Ύβρεις, μέχρι το τέλος…, ο αναιδής Κουράκης. Βεβήλωσε την Κνωσό.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ; ΑΝ ΕΙΧΕ ΘΑ ΣΕΒΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ…
Νίκος Τανάλιας Αισχρά παράσιτα που τρέφονται από Ελληνίδες και ΄Ελληνες
Νίκος Τανάλιας Αισχρά παράσιτα που τρέφονται από Ελληνίδες και ΄Ελληνες
-Ο άνθρωπος που μετέτρεψε την ιστορία, τη γνώση και τον πολιτισμό, σε καφέ, που ξεπούλησε τη δημιουργία και την τέχνη στο όνομα του χρήματος, που υποτίμησε τη Βικελαία και πρόσφατα την αποκάλεσε «χαρτοπαικτική λέσχη» (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ), που είναι γνωστό ότι είναι απαίδευτος (δεν αναφέρομαι απλώς σε εκπαιδευτική γνώση), ήθελε να μας δείξει τη σχέση του με την… ιστορία! Επειδή ακριβώς είναι γνωστό ότι κυνήγησε και απαξίωσε κάθε τι που σχετίζεται με την ιστορία και τον πολιτισμό, εκείνος αποφάσισε να κάνει ένα κόλπο, και να πατήσει (μάλλον για πρώτη φορά στη ζωή του!) στο παγκόσμιο μνημείο του πολιτισμού.
-Μετέτρεψε την Κνωσό σε ένα χώρο για τις προεκλογικές, προσωπικές του ανάγκες. Δεν ξέρω αν πήρε από κάπου άδεια ώστε να έχει τη δυνατότητα να απευθύνει αυτή την ύβρη. Ή επειδή θεωρεί ότι περίπου είναι ιδιοκτήτης των πάντων (μπορεί να βλέπαμε και καμιά καφετέρια στο χώρο της Κνωσού…) μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει…Απλά, και με αυτή του την κίνηση, έδειξε πόσο άγνωστο για εκείνον στοιχείο είναι η ιερότητα του μνημείου. Πόσο άγνωστη έννοια είναι για εκείνον ο πολιτισμός, η ιστορία. Το έχει δείξει με πολλές αφορμές. Το απέδειξε πρόσφατα όταν έλεγε ότι δεν έχει δει κανένα τυφλό να κουτουλά τους στύλους στο Ηράκλειο… (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) Κι αυτό, το να εκφράζεται με τον τρόπο αυτό, έλλειψη πολιτισμού είναι…
Μια ακόμη ύβρις, κατά την αρχαιοελληνική έννοια, από τον σημερινό δήμαρχο. Γεμάτη ανάλογες ύβρεις η θητεία του. Από το πώς αντιμετώπισε επί 12 χρόνια την ιστορία και τον πολιτισμό, μέχρι το πώς απαξίωσε, συκοφάντησε, εξύβρισε, κάθε διαφορετική από τη δική του φωνή, μεμονωμένη ή συλλογική.
Ο Γιάννης Κουράκης θα μείνει στην ιστορία αυτή της πόλης ως ο απαίδευτος και αναιδής άνθρωπος, που διοίκησε με αυταρχισμό και ακύρωσε την ιστορική φυσιογνωμία της πόλης, αναδεικνύοντας στη θέση της ένας νέο «πολιτισμικό» είδος: τον «πολιτισμό του καφέ»…
Ακριβώς ως απαίδευτος, λειτούργησε με αναίδεια. Ακριβώς εξαιτίας της αναίδειας αυτής, λειτούργησε αλαζονικά. Ακριβώς επειδή λειτούργησε αλαζονικά και αυταρχικά, διέπραξε επανειλημμένως την Ύβρη.
Ύβρεις μέχρι το τέλος… Μέσα στην απόγνωση της κατάρρευσης, προσπαθεί να εντυπωσιάσει και πέφτει πιο βαθιά στην Ύβρη. Κιμ αυτό θα γίνει μέχρι και το οριστικό τέλος της αυτοκρατορίας του…
Συμπεριφορά αναιδή αρχοντοχωριάτη, που νομίζει ότι του ανήκει ο κόσμος…
Candiot
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου