29 Ιανουαρίου 2014

Επιστολή πρός κ. Ελίτα Μιχαηλίδου,|END CYPRUS DEBT

προς:    elita@phileleftheros.com
ημερ:     26 Δεκεμβρίου 2013 – 11:19 π.μ.
θέμα:     Αγαπητή Ελίτα Μιχαηλίδου

Αγαπητή Ελίτα Μιχαηλίδου,
Όπως πολύ καλά διαπιστώνετε και σεις βρισκόμαστε σε οικονομικό αδιέξοδο, ωστόσο υπάρχει λύση και επομένως ελπίδα.
Προτείνω λοιπόν να καλέσετε στο πρόγραμμα σας τον κ. Αρτέμη Σώρρα ή την κα Βίκυ Χαραλάμπους (εκπρόσωπο και πληρεξούσιο του κ. Σώρρα) μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής END ANTIONAL DEBT οι οποίοι έχουν καταθέσει στο όνομα της Κυπριακής Δημοκρατίας $48,9Δις όμως οι αρμόδιοι του Κράτους αρνούνται να αποδεχτούν την πρόταση. Μέχρι σήμερα η φωνή του Αρτέμη Σώρρα δεν ακούστηκε από το ΡΙΚ.
Είμαι βέβαιος ότι δεν θα τον καλέσετε ούτε θα γίνει έστω ελάχιστη μνεία για τον ίδιο και την προσφορά του.
Εσείς βέβαια θα ρωτάτε “Μα αφού αυτό το γνωρίζετε και είστε βέβαιος γιατί τότε μου γράφετε;”
Η απάντηση είναι απλή. Επειδή ακριβώς θέλω να υπάρχει αυτή η επιστολή διότι πολύ σύντομα θα λάμψει η αλήθεια για αυτό το ζήτημα της πρότασης/προσφοράς Σώρρα. Τότε λοιπόν θα κριθεί ο κάθε ένας ανάλογα με το επίπεδο δημοσιογραφικής συνείδησης που τήρησε και κράτησε στο πιο πάνω ζήτημα.
Επειδή εδώ και ένα χρόνο είμαι βαθιά εμπλεκόμενος σ΄αυτή την υπόθεση και επειδή γνωρίζω από πρώτο χέρι την όλη συνωμοσία που στήθηκε σε βάρος αυτού του ανθρώπου και της πρότασης του, διακατέχομαι από θυμό και οργή προπαντός για τους δημοσιογράφους που συνειδητά αποσιωπούν την αλήθεια.
Μου προκαλεί αγανάκτηση όταν ακούω δημοσιογράφους εδώ και στον Ελλαδικό χώρο να λέγουν ότι δεν υπάρχουν τα λεφτά. Και η απόγνωση μου ξεχειλίζει όταν εγώ έχω στην κατοχή μου και διαβάζω την απόφαση του δικαστηρίου τις 28/6/2013 (Αρ. 67650/13) που επιβεβαιώνει πέραν πάσης αμφιβολίας και αποφασίζει ότι ο κ. Αρτέμης Σώρρας όπως έχει καταθέσει τα $48,9Δις για την Κυπριακή Δημοκρατία.
http://www.endcyprusdebt.com/67650-2/
Όταν διαβάζω να καλεί τους Κυβερνώντες να δώσουν λόγο γιατί δεν παίρνουν τα χρήματα πραγματικά θέλω να κτυπώ το κεφάλι μου στον τοίχο αναλογιζόμενος ότι αν καταδεχτούμε την προσφορά του κ. Σώρρα θα λυθούν όλα τα οικονομικά προβλήματα των συμπολιτών μου και θα επέλθει η ηρεμία στες ψυχές των ανθρώπων.
Δηλώνω ότι είμαι βέβαιος με αποδείξεις, έγγραφα, στοιχεία και μαρτυρίες ότι ο Αρτέμης Σώρρας λέει την αλήθεια, είναι έντιμος και πάνω απ’ όλα πατριώτης.
Όλα τα άλλα είναι συνειδητή απόπειρα απόκρυψης της αλήθειας ή προσπάθεια εξυπηρέτησης των εχθρών της πατρίδος.

http://www.endcyprusdebt.com/elita-mixailidou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου