27 Μαρτίου 2009

ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

http://skaisat.com/ekpompes/index.html

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ!

-----------------------------------------------------------------------------------
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

Πέμπτη, 26 Μάρτιος 2009

ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΗΡΩΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΑΣ, ΟΥΤΕ ΕΥΡΩΠΗ !!!

ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΑΓΝΟΟΎΝ,ΕΠΕΙΔΉ ΚΑΝΈΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΊΔΑΞΕ ΠΟΤΕ ΤΊΠΟΤΑ ΣΤΟ ΥΠΌ ΙΣΡΑΗΛΙΝΉ ΚΑΤΟΧΉ 'ΑΘΛΙΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΌ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ, ΑΠΑΙΤΟΎΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΊΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:



ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ.

---------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11169&catid=27#11169
------------------------------------


«ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ»
Ά καρδιά, καρδιά, σε πάθια βράζεις μέσα αγιάτρευτα.
Πρόβαλ' έξω, και το στήθος κράτα ενάντια στους οχτρούς.
Όπου αντίπαλοι καρτέρι στήνουν, ρίζωσε γερά.
Αν νικήσεις, τη χαρά σου μην τη δείχνεις φανερά.
Αν νικήσουν, στη γωνιά σου σωριασμένος μη θρηνείς.
Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές
όχι! Νιώσε ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά.

(Μετάφραση: Θρ. Σταύρου), Αρχίλοχος
Ά καρδιά, καρδιά, σε πάθια βράζεις μέσα αγιάτρευτα“. Με προσταγή στην καρδιά του, ο Αρχίλοχος ξεκινάει να μεγαλουργεί. Από το ύφος του ποιήματος γίνεται εν τούτοις κατανοητό ότι απευθύνεται σε πολλοί περισσότερους, σε αυτούς που τον αναζητούν. Ο Αρχίλοχος δεν είναι απλά λυρικός ποιητής είναι και πολεμιστής, δεν γίνεται ένα σκονισμένο βιβλίο στο ράφι, ούτε αναπαύεται στην βιβλιοθήκη. Σε κυνηγάει και θα „πολεμήσει“ μαζί σου.
Μιλώντας με τον εαυτό του έχει κύριο σκοπό να αναδείξει σε όλους όσους συμπάσχουν σαν και αυτόν κατά πιο τρόπο επιτυχίες ή αποτυχίες μπορούν να επεξεργαστούν.
Πρόβαλ' έξω, και το στήθος κράτα ενάντια στους οχτρούς.
Όπου αντίπαλοι καρτέρι στήνουν, ρίζωσε γερά

Στον στίχο αναφέρεται στην άμυνα ενάντια στους εχθρούς, όχι βέβαια μόνο σε στρατιωτικό πόλεμο, αλλά μεταφορικά και στην διαμάχη πρός επιβίωση. Ο άνθρωπος δεν επιτρέπεται να είναι παθητικό μέλος της κοινωνίας αλλά πρέπει να έχει ενεργή στάση.
Αν νικήσεις, τη χαρά σου μην τη δείχνεις φανερά.
Αν νικήσουν, στη γωνιά σου σωριασμένος μη θρηνείς. Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές όχι
!“
Στο επόμενο βήμα, παρηγορεί και ενθαρρύνει, αλλά ταυτόχρονα λέει „Χαίρου στα καλά και πόνα στα δεινά, μα υπερβολές όχι!“ Ασχέτως νίκης ή ήττας, τα αισθήματα δεν θα πρέπει να ξεφεύγουν από την μεσότητα(Αριστοτέλης) και ούτε υπερβολικά να χαίρονται αλλά ούτε υπερβολικά να θρηνούν. Το μέτρο είναι η ουσία. Το μέτρο των αρχαίων Ελλήνων, αυτό έπρεπε να είναι άριστον. Μέτρον άριστον. Κρατώντας το μέτρον άριστον μπορεί κανείς να αντέξει την πληθώρα θετικών ή αρνητικών αισθήσεων καλύτερα, χωρίς η λύπη ή χαρά να ξεχειλίζουν με κίνδυνο να σε πνίξουν, ο Αρχίλοχος τονίζει την σημαντικότητα του να μη υπερβάλεις, το γνωστό «μηδέν άγαν».
"Νιώσε ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά"
Σε αυτό τον στίχο, ο Αρχίλοχος μας προτρέπει όχι απλά να διαβάσουμε αλλά να νιώσουμε αυτά που διαβάζουμε, όχι μόνο εγωιστικά αλλά και πανανθρώπινα (ποιά παλίρροια τους ανθρώπους κυβερνά). Σίγουρα έτσι θα γίνουμε άνθρωποι σοφοί και θα κατανοήσουμε τον ρυθμό που την ζωή των ανθρώπων ορίζει.
Νίκος Σάμιος
Σχετικά _link_s
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&Itemid=32&catid=27&id=11089#11089
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11164&catid=27#11164 http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11161&catid=97#11161
ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ αρχαίου και νεοελληνικού κειμένου:

Η Αρχαία Ελλάδα με Χρώμα

Κορμός θωρακοφόρου
Βρέθηκε στην Ακρόπολη της Αθήνας. Μάρμαρο λευκό. Γύρω στο 470 π.Χ. Παριστάνει πιθανότατα τοξότη που φοράει θώρακα. Κάτω από αυτόν φοράει εφαρμοστό χιτωνίσκο στον οποίο σώζονται ίχνη γραπτών φυτικών κοσμημάτων.
Άλλες φωτογραφίες και Περισσότερα...



25 Μαρτίου 2009

"Εμπρός, Ελλάς επαναστάτισα, στάσου όρθια..."

Εις την Ελλάδα, Πούσκιν

Εμπρός, Ελλάς επαναστάτισα, στάσου όρθια
κράτα με τα γερά τα όπλα την δύναμήν σου.
Δεν εγέρθηκε ένας Όλυμπος του κάκου
η Πίνδος σου και οι Θερμοπύλες, η τιμή σου.
Επετάχθηκε απο των σπλάχνων σου τα βάθη
η ελευθερία σου δυνατή, φωτός πυρήνας
κι απ' του Θησέος και του Περικλή τους τάφους
και τα πάντα νέα ιερα των Αθηνών.
Θραύσε τώρα, γη θεών και ηρώων
της σκλαβιάς τες αλυσίδες, την μαύρην μοίρα
με τες γλυκόηχες ωδές απο του Τυρταίου
και από του Ρήγα και του Βύρωνος την λύρα.

Ποίημα για την επαναστάτρια Ελλάδα.

Πηγή:
http://www.asxetos.gr/libView.aspx?s=99&sc=132&o=-1&ofs=1

---------------

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΠΛΑΠΟΥΤΑΣ:"...μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης."

Τα αντιγράφω κλαίγοντας.......
..........................................

[Πολυζωίδης:Σε ερωτώ πως σε λένε;Πόσο χρονών είσαι;Που γεννήθηκες και πότε;Ποιά δουλειά κάνεις;Γράμματα ξέρεις;
Πλαπούτας:Το πρώτο μου στέκι το χωριό Σουλιμά.Μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης.Δεύτερο στέκι μου το χωριό Παλούμπα.Εκεί η γυναίκα μου,τα παιδιά μου και τ'αγγόνια μου καρτερούν με λαχτάρα να μάθουν τα νέα της δίκης.Είδα τον τόπο μου λεύτερο.Τώρα όμως με τούτη τη δίκη,αντικρύζω τον χαμό σαν Ραγιάς.Τα παλικάρια με κράζουν,καπετάν Πλαπούτα.Μαζί τους χάρισα στο έθνος νίκες πολλές.Βουίζουν τώρα τ'αυτιά μου,που ο Μάσσονας,καινούργιος αφέντης στον τόπο,τολμάει να με καλεί προδότη.Ξένος είναι και πατάει ελεύθερο χώμα ποτισμένο με αίμα.Ποτέ του δεν είδε τον πόνο του ραγιά ούτε τους αγάδες να αρπάζουν κοπέλες,και να καίνε σπίτια.Ούτε είδε κλέφτες να σηκώνουν κεφάλι.Κι όταν ήρθε η βλογημένη στιγμή του ξεσηκωμού δεν είδε το ραγιά με όρθια τη ράχη.Είναι ξένος στον τόπο,επίτροπος και κάνει τον δάσκαλο του νόμου.Σαν ξένος λογαριάζει τους κλέφτες.Άνιαστος είναι κι η γλώσσα του είπε άστοχα λόγια.
Ο Κολοκοτρώνης ο σοφός,ο Γέρος του Μοριά,θα σας πει για μένα όσα γνωρίζει,για τις μάχες που δώσαν στην Ελλάδα,την λευτεριά και...το βασιλιά.Οι δικαστάδες σαν Γραικοί που 'ναι μη προσέξουν τα άστοχα λόγια του ξένου...του Μάσσονα.Ο ξένος γροικάει τους χτύπους της καρδιάς του με νιτερέσο.Ζευγολάτης κακός σπέρνει διχόνοιες και θερίζει τριβόλους.
Πολυζωίδης:Άλλο τίποτα έχεις να πεις;
Πλαπούτας:Τούτο μόνο.Πως γράμματα λίγα ξέρω και 'κείνα μεγάλος τα 'μαθα.]
--------------------------------------
-Που είναι όλοι αυτοί οι σφογγοκολάριοι,που έκατσαν στο σβέρκο των Ελλήνων,ξένοι που το παίζουν Έλληνες,που κυβερνούν τον τόπο,να ορίσουν αναψιλάφιση της δίκης και να αποκαταστήσουν τους ΗΡΩΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ;
-Που ήταν οι παπάδες,που τάχα στήριξαν τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ,όταν δικάζονταν οι ΗΡΩΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ;


ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ.

------------------------------------------------------------------------------------
http://pentaedron-kafes.blogspot.com/

Το χάλκεον χέρι του φόβου


Όσοι το χάλκεον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται,
ζυγόν δουλείας ας έχωσι·
θέλει αρετήν και τόλμην
η ελευθερία.

Αυτή (και ο μύθος κρύπτει
νουν αληθείας) επτέρωσε
τον Ίκαρον· και αν έπεσεν
ο πτερωθείς κ' επνίγη
θαλασσωμένος·

Αφ' υψηλά όμως έπεσε,
και απέθανεν ελεύθερος.-
Αν γένης σφάγιον άτιμον
ενός τυράννου, νόμιζε
φρικτόν τον τάφον.

Εάν φιλοτιμούμεθα
'να την ξαναποκτήσωμεν
μ' ίδρωτα και με αίμα,
καλόν είναι το καύχημα
της αρχαίας δόξης.

Ανδρέας Κάλβος,

Εις Σάμον

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

---------------------------------------------------------

20/3/2009

"ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ": ΛΟΓΟΣ, ΕΡΓΟ, ΝΟΗΜΑ!




ΕΚΦΩΝΗΣΗ: Ορκίζουν σε στη στάχτη αυτή!
Λόγο, Έργο, Νόημα!

ΑΝΤΙΦΩΝΗΣΗ ΧΟΡΟΥ: Λόγο, Έργο, Νόημα!

ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΨΑΛΜΟΣ:
Μητέρα, μεγαλόψυχη στον πόνο και στη δόξα,
Κι αν στο κρυφό μυστήριο ζουν πάντα τα παιδιά σου
Με λογισμό και μ' όνειρο, τι χάρη έχουν τα μάτια,
Τα μάτια τούτα να σε ιδούν μες το πανέρμο δάσος,
Που ξάφνου σου τριγύρισε τ' αθάνατα ποδάρια.
Κοίτα, με φύλλα της Λαμπρής, με φύλλα των Βαϊώνε!
Το θεϊκό σου πάτημα δεν άκουσα, δεν είδα,
ατάραχη σαν ουρανός μ' όλα τα κάλλη πώχει,
που μέρη τόσα φαίνονται και μέρη 'ναι κρυμμένα.
Αλλά, Θεά, δεν ημπορώ ν' ακούσω τη φωνή σου
κι ευθύς εγώ του Ελληνικού κόσμου να τη χαρίσω;
Δόξα 'χ' η μαύρη πέτρα του και το ξερό χορτάρι.

ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ: "ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ"
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΚΦΩΝΗΣΗ: ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ & ΧΟΡΩΔΙΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΝΙΚΟΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ & ΧΟΡΩΔΙΑ

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.

Αυτεγερσία - Έκσταση - Εθνεγερσία

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 24, 2009




Είναι γνωστό, σε όσους έχουν θητεύσει στοιχειωδώς στις κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες, ότι ο καπιταλισμός όχι μόνο παράγει την αθλιότητα και το έγκλημα, αλλά στηρίζεται και σε αυτά.
Στα ολοκληρωτικά καθεστώτα η βαρβαρότητα που δεν χωνεύεται από το σύστημα οργανώνεται από τους μηχανισμούς εξουσίας και χρησιμοποιείται εναντίον των κοινωνιών και των λαϊκών κινημάτων.
Σήμερα, σε μια εποχή πλανητικής καπιταλιστικής παρακμής και σήψης, η κοινωνική και ψυχική αθλιότητα, καθώς και η εγκληματικότητα έχουν πάρει γιγάντιες διαστάσεις και αποκρουστικές μορφές. Το πλανητικό κράτος και τα κατασταλτικά εξαρτήματά του ανά τον κόσμο οργανώνουν την εξαθλίωση και την εγκληματικότητα που δημιουργούν, την στρέφουν εναντίον των κοινωνιών για την προώθηση των συμφερόντων του συστήματος. Μέσα από την καταστροφή και την

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

ΖΗΤΩ Ο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821.ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΑΙΟΥΣ.

-------------------------------------------------------------

Και το 1806,είχαν ΑΦΟΡΙΣΕΙ τους Κολοκοτρωναίους!!!!!Τα ΜΑΥΡΑ ΡΑΣΑ!!!!!!

Αυτό το άρθρο-σχόλιο του φίλου Λυκάονα,έχει τεράστια σημασία και το αναρτούμε γιατί είναι άλλη μία απόδειξη για το...πόσο "υποστήριξαν" τα ρασοφόρα τέρατα τους Έλληνες!!!!!Αυτοί οι συνεργάτες ΟΛΩΝ των ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!!!!
---------------------------------------------------------------------------
Ο lykawn είπε...
http://lykawn.blogspot.com/

Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης τον αφορισμό των κλεφτοκαπεταναίων το 1806. Δηλαδή οι Έλληνες και ειδικά οι Πελοποννήσιοι είναι δύο φορές αφορισμένοι από το Πατριαρχείο (τουλάχιστον δηλαδή γιατί πιθανόν να έχουν και άλλους από παλιότερα). Στον αγράμματο λαό τότε μέτραγαν πολύ αυτές οι ενέργειες. Γνωρίζει κανείς αν έχει άρει ποτέ η εκκλησία αυτές τις κατάρες;
Για το 1806 γράφει ο Θ. Κολοκοτρώνης:
Ἡ ἀναφορὰ τῶν Τούρκων συμφωνεῖ μὲ τὰς πληροφορίας τοῦ Καμπινέτου τῆς Γαλλίας, ὅτι νὰ χαλάσουν τοὺς Καπεταναίους, τοὺς λεγομένους κλέφτας, καὶ τοὺς Καπεταναίους τῶν καραβιῶν, διατὶ μία ἡμέρα ἠμποροῦν νὰ κάμουν ἐπανάστασιν. Τότε κάμνει ἕνα φερμάνι ὁ Σουλτάνος νὰ σκοτώσουν τοὺς κλέφτας. Ἀφοριστικὸ ἔρχεται τοῦ Πατριάρχου διὰ νὰ σηκωθεῖ ὅλος ὁ λαός, καὶ ἔτζι ἐκινήθηκεν ὅλη ἡ Πελοπόννησος, Τοῦρκοι καὶ Ρωμαῖοι, κατὰ τῶν Κολοκοτρωναίων. Τὸν Αὔγουστον ὑπῆγα εἰς Ζάκυνθον. Τὸν Σεπτέμβρη ἐβγῆκα ἔξω, καὶ Ἰανουάριον 1806 ἦλθε τὸ διάταγμα καὶ μᾶς ἐκυνήγησαν (1). Ὁ Πετιμεζᾶς, ὁ Γιαννιᾶς καὶ ὁ Ζαχαριᾶς ἦτον χαϊμένοι πρωτύτερα, καὶ εὑρέθηκα μὲ μόνον 150.

Κατά το κυνηγητό τους, ο αδερφός του προδόθηκε από καλόγερο.

Ὁ Γιάννης δὲν εὗρε τὸν φίλον του, ἐπῆγε εἰς τοὺς Αἰμυαλούς, μοναστήρι, τοῦ ἔδωκε ἕνας καλόγερος φαγὶ καὶ ἔπειτα ἐπῆγε, ἔδωσε εἴδησιν εἰς τοὺς Τούρκους, ἐπῆγαν, τὸν πολιόρκησαν εἰς τὸν ληνὸν καὶ τὸν ἐσκότωσαν.

Ο Γιάννης (Ζορμπάς) Κολοκοτρώνης με 5 συντρόφους του πολιορκήθηκε στο ληνό του μοναστηριού. Οι Τούρκοι έβαλαν φωτιά για να τους βγάλουν και χάθηκαν όλοι κατά την έξοδό τους. Ο Θοδωράκης είχε ορκιστεί να κάψει το μοναστήρι μόλις γυρίσει, αλλά τελικά τους χαρίστηκε. Σώζεται δημοτικό τραγούδι για το περιστατικό.

Καλόγερος εκλάδευε στης Αιμιαλούς τ' αμπέλια
κι οι κλέφτες τον αγνάντευαν από ψηλή ραχούλα
από μακριά τον χαιρετάν κι από κοντά του λένε
Ψωμί κρασί καλόγερε να φάν τα παλικάρια
Κοπιάστε απάνου στο ληνό να κάμετε λημέρι
Τήρα καλά καλόγερε να μη μας μαρτυρήσεις
σου κόβει ο Γιώργης τα μαλλιά κι ο Γιάννης το κεφάλι
Και κείνος πείσμα το 'βάλε, πολύ του 'κακοφάνει
τους άφησε και ξένοιασαν και πάει στη Δημητσάνα
ευθύς ντελάλη έβαλε σε τρεις μεριές στη χώρα
Μεσ' στο ληνό γιατάκιασα τους Κολοκοτρωναίους
μικροί μεγάλοι στ άρματα να πάμε για τους κλέφτες
Από μακριά τους έζωσαν κι από κοντά τους λένε
Εβγα Ζορμπά προσκύνησε μ' όλη τη συντροφιά σου
να σου χαρίσω τη ζωή και σεν' και τα παιδιά σου
Πως με περνάς Μπουλούμπαση, να βγώ να προσκυνήσω
που εγώ 'μ' ο Γιάννης ο Ζορμπάς κι αν σου βαστά ζυγώνεις
Δεν κόταγαν να πάν' κοντά τους έτρωγε το φίδι
Μα όσα φτερά και πούπουλα έχει η μαύρη η κότα
τόσα ντουφέκια πέφτανε μες στου ληνού την πόρτα.
Ρίξαν φωτιά μες' στο ληνό κουβάρια θειαφοκέρι
Πιάσαν οι κληματόβεργες κι ο Γιάννης τραγουδάει
Τώρα να δεις Μπουλούμπαση να ιδείς πως προσκυνάνε
δεν είναι μία δεν είναι δυό που σ έκαν' άνω κάτω
που σ' έκανα σαν το λαγό Μπουλούμπαση να τρέμεις
πολλές φορές τα γιόμισες πάλαι θα τα γιομίσεις
και το ντουφέκι τ άδειασε και κάνει ένα γιουρούσι
τρεις μπαταριές του ρίξανε και πέφτει λαβωμένος
και η φωτιά τον έζωσε και τ' άρματα δεν πιάνουν
του ρίχνουν κι άλλη μπαταριά και μούγκριζε σα λύκος.
Αφήνω γεια συντρόφοι μου με φάγαν οι μουρτάτες
Ο Θοδωρής αγνάντευε ψηλά 'πο την Κλεινίτσα
σήκω Φόρτο να φύγουμε στο Ζάκυνθο να πάμε
τι μας έζωσαν τα σκυλιά οι άπιστοι μουρτάτες.

Αυτά τα γράφω γιατί αν ψάξει κανείς στο ίντερνετ για την Ι.Μ. Αιμυαλών Δημητσάνας δεν μαθαίνει τίποτε από αυτά. Αλλά τέτοια, για παράδειγμα: "Σπουδαίο ήταν το έργο της Μονής Αιμυαλών στο πέρασμα των αιώνων. Προσέφερε σπουδαίες υπηρεσίες στα χρόνια της σκλαβιάς των Ελλήνων, αλλά και στον αγώνα για την απελευθέρωση του Έθνους. Είναι αρωγός στην καθημερινή δραστηριότητα των κατοίκων της περιοχής και συμμετέχει στη διάσωση και διάδοση του πολιτισμού." Μάλιστα διαφημίζουν και τον "Ληνό των Κολοκοτρωναίων" σαν αξιοθέατο, αντί να ντρέπονται!!