30 Μαΐου 2015

ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΟΔΙΚΑ ΠΟΥ «ΤΡΕΧΟΥΝ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 800 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΟΧΟΥΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΠΩΣ «AKTΩΡ – J&P ΑΒΑΞ – INTRAKAT»


Γεωργία Βαγενά ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΟΔΙΚΑ ΠΟΥ «ΤΡΕΧΟΥΝ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 800 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΟΧΟΥΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΠΩΣ «AKTΩΡ – J&P ΑΒΑΞ – INTRAKAT» 

11390292_1020749267964636_3682635225760331046_n
ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.050.000.000 ΔΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΓΚΡΙΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΜΕ ΑΤΟΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ … ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ «ΤΡΕΧΟΥΝ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 800 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΟΧΟΥΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΟΠΩΣ «AKTΩΡ – J&P ΑΒΑΞ -INTRAKAT» … ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΝΤΟ ΑΠΟ ΤΑ 700 ΕΚΑΤ. ΣΤΑ 150 ΕΚΑΤ…. «Οι δυσκολίες για την είσοδο στην Πάτρα
Η μεγαλύτερη, όμως, πρόκληση, όπως παραδέχονται στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ είναι η διέλευση της νέας γραμμής μέσα από το πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας και η σύνδεσή της με το λιμάνι.
Η προηγούμενη μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία προέβλεπε υπογειοποιημένο σιδηροδρομικό διάδρομο καθ” όλο το μήκος της γραμμής, είχε έναν προϋπολογισμό έργου ύψους 700 εκατ. ευρώ και κρίθηκε αδύνατον να βρεθούν τα χρήματα. Έτσι, επελέγη μία πιο οικονομική λύση, που κατά μέγιστον θα κοστίσει 150 εκατ. ευρώ, ίσως και λιγότερο, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας.»
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΑΤΟΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ.63482_1020745657964997_5006535978898498578_n11391119_1020745214631708_2873709714711059922_n10685431_1020745551298341_3419140872955840227_n………………………………………………………………
………………………………………………………………
……………………………………………………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου