ΕΝΤΥΠΟ 1.png



Υπάρχει μια πρωτοβουλία, που λέγεται ψήφισμα και πρωτοβουλία Ελλήνων πολιτών.
Εδώ λοιπόν βάλε την υπογραφή σου! Δεν έχεις άλλο όπλο. 
Εγώ δεν σου είπα να πάρεις τα όπλα. Δεν σου είπα να σκοτώσεις κανέναν. Δεν σου είπα ούτε να πειράξεις κάποιον. 
Δεν έχουμε κόμμα, δεν έχουμε δόγμα, δεν έχουμε χρώμα. 
Το όπλο μας είναι η αποδοχή των 600 δις. Είναι σαν να είσαστε όλοι μια οικογένεια. Έχει έλθει η ένωση των Ελλήνων! 
Η Ένωση των Ελλήνων πρέπει να επιτύχει. Δεν έχουμε άλλη λύση, είμαστε μόνοι μας. Μας διώχνουν μας τεμαχίζουν. 
Έχουμε τη μεγαλύτερη Ιστορία. Ήμασταν παγκοσμιοποιητές πριν αυτά τα ζώα γίνουν παγκοσμιοποιητές. Εμείς ήμασταν μεγαλύτεροι. 
Όλος ο πλανήτης έχει παντού τα αρχαία μου, την Ιστορία μου, τις πόλεις μου. Μου κρύβουν, μου γράφουν την ιστορία όπως γουστάρουν, μου λένε ψέματα. 
Γράφουν βιβλία και τα λένε Ιερά, και τα γράφουν άνθρωποι ανόητοι. 
Μέχρι εδώ, δεν πάει άλλο! 
Δίνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς, τίποτα παραπάνω και λιγότερο. 
Αποδοχή με την υπογραφή σου, γράφεις ότι αποδέχεσαι τα 600 δις, άρα πας στο λογαριασμό χωρίς να με ρωτήσεις και τα παίρνεις. 
Θα βγάλω άλλο ένα έντυπο, όποιος δεν γουστάρει, να υπογράφει να το πάρει άλλος το μερίδιο του. 
Αυτό θα γίνει!
END.jpg