Η Εκκλησία, επιτέλους, ας αρθεί στο ύψος των περιστάσεων !
Γράφει: Ιωάννης (Ίων) Καρακώστας, συγγραφέας
Σεβάσμιοι Ιεράρχες, αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων και, αν αγαπάτε αληθινά τη Μάνα Ελλάδα, δώστε την εκκλησιαστική περιουσία στο Λαό, για να αντιμετωπιστεί η σημερινή κρίση. Ένα μεγάλο τμήμα του λαού βιώνει στη φτώχεια και στη δυστυχία και δη η νεολαία μας, που μαστίζεται από την ανεργία. Εσείς δεν συγκινείστε μπροστά στην κρίση που βιώνει ο λαός μας; Ανοίξτε, λοιπόν και εσείς απλόχερα τις καρδιές σας και αγκαλιάστε το λαό, προσφέροντάς του λίγη στοργή και ανακούφιση.
Εσείς ποιον θεό λατρεύετε; Το θεό Αγάπη ή το θεό Μαμμωνά; Διότι «ο θεός δεν είναι αγάπη, αλλά η Αγάπη θεός».
Ας μας πει κάποιος που να μας πείσει: Τι μας χρειάζονται οι εκκλησίες με τους παπάδες; Τι προσφέρει στην κοινωνία μια κάστα ανθρώπων, που μονοπωλούν το θεό, για προσωπικά τους οφέλη και για ίδια, της κάστας, συμφέροντα; Εκείνο που δεν καταλαβαίνουμε όλοι όσοι έχουμε άλλη άποψη για το παπαδαριό, είναι:Γιατί να υπάρχουν παπάδες, με οργανωμένη πίστη, εκκλησίες, μέλη και πιστούς, με τεράστιες περιουσίες, μοναστήρια, που να τρέφονται οι κηφήνες καλόγεροι; Σε τι είναι χρήσιμα τα μοναστήρια; Τι έργο προσφέρουν στην κοινωνία; Οι ίδιοι είναι αντικοινωνικοί και μόνο για τον εαυτό τους ενδιαφέρονται. Γιατί το κράτος να πληρώνει μισθούς σε ανθρώπους που δεν προσφέρουν καμιά υπηρεσία; Τι υπηρεσίες προσφέρουν οι παπάδες; Θα μας πούνε: Μας βαφτίζουν, μας παντρεύουν, μας θάβουν, κάθε Κυριακή και γιορτή κάνουν λειτουργίες στις εκκλησίες, όπου εκεί προσευχόμαστε, μας προσφέρουν φιλανθρωπικό έργο, διατηρώντας πολλά ιδρύματα και γι’ αυτό δεν πρέπει να φορολογείται η τεράστια περιουσία της εκκλησίας από το κράτος, από το οποίο, όμως, αμείβονται και θα έπρεπε, ως κρατικοί υπάλληλοι, να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, χωρίς καμιά άλλη αμοιβή. Αλλά, γιατί τα κάνουν αυτά; Τα κάνουν για την πάρτη τους και όχι για τους πιστούς, τους οποίους θέλουν να μαζεύουν στις εκκλησίες για να δίνουν τον οβολό τους. Αυτό λέγεται έμμεση δωροδοκία σε διορισμένους κρατικούς υπάλληλους, που πέρα από το μισθό τους, εισπράττουν παράνομα, για τα βαφτίσια, τους γάμους, τις κηδείες, κάνουν εράνους στους ναούς και πολλά άλλα αφανή «τυχερά», που έχουν. Δηλαδή, γιατί τους πληρώνει ο λαός; Τι του προσφέρουν; Πνευματικό, τάχα, έργο! Όχι, τίποτα δεν του προσφέρουν ή μάλλον του προσφέρουν αέρα κοπανιστό! Ο κάθε άνθρωπος, γιατί πρέπει να πηγαίνει στην εκκλησία, ενώ μπορεί να προσεύχεται στο θεό και στο σπίτι του; Το θεό τον έχει ο καθένας μας μέσα του και δεν χρειάζεται να τον υποδεικνύουν άλλοι. Το «/εν εκκλησίαις ευλογείτε τον θεόν»/ είναι των παπάδων εφεύρημα εκ του πονηρού, για να εισπράττουν τον οβολό από τους πιστούς, με το δίσκο που βγάζουν και τα κεριά που τα πουλάνε δυο και τρεις φορές τα ίδια. Τι χρειάζονται οι εκκλησίες, που είναι γεμάτη η ελληνική επικράτεια; Πόσα χρήματα χρειάζονται για να κτίζονται αυτοί οι μεγαλοπρεπείς ναοί, που δεν εκπληρώνουν κανένα κοινωνικό σκοπό; Αν, αντί των ναών, κτίζονταν σχολεία, για να μορφώνονται τα παιδιά, δεν θα ήταν καλύτερα; Αρκετά ακριβά τον πληρώνουμε το θεό, χωρίς να τον γνωρίζουμε τι πράγμα είναι και αυτός!
Οι ναοί δεν χρειάζονται και θα πρέπει να γίνουν σχολεία και ευαγή του κράτους ιδρύματα.
Στους ισχυρισμούς του ιερατείου απαντούμε: Δεν είναι δική σας δουλειά, ούτε να μας βαφτίζετε, ούτε να μας παντρεύετε, ούτε να μας θάβετε, ούτε να κάνετε φιλανθρωπικό έργο, ούτε τίποτα απ’ όλα αυτά και άλλα πολλά, που κάνετε και δεν πρέπει να κάνετε. Όλα αυτά ανήκουν στη λειτουργία της Πολιτείας, η οποία σκανδαλωδώς σας επιτρέπει και στο λαό που σας ανέχεται να τον κοροϊδεύετε. Να πάτε να δουλέψετε σε διάφορα άλλα επαγγέλματα και να αφήσετε το «επάγγελμα» του παπά. Αυτό δεν είναι επάγγελμα, ούτε λειτούργημα, όπως το ονομάζεται. Είναι καταφύγιο των τεμπέληδων, που πουλάνε θεοπιστία και θεοσέβεια και μούσι στους πιστούς.
Γι’ αυτό θα πρέπει από εδώ και στο εξής:
1) Οι κληρικοί να μην είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή αν είναι, δεν θα πρέπει να πληρώνονται επιπλέον για τις υπηρεσίες, που προσφέρουν στους πιστούς ή να τους πληρώνουν οι πιστοί, που θέλουν να θρησκεύονται. Εξάλλου, θα πρέπει, όσοι θέλουν να θρησκεύονται, αυτοί να πληρώνουν φόρους για τη μισθοδοσία των παπάδων και όχι και όσοι είναι άθρησκοι.
2) Η εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία, με νόμο, να περιέλθει στο κράτος και αυτή να διανεμηθεί στους ακτήμονες καλλιεργητές γης, σε πολύτεκνες και άστεγες οικογένειες, σε φτωχούς ανθρώπους, που δεν έχουν κλήρο γης.
3) Οι δωρεές ακίνητης περιουσίας στην εκκλησία και στα μοναστήρια από πιστούς να είναι /άκυρες/, διότι η γη ανήκει στο κράτος και όχι στα θρησκευτικά ιδρύματα.
4) Όποιος έχει την τρέλα ή συμφέρον να μονάζει, δεν θα μονάζει σε βάρος του κοινωνικού συνόλου, σε κοινόβια μοναστήρια, που να μην φορολογούνται από το κράτος, αλλά σε κτήμα, που ο ίδιος να αγοράζει και να το μετατρέψει σε μοναστήρι για τον εαυτό του και να φορολογείται, όπως όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες.
5) Το κράτος να διαχωριστεί τελείως από την εκκλησία και ο ισχυρισμός ότι, τάχα, ο κλήρος προσέφερε μεγάλες υπηρεσίες στους Αγώνες του έθνους, ιστορικά αυτό δεν είναι ακριβές ή και, αν προσέφεραν ορισμένοι κληρικοί, αυτοί ήταν υποχρεωμένοι, ως Έλληνες, να υπηρετήσουν την ιδέα της πατρίδας και δεν ήταν έργο της επίσημης εκκλησίας. Επίσης, ο ισχυρισμός ότι διώκεται η εκκλησία και κινδυνεύει η πατρίδα και ο ελληνισμός, είναι ψευτοδίλημμα, διότι η ιουδαϊκή - χριστιανική θρησκεία είναι ο νεκροθάφτης του ελληνικού πολιτισμού και θα πρέπει ο Ελληνισμός, σήμερα, να επανεξετάσει τη θέση του απέναντι σε μια θρησκεία, που δεν είναι συμβατή με τα συμφέροντα του Ελληνισμού. Οι Διδαχές της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και του Ελληνικού πολιτισμού είναι κατά πολύ Ανώτερες και Υψηλότερες από εκείνες του χριστιανισμού. Για παράδειγμα, το Ολυμπιακό και το Αμφικτυονικό ιδεώδες, ενώνει φιλικά όλους τους λαούς του κόσμου, πέρα από φυλή, γλώσσα, θρησκεία ή άλλη ιδεολογία, ενώ ο χριστιανισμός και κάθε θρησκεία, δεν ενώνει, αλλά χωρίζει τους λαούς, σε πιστούς ή οπαδούς και μη ή σε καλούς και κακούς, σε αμαρτωλούς και αναμάρτητους, σε αυτούς που πληρώνουν και αγοράζουν μια θέση στον «παράδεισο» και σε εκείνους, που δεν μπορούν να πληρώνουν και πάνε στο πυρ της κολάσεως.
2) Η εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία, με νόμο, να περιέλθει στο κράτος και αυτή να διανεμηθεί στους ακτήμονες καλλιεργητές γης, σε πολύτεκνες και άστεγες οικογένειες, σε φτωχούς ανθρώπους, που δεν έχουν κλήρο γης.
3) Οι δωρεές ακίνητης περιουσίας στην εκκλησία και στα μοναστήρια από πιστούς να είναι /άκυρες/, διότι η γη ανήκει στο κράτος και όχι στα θρησκευτικά ιδρύματα.
4) Όποιος έχει την τρέλα ή συμφέρον να μονάζει, δεν θα μονάζει σε βάρος του κοινωνικού συνόλου, σε κοινόβια μοναστήρια, που να μην φορολογούνται από το κράτος, αλλά σε κτήμα, που ο ίδιος να αγοράζει και να το μετατρέψει σε μοναστήρι για τον εαυτό του και να φορολογείται, όπως όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες.
5) Το κράτος να διαχωριστεί τελείως από την εκκλησία και ο ισχυρισμός ότι, τάχα, ο κλήρος προσέφερε μεγάλες υπηρεσίες στους Αγώνες του έθνους, ιστορικά αυτό δεν είναι ακριβές ή και, αν προσέφεραν ορισμένοι κληρικοί, αυτοί ήταν υποχρεωμένοι, ως Έλληνες, να υπηρετήσουν την ιδέα της πατρίδας και δεν ήταν έργο της επίσημης εκκλησίας. Επίσης, ο ισχυρισμός ότι διώκεται η εκκλησία και κινδυνεύει η πατρίδα και ο ελληνισμός, είναι ψευτοδίλημμα, διότι η ιουδαϊκή - χριστιανική θρησκεία είναι ο νεκροθάφτης του ελληνικού πολιτισμού και θα πρέπει ο Ελληνισμός, σήμερα, να επανεξετάσει τη θέση του απέναντι σε μια θρησκεία, που δεν είναι συμβατή με τα συμφέροντα του Ελληνισμού. Οι Διδαχές της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και του Ελληνικού πολιτισμού είναι κατά πολύ Ανώτερες και Υψηλότερες από εκείνες του χριστιανισμού. Για παράδειγμα, το Ολυμπιακό και το Αμφικτυονικό ιδεώδες, ενώνει φιλικά όλους τους λαούς του κόσμου, πέρα από φυλή, γλώσσα, θρησκεία ή άλλη ιδεολογία, ενώ ο χριστιανισμός και κάθε θρησκεία, δεν ενώνει, αλλά χωρίζει τους λαούς, σε πιστούς ή οπαδούς και μη ή σε καλούς και κακούς, σε αμαρτωλούς και αναμάρτητους, σε αυτούς που πληρώνουν και αγοράζουν μια θέση στον «παράδεισο» και σε εκείνους, που δεν μπορούν να πληρώνουν και πάνε στο πυρ της κολάσεως.
Σεβάσμιοι Ιεράρχες, αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων, αλλάξτε γνώμη και απόφαση και δώστε την περιουσία στο λαό. Αυτό το θέλει και ο θεός, εκτός, αν εσείς λατρεύετε άλλον θεό, τον θεό μαμμωνά. Οι φορολογούμενοι πολίτες σας πληρώνουν καλά. Είστε υπάλληλοι και υπηρέτες του λαού και όχι του θεού. Από πού θα βρει το κράτος να σας πληρώνει, αν εσείς, με διάφορες δικαιολογίες, αρνείστε να φορολογείται η εκκλησιαστική περιουσία; Γιατί να έχει περιουσία η εκκλησία; Αν ζούσε ο Χριστός θα σας έδιωχνε με τη ράβδο του και θα σας έλεγε: « Ουαί γραμματείς και φαρισαίοι, ποιήσατε τον οίκον του πατρός μου (θεού), οίκον εμπορίου». Πως, λοιπόν, το δέχεται η συνείδησή σας, να φορολογούνται οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι με μικρά εισοδήματα και εσείς να θέλετε να αποφύγετε τη φορολογία μιας τεράστιας περιουσίας που διαθέτει η εκκλησία; Μας λέτε ότι επιτελείτε φιλανθρωπικό έργο. Το φιλανθρωπικό έργο, που ισχυρίζεστε ότι κάνει η εκκλησία, δεν ανήκει στη δική της αρμοδιότητα, αλλά στην πρόνοια του κράτους, που, αν η εκκλησιαστική περιουσία περιέλθει όλη στο κράτος, δεν χρειάζεται να προσφέρει η εκκλησία κανένα φιλανθρωπικό έργο. Άλλωστε, η φιλανθρωπία, για να είναι φιλανθρωπία, σημαίνει πως ο φιλάνθρωπος δίνει από το υστέρημά του ή από περίσσευμά του, χωρίς να ζητά να τον απαλλάσσει το κράτος απ’ τη φορολογία. Διότι αυτό δεν λέγεται φιλανθρωπία, αλλά αποφυγή από τη φορολογία, με επικάλυμμα τη φιλανθρωπία. Δηλαδή θέλετε με ξένα κόλλυβα να κάνετε μνημόσυνο. Σεβάσμιοι Ιεράρχες, επιτέλους, αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων και, αν αγαπάτε αληθινά την Ελλάδα και το λαό της, δώστε την εκκλησιαστική περιουσία στο Λαό, για να αντιμετωπιστεί η σημερινή κρίση.
Αθήνα, 1η Φλεβάρη 2011.
Ε... ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΙΟΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΡΑΧΜΟΦΟΝΙΑΔΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΠΟΞΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ...ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ...ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΟΥΓΚΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ >>>ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΤΟΥΣ.
ΤΖΑΜΠΑ ΟΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ.
ΤΩΡΑ.. ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφή