25 Ιουνίου 2009

Ένα email προς την κ. υπάλληλο του ΥΠ.ΠΟ. Τσιποπούλου.Προκαλείται σε δημόσιο διάλογο ή αλλιώς δημόσια συγγνώμη!

Διαβάστε και διαδώστε το παρακάτω email,του σύγχρονου "Παυσανία"

Πέμπτη, 25 Ιούνιος 2009

Το e-mail προς την κ.Τσιποπούλου

Παραθέτω το e-mail που της έστειλα το οποίο θα κοινοποιήσω κιόλας γιατί κάποιος πρέπει να σταματήσει πια αυτήν την κωμωδία με τις ανεύθυνες δηλώσεις. Διαβάστε το

Κυρία Τσιποπούλου

Έμαθα από τις εφημερίδες και δυστυχώς από τα μέσα σε όλη την Ευρώπη για τις δηλώσεις που κάνατε για την καταγωγή των Κρητών ότι είναι Σημιτικό φύλο και άλλα τέτοια, επιτρέψτε μου να πω, ανιστόρητα.

Επειδή αφορισμούς μπορεί να κάνει ο καθένας θα ήθελα κατ' αρχήν να σας απευθύνω μερικά ερωτήματα χωρίς να περιμένω βέβαια απάντηση αλλά πιστέψτε με θα είστε ευτυχής αν μπορέσετε να τα "αγγίξετε" με τις τεράστιες, όπως ισχυρίζεστε, γνώσεις σας πολύ δε μάλλον αν καταφέρετε να τα απαντήσετε. Όμως θα δείξει η διαδικασία αυτή ότι μάλλον απέχετε πολύ από το θεωρείτε τον εαυτό σας όχι μόνο ειδικό αλλά και απλό γνώστη της αρχαίας ιστορίας τόσο των Κρητών όσο και των άλλων Ελλήνων.

Αρχίζω λοιπόν με απλά και προχωρώ σε ποιο σύνθετα:

α)Στην Γ' ραψωδία της Οδύσσειας ο Όμηρος μέσω του Νέστορα περιγράφει στους στίχους 291-296 την περιοχή της Γόρτυνας όπου εκεί βρίσκονται :η πόλη της Φαιστού, ο Ιαρδάνος ποταμός και ένας λεπτομερώς περιγραφόμενος βράχος. Μπορείτε να τα υποδείξετε;

β)O "Τάλως" ο περίφημος χάλκινος τριγίγαντας υπήρξε; Μήπως υπάρχει και σήμερα; Μπορείτε να τον υποδείξετε;

γ)Η Κρήτη την εποχή του Ομήρου είχε 100 πόλεις(όχι χωριά) μήπως ξέρετε που βρίσκονται και πως αυτό είναι δυνατόν;

δ)Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ο Οδυσσέας μετά την χώρα των Κικόνων, που βρίσκεται στην Θράκη όπως μας λέει ο Ορφέας στα Αργοναυτικά, πήγε στην Κρήτη;Πως το εξηγείται αυτό;

ε)Αν όλα τα προηγούμενα τα θεωρείτε ως ανοησίες και φαντασίες τότε ποιος είναι ο ανόητος της υπόθεσης;

στ)Αν σας δηλώσω ότι οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε θα μπορέσω να απαντήσω, δημόσια βέβαια και όχι ιδιωτικά, σε όλες αυτές τις ερωτήσεις με αποδείξεις και άπειρα στοιχεία τι έχετε να πείτε τώρα για τις δηλώσεις σας και τις γνώσεις σας;

Κλείνοντας μια και φαντάζομαι ότι δεν θα κάνετε το λάθος να με προκαλέσετε θα σας δώσω το χρόνο να ανακαλέσετε δημόσια τις δηλώσεις σας πριν κάνω εγώ τι δικές μου. Μέχρι τότε όμως σας πληροφορώ ότι θα κοινοποιήσω το e-mail μου αυτό στα ΜΜΕ μια και δεν είναι μια μεταξύ μας διαφορά αλλά ένα θέμα που ενδιαφέρει τόσο εμάς στην Ελλάδα όσο και τον υπόλοιπο κόσμο.

Παυσανίας

Υ.Γ Θα μου επιτρέψετε να σας συστηθώ με ψευδώνυμο μια και η δημοσιότητα δεν είναι το ζητούμενο

Υ.Γ 2.Θα μπορούσα να σας ρωτήσω ακόμη που τοποθετείτε τους Μελάντιους σκοπέλους ή γιατί τα κύματα στην Κρήτη είναι βουνά ή ακόμη γιατί η διαδρομή από την Κρήτη ήταν η ιδανική κατά τον Οδυσσέα για να πάει κατ' ευθείαν στην Ιθάκη; αλλά μάλλον θα περιμένω πολύ για να απαντήσετε με αποδείξεις και όχι άναρθρες κραυγές


Επί τη ευκαιρία,μήπως μπορεί να απαντήσει η κ. υπάλληλος του ΥΠ.ΠΟ.,του οποίου προίσταται ο κ. Αντώνιος Σαμαράς,σε ποιά εποχή αναφέρεται ο "ορίτζιναλ" ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ,όταν γράφει για την Κρητικοπούλα Χρυσόθεμι την κόρη του Καρμάνορος,η οποία πρώτη νίκησε στον αγώνα μουσικής στα ΠΥΘΙΚΑ στους Δελφούς;

[5] χρόνῳ δὲ ὕστερον καὶ Πυθὼ τὴν πόλιν, οὐ Δελφοὺς μόνον ἐκάλεσαν οἱ περιοικοῦντες, καθὰ καὶ Ὁμήρῳ πεποιημένα ἐν καταλόγῳ Φωκέων ἐστίν. οἱ μὲν δὴ γενεαλογεῖν τὰ πάντα ἐθέλοντες παῖδα εἶναι Δελφοῦ Πύθην καὶ ἀπὸ τούτου βασιλεύσαντος γενέσθαι τῇ πόλει τὸ ὄνομα ἥγηνται: λόγος δὲ ὃς ἥκει τῶν ἀνθρώπων ἐς τοὺς πολλούς, τὸν ὑπὸ τοῦ Ἀπόλλωνος τοξευθέντα σήπεσθαί φησιν ἐνταῦθα, καὶ διὰ τοῦτο ὄνομα τῇ πόλει γενέσθαι Πυθώ: πύθεσθαι γὰρ δὴ τὰ σηπόμενα οἱ τότε ἔλεγον, καὶ τοῦδε ἕνεκα Ὅμηρος πεποίηκεν ὡς ἡ τῶν Σειρήνων νῆσος ἀνάπλεως ὀστῶν εἴη, ὅτι οἱ τῆς ᾠδῆς αὐτῶν ἀκούοντες ἐπύθοντο ἄνθρωποι. [6] τὸν δὲ ἀποθανόντα ὑπὸ τοῦ Ἀπόλλωνος ποιηταὶ μὲν δράκοντα εἶναι καὶ ἐπὶ τῷ μαντείῳ φύλακα ὑπὸ Γῆς τετάχθαι φασί: λέγεται δὲ καὶ ὡς Κριοῦ δυναστεύοντος ἀνδρὸς περὶ Εὔβοιαν παῖς γένοιτο ὑβριστής, καὶ ἐσύλησε μὲν τοῦ θεοῦ τὸ ἱερόν+, ἐσύλησε δὲ καὶ οἴκους ἀνδρῶν εὐδαιμόνων. ὡς δὲ ἐπεστράτευε καὶ δεύτερον, ἐνταῦθα οἱ Δελφοὶ τὸν Ἀπόλλωνα ἱκέτευον ἀμῦναί σφισι τὸν ἐπιόντα κίνδυνον: [7] καὶ ἡ Φημονόη πρόμαντις τηνικαῦτα οὖσα ἐν ἑξαμέτρῳ σφίσιν ἔχρησεν:
ἀγχοῦ δὴ βαρὺν ἰὸν ἐπ' ἀνέρι Φοῖβος ἐφήσει
σίντῃ Παρνησσοῖο: φόνου δέ ἑ Κρήσιοι ἄνδρες
χεῖρας ἁγιστεύουσι: τὸ δὲ κλέος οὔ ποτ' ὀλεῖται.

VII. ἔοικε δὲ ἐξ ἀρχῆς τὸ ἱερὸν τὸ ἐν Δελφοῖς ὑπὸ ἀνθρώπων ἐπιβεβουλεῦσθαι πλείστων ἤδη. οὗτός τε ὁ Εὐβοεὺς λῃστὴς καὶ ἔτεσιν ὕστερον τὸ ἔθνος τὸ Φλεγυῶν, ἔτι δὲ Πύῤῥος ὁ Ἀχιλλέως ἐπεχείρησεν αὐτῷ, καὶ δυνάμεως μοῖρα τῆς Ξέρξου, καὶ οἱ χρόνον τε ἐπὶ πλεῖστον καὶ μάλιστα τοῦ θεοῦ τοῖς χρήμασιν ἐπελθόντες οἱ ἐν Φωκεῦσι δυνάσται, καὶ ἡ Γαλατῶν στρατιά. ἔμελλε δὲ ἄρα οὐδὲ τῆς Νέρωνος ἐς πάντα ὀλιγωρίας ἀπειράτως ἕξειν, ὃς τὸν Ἀπόλλωνα πεντακοσίας θεῶν τε ἀναμὶξ ἀφείλετο καὶ ἀνθρώπων εἰκόνας χαλκᾶς.

[2] ἀρχαιότατον δὲ ἀγώνισμα γενέσθαι μνημονεύουσι καὶ ἐφ' ᾧ πρῶτον ἆθλα ἔθεσαν, ᾆσαι ὕμνον ἐς τὸν θεόν: καὶ ᾖσε καὶ ἐνίκησεν ᾄδων Χρυσόθεμις ἐκ Κρήτης, οὗ δὴ ὁ πατὴρ λέγεται Καρμάνωρ καθῆραι Ἀπόλλωνα. Χρυσοθέμιδος δὲ ὕστερον Φιλάμμωνά τε ᾠδῇ μνημονεύουσι νικῆσαι καὶ ἐπ' ἐκείνῳ Θάμυριν τὸν Φιλάμμωνος. Ὀρφέα δὲ σεμνολογίᾳ τῇ ἐπὶ τελεταῖς καὶ ὑπὸ φρονήματος τοῦ ἄλλου καὶ Μουσαῖον τῇ ἐς πάντα μιμήσει τοῦ Ὀρφέως οὐκ ἐθελῆσαί φασιν αὐτοὺς ἐπὶ ἀγῶνι μουσικῆς ἐξετάζεσθαι.
(Παυσανίας,Φωκικά,Λοκρών Οζόλων)


1 σχόλιο: