Μέγας Αλέξανδρος
14 Απριλίου 2013
ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΧΑΛΚΙΔΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ιστορία Πόλεως Χαλκίδας
Ιστορία Πόλεως Χαλκίδας
Η Χαλκίδα υπήρξε μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές πόλεις της αρχαιότητας πολύ πριν από την Αθήνα και τη Σπάρτη.
13 Απριλίου 2013
ΚΥΡΙΕ ΣΟΙΜΠΛΕ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΚΥΡΙΕ ΣΟΪΜΠΛΕ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ (ΦΩΤΟ)
Stranger- Ήρθε Η Ώρα - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ!
Stranger- Ήρθε Η Ώρα - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ!
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ !!! ΣΥΣΚΕΥΗ ΨΥΧΡΗΣ ΣΥΝΤΗΞΗΣ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!! ΜΟΥΓΚΑ ΤΑ 300 ΠΡΟΔΟΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ !!! ΣΥΣΚΕΥΗ ΨΥΧΡΗΣ ΣΥΝΤΗΞΗΣ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!! ΜΟΥΓΚΑ ΤΑ 300 ΠΡΟΔΟΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
Η συσκευή “Ψυχρής Σύντηξης” για αστείρευτη ενέργεια, έφυγε από την Ξάνθη και πηγαίνει στον Καναδά – Η Εταιρεία “ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ” κουράστηκε να περιμένει συμπαράσταση από το Κράτος.
- Εκατό (100) εκατομμύρια Ευρώ πρόσφεραν οι Τούρκοι για να μεταφερθεί η έδρα της Εταιρείας στην Τουρκία.
- Εκατό (100) εκατομμύρια Ευρώ πρόσφεραν οι Τούρκοι για να μεταφερθεί η έδρα της Εταιρείας στην Τουρκία.
Άρδην επιτακτική η ανάγκη να επιλέξουμε: ‘∇’ ή ‘Δ’;
Άρδην επιτακτική η ανάγκη να επιλέξουμε: ‘∇’ ή ‘Δ’;
Δεν είναι απαραίτητο την τέχνη να την κατανοείς για να την απολαμβάνεις. Αλλά εάν όντως την κατανοείς, τούτο δεν σημαίνει πως δεν είσαι σε θέση να την απολαμβάνεις.
Ευχαριστώ σε πολλά «Δελφίνι-συνδήκτωρ του Πελάγιου Ποσειδώνος», για το έντεχνο σου ξεκαθάρισμα των εννοιών [1]. Μέσα στο πλαίσιο της ελληνικής διανοητικής μας αντιστάσεως, όχι μόνον υπάρχει, αλλά όντως είναι τεραστία η διαφορά μεταξύ της απολυταρχικής τυραννίας της κομματοκρατίας ‘Δ’ και του ελληνικού μας λαού, που είναι ο ανώτατος πολιτικός θεσμός-εντολεύς, όπως διαχρονικά δείχνει από τα βάθη των αιώνων το σύμβολον ‘∇’!
Στον διανυσματικό λογισμό, το ‘∇’ είναι το διάνυσμα των μερικών παραγώγων μίας ή πολλών μεταβλητών ή ακόμη και συναρτήσεων μεταβλητών. Επίσης μπορεί να σημαίνει και την απόκλιση, την διάσταση ή ακόμη και το ‘κατσάρωμα’ ή curl μίας απειροελαχίστου περιστροφής ενός 3-διαστατού διανυσματικού τομέα.
Με πιο απλά λόγια, στα μαθηματικά, το ‘∇’ είναι το σύμβολο της μεταβολής στον χωροχρόνο της κάθε ποσότητος, η οποία μπορεί να αναπαρασταθεί γραφικά με μία κλίση. Η βαθμίδωση του συμβόλου ‘∇’ αναπαριστά την κλίση και την της εν λόγω κλίσης.
Μέσα στον ελληνικό μας κόσμο και πολιτισμό, το ‘∇’, δηλαδή το ανάστροφον του ‘Δ’ συμβολίζει την ανακοπή, την ανατροπή της ανατολικής δεσποτικής τυραννίας ‘Δ’. Είναι το ‘∇’ η επέκεινα, πέραν και υψηλά δυναμική κίνησις του διαχρονικού εκτινάγματος του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού.
Με την αναστροφή του ‘Δ’ της Ανατολής, το ‘∇’ διατυμπανίζει μεγαλόπρεπα και σιωπηρά την ανθρωπο-κεντρική και κοινωνικο-κεντρική δομή και υφή του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού. Είναι η απαρχή ενός ξεκάθαρα ελληνικού κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικού κοσμοσυστήματος (Cosmosystème-Cosmosystem-Κοσμοσύστημα: http://contogeorgis.blogspot.com/).
Είναι σκανδαλιστικά συνταρακτική η πανταχού παρουσία του συμβόλου ‘∇’ στον ελληνικό μας κόσμο και πολιτισμό. Το σύμβολο ‘∇’ στέκεται επιβλητικά στην κορυφή επάνω και στα του μινωϊκού, αλλά και στα του δωρικού ρυθμού κιονόκρανα.
Μας κράζουν Ελληνίδα, μας φωνάζουν Έλληνα, εκοφαντικά δυνατά, τα του μινωϊκού και δωρικού ρυθμού κιονόκρανα πως είσαι, πως είμαι, πως τελικά πρέπει όλες και όλοι μας να είμαστε μόρια ελεύθερα, μίας αληθινά ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ κοινωνίας ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Το σύμβολο ‘∇’ εκφράζει την ανθρωποκεντρική και κοινωνικοκεντρική δομή και υφή του ελληνικού μας έθους και έθνους, στην Ελλάδα, στην Κύπρο, αλλά και επάνω σε όλην την επιφάνεια του πλανήτη Γη.
Χαλβαδιασμένοι κοίταζαν οι Ρωμαίοι το σχήμα ‘Δ’ των πυραμίδων της Αιγύπτου, της τυραννίας των ‘φαραώ’, μιάς λέξης που σημαίνει ανάκτορο. Τόσο απόλυτα συνάδει και ταιριάζει το σχήμα ‘Δ’ των πυραμίδων με το γονυπετές προσκύνημα του κάθε Ρωμαίου, του τυφλά αυτού πιστού υπηκόου της τυραννίας του βαρβαρικού του ιμπεριαλισμού, που τελικά το κότσαρε και επάνω σε εκείνον τον επίσης αιγυπτιακό οβελίσκο, που στολίζει την Πλατεία του Αγίου Πέτρου, στο Βατικανό.
Τι θέλαμε αυτοί οι ατίθασοι, οι εξωστρεφείς, οι τζαναμπέτηδες οι Έλληνες και το γυρίσαμε ανάποδα το ‘Δ’ των ανακτορικών τυράννων φαραώ και το κάναμε ‘∇’; Και το ενσωματώσαμε μάλιστα το ‘∇’ μας, γιά πάντα, στην κορυφή επάνω, και στα του μινωϊκού, αλλά και στα του δωρικού ρυθμού μας κιονόκρανα.
Ακατάληπτη είναι γιά τον δουλοπρεπή Ρωμαίο η ιδιοσυγκρασία του ατίθασου, του εξωστρεφούς, του τζαναμπέτη Έλληνα, του ελευθέρου αυτού ανθρώπου, που τολμά να αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα: όχι μόνον ανθρώπους αλλά και θεούς και δαίμονες. Τι είδους ον είναι τέλος πάντων τούτος ο Έλλην, που τολμά τόσον ατίθασα και τζαναμπέτικα να αναστρέψει το ‘Δ’ και να το κάνει ‘∇’;
Ως μία φίλη και συμβουλάτορα την βλέπει την θεά Αθηνά ο Όμηρος στην Ιλιάδα, καθώς εκείνη απαλά αγγίζει την του Αχιλλέως πλουσία κόμη, τόσο ευγενικά λέγοντάς του: «Ει κε πίθηαι…», δηλαδή εάν θέλεις άκουσέ με! Μπάστακα όμως την θέλει την θεάτου Μινέρβα ο δουλοπρεπής Ρωμαίος, μέσα στην εγωκεντρική του εσωστρέφια, μέσα στην τύφλα της υποταγής του στον βαρβαρικό του ιμπεριαλισμό.
Και τι θέλει πάλι τούτος ο ατίθασος, ο εξωστρεφής, οι τζαναμπέτης Έλλην Αρτέμιος Σώρρας (http://www.artemis-sorras.com/), που τολμά να αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα; Με τόλμη αρθρώνει ένα «πρέπει να δημοσκοπείς τον Δήμο!», ενώ εισηγείται και προτείνει ο ατίθασος Έλλην Αρτέμιος Σώρρας [1][2], με απόλυτο σεβασμό προς τον ανώτατο θεσμό-εντολέα του ελληνικού μας λαού, το ‘∇’ μας δηλαδή, που στέκεται συμβολικά επάνω στην κορυφή, και στα του μινωϊκού, αλλά και στα του δωρικού ρυθμού μας κιονόκρανα.
Ατίθασα, με εξωστρέφια και με τόση ελευθεροπρέπεια ο Έλλην Αρτέμιος Σώρρας προκαλεί τους πάντες και τα πάντα. Λαλεί φωναχτά πως εάν σε 1½ εβδομάδα δεν του έχει δώσει μία επίσημη απάντηση η κυπριακή κυβέρνηση στις προσφορές του χρηματιστικής, τότε ο Αρτέμιος Σώρρας θα κυκλοφορήσει έναν κατάλογο ή μία λίστα, με όλους τους πράκτορες και τους προδότες, που γιά χρόνια τώρα αφανίζουν τον ελληνικό μας κόσμο και πολιτισμό, και την Κύπρο!
Εισηγείται και προτείνει ο Αρτέμιος Σώρρας στην συλλογικότητα του ανωτάτου θεσμού-εντολέα που υπάρχει στην Ελλάδα και στην Κύπρο: του ελληνικού μας λαού! Όντως δεν είναι ένας απλός πολιτικός φορέας ο ελληνικός μας λαός, αλλά είναι ο απολύτως ανώτατος θεσμός-άρχων-εντολεύς, συλλογικά δηλαδή είμαστε η απολύτως ανωτάτη εξουσία ο ελληνικός μας λαός.
Επάνω σε ένα χαρτί, με ενα μολύβι πρέπει να γράψουμε και να υπογράψουμε τις εντολές μας ο ελληνικός λαός, προς τους εντολοδόχους πολιτικάντηδες του σαθρού απολυταρχικού καθεστώτος της άρδην ανθελληνικής, από τον Ιωάννη Κωλέττη και τον Βαυαρό Όθωνα ξενόφερτης, και στυγνά τυραννικής κομματοκρατίας. Που με όλα της τα κόμματα, της αριστεράς, του κέντρου και της δεξιάς κατακερματίζει και κατακομματιάζει την κάθε συλλογική μας προσπάθεια γιά την ανάπλασι της ελληνικής μας ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ κοινωνίας, όπως και την κάθε συλλογική μας προσπάθεια γιά την επανόρθωσι της ελληνικής μας πολιτείας.
«Μέχρι εδώ είναι…». «Δεν πάει άλλο!» [2].
‘Ενα κομμάτι χαρτί και μερικές χιλιάδες υπογραφές είναι. Θα το πράξουμε όμως όλες και όλοι μαζί οι Ελληνίδες και οι Έλληνες ή θα εξακολουθούμε να προσκυνάμε την τυραννία γονυπετείς, σαν τους βαρβάρους της Ρώμης;
Νυν υπέρ πάντων ο των ελευθέρων μας πατρίδων αγών!
Νίκος Γεωργαντζάς
Aντιπρόεδρος
Επιτροπή Διαχείρισης και Ελέγχου Ε.N.D. (End National Debt: http://ei-end.org/)
Aντιπρόεδρος
Επιτροπή Διαχείρισης και Ελέγχου Ε.N.D. (End National Debt: http://ei-end.org/)
[2] ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: “ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΜΑΤΑ”
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΥΣ: ΝΤΟΡΑ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΛΕΞΆΡΙΘΜΟΣ – ΚΛΕΙΔΆΡΙΘΜΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΥΣ: ΝΤΟΡΑ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)
12 Απριλίου 2013
ΕΠΕΙΓΟΝ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΕΠΕΙΓΟΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)