14 Δεκεμβρίου 2010

Ο Κώστας Ηλιάκης θυσιάστηκε στις 23-5-2006.Μη βεβηλώνετε άλλο τη μνήμη του.Αν δεν έχετε μνήμη μη γράφετε!




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ : Ο Κώστας Ηλιάκης γεννήθηκε στα Χανιά στις 15 Αυγούστου 1970. Ήταν ο τέταρτος γιος του οδηγού φορτηγού αυτοκινήτου, Ιωάννη και της οικοκυράς Ειρήνης Ηλιάκη. Μαθήτευσε στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων .Σεμνός, χαμηλών τόνων αλλά παράλληλα μεθοδικός και ψύχραιμος κάτω από οιασδήποτε συνθήκες, έχοντας από την νεαρή του ηλικία αγάπη για το αεροπλάνο, πετυχαίνει το 1989 την είσοδο του στην Σχολή Ικάρων την οποία είχε μόνη επιλογή στο Μηχανογραφικό για την συμμετοχή στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Επιμελής Ίκαρος , ορκίζεται Ανθυποσμηναγός το καλοκαίρι του 1993 και τοποθετείται στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος για να ολοκληρωθεί η πτητική του εκπαίδευση με αεροσκάφη Τ2. Κατόπιν τοποθετήθηκε στην 115 ΠΜ , 340 Mοίρα Βομβαρδισμού στα αεροσκάφη Α7 Corsair. Στην διάρκεια αυτών των ετών φοιτά σε διάφορα Σχολεία της ΠΑ , όπως το σχολείο Όπλων και Τακτικής ( TOP GUN ), αποφοίτησε το Πρόγραμμα Τακτικής Ηγεσίας και λόγω του υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης του διακρινόταν σε όλα τα είδη αποστολών. Αυτά σε συνδυασμό με τις ικανότητες και την ευσυνειδησία του τον καθιστούν έναν από τους ποιο ικανούς επαγγελματίες στον χώρο του και έτσι επιλέχθηκε το 2002 ,να αποτελέσει μέρος του πυρήνα των 10 Ιπταμένων οι οποίοι στάλθηκαν για εκπαίδευση στα νέα F-16 Block 52+ στις ΗΠΑ.
Ολοκληρώνει την εκπαίδευση και επιστρέφει στην Ελλάδα, στην 347 Μοίρα στην Αγχίαλο μέχρι να έλθουν τα νέα Αεροπλάνα στην 115 ΠΜ. Μετά από 8 μήνες, τον Ιούνιο του 2003 παίρνει μετάθεση για την 340 Μοίρα, την αγαπημένη του «Αλεπού», όπου αποκτά επιπλέον εμπειρία στην αναχαίτιση με τα νέα F-16 Block 52+., συμμετέχει στον σχεδιασμό και εκτέλεση Επιχειρήσεων την νύκτα και είναι παράλληλα εκπαιδευτής αέρος
Αργότερα για Επιχειρησιακές ανάγκες της 115 ΠΜ, τοποθετήθηκε στην αδελφή μοίρα , την 343 , από την οποία και ξεκίνησε την διατεταγμένη αποστολή της αναγνώρισης και αναχαίτισης του Τουρκικού κατασκοπευτικού σχηματισμού που είχε εισέλθει στο FIR Αθηνών, στη διάρκεια της οποίας θυσιάστηκε στις 23-5-2006.

Άφησε δύο ανήλικα αγγελούδια, την Μαριλένα και τον Γιάννη.
Ακόμη περισσότερα για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και επαγγελματία γνωρίζουν οι συνάδελφοι και φίλοι του που συνεργάστηκαν μαζί του στο έδαφος και στον αέρα.Πηγή.


Δείτε εδώ ποιά ημερομηνία γράφουν και την οποία αναμασούν σχεδόν ΟΛΟΙ,προσβάλλοντας τη μνήμη του ΗΡΩΑ.Ενώ το News Bomb.gr γράφει τη σωστή ημερομηνία.Δείτε εδώ

Δείτε και το ξεσάλωμα των Τούρκων,ελλείψει Ελλήνων πολιτικών... TA NEA On-line - Οι Τούρκοι ζητάνε και τα ρέστα για τον θάνατο του ...

Δείτε το θράσος του Τούρκου πιλότου...Τούρκος πιλότος: «Πως έριξα τον Ηλιάκη»


«Ζήτησα από τον Ηλιάκη να απομακρυνθεί από τον σχηματισμό μας, ενώ με κατάλληλο ελιγμό τον εγκλωβίζω στο δικό μου σύστημα ραντάρ των πυραύλων μου. Ο ένας πιλότος δεν έφυγε, συνεννοήθηκα με τον συμπολεμιστή μου στο δεύτερο αεροπλάνο και αντιμετώπισα την κατάσταση με εκτόξευση πυραύλου. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπόλυσε και αυτός έναν πύραυλο και βρήκε τον συνάδελφό μου χειριστή στο RF-4 στο φτερό και τον κατέρριψε».

Αυτά είπε ο Τούρκος...κι έτσι τώρα ξεφτυλισμένοι πολιτικοί μαζί με τις ορντινάτσες σας μπορείτε να πάτε να αυτοκτονήσετε...  
 
Και διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο,που αναμασούν όλοι,άλλοι δίνοντας την πηγή και άλλοι δείχνοντας τάχα σαν δικό τους!
Τι πραγματικά συνέβη νοτίως της Καρπάθου.Πως κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης. Πηγή: Τι πραγματικά συνέβη νοτίως της Καρπάθου.

του Σπύρου Βάιλα

μέλους της Ομάδας Κοινοβουλευτικού Ελέγχου (ΟΚΕ) του ΛΑ.Ο.Σ. για το Υπουργείο Πολιτισμού || 27. Μαΐου 2006 | 18.43
Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απολέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων. Το ότι είναι όλοι τους «καραγκιόζηδες» κατά δήλωση του βουλευτή Κεφαλογιάννη δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους απέναντι στο Έθνος.
Ας έρθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών.

Την Τρίτη 23 Μαΐου το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από την βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει. Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.

Συνέβη λοιπόν αερομαχία και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.
Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Κατ' αρχήν ο Αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα, οι εφημερίδες την επομένη έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.
Έπειτα ο Φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία μικρότερη δεύτερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Ακριβώς, επειδή ο άλλος Έλληνας πιλότος τον βρήκε στο φτερό για αυτό είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πρόλαβε να ενεργοποιηθεί το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;
Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στην δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές» σε αντίθεση με την σημερινή συνεχώς καλλιεργούμενη «ελληνοτουρκική φιλία».
Γιατί βρέθηκαν στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300 κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε και για αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Αγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει ότι είδε τα πάντα, αφού είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.
Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Για αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα.  Δεν είναι δε καθόλου απίθανο τώρα που η κ. Μπακογιάννη θα πάει στην Τουρκία, να επισκεφθεί τον Τούρκο πιλότο για να δει πως είναι η υγεία του και να του ζητήσει συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε.
Οι αφιλότιμοι και ανελλήνιστοι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συρρικνώνουν τα κυριαρχικά του δικαιώματα, καθιστώντας τον συμμέτοχο σε αυτά που ήδη του ανήκουν και για τα οποία έχει καταβάλλει βαρύ φόρο αίματος για να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητα τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας και όχι μόνον, δεν έχει όρια. Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.
Ο ήρωας Κ. Ηλιάκης έπεσε υπέρ πατρίδος εκτελώντας το καθήκον του σαν πιστός και φιλότιμος στρατιώτης, στις επάλξεις του Αιγαίου σαν Έλληνας. Τον κλείνουμε και αυτόν μέσα στις καρδιές μας μαζί με τους άλλους ήρωες συναδέλφους του: Ν. Σαλμά, Χρ. Καραθανάση, Π. Βλαχάκο και Εκ. Γιαλοψό.



 Κι εδώ δείτε τι έγραφε ο ΣΤΟΧΟΣ το Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2008 για τον Πτέραρχο κ. Γ. Νταβρή(και όχι Ντάβρη).Την επίμαχη χρονική στιγμή που συνέβη η κατάρριψη από τους Τούρκους του F-16 του Ηλιάκη, ο Πτέραρχος Νταβρής ήταν Υπαρχηγός του ΑΤΑ(Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας).
ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΗΣ Π.Α. ΗΛΙΑΚΗ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ ΝΤΑΒΡΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο… «ΒΑΡΥΜΑΓΚΑΣ»;

ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΥΠ.ΕΘ.Α

... Περίεργα «παιχνίδια» φαίνεται ότι παίζουν κάποιοι άνθρωποι που βρίσκονται στο… «περιβάλλον» του «βαρύμαγκα»! Διότι, πως αλλιώς να εξηγήσουμε την πληροφορία που μας έδωσαν κατά την διάρκεια του περασμένού Σαββατοκύριακου, Ελληνόψυχοι Αξιωματικοί πως ο… «βαρύμαγκας» αρνείται να δεχτεί εδώ και αρκετούς μήνες τον Πτέραρχο κ. Γ. Ντάβρη.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως ο εν λόγω Πτέραρχος πιέζει εδώ και μήνες για να δει τον «βαρύμαγκα» Υπουργό, προκειμένω να τον ενημερώσει για θέματα που άπτονται την ασφάλεια των πτήσεων των Πολεμικών μας Αεροσκαφών
και συγκεκριμένα θέματα που σχετίζονται με λεπτομέρειες πολύ σημαντικές για τα γεγονότα της πτώσης και της κατάρριψης από τους Τούρκους του F-16 του ηρωικού Ηλιάκη πάνω από την Κάρπαθο. Απ' ότι φαίνεται ο Πτέραρχος γνωρίζει πολλά. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι την επίμαχη χρονική στιγμή που συνέβη η κατάρριψη από τους Τούρκους του F-16 του Ηλιάκη, ο Πτέραρχος Ντάβρης ήταν Υπαρχηγός του ΑΤΑ. Λόγω θέσεως, λοιπόν, γνωρίζει πολλά πράγματα και καταστάσεις… Αλλά, όταν προσπάθησε εκείνη την εποχή να θέσει το όλο θέμα στους προϊσταμένους του, αντιμετώπισε εχθρικότητα, η οποία προερχόταν από «ποικιλόχρωμες πολιτικάντικες» παρεμβάσεις. Έτσι, μετά από λίγο καιρό, οδηγήθηκε στην… «αποστρατεία». Δηλαδή, τι πρέπει να γίνει εδώ; Να βγει ο Πτέραρχος και να γράψει κανένα κείμενο στον «ΣΤΟΧΟ»; Η μήπως να αρχίσουμε εμείς να αποκαλύπτουμε τα όσα ξέρουμε για το θέμα; Αλλά ξεχάσαμε… Συγνώμη, το ξεχάσαμε. Τώρα ο… «βαρύμαγκας» είναι απασχολημένος με τα εσωκομματικά της Ν.Δ.! Αν είναι δυνατόν να ασχολείται τώρα με θέματα που άπτονται της Εθνικής μας Ασφάλειας! Αλλά επί του θέματος θα επανέλθουμε πολύ σύντομα…
"ΣΤΟΧΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου