Σήμερα Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010 ανακοίνωσε ο ΟΟΣΑ την τέταρτη κατά σειρά διεθνή αξιολόγηση των 15χρονων μαθητών από 65 χώρες, γνωστή ως Programme for International Student Assessment(PISA). Ας σταματήσουν πλέον οι δικαιολογίες, ας τη βγάλουν επιτέλους στο διαδίκτυο και ας αναλογιστούν οι περισπούδαστοι υπεύθυνοι της Παιδείας ότι δεν μας φταίνε οι ξένοι και ο τρόπος διεξαγωγής της αξιολόγησης καθώς μέχρι και έρευνες του Πανεπιστημίου Θράκης, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, διαπίστωσαν, πως μεγάλο ποσοστό φοιτητών μας δεν είναι σε θέση να γράψει μια περίληψη ενός επιστημονικού κειμένου γιατί δεν κατανοεί το περιεχόμενο, πως το 93,2% των φοιτητών μας δεν έχει ποτέ ή περιστασιακά διαβάσει άρθρα στην πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη ή στο διαδίκτυο, ένας στους τέσσερις συνεχίζει να αποστηθίζει, δίχως να κατανοεί αυτά που διαβάζει...
Αντί λοιπόν ο Έλλην φοιτητής να αφομοιώνει την Γνώση, να την αναβαθμίζει και να γίνεται ενεργός πομπός της, παραμένει ένα απλό παθητικό φερέφωνο ενός αντικειμένου του οποίου το περιεχόμενο δεν κατανοεί.
Κρίμα.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ
Πως εξηγείται αυτό;...Με το παρακάτω...