11 Ιανουαρίου 2009

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!!!!!!!

ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ.
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ..........
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ;;;;
ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;;;;;;
ΘΑ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ;;;;;;;;;
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ......................
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ....ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ;;;;;
------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=9317&catid=25#9317

Μια εικόνα εκατομμύρια λέξεις !
Μια εικόνα από ένα Παλαιστίνιο παιδί, όπως είναι και όλα τα υπόλοιπα παιδιά του κόσμου, με ένα παράπονο στα αιματοβαμμένα χείλι ρωτά τους δολοφόνους Σιωνιστο Εβραίους το ΓΙΑΤΙ ;
Αυτούς τους φονιάδες που έβαλαν όλη την ανθρωπότητα σε δύο παγκοσμίους πολέμους, τελευταία εκ των οποίων έγινε μόνο και μόνο για να δημιουργήσουν το κράτος τους, το τερατούργημα !
Αυτούς τους απατεώνες Ραβίνους που ενώ λένε πώς απαγορεύεται το Σάββατο στους εβραίους να οδηγούν αυτοκίνητα, να μαγειρεύουν, να εργάζονται και γενικά να κάνουν οτιδήποτε, γιατί είναι αμαρτία, αλλά δεν απαγορεύεται να οδηγούν άρματα, να μαγειρεύουν για το στρατό, να πιλοτάρουν και να ρίχνουν βόμβες, να σκοτώνουν και να κάνουν οτιδήποτε άλλο αισχρό.
δείτε λοιπόν πόσο υποκριτές είναι ! Ότι τους συμφέρει δεν είναι αμαρτία και ότι δεν τους συμφέρει είναι αμαρτία !
Το ίδιο τροπάριο εφαρμόζει και ο Ιουδαιοχριστιανισμός !


Ας δει αυτή την εικόνα ο κάθε Εβραίος και ας σκεφτεί στην θέση αυτού του παιδιού το δικό του, και ερωτώ σε σένα Εβραίε τι θα έκανες αν ήταν το δικό σου το παιδί ;
Κάνε το ίδιο και για αυτόν !
Όπως κάποτε όλη η υπόλοιποι ανθρωπότητα και ειδικά εμείς οι Έλληνες κάναμε τα πάντα για να σε σώσουμε απο τους Ναζί !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου