Σεραφείμ: “Γραικύλος διατάκτης ο Πανάρετος!”
Για κυβερνητικό αιφνιδιασμό, τον οποίο δέχθηκε η Εκκλησία της Ελλάδος, μιλάνε σημαίνοντα εκκλησιαστικά στελέχη, με βασικό στόχο τον σταδιακό χωρισμό κράτους -εκκλησίας. Αφορμή για την νέα παρασκηνιακή σύγκρουση των δύο κορυφαίων θεσμών στάθηκε η κίνηση από την πλευρά του κ. Πανάρετου να ανασύρει μια υπόθεση -όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι κύκλοι-ακραίων φαινόμενων οικογενειοκρατίας στο τμήμα της Κοινωνικής Θεολογίας.Μάλιστα οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι ο υφυπουργός βρήκε έδαφος ένεκα της συνεχιζόμενης αφωνίας της Διοικούσας Εκκλησίας.
Από στελέχη της Ιεραρχίας τονίζεται ότι η υπόθεση την οποία επέλεξε να φέρει και πάλι στην επιφάνεια ο κ. Πανάρετος είναι γνωστή από τριετίας δηλαδή απο την περίοδο που η διακομματική επιτροπή καθηγητών του Παντείου δικάστηκε και καταδικάστηκε.
Αρκετοί πάντως Ιεράρχες υποστηρίζουν οτι η Κυβέρνηση επι 13 μήνες δεν άγγιξε καν την υπόθεση και ισχυρίζονται οτι... “το θέμα έρχεται τώρα με το πρόσχημα που αίφνης ανακάλυψε ο κ. Πανάρετος ο οποίος αυτός και η σύζυγός του κατέχουν Πανεπιστημιακές θέσεις γιατί τώρα άρχισε η εφαρμογή του σχεδίου χωρισμού κράτους-εκκλησίας σε...δόσεις!”
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς με ανακοίνωση του-κατά την εκτίμηση πολλώ εκκλησιαστικών παραγόντων- αποκαλύπτει το σχέδιο περιθωριοποίησης της Εκκλησίας.
Παραθέτουμε την επιστολή του κ. Σεραφείμ:
«Μέ ἀποτροπιασμό καί ὀργή γιά τούς γραικύλους διατάκτες τῆς “ΝέαςἘποχῆς”, πού μέσα στήν φρικτή οἰκονομική κρίση, τήν ὁποία ἐνορχήστρωσαν τά ἀφεντικά τους καί πού κάτω ἀπό τό βάρος της στενάζει ὁ λαός, βρῆκαν τήν εὐκαιρία μέ τό πρόσχημα τῆς δῆθεν κάθαρσης στό δημόσιο βίο, νά ἀρχίσουν τήν ὑλοποίηση τοῦ δολίου σχεδιασμοῦ τους γιά τήν ἀποδόμηση τῆς θρησκευτικῆς ἰδιοπροσωπείας τοῦ Νέου Ἑλληνισμοῦ. Ὁ πονηρός σχεδιασμός ξεκινᾶ μέ τό γκρέμισμα καί τήν περιθωριοποί-ηση τῶν Θεολογικῶν Πανεπιστημιακῶν Σχολῶν, πού ἰδιαίτερα στό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, ἱστορικά ἔχουν τό πρωτεῖο ἵδρυσης. Τό ἐπαίσχυντο ἔγγραφο τῆς Κυβέρνησης πρός τήν Σύγκλητο τοῦ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου γιά τήν κατάργηση τοῦ Τμήματος ΚοινωνικῆςΘεολογίας καί τήν συγχώνευσή του μέ τό ΤμῆμαΘεολογίας,μέ τό φαιδρό ἀνεπέρειστο καί ἕω-λο πρόσχημα τῆς στηλίτευσης τοῦ δῆθεν παρατηρηθέντος νεποτισμοῦ, σάν νά μή ὑφίστανται στό δι-καιϊκό μας σύστημα νομικές διαδικασίες διά τήν κατάγνωση, ἀνα-τροπή καί τιμωρία τέτοιων πρακτικῶν, μοναδικό στόχο ἔχει δυνά-μει τῶν ἰσχυουσῶν διατάξεων τοῦ Νόμου πλαισίου τήν κατάργηση τῆς αὐτοτέλειας τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν, τήν ὑπαγωγή τους κατ ἀρχάς ὡς Τμημάτων καί μετά ταῦ-
ταὡς ἁπλῶν Προγραμμάτων Σπουδῶν στίς Φιλοσοφικές Σχολές μέ ὁλοκλήρωση τοῦ δολίου καί ἐλεεινοῦ σχεδιασμοῦ, τήν κατάργηση τοῦ ὁμολογιακοῦ χαρακτῆρα τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν στήν Ἑλλάδα καί τήν κατάπτωσή τους σέ Θρησκειολογικά Προγράμματα.
Διαποροῦμε γιατί μέ τή λογική τῆς Κυβέρνησης δέν ἐπιχειρεῖται τό ἴδιο στήν περίπτωση τοῦ Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικῶν καί Πολιτικῶν Ἐπιστημῶν, ὅπου κατεγνώσθησαν καθείρξεις γιά ὑπεξαιρέσεις τεραστίων ποσῶν καί τήν ὑπαγωγή του στίς Νομικές ὁμοειδεῖς Σχολές.
Εὐελπιστοῦμε ὅτι ἡ Σύγκλητοςτοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν θά ἀρθεῖ στό ὕψος τῶν περιστάσεων καί θά ἀποτρέψη τόν δόλιο σχεδιασμό τῆς Κυβέρνησης ἄλλως καί ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσηςἙλλά-
δος κ.κ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, διακρινόμενος γιά τήν ποιμαντική του σύνεση καί τήν Πρωθιεραρχική Του εὐαισθησία, καθώς καί ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος καί ἡ Σεπτή Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί ὁ φιλόθεος καί εὐσεβής λαός θά ἀντιδράσωμεν μέ κάθε νόμιμο μέσο ἀδιαφοροῦντες γιά τούς σιέλους καί τίς ὕβρεις των”.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
newpost.gr
Πηγή...