26 Ιουλίου 2013

Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ




Σ’ ένα βαθύ διαλογισμό μου για τον κόσμο τούτο, για την κατάντια της Γης και για το που βαδίζει η ανθρωπότητα, κάλεσα το πνεύμα του μεγάλου Διδάσκαλου και φιλοσόφου, του Πυθαγόρα, για μία πνευματική συζήτηση μαζί του και καθοδήγηση...

- Αγαπημένε μου διδάσκαλε είσαι εδώ;

- Εδώ είμαι αγαπημένη μου ψυχή....

- Βλέπω ότι με αποκαλείς αγαπημένη... αξίζω αυτή την τιμή;

- Όλα τα πλάσματα του Δημιουργού αξίζουν αυτή την τιμή γιατί είναι πλασμένα από την απέραντη Αγάπη Του....

- Πες μου Πυθαγόρα, που βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή;

- Αυτή τη στιγμή μιλάς με τον Ανώτερο Εαυτό μου... γιατί έχω ξανά ενσαρκωθεί στη Γη...

- Δηλαδή, βρίσκεσαι ανάμεσά μας;

- Ναι, έχω κατέβει στη γη για μία σημαντική αποστολή...

- Νιώθω αυτή τη στιγμή μία έντονη συγκίνηση που μοιράζεσαι μαζί μου την πληροφορία αυτή...

- Όταν έχουμε στην καρδιά μας αποθέματα Αγάπης, συμπόνιας και αλληλεγγύης, τότε είμαστε ανοιχτοί προς πάσα κατεύθυνση... ιδιαίτερα προς τη Συμπαντική γνώση και πληροφορία...

- Πόσο δίκιο έχεις Πυθαγόρα... καταλαβαίνω ότι αυτά είναι τα κλειδιά που ανοίγουν τις πόρτες προς τα Ανώτατα πεδία... αυτά δεν προϋποθέτουν, όμως και μία ταπεινότητα ψυχής;

- Η εξελιγμένη ψυχή είναι πάντα ταπεινή, όχι γιατί δεν αναγνωρίζει το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται, αλλά γιατί έχει ξεπεράσει πια το ΕΓΩ της, σαν μονάδα και ατομικότητα και έχει ενωθεί πια με την υπέρτατη Συμπαντική Δύναμη και Ουσία....

- Ξέρεις κάτι Πυθαγόρα; Είμαι πολύ προβληματισμένη στο που βαδίζει η Γη.... στη σημερινή κατάντια του κόσμου, του τρόπου ζωής και των ηθών....

- Η Γη βρίσκεται σε ένα χαμηλό επίπεδο εξέλιξης. Κατεβαίνουν άγουρες ψυχές, για να πάρουν τα μαθήματά τους και για να προχωρήσουν... Οι άγουρες αυτές ψυχές, συνήθως, δεν διαθέτουν αντιστάσεις και γι’ αυτό το λόγο μπορεί να γίνουν εύκολη λεία σε οντότητες και δυνάμεις που έχουν αποσκιρτήσει από τη Θεϊκή, Συμπαντική ενέργεια...

Οι δυνάμεις και οι οντότητες αυτές, έχουν εισχωρήσει στη γη και με έναν έντεχνο τρόπο προσπαθούν να μειώσουν τις αντιστάσεις των ανθρώπων, μέσα από την αγωνία, την έλλειψη Αγάπης, τον εκφυλισμό των ηθών και των υψηλών ιδανικών...

- Πραγματικά, αυτό είναι κάτι που το βλέπουμε όλοι να συμβαίνει γύρω μας....

- Ναι και όσο θα περνά ο καιρός... τα πράγματα θα γίνονται ακόμα χειρότερα....

- Το καταλαβαίνω Πυθαγόρα... φαντάζομαι τώρα γιατί κατέβηκες ξανά στη Γη...

- Κατέβηκα εθελοντικά... ξέρεις εμείς οι... φιλόσοφοι, είμαστε ανήσυχες ψυχές... δεν ησυχάζουμε εκεί στον Ουρανό... μαζί μου κατέβηκαν και άλλες όμοιες ψυχές... η αποστολή μας είναι η κάθαρση της Γης από τα ενεργειακά «σκουπίδια», ώστε οι νεαρές ψυχές που θα ενσαρκώνονται εδώ να βρίσκουν ένα πρόσφορο έδαφος για να μπορέσουν να πάρουν τα μαθήματά τους και για να εξελιχθούν, χωρίς καμία, πια, παρεμβολή...

- Τι πιστεύεις Πυθαγόρα; Θα μπορέσετε να το καταφέρετε αυτό;

- Μέσα από την Αγάπη, τη θετική ενέργεια, την καλοπροαίρετη σκέψη και τη Συμπόνια... πολλά μπορούν να επιτευχθούν... η Αγάπη έχει τόση Δύναμη, που δεν τη φαντάζεστε... μπορεί να μετατρέψει, να μεταποιήσει και να αλλάξει τα πάντα... η Γη έχει φθάσει σε αυτό το σημείο γιατί η Δύναμη αυτή κοντεύει να εξαλειφθεί... υπάρχουν ελάχιστα αποθέματά Της σε αυτό τον πλανήτη....

- Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, η αποστολή σου αυτή να έχει επιτυχία... σ’ ευχαριστώ και πάλι που έκανες την τιμή να συνομιλήσεις μαζί μου...

- Σ’ ευχαριστώ και εγώ που με κάλεσες και μέσω εσού μπόρεσα να μεταδώσω χρήσιμες πληροφορίες... μη ξεχνάς, πως είμαι ανάμεσά σας.... και συνεχίζω το έργο μου.... 

- Μπορείς να μου πεις ποιος είσαι... και που είσαι;

- Δε χρειάζεται... αυτός που είναι κοντά στη Συμπαντική Δύναμη και Ενέργεια και έχει Αγάπη μέσα στην ψυχή του... θα με αναγνωρίσει αμέσως....

- Σωστά... πες μου, μπορώ να σε ξανακαλέσω;

- Όποτε θέλεις... 

- Και κάτι τελευταίο... έχεις να πεις κάτι για όλους εμάς εδώ στη Γη;

ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙΤΕ....


ΠΗΓΗhttp://nebesnyel1.getforum.org/topic-t1232.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου