03 Ιουνίου 2014

ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ


ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ


Προδότης που θα προδώσει ειδικά τώρα, τούτες τις ώρες, θα είναι για πάντα προδότης, αν και πάντα ήταν προδότης. Ναι έχουμε πολλούς προδότες ανάμεσά μας είναι ο καιρός που πρέπει να τους βγάλουμε στην φόρα και να τελειώνουμε με δαύτους. Δεν γίνεται να έχουμε ανθρώπους οι οποίοι θα σου μαθαίνουν κάτι αλλά αυτοί δεν μπορούν ούτε να διοικήσουν ούτε τον εαυτό τους, ούτε την μοναξιά τους άμα το θέλεις ή ανθρώπους που ήταν μαζί μας δώσαν στίγματα αλλά τώρα δίνουν κάποια άλλα στίγματα, είτε έχουν έρθει τεχνικά μαζί μας να μπούνε στις ομάδες να μπούνε στους ανθρώπους να διασπάσουν, γιατί εγώ βλέπω πολλά διασπαστικά πράγματα από ανθρώπους κυρίαρχους που ήταν μαζί μας, το δηλώναν , τα πάντα, ήταν στο τραπέζι μου τρώγανε, ήτανε δίπλα μου, μπορούσαν να συζητήσουν, γιατί να τους βάλω άλλωστε, τι θα μου προσφέρουν δηλαδή ; Θέλω να πω λοιπόν ότι αυτά τα πράγματα πρέπει να τελειώνουν με τους συν-Έλληνες και δίπλα μας πρέπει να είναι ή μαζί μας ή απέναντί μας, ο κάθε ένας να πάρει την θέση του. Εμείς δεν είπαμε σε κανέναν να έρθει χωρίς ελεύθερη βούληση. Πρέπει να κατακτήσει και να κατανοήσει κάποιος αυτό που κάνουμε και αυτό που λέμε και αυτό που συμβαίνει, αν δεν το κατανοήσει περιμένει να ωριμάσει. Δεν σημαίνει ότι εμείς δεν τον κατανοούμε ή δεν μπορεί να το ελέγξει, θα πρέπει να είναι αντίθετος. Θα πρέπει να δείξετε κατανόηση ακόμα και στους ίδιους σας τους εαυτούς. Κατά βάση λοιπόν θεωρώ ότι έχουμε πολλούς τέτοιους ανθρώπους. Όποιοι ξέρουν κάποια στοιχεία να εμφανιστούνε τώρα και όχι μετά γιατί θα είναι αργά. Γιατί είναι πολύ άσχημο να είναι μαζί μας συγκεκριμένα άτομα τα οποία να τρώνε μαζί μας να είναι στο κοντινό περιβάλλον και να είναι φίδια σε φωλιές όπου να χτίζουν την φωλιά του φιδιού, ή αν το θέλετε την μασονική τους σκέψη ή την ποιότητά τους άμα το θέλετε. Δεν πρέπει να τους το επιτρέψουμε, είμαι κάθετος σε αυτό. Πρέπει να ξέρουμε ποιοι είμαστε και με ποιους είμαστε. Αυτά ήθελα να πω. Την παρέμβασή μου δεν ξέρω αν βοήθησε στην κουβέντα σας όσον αφορά για τα δόγματα. Ναι εμείς ανοίγουμε τις αγκαλιές σε όλους ακόμα και στους εχθρούς, ακόμα και σε μασόνους, ακόμα και σε πλανεμένους πολιτικούς. Οποιοσδήποτε και να έρθει και να μου πει κύριε Σώρρα θέλω για την πατρίδα μου, θέλω για την Ελλάδα να σας βοηθήσω, δεν μπορώ να του πω όχι εκ των προτέρων, δεν μπορώ να καταδικάσω κάποιον ότι είναι προδότης ή είναι ανθέλληνας. Εγώ τους μεταχειρίζομαι και μιλάω σε όλους, ναι ελάτε, το τι θα κάνεις εξαρτάται μετά από σένα. Κάποιοι αντέχουν για αρκετό καιρό, κάποιοι δεν αντέχουν και φεύγουν. Κάποιοι αντέχουν και αυτοί πολύ καιρό. Πρέπει να καταλάβουμε όμως ότι εγώ δεν έχω το δικαίωμα να πω όχι σε κάποιον. Μπορώ να πω όχι την στιγμή που δεν μπορεί να συμφωνήσει μαζί μου σε συγκεκριμένα πράγματα τα οποία έχουνε να κάνουνε μόνο με συμφέρον Ελλάδος, μόνο με ένα στρατηγικό σχεδιασμό ο οποίος θέλω να φτάσω μέχρι το τέλος, τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Μέχρι το τέλος, είμαστε καταδικασμένοι, μέχρι το τέλος.Τώρα οποιαδήποτε εκκλησία, εγώ θα ‘θελα την δικιά μας εκκλησία. Η δικιά μας εκκλησία να έρθει και να μας πει κύριε Σώρρα δεν ξέρω τι μου λέτε, ξέρουνε τι λέω. Και ξέρουνε τι λέω και ξέρουνε από πού έχουνε πάρει και έχουνε πάρει αρκετά χρήματα, μην κοροϊδευόμαστε. Και σίγουρα οι άνθρωποι που βρίσκονται μέσα στην εκκλησία από κει θα σπάσει και άμα το θέλετε όλο αυτό το πύον της εκκλησίας σήμερα που διασπάται παντού. Γιατί λοιπόν δεν συμμαζεύουν οι άνθρωποι της εκκλησίας να βάλουν τους καλύτερους αρχηγούς, τους καλύτερους ιεράρχες, να είναι τίμιοι, να είναι έντιμοι, να ενδιαφέρονται για το ποίμνιο, τον άνθρωπο. Μα τι πουλάει η εκκλησία ; Μα δεν πουλάει κάτι, Πουλάει Θεό ; Ποιος είναι αυτός μωρέ που πουλάει Θεό ; Ποιος ; Και ποιος είναι αυτός που μαζεύει χρήματα και περιουσίες ; Ποιος είναι αυτός ο Θεός που είπε μαζεύτε για μένα ; Σπάσε μια πέτρα και είμαι εκεί. Σπάσε ένα ξύλο είμαι μέσα, είμαι παντού. Αν αυτό συμβεί δεν υπάρχουν καν εκκλησίες. Αλλά εγώ δεν θα μιλήσω για κάποιους ιερωμένους που σέβονται αυτό που κάνουν αν το θέλετε ή το πόσο μπλοκαρισμένοι μπορεί να είναι, δεν θα τους αλλάξω, απλά θα πω, υπάρχουνε στην εκκλησία φωτεινοί άνθρωποι οι οποίοι είναι μαζί μας, υπάρχουν και οι άλλοι οι οποίοι δεν κατανοούν τι είμαστε ή τι κάνουμε και απλά μας κολλάνε ταμπέλες. Υπάρχουν όμως και οι άλλοι στην εκκλησία οι οποίοι είναι πολέμιοι, είναι εχθροί μας, είναι εχθροί του έθνους μου, του Ελληνισμού και του φωτός. Αυτά ήθελα να πω καλό σας βράδυ. Συγνώμη για την παρέμβαση. Καληνύχτα.LIVE ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ 31.5.2014 με τον Νίκο Αμάραντο ART FM RADIO & TV ΚΥΠΡΟΣhttps://www.youtube.com/watch?v=Qayfm0BHVJEΠαρέμβασηΑρτέμη Σώρρα, απομαγνητοφώνηση από 1.39.19 έως και 1.53.20ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ & ΒΙΝΤΕΟ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ: EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου