομάδες του ιδίου ελληνικού χώρου, προκειμένου μάλιστα να τα δημοσιοποιήσουν σε όσο μεγαλύτερη έκταση μπορέσουν ή η αναζήτηση και δημοσιοποίηση με τον ίδιο τρόπο των θετικών στοιχείων τους, που αναμφίβολα υπάρχουν ;
8. Είμαστε όλοι και όλες ευχαριστημένοι από την πορεία του ελληνικού κινήματος, συνεχίζουμε έτσι, ή κάνουμε κριτική και αυτοκριτική θεωρώντας ότι υπάρχουν πολλά να βελτιώσουμε και να αλλάξουμε ατομικά και συλλογικά;
Αγαπημένοι φίλοι και φίλες, συμπολεμιστές και συμπολεμίστριες.
Βρισκόμαστε στο κρίσιμο σημείο στην καθοριστική καμπή. Αν τώρα άμεσα δεν κινηθούμε, δεν αλλάξουμε, δεν επαναπροσδιορίσουμε και επαναπροσδιοριστούμε κινδυνεύουμε ουσιαστικά όχι μόνο με εξαφάνιση ως κίνημα, αλλά με διασυρμό, εξευτελισμό και με το στίγμα της γενιάς αυτής που τσαλαπάτησε τις ελπίδες των επομένων γενιών χάριν της μωροφιλοδοξίας μας και των ανόητων και αστείων εγωισμών μας, ενώ τα όρνια κάνουν ήδη εδώ και καιρό γύρους πάνω απ τις σάρκες που ξεσκίζουμε αναμεταξύ μας περιμένοντας πότε θα είμαστε εντελώς αδύναμοι για να κατέβουν να φάνε ανενόχλητα ότι εμείς τους έχουμε αφήσει, αν τους αφήσουμε κάτι.
Θέλετε παράσημα και τίτλους, κατεβείτε στα πεδία των μαχών και πολεμήστε να τα κατακτήσετε αν αυτό επιζητάτε. Εκεί κερδίζονται τα μετάλλια και τα παράσημα, στην πρώτη γραμμή της μάχης, στην μετωπική σύγκρουση με τον αντίπαλο και όχι στις πολυθρόνες και τις ανέσεις της εύκολης κριτικής. Σταθείτε δίπλα στους συντρόφους σας πλάτη με πλάτη και πολεμήστε, μην στρέφετε τα όπλα σας, κρυμμένοι μάλιστα εναντίον τους εκ του ασφαλούς και του μακρόθεν όταν αυτοί χύνουν το αίμα τους στα πεδία των μαχών πολεμώντας και για σας. Αλλού είναι ο εχθρός εκεί στρέψτε τα πυρά σας.
Θέλουμε ένα καινούργιο ξεκίνημα, θέλουμε φρεσκάδα και ζωντάνια, ηθικό και όραμα ;Τα μηνύματα απ' όλη την Ελλάδα δίνουν την εντολή , και η εντολή είναι ξεκάθαρη. Επιτέλους νέα πορεία. Επιτέλους όχι άλλη γκρίνια. Επιτέλους όχι άλλες αλληλοκατηγορίες. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
Και η θέση μας είναι αυτή και είναι ξεκάθαρη. Σεβασμό και τιμή σε όλους ανεξαιρέτως όσους αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για την Ελληνική ιδεολογία μακριά από κομματικές ντιρεκτίβες και Ελληνοϊουδαιοχριστιανικά αναχρονιστικά στερεότυπα. Σεβασμό και τιμή στον κάθε Έλληνα και Ελληνίδα που οραματίζεται ένα ενωμένο σοβαρό και πανίσχυρο Ελληνικό κίνημα αξιών και πολιτισμού. Σεβασμό και τιμή στην αυτονομία και ανεξαρτησία στην ελεύθερη βούληση ατόμων, συλλόγων, ομάδων και φορέων, όλοι μας ταγμένοι στρατιώτες και υπερασπιστές μέχρι τέλους των ιδανικών της Ελληνικής ιδεολογίας.
Μόνο οργανωμένοι, ενωμένοι, αγαπημένοι και αποφασισμένοι θα νικήσουμε. Όλοι οι Έλληνες και Ελληνίδες μια μεγάλη οικογένεια.
Τα λάθη ανήκουν στο παρελθόν, η Ανάγκη να νικήσουμε μας δείχνει το μέλλον.
Ευάγγελος Γ. Μπεξής

ΙΧΩΡ Κόσμος

Τα έντονα στο κείμενο δικά μας.

Γλωσσαμυντορες‏

Αυτά λέει ο εβραιογενής κ. Ματσακης:

--- http://troktiko.blogspot.com/2010/06/jjjj.html

και

Απλοποίηση ελληνικής γλώσσας / στείλε το σε πολλούς μήπως και ξυπνήσουμε!!!!!!!!!


ΑΥΤΟ
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΙΣΩΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ

Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος
Ματσάκης,
με σχετική εισήγηση που υπέβαλε προς τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου. Την πρόταση του κοινοποίησε και στους Έλληνες ευρωβουλευτές.

Ο κ. Ματσάκης προτείνει στον Κύπριο υπουργό τη σύσταση μιας ολιγομελούς επιτροπής γλωσσολόγων, οι οποίοι θα μπορούσαν, εμπεριστατωμένα να ενδιατρίψουν επί του θέματος και να δώσουν μια επιστημονικά έγκυρη πρόταση για τον εκμοντερνισμό/ απλοποίηση της Ελληνικής γραφής.
Στην επιστολή του ο Κύπριος ευρωβουλευτής παραθέτει ως τροφή για σκέψη' τα εξής:

1. Να καταργηθούν τα γράμματα 'η' και 'υ' και να αντικατασταθούν από το γράμμα 'ι'.

2. Να καταργηθεί το γράμμα 'ω' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'ο'.

3. Να καταργηθούν οι εξής συνδυασμοί γραμμάτων και να αντικατασταθούν ως εξής: 'αι'---> 'ε', 'ει'--->'ι', 'οι--->ι', 'υι'--->ι', 'αυ'--->'αβ', 'ευ'--->'εβ'

4. Να καταργηθεί η χρήση του 'γγ' και να αντικατασταθεί από το 'γκ'.

5. Να καταργηθεί το τελικό γράμμα 'ς' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'σ'.

Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω αλλαγών, αναφέρει ευρωβουλευτής, το Ελληνικό αλφάβητο θα έχει μόνο 21γράμματα(α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι, κ, λ, μ, ν ,ξ , ο ,π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα μόνο δίψηφο (το 'ου').
Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι η απλοποίηση της Ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία μέσα στα πλαίσια μιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, μια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την Ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη. Ιδιαίτερα όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση με μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διάφορες
μορφές δυσλεξίας'.

Προωθήστε το
mail αυτό για την ενημέρωση του κόσμου για τη νέα αυτή και δόλια ανθελληνική επίθεση, με το πρόσχημα δήθεν του εκσυγχρονισμού της (ήδη επικίνδυνα ρημαγμένης τα τελευταία χρόνια) γλώσσας μας!

Υ.Γ.
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ:

Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε

1. τη γλώσσα,

2. τη θρησκεία,

3. τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ
...............................

Θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής:

Ας τολμήσει κάποιος ξένος να προτείνει σε Γάλλο να εξαλείψει τους τρεις τόνους, ή να γράψει το beaucoup - bocou, ή το couteau - couto.

Aς τολμήσει να προτείνει σε ένα Άγγλο να γράψει αντί thought -thot, αντί wrought - rot,

ή

σε ένα Γερμανό να γράψει αντί Gemütsbeschaffenheit -Gemutsbesafenheit , ή αντί Erbschleicher - Erbsleiher

και θα δούμε τι θα γίνει!!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!

Eκηβολος

ΔΝΤ και δικηγορικά γραφεία;

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ:

Ποια δικηγορικά γραφεία

συνέταξαν την σύμβαση

δανεισμού με το ΔΝΤ?

Τι λέτε?

Πάμε ένα στοίχημα ότι είναι τα ιδία με αυτά που συνέταξαν το Σχέδιο Αναν?

Εγώ κόβω το κεφάλι μου!

Πάντως ο Γιωργάκης θα φύγει με ελικόπτερο όπως προέβλεψε ο Αλαβάνος!

Όπως φεύγουν απο την εποχή της απελευθέρωσης της Σαϊγκόν όλα τα αμερικανάκια!

Όμως αφού πρώτα καταστρέψει την Χώρα!

Επειδή αυτή είναι η αποστολή αυτού του προωθημένου πράκτορα του αμερικανοσιωνισμου!

Εκηβόλος

ΥΓ Μπορείτε να το δημοσιεύσετε

30 Ιουνίου 2010

Ένα χωριό πραγματική κοινότητα...στην Ισπανία!

Κάπως έτσι έπρεπε να οργανωθούν και τα δικά μας χωριά!

Η Μαριναλέντα της Ανδαλουσίας

Η Μαριναλέντα, µια κοινότητα 2.645 κατοίκων στην Ανδαλουσία, δεν έχει ανεργία, δεν έχει αστυνοµικούς και τα σπίτια της νοικιάζονται µε 15 ευρώ τον µήνα. Ο δήµαρχός της, ο κοµµουνιστής Χουάν Μανουέλ Σάντσες Γκορντίγιο, επανεκλέγεται εδώ και 31 χρόνια.Διαβαστε περισσότερα...

Πηγή...

29 Ιουνίου 2010

Η αιτία της απουσίας μας;Καλλιεργούμε τη μάνα ΓΗ και εκείνη μας ανταμείβει...!

Συνέλληνες...θα απορείτε ίσως για την αραιή παρουσία αυτές τις ημέρες...!
Δε συμβαίνει τίποτα!Απλά,έχουμε πέσει με χέρια και με πόδια στις καλλιέργειες!!!
Φυτεύουμε συνέχεια από όλα τα κηπευτικά...γιατί οι ημέρες που έρχονται είναι κατάμαυρες...!
Η εργασία γίνεται από το πρωί μέχρι το βράδυ...
Έλα όμως που στο τέλος της ημέρας,απολαμβάνεις τον κόπο σου!!!
Ήδη έχει έρθει ο καιρός που μαζεύουμε ντομάτες,μελιτζάνες,πιπεριές(ειδικά οι καυτερές είναι το κάτι άλλο!),μαρούλια καλοκαιρινά,αγγούρια,μπάμιες,φασολάκια,κολοκυθάκια,κρεμμυδάκια,καρπούζια,πεπόνια...!!!
Απόλαυση!Δεν αγοράζουμε ΤΙΠΟΤΑ!!!
Και το βασικότερο...τα καλλιεργούμε όλα με φουσκί(κοπριά)!Είναι πεντανόστιμα!

26 Ιουνίου 2010

ΙΘΑΚΗ."Χωρίς αυτήν δε θάβγαινες στο δρόμο..."Καβάφης.Απαγγέλλει ο Σων Κόνερυ.

Όταν ένας Σκωτζέζος Εθνικιστής, ο Σων Κόνερυ, απαγγέλει την ΙΘΑΚΗ του Καβάφη με μουσική υπόκρουση του Βαγγέλη Παπαθανασίου, είναι γεγονός, το λιγότερο αξιοπρόσεκτο!
Απολαύστε το και προσέξτε και το χαρακτηριστικό παχύ Σκωτσέζικο σ!

Πηγή...

24 Ιουνίου 2010

«Εδώ μπορείς να υπάρξεις»Μια ταινία που γυρίστηκε το 1964 και το 1965 βραβεύτηκε στη Μπιενάλε Παρισίων και δεν προβλήθηκε ποτέ στις κινηματογραφικές αίθουσες!Θέμα της ο ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ.




















Εντυπωσιασμένος από τη γοητεία του αρχαιολογικού χώρου των Βασσών ο εξαιρετικός σκηνοθέτης Jean-Daniel Pollet, μόλις τον ανακάλυψε βρήκε ένα υπαρξιακό καταφύγιο λέγοντας «Εδώ μπορείς να υπάρξεις». Χαρακτήρισε τον τόπο ως άκρον άωτον της μαγείας και για μια δεκαετία τον θεωρούσε το κέντρο του κόσμου. Τον επισκέφθηκε πολλές φορές και τρεις ταινίες του έχουν αναφορές στο ναό του Επικούριου Απόλλωνα. Η μία από αυτές «Βάσσες» είναι αφιερωμένη στο ναό. Πρόκειται για ένα κινηματογραφικό ποίημα. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης έχει περιγράψει ως εξής τη σχέση του με τις Βάσσες:
« Πρωτοείδα το ναό των Βασσών κάνοντας το γύρο της Μεσογείου. Πρέπει λοιπόν να πω γιατί έφυγα, γιατί έκανα αυτόν το γύρο. Είχα επισημάνει το ναό σε μια λιθογραφία (όχι φωτογραφία) κάποιου βιβλίου, γιατί έγραφε ότι ήταν ο μόνος κτισμένος στα υψώματα της Πελοποννήσου και χωρίς θέα στη θάλασσα. Εγραφε, επίσης, ότι αυτός ο ναός ήταν το τελευταίο έργο του αρχιτέκτονα του Παρθενώνα. Αυτό το έργο, μέσα στις μικροσκοπικές του διαστάσεις σε σύγκριση με τον Παρθενώνα, δίνει την εντύπωση κάποιου που γέρασε, που δεν έχει πια αλαζονεία, που σχεδόν δεν είναι πια Ελληνας, αλλά ξέρει μόνο να κτίζει σαν Ελληνας. Αλλωστε, οι πέτρες που χρησιμοποιήθηκαν για να κτιστεί αυτός ο ναός, εξορύχθηκαν απ' αυτήν εδώ την ίδια περιοχή• βλέπει κανείς καλά ότι είναι γκρίζες σαν τις άλλες που είναι τριγύρω. Σε άλλους ελληνικούς ναούς χρησιμοποιήθηκε ένα συγκεκριμένο μάρμαρο, από ένα συγκεκριμένο λατομείο, αλλά πιστεύω ότι όλα είχαν πάνω-κάτω την ίδια προέλευση, το ίδιο χρώμα, την ίδια πυκνότητα και την ίδια αντοχή. Για τις Βάσσες, σίγουρα υπάρχουν στοιχεία - θα μπορούσα να γνωρίζω περισσότερα αν είχα μελετήσει την ιστορία του ναού πιο εμπεριστατωμένα. Οπωσδήποτε, κάπου θα είναι γραμμένα. Αυτό που συγκράτησα, είναι ότι κτίστηκε για να ξορκίσει ένα λιμό, μιαν αρρώστια (ίσως πανούκλα) που, εκείνη την εποχή, είχε ρημάξει την περιοχή. Είναι πολλές οι ενδείξεις που ενισχύουν αυτή την εικασία, αλλά δεν τις θυμάμαι πια. Θυμάμαι, όμως, άλλη μια ιδιαιτερότητα: συνήθως, στο κέντρο κάθε ναού υπάρχει μια θέση όπου μπαίνει ένα άγαλμα: το άγαλμα κάποιου θεού στον οποίο υποτίθεται ότι είναι αφιερωμένος ο ναός (Απόλλων κ.λπ.) Ε, λοιπόν, στις Βάσσες δεν υπήρχε τέτοιο βάθρο. Σκέφτηκα ότι μπορεί να πρόκειται για κάποιο είδος αθεϊστικού ναού, αλλά μάλλον αεροβατούσα. Μου είπαν ότι όλοι οι ελληνικοί ναοί είχαν τον ίδιο προσανατολισμό - αυτός εδώ, όμως αποτελεί εξαίρεση. Είναι ένα από τα λίγα μέρη στα οποία ξαναγύρισα (τουλάχιστον επτά φορές• τις πέντε, μάλιστα, χωρίς μηχανή). Είναι ένας τόπος που σου μιλάει, που ο Sollers λέει ότι είναι γεμάτος απ' τα λόγια των νεκρών, κι οι νεκροί τού μιλάνε, του λένε δίχως άλλο τα ίδια πράγματα - σαν ηχώ.
Κινηματογράφησα αυτόν το ναό μια φορά, στα γρήγορα, δύο ή τρία πλάνα για τη Μεσόγειο, και μετά από δύο χρόνια ξαναγύρισα στις Βάσσες για μια ταινία μικρού μήκους. Είχε συννεφιά -πράγμα σπάνιο. Το γύρισμα κράτησε δύο μέρες».

Αυτή η ταινία που γυρίστηκε το 1964 και το 1965 βραβεύτηκε στη Μπιενάλε Παρισίων, δεν προβλήθηκε ποτέ στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η προβολή της στην εκδήλωση «Επικούριος Απόλλωνας υπό το σεληνόφως» ήταν μια από τις σπάνιες και σε συνδυασμό με τον τόπο όπου γυρίστηκε και είναι αφιερωμένη, αποτέλεσε μοναδική εμπειρία για τους θεατές. 

Πηγή...

23 Ιουνίου 2010

Πανικός με Νέους Αγρότες – ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ!!! Με πρακτικές παρελθόντων ετών αντιμετωπίζονται οι Έλληνες πολίτες-νέοι αγρότες ως προσωπικότητες και ως επαγγελματίες...

 Με αγανάκτηση που δεν προδιαθέτει για ευοίωνες εξελίξεις στον αγροτικό τομέα έχουν πλημμυρίσει οι Νέοι Γεωργοί που καλούνται να αποδεχθούν ως τετελεσμένα, τις παράνομες και άδικες ρυθμίσεις της Ειδικής Γραμματείας Κοινοτικών Πόρων & Υποδομών του ...Υπουργείου ΑΑ&Τ.
«Ή υπογράφετε χωρίς επιφύλαξη την σύμβαση ή δεν θα την κάνουμε δεκτή και θα την ακυρώσουμε» είναι αυτό που αντιμετωπίζουν οι νέοι αγρότες στους περισσότερους νομούς της χώρας, ενιαία από τους δημόσιους λειτουργούς. Συντονισμένος εκβιασμός λέγετε αυτό; Γιατί λένε όλοι τα ίδια; Με τέτοιου είδους συμπεριφορές περιμένουμε να αλλάξει «ρότα» τούτη η χώρα;
Ο αγρότης ήταν και θέλουν να παραμείνει γυμνός χωρίς υποστηρικτικούς μηχανισμούς όσον αφορά τα δικαιώματά του αλλά και τις υποχρεώσεις του. Η ΠΕΝΑ προσπαθεί να υπερασπιστεί κατά το δυνατόν τα δικαιώματα των νέων που θέλουν να ασκήσουν το αγροτικό επάγγελμα. Εκεί φαίνεται ότι βάζει «χέρι»στο κατεστημένο, παράλογο δικαίωμα του κράτους που θέλει τον αγρότη έρμαιο και θύμα της εκάστοτε εξουσίας. Αυτό τελικά τον εξαντλεί και τον αναγκάζει να συμβιβάζεται «όσο-όσο».Εμείς θα αντιδράσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Προσπαθούν να καταργηθεί ακόμη και το στοιχειώδες δημοκρατικό και ατομικό πολιτικό δικαίωμα να υπογράφεις οτιδήποτε επιθυμείς «με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος», εκβιάζοντας, απαγορεύοντας την υπογραφή ή ακόμα και διασπείροντας ψευδείς ισχυρισμούς και αιτιάσεις.
Προσπαθούν να «τσακίσουν» τους Νέους, ένα-έναν, την στιγμή της υπογραφής, στιγμές μόνο πριν καλυφθούν πλήρως συνδικαλιστικά από τις κατά τόπους Ενώσεις Νέων Αγροτών, με μια άτεγκτη απολυτότητα ωμής βίας της εξουσίας, όπως εκφράζεται από τεχνοκράτες, χωρίς πολιτική σκέψη. Διότι τελικά «τσακίζουν» το μέλλον της Αγροτικής Ελλάδος, δίνοντας παράταση ζωής σε εξαντλημένα ή ακόμα και αποτυχημένα υπερήλικα σχήματα που καταδυναστεύουν τον αγροτικό χώρο.
Και τι σημαίνει η απαγόρευση και άρνηση άσκησης «παντός νομίμου δικαιώματος», ως Έλληνα πολίτη? Που πρέπει να προσφύγει ένας Έλληνας πολίτης, όταν του στερούν στοιχειώδη πολιτικά δικαιώματα? Στην Αστυνομία? Στον Εισαγγελέα? Στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ του ΠΟΛΙΤΗ? Στους Βουλευτές που εξέλεξε? Στον Πρωθυπουργό? Ή μήπως υπάρχουν και άλλες πρακτικές που εκφεύγουν της προσοχής μας? …

Κάθε νομικός ξέρει ότι όταν υπογράφεις μια σύμβαση μπορείς να βάλεις δίπλα στην υπογραφή σου κάθε επιφύλαξη. Γιατί αρνούνται στοιχειώδη πολιτικά δικαιώματα στους Νέους Αγρότες? Γιατί «υπονοούνται» πρόσθετοι έλεγχοι για όσους υπογράφουν «με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος». Γιατί «κρύβονται», οι τεχνοκράτες, πίσω από την εξαντλητική μακρόχρονη δικαστική διεκδίκηση στα Διοικητικά Δικαστήρια, που παράγει ισοδύναμα προς ΑΔΙΚΙΑ αποτελέσματα, και «όποιος αντέξει»?
Βέβαια εμείς δεν είμαστε σε θέση να καταλογίσουμε ευθύνες σε πρόσωπα γιατί βλέπουμε την πολιτεία και το κράτος, με συνέχεια και ενιαία. Πάρα πολλά τα ερωτήματα που απευθύνονται σε μία χρηματοβόρα αναποτελεσματική, δημόσια διοίκηση στο ΥπΑΑΤ.
Μια διοίκηση που φέρεται αυταρχικά, με έλλειψη σεβασμού στους πολίτες, που θεωρητικά πρέπει να εξυπηρετήσει.
Μια δημόσια διοίκηση που «υφαρπάζει» την εξουσία των πολιτών, μέσω «κατασκευαζόμενων» χρονοβόρων διαδικασιών.
Μιας ασυνεπούς, ασυνεχούς δημόσιας διοίκησης που εμπαίζει και εκβιάζει επί 1,5 σχεδόν χρόνο τους νέους της με το Πρόγραμμα Νέων Γεωργών.
Μιας Δημόσιας Διοίκησης η οποία δεν σέβεται ούτε τις ελευθέρως υποσχεθείσες αυτοδεσμεύσεις της, ότι θα απαντήσει μέσα σε 4 μήνες από την αίτηση σε κάθε αίτηση.
Μιας Δημόσιας Διοίκησης η οποία εγκλώβισε τις Νέες και τους Νέους Αγρότες, στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους στον αγροτικό τομέα, σε, σήμερα πλέον, ανυπέρβλητες «οικονομικές παγίδες», αν δεν τηρηθούν όσα έλεγε η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 1424/27-1-2009.
Μιας Δημόσιας Διοίκησης που με τεχνοκρατικά «τερτίπια» κάνει το κοινωνικά άδικο και «τεχνικά» νόμιμο, ηθικό και πολιτικώς ορθό.
Σήμερα ανάμεσα στην τεχνοκρατική ωμότητα της αγοράς και την δημοκρατία της πολιτικής, ανατέλλει μια νέα δύναμη, ο τρίτος τομέας, η κοινωνία των πολιτών. Η κοινωνία των πολιτών έχει δυναμική παρουσία συνήθως κατά τη διάρκεια των επαναστατικών περιόδων, υποτασσόμενη, δια μέσου των κομμάτων, στην εξουσία του κράτους και την ηγεμονία της αγοράς. Αυτό το μη υποταγμένο στα κόμματα κομμάτι των θεσμικά οργανωμένων Νέων Αγροτών προσπαθούν να «τσακίσουν».
Αλλά δεν θα περάσει. Ακόμα και για απλούς βιολογικούς λόγους οι σημερινοί Νέοι Αγρότες θα επιτύχουν τους στόχους τους, να ζήσουν και να ευτυχήσουν σε ένα κράτος, έστω «κατ επίφαση», δικαίου, που δεν θα εκβιάζει, εμπαίζει και απειλεί ψευδώς.
Για τους συντάκτες, πληροφορίες:
Βασίλης Γιαννόπουλος-6972773855,
Λεωνίδας Πολυμενάκος-6937186244

Πηγή...