20 Αυγούστου 2009

Το ισλαμικό μαγιό "μπουρκίνι" δημιουργεί προβλήματα στο Παρίσι



Με διώξεις απειλεί μια νεαρή μουσουλμάνα στη Γαλλία τους υπευθύνους μιας πισίνας στην περιοχή Seine-et-Marne του Παρισιού, καθώς δεν της επέτρεψαν να κάνει μπάνιο επειδή φορούσε "μπουρκίνι", το ισλαμικό μαγιό που καλύπτει όλο το σώμα.

Όπως δήλωσε στην Parisien η 35χρονη μουσουλμάνα Καρόλ, η οποία προσηλυτίστηκε στο Ισλάμ όταν ήταν ακόμη 17 ετών, δεν της επετράπη η είσοδος στην πισίνα, διότι οι αρμόδιοι της εξήγησαν ότι δεν μπορεί να κάνει μπάνιο ντυμένη.
Επόμενο βήμ
α ήταν να πάει στο αστυνομικό τμήμα και να καταθέσει μήνυση. Η ίδια, ωστόσο, είναι διατεθειμένη να το τραβήξει πιο μακριά και απειλεί με διώξεις, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ενημερώσει για το συμβάν το Κίνημα ενάντια στο Ρατσισμό και υπέρ της φιλίας των λαών (Mrap) καθώς και την οργάνωση SOS Racisme.
Σε περίπτωσ
η που δεν βρει το δίκιο της, είναι αποφασισμένη ακόμα και να εγκαταλείψει τη χώρα.
Να σημειωθεί ότι οποιοδήποτε άλλο ένδυμα εκτός του μαγιό δημιουργεί θέμα υγιεινής, και γι’ αυτό ακόμα και το αντρικό μαγιό-σορτσ
άκι απαγορεύεται στις πισίνες

Πηγή

Πάντως, οι αρχές δήλωσαν ότι στο Κοράνι δεν υπάρχει αναφορά για τέτοιο ένδυμα.

Εκτός αυτού οι τιμές είναι λίγο "τσιμπημένες"... Δείτε εδώ



19 Αυγούστου 2009

Όποιος δεν προσέχει,πατά σε "μπανανόφλουδες"!

Στη βεβιασμένη προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τους ρασοφόρους,πελαγοδρομούν!Μπερδεύονται και γίνονται...απρόσεκτοι!

Έκανε λάθος ο Γαβράς;

Πηγή...

Στο άρθρο ( http://www.antinews.gr/?p=10421 ) του antinews.gr διατυπώνετε ο ισχυρισμός ότι ο Γαβράς έκανε λάθος δείχνοντας ρασοφόρους χριστιανούς ζηλωτές να γκρεμίζουν το δυτικό αέτωμα της εισόδου του Παρθενώνα διότι διασώζεται γραφική απεικόνιση του Παρθενώνα από το ζωγράφο Ζακ Κάρρευ (J. Carrey) από το 1674 που εμφανίζει το αέτωμα σχεδόν ακέραιο!


Έλα ντε, όμως που ο Γαβράς δεν έκανε λάθος! διότι στο φιλμάκι του δεν αναπαριστά το δυτικό αέτωμα όπως επιχειρεί να μας παραπλανήσει το σχετικό άρθρο του antinews.gr αλλά αναπαριστά το ανατολικό αέτωμα το οποίο όπως διαβάζουμε στο
http://users.thess.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/parthenonas/An.ae/an%20aetoma.htm από τα πρώτα χριστιανικά χρόνια είχε χαθεί το μεσαίο τμήμα του αετώματος κι έτσι η σύνθεση παραμένει άγνωστη. Αυτό ακριβώς το ανατολικό αέτωμα είναι που αναπαριστά στο φιλμ του ο κ. Γαυράς εκεί που εμφανίζει το ιερό της εκκλησίας με τον σταυρό. Άλλωστε το ιερό μιας εκκλησίας μόνο ανατολικά θα μπορούσε να βρίσκετε και όχι δυτικά.

Δείτε ξανά περισσότερο προσεκτικά το σχετικό To λογοκριμένο βίντεο του Κώστα Γαβρά για τον Παρθενώνα και θα καταλάβετε




Αστυνομικός αυτοαμύνθηκε μέσα στο σπίτι του,τραυμάτισε τον διαρρήκτη και...συνελήφθη!!!

Δεν προλάβαμε να γράψουμε χθες,για το πως αντιμετωπίζεται από τους Νόμους της Ελλάδας η αυτοάμυνα και μάλιστα εντός του οικογενειακού ασύλου που είναι το σπίτι μας!

Η αυτοάμυνα νόμιμη ενέργεια στις Η.Π.Α.Στην Ελλάδα είναι παράνομη!

Και σήμερα αστυνομικός στη Θεσσαλονίκη,ενώ κοιμόταν μέρα μεσημέρι,μετά από νυκτερινή υπηρεσία,δέχτηκε επίθεση από διαρρήκτη!Ο διαρρήκτης του επιτέθηκε μάλλον με κάποιο κατσαβίδι και ο αστυνομικός στην προσπάθειά του να αμυνθεί,τον πυροβόλησε με το υπηρεσιακό του όπλο στο πόδι,τραυματίζοντάς τον.Ο εισβολέας τράπηκε σε φυγή καταδιωκόμενος από τον οικογενειάρχη αστυνομικό,που τον συνέλαβε σε ένα αδιέξοδο στενό,στο οποίο κατέφυγε ο υποψήφιος κλέφτης!Μέχρι εδώ όλα καλά.
Κατέφθασε η Αστυνομία,συνέλαβε τον τραυματισμένο διαρρήκτη,αλλά φευ,συνέλαβε και τον αστυνομικό που αμύνθηκε της περιουσίας του και ίσως της ζωής του,νόμιμα και εντός του απαραβίαστου ασύλου,που θεωρείτε ότι είναι η κατοικία καθενός φιλήσυχου και νομοταγή πολίτη!
Αυτοί οι τραγελαφικοί Νόμοι που ισχύουν σε αυτή τη χώρα,πρέπει να κινήσουν τις διαδικασίες να μπει αυτό το εθελοντικά ανύπαρκτο κράτος στο βιβλίο Γκίνες!
Πρέπει να ζούμε στο μοναδικό κράτος του πλανήτη,με νόμους που διώκουν την προστασία με κάθε τρόπο,της ζωής και της περιουσίας μας,όταν βρισκόμαστε σε αυτοάμυνα και μάλιστα μέσα στο σπίτι μας!
Ως παθών,προ ημερών,που μου διέρρηξαν το σπίτι μου ενώ έλειπα,αναρωτιέμαι,αν βρισκόμουν μέσα εκείνη την ώρα(μέρα μεσημέρι),πως θα έπρεπε να αντιμετωπίσω τους εισβολείς που παραβίασαν το άσυλό μου;Μήπως με το να χαιρετίσω τους "φιλήσυχους" διαρρήκτες που εισέβαλαν "ειρηνικά",έστω κι αν έσπασαν με κλωτσιές την πόρτα και δεν χτύπησαν το κουδούνι;
Μήπως με το να τους καλοσωρίσω και να τους ρωτήσω,τι ακριβώς ενδιαφέρονται να πάρουν και να τους τα παραδώσω μάλιστα περιτυλιγμένα;
Μήπως να τους κεράσω και καφέ,μαζί με γλυκό του κουταλιού;
Να τους ξεπροβοδίσω,λέγοντάς τους να μας ξανάρθουν μήπως και ξέχασαν κάτι;

Ως Έλληνας πολίτης,συμπαραστέκομαι στον άτυχο αστυνομικό,που στην προσπάθειά του να αμυνθεί του οικογενειακού του ασύλου,έμπλεξε στα γρανάζια των ελληνικών Νόμων,που ουσιαστικά υπερασπίζονται τους παράνομους και όχι τους νομοταγείς!
Και ερωτώ.Πως αυτός ο αστυνομικός αύριο θα κληθεί να διαφυλάξει τους νομοταγείς πολίτες από τους εγκληματίες;Πως περιμένουμε να λειτουργήσει η Αστυνομία,όταν έχει δεμένα τα χέρια;
Αυτό το ευτράπελο νομικό καθεστώς που ισχύει στην Ελλάδα,το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι οι εγκληματίες,με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ασύδοτοι με τέτοια άνεση,που γράφουν τους πάντες στα παλιά τους παπούτσια!
Μας έχουν πάρει χαμπάρι όλοι και μας έχουν για ξεπάστρεμα!Είμαστε ένα ανύπαρκτο κράτος!

Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Κατάκολο.

Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Κατάκολο

Πάνω από 150 εκθέματα περιλαμβάνει το μουσείο αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας που ξεκίνησε να λειτουργεί και πάλι στο κτίριο του τεχνοσταθμού (πρώην λουτρών) στο αλσύλλιο του Κατακόλου.
Το κτίριο ανακατασκευάστηκε με δαπάνες του Δήμου Πύργου και διαμορφώθηκε ειδικά για μουσειακό χώρο. Είναι πλήρως ανακαινισμένο. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε, ο νέος χώρος να έχει μουσειακές προδιαγραφές.
Τα εκθέματα του Μουσείου πλουτίστηκαν με αποτέλεσμα η έκθεση αυτή της Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας να είναι η πληρέστερη σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κώστα Κοτσανά λειτουργεί στο Κατάκολο υπό την αιγίδα του Δήμου Πύργου και περιλαμβάνει 150 περίπου αξιόπιστα και λειτουργικά ομοιώματα μηχανισμών και επινοήσεων του αρχαιοελληνικού τεχνολογικού θαύματος με έρευνα, μελέτη και κατασκευή του εκθέτη.
Τα εκθέματα συνοδεύονται από επεξηγηματικές πινακίδες και αφίσες με πολλές πληροφορίες, αναλυτικά σχέδια, φωτογραφίες και πλήρεις βιβλιογραφικές αναφορές (στα ελληνικά και αγγλικά) ενώ ορισμένα εκθέματα είναι διαδραστικά. Υπάρχουν σταθμοί προβολής βίντεο και κινούμενων σχεδίων επίδειξης της λειτουργίας των μηχανισμών ενώ υπάρχει αυτοματοποιημένη ηχητική ξενάγηση και προβολή ντοκιμαντέρ όπου ο εκθέτης εξηγεί τη λειτουργία και τη σημασία των μηχανισμών.
Η έκθεση πληρεί όλες τις σύγχρονες εκπαιδευτικές αντιλήψεις της Παιδαγωγικής και Μουσειακής Αγωγής ώστε να δρα πολυεπίπεδα ως προς το μέγεθος της αρχαίας ελληνικής τεχνολογικής σκέψης και τεχνικής τόσο στην εκπαιδευτική κοινότητα όλων των βαθμίδων όσο και στο ευρύτερο κοινό.
Πολλά από τα εκθέματα και τις μελέτες στις οποίες στηρίζεται η κατασκευή τους έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια και εκθέσεις, ενώ κατά καιρούς έχουν πραγματοποιηθεί περιοδικές εκθέσεις του μουσείου στην Ελλάδα και το εξωτερικό όπως α) στην Κύπρο υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Παιδείας, του Τεχνικού Πανεπιστημίου Κύπρου και του Ιδρύματος Λανίτη, β) στο Συνεδριακό Κέντρο ΣΠΑΠ της Ζ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων της Αρχαίας Ολυμπίας με τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, γ) στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου, κ.α.
Έντεκα ενότητες εκθεμάτων

Το μουσείο έχει έντεκα ενότητες εκθεμάτων:
α) την ενότητα των 27 αρχαιοελληνικών ρολογιών όπου δεσπόζουν το ξυπνητήρι του Πλάτωνος και το θαυμαστό αυτόματο ρολόι του Κτησίβιου (ένα θαύμα του αυτοματισμού)
β) την ενότητα με τα καταπληκτικά «μαγικά» αυτόματα των Αλεξανδρινών Μηχανικών και την επιβλητική σε φυσικό μέγεθος «αυτόματη υπηρέτρια», το πρώτο λειτουργικό ρομπότ της ιστορίας
γ) τις ενότητες με το σταθερό και το κινητό αυτόματο θέατρο του Ήρωνος (την «τηλεόραση» και το «αυτόματο κουκλοθέατρο» των αρχαίων Ελλήνων αντίστοιχα),
δ) την ενότητα με τις εφευρέσεις του Αρχιμήδη (του σπουδαιότερου επιστήμονα όλων των εποχών),
ε) την ενότητα με τις εντυπωσιακές τηλεπικοινωνίες των αρχαίων Ελλήνων αλλά και τις μεθόδους κρυπτογράφησης,
στ) την ενότητα με την αγροτική, την υφαντική και την αθλητική αρχαιοελληνική τεχνολογία όπου εντυπωσιάζουν ο «αργαλειός της Πηνελόπης» και η «ύσπληγα» δηλ. ο μηχανισμός της αποφυγής της πρόωρης εκκίνησης των αθλητών (σε φυσικό μέγεθος και τα δύο),
ζ) την ενότητα με τις μεθόδους οικοδόμησης του αρχαιοελληνικού αρχιτεκτονικού θαύματος όπου εντυπωσιάζουν οι κάθε είδους γερανοί,
η) την ενότητα με τους επικουρικούς μηχανισμούς του αρχαιοελληνικού θεάτρου («από μηχανής θεός», «περίακτοι», κ.ά.),
θ) την ενότητα με τα όργανα, τα εργαλεία και τα μηχανήματα των αρχαίων Ελλήνων
ι) την ενότητα με την υδραυλική και αγροτική τεχνολογία τους,
ια) την ενότητα με την αρχαιοελληνική πολιορκητική τεχνολογία (τα «τεθωρακισμένα» και το «πυροβολικό» τους)

Στόχοι
Στόχος της έκθεσης είναι να κάνει γνωστές τις απίστευτες τεχνολογικές επιδόσεις των αρχαίων Ελλήνων. Για παράδειγμα πόσοι από εμάς γνωρίζουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες α) είχαν επινοήσει (για ψυχαγωγικό δυστυχώς μόνο σκοπό) αυτοκινούμενα οχήματα (αυτοκίνητα) με αυτόματη πλοήγηση, με κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικές προγραμματιζόμενες βαλβίδες και άλλα περίπλοκα εξαρτήματα
β) είχαν ανακαλύψει έναν «κινηματογράφο» ικανό να παρουσιάζει αυτόματα την πλοκή ενός μύθου με κινούμενη εικόνα και ήχο γ) χρησιμοποιούσαν λειτουργικά ρομπότ με σκοπό να τους υπηρετούν δ) είχαν ανακαλύψει την αρχή της ατμομηχανής ε) χρησιμοποιούσαν πολύπλοκα μετρητικά όργανα ακριβείας που τους επέτρεπαν να υπολογίζουν τη διάμετρο της γης και την απόσταση ηλίου-γης ή να διανοίγουν σήραγγες χιλιομέτρων και από τις δυο πλευρές ενός βουνού
στ) είχαν επινοήσει ευφυείς μηχανές με κερματοδέκτη ζ) χρησιμοποιούσαν πολύπλοκα ανυψωτικά μηχανήματα ικανά να οικοδομούν πανύψηλα κτίσματα με ολιγάριθμο προσωπικό η) διέθεταν ωρολόγια (και ξυπνητήρια) ικανά να λειτουργούν αυτόματα και αδιάκοπα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Επίσης η έκθεση αυτή αποτελεί άλλη μια ευκαιρία να καταρριφθούν ανυπόστατες απόψεις μερικών σύγχρονων ξένων ερευνητών για τη δήθεν έλλειψη «τεχνοφιλίας» από τους αρχαίους Έλληνες και την αποστροφή τους προς τις «βάναυσες» τέχνες.
Για παράδειγμα πόσο έκπληκτοι θα ένοιωθαν οι μαθητές μας αν γνώριζαν ότι η «αιολόσφαιρα» του Ήρωνος με την προσθήκη (από τον ίδιο ή κάποιο μαθητή του) μιας τροχαλίας (για τη μετάδοση της κίνησης) θα είχε οδηγήσει (αν οι οικονομικοκοινωνικοπολιτικές συνθήκες της εποχής και η παρέμβαση των δήθεν «πρακτικότερων» Ρωμαίων το επέτρεπαν) στη Βιομηχανική Επανάσταση, 1500 χρόνια νωρίτερα, με απρόβλεπτες συνέπειες για την ανθρωπότητα.

Πηγή...

σ.Αλφειού:Φτάνει με τα περί Ρωμαίων,εκτός και αν συμπεριλαμβάνετε όοολη την Νεορωμαϊκή εποχή,δηλαδή μέχρι τέλους στα 1453!Κατά τα άλλα,πολύ καλή η πρωτοβουλία του Δήμου Πύργου και πάρα πολύ αξιόλογη και αξιέπαινη η εργασία του κ.Κοτσανά!Αξίζει η επίσκεψη.Προσφέρει γνώσεις δια...γυμνού οφθαλμού!

Οι μισαλλόδοξοι κατηγορούν και κρίνουν εξ ιδίων!

Είχαμε διαβάσει το παρακάτω άρθρο...εδώ...

Η συστηματική επίθεση κατά του κοινωνικού ιστού μέσω της μισαλλοδοξίας

...και είχαμε γράψει το εξής σχόλιο...

[Ο φίλος μας ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ή σκοπίμως παραβλέπει και διαστρεβλώνει την ιστορική αλήθεια.Η ύβρις του πίνακα είναι κάθετα καταδικαστέα.Όμως δεν είναι παράδειγμα προς σύγκριση.Δε μπορεί να συγκριθεί ένα εκτρωματικό αλλά αναίμακτο έργο,με τις σφαγές και καταστροφές που υπέστησαν οι πρόγονοί μας,με διατάγματα και κώδικες της Νέας Ρώμης!
Βεβαίως και είναι σεβαστές οι θρησκευτικές πεποιθήσεις κάθε ανθρώπου.Υπ' αυτό το πρίσμα,οι Έλληνες που πρεσβεύουν την ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ των προγόνων μας(του Αλέξανδρου,του Λεωνίδα,του Θεμιστοκλή,του Μιλτιάδη,του Αγαμέμνονα,του Μενέλαου,του Οδυσσέα,του Αχιλλέα,του Ορφέα,όλων των ΕΛΛΗΝΩΝ γενικά),γιατί υβρίζονται ως "νεοπαγανιστές","ειδωλολάτρες",κλπ. χαρακτηρισμούς που συνεχίζονται αδιακόπως εδώ και 1700 χρόνια και δεν συνάδουν με την απαίτηση των χριστιανών,για σεβασμό της δικής τους θρησκευτικής πίστης;
Παραπέμπω τον συμπατριώτη μας στις ιστορικές καταγραφές του ακραιφνούς χριστιανού Κ.Παπαρρηγόπουλου,ο οποίος αν και προσπάθησε να ωραιοποιήσει τα γεγονότα,αποκρύπτοντας πάμπολλα γεγονότα καταστροφών,σφαγών και δηώσεων,αναγκάστηκε εκ των πραγμάτων να καταγράψει πολλά τέτοια γεγονότα.
Γιατί,λοιπόν,όποιος υβρίζει και κατασυκοφαντεί τους Έλληνες που πρεσβεύουν την ΕΘΝΙΚΗ μας ΘΡΗΣΚΕΙΑ,θεωρείτε ότι ΔΕΝ κάνει προπαγάνδα και μάλιστα διχαστική,ενώ όποιος απλά επαναφέρει στη μνήμη των Ελλήνων τα παθήματα που έχουν καταγραφεί στην ΙΣΤΟΡΙΑ,κρίνεται ως "απρόκλητος προπαγανδιστής" που θέλει να...διχάσει την κοινωνία!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ αναφέρει και δεν επιδέχεται διάψευση ότι άλλοι προκάλεσαν τον διχασμό,άλλοι τις σφαγές,τις καταστροφές και τις δηώσεις εναντίον των προγόνων.Άλλοι πότισαν τη γη με πολύ ελληνικό αίμα,για την επικράτησή τους!]

Περιμένετε μήπως κάποια απάντηση;

Και...κλάμα(τάχα),για την άσκηση έρευνας και διάσωσης νότια του Καστελόριζου!

Μαύρες πλερέντζες(τάχα),από το ΥΠ.ΕΞ. και την κυβέρνηση,για την στρατιωτική άσκηση(επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης) νότια του Καστελόριζου,την οποία οργάνωσε η Τουρκία και συμμετέχουν οι Η.Π.Α. και το Ισραήλ!
Παραπονιούνται τάχα,γιατί το Ισραήλ είπε ότι η περιοχή είναι...Τουρκική!
Γιατί,τι περίμεναν;Κάτι διαφορετικό;
Κυρία ΥΠ.ΕΞ.,τα παράπονά σας στον..."Δρακουμέλ"...στον γκαντέμη τον πατέρα σας,για την αναγνώριση του Ισραήλ πριν 19 χρόνια!Διαβάστε
εδώ το άρθρο για την άσκηση!

Και εδώ κάποιες σχετικές πληροφορίες!

Συνεχής ο..."Ευτροπιασμός"

Οι διαχρονικοί "Ευτρόπιοι" που κυβερνούν τον Ελληνισμό!

Ο "Ευτροπιασμός" στο μεγαλείο του...Θα γνωρίζετε ίσως τον ευνούχο Ευτρόπιο,αυτόν και άλλους που ουσιαστικά κυβερνούσαν την Νέα Ρώμη!

Η δουλική αντιμετώπιση της παραβίασης των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων

Ο ραγιαδισμός στο μεγαλείο του
Του Βία Λειβαδά
Όταν μια κυβέρνηση παρασιωπά τις επεμβάσεις μιας εχθρικής χώρας στα κυριαρχικά της δικαιώματα και προσπαθεί να δικαιολογήσει τον εχθρό για τις πράξεις του από φόβο μη τον προκαλέσει, είναι σαν να του δίνει σιωπηρά το δικαίωμα μεγαλύτερης παραβίασης. Αυτό συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη Κύπρο.
Τα τουρκικά ερευνητικά πλοία πετρελαίου έχουν προσεγγίσει ένα από τα δεκατέσσερα οικόπεδα της Κύπρου για υδρογονάνθρακες και άρχισε έρευνες. Πώς ανταποκρίθηκε η κυβέρνηση Χριστόφια σ΄ αυτή τη σκανδαλώδη επέμβαση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων; Με όση μεγαλύτερη δουλοπρέπεια μπορούσε, γινόμενος σκουπίδι στις ορέξεις της Τουρκίας, εξευτελίζοντάς μας σαν λαό, ενεχυριάζοντας την ακεραιότητα της χώρας μας, την ασφάλεια μας αλλά και την αξιοπρέπεια μας ως λαού.
Δηλώνει λοιπόν η κυβέρνηση ότι η Τουρκία «έκανε απλά μια έρευνα χωρίς να αρχίσει έργα εξόρυξης υδρογονανθράκων και έφυγε. Αυτό ήταν λοιπόν, δεν συνέβη τίποτε για την κυβέρνηση, ούτε παραβίαση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στην υφαλοκρηπίδα της Κύπρου, ούτε καν εχθρική πράξη! «Διαμαρτυρηθήκαμε, λέει κάποιος επίσημος, δια της διπλωματικής οδού»! Τώρα μάλιστα, τρομοκρατήσαμε την Τουρκία και δεν θα το επαναλάβει, πρέπει ασφαλώς να έχει θιγεί από την «δυναμική αντίδρασή» μας.
Γελοίες καταστάσεις. Σαν να προσκαλούμε την Τουρκία να επαναλάβει την παραβίαση αφού δεν υπάρχει καμία αντίδραση από μια δουλοπρεπή κυβέρνηση, που αρνείται να αγωνισθεί και βρίσκει πάντα τη λύση στην υποχώρηση έναντι του εχθρού. Η Τουρκία συνεχώς προκαλεί και παραβιάζει τα δικαιώματά μας και ο πρόεδρος (υπάρχει άραγε;) σιωπά, μήπως ενοχλήσει την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας. και τις εντολές της Βρετανικής πολιτικής από την οποία εξαρτάται πλήρως
Να τι έπρεπε να κάνει: να καταγγείλει αμέσως την Τουρκία για τις παραβιάσεις των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ε.Ε. στα Ηνωμένα Έθνη, στα κοινοβούλια όλων των χωρών, στις οργανώσεις Ελλήνων αποδήμων και όπου αλλού. Να διακόψει αμέσως τον διάλογο και να απαιτήσει από την Τουρκία να ανακαλέσει όλες τις εχθρικές της πράξεις και να προειδοποίησει για το βέτο στην ενταξιακή της πορεία μέχρι τη σωστή λύση του Κυπριακού. Χρειάζεται ένα τολμηρό ηγέτη για να υιοθέτηση τέτοια στάση, όχι ηττημένες και δουλοπρεπείς μαριονέτες, που περιμένουν οδηγίες από τους Άγγλους.
Από την άλλη αυτός ο ακατονόμαστος ουραγός της δουλοπρέπειας, Γ. Ιακώβου., επισκέπτεται το λιμανάκι των Κοκκίνων και δηλώνει με την μεγαλύτερη αφέλεια που μπορούσε να φαντασθεί κανείς, ότι οι Τούρκοι δεν εκβαθύνουν το λιμανάκι άλλα το καθαρίζουν από τα φύκια! Με τον τρόπο που το έλεγε σαν να ευχαριστούσε την Τουρκία για τη βοήθεια που δίδει στη Κύπρο καθαρίζοντας το λιμανάκι!
Ο καθαρισμός του λιμανιού έγινε σαν προετοιμασία για τον πόλεμο που ετοιμάζει η Τουρκία ενάντια στον Ελληνικά και κυπριακό χώρο. Ήδη έχει απομονώσει το Καστελλόριζο, παραβιάζει τον εναέριο χώρο του Αιγαίου πετώντας σε χαμηλό ύψος βομβαρδίζοντας τα νησιά και προβαίνει σε όλο και χειρότερες προκλήσεις. Το λιμανάκι εκβαθύνετε για να χρησιμοποιηθεί από τα τούρκικα πολεμικά πλοία κατά τον πόλεμο που ετοιμάζει. Κι ο κ. Ιακώβου ευχαριστεί την Τουρκία γι αυτό και προσπαθεί να αποκοιμίσει τον λαό από τον επερχόμενο κίνδυνο.
Κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος και κάθε πατριώτης αισθάνεται αηδία για την κατάντια των κυβερνώντων. Οι συνομιλίες έχουν ήδη σταματήσει και δεν υπάρχει καμία προοπτική να προχωρήσουν. Φοβούνται μήπως χαλάσει το ωραίο κλίμα των συνομιλιών; Ποιόν κοροϊδεύει ο πρόεδρος με αυτές τις ανοησίες, αφού όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά πως δεν υπάρχει περίπτωση επιτυχίας και πρέπει να αναμένει ισχυρότατες πιέσεις πάνω στη πλευρά μας να υπαχθούμε στις απαιτήσεις της Τουρκίας όπως τις έχει καθορίσει. Μόνο ο αιθεροβάμων πρόεδρος αναμένει θαύματα από μια χαμένη υπόθεση που αποβαίνει σε βάρος μας.

Πηγή...

Μετά την αφαίμαξη και ελλείψει ρευστού,τώρα ο Γιαχβέ δέχεται και...πιστωτικές!

Άντε και στα δικά σας!..Όσοι πιστοί...δανειστείτε και δώστε!Και μη νομίσετε ότι θα γλυτώσετε την τιμωρία σε περίπτωση...ακάλυπτης κάρτας!

Είσαι πιστός.....Δώσε


Επειδή ο παραλογισμός δεν είναι μόνο ελληνικό προνόμιο, δείτε τι σκαρφίστηκε η ρωμαιοκαθολική εκκλησία στην Κόστα Ρίκα για να μην γλυτώνουν οι πιστοί και να μη χάνει έσοδα η εκκλησία από το δίσκο…

«Η δικαιολογία πως οι πιστοί δεν έχουν πάνω τους μετρητά, όταν περνά ο δίσκος για τις δωρεές τους στις εκκλησίες δεν θα είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιείται προσεχώς στην Κόστα Ρίκα.

Η ρωμαιοκαθολική εκκλησία στο Σαν Χοσέ ανακοίνωσε ότι από το Σεπτέμβριο, σε αρκετούς ναούς θα γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες.» …διαβάζω στο “Εθνος“!

Τελικά δεν τη .........
γλιτώνει κανείς με τίποτα!

Να χρωστάς στην τράπεζα επειδή αγόρασες ένα σπίτι… το καταλαβαίνω… Να χρωστάς επειδή πήρες κάτι με δόσεις για να ικανοποιήσεις κάποια ανάγκη σου… έστω… (Για να είμαι ειλικρινής ούτε το επικροτώ ούτε το πολυκαταλαβαίνω αλλά…)

Να χρωστάς όμως επειδή είσαι πιστός… Αυτό δεν το καταλαβαίνω με τίποτα!

Πίστωση και για την πίστη;… Τουλάχιστον η απόδειξη της τράπεζας θα χρησιμεύει και ως… συγχωροχάρτι; (!!!)

Εεε, δεν “τρώγονται” με τίποτα!!!
http://akoustiles.wordpress.com/
Πηγή...

Τι απέγινε ο Λωτ;


(Χαναάν ή Κναναάν). Πρόκειται για την Ουγκαρίτ -γνωστή σήμερα ως Ρας Σάμρα (Ra’s Shamrah),
Περίπου το 1230 Π.Κ.Ε. οι Ισραηλίτες άρχισαν την εισβολή τους στην ξηρά, ενώ οι αποκαλούμενοι Λαοί της Θάλασσας -πιθανώς Αχαιοί- άρχισαν να οργώνουν την ανατολική Μεσόγειο, ανοίγοντας θαλάσσιες οδούς από την Ανατολία ως την Αίγυπτο. Η δραστηριότητά τους οδήγησε στην εγκατάλειψη της Ουγκαρίτ το 1200 Π.Κ.Ε. και το 1180 εγκαταστάθηκαν στην Φιλιστία κατά μήκος της νότιων ακτών της Καναάν. Τούτη η τελευταία αναστάτωση, όπως είναι φυσικό, ήταν και το έναυσμα για την μετάλλαξη των τοπικών λατρειών και την περαιτέρω αλλοίωση της πρωτογενούς μαρτυρίας. (Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)
Τι απέγινε ο Λωτ;
(Απο το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου ΒΙΒΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ)
Μαύρη μοίρα τον περίμενε, γιατί όπως είπαμε έκανε το τραγικό λάθος να προδώσει τα θεϊκά σχέδια σε αλλόφυλους. Έτσι, αφού πρώτα μαζί με τις δύο κόρες και τη γυναίκα του καταλήγει στη Σηγώρ, χωρίς την παραμικρή απώλεια, η αφήγηση κάνει αιφνίδια στροφή και θέλει την κυρία Λωτ να "αλατοποιείται" παραδόξως, μετά τη σωτηρία της και την είσοδό της στη πόλη Σηγώρ!
Την αποκαλούμε δε κυρία Λωτ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά μόνο επειδή το όνομα μιας τόσο τραγικής ηρωίδας, παραμένει άγνωστο. Ενώ αντίθετα, αποτελεί γενική πεποίθηση, ότι το τραγικό και εντελώς πρωτότυπο τέλος αυτής της γυναίκας, θα έκανε αυτόματα το όνομά της αθάνατο ανάμεσα στους απογόνους της. Εν τούτοις αν και "στήλη άλατος" η κυρία Λωτ παραμένει πεισματικά ανώνυμη!
Γνώμη μας είναι, ότι η γυναίκα αυτή δεν απολιθώθηκε όπως η Νιόβη του ελληνικού μύθου, αλλά βρήκε τραγικό θάνατο, είτε μέσα στις φλόγες της πυρκαγιάς, που δεν πρόλαβε ν' αποφύγει, είτε απ’ το εξαγριωμένο πλήθος της Σηγώρ, που τους καταδίωξε μαθαίνοντας απ’ τους διασωθέντες γαμβρούς του Λωτ, την ξεκάθαρη ομολογία τους, ότι ο δικός τους θεός σκόπευε να κάψει την πόλη και μάλιστα τη συγκεκριμένη αυτή νύχτα της συμφοράς. Έτσι ερμηνεύεται άλλωστε και η αντιφατική πληροφορία της Βίβλου, ότι η γυναίκα του Λωτ βρίσκει το θάνατο μετά την είσοδο τους στη Σηγώρ και όχι προηγουμένως.
Ο Λωτ λοιπόν, προφανώς κυνηγημένος απ’ τους εξαγριωμένους θεόπληκτους Χαναναίους, αυτή τη φορά από κάποιο πραγματικό θαύμα, γλιτώνει μεσ’ στην αναταραχή και το γενικό πανδαιμόνιο και κρύβεται σε μια σπηλιά στα όρη, στα βουνά, που τόσο ήθελε να αποφύγει. Μοναδικό θύμα της άτακτης φυγής του, η γυναίκα του.
Επικηρυγμένος λοιπόν και καταζητούμενος, με τη βαρύτατη κατηγορία του εμπρησμού τεσσάρων πόλεων, δεν τολμά να εμφανιστεί πουθενά και ζει μαύρη ζωή, απομονωμένος με τις δύο κόρες του σε μια ανήλιαγη σπηλιά: «Ανέβη δε ο Λώτ από τη Σηγώρ και κατοίκησε εις το όρος μαζί με τις δυο του θυγατέρες, διότι εφοβήθη να κατοικήσει στην Σηγώρ και κατοίκησε σε σπηλιά αυτός και οι δυο του θυγατέρες». Γέν.19.30.
Τίποτε δεν φαίνεται να πήγε καλά, στην σωτηρία του Λωτ! Βέβαια, εδώ η αφήγηση το παρουσιάζει όσο πιο απαλά γίνεται, κάτι σαν εκδρομή στα βουνά... Αλλά δεν αποφεύγει να πει, ότι αιτία για τον μακρόχρονο αυτό εγκλεισμό τους στο σπήλαιο, ήταν ο φόβος απ’ την εκδικητική μανία των κατοίκων της Σηγώρ και των υπολοίπων πυρπολημένων πόλεων.
Η συνέχεια είναι ακόμη πιο πιπεράτη. Στην τραγική παρατεταμένης απομόνωση της σπηλιάς, οι απ’ όλους τους κατοίκους της περιοχής κυνηγημένοι "δίκαιοι", παραπαίουν σε ανηθικότητα σαφώς χειρότερη απ’ την υποτιθέμενη των Σοδόμων, αφού κατά την διάρκεια της εκεί παραμονής τους, υποκύπτουν στο απίστευτο αμάρτημα της αιμομικτικής συνεύρεσης: «και είπε η μεγαλύτερη κόρη στην μικρότερη... άνθρωπος δεν υπάρχει επί της γης για να συνευρεθεί μαζί μας, όπως γίνεται παντού, έλα λοιπόν ας μεθύσουμε τον πατέρα μας και ας πλαγιάσουμε μαζί του...». Γέν.19. 32.
Αυτά τα ακατανόητα είπαν οι δυο "παρθένες", δείχνοντας χαλδαϊκό ήθος και χαρακτήρα βιβλικών δικαίων! Τι να πρωτοπεί κανείς για την αλλοπρόσαλλη αυτή περίπτωση! Υπενθυμίζω ότι ο ίδιος ο πατέρας τους λίγο πριν, κατά την αφήγηση πάντα, με πολύ ευκολία τις είχε προτείνει ως σεξουαλικά ανταλλάγματα στους δήθεν ποθοπλάνταχτους Σοδομίτες, που διαμαρτύροντο έξω απ’ το σπίτι του: «έχω δύο θυγατέρες που δεν γνώρισαν άνδρα, να σας τις φέρω λοιπόν έξω και κάμετε σ’ αυτές ότι σας αρέσει». Γέν.19.8.
Θα περίμενε κανείς βέβαια μεγαλύτερο θάρρος και υπερασπιστικότητα απ’ τον Λωτ. Τη στιγμή μάλιστα που αποδεδειγμένα εγνώριζε ότι συμποσιάστηκε και φιλοξενούσε "θεϊκή" αντιπροσωπεία! Αλλά οι γυναίκες στους πατριαρχικούς αυτούς χρόνους, δε φαίνεται να είναι παρά το προστατευτικό "σώμα" των πατριαρχών, σε κάθε ευκαιρία.
Εξαιρετική επίσης εντύπωση προξενεί, η ομοιόμορφη αντίδραση των δυο Χαλδαίων βιβλικών ηρώων, Αβραάμ και Λωτ. Απέναντι στον κίνδυνο, χωρίς δεύτερη σκέψη, προτάσσουν τα σεξουαλικά ανταλλάγματα των γυναικών τους! Εξ αυτού και μόνο προκύπτει, ότι στην χαλδαϊκή τους ηθική, οι γυναίκες δεν έχουν την συνήθη (τουλάχιστον για τους μεσογειακούς λαούς) κοινωνική θέση και άξια, αλλά ευκαιριακά μετατρέπονται σε σεξουαλικά εργαλεία, δημιουργίας ευκαιριών ή αποτροπής κινδύνου.
Βεβαίως και κάθε λαός ή άνθρωπος, έχει δικαίωμα να υιοθετεί τους δικούς του ηθικούς κανόνες, αλλά η ηθική δολιότητα αποκαλύπτετε, σε όλο της το μεγαλείο, όταν την δική του ανυπαρξία ηθικής, την συνοδεύει μια ακατάσχετη κατάκριση και επιθετική σπίλωση της ηθικής των άλλων!
Η παράξενη όμως αυτή ηθική ευελιξία, ή αν θέλετε η σεξουαλική πρακτική των πατριαρχών, δεν περιορίζεται μόνο στους άνδρες. Για να συμβούν όλα όσα η Βίβλος σταδιακά μας αποκαλύπτει, πρέπει και οι γυναίκες των περίεργων αυτών εξιστορήσεων, να συμφωνούν και να συμμετέχουν στην ίδια "ηθική ρευστότητα". Πραγματικά έτσι πρέπει να συμβαίνει, αφού με την πρώτη ευκαιρία βλέπουμε τις δύο "άβγαλτες" αυτές παρθένες, να σκέφτονται τρόπους για να κοιμηθούν με τον ίδιο τους τον πατέρα, με την απολύτως ψευδή δικαιολογία: «άνθρωπος δεν υπάρχει επί της γης για να συνευρεθεί μαζί μας». Γέν.19. 31.
Είναι ολοφάνερο, ότι η χονδροειδής αυτή δικαιολογία, προστέθηκε πολύ αργότερα, για να προσφέρει κάποια διέξοδο στην ανατριχιαστική αυτή περίπτωση πατριαρχικής αιμομιξίας! Είναι περισσότερο από φανερό, ότι άνδρες υπήρχαν πολλοί, οι καταζητούμενες όμως κόρες του Λωτ, ήταν αδύνατον να τους πλησιάσουν! Ένα μόλις εδάφιο πριν, (Γέν.19.30), φαίνεται ολοκάθαρα ότι μόνες τους και από φόβο εγκατέλειψαν τη μικρή πόλη Σηγώρ, που ασφαλώς ήταν γεμάτη άνδρες.
Το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα, η παραμονή του Λωτ στα βουνά και στις σπηλιές, ήταν υποχρεωτική. Ο Λωτ, έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα με τις κόρες του στην ασφάλεια της σωτήριας σπηλιάς, καταδιωκόμενος απ’ την λυσσαλέα εκδικητικότητα των αμέτρητων αθώων θυμάτων του θεού του! Ούτε ο "θεός" όμως, ούτε ο θείος του μπόρεσαν να αλλάξουν στο παραμικρό την μαύρη απομόνωσή του!
Κατήγοροί τους, οι διασωθέντες προφανώς γαμβροί του, που οργισμένοι διέδωσαν την τραγική κατηγορία του εμπρησμού, αφού ο Λωτ τους περιέγραψε την καταστροφή, πολύ πριν αυτή εκδηλωθεί.
Έτσι, αποκλεισμένος και κυνηγημένος με μοναδικό ίσως κρυφό τροφοδότη του, τον θείο του τον Αβραάμ, συντηρείται στο σπήλαιο κρυφά και έχει εκεί ψηλά στα βουνά, αρκετό κρασί για να μεθάει πριν από κάθε συνεύρεση με τις κόρες του: «Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους την νύκτα εκείνη με κρασί και κοιμήθηκε μαζί του η μεγάλη του κόρη... Εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν ξάπλωσε ούτε όταν σηκώθηκε. Την άλλη μέρα είπε στη μικρή αδελφή της, χθες βράδυ ξάπλωσα εγώ με τον πατέρα μας. Έλα να τον μεθύσουμε κι απόψε και κοιμήσου εσύ μαζί του... Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους και πλάγιασε η μικρότερη μαζί του και πάλι εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν ξάπλωσε ούτε όταν σηκώθηκε. Έτσι οι δυο κόρες του Λωτ έμειναν έγκυες από τον πατέρα τους»! Γέν. 19.32-36.
Αλήθεια, γιατί ο Λωτ κέρδισε τον τίτλο του δικαίου; Ούτε μια πράξη άξια αυτού του τίτλου δεν μας παρουσιάζει πουθενά η Βίβλος, από την αρχή της ζωής του έως το τέλος! Είχαμε λοιπόν κάποιες δυσκολίες να καταλάβουμε το είδος και τον βαθμό της "δικαιοσύνη" αυτού του ανθρώπου... αλλά μετά την αδαμάντινη ακεραιότητά του εδώ στο βουνό, καταλάβαμε αμέσως το πόσο "δίκαιος" ήταν!
Η αφήγηση και πάλι αλαφροπατά εσκεμμένα. Το πρόβλημα των βιβλικών ηρωίδων είναι, ότι, ή δεν θα πιάνουν καθόλου παιδί και θα επιστρατεύονται όλες οι ουράνιες δυνάμεις για τη θεραπεία τους απ’ την στειρότητα, ή όπως εδώ, θα είναι οι ίδιες ένα ανεπανάληπτο θαύμα γονιμότητας και θα τους αρκεί μια μοναδική σεξουαλική επαφή, για να αποκτήσουν ταυτόχρονα και οι δύο κόρες του Λωτ, απογόνους! Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι κάτι τέτοιο, μόνο με αληθινό θαύμα θα μπορούσε να επιτευχθεί. Λέτε λοιπόν να ευλογήθηκαν με θαυματουργική σύλληψη, ακόμα και σ’ αυτήν την αιμομικτική περίπτωση;!
Για τα παραπάνω εντελώς ανήθικα, όσο κι αν ψάξει κανείς τα βιβλικά κείμενα, δεν θα βρει την παραμικρή αντίδραση του Λωτ ή και του Αβραάμ ακόμα, στο ακραίο αυτό περιστατικό θυγατρο-παιδεραστίας. Μάλιστα από ολόκληρο το "ιερό" βιβλικό κείμενο, απουσιάζει κάθε σχόλιο θεϊκής δυσαρέσκειας και απαξίωσης!
Συνοπτικά λοιπόν, ο Αβραάμ και η Σάρρα δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την αδελφογαμία, ούτε ένοιωσαν ποτέ άβολα στην επαναλαμβανόμενη έστω χάριν προστασίας ή πλουτισμού μοιχεία. Ο Λωτ δεν δίστασε να προσφέρει την σεξουαλικότητα των παιδιών του, για να εξευμενίσει το εξαγριωμένο πλήθιος... και με την πρώτη ευκαιρία οι δυο του κόρες, (κατά την ψυχρή μας εκτίμηση και με την δική του συγκατάθεση) παραδόθηκαν σε μακροχρόνια αιμομικτική ερωτική σχέση. Τι συμβαίνει λοιπόν; Τι δεν καταλαβαίνουμε σωστά;
Έχω την εντύπωση ότι ο λεγόμενος Σοδομισμός ό,τι κι αν αυτός ήθελαν να περιλαμβάνει, δεν ήταν βαρύτερο παράπτωμα απ’ αυτό της εκούσιας μεθοδευμένης και κατ’ εξακολούθηση αιμομικτικής συνεύρεσης, στην οποία επιδόθηκαν οι δύο ανήλικες θυγατέρες του Λωτ, με την σιωπηρή συγκατάθεση του δήθεν "ακούσιου" εραστή και μέθυσου Λωτ.
Ακόμα κι αν δεχθούμε, ότι ο Λωτ βρισκόταν πράγματι σε μια σπάνια και εξαιρετικά περίεργη κατάσταση μέθης, να μπορεί δηλαδή να ανταποκριθεί σεξουαλικές, χωρίς όμως να είναι σε θέση να αναγνωρίσει... τα ίδια του τα παιδιά, ως σεξουαλικούς του συντρόφους, αυτό αθωώνει ίσως τον Λωτ, όχι όμως και τις κόρες του, που σύμφωνα με το κείμενο δεν ήταν διόλου μεθυσμένες! Τελικά... μήπως ξέρετε πόσοι ήταν οι δίκαιοι που σώθηκαν απ’ τη φλογερότερη περίπτωση οργής του θεού κατά της ανηθικότητας;
Επανέρχεται λοιπόν η βασανιστική ερώτηση: Γιατί ο θεός της Βίβλου, απ’ την μια επεμβαίνει δυναμικά για να δώσει ένα μάθημα ηθικής τάξης και αφανίζει μάλιστα μέσα σε μια κόλαση πυρός τέσσερις πολυπληθείς πολιτείες, των οποίων την ανηθικότητα (ούτε η δική τους Βίβλος) ποτέ δεν κατάφερε να τεκμηριώσει, ενώ απ’ την άλλη, όταν κατά τη ίδια αυτή αφήγηση, η ομολογημένη ανηθικότητα των ημετέρων ξεπερνά κάθε φαντασία, ο ίδιος αυτός θεός, παραμένει απλά σιωπηλός, χωρίς την παραμικρή ένδειξη οργής;
Όλα δείχνουν ότι ο θεός του Αβραάμ χρησιμοποιεί την ηθική οργή, μόνο όταν αυτή εξυπηρετεί τα κατασχετικά σχέδια της προφητικής απαλλοτρίωσης. Δεν ενδιαφέρεται όμως διόλου να ορίσει οποιουσδήποτε ηθικούς κανόνες περί δικαίων και αδίκων. Ή για να το πούμε καλύτερα: το κακό και το ανήθικο, στα χέρια των ημετέρων μπορεί να είναι όπλο και μέθοδος προώθησης δολίων σχεδίων ατιμωρητί. Ενώ για τους εκτός ημών, είναι οπωσδήποτε αιτία πληγών και θανάτου. Βολικό ε! Εδώ, γνωστός κωμικός (Mel Brukcs) απολαμβάνωντας τα σεξουαλικά "προνόμια" του βασιλιά, θα μας κοίταγε κατάματα χαμογελαστός και κουνώντας το κεφάλι του θα έλεγε: «it’s good to be king»! Πράγματι, είναι πολύ βολικό να είσαι... πάντα εσύ ο βασιλιάς!
Βέβαια, θα πρέπει εδώ να παραδεχθούμε, ότι ο θεός του Αβραάμ, δεν κάνει τίποτε περισσότερο απ’ ότι έκαναν και οι υπόλοιποι θεοί της εποχής του. Δίνουν θεολογική υπόσταση, (ηθική κάλυψη), στις αποφάσεις των ηρώων τους. Στην Οδύσσεια, βλέπουμε τον πανούργο Οδυσσέα να αναγγέλλει στον γιο του τον Τηλέμαχο την δική του απόφαση, του φόνου των μνηστήρων λέγοντας: «παραγγελιά είναι της Αθηνάς να σκεφτούμε τώρα τον φόνο των εχθρών μας» Homerus Epic.Od 16.233.
Ο Οδυσσέας ήξερε ασφαλώς, ότι θα ήταν πολύ ευκολότερο να προετοιμάσει τον φόνο εκατόν δέκα οκτώ (118) μνηστήρων (Od.16.247) με εντολή και συμπαράσταση "θεού", παρά ολομόναχος! Η διαφορά βέβαια στις δυο αυτές περιπτώσεις είναι θεμελιακή. Ο μεν Οδυσσέας προσπαθεί να ανακτήσει την ιδιοκτησία του, από τους επίβουλους και υπεράριθμους μνηστήρες, ενώ ο Αβραάμ, είναι, ο επίβουλος κατασχέτης της νόμιμης περιούσιας των Χαναναίων.
Θα ήταν λοιπόν απολύτως αφελές, μετά απ’ όλα αυτά να δεχθούμε ότι πίσω απ’ τις ιστορίες αυτές, υπήρχε ένα αληθινός θεός που εξοργίστηκε απ’ την ανηθικότητα των άλλων, την στιγμή που οι δικοί του τρισευλογημένοι "δίκαιοι", ζούσαν σε απόλυτη ηθική ακαταστασία. Οι ηθικολογίες της Βίβλου λοιπόν, αποδεικνύονται αποδοτικό εργαλείο καταστροφής της υπόληψης και της αξιοπρέπειας των λαών-στόχων, δημιουργώντας το κατάλληλο κλήμα επιθετικής και κατασχετικής ηθικής οργής.
Με τα παραμυθολογήματα του τύπου "έβρεξε πυρ εξ ουρανού" και "μη γυρίσεις πίσω σου γιατί θα γίνεις στήλη άλατος", κατάφεραν να εξασφαλίσουν για τις σκληρές αυτές βιβλικές εικόνες, μια ατμόσφαιρα άκριτης αποδοχής! Η βιβλική εξιστόρηση, πατώντας εναλλάξ πότε πάνω στην θεολογική παραμυθολογία και πότε στην πραγματική αφήγηση, κατάφερε να αχρηστέψει ως υπερβολική και ιερόσυλη κάθε κριτική διάθεση, ενώ ταυτόχρονα διέσωσε για τους μυημένους, τα πραγματικά μυστικά της φοβερής δράσης των πατριαρχών!
Η απόπειρα μυθολογικής συγκάλυψης, ενός ολοκαυτώματος, όπου ανύποπτοι πολίτες μιας ολόκληρης πεντάπολης, παραδόθηκαν στις φλόγες μιας ομάδας αδίστακτων Χαλδαίων, αποδείχθηκε απολύτως επιτυχής, αφού στην συγκεκριμένη βιβλική αφήγηση, κανείς μέχρι σήμερα δεν είδε τίποτε περισσότερο, από ενδιαφέρουσες ηθικό-θρησκευτικές εικόνες ή φανταστικές παραμυθολογίες! Κανέναν δεν ενοχλεί π.χ. η σκέψη, ότι ο θεός της Παλαιάς Διαθήκης, στερημένος εδώ από κάθε πρωτοτυπία, έκανε την γυναίκα του Λωτ στήλη άλατος, καταμεσής μιας αλλατο-θάλασσας (Νιτρία Νεκράς Θαλάσσης)... εκεί δηλαδή που για χιλιάδες χρόνια, υπήρχαν αμέτρητες στήλες αλάτων;!
Το εξαιρετικά ανησυχητικό και ανεξήγητο για την ανθρώπινη κριτική ικανότητα είναι, ότι, μπροστά στο παραμύθι του οργισμένου θεού, αφανίζεται κάθε κριτική σκέψη!
Αν θυμηθούμε, ότι τουλάχιστον οι δυο μεγάλες πόλεις Σόδομα και Γόμορρα, παρουσιάζονται με πύλες, κάστρα, στρατό και βασιλιάδες, καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για πολιτείες με κάποιες χιλιάδες κατοίκων. Αν υπολογίσουμε ένα μόνο παιδί σε τρυφερή ηλικία σε κάθε δεύτερη οικογένεια, καταλαβαίνετε ότι σύμφωνα με την ακατανόητη βιβλική απόλυτη θεόσταλτη καταστροφή... χάθηκαν εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αθώα μωρά!!!
Κανείς λοιπόν δεν αισθάνεται άσχημα, που σύμφωνα με την βιβλική διήγηση, εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αθώα παιδιά και βρέφη, κάηκαν ζωντανά σε τέσσερις ολόκληρες πόλεις, από την οργή ενός Χαλδαίου θεού; Ποιος θεός θα έστηνε, την εντελώς ανόητη εκείνη συζήτηση "περί δέκα δίκαιων" (Γέν.18.32), όταν όλα τα παιδιά αυτών των πόλεων ήταν εξ ορισμού αθώα;!
Δυστυχώς, όταν η κριτική μας ικανότητα αδρανεί, ακόμα και σε επίπεδο γονικής ευαισθησίας... τότε δυστυχώς κάτι δεν πάει καθόλου καλά! Το να μην αισθάνεται κανείς άβολα καταθέτοντας την υποστήριξή του σε έναν θεό που παραμυθολογείται ότι έψησε ζωντανά πάνω στον θυμό του εκατοντάδες (εξ ορισμού επαναλαμβάνω) αθώα παιδάκια... είναι κάτι περισσότερο από περίεργο... είναι παθολογικά επικίνδυνο!
Γιατί αλήθεια πρέπει να δίνουμε αυτή την αλαφρόμυαλη ασυλία, σ’ όλες αυτές τις ταπεινωτικές για τη νοημοσύνη μας εξιστορήσεις της Βίβλου; Με την τόση διαχρονική ευπιστία μας, δεν διευκολύναμε άραγε το ατιμωτικό έργο της ιστορικής σπίλωσης των Σοδομο-Χαναναίων; Δεν είναι επίσης φανερό, ότι υιοθετώντας τόσο αβασάνιστα την ιστορική κακοποίηση ενός οποιουδήποτε λαού, με την στάση μας αυτή, διευκολύνουμε αφάνταστα τους εφευρέτες της ιστορικής παραχάραξης, να συμπεριλάβουν αργά ή γρήγορα και την όποια δική μας ιστορία, στις σκόπιμες παραχαράξεις τους;
Αν ο δικαιολογημένος σεβασμός μας προς τον αξιαγάπητο συμπαντικό Θεό, έγινε αφορμή να μεταβληθούμε σε κοπάδια άκριτης θρησκευτικότητας, τότε η φιλοθεΐα μας, από αγνό δείγμα φιλευσέβειας... έγινε ο τάφος κάθε περίσκεψης και αξιοπρέπειας.
* * *
Πριν αποχαιρετίσουμε τον Λωτ και την αξεπέραστη δικαιοσύνη του, δεν πρέπει να παραλείψουμε να πούμε ότι η περίφημη "στήλη άλατος" που υποτίθεται ότι έγινε η γυναίκα του Λωτ, πιθανότατα μας μεταφέρει εικόνες, απ’ τους πολύ περίεργους τοπικούς σχηματισμούς της πλέον παράξενης θάλασσας του κόσμου, που βρίσκεται λίγο νοτιότερα απ’ τον υποτιθέμενο τόπο της αδικοχαμένης πεντάπολης, της Νεκράς θάλασσας. Εκεί εκβάλλει ο ορμητικός Ιορδάνης και που ακόμα ονομάζεται όχι μόνο αλμυρά, αλλά και ασφαλτική θάλασσα.
Διαβάζουμε γι αυτήν: «Η Νεκρά Θάλασσα αποτελεί μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο καθώς, βρίσκεται στο βάθος μιας κοιλότητας 392 μέτρων κάτω απ’ την επιφάνεια της Μεσογείου και εξ αιτίας της πολύ δυνατής εξάτμισης, συγκεντρώνεται σ’ αυτήν πολύ περισσότερο αλάτι απ’ ότι σ’ άλλες θάλασσες, μέσα σ’ αυτό το τόσο αλμυρό νερό, όπου κανένα ζώο ούτε φυτό μπορεί να ζήσει, υπάρχει μεγάλη ποσότητα χλωρίου, μαγνησίου, σόδα, άσφαλτος και θειάφι».
Να λοιπόν, που μέχρι σήμερα η άσφαλτος (πίσσα) της περιοχής επιβεβαιώνεται σα φυσικό προσόν της περιοχής και το θείον (θειάφι) δεν υπήρχε απολύτως καμία ανάγκη να πέσει απ’ τον ουρανό, μια και οι φυσικοί μηχανισμοί παραγωγής του, ατελείωτες τώρα χιλιετίες, το είχαν χαρίσει άφθονο στην περιοχή!
Έτσι, τα φυσικά φαινόμενα της περιοχής, με τους άφθονους παράξενους αλάτινους σχηματισμούς που σίγουρα ανέκαθεν υπήρχαν στην περιοχή, δέθηκαν μυθολογικά με το θειάφι και την αλατοποίηση της ανώνυμης γυναίκα του Λωτ. Ταυτόχρονα φέρνουν στο νου μας, ανάλογες ιστορίες, όπως η ομηρική αναφορά στο καράβι των Φαιάκων, που πέτρωσε έξω απ’ το ίδιο του το λιμάνι, χτυπημένο απ’ την οργή του Ποσειδώνα γιατί μετέφερε τον τιμωρημένο, πολυπλάνητο Οδυσσέα στην Ιθάκη! Λέγεται, πως ακόμα δείχνουν το καράβι αυτό στους επισκέπτες του νησιού!
Αυτός λοιπόν είναι ο άγιος Λωτ (!) του οποίου την ιερή μνήμη, κανένας ποτέ δεν κατάλαβε, γιατί η εκκλησία των Ελλήνων επιμένει να εορτάζει στις 9 Οκτωβρίου: «Αβραάμ και του ανιψιού αυτού Λώτ»! Αν θέλαμε να τιμήσουμε... αναξίους... δεν είχαμε δικούς μας, έπρεπε ακόμα και τέτοιους να δανειστούμε;!

Απο το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου ΒΙΒΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ

18 Αυγούστου 2009

Τα,ηλικίας 5.000 ετών,κρανία των κατοίκων της Ήλιδας,στο μικροσκόπιο!

Στο μικροσκόπιο τα κρανία του πρώτου πληθυσμού της Αρχαίας Ήλιδας

Σημαντικά είναι τα στοιχεία της έρευνας για τα αίτια που οδήγησαν στην εξαφάνιση του πληθυσμού που υπήρχε στην Αρχαία Ήλιδα τους προμηκυναϊκούς χρόνους, πριν από 5000 χρόνια, την οποία διενεργεί το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης σε συνεργασία με τον Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Στα πλαίσια αυτά η κλινική Ιπποκράτης στον Πύργο συνέβαλλε στην εξέλιξη της έρευνας προσφέροντας την τεχνική υποστήριξη διαθέτοντας τον αξονικό τομογράφο για την τρισδιάστατη απεικόνιση των κρανίων των ανθρώπων αυτών καθώς επίσης και το επιστημονικό του προσωπικό για την ανάλυση των ευρημάτων από την ιατροδικαστική εξέταση που έγινε.

Αρκετά από τα κρανία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξονικής τομογραφίας, διαπιστώθηκε ότι έχουν χτυπήματα με διάφορα αντικείμενα και γενικότερα αρκετά από τα κόκαλα ήταν σπασμένα. Ανάμεσα στα κρανία που βρέθηκαν στην αρχαία Ήλιδα ήταν και νέων παιδιών τα οποία είχαν εμφανή σημάδια κακοποίησης. Γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ενδεχόμενο ο πληθυσμός αυτός να είχε εξολοθρευτεί από άλλες φυλές δεν αποκλείεται.

Βέβαια το τελικό ιστορικό συμπέρασμα θα εξαχθεί από τον συνδυασμό των ευρημάτων της ιατροδικαστικής έρευνας των κρανίων αυτών και των ιστορικών στοιχείων που υπάρχουν για την συγκεκριμένη περίοδο.


«Μας εζητήθη προ καιρού από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης κσι συγκεκριμένα από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία η συμβολή μας στην διερεύνηση κρανιών, με την μέθοδο της ακτινογράφησης από τον αξονικό τομογράφο, προκειμένου να μελετηθούν οι λεπτομέρειες του θανάτου που αφορούν τους ανθρώπους που αντιστοιχούν τα κρανία αυτά.


Το εντυπωσιακό και το σημαντικό σε αυτά τα κρανία είναι ότι πρόκειται για ανθρώπων που αποτελούσαν τον αρχαιότερο ελληνικό πληθυσμό που είχε ανακαλυφθεί στην Ελλάδα. Είναι ηλικίας 5000 χρόνων και ανήκει στην προμηκυναϊκή περίοδο. Αυτός ο πληθυσμός ζούσε στην Αρχαία Ήλιδα.

Εμείς συμβάλαμε με τα τεχνικά μέσα που έχουμε στην απεικόνιση αυτών των δεδομένων από την ακτινογράφηση των κρανίων και επίσης στο τρισδιάστατο μετασχηματισμό τους κάτι που ο δικός αξονικός τομογράφος διαθέτει. Και το προσωπικό μας είναι εξειδικευμένο και βοηθήσαμε στην επεξεργασία των στοιχείων που συγκεντρώσαμε από την μελέτη τους με τον αξονικό τομογράφο και είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί και στο μέλλον να βοηθήσουμε σε αυτή την έρευνα.


Την ευθύνη της διεκπεραίωσής της έχει αναλάβει η Ιατροδικαστής κ Ελένη Κρανιώτη από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης της Ισπανίας η οποία έχει αναλάβει και την εκπόνηση της σχετικής μελέτης για τα αίτια του θανάτου αυτών των ανθρώπων.


Περισσότερο ιατροδικαστικά το ψάχνουν, επειδή υπάρχουν χτυπήματα στα κρανία σπασίματα από κόκαλα τα οποία υποδηλώνουν ότι αυτός ο πληθυσμός έχει υποστεί κακοποίηση. Οι αρχαιολόγοι πιστεύω ότι θα έχουν μελετήσει το ανθρωπολογικό κομμάτι», τόνισε ο κ Δημήτρης Κωνσταντινίδης Διευθυντής της Κλινικής Ιπποκράτης στον Πύργο.


Πότε ζούσαν

Από τις ανασκαφές του Αυστριακού Ινστιτούτου κατά τα έτη 1910-1914 και από αυτές που πραγματοποίησε ο Νικόλαος Γιαλούρης το 1960, προκύπτει πως η Ήλιδα κατοικήθηκε από την Πρωτοελλαδική εποχή.

Η πόλη βρισκόταν στην κορυφή της ακρόπολης και απλωνόταν βορειοδυτικά προς τον Πηνειό, στον χώρο όπου αργότερα τον 4ο αιώνα κτίσθηκε το θέατρο. Αποτελούσε κατά τους Μηκυναϊούς χρόνους μία από τις πέντε σπουδαιότερες πόλεις του βασιλείου των Επειών, με αξιόλογη συμμετοχή στον Τρωϊκό πόλεμο.


Τα μέχρι σήμερα ανασκαφικά δεδομένα δείχνουν ότι η περιοχή της Ήλιδας κατοικιζόταν, έστω και ως μικρός αγροτικός οικισμός, από την Πρωτοελλαδική εποχή (περ.2800-2000π.χ.). Κατά τους μυκηναϊκούς χρόνους (περ. 1600-1100π.χ.) ήταν ένα από τα τέσσερα σημαντικότερα πολίσματα της περιοχής και οι κάτοικοί της, οι οποίοι αναφέρονται στην Ιλιάδα ως Επειοί, έλαβαν μέρος στον Τρωικό πόλεμο με αρχηγό τον Πολύξενο.


Η πόλη της Ήλιδας ιδρύθηκε όταν ο Όξυλος, ο οποίος είχε έλθει από την Αιτωλία τον 12ο αι. π.χ. με την κάθοδο των Δωριέων, συνένωσε όλα τα διάσπαρτα πολίσματα. Η αρχαία παράδοση επιβεβαιώνεται σήμερα από τα πλούσια ευρήματα υπό μυκηναϊκών, πρωτογεωμετρικών και γεωμετρικών χρόνων (περ. 1100-700π.χ) που βρέθηκαν στην περιοχή.

Παναγιώτης Παυλόπουλος
paylopoulos2004@yahoo.gr