............................................


...........................................

..........................................

Το Ημερολόγιο του Θεόδωρου Χέρτζλ και το Σχέδιο Εποικισμού Εβραίων στην Κύπρο

Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα και εσείς μετά διαβάστε το με την ησυχία σας...

[...3 Ιουλίου 1902. - «Γυρνώ και πάλι στην Αγγλία. Ο Γκρήνμπεργκ κανόνισε το ραντεβού μου με τον Ρότσιλντ για αύριο, και την ακρόασή μου στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή, για τις 7 τρ ....
Εφτά χρόνια μου χρειάστηκαν για να είμαι σε θέση να πω στον Ρότσιλντ, αυτό που θα του πω αύριο».  
5 Ιουλίου 1902. - «Μετά τον καφέ πλησίασα στο γραφείο του Λόρδου Ρότσιλντ και ρώτησα: «Θα σας ενδιέφερε να ακούσετε το 'σχέδιό' μου τώρα»;  
-Ναι.  
-Θέλω να ζητήσω από την Βρετανική Κυβέρνηση μια «Χάρτα παραχωρήσεως Εποικισμού».  
-Μη λέτε Χάρτα. Η λέξη έχει κακή απήχηση τώρα.  
-Μπορούμε να το ονομάσουμε όπως σας αρέσει. Εγώ θέλω να ιδρύσω μιαν Εβραϊκή αποικία σε μια Βρετανική κτήση.  
-Πάρετε την Ουγκάντα.  
-Όχι. Εκείνη μπορώ μόνο να την χρησιμοποιήσω. Κι επειδή υπήρχαν στην αίθουσα κι άλλα πρόσωπα, έγραψα σε ένα κομμάτι χαρτί, που το κολλάω εδώ πέρα για ανάμνηση: «Χερσόνησος του Σινά, Αιγυπτιακή Παλαιστίνη, Κύπρος». Και ρώτησα: «Το σχέδιό μου το δέχεσθε»;  
-Πάρα πολύ.  
Αυτό, αποτελούσε τη νίκη. Κατόπιν έγραψα στο χαρτί: «Εμποδίστε τον Σουλτάνο να βρει χρήματα». Είπε:  
-Εμπόδισα την Ρουμανία να βρει χρήματα. Τούτο όμως δεν μπορώ να το κάνω, γιατί οι Δυνάμεις επιθυμούν να βρει λεφτά ο Σουλτάνος. Θέλουν να κατασκευασθούν σιδηρόδρομοι.  
-Είπα: «Ο Σουλτάνος μου προσφέρει την Μεσοποταμία».  
-Εκείνος κατάπληκτος: «Κι αρνήθηκες»;  
-«Μάλιστα». Εκεί σταμάτησα.  
9 Ιουλίου 1902. - «Χθες διόρθωσα την κακή εντύπωση, που αισθανόμουνα πως είχα κάνει στον Λόρδο Τζαίημς, τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής, κατά την ακρόασή μου. Τον επισκέφθηκα και του είπα ειλικρινά όλα όσα είχα πει σκεπασμένα κατά την συνεδρίαση, από επιφύλαξη.  
Θεώρησε, πως μπορούσα να πραγματοποιήσω το σχέδιο Σινά-Έλ Αρίς-Κύπρος, μόνο αν με βοηθήσει ο Λόρδος Ρότσιλντ. Οι Ρότσιλντ πρέπει να γίνουν πράκτορές μου σε τούτη την χώρα -την Αγγλία»...]
............................................

.............................................

............................................

............................................
...........................................

ΔΟΚΤΩΡ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DNA ARCANA ARCANORUM ATLANTIS