07 Αυγούστου 2011

Κάτω από συνθήκες Κοινοβουλευτικης και Θεοκρατικης Δικτατοριας στο Εβραιστάν της σήμερον

 Από το μπλοκ

Οι αλλαγές που είναι προγραμματισμένες απο τα δύο κόμματα εξουσίας ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., είναι εκ των πραγμάτων παραπλανητικές και θνησιγενείς!



Μια ανάλυση του Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Δόκτορος πτυχιούχου μηχανικού
Υφηγητoυ Πολυτεχνείου Ααχεν Γερμανιας
Dimitris N. Adamopoulos
Eschersheimer Ldstr. 445
D-60431 Frankfurt am Main
  
Καποιοι πρέπει να βρουν το θαρρος και να διατυπωσουν ορισμενες αληθειες για θεματα, για τα οποία μονο ψευδη και μισολογα λεγονται ‘η συγκεχυμενες απόψεις και σκοπημοτητες κυριαρχουν. Καποιοι πρεπει να ξεσκεπασουν τις συγκαλυψεις που γινονται με την βοηθεια της Δικαιοσυνης των Αχτιναμεδων, δηλαδη με τον πυλωνα μιας σαθρης και σαχλης δημοκρατιας, λογω υπεροχης δυναμεως και πολιτικης ισχυος και χρηματος. Καποιοι πρεπει να ξεσκεπασουν την γυμνη πραγματικοτητα, ότι από τα παρασκηνια παραφρονες και υπηρετες των Χαζαραιων Εβραιων, που αντιπροσωπευουν τον διεθνη πολιτικο Σιωνισμο, κυβερνουν την Ελλαδα. Σε λιγο με τα δημοψηφισματα θα ανοιξουν ένα παραθυρο για εκτονωση της λα’ι’κης δυσαρεσκειας.

Στο κρατίδιο του Εβρα’ι’σταν ζουν δυο διαφορετικοι και αντιθετοι κοσμοι. Από την μια πλευρα ο κόσμος που πλητεται από ανεργια, απολυσεις, τρομοκρατια και εξευτελισμους στους χώρους εργασιας, ανασφαλιστη εργασια, μερικη απασχοληση, προσωρινη απασχοληση, συνταξεις των 300 ευρω, μισθους των 600 ευρω, συνταξη μετά 40 χρονια εργασιας, και εάν, ο φοβος και η αγωνια για το αυριο κ.α., δηλαδη, ο κοσμος που αποτελει την πλειοψηφια των Ρωμιων.

Και από την άλλη πλευρά μια μειοψηφια αποτελουμενη από τον κόσμο των οικογενειακων
κρυπτοδυναστειων της πολιτικης, των τραπεζιτων, της καστας των ανδρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες, των επενδυτων, των κερδοσκοπων και εφοπλιστων, των πολυτελων επαυλων, των ιδιωτικων τζετ, των θαλαμηγων, της Μυκονου, του Κολωνακιου και της Εκαλης, δηλαδή ενας κόσμος σπαταλης, χλιδης, σαπιλας και παρακμης, ενας κόσμος που στην πλειονοτητα του αποτελειται από τους επιγονους των Τουρκοκοτζαμπασηδων, Καλλικαντζαρων, Τζορμπασηδων, Κεχαγιαδων και αλλων Τουρκογυφτων, ενας κόσμος ομογαλακτων απαταιωνων που πρέπει να ξεριζωθη αιματερα από τον τοπον μας, εάν πραγματι θελουμε να σωσουμε την πατριδα μας.

Η επισημη ιδεολογια του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης δεν στηριζεται σε αρχαιοελληνικες αξιες, δεν στηριζεται στην επιστημη, στην δημοκρατια, στην ελευθερια της σκεψης, στον στοχασμο, στην φιλοσοφια, στην ερευνα, στο θεατρο, στον αθλητισμο, δηλαδη στην ελληνικοτητα, αλλά στην κατεργασια της δουλειας των συνειδησεων, στα εβρα’ι’κα σκουπίδια ως στην βυζαντινη ορθοδοξη παραδοση και σε ένα εκκεντρικο κρατισμο, γνωστον ως Ρωμιοσυνη. Η Ρωμιοσυνη αυτή ξεχασε τους αδικοχαμενους νεκρους της πατριδας μας και εκανε τους μεγαλυτερους δολοφονους της ανθρωποτητας νταβατζηδες της.
 
Η καστα των ανθρωπων της θεοκρατιας που φορουν μαυρες φουστες γιορτασε την 1η Αυγουστου 2011 τους σφαγεις των Ελληνων, τους Εβραιους Μακκαβεους ! Πολύ λιγοι από τους Ρωμιους γνωριζουν ότι η 13η Αυγουστου 2011 είναι η επετειος των μαχων στον Μαραθωνα το 490 π.Χ., η 20η Αυγουστου 2011 η επετειος της μαχης των Θερμοπυλων το 480 π.Χ. και η 29η Αυγουστου 2011 η επετειος της μαχης των Πλαταιων το 479 π.Χ. Οι ιδεολογικες καταβολες του αχρηστου αυτου κρατιδιου βρισκονται στους πρωτους βυζαντινους αιωνες, στην εποχη του μεγαλου μισους και του ολοκληρωτικου διωγμου παντος ελληνικου στοιχειου.

Από τότε, τον τοπο μας τον καλυψε βαθυ σκοταδι, οι Μουσες της αληθειας εσιγησαν και οι Έλληνες αρχισαν να περιπιπτουν από σκοτος σε σκοτος. Από τότε οι ανδρες της καστας της θεοκρατιας που φορουν μαυρες φουστες τρεφονται εξ ελληνικων σαρκων  και πινουν το αιμα αυτών και ενεδυουν τον Ναζαρηνεο με φρικαλεον τηβενο. Από τότε που εσιγησε η μελωδος φωνη των Ιεροφαντων της Ελευσινας, της Δωδωνης και των Καβειρων που καταπολεμουσαν ότι παρασιτο δημιουργουνταν στην ανθρωπινη διανοια και διεφθειρε την ανθρωπινη ψυχή, ο κόσμος εχασε την οδο της προοδου. Η καταπαυση του ιερου εργου της Δημητρας υπηρξε δεινο πληγμα κατά της ανθρωποτητας και την εποτισε πολλές πικριες τις οποίες δυστυχως και τωρα ακόμη δεν τις κατανοει. Η Ελευσινα όμως είναι η Δαδα η οποία παρεχει εις το λογικον ανθρωπο φως προς κατανοηση των λειτουργιων του και της αιτιας εκ της οποιας έχει εκπορευθει αυτό.

Η ονομασια «Ελλας» και η επισημη γλωσσα του νεοσυστατου κρατιδιου της Ρωμιοσύνης όπως και τα οραματα των αγωνιστων της Εθνεργεσιας του 1821 δεν καταφεραν να αποτρεψουν τον κοινωνικο και πνευματικο μαρασμο που διατηρειται μέχρι σημερα μαζι με τα μεσαιωνικα μορμολυκεια αξεστων και ελλειματικων ανθρώπων της «πολιτικης», της «θρησκειας» και των «γραμματων» που δημαγωγωντας κρατουν σταθερα στα χερια τους το αβουλο, το ηλιθιο και ευσεβες ποιμνιο των Ρωμιων.

Οι υποκειμενικες συνεπειες του μεταχριστιανικου διχασμου μετατρεψαν τους Έλληνες από φυσικους ψυχοματικους οργανισμους σε φοβισμενα και αφυσικα πλασματα. Σκοπος της εμφανισεως και υπάρξεως του Χριστιανισμου, όπως εδειξαν οι μέχρι σημερα δραστηριοτητες του, ήταν η εξαφανιση του Ελληνισμου, της ελληνικοτητας, του ελληνικου τροπου αντιληψεως της ζωης και του κόσμου από προσωπου Γης. Όταν υπηρχε ο Ελληνισμος, το εβρα’ι’κο κατασκευασμα που λεγεται Χριστιανισμός ήταν ανυπαρκτο. Ο «Ελληνοχριστιανισμος» είναι ένα προ’ι’ον των μαγων της απατης, δηλαδή της καστας των ανδρων της θεοκρατιας που φορουν μαυρες φουστες.

Ο Ελληνισμος και ο Χριστιανισμός συνεπώς είναι πραγματα τελειως ασυμβιβαστα μεταξύ τους. Πνευματικα, ιδεολογικα το μεταξύ τους χασμα είναι αγεφυρωτο. Από την συζευξη αλογου και γα’ι’δουριου θα μπορουσε να γεννηθη μονο  ένα μουλαρι, δηλαδή το σημερινο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης, με Ρωμιους που συμπεριφερονται με ασιατικη νοοτροπια, δηλαδή με νοοτροπια ανελληνιστων, ανιστορητων και απολιτιστων κατοικων του ελληνικου χωρου, που είναι όχι μονο ανυποψιαστοι της Ελληνικής Ιστορίας αλλά και φανατικοι και αδιστακτοι διωκτες της διαφορετικης γνωμης και της ελευθεριας του λογου. Εδώ εδρευει, επαγρυπνα και δρα ως ανθελληνικος εξουσιασμος, ο Χριστιανισμός, αυτή την αποστολή ειχε όταν δημιουργηθηκε το εβρα’ι’κο αυτό κατασκευασμα, και αυτή την αποστολή συνεχιζει να εκτελη χωρίς καμιά διακοπη επί 17 αιωνες μέχρι σημερα. Οι παντος ειδους Χριστιανοι, απολυτως συνδεδεμενοι με τον ιουδα’ι’κο μύθο, ως βάση έχουν το υπερβατικο, που σημαίνει ανθρωποκατασκευασμενο θεο διότι ουδεν στοιχειο του εγκεφαλου έχει τετοιες ιδιότητες, πλην της απατης, όταν η νόηση είναι εξω των φυσικων νομων και διακινωντας αυτούς εξω από την νομοτελεια τους, κατά το δοκουν, περιπιπτει εις την αστειοτητα απολιτιστων λαων που η αγνοια των γύρω από τις επιτευξεις της ελληνικής αρχαιοτητας τους κανει να πιστευουν και να δογματιζονται απομονομενοι.
  
Ο Ρωμιος ως Χριστιανος δεν μπορεί να είναι Ελληνας και ως Ελληνας δεν μπορεί να είναι Χριστιανος. Έτσι ο Ρωμιος πιεζομενος από την ασκηθεισα πανω του πνευματικη και υλικη βια που κρατει εδώ και 1700 χρονια παραμενει ακόμη βαρια και σχιζοφρενικα «αρρωστος» με διχασμενη την συνειδηση του σε Ελληνα και Χριστιανο. Η θεοκρατικη, υποτακτικη, αλογη, μεταφυσικη εβραιογεννης αντίληψη της ζωης και του κόσμου μετετρεψε τον Ελληνα σε Ρωμιο, δηλαδή σε ένα φοβισμενο, μοναχικο, συγκεχυμενο και αφυσικο πλασμα. Η σχιζοειδης αυτή εξελιξη εξουδετερωσε τον Ελληνα ως πρωτογενη ελευθερη και δημιουργικη ψυχοπνευματικη οντοτητα.

Στην εξελιξη αυτή κρυβεται ο λόγος για τον οποίο ο  Ελληνας αποτομα στειρεψε πολιτιστικα και εδώ και 1700 χρονια δεν παρηγαγε τιποτα που να αποτελεση στοιχειο του πανανθρωπινου πολιτισμικου γίγνεσθαι. Όσο παραμένουν οι ιστορικες – ιδεολογικές εκκρεμοτητες και η ανυπαρξια πολιτικης σκεψης και συγκαλυπτονται υστεροβουλιες και ευτελεις σκοπιμοτητες των «ορθοδοξοκεντρικων» του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης, επιτεινεται η κακοδαιμονια του Ελληνισμου, επιδεινωνεται η «σχιζοφρενεια του Ελληνοχριστιανισμου» και γίνεται προ βληματικη η εθνική αυτογνωσια, δηλαδη η μοναδικη προ’υ’ποθεση για να ξεφυγη ο Ρωμιος από την πολιτιστικη στειρωτητα δεκαεπτα αιωνων και να περαση επιτελους και παλι σε φαση νεας ιστορικης δημιουργιας.

Πως θα μπορεσει όμως ο Ρωμιος να απαλλαγη και να απελευθερωθη από αυτήν την αυτοπαγιδευση του ; Πως θα μπορεσει ο Ρωμιος να λειτουργηση ως Έλληνας ; Το να είναι ο Ρωμιος, Χριστιανος, είναι μια υποκειμενικη υποθεση. Το να είναι ο Ρωμιος, Ελληνας, είναι επίσης μια υποκειμενικη υποθεση. Το να εξαναγκαζουν τον Ρωμιο τριτοι να είναι Χριστιανος ‘η Ελληνας είναι μια εξουσιαστικη-δουλοποιητικη υποθεση. Οι θρησκευτικες αντιληψεις ως βιωματικες καταστασεις και συμβολικες απεικονησεις αφορουν στην εποχή που τις γεννα και τις διατηρεί απροσκοπα και γι’αυτο είναι αδυνατο να «αναστηθουν» σε άλλες εποχες. Θα ήταν λαθος η έτσι ονομασθεισα αναβιωση της αρχαιας ελληνικής θρησκείας στην λατρεία των Ολυμπιων θεων να παρεκτραπη και να καταληξη σε κάθε λογης τυπολατρια, μυστικισμο, θεοκρατια.

Δεν γινονται οι Ρωμιοι Έλληνες με το να πνιγωνται στην προγονολατρια και να τελουν τελετες στον Δια, την Αθηνά, τον Ποσειδωνα και την Αφροδιτη ! Δεν γινονται οι Ρωμιοι Έλληνες απλώς αλλαζοντας μαντρι και πηγαινοντας από το χριστιανικο στο δωδεκαθε’ι’στικο. Αυτά είναι λυσεις μονο για ηλιθιούς. Δεν πρέπει οι αναβιωτες να ξεχνουν ότι οι Έλληνες για 17 αιωνες εχουν εμποτιστει με τις θε’ι’κες ασιατικες δεισιδαιμονιες, που εφερε και επεβαλε δια της σπαθης στην Ελλαδα ο χριστιανος Γιαχβε παρ’ολου που οι αρχαιοι Έλληνες ουδεποτε ανεχθηκαν καποια οργάνωση επαγγελματιων κληρικων, καποιο δογμα, καποιο ιερό βιβλιο, καποιον ιεραρχη ‘η εκπροσωπο της θρησκειας. Κινδυνευουν να μιμηθουν εν αγνοια τους ισως, τα ασιατικα προτυπα. Η περιφημη «Αναγεννηση» συνεπώς υπηρξεν μια προσπαθεια αναβιωσης ενός αρχαιοελληνικου προτυπου και όχι του γνησιου Ελληνισμου. Ο γνησιος Ελληνισμος ταυτιζεται προς την μη-αυθεντια, το μη-μοντελλο που δεν υποτασεται σε καμια αυθεντια και είναι η ανεπαναληπτη και μη συναρτημενη και προσαρμοσμενη προς κατι άλλο μοναδικοτητα της ατομικης και ομαδικης συνειδησης.

Ο «Διαφωτισμος» από την άλλη πλευρά είναι μια απαραιτητη φαση πριν από κάθε πραγματικη ιστορικη αλλαγη. Δεν υπαρχει ουσιαστικος σταθμος στην πορεία του ελληνικου εθνους αλλά και της ανθρωποτητας, που να μην είναι συνεπεια ενός προηγηθεντος φαινομενου, με κυρια στοιχεια την θεωρητικη αναζητηση, την πολιτισμικη εξελιξη και την πνευματικη ωριμαση της κοινωνιας. Οι νεοελληνες Διαφωτιστες όμως, επηρεασμενοι από το παράδειγμα της δυτικης Ευρωπης αισιοδοξουσαν, ότι ο μεσαιωνικος βυζαντινισμος με την Επανασταση του 1821 και η νοοτροπια του βυζαντινισμου αυτου θα κατερρεαν νομοτελειακα λόγω της διαδοσης της αρχαιοελληνικής παιδειας. Θεωρουσαν ότι ο Ρωμιος θα μεταμορφωθει ως δια μαγειας από «βυζαντινο υπανθρωπο» σε «συγχρονο πολιτισμενο ανθρωπο», μονο και μονο εάν, μέσω της αρχαιοελληνικής παιδειας, του καταδεικνυονταν οι ιστορικες αιτιες της κακοδαιμονιας του.

Ο Ρωμιος όμως ξερει πολύ καλα να κρυβεται πισω από το βρωμικο δακτυλακι του. Ακομα και εάν στριμωχθει από καποιον Ελληνα με αποδειξεις για τις αιτιες της σημερινης και κηδευομενης κακομοιριας του, αυτός θα παραδεχθει μεν την διαφθορα και διαπλοκη του σημερινου πολιτικου κόσμου και την φεουδαρχια της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες και ότι οι οικονομικα ισχυροι επιγονοι των Τουρκοκοτζαμπασηδων, Καλλικαντσαρων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων συνθετουν μερικες οικογενειες νεοφεουδαρχων μαφιοζων, θα προταξει δε ωμα και απροκαλυπτα ότι ο ιδιος έχει βολευτει με αυτήν την κατάσταση και ταυτόχρονα συνηθισμενος στις προσβολες και στην ψυχοδιανοητικη του υποβαθμιση θα καμαρωνει αν τον αποκαλεσουν χαμερτη, γλυφτη και τιποτενιο. Την ανυπαρξια της αξιοπρεπειας και του αυτοσεβασμου του την θεωρει «μαγκια».

Αλλαγες, που είναι προγραμματισμενες από κάθε μορφής και ευρους εξουσιασμο, είναι θνησιγενεις. Το καλλυτερο παράδειγμα μας το δειχνει ο Κομμουνισμος. Το ζητημα του Κομμουνισμου, που εκφράζεται με την εννοιολογικη εντροπια που πληττει τη λεξη κομμουνισμος, βρίσκεται στο επικεντρο της σκεψης, αλλά και των παθων, των αμφιβολιων και της γεννησης μιας ελπιδας για χιλιαδες ανθρωπους και όχι μονο κομμουνιστες, συνδεδεμενους με τη διαδικασία του κοινωνικου μετασχηματισμου σ’ ολοκληρο τον κόσμο.

Εκ των πραγμάτων αυτός ήταν αδυνατο να πραγματοποιηθη με τον Κομμουνισμο, διότι ο Κομμουνισμος ταυτιζεται απολυτα με τον Χριστιανισμο, ειτε το θελει ειτε όχι η κυρια Παπαρηγα. Και οι δυο επιβαλλουν στους λαους να υποτασσονται σε κατασκευασμενες αυθεντιες και προπαγανδιζουν την «εκτος τοπου και χρονου» ευτυχια αυτών με οπτικες που καταγραφονται στην «Αγια Γραφη των Χριστιανων και στο «Κεφαλαιο» του Καρλ Μαρξ. Μην ξεχναμε ότι και τα δυο δογματικα συστηματα έχουν κοινη καταγωγη…..

Οι Χριστιανοι καλουνται να αποτελεσουν τα προβατα, το «ποιμνιο», που θα κατοικησει στο «μαντρι», κάτω από τις διαταγες του εκαστοτε «αρχι-μανδριτη», οι Κομμουνιστες καλλουνται να ενωθουν στον αντιποδα της προσωπικης ελευθεριας, της μοναδικοτητας του ατομου, της ομορφιας της ποικιλομορφιας, δηλαδή στο «Προλεταριατο ολων των χωρων». Και οι δυο «-ισμοι» στηριζουν και ενισχυουν την οικονομική και κοινωνικη ταξη πραγμάτων προς οφελος και κερδος των ιθυνοντων. Εδώ εχουμε να κανουμε με γεννηματα του ιούδα’ι’κου πνευματος…..τα οποια τα ζουμε στις ημερες μας πολύ εντονα.

Στην Ελλαδα ειδικα και στην Υφηλιο γενικα, ουσιαστικη αλλαγη μετά την επικρατηση του Χριστιανισμου δεν υπηρξε. Τυπικες μεταβολες, όπως π.χ. η εγκαθιδρυση της βυζαντινης εξουσιας, η διαδοχη της από την οθωμανικη και η ιδρυση του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης, δεν συνωδευτηκαν από αντιστοιχες βελτιωσεις του τροπου σκεφθεσαι και υπαρχειν των ανθρωπων, γι’ αυτό και οι συνεπειες στην ζωή θετικες ‘η αρνητικες ήταν μονο ποσοτικες και όχι ποιοτικες. Μια μικρή εξαιρεση αποτελεσε η Ανάγεννηση στην Ευρωπη από Έλληνες που εγκατελειψαν την οθωμανικη εξουσια, οποτε πραγματι η ζωή απελευθερωθηκε εν μερει από την τυραννια της χριστιανικης Θεοκρατιας και του Δογματος, αλλά οι πληγες από την προηγηθεισα χιλιετια του χριστιανικου σκοτους ήταν τόσο βαθειες, ώστε να μενουν αυτές μέχρι σημερα ανεπουλωτες και ανεξετιλες.

Αυτό φαινεται ξεκαθαρα στο Συμβολο του Παγκοσμιου Πολιτισμού, την Ακροπολη των Αθηνων. Ο κατακτημενος, κατασκευασμενος και λεηλατημενος χώρος του Πολιτισμού και της Σοφιας βρίσκεται με την προστατιδα της μέσα στο σημερινο ρημαδιο του παλαι ποτε περιλαμπρου ναου της επί 17 αιωνες ωριοθετημενος από δυο μονιμα συμβολικα κικλιδωματα περιφραξεως, τις οδους Αποστολου Παυλου και Διονυσιου Αεροπαγιτου !!! Ουδεις Ρωμιος αλλά και ξενος μπορεί να ανεβη στον Πολιτισμο, χωρίς να περαση από τα δυο φυλακια των κατακτητων.
Και ουδεις ρουφιανος Ρωμιος της εξουσιαστικης οικογενειακης κρυπτοδυναστειας, δηλαδή κανείς επιγονος των Τουρκοκοτζαμασηδων, Καλλικαντζαρων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων δεν τολμησε μέχρι σημερα να ξηλωση τα φυλακια αυτά. Ο Γκαμαλιηλ Σαουλ, ο έτσι ονομασθεις Αποστολος Παυλος, αν και εξεβληθη εν μέσω της «χλευης» των Αθηναιων και ο δευτερος, ο έτσι ονομασθεις Διονυσος Αεροπαγιτης αν και μελος των «γεφυρωπιων» της Αθηνας και ως τετοιος και ο μονος μαζι με την γυναικα του της ιδιας επίσης παροικιας την Θαμαρ «επιστευσε» στον πρωτο, έχουν εγκατασταθει από την εβρα’ι’κης προελευσης καστας της θεοκρατιας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες ως οριοφυλακες, δεσμοφυλακες και κλειδοκρατορες ταυτόχρονα στην εισοδο του Συμβολου του Πολιτισμού. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Αχ, γηγηνεις της ιερας Αττικής Χθονος Εριχθονιε και Ερεχθευ, αχ Παρθενε Σοφια Αθηνά, αχ αρχιερεις του Ελληνικου Καλλους Φειδια, Ικτινε, Καλλικρατη, αχ ταγοι της Ελληνικής Εκκλησιας του Δήμου Κλεισθενη, Περικλη……Ηρθαν τα εβρα’ι’κα βρωμοσκυλα με ασιατικη αμφιεση, με ανατολικη χλιδη και με βαρβαρικη αλαζονεια και γαυγιζουν σε ξενον αχυρωνα, εν μέσω ενός αλαλου χορου των θλιβερων θυματων του θρησκευτικού Κρετινισμου, της ιστορικης ασυνειδησιας, του πνευματικου ληθαργου και του εθνικου κωματος.

Αχ, αρχιερεα του Καλλους «Καλλικρατη»…..Ηρθαν τα σοσιαλιζοντα σιωνιστικα βρωμοσκυλα να διασυρουν το ονομα σου χρησιμοποιωντας αυτό σε μια δηθεν επαναστατικη μεταρρυθμιση της τοπικης αυτοδιοικησης χωρίς πολιτειακη αλλαγη. Στην πραγματικοτητα στοχευουν σε αυτονομιστικα κινηματα, δηλαδη στην γεωγραφικη διαλυση της πατριδας μας αρχης γενομενης κατά πασα πιθανοτητα από την Κρήτη, με την κορη του Αρχιαποστατη !!!

Ο Ναος του Παρθενωνα της Ακροπολης των Αθηνων εις τον οποίο ελατρευονταν η δοξα του Νου, του απειρου αυτού θειου δημιουργηματος της Φυσεως, «εν τω συνολω του» εκπροσωπει τον ρυθμο δια του οποιου οι θείες δυνάμεις του Πατρος πασης εμψυχης υπάρξεως και πασης μορφης διεμορφωναν το συμπαν. Όπως οι γραμμες του Ναου αυτού είναι απλες και Θείες «εν τη αρμονια τους» έτσι απλες και Θείες είναι οι διαμορφωνουσες τις μορφές της Φυσεως δυνάμεις της. Ο μεταδοσας εις τον δημιουργον αυτού του Ναου την ιδέα της συγκροτησεως του σχεδιου του, δεν ήταν παρά ψυχή φωτισμενη που ειχε προελθει εκ της μυσταγωγιας εκεινης η οποία ετελειτο εις αυτόν τουτον τον χώρο εις τον οποίο ανιδρυθηκε αυτός ο Ναος.

Προ της συντελεσεως αυτού του Ναου ακριβως επί του μέρους τουτου ετελονταν Θείες τελετες και εμυσταγωγουνταν κατά ομοιο τρόπο των μυστηριων της Θεάς Δημητρας ψυχές θνητών. Η μυσταγωγια τους τους εδινε το φως της «αιωνιας ζωης». Η μυσταγωγια του μέρους αυτού επί του οποιου «ηρχεν» όχι η Θεα Δημητρα αλλά η μεγαλη της Σοφιας Θεα παρειχε αθορυβα προς το ανθρωπινο γενος τις μεγαλυτερες εκδουλευσεις, διότι πασα εκει μυσταγωγειθεισα ψυχή προσηρχονταν αμεσως αρωγος προς το ανθρωπινο γενος και αμεσως επελαμβανετο της κατεργασιας του χαρακτηρα του, μεταδιδουσα παντοτε την γλυκυτητα, την αγαπη, την ηρεμια και την γαληνη. Τα εργα των εις το μερος αυτό φωτισθεντων ψυχών προηγαγαν την χωρα αυτή σε βαθμό, ώστε να προκαλεση την προσοχη των Θεων επί των κατοικων της και να εκδηλωσουν αυτοι εναργεστερη μεριμνα.

Με αλλά λογια. Ο Παρθενων της Ακροπολης των Αθηνων είναι η ζευξη της αισθητικης με την επιστημονικη σκεψη, δηλαδή Λόγος (=αναλογιες). Παντα μέσα από την φυση και τις αναλογες πραγματωσεις του αρχαιου ελληνικου πνευματος και δεν έχει καμια σχέση με τους ψυχοπλακωτικους ναους της καστας των μαγων της απατης ‘η με τους ουρανοξυστες της Νεας Υορκης
Παρ’όλα αυτά, ορισμένοι αχυροεγκεφαλοι του έτσι ονομασθεντος Λα’ι’κου Ορθοδοξου Συναγερμου ισχυριζονται, ότι οι προγονοι τους Χριστιανορωμιοι και το ιερατείο που τους κατευθυνε και ακόμη τους κατευθυνει «προξενησαν ελάχιστες καταστροφες στα αρχαια μνημεια και ειδικα στην Ακροπολη των Αθηνων» επειδή χτισθηκε η «Παναγια η Αθηνιωτισσα» πανω στην Ακροπολη. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

Στο σημείο αυτό τιθεται ένα βαθυ και φοβερο ερωτημα:

Εως ποτε θα διατηρειται η σημερινή «ειρηνη» του ταφου ;
Ποτε επιτελους ο Ελληνισμος θα στραφει κοσμογονικα πλέον, δηλαδή «αιματερα» και εξοντωτικα, κατά του παρακρατους της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας χωρίς κανένα όριο, δισταγμο ‘η ανοχη ; Ποτε θα γίνει η οργανωση εκεινη για να αντιμετώπιση την οργάνωση της θεοκρατιας της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες ;
Ποτε θα γίνει «αντιπαλος εχθρος» για να αντιμετώπιση τον εχθρο, δηλαδή τους μαγους της θεοκρατικης απατης και μάλιστα με τα ιδια μέσα ;
Εως ποτε θα προτιμα ο Ελληνισμος να δολοφονηται ιστορικα, παρά να μετατραπη εστω και για λιγο σε δογμα, σε οργάνωση, σε εξουσια και να δημιουργηση τετελεσμενα γεγονοτα;
Ποτε θα επεμβει η Νεμεσις στην μαχη μεταξύ της Ελλαδος και του εξουσιασμου, μεταξύ του πολιτισμού και της βαρβαροτητας ;
Ποτε θα ακολουθησει ο ολοκληρωτικος διωγμος από την πατριδα μας παντος εβρα’ι’κου στοιχειου, παντος προτυπου του «δουλου του Θεού», του υποταγμενου στον Γιαχβε και στους 82 εκπροσωπους του στο παρακρατος της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατειας εντός της επικρατειας μας ;
Εως ποτε θα αδρανει και η δύναμη του εκτος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης Ελληνισμου, που μεγαλουργει είτε ως πρώτη παγκοσμια εμπορικη ναυτιλια είτε ως επιστημη κυριαρχη στα ξενα ΑΕΙ και στα σημαντικωτερα ερευνητικα κεντρα της παγκοσμιας επιστημονικης πρωτοποριας είτε στην πολιτικη, την οικονομια, την τεχνολογια, τη διανοηση, την ιατρικη και αλλους τομεις στις διαφορες χώρες, δηλαδή εκτος της δικαιοδοσιας των απαταιωνων και ασυλληπτη από τις θανατηφορες αρπαγες του μοναδικου ακόμη θεοκρατικου κρατιδιου της Ρωμιοσύνης ;
Εως ποτε θα ανεχομαστε και την σημερινη επιβουλη με την τρο’ι’κα των τσιγκανων της Εσπεριας ;
Εως ποτε θα διατηρειται η «ειρηνη» του ταφου ;
Δεν μπορεί τον 21ο αιωνα να εξακολουθη να διατηρειται το φιχταγκαλιασμα της οικογενειακης κρυπτοδυναστειας και της καστας των μαγων της απατης που φορουν μαυρες φουστες που κολλησαν σαν στρειδια στο Κρατος και το απομυζουν, υποχρεωνοντας του να πληρωνη μισθους και συνταξεις στο ιερατείο από αρχιεπισκοπο μέχρι διακονο, ενώ ολοι αυτοι ουδεμιαν υπηρεσιαν προσφερουν στο Κρατος.

Η καστα των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες αλλωστε είναι τόσο πλουσια (το μισο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης εινα τσιφλικι της καστας αυτής) από δωρεες και εμποριο κεριου, λιβανιου, περιφερομενων δισκων, αγιασμων, προσκυνηματων, περιφερομενων θαυματουργων εικονων, καρων και λειψανων και λοιπας προσοδους αγνωστου αριθμου. Ακομα, για να σε βαπτισουν-πανπαντρεψουν-θαψουν-μνημονευσουν, που υποτιθεται είναι στις υποχρεωσεις τους εναντι των πιστων του ευσεβους ποιμνιου, ζητουν και παιρνουν αφορολογιτη προσθετη αμοιβη όχι μονo για τον εαυτο τους αλλά και για την καστα, τον νεωκορο, τους ψαλτες ακόμη και για τον πολυελαιο που αναβουν (αν θελης και την παρουσια δεσποτι, τότε σου κοστιζει «ο κουκος αηδονι»).
  
Τι δουλεια έχει από την άλλη πλευρά το ιερατείο της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες στις εκδηλωσεις της Πολιτειας, όπως ορκωμοσιες, παρελασεις Στρατου, δικαστηρια κ.α. ;
Γιατι κατοχυρωνεται συνταγματικα η καστα των μαγων της απατης με το τραγελαφικο και εν ισχυ ακόμη Συνταγμα «Εις το Ονομα της Αγιας, Ομοουσιου και Αδιαιρετου Τριαδος» και με το Αρθρο 3, παρ. 1 και 3, Αρθρο 14, παρ. 3, Αρθρο 16 παρ. 2, Αρθρο 18, παρ. 8, Αρθρο 33,
παρ.2, Αρθρο 59, παρ. 1 και Αρθρο 105 ;

Η λύση των σημερινων προβληματων της πατριδας μας δεν μπορεί να ερθη από αυτούς που τα δημιουργησαν, από αυτούς που καταντησαν την χωρα μας στο σημερινο της χαλι, από αυτούς που ψηφισαν στο Παρλαμεντο το Μνημονιο και το Μεσοπροθεσμο χωρις καν να τα διαβασουν.

Ότι ξεπουλιεται από την δημοσια περιουσια παει κατευθειαν στους τοκογλυφους. Παραβιαζεται με τον αισχροτερο τροπο κάθε εννομη ταξη. Κατά το αρθρο 2., παραγραφος 8 ο ελληνικος λαος αναλαμβανει με δικα του εξοδα αποζημιωσεις προς τριτους. Ότι ειδους εσοδο σε χρημα εχει το μεταβιβασμενο περιουσιακο στοιχειο, τοκοι, μερισματα από μετοχες και όλα τα χρηματικα διαθεσιμα του, πηγαινουν απευθειας στους κερδοσκοπους δανειστες μας ακομα και πριν από την πωληση του. Πωλειται ακομη η περιουσια της τοπικης αυτοδοοικησης ακομα και οι Αγιαλοι δηλαδη οι παραλιες του ελληνικου λαου στα νησια μας στις οποιες δεν θα μπορει ο λαος να κανη ουτε το μπανιο του. Πωλουνται οι δημοσιοι οργανισμοι που εχουν δικαιωματα εκμεταλλευσης π.χ. ορυκτου πλουτου κάθε μορφης. Οι κερδοσκοποι δανειστες μας μπορουν ανα πασα στιγμη να προσθετουν στο ξεπουλημα και ότι άλλο τυχων παρελειψαν.

Οι δαπανες από οτι απαλλοτριωνεται από τους κερδοσκοπους δανειστες μας πληρωνονται από τον ελληνικο λαο. Με απλα προεδρικα διαταγματα, μπορουν να τροποποιουνται χρησεις γης, ρυμοτομικα σχεδια, ειδικοι οροι και περιορτισμοι δομισης προκειμενου να εξυπηρετηθουν οι απαταιωνες δανειστες μας. Ενας Προεδρος της Δημοκρατιας που υπογραφει τετοια διαταγματα ανηκει στις χωματερες….

Με το κεφαλαιο Δ’ και τα 49 συνολικα αρθρα του εξαθλιωνονται οι Ελληνες πολιτες, καταστρεφεται τελειως η αγορα, βυθιζεται η πατριδα μας σε ακομα μεγαλυτερη υφεση και αφηνεται ανοικτη η εφαρμογη μετα το Μνημονιο 1 και 2 (Μεσοπροθεσμο) και ενός Μνημονιου 3 εάν τα μετρα δεν επαρκουν.

Δεν επαρκει που οι απαταιωνες κερδοσκοποι δανειστες μας μας δανειζουν με τοκογλυφικα επιτοκια και δικες μας υποθηκες αλλα εχουν και το δικαιωμα να δανειζονται και οι ιδιοι με εμπραγματη δικη μας εγγυηση και με τα λεφτα αυτά να αγοραζουν από την ελευθερη αγορα ομολογα του ελληνικου δημοσιου σε σκοτεινες τομες ,δηλαδη να επαναγοραζουν οι ιδιοι το χρεος μας αφου πρωτα τα ξεφτελισουν στην ουσια με δανεικα δικα μας. Κάθε περιουσιακο στοιχειο του ελληνικου δημοσιου που δεν πουλιεται ‘η δεν αξιοποιειται διαλυεται και χρεωνεται. Η τρο’ι’κα εχει το δικαιωμα να αυθαιρη οπου θελει με αμεση τροποποιηση των καταστατικων λειτουργιας των δημοσιων οργανισμων που περιερχονται στην κυριοτητα του ταμειου, που σημαινει ότι θα μπορει να διατασση την αυξηση τιμολογιων του ρευματος, του νερου, των διοδιων, των εισητηριων λεωφορειων και πολλων αλλων κατά το δοκουν, χωρις καμια ελληνικη συμμετοχη.

ΜΑ ΤΟΝ ΖΑ !!! Οι Βουλευτες του ΠΑΣΟΚ που ψηφισαν το Μεσοπροθεσμο ανηκουν στο εκτελεστικο αποσπασμα χωρις χαριστικες βολες !!! Ψηφισαν έναν σχεδιασμον ολοκληρωτικου αφανισμου του Ελληνισμου.
  
Η λύση δεν μπορεί να ελθη από τις μαφιοζηκες οικογενειακες κρυπτοδυναστειες της πολιτικης που συντηρουν την διαπλοκη ως μεθοδο ασκησης ηγεμονιας. Η οικονομια στο πλαισιο της διαπλοκης λειτουργησε εως προσφατα ως επιβραβευση της ηγεμονιας των οικογενειων αυτών με ιεραρχικη δομη και των συντελεστων αυτής της ηγεμονιας. Η ηγεμονια των οικογενειων αυτών έχει απολυτη μορφη και σημερα δινεται η μεγαλυτερη όλων των εποχων μαχη για να διατηρηθη. Τα ΜΜΕ και οι ποδοσφαικοι συλλογοι είναι το βασικό τους οπλο.

Αφου με τις συνταγματικες διαταξεις Αρθρο 19 παρ. 3 και Αρθρο 86 και των νομων 1178/1981 και 3626/2003 φιμουσαν τους εντιμους δημοσιογραφους, από την 19.07.2010 αρχισαν να δολοφονουν αυτούς που αρνουνται να κλεισουν τον στομα τους όπως π.χ. τον δημοσιογραφο Σωκρατη Γκιολια. Ο ελεγχος του πολιτικου προσωπικου και της τρομοκρατιας, της στελεχωσης κρισιμων τομεων της δημοσιας διοικησης, των ενοπλων δυναμεων, των σωματων ασφαλειας αλλά και της εγχωριας τρομοκρατιας είναι τα αναγκαια μετρα για την διατηρηση της ηγεμονιας των αγιων οικογενειων.

Χωρίς την ιεραρχημενη δομη των οικογενειακων κρυπτοδυναστειων της πολιτικης και της καστας των μαγων της απατης που φορουν μαυρες φουστες, όχι μονο το πολιτικο και πολιτειακο συστημα, αλλά και η κοινωνια των Ρωμιων στο σύνολο της θα ειχε ακολουθησει μια διαφορετικη τροχια αναπτυξης και συγκλησης με τις κοινωνίες της δυσεως.

Αν επιθυμουμε να απαλλαγουμε από τα ως άνω σκουπίδια της ιστοριας που ασφυκτικα μας πλακωνουν, αυτά πρέπει να τα καψουμε πρωτα και δη με υψηλες θερμοκρασιες καυσης και μετά την στάχτη τους να την θαψουμε. Κάτω από συνθήκες Κοινοβουλευτικης και Θεοκρατικης Δικτατοριας, που ισχυουν στο σημερινο κρατίδιο της Ρωμιοσυνης, ο Διαφωτισμος εκτος που θα είναι μακροχρονιος δεν θα μπορεσει να λειτουργηση δημιουργικα και να φερη πολιτικα και πολιτειακα αποτελεσματα. Ο ειρηνικος πολιτισμενος αγωνας εναντια του θρησκοκρατουμενου κρατους της Ρωμιοσύνης και όλων των δυνάμεων εξουσιασμου με επιχειρηματα και ολομετωπα θα αποτυχει.

Οι γορδιοι δεσμοι υπο τετοιες συνθήκες κοβονται, δεν λυνονται…… !

Στο αδικο, δογματικο και ανελευθερο οικοδομημα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, όλα τα στοιχεια συμβαλλουν στην εκρηξη – προσωπικων ‘η ομαδικων- συγκρουσεων, δικαιων και ελευθερωτικων. Οι συγκρουσεις αυτές θα εχουν σαν κινητρο τους την «εριν» και θα διεπονται από την κριση της «δικης» και θα οδηγησουν σε αποτέλεσματα που θα είναι επίτέλους μια «δικαιη», αλλά οποσδηποτε αναγκαία και «αιματερα» νικη του Ελληνισμου.

Άλλος δρομος σωτηριας δεν υπαρχει…..

Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Dimitris N. Adamopoulos
Μakrinitsa@hotmail.com

1 σχόλιο: