27 Μαρτίου 2009

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ!

-----------------------------------------------------------------------------------
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

Πέμπτη, 26 Μάρτιος 2009

ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΗΡΩΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΑΣ, ΟΥΤΕ ΕΥΡΩΠΗ !!!

ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΑΓΝΟΟΎΝ,ΕΠΕΙΔΉ ΚΑΝΈΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΊΔΑΞΕ ΠΟΤΕ ΤΊΠΟΤΑ ΣΤΟ ΥΠΌ ΙΣΡΑΗΛΙΝΉ ΚΑΤΟΧΉ 'ΑΘΛΙΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΌ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ, ΑΠΑΙΤΟΎΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΊΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:



ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ.

---------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11169&catid=27#11169
------------------------------------


«ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ»
Ά καρδιά, καρδιά, σε πάθια βράζεις μέσα αγιάτρευτα.
Πρόβαλ' έξω, και το στήθος κράτα ενάντια στους οχτρούς.
Όπου αντίπαλοι καρτέρι στήνουν, ρίζωσε γερά.
Αν νικήσεις, τη χαρά σου μην τη δείχνεις φανερά.
Αν νικήσουν, στη γωνιά σου σωριασμένος μη θρηνείς.
Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές
όχι! Νιώσε ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά.

(Μετάφραση: Θρ. Σταύρου), Αρχίλοχος
Ά καρδιά, καρδιά, σε πάθια βράζεις μέσα αγιάτρευτα“. Με προσταγή στην καρδιά του, ο Αρχίλοχος ξεκινάει να μεγαλουργεί. Από το ύφος του ποιήματος γίνεται εν τούτοις κατανοητό ότι απευθύνεται σε πολλοί περισσότερους, σε αυτούς που τον αναζητούν. Ο Αρχίλοχος δεν είναι απλά λυρικός ποιητής είναι και πολεμιστής, δεν γίνεται ένα σκονισμένο βιβλίο στο ράφι, ούτε αναπαύεται στην βιβλιοθήκη. Σε κυνηγάει και θα „πολεμήσει“ μαζί σου.
Μιλώντας με τον εαυτό του έχει κύριο σκοπό να αναδείξει σε όλους όσους συμπάσχουν σαν και αυτόν κατά πιο τρόπο επιτυχίες ή αποτυχίες μπορούν να επεξεργαστούν.
Πρόβαλ' έξω, και το στήθος κράτα ενάντια στους οχτρούς.
Όπου αντίπαλοι καρτέρι στήνουν, ρίζωσε γερά

Στον στίχο αναφέρεται στην άμυνα ενάντια στους εχθρούς, όχι βέβαια μόνο σε στρατιωτικό πόλεμο, αλλά μεταφορικά και στην διαμάχη πρός επιβίωση. Ο άνθρωπος δεν επιτρέπεται να είναι παθητικό μέλος της κοινωνίας αλλά πρέπει να έχει ενεργή στάση.
Αν νικήσεις, τη χαρά σου μην τη δείχνεις φανερά.
Αν νικήσουν, στη γωνιά σου σωριασμένος μη θρηνείς. Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές όχι
!“
Στο επόμενο βήμα, παρηγορεί και ενθαρρύνει, αλλά ταυτόχρονα λέει „Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές όχι!“ Ασχέτως νίκης ή ήττας, τα αισθήματα δεν θα πρέπει να ξεφεύγουν από την μεσότητα(Αριστοτέλης) και ούτε υπερβολικά να χαίρονται αλλά ούτε υπερβολικά να θρηνούν. Το μέτρο είναι η ουσία. Το μέτρο των αρχαίων Ελλήνων, αυτό έπρεπε να είναι άριστον. Μέτρον άριστον. Κρατώντας το μέτρον άριστον μπορεί κανείς να αντέξει την πληθώρα θετικών ή αρνητικών αισθήσεων καλύτερα, χωρίς η λύπη ή χαρά να ξεχειλίζουν με κίνδυνο να σε πνίξουν, ο Αρχίλοχος τονίζει την σημαντικότητα του να μη υπερβάλεις, το γνωστό «μηδέν άγαν».
"Νιώσε ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά"
Σε αυτό τον στίχο, ο Αρχίλοχος μας προτρέπει όχι απλά να διαβάσουμε αλλά να νιώσουμε αυτά που διαβάζουμε, όχι μόνο εγωιστικά αλλά και πανανθρώπινα (ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά). Σίγουρα έτσι θα γίνουμε άνθρωποι σοφοί και θα κατανοήσουμε τον ρυθμό που την ζωή των ανθρώπων ορίζει.
Νίκος Σάμιος
Σχετικά _link_s
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&Itemid=32&catid=27&id=11089#11089
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11164&catid=27#11164 http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11161&catid=97#11161
ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ αρχαίου και νεοελληνικού κειμένου:

Η Αρχαία Ελλάδα με Χρώμα

Κορμός θωρακοφόρου
Βρέθηκε στην Ακρόπολη της Αθήνας. Μάρμαρο λευκό. Γύρω στο 470 π.Χ. Παριστάνει πιθανότατα τοξότη που φοράει θώρακα. Κάτω από αυτόν φοράει εφαρμοστό χιτωνίσκο στον οποίο σώζονται ίχνη γραπτών φυτικών κοσμημάτων.
Άλλες φωτογραφίες και Περισσότερα...



25 Μαρτίου 2009

"Εμπρός, Ελλάς επαναστάτισα, στάσου όρθια..."

Εις την Ελλάδα, Πούσκιν

Εμπρός, Ελλάς επαναστάτισα, στάσου όρθια
κράτα με τα γερά τα όπλα την δύναμήν σου.
Δεν εγέρθηκε ένας Όλυμπος του κάκου
η Πίνδος σου και οι Θερμοπύλες, η τιμή σου.
Επετάχθηκε απο των σπλάχνων σου τα βάθη
η ελευθερία σου δυνατή, φωτός πυρήνας
κι απ' του Θησέος και του Περικλή τους τάφους
και τα πάντα νέα ιερα των Αθηνών.
Θραύσε τώρα, γη θεών και ηρώων
της σκλαβιάς τες αλυσίδες, την μαύρην μοίρα
με τες γλυκόηχες ωδές απο του Τυρταίου
και από του Ρήγα και του Βύρωνος την λύρα.

Ποίημα για την επαναστάτρια Ελλάδα.

Πηγή:
http://www.asxetos.gr/libView.aspx?s=99&sc=132&o=-1&ofs=1

---------------

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΠΛΑΠΟΥΤΑΣ:"...μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης."

Τα αντιγράφω κλαίγοντας.......
..........................................

[Πολυζωίδης:Σε ερωτώ πως σε λένε;Πόσο χρονών είσαι;Που γεννήθηκες και πότε;Ποιά δουλειά κάνεις;Γράμματα ξέρεις;
Πλαπούτας:Το πρώτο μου στέκι το χωριό Σουλιμά.Μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης.Δεύτερο στέκι μου το χωριό Παλούμπα.Εκεί η γυναίκα μου,τα παιδιά μου και τ'αγγόνια μου καρτερούν με λαχτάρα να μάθουν τα νέα της δίκης.Είδα τον τόπο μου λεύτερο.Τώρα όμως με τούτη τη δίκη,αντικρύζω τον χαμό σαν Ραγιάς.Τα παλικάρια με κράζουν,καπετάν Πλαπούτα.Μαζί τους χάρισα στο έθνος νίκες πολλές.Βουίζουν τώρα τ'αυτιά μου,που ο Μάσσονας,καινούργιος αφέντης στον τόπο,τολμάει να με καλεί προδότη.Ξένος είναι και πατάει ελεύθερο χώμα ποτισμένο με αίμα.Ποτέ του δεν είδε τον πόνο του ραγιά ούτε τους αγάδες να αρπάζουν κοπέλες,και να καίνε σπίτια.Ούτε είδε κλέφτες να σηκώνουν κεφάλι.Κι όταν ήρθε η βλογημένη στιγμή του ξεσηκωμού δεν είδε το ραγιά με όρθια τη ράχη.Είναι ξένος στον τόπο,επίτροπος και κάνει τον δάσκαλο του νόμου.Σαν ξένος λογαριάζει τους κλέφτες.Άνιαστος είναι κι η γλώσσα του είπε άστοχα λόγια.
Ο Κολοκοτρώνης ο σοφός,ο Γέρος του Μοριά,θα σας πει για μένα όσα γνωρίζει,για τις μάχες που δώσαν στην Ελλάδα,την λευτεριά και...το βασιλιά.Οι δικαστάδες σαν Γραικοί που 'ναι μη προσέξουν τα άστοχα λόγια του ξένου...του Μάσσονα.Ο ξένος γροικάει τους χτύπους της καρδιάς του με νιτερέσο.Ζευγολάτης κακός σπέρνει διχόνοιες και θερίζει τριβόλους.
Πολυζωίδης:Άλλο τίποτα έχεις να πεις;
Πλαπούτας:Τούτο μόνο.Πως γράμματα λίγα ξέρω και 'κείνα μεγάλος τα 'μαθα.]
--------------------------------------
-Που είναι όλοι αυτοί οι σφογγοκολάριοι,που έκατσαν στο σβέρκο των Ελλήνων,ξένοι που το παίζουν Έλληνες,που κυβερνούν τον τόπο,να ορίσουν αναψιλάφιση της δίκης και να αποκαταστήσουν τους ΗΡΩΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ;
-Που ήταν οι παπάδες,που τάχα στήριξαν τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ,όταν δικάζονταν οι ΗΡΩΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ;


ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ.

------------------------------------------------------------------------------------
http://pentaedron-kafes.blogspot.com/

Το χάλκεον χέρι του φόβου


Όσοι το χάλκεον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται,
ζυγόν δουλείας ας έχωσι·
θέλει αρετήν και τόλμην
η ελευθερία.

Αυτή (και ο μύθος κρύπτει
νουν αληθείας) επτέρωσε
τον Ίκαρον· και αν έπεσεν
ο πτερωθείς κ' επνίγη
θαλασσωμένος·

Αφ' υψηλά όμως έπεσε,
και απέθανεν ελεύθερος.-
Αν γένης σφάγιον άτιμον
ενός τυράννου, νόμιζε
φρικτόν τον τάφον.

Εάν φιλοτιμούμεθα
'να την ξαναποκτήσωμεν
μ' ίδρωτα και με αίμα,
καλόν είναι το καύχημα
της αρχαίας δόξης.

Ανδρέας Κάλβος,

Εις Σάμον

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

---------------------------------------------------------

20/3/2009

"ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ": ΛΟΓΟΣ, ΕΡΓΟ, ΝΟΗΜΑ!




ΕΚΦΩΝΗΣΗ: Ορκίζουν σε στη στάχτη αυτή!
Λόγο, Έργο, Νόημα!

ΑΝΤΙΦΩΝΗΣΗ ΧΟΡΟΥ: Λόγο, Έργο, Νόημα!

ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΨΑΛΜΟΣ:
Μητέρα, μεγαλόψυχη στον πόνο και στη δόξα,
Κι αν στο κρυφό μυστήριο ζουν πάντα τα παιδιά σου
Με λογισμό και μ' όνειρο, τι χάρη έχουν τα μάτια,
Τα μάτια τούτα να σε ιδούν μες το πανέρμο δάσος,
Που ξάφνου σου τριγύρισε τ' αθάνατα ποδάρια.
Κοίτα, με φύλλα της Λαμπρής, με φύλλα των Βαϊώνε!
Το θεϊκό σου πάτημα δεν άκουσα, δεν είδα,
ατάραχη σαν ουρανός μ' όλα τα κάλλη πώχει,
που μέρη τόσα φαίνονται και μέρη 'ναι κρυμμένα.
Αλλά, Θεά, δεν ημπορώ ν' ακούσω τη φωνή σου
κι ευθύς εγώ του Ελληνικού κόσμου να τη χαρίσω;
Δόξα 'χ' η μαύρη πέτρα του και το ξερό χορτάρι.

ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ: "ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ"
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΚΦΩΝΗΣΗ: ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ & ΧΟΡΩΔΙΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΝΙΚΟΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ & ΧΟΡΩΔΙΑ

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.

Αυτεγερσία - Έκσταση - Εθνεγερσία

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 24, 2009




Είναι γνωστό, σε όσους έχουν θητεύσει στοιχειωδώς στις κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες, ότι ο καπιταλισμός όχι μόνο παράγει την αθλιότητα και το έγκλημα, αλλά στηρίζεται και σε αυτά.
Στα ολοκληρωτικά καθεστώτα η βαρβαρότητα που δεν χωνεύεται από το σύστημα οργανώνεται από τους μηχανισμούς εξουσίας και χρησιμοποιείται εναντίον των κοινωνιών και των λαϊκών κινημάτων.
Σήμερα, σε μια εποχή πλανητικής καπιταλιστικής παρακμής και σήψης, η κοινωνική και ψυχική αθλιότητα, καθώς και η εγκληματικότητα έχουν πάρει γιγάντιες διαστάσεις και αποκρουστικές μορφές. Το πλανητικό κράτος και τα κατασταλτικά εξαρτήματά του ανά τον κόσμο οργανώνουν την εξαθλίωση και την εγκληματικότητα που δημιουργούν, την στρέφουν εναντίον των κοινωνιών για την προώθηση των συμφερόντων του συστήματος. Μέσα από την καταστροφή και την

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΑΙΟΥΣ.

-------------------------------------------------------------

Και το 1806,είχαν ΑΦΟΡΙΣΕΙ τους Κολοκοτρωναίους!!!!!Τα ΜΑΥΡΑ ΡΑΣΑ!!!!!!

Αυτό το άρθρο-σχόλιο του φίλου Λυκάονα,έχει τεράστια σημασία και το αναρτούμε γιατί είναι άλλη μία απόδειξη για το...πόσο "υποστήριξαν" τα ρασοφόρα τέρατα τους Έλληνες!!!!!Αυτοί οι συνεργάτες ΟΛΩΝ των ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!!!!
---------------------------------------------------------------------------
Ο lykawn είπε...
http://lykawn.blogspot.com/

Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης τον αφορισμό των κλεφτοκαπεταναίων το 1806. Δηλαδή οι Έλληνες και ειδικά οι Πελοποννήσιοι είναι δύο φορές αφορισμένοι από το Πατριαρχείο (τουλάχιστον δηλαδή γιατί πιθανόν να έχουν και άλλους από παλιότερα). Στον αγράμματο λαό τότε μέτραγαν πολύ αυτές οι ενέργειες. Γνωρίζει κανείς αν έχει άρει ποτέ η εκκλησία αυτές τις κατάρες;
Για το 1806 γράφει ο Θ. Κολοκοτρώνης:
Ἡ ἀναφορὰ τῶν Τούρκων συμφωνεῖ μὲ τὰς πληροφορίας τοῦ Καμπινέτου τῆς Γαλλίας, ὅτι νὰ χαλάσουν τοὺς Καπεταναίους, τοὺς λεγομένους κλέφτας, καὶ τοὺς Καπεταναίους τῶν καραβιῶν, διατὶ μία ἡμέρα ἠμποροῦν νὰ κάμουν ἐπανάστασιν. Τότε κάμνει ἕνα φερμάνι ὁ Σουλτάνος νὰ σκοτώσουν τοὺς κλέφτας. Ἀφοριστικὸ ἔρχεται τοῦ Πατριάρχου διὰ νὰ σηκωθεῖ ὅλος ὁ λαός, καὶ ἔτζι ἐκινήθηκεν ὅλη ἡ Πελοπόννησος, Τοῦρκοι καὶ Ρωμαῖοι, κατὰ τῶν Κολοκοτρωναίων. Τὸν Αὔγουστον ὑπῆγα εἰς Ζάκυνθον. Τὸν Σεπτέμβρη ἐβγῆκα ἔξω, καὶ Ἰανουάριον 1806 ἦλθε τὸ διάταγμα καὶ μᾶς ἐκυνήγησαν (1). Ὁ Πετιμεζᾶς, ὁ Γιαννιᾶς καὶ ὁ Ζαχαριᾶς ἦτον χαϊμένοι πρωτύτερα, καὶ εὑρέθηκα μὲ μόνον 150.

Κατά το κυνηγητό τους, ο αδερφός του προδόθηκε από καλόγερο.

Ὁ Γιάννης δὲν εὗρε τὸν φίλον του, ἐπῆγε εἰς τοὺς Αἰμυαλούς, μοναστήρι, τοῦ ἔδωκε ἕνας καλόγερος φαγὶ καὶ ἔπειτα ἐπῆγε, ἔδωσε εἴδησιν εἰς τοὺς Τούρκους, ἐπῆγαν, τὸν πολιόρκησαν εἰς τὸν ληνὸν καὶ τὸν ἐσκότωσαν.

Ο Γιάννης (Ζορμπάς) Κολοκοτρώνης με 5 συντρόφους του πολιορκήθηκε στο ληνό του μοναστηριού. Οι Τούρκοι έβαλαν φωτιά για να τους βγάλουν και χάθηκαν όλοι κατά την έξοδό τους. Ο Θοδωράκης είχε ορκιστεί να κάψει το μοναστήρι μόλις γυρίσει, αλλά τελικά τους χαρίστηκε. Σώζεται δημοτικό τραγούδι για το περιστατικό.

Καλόγερος εκλάδευε στης Αιμιαλούς τ' αμπέλια
κι οι κλέφτες τον αγνάντευαν από ψηλή ραχούλα
από μακριά τον χαιρετάν κι από κοντά του λένε
Ψωμί κρασί καλόγερε να φάν τα παλικάρια
Κοπιάστε απάνου στο ληνό να κάμετε λημέρι
Τήρα καλά καλόγερε να μη μας μαρτυρήσεις
σου κόβει ο Γιώργης τα μαλλιά κι ο Γιάννης το κεφάλι
Και κείνος πείσμα το 'βάλε, πολύ του 'κακοφάνει
τους άφησε και ξένοιασαν και πάει στη Δημητσάνα
ευθύς ντελάλη έβαλε σε τρεις μεριές στη χώρα
Μεσ' στο ληνό γιατάκιασα τους Κολοκοτρωναίους
μικροί μεγάλοι στ άρματα να πάμε για τους κλέφτες
Από μακριά τους έζωσαν κι από κοντά τους λένε
Εβγα Ζορμπά προσκύνησε μ' όλη τη συντροφιά σου
να σου χαρίσω τη ζωή και σεν' και τα παιδιά σου
Πως με περνάς Μπουλούμπαση, να βγώ να προσκυνήσω
που εγώ 'μ' ο Γιάννης ο Ζορμπάς κι αν σου βαστά ζυγώνεις
Δεν κόταγαν να πάν' κοντά τους έτρωγε το φίδι
Μα όσα φτερά και πούπουλα έχει η μαύρη η κότα
τόσα ντουφέκια πέφτανε μες στου ληνού την πόρτα.
Ρίξαν φωτιά μες' στο ληνό κουβάρια θειαφοκέρι
Πιάσαν οι κληματόβεργες κι ο Γιάννης τραγουδάει
Τώρα να δεις Μπουλούμπαση να ιδείς πως προσκυνάνε
δεν είναι μία δεν είναι δυό που σ έκαν' άνω κάτω
που σ' έκανα σαν το λαγό Μπουλούμπαση να τρέμεις
πολλές φορές τα γιόμισες πάλαι θα τα γιομίσεις
και το ντουφέκι τ άδειασε και κάνει ένα γιουρούσι
τρεις μπαταριές του ρίξανε και πέφτει λαβωμένος
και η φωτιά τον έζωσε και τ' άρματα δεν πιάνουν
του ρίχνουν κι άλλη μπαταριά και μούγκριζε σα λύκος.
Αφήνω γεια συντρόφοι μου με φάγαν οι μουρτάτες
Ο Θοδωρής αγνάντευε ψηλά 'πο την Κλεινίτσα
σήκω Φόρτο να φύγουμε στο Ζάκυνθο να πάμε
τι μας έζωσαν τα σκυλιά οι άπιστοι μουρτάτες.

Αυτά τα γράφω γιατί αν ψάξει κανείς στο ίντερνετ για την Ι.Μ. Αιμυαλών Δημητσάνας δεν μαθαίνει τίποτε από αυτά. Αλλά τέτοια, για παράδειγμα: "Σπουδαίο ήταν το έργο της Μονής Αιμυαλών στο πέρασμα των αιώνων. Προσέφερε σπουδαίες υπηρεσίες στα χρόνια της σκλαβιάς των Ελλήνων, αλλά και στον αγώνα για την απελευθέρωση του Έθνους. Είναι αρωγός στην καθημερινή δραστηριότητα των κατοίκων της περιοχής και συμμετέχει στη διάσωση και διάδοση του πολιτισμού." Μάλιστα διαφημίζουν και τον "Ληνό των Κολοκοτρωναίων" σαν αξιοθέατο, αντί να ντρέπονται!!

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.

---------------------------------------------------------------------------------------

Σαν σήμερα ο Γρηγόριος Ε',Πατριάρχης Κωνστ/πόλεως Νέας Ρώμης ΑΦΟΡΙΣΕ την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821!!!!

Σαν σήμερα στις 7 Μάρτη του 1821,ο Γρηγόριος ο Ε',Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης,ΑΦΟΡΙΖΕΙ τους Έλληνες μερικές ημέρες πριν το ξεκίνημα της ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ!!!!!!

Διαβάστε παρακάτω τον ΑΦΟΡΙΣΜΟ......Δείτε και τα δώρα των Σουλτάνων στους συνεργάτες τους!!!!!

------------------------

Η ισχύς των φιρμανιών του Σουλτάνου στο Σουλτανάτο της...Ελλάδας!!

Ο Σουλτάνος,διόρισε τον Γεννάδιο δεύτερο τηι τάξηι
και εξουσιαστή σε όλους τους σκλάβους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας(εννοείται,ότι οι Μουσουλμάνοι δεν ήταν σκλάβοι,άρα σε όλους τους άλλους χριστιανούς και μη).Ο παμπόνηρος Μωάμεθ ήξερε ότι με αυτό τον τρόπο θα είχε το κεφάλι του ήσυχο,αφού ο συνεργάτης του δεν θα άφηνε με τίποτα κανένα πρόβατο να ξεφύγει από το μαντρί!!
Άλλωστε,γεμίζοντας τα μοναστήρια θα άδειαζαν τα βουνά από επαναστάτες!!!!Κι έτσι το "θεάρεστο έργο" της υφαρπαγής περιουσιών συνεχίστηκε με άλλη σφραγίδα!!!Αντί για έδικτα,φιρμάνια!!!!
Ποιός είναι λοιπόν το αφεντικό που κάνει κουμάντο εδώ και 1700 χρόνια;;;


---------------------------------------------------------


Γρηγόριος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, νέας Ρώμης και Oικουμενικός Πατριάρχης.

Οι τω καθ' ημάς αγιωτάτω, πατριαρχικώ, αποστολικώ και οικουμενικώ θρόνω υποκείμενοι ιερώτατοι μητροπολίται και υπέρτιμοι και θεοφιλέστατοι αρχιεπίσκοποι τε και επίσκοποι, εν αγίω Πνεύματι αγαπητοί αδελφοί και συλλειτουργοί, και εντιμότατοι κληρικοί της καθ' ημάς του Χριστού μεγάλης εκκλησίας και εκάστης επαρχίας ευλαβέστατοι ιερείς και οσιότατοι ιερομόναχοι, οι ψάλλοντες εν ταις εκκλησίαις της Πόλεως, του Γαλατά και όλου του Καταστένου και απανταχού, και λοιποί απαξάπαντες ευλογημένοι Χριστιανοί, τέκνα εν Κυρίω ημών αγαπητά, χάρις είη υμήν και ειρήνη παρά Θεού, παρ' ημών δε ευχή, ευλογία και συγχώρεσις.

Η πρώτη βάσις της ηθικής, ότι είναι η προς τους ευεργετούντας ευγνωμοσύνη είναι ηλίου λαμπρότερον και όστις ευεργετούμενος αχαριστεί είναι ο κάκιστος των ανθρώπων. Αυτήν την κακίαν βλέπομεν πολλαχού στηλιτευομένην και παρά των ιερών γραφών και παρ' αυτού του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού ασυγχώρητον, καθώς έχομεν το παράδειγμα του Ιούδα. Όταν δε η αχαριστία ήναι συνωδευμένη και με πνεύμα κακοποιόν και αποστατικόν εναντίον την κοινής ημών ευεργέτιδος και τροφού, κραταιάς και αηττήτου βασιλείας, τότε εμφαίνει και τρόπον αντίθεον, επειδή ουκ έστι, φησί, βασιλεία και εξουσία ειμή υπό Θεού τεταγμένη' όθεν και πας ο αντιττατόμενος αυτή τήθεόθεν εφ' ημάς τεταγμένη κραταιά βασιλεία, τη του Θεού διαταγή ανθέστηκε.

Και τα δύο ταύτα ουσιώδη και βάσιμα ηθικά και θρησκευτικά χρέη κατεπάτησαν με απαραδειγμάτιστον θρασύτατα και αλαζονείαν ο, τε προδιορισθείς της Μολδαυίας ηγεμών ως μηώφειλε, Μιχαήλ, και ο του γνωστού αγνώμονος και φυγάδος Υψηλάντου αγνώμων υιός Αλέξανδρος Υψηλάντης. Εις όλους τους ομογενείς μας είναι γνωστά τα άπειρα ελέη, όσα η αένναος της εφ' ημάς τεταγμένης κραταίας βασιλείας πηγή εξέχεεν εις τον κακόβουλον αυτόν Μιχαήλ' από μικρού και ευτελούς τον ανύψωσεν εις βαθμούς και μεγαλεία' από αδόξου και ασήμου τον προήγαγεν εις δόξας και τιμάς' τον επλούτισε, τον περιέθαλψε, τέλος πάντων τον ετίμησε και με τον λαμπρότατον της ηγεμονίας αυτής θρόνον και τον κατέστησεν άρχοντα λαών.

Αυτός όμως, φύσει κακόβουλος ων, εφάνη τέρας έμψυχον αχαριστίας και συνεφώνησε μετά του Αλεξάνδρου Υψηλάντου, υιού του δραπέτου και φυγάδος εκείνου Υψηλάντου, όστις παραλαβών μερικούς ομοίους του βοηθούς ετόλμησε να έλθη αίφνης εις την Μολδαυίαν, και αμφότεροι απονενοημένοι επίσης, αλαζόνες και δοξομανείς, ή μάλλον ειπείν, ματαιόφρονες, εκήρυξαν του γένους ελευθερίαν και με την φωνήν αυτήν εφείλκυσαν πολλούς των εκεί κακοήθεις και ανοήτους, διασπείραντες και αποστόλους εις διάφορα μέρη δια να εξαπατήσωσι και να εφελκύσωσιν εις τον ίδιον της απωλείας κρημνόν και άλλους πολλούς των ομογενών μας. Διά να δυνηθώσι δε τρόπον τινά να ενθαρρύνωσι τους ακούοντας μετεχειρίσθησαν και το όνομα της Ρωσσικής Δυνάμεως, προβαλλόμενοι, ότι και αυτή είναι σύμφωνος με τους στοχασμούς και τα κινήματά των' πρόβλημα διόλου ψευδές και ανύπαρκτον, και μόνον της ιδικής των κακοβουλίας και ματαιοφροσύνης γέννημά τε και αποκύημα' επειδή, εν ω το τοιούτον είναι αδύνατον ηθικώς και πολλής προξένον μομφής εις την ρωσσικήν αυτοκρατορίαν, και ο ίδιος ενταύθα εξοχώτατος πρέσβυς αυτής έδωκεν έγγραφον πληροφορίαν, ότι ουδεμίαν ή είδησιν ή μετοχήν έχει το ρωσσικόν κράτος εις αυτήν την υπόθεσιν, καταμεμφόμενον μάλιστα και αποτροπιαζόμενον του πράγματος της βδελυρίαν' και προσεπιπλέον η αυτού εξοχότης ειδοποίησεν εξ επαγγέλματος τα διατρέχοντα, υπομνήσας το βασίλειον κράτος, ότι ανάγκη πάσα να φροντίση ευθύς εξ αρχής τον αποσκορακισμόν και την διάλυσιν των τοιούτων κακών' και τόσον εκ της ειδοποιήσεως τάυτης, όσον και από τα έγγραφα, τα οποία επιάσθησαν από μέρους των μουχαφίσιδων των βασιλικών σερχατίων, και από άλλους πιστούς ομογενείς επαρρησιάσθησαν, έγεινε γνωστή εις το πολυχρόνιον κράτος η ρίζα και η βάσις όλου αυτού του κακοήθους σχεδίου. Με τοιαύτας ραδιουργίας εσχημάτισαν την ολεθρίαν σκηνήν οι δύο ούτοι και οι τούτων συμπράκτορες φιλελεύθεροι, μάλλον δε μισελεύθεροι, και επεχείρησαν εις έργον μιαρόν, θεοστυγές και ασύνετον, θέλοντες να διαταράξωσι την άνεσιν και ησυχίαν των ομογενών μας πιστών ραγιάδων της κραταιάς βασιλείας, την οποίαν απολαμβάνουσιν υπό την αμφιλαφή αυτής σκιάν με τόσα ελευθερίας προνόμια, όσα δεν απολαμβάνει άλλο έθνος υποτελές και υποκείμενον, ζώντες ανενόχλητοι με τας γυναίκας και τα τέκνα των, με τας περιουσίας και καταστάσεις, και με την ύπαρξιν της τιμής των, και κατ' εξοχήν με τα προνόμια της θρησκείας, ήτις διεφυλάχθη και διατηρείται ασκανδάλιστος μέχρι της σήμερον επί ψυχική ημών σωτηρία.

Αντί λοιπόν φιλελευθέρων εφάνησαν μισελεύθεροι, και αντί φιλογενών και φιλοθρήσκων εφάνησαν μισογενείς, μισόθρησκοι και αντίθεοι, διοργανίζοντες, φευ, οι ασυνείδητοι με τα απονενοημένα κινήματά των την αγανάκτησιν της ευμενούς κραταιάς βασιλείας εναντίον των ομογενών μας υπηκόων της, και σπεύδοντες να επιφέρωσι κοινόν και γενικόν τον όλεθρον εναντίον παντός του γένους. Και αγκαλά είναι γνωστόν, ότι, όσοι είναι κατηρτισμένοι τω όντι εις την ευσέβειαν, όσοι νουνεχείς και τίμιοι και των ιερών κανόνων και θείων νόμων ακριβείς φύλακες δεν θέλουν δώσει ευηκοιαν εις τας ψευδολογίας των αχρείων εκείνων και κακόβουλων' επειδή όμως είν' ενδεχόμενον να σηνηρπάσθησάν τινές και παρασυρθώσι και άλλοι, διά τούτο προκαταλαμβάνοντες εκ προνοίας εκκλησιαστικής υπαγορεύομεν πάσιν υμίν τα σωτήρια, και γράφοντες μετά των περί ημας ιερωτάτων συναδελφών, του μακαριωτάτου πατριάρχου των Ιεροσολύμων, των εκλαμπροτάτων και περιφανεστάτων προυχόντων του γένους, των τιμιωτάτων πραγματευτών, των αφ' εκάστου ρουφετίου προκριτωτέρων και όλων των εν τη βασιλευούση ορθοδόξων μελών εκάστης τάξεως και εκάστου βαθμού, συμβουλεύομεν και παραινούμεν και εντελλόμεθα και παραγγέλλομεν πάσιν υμίν τοις κατά τόπον αρχιερεύσι, τοις ηγουμένοις των ιερών μοναστηρίων, τοις ιερεύσι των εκκλησιών, τοις πνευματικοίς πατράσι των ενοριών, τοις προεστώσι και ευκαταστάτοις των κωμοπόλεων και χωρίων, και πάσιν απλώς τοις κατά τόπον προκρίτοις να διακηρύξετε την απάτην των ειρημένων κακοποιών και κακοβούλων ανθρώπων, και να τους αποδείξετε και να τους στηλιτεύσετε πανταχού ως κοινούς λυμεώνας και ματαιόφρονας, και να προσέχετε όσον το δυνατόν εις τας απάτας αυτών και ραδιουργίας, γινώσκοντες, ότι η μόνη απόδειξις της αθωότητος των είναι να εμφανίσωσιν όσα γράμματα λάβωσι τυχόν εις χείρας περί της αυτής υποθέσεως, ή ειδήσεις μάθωσι, και να παρρησιάσωσιν οι μεν ενταύθα εν βασιλευούση προς ημάς, οι δ' εν τοις έξω μέρεσιν εις τους κατά τόπον αρχιερείς και τους διοριζομένους παρ' ημών εκκλησιαστικούς εξάρχους και τους βασιλικούς εξουσιαστάς και διοικητάς, δηλοποιούντες και παραδίδοντες και εκείνους τους απλουστέρους, όσοι ήθελαν φωραθή ότι ενεργούν ανοίκεια του ρεαγιαδιακού χαρακτήρος' καθότι οι τοιούτοι διαταράττουσι την γενικήν ησυχίαν, και κατακρημνίζουσι τους αδυνάτους και αθώους ομογενείς μας εις της απωλείας το βάραθρον. Και τόσον υμείς οι αρχιερείς, οι μοναστηριακοί, οι ιερωμένοι, και οι προεστώτες και ευκατάστατοι και πρόκριτοι εκάστου τόπου με την άγρυπνον προσοχήν σας, όσον και οι λοιποί εκάστης τάξεως και βαθμού άνθρωποι με τας εκ μέρους σας αδιαλείπτους συμβουλάς και νουθεσίας, και κατά τας πατρικάς και προνοητικάς εκκλησιαστικάς ημών οδηγίας και παραινέσεις να γενήτε εδραίοι και αμετακίνητοι επί του κέντρου του ρεαγιαλικίου, και εξ όλης ψυχής και καρδίας σας να διαφυλλάττετε την πίστιν και κάθε υποταγήν και ευπείθειαν εις αυτήν την θεόθεν εφ' ημάς τεταγμένην κραταιάν και αήττητον βασιλείαν, και να αποδεικνύετε εντελώς με όλα τα πραγματικά της ειλικρινείας σημεία' καθότι η μετ' ευχαριστίας και ειλικρινείας υποταγή χαρακτηρίζει και την προς Θεόν αγάπην και πίστιν, και την προς τας θείας αυτού εντολάς και τας υπαγορεύσεις των θείων νόμων και ιερών κανόνων υπακοήν, και την ευγνωμοσύνην της καρδίας ημών διά τ' άπειρα ελέη, οπού απολαμβάνομεν παρά της βασιλικής φιλανθρωπίας.

Επειδή δε προς τοις άλλοις εγένετο γνωστόν, ότι οι το σατανικόν της δημεγερσίας φρόνημα επινοήσαντες, και εταιρίαν τοιαύτην συστησάμενοι προς αλλήλους συνεδέθησαν και με τον δεσμόν του όρκου, γινωσκέτωσαν, ότι ο όρκος αυτός είναι όρκος απάτης, είναι αδιάκριτος, και όμοιος με τον όρκον του Ηρώδου, όστις, διά να μη φανή παραβάτης του όρκου του, απεκεφάλισεν Ιωάννην τον βαπτιστήν. Αν ήθελεν αθετήσει τον παράλογον όρκον του, τον οποίον επενόησεν η άλογος επιθυμία του, έζη βέβαια τότε ο θείος πρόδρομος' ώστε ενός απλού όρκου επιμονή έφερε τον θάνατον του προδρόμου. Η επιμονή άρα του όρκου εις διατήρησιν των υποσχεθέντων παρά της φατρίας αυτής, πραγματευομένης ουσιωδώς την απώλειαν ενός ολοκλήρου γένους, πόσον είναι ολεθρία και θεομίσητος είναι φανερόν' εξ εναντίας, η αθέτησις του όρκου αυτού, απαλλάττουσα το γένος εκ των επερχομένων απαραμυθήτων δεινών, είναι θεοφιλής και σωτηριώδης. Διά τούτο τη χάριτι του παναγίου Πνέυματος έχει η εκκλησία αυτόν διαλελυμένον, και αποδέχεται και συγχωρεί εκ καρδίας τους μετανοούντας και επιστρέφοντας, και την προτέραν απάτην ομολογούντας, και το πιστόν ρεαγιαλίκι αυτών εναγκαλιζομένους ειλικρινώς.

Ταύτα αμέσως να κοινολογήσετε εις όλους του γνωστούς σας, και να κατασταθήτε όλοι προσεκτικώτεροι, ανατρέποντες και διαλύοντες ως αραχνιώδη υφάσματα, όσα η απάτη και η κακοβουλία των πρωταιτίων εκείνων καθ' οιονδήτινα τρόπον συνέπλεξε. Επειδή, εάν, ο μη γένοιτο, δεν ήθελε καθαρισθή η θανατηφόρος αύτη λύμη, και φωραθώσί τινες τολμώντες εις επιχειρήματα εναντία των καθηκόντων του ρεαγιαλικίου, κοντά οπού οι τοιούτοι έχουσι να παιδευθώσι χωρίς ελέους και οικτιρμών (μη γένοιτο, Χριστέ βασιλέυ!) αμέσως θέλει εξαφθή η δικαία οργή του κράτους του καθ' ημών, και ο θυμός τής εκδικήσεως γενικός των εχλιϊσλάμιδων, και θέλουν εκχυθή τόσων αθώων αίματα αδίκως και παραλόγως, καθώς αποκριματίστως ταύτα πάντα διεσάλπισεν η κραταιά και αήττητος βασιλεία διά του εκδοθέντος και επ' ακροάσει κοινή ημών αναγνωσθέντος υψηλού βασιλικού προσκυνητού ορισμού.

Εκείνους δε τους ασεβείς πρωταιτίους και απονενοημένους φυγάδας και αποστάτας ολεθρίους να τους μισήτε και να τους αποστρέφεσθε και διανοία και λόγω, καθότι και η εκκλησία και το γένος τους έχει μεμισημένους, και επισωρέυει κατ' αυτών τας παλαμναιοτάτας και φρικωδεστάτας αράς' ως μέλη σεσηπότα, τους έχει αποκεκομμένους της καθαράς και υγιαινούσης χριστιανικής ολομελείας' ως παραβάται δε των θείων νόμων και κανονικών διατάξεων, ως καταφρονηταί του ιερού χρήματος της προς τους ευεργέτας ευγνωμοσύνης και ευχαριστίας, ως εναντίοι ηθικών και πολιτικών όρων, ως την απώλειαν των αθώων και ανευθύνων ομογενών μας ασυνειδήτως τεκταινόμενοι, αφωρισμένοι υπάρχειεν και κατηραμένοι και ασυγχώρητοι, και μετά θάνατον άλυτοι, και τω αιωνίω υπόδικοι αναθέματι, και αυτοί, και όσοι τοις ίχνεσιν αυτών κατηκολούθησαν του λοιπού, αν μη θελήσωσιν εννοήσαι την αρπαγήν και απάτην, και επιστραφήναί τε και βαδίσαι την ευθείαν της σωτηρίας οδόν, αν δεν αναλάβωσιν, ό εστι, τον εντελή χαρακτήρα του ρεαγιαδικού αυτών επαγγέλματος.

Τα αυτά δε και κατά της αρχιερωσύνης σας και ιερωσύνης σας επανατείνομεν, εαν μη βαδίσετε, εις όσα εν Πνέυματι αγίω αποφαινόμεθα δια του παρόντος εκκλησιαστικώς, εαν δεν δείξετε εν έργω την επιμέλειάν σας και προθυμίαν εις την διάλυσιν των σκευωριών, εις την αναστολήν των καταχρήσεων και αταξιών, εις την επιστροφήν των πλανηθέντων, εις την άμεσον και έμμεσον καταδρομήν και εκδίκησιν των επιμενόντων εις τα αποστατικά φρονήματα, εαν δεν συμφωνήσετε τη εκκλησία του Θεού, και, εν ενί λόγω, εαν καθ' οιονδήτινα τρόπον δολιευθήτε και κατενεχθήτε κατά της κοινής ημών ευεργέτιδος κραταιάς βασιλείας, έχομεν υμάς αργούς πάσης ιεροπραξίας, και τη δύναμει του πανάγιου Πνέυματος εκπτώτους του βαθμού της αρχιεροσύνης και ιερωσύνης και το πυρί της γεέννης ενόχους, ως την κοινήν του γένους απώλειαν προτιμήσαντας. Ούτω τοίνυν γινώσκοντες, ανανήψατε προς Θεού και ποιήσατε καθώς γράφομεν εκκλησιαστικώς και γενικώς παρακελευόμεθα, και μη άλλως εξ αποφάσεως, ότι περιμένομεν κατά τάχος την αισίαν των γραφομένων αποπεράτωσιν, ίνα και η του θεού χάρις και το άπειρον έλεος είη μετά πάντων υμών.

αωκα' εν μηνί Μαρτίω.

Υπεγράφη συνοδικώς επάνωθεν του ιερού θυσιαστηρίου παρά της ημών μετριότητος και της μακαριότητός του και πάντων των συναδέλφων αγίων αρχιερέων.

Ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως αποφαίνεται
Ο Ιεροσολύμων Πολύκαρπος συναποφαίνεται
Ο καισαρίας Ιωαννίκιος
Ο Νικομηδείας Αθανάσιος
Ο Δέρκων Γρηγόριος
Ο Αδριανουπόλεως Δωρόθεος
Ο Βιζύης Ιερεμίας
Ο Σίφνου Καλλίνικος
Ο Ηρακλείας Μελέτιος
Ο Νικαίας Μακάριος
Ο Θεσσαλονίκης Ιωσήφ
Ο Βερροίας Ζαχαρίας
Ο Δυδιμοτοίχου Καλλίνικος
Ο Βάρνης Φιλόθεος
Ο Ρέοντος Διονύσιος
Ο Κυζίκου Κωνστάντιος
Ο Χαλκηδόνας Γρηγόριος
Ο Τουρνόβου Ιωαννίκιος
Ο Πισειδίας Αθανάσιος
Ο Δρύστας Άνθιμος
Ο Σωζοπόλεως Παίσιος
Ο Φαναρίου και Φερσάλων Δαμασκηνός
Ο Ναυπάκτου και Άρτης Άνθιμος