νησί ὑπάρχει τό χωριό Ἀφιάρτης, τό ὁποῖο ὀφείλει ...
14 Σεπτεμβρίου 2010
Μέγα Θαύμα!Εμφανίστηκε ο Τίμιος Σταυρός στις Θερμοπύλες!
13 Σεπτεμβρίου 2010
Πού βρίσκεται ο Τάφος του Αλεξάνδρου;
Οι άθλιοι παπαγάλοι των καναλιών και οι κακόγλωσσες γλάστρες.
Ερωτώντας - ανακρίνοντας και απαντώντας ταυτόχρονα στον Πραπαβέζη τού είπε, "Αυτά που έκανες ήταν αθλιότητες και καραγκιοζιλίκια. Δεν ντρέπεσαι?"
Δεν θεωρώ...πήγε να απαντήσει ο "κατηγορούμενος",Δεν σου επιτρέπω να με σχολιάσεις. Αυτή είναι η άποψή μου"!!! κι ο Δημοκράτης ΠαπαροΧρήστος τον διέκοψε. "
Και συνέχισε την δεοντολογική του αλητεία, κατηγορώντας για φοροδιαφυγή, επειδή κάποιες κυρίες τηλεφώνησαν, και του είπαν ότι δεν δίνει αποδείξεις όταν κάνει υπέρηχους.
Όσο για την γραφική (ακόμα και στο ντύσιμο) Χριστίνα, τον έσφαζε με το βαμβάκι (λες και η εκνευριστική φωνή της δεν είναι αρκετή τιμωρία), γιατί δεν απαντούσε στην ερώτησή της για τους Τσάμηδες.
Βέβαια ο "μάρτυρας",σε ποιον είρωνα του Πάνελ να πρωτοαπαντήσει, όταν όλοι ρωτούσαν και τον καταδίκαζαν εν χορώ. Το γεγονός ότι ο τίτλος με το (αρχικό) συμπέρασμα για τον παπουτσοβόλο, διατηρήθηκε ακόμα κι όταν τον έκοψαν και άλλαξαν θεματολογία, λέει πολλά για την τηλεοπτική μας ενημέρωση...
Το βραβείο πάντως σήμερα της αθλιότητας το κέρδισε ο κυβερνητικός Αρχι-λιβανιστής των ΝΕΩΝ, όταν έχασε την ψυχραιμία του..."
Στο δεύτερο video παρατηρήστε την ανίερη συμμαχία, την υποκρισία και την αμετροέπεια των βουλευτών (δυστυχώς αυτούς έχουμε) κατά του κοινού εχθρού, παρότι κάποιοι από αυτούς συμφωνούν μαζί του.
Παρατηρήστε τον περιβόητο συνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ και μετέπειτα βουλευτή και υπουργό σε "reality show" μεταμεσονύχτιας εκπομπής... άρε ... "ψήφος που πήγε χαμένη"...
Νάσος
Καρπάθια μυστικά και οι ρωμιοί της καρπαζιάς...
Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΒΩΜΟΥ ΤΗΣ ΛΙΝΔΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
νησί ὑπάρχει τό χωριό Ἀφιάρτης, τό ὁποῖο ὀφείλει ...
ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ;
Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος ζητάει να εξεγερθούμε κατά της Αρχαίας Ολυμπίας και της Πνύκας!
Έως πότε το Ελληνικό Κράτος θα ανέχεται τέτοιες προσβολές και παρακινήσεις για εξέγερση κατά θεσμών οι οποίοι είναι σεβαστοί παγκοσμίως;
Η υβριστική και απαράδεχτη απάντηση του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμου στους επικριτές του:
Διαβάστε την συνέντευξη στον Αιμίλιο Πολυγένη:
Παρακάτω ακολουθεί η συνομιλία με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο.
Αιμίλιος Πολυγένης: Σεβασμιώτατε, στις 6 Σεπτεμβρίου 2010 πραγματοποιήθηκε στον Ναό της Παναγίας της Κοσμοσώτηρας στις Φέρες, η τελετή αφής της φλόγας των Special Olympics. Ποια η πρόθεσή Σας, όταν αποφασίσατε να συμμετάσχετε ως Τοπική Εκκλησία στην εν λόγω τελετή;
Μητροπολίτης Άνθιμος: Καταρχήν κ. Πολυγένη θέλω να σας ευχαριστήσω που μέσα από την Romfea.gr, μου δίνεται η ευκαιρία να αναφερθώ στο θέμα της τελετής αφής των Special Olympics, για το οποίο έγινε μεγάλος θόρυβος.
Κοιτάξτε, ήτανε μια προσπάθεια που άρχισε να συζητιέται από πέρυσι, όταν ήρθε εδώ η Ελληνική επιτροπή υπό την κα Δεσποτοπούλου των Special Olympics, διότι οι ειδικοί αυτοί αγώνες θα γίνουν στην Αθήνα το καλοκαίρι του 2011.
Τότε εγώ προσπαθώντας να τους δώσω να καταλάβουν, διότι μιλούσα με όλους και με τον Νομάρχη και τους Δημάρχους της περιοχής, την συμβολή της Εκκλησίας τους είπα, ότι μην ξεχνάτε ότι αυτά τα παιδιά και μιλάμε για παιδιά που έχουν νοητική στέρηση, στον αρχαίο Ελληνικό κόσμο ρίχνονταν στο Καιάδα.
Το Ευαγγέλιο ήταν αυτό που ανύψωσε την αξία του ανθρωπίνου προσώπου, ακόμα και σ΄ αυτά τα παιδιά που υστερούν νοητικά και τα έκανε ισότιμα μέλη στην κοινωνία μας.
Μάλιστα κ. Πολυγένη, τους ανέφερα και το Ευαγγελικό χωρίο που αναφέρετε στην Α’ προς Κορινθίου επιστολή 12, 21, το οποίο λέει «Δεν μπορεί ο οφθαλμός να πει στο χέρι, δεν σε έχω ανάγκη η η κεφαλή στα πόδια, ‘δεν σας χρειάζομαι’».
Τότε λοιπόν αστραπιαία η Πρόεδρος κα Δεσποτοπούλου, είπε ότι έχετε δίκιο Σεβασμιώτατε και γι΄ αυτό οφείλουμε στην Εκκλησία, το ότι αυτά τα παιδιά σήμερα ανεβαίνουν σ΄ αυτό το υψηλό σημείο αναγνώρισης στην κοινωνία μας. Γι΄ αυτό πρέπει να βρούμε ένα χώρο Εκκλησιαστικό, από όπου θα μπορέσουμε να ξεκινήσει η όλη εκδήλωση.
Έτσι, μετά από διάφορες συζητήσεις, κατασταλάξαμε στο αρχαιότερο μνημείο που έχουμε εμείς εδώ στην περιοχή μας, που δεν είναι άλλο από την Παναγία την Κοσμοσώτηρα στις Φέρες.
Αιμίλιος Πολυγένης: Ποια κατά τη γνώμη σας, η θέση της Εκκλησίας σε ανάλογες εκδηλώσεις, διότι πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν λόγω για δωδεκαθεϊστικές τελετές.
Μητροπολίτης Άνθιμος: Ακούστε, αυτές οι τελετές όταν γίνονται στην Αρχαία Ολυμπία η στην Πνύκα, εκεί θα έπρεπε να μας προβληματίσουν και να μας κάνουν εξεγερθούμε.
Το λέω αυτό κ. Πολυγένη, διότι εκεί κάνουν επικλήσεις στον Απόλλωνα και στον Δία.
Εδώ ζήτησαν όλα τα παιδιά και ήρθαν οι γονείς τους, ήταν όλα τα μέλη της Επιτροπής και όλοι ήθελαν να έχει ένα έντονο χρώμα καθαρά Εκκλησιαστικό η τελετή.
Εισήλθα στο ιερό και πήρα το φως όπως παίρνουμε το ¨δεύτε λάβετε φως¨, χωρίς βέβαια άμφια και χωρίς να πραγματοποιηθεί καμία εκκλησιαστική λατρευτική επίκληση.
Όπως ανέφερα πήρα το φως από την κρύπτη μπροστά από την εικόνα της Παναγίας, ενώ ο χορός των ιεροψαλτών έψαλε κομμάτι από το Δοξαστικό του Εσπερινού της Κυριακής του Τυφλού.
Θέλω να τονίσω, ότι ήταν πολύ συγκινητικό και δεν ειπώθηκε καμία απολύτως λέξη, που αναφέρεται σε άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις, δηλαδή τις ιέρειες.
Όταν έδωσα τη φλόγα τα παιδιά αυτά έκλαιγαν, διότι ζούσαν πολύ έντονα συναισθηματικά το γεγονός αυτό, τα οποία μου φίλησαν όλα το χέρι και με συνοδεύσανε όλα αυτά τα παπαδάκια και ένα κοριτσάκι μ΄ αυτό το απλό και λινό άσπρο ύφασμα μέχρι έξω.
Αιμίλιος Πολυγένης: Σεβασμιώτατε, γι΄ αυτό έχω γίνει αποδέκτης πολλών αρνητικών και επικριτικών σχολίων. Συγκεκριμένα, πολλούς έχει ξενίσει και άλλους σκανδάλισε, όταν εξήλθατε από το ιερό με ένα κοριτσάκι. Τι απαντάτε σε όλους εκείνους, που επικρίνανε την εν λόγω ενέργειά σας;
Μητροπολίτης Άνθιμος: Αυτό ήταν ένα κοριτσάκι μόλις δέκα χρονών, και το ότι βγήκαμε από το ιερό είναι διότι δεν είχαμε την δυνατότητα να βγούμε από κάπου άλλου.
Όσοι γνωρίζουν την Αρχιτεκτονική του ναού της Παναγίας, ο οποίος ανήκει σε εμάς αλλά έχει και την ευθύνη η αρχαιολογική υπηρεσία, αλλά λειτουργείται και από εμάς ως ναός, ξέρουν ότι δεν υπάρχει άλλη έξοδος.
Αυτό το παιδί εγώ σας διαβεβαιώνω, ότι ήταν αξιολογότερο και από εμένα τον ίδιο!
Εφόσον ανέχεται ο Θεός εμένα, δεν θα ανέχονταν αυτό το κοριτσάκι που ήταν αγνό και καθαρό στην ψυχή του και στην ζωή του; Βγήκε από το ιερό κλαίγοντας και αφού έλαβε την φλόγα φίλησε το χέρι του Επισκόπου.
Όλοι ανέφεραν, ότι ήταν η καλύτερη νοηματοδότηση της αρχαίας φλόγας που έχει αυτό το ειδωλολατρικό τυπικό, εδώ νοηματοδοτήθηκε ο τυφλός του Ευαγγελίου.
Ήταν η καλύτερη παρηγοριά για τους γονείς των παιδιών, που ζήτησε ακόμα και η κα Μαίρη Ντέϊβις, που είναι η πρόεδρος της Ευρώπης και Ευρασίας των Special Olympics, μου ζήτησε το κείμενο του Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Τότε όλοι μαζί είπανε, ότι γι΄ αυτά τα παιδιά αξίζει μόνιμα η αφή της φλόγας αυτής να την παίρνουμε από την ακοίμητη καντήλα της Παναγίας της Κοσμοσώτηρας.
Αυτό για εμάς εδώ, ήταν μια ουσιαστική νοηματοδότηση αυτής της τελετής που παρέπεμπε στην ειδωλολατρία, εγώ μπορώ να καυχώμαι ότι παραπέμπει πια στην Ορθόδοξη Εκκλησία και στην αξία που το Ευαγγέλιο έδωσε σ΄ αυτά τα παιδιά, ακόμα και αν υστερούν ως προς την νοημοσύνη μπροστά σε εμάς.
Μπροστά στον Θεό όμως δεν υστερούν και αλλοίμονο σε όλους εκείνου που λένε τέτοια πράγματα, νομίζω ότι προσβάλουν και τον σταυρό που σηκώνουν αυτά τα παιδιά και κυρίως οι οικογένειες τους.
Αιμίλιος Πολυγένης: Σεβασμιώτατε, κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω, ότι πολλοί μίλησαν για πρωτόγνωρη για την Ορθόδοξη Εκκλησία κίνηση συγκρητισμού από την πλευρά σας.
Μητροπολίτης Άνθιμος: Δεν είναι καμία κίνηση συγκρητισμού, δεν ξέρω τι γράφηκε και τι ακούστηκε στα κανάλια, εδώ δεν ειπώθηκε τίποτα απολύτως για αρχαία θρησκεία, τίποτα για ιέρειες, τίποτα για ειδωλολατρικό τελετουργικό.
Τα πάντα παρέπεμπαν στο Βυζάντιο και στην Παναγία την Κοσμοσώτηρα! Τα πάντα….
Σκεφτείτε να βγαίνει ο Επίσκοπος και να δίνει την φλόγα, συνοδευόμενος από παιδάκια τα οποία ήταν ενδεδυμένα παπαδάκια… Εγώ ερωτώ που είναι ο συγκρητισμός;
Επαναλαμβάνω, ότι δεν ακούστηκε το παραμικρό που αφορούσε αρχαίες θεότητες, τα παιδία όλα συγκινημένα φιλούσαν την εικόνα της Παναγίας.
Γιατί συγκρητισμός, ποιος τον είδε; Ποιος μπορεί να μας πει, ότι έγινε κάτι που παρέπεμπε στον συγκρητισμό;
Κλείνοντας, θέλω να σας πω κ. Πολυγένη, ότι εδώ έσβησε το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, γιατί αυτά τα παιδιά δεν τα σεβάστηκε το αρχαίο ελληνικό πνεύμα και τα πετούσε στον Καιάδα.
Εδώ όμως δόθηκε η αξία αυτών των παιδιών, μια αξία που του προσδόθηκε από το Ευαγγέλιο και από τα κείμενα των πατέρων της Ανατολής!
Αιμίλιος Πολυγένης: Σεβασμιώτατε, σας ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχαμε.
Μητροπολίτης Άνθιμος: Και εγώ ευχαριστώ κ. Πολυγένη, καλή δύναμη στο σπουδαίο έργο που επιτελείτε.
Έως πότε το Ελληνικό Κράτος θα ανέχεται τέτοιες προσβολές και παρακινήσεις για εξέγερση κατά θεσμών οι οποίοι είναι σεβαστοί παγκοσμίως;
Βάση στοιχείων που αναφέραμε εδώ
Ζητούμε σχετική τοποθέτηση του Πρόεδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας καθώς και της Κυβέρνησης, αλλά και της Βουλής επί του θέματος όπως και την απομάκρυνση της κας Mary Davis, Γενικής Διευθύντριας των Special Olympics Ευρώπης-Ευρασίας
και
ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΣΘΕΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΘΙΜΟΣ, ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΩ
Απαιτούμε αξιοκρατία και παύση της ατιμωρησίας
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!
Από τον Τ.Μίχα.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες - που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο - σχετικά με τη σημερινή κρίση και τον ρόλο του ΓΑΠ είναι αυτή που παραθέτω πιο κάτω ...
O Τάκης Μίχας σπούδασε Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σαντα-Κρουζ, (Καλιφορνια). Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες. Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe). Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς". Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση.
Ο Γιώργος Παπανδρέου ήρθε...
12 Σεπτεμβρίου 2010
Ελληνίδες πόλεις της Αλεξανδρινής εποχής στην Ασία.
Βιθυνία.
-Νικομήδεια(πρώην Άστακος,την οποίαν κατέσκαψε ο Λυσίμαχος και ανοικοδόμησε ο Ζιποίτης,υιός του Βία,ντόπιου βασιλιά και ονόμασε από του υιού του Νικομήδους).
-Νίκαια(πρώην Αντιγόνεια,την οποία είχε ιδρύσει ο Αντίγονος και αργότερα ο Λυσίμαχος μετονόμασε προς τιμήν μιας εκ των συζύγων του).
-Προυσιάς(η ονομαστή Προύσα η προς τον Όλυμπον).
-Απάμεια.
-Προυσιάς η προς Υπίω.
-Αντιγόνεια η προς το Δασκύλιον.
-Αντιγόνεια(άλλη πόλις την οποία ο γεωγράφος Στέφανος ονομάζει φρούριον της Κυζικηνής).
-Νικομήδειον.
-Ζιποίτιον.
-Επιφάνεια.
Τόσο πολύ συνοικειώθηκαν οι βασιλείς της Βιθυνίας με τους Έλληνες,ώστε μετά από πολλά χρόνια ξεχάστηκε η βάρβαρη καταγωγή τους και οι χρονογράφοι τους έλεγαν όντως,"εκ του γένους των Μακεδόνων".
Πόντος
-Άμαστρις(όνομα που δόθηκε προς τιμήν...συνέχεια στην... πηγή...
Μηδὲ γένος πατέρων αἰσχυνέμεν
Θαύματα στον Μαραθώνα!
ΠΑΝΑΣ
Ο Πάνας ήταν ο τραγοπόδαρος θεός των ποιμένων και των ποιμνίων και κατοικούσε σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες στα βουνά της Αρκαδίας...διαβάστε εδώ τη συνέχεια...
Ο μυστηριώδης πολεμιστής Εχετλαίος
Ο περιηγητής και ιστορικός Παυσανίας επισκέφτηκε την «ποικίλη στοά των Αθηνών» η οποία ονομαζόταν έτσι λόγω της ποικιλίας των τοιχογραφιών που διέθετε. Στην τελευταία αναπαράσταση απεικονίζονταν όλοι εκείνοι που είχαν πολεμήσει στην μάχη του Μαραθώνα το 490 π.Χ. (δηλ 700 χρόνια νωρίτερα).
Στην αναπαράσταση αυτή οι φημισμένοι ζωγράφοι Πάναινος και Μίκων φρόντισαν να ξεχωρίζει ο Πολέμαρχος Καλλίμαχος, ο Στρατηγός Μιλτιάδης και ακόμα ένας ήρωας για τον οποίον δεν είχαν στοιχεία, τον οποίον ονόμασαν Εχετλάιο. Με το περίεργο όνομα αυτό λοιπόν τίμησαν οι Αθηναίοι τον άγνωστο ήρωα ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην την νίκη των Ελλήνων κατά των Περσών.
στην μάχη εκείνη είχε εμφανιστεί ξαφνικά στο ελληνικό στρατόπεδο κάποιος άγνωστος άνδρας ντυμένος με στολή την οποίαν παρομοίασαν σαν χωρικού, κρατώντας στα χέρια του ένα όπλο το οποίο έμοιαζε σαν εχέτλη (= λαβή αρότρου-δηλ σαν κοντάκι σημερινού όπλου), αντί των γνωστών όπλων της εποχής. Με αυτό το όπλο χτυπούσε τους εχθρούς και τους εξόντωνε από μια σχετική απόσταση. Μετά τη μάχη, ο άγνωστος άνδρας εξαφανίστηκε, με τον ίδιο τρόπο που είχε εμφανιστεί και κανείς δεν γνώριζε το παραμικρό γι' αυτόν, ούτε το όνομά του.
Ο Ηρόδοτος δίνει μια άλλη διάσταση στον άγνωστο αυτόν πολεμιστή και το όπλο του, περιγράφει λοιπόν ότι στην μάχη του Μαραθώνα σκοτώθηκαν 6.400 Πέρσες και 192 Αθηναίοι. Κατά την διάρκεια της συγκρούσεως συνέβη κάτι πολύ παράξενο, ένας Αθηναίος στρατιώτης, ο Επίζηλος, γιός του Κουφαγόρα, ενώ πολεμούσε γενναία στήθος με στήθος ξαφνικά έχασε την όραση του και στα δύο του μάτια, παρόλο που δεν τον είχε ακουμπήσει τίποτα, ούτε δόρυ ούτε ξίφος ούτε βέλος τόξου. Συνεχίζοντας ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι ο Επίζηλος διηγείται ότι είδε έναν μεγαλόσωμο οπλίτη που η γενειάδα του κάλυπτε ολόκληρη την ασπίδα του, και ότι αυτό το φάντασμα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ φωτεινό όπλο! Πέρασε ακριβώς δίπλα του, σκοτώνοντας Πέρσες αντιπάλους και αυτή η σκήνη ήταν η τελευταία που είδε ο Επίζηλος γιατί από κάποια υπερβολική λάμψη, τυφλώθηκε!
Οι Αθηναίοι ρώτησαν το Μαντείο των Δελφών να μάθουν ποιος ήταν ο άγνωστος ήρωας που πολέμησε μαζί τους και το Μαντείο τους έδωσε την απάντηση πως έπρεπε να τιμούν τον ήρωα Εχετλαίο.
"Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερομενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)Πηγή...