04 Ιανουαρίου 2011

Αείμνηστος Γεώργιος Γκιόλβας."Την Ελλάδα κυβερνούν οι προδότες"...

Ποιός ήταν ο Γκιόλβας;Ο εφευρέτης του αντιαεροπορικού "ΑΡΤΕΜΙΣ"...Που βρίσκονται τα σχέδια του "ΑΡΤΕΜΙΣ";...

Δείτε και τα άλλα βίντεο...σχετικά με τους Έλληνες Θεούς και την επάνοδό τους!

03 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.Πως θα ρεφάρουν τη χασούρα!Ανάλυσις απλή και κατανοητή!

Η ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΑΠΛΑ & ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ
 Εστάλθη με ηλεκτρονικόν mail...
  Σκέψου ότι ζεις σε μια γειτονιά παλαιού τύπου. Από αυτές που βλέπεις στις ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες, ας πούμε -Λατέρνα, Φτώχεια και Φιλότιμο φάση. Έχεις τώρα σ´αυτή τη γειτονιά ένα μπακάλικο -το αφεντικό του μαγαζιού, κωλόχοντρος αντιπαθέστατος αλλά αναγκαίος επειδή φέρνει τα πάντα, παστέλια, μαντολάτα, απορρυπαντικά, τρόφιμα, τσιγάρα -διαθέτει και τηλέφωνο «δια το κοινόν». Έχει και υπαλλήλους διάφορους ο χοντρός -βάλτους κι αυτούς στην ιστορία. Τι κάνει λοιπόν ο χοντρός;
Αγοράζει  κοψοχρονιά και πουλάει σε τσιμπημένες τιμές, κλέβει και στο ζύγι -κονομάει γενικώς. Και όσο κονομάει, τόσο αγοράζει κι όσο αγοράζει, τόσο πουλάει όλο κι ακριβότερα -κονομάει χοντρικώς. Πουλώντας λιανικώς.
      Έχει  φτιάξει τώρα ο χοντρός ένα κομπόδεμα μεγαλύτερο από τη μπάκα του. Τι να το κάνει; Οι τράπεζες δε δίνουν καλά επιτόκια, με τοκογλυφίες δε θέλει να μπλέκει καθότι επίφοβα πράγματα, για την πάρτη του δε γουστάρει να ξοδέψει επειδή τυγχάνει ολιγαρκής καρμίρης ο χοντρός -σκέφτεται λοιπόν, σπάει την κεφάλα του, τι να το κάνει το μπαγιόκο. «Ρε δεν ανοίγω ακόμα ένα μπακάλικο -να κονομάω από δυο πάντες;» λέει στο τέλος.

Βαγγέλης -Ιθάκη -Καβάφης


Ολόκληρη η σειρά εδώ....


Δείτε επίσης:

Κ.Π. Καβάφης - Ο Επίσημος Δικτυακός Τόπος του Αρχείου Καβάφη

Ο Λουίς,η Ντίλμα και ο...Τζέφρυ!

Με πρότυπό της την...Πηνελόπη!


Στη Βραζιλία τα πλήθη των οπαδών της πανηγυρίζουν, και στη Βουλγαρία όμως χαίρονται τα πλήθη των... συγγενών της. Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της Βραζιλίας είναι ταυτοχρόνως και η πρώτη βουλγαρικής καταγωγής πρόεδρος άλλης χώρας.
Ντίλμα Ρούσεφ: Μια “σιδηρά” Βουλγάρα στο τιμόνι της Βραζιλίας Η 62χρονη Ντίλμα Ρούσεφ, αποσπώντας το 55% των ψήφων στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών της περασμένης Κυριακής, θα κληθεί όχι μόνο να κυβερνήσει μία από τις μεγαλύτερες χώρες του πλανήτη, αλλά και να διαδεχθεί τον δημοφιλέστερο ηγέτη που γνώρισε η Βραζιλία και μέντορά της Λουίς Ινάσιου Λούλα ντα Σίλβα.

Με δάκρια συγκίνησης στα μάτια η Ντίλμα Ρούσεφ ευχαρίστησε τον προκάτοχό της και δεσμεύτηκε πως “θα τιμήσει το κληροδότημά” του. “Θα χτυπάω την πόρτα του συχνά και γνωρίζω πολύ καλά πως αυτή θα είναι πάντοτε ανοιχτή”, είπε, προσθέτοντας πως τείνει χείρα προς την αντιπολίτευση.
Οικονομολόγος, πρώην υπουργός Ενέργειας, θεωρείται αρχιτέκτονας πολλών κρίσιμων επενδύσεων στις υποδομές της Βραζιλίας, συμβάλλοντας στη ραγδαία οικονομική ανάπτυξή της κατά την οκταετία Λούλα. Η "σιδηρά κυρία" της Λατινικής Αμερικής ανέλαβε επισήμως τα καθήκοντά της τη 1 Ιανουαρίου 2011.
Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα: Δημοφιλής ηγέτης σε αναζήτηση ρόλου ...
Αφού κατάφερε να δει την εκλεκτή του Ντίλμα Ρούσεφ να εκλέγεται πρόεδρος της Βραζιλίας, ο Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα δείχνει πρόθυμος να στηρίξει με το ιδιαίτερο πολιτικό βάρος του τη διάδοχό του, αλλά παράλληλα έχει τον χρόνο για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές φιλοδοξίες του.

Γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, πρόεδρος σε κάποιο διεθνές ίδρυμα ή πρεσβευτής είναι μερικές από τις θέσεις που πιθανολογείται ότι περιμένουν τον απερχόμενο πρόεδρο της Βραζιλίας. Τι θα κάνει ο Λούλα τη 1 Ιανουαρίου 2011, όταν θα παραδώσει την προεδρία στην Ντίλμα Ρούσεφ, σε ηλικία 65 χρόνων; Ο ίδιος πάντως, πριν από τις επαναληπτικές εκλογές, έσπευσε να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο συμμετοχής στην επόμενη κυβέρνηση. "Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα ένας πρώην πρόεδρος να συμμετάσχει σε κυβέρνηση. Η Ντίλμα θα σχηματίσει κυβέρνηση που θα έχει το δικό της στίγμα", δήλωσε ο Λούλα προ ημερών. Επί του παρόντος πάντως ο Λούλα θέλει "να απολαύσει" τους δύο τελευταίους μήνες της προεδρίας του με την ικανοποίηση μιας δημοτικότητας της τάξης του 80%.
Τι πιθανολογείται;Να πάει για Γραμματέας του ΟΗΕ;Και ο δικός μας ο Τζέφρυ τι θα γίνει;Επειδή οι "κακές" γλώσσες πιθανολογούν τον διακαή πόθο του Γιωργάκη να εγκαταλείψει την πρωθυπουργία της Ελλάδας,για χάρη του Παγκόσμιου Οργανισμού,σε μια τέτοια περίπτωση είναι χαμένος από χέρι! 
Όταν εξελέγη ο Ντα Σίλβα το 2002, η Βραζιλία είχε ήδη λάβει δάνειο 30 δισ. δολαρίων από το ΔΝΤ. Αγνοώντας τις σειρήνες που τον καλούσαν να κηρύξει στάση πληρωμών, ο Βραζιλιάνος πρόεδρος υιοθέτησε ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα που θα οδηγούσε σε πλεόνασμα ακόμα υψηλότερο από εκείνο που του ζητούσε το Ταμείο.Η Βραζιλία σήμερα είναι η όγδοη ισχυρότερη οικονομία του κόσμου.Μεταξύ 1988 και 1993, πάνω από το 40% των Βραζιλιάνων βρισκόταν κάτω από το όριο της φτώχειας.Ο Λούλα (2002-2010) κατάφερε να ρίξει αυτό το ποσοστό στο 23%,«σώζοντας» 24 εκατομμύρια άτομα.
Ας πετύχει κάτι τέτοιο και ο Τζέφρυ και μετά βλέπουμε...

02 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Οι πολλοί αιώνες που έχουν μεσολαβήσει από το θάνατο τής ελληνικής σκέψης, έχουν αφήσει αναπόφευκτα κάποια ανεξίτηλα σημάδια. Το πιο σημαντικό είναι η άγνοια που έχουμε κληρονομήσει. Ένας σβέρκος ταγμένος από τους πλάστες τής Ρωμιοσύνης στην υπηρεσία των γονυκλισιών, προσπαθεί εδώ και χρόνια να βοηθήσει τα μάτια να στραφούν προς τους ουρανούς. Όπως τότε που οι προγονοί μας κοιτούσαν κατάματα ανθρώπους και θεούς. Ναι, και θεούς! Αλήθεια μπορεί κανείς να θεωρήσει πως ένας ολόκληρος λαός ήταν τόσο προκλητικός και αυθάδης απέναντι σε κάτι που πραγματικά σεβόταν απόλυτα; Γιατί τους σεβόταν τους θεούς ο Έλληνας.


Σήμερα, τους φοβάται. Δεν είναι και δύσκολο να καταλάβουμε από πού προέρχεται αυτός ο φόβος...

Ξέφραγο αμπέλι τα νησιά;

Συρματοπλέγματα 12,5 χλμ. στον Εβρο για τους λαθρομετανάστες

«ΤΟΙΧΟ» στην ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση υψώνουν η κυβέρνηση και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε μια προσπάθεια να σταματήσει άμεσα η είσοδος των παράνομων μεταναστών στη χώρα μας από τα χερσαία σύνορα του Εβρου.

Διαβάστε περισσότερα....

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Αλφειού ο "τοίχος" έχει σαν πρότυπο τον "τοίχο" των συνόρων Αμερικής-Μεξικού... αλλά υπάρχουν νησιά εκεί;

Ο «Παπαφλέσσας» και το μνημόνιο

Γιατί ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΤΩΡΑ;

Μήπως διότι τώρα τέθηκε το θέμα της μισθοδοσίας των κληρικών στη Βουλή ενόψει του μνημονίου για το 2011 και θα χρειαστεί η παύση της μισθοδοσίας των κληρικών;

Η τρόικα δεν καταλαβαίνει από ράσο...


Προσέξτε Συνέλληνες !

Κοραής:Περί κοπριτών

Ο Αδαμάντιος Κοραής είχε προειδοποιήσει από το 1831 για τη σημερινή μας κατάντια!

Από τον ΣΤΕΦΑΝΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ

Σαν έπεσε στα χέρια μου το μανιφέστο που έγραψε ο Αδαμάντιος Κοραής το 1831, σε ηλικία 83 ετών, με τίτλο «Προς τους Ελευθέρους Έλληνας» και αφού το διάβασα προσεκτικά, στην κυριολεξία εκτινάχτηκα από την καρέκλα μου. Ο σπουδαίος φιλόσοφος και πατριάρχης του Νεοελληνικού Διαφωτισμού είχε προβλέψει λίγο πριν το τέλος της ζωής του, με εκπληκτική ακρίβεια, όλα αυτά τα θλιβερά που συμβαίνουν σήμερα στην πατρίδα μας. Μέχρι και την πρόσφατη βρισιά του Θόδωρου Πάγκαλου, που αποκάλεσε τους δημόσιους υπαλλήλους «κοπρίτες», είχε κατά κάποιο τρόπο «προφητεύσει» και «ερμηνεύσει».

Το σημαντικότερο όμως όλων είναι, ότι ο Κοραής εξηγεί, στο κείμενο – μανιφέστο του (180 χρόνια πριν), τις αιτίες των σημερινών μας δεινών και είχε προειδοποιήσει τους τότε Έλληνες τι έπρεπε να
πράξουν για να αποφύγουν την προδιαγεγραμμένη σημερινή καταστροφή. (Φυσικά οι Έλληνες έκαναν ακριβώς τα αντίθετα). Το παραθέτω λοιπόν (με επεξηγηματικές σημειώσεις μου εντός αγκυλών) και ο καθένας, που διαθέτει την ελάχιστη κριτική ικανότητα, ας εξάγει τα συμπεράσματά του:

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ διαβάστε περισσότερα...

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ

Η Κυρά της Ρω
ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ...

ΤΟ 2011 ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΥΠΟ ΤΡΙΠΛΗ ΚΑΤΟΧΗ. Η ΕΛΛΑΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΔΙΕΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ. ΟΙ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΕΜΜΙΣΘΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, ΝΕΝΕΚΩΝ, ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ, ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΜΙΚΡΕΣ "ΝΗΣΙΔΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ" (ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ Η ΚΑΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ.

01 Ιανουαρίου 2011

Περί Θρησκειών

Ο Χριστιανισμός, το Ισλάμ και ο Ιουδαϊσμός είναι θρησκείες ταυτόσημες, μονοθεϊστικές με κοινό ιδρυτή τον Αβραάμ εκ του γένους του οποίου κατάγονται ο Μωάμεθ αλλά και ο Χριστός. Πρόκειται περί κτησιολογικών θρησκειών με σωτηριακές υποσχέσεις εκ των οποίων ο Ιουδαϊσμός αποτελεί την βάση ενώ οι δυο νεότερες (Χριστιανισμός, Ισλάμ) έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα.
Στην αρχαία Ελλάδα τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά, θρησκεία με την σημερινή της έννοια δεν υπήρχε αλλά οι αρχαίοι τηρούσαν τους ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς που ένωναν τους Έλληνες με τους προγόνους τους, τους οποίους είχαν θεοποιήσει και θρησκεία για αυτούς ήταν η λατρεία και οι αξίες του γένους των πατέρων τους, για το λόγο αυτό στην συνέχεια του κειμένου αντί του όρου θρησκεία χρησιμοποιείται ο όρος Ελληνισμός.
Ο Ελληνισμός εν αντιθέσει με τις προαναφερθείσες θρησκείες δεν είναι κτησιολογικός αλλά κοσμογονικός, συμβάλλοντας έτσι στην κατανόηση της φυσικής συγκρότησης του σύμπαντος και των νόμων που το κυβερνούν, άνευ σωτηριολογικών υποσχέσεων, δίνοντας έμφαση στην αξία όχι κάποιας υποτιθέμενης μεταθανάτιας ζωής, αλλά της παρούσης ζωής*, φύσης και σύμπαντος, δεν δημιουργεί καμία ελπιδολαγνεία ούτε υπόσχεται κάποια αμφισβητούμενη σωτηρία (είναι γνωστή η περιγραφή του Ομήρου κατά την οποία το φως ζητάει ο Αίας από τον Δία την ώρα που σκοτεινιάζει η μάχη γύρω από το κορμί του Πάτροκλου. Το φως και όχι τη σωτηρία. Να πεθάνουν εύχεται μέσα στο φως, αντικρίζοντας κατάματα το θάνατο, σαν ελεύθεροι άνθρωποι) και ως εκ τούτου κάθε προσπάθεια συγχώνευσης ή ταύτισης με τις προαναφερθείσες θρησκείες δεν είναι δυνατή, μπορεί μάλιστα να θεωρηθεί παράνοια.
* στο χωρίο του Ομήρου στη Νέκυα της Οδύσσειας γίνεται αναφορά στον Αχιλλέα που θα προτιμούσε να είναι ένας απλός, έστω και φτωχός άνθρωπος στον πάνω κόσμο παρά να τιμάται στον Άδη:
«Περίλαμπρε Οδυσσέα,
το θάνατο μη μου ζητάς με λόγια να γλυκάνης.
Κάλλιο στη γης να βρίσκομουν, κι ας δούλευα σε ανθρώπου
μικρού, με δίχως βιός πολύ, παρά στον Άδη να είμαι,
και βασιλέας να λέγουμαι των πεθαμένων όλων...»
Οδύσσεια, Ραψωδία λ 488-491
Στον ελληνισμό ο άνθρωπος ζει μέσα στην μη θεοκρατούμενη πολιτεία –γνωρίζει πως για να υπάρξει κράτος, εί­ναι ανάγκη ο πολίτης να υπακούει στους νόμους, να κοιτάζει τους θεούς του στα μάτια, να μη τους προσκυνάει, γιατί η αίσθηση της αξιοπρέπειάς του ως ανθρώπου δεν του επιτρέπει την ταπείνωση αυτή, διαισθάνεται πως και για τους θεούς τους ίδιους θα ήταν ταπεινωτικό να βλέπουν μπροστά τους φίλους (φίλους, όχι δούλους) να τους προσκυνούν- ελεύθερη πολιτεία, λυτρωμένος από την αμάθεια την πρόληψη και το φόβο, είναι περήφανος, δεν προσδοκεί κάποιο είδος παραδείσου, είναι προικισμένος με εσωτερική δύναμη, φωτισμένος και κάθε τι που παίρνει απ' έξω το δουλεύει βαθιά μέσα του, συμ­μετέχει ενεργά και υπεύθυνα στη διακυβέρνηση της πολιτείας και κατορθώνει τον εξωτερικό κατανα­γκασμό να τον αλλάζει σε εσωτερική ελευθερία
Αυτό ήταν το ιδανικό του Έλληνος ελεύθερου ανθρώπου, που επικρατούσε στις απαρχές της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους κατορθώνοντας να οδηγήσει την Ελλάδα και την Οικουμένη στην μέγιστη  δόξα της: όπως γράφει ο κορυφαίος γερμανός φιλόλογος Jäger «η Ελληνική Γραμματεία έπλασε τον άνθρωπο», αν και "κάθε λαός είναι υπερήφανος για την πνευματική του κτήση. Αλλά η ελληνική φυλή στέκεται ψηλότερα από κάθε άλλη, διότι έχει τούτο το προσόν, να είναι η μητέρα παντός πολιτισμού"(U. Wilamowitz) και κατ' επέκταση στόλισε τον κόσμο.
Σύγχρονοι μελετητές θεωρούν ότι τα δεινά και το σκοτάδι κυρίευσαν την ζωή των Ελλήνων, όταν κατέβασαν τους θεούς των – με ό,τι και αυτοί συμβολίζουν-στα σκοτάδια της γης από τον διάφανο Όλυμπο, στο έρεβος της νέας θρησκείας.
Θα ήταν βέβαια παράληψη να αποσιωπήσουμε ότι στον ελλαδικό χώρο στην σχετικά πρόσφατη ιστορία τέθηκε υπό αμφισβήτηση το καθιερωμένο πρότυπο του χριστιανού Έλληνος ανθρώπου ( της Βυζαντινής περιόδου και Τουρκοκρατίας ) από τον νεοελληνικό διαφωτισμό στον 18ο αιώνα. Φυσικά αυτή η εξέλιξη ήταν καταδικασμένη να αποτύχει εφόσον στην ελληνική πολιτική και πνευματική ζωή, διάφορες οργανώσεις έσπευσαν και κατόρθωσαν να προσεταιρισθούν θεσμούς όπως συνδικάτων, εκκλησίας και πανεπιστημίων,με αντάλλαγμα θέσεις-κλειδιά στη δημόσια διοίκηση.
Νίκος Σάμιος