ΦΟΒΕΡΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ...ΝΕΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ!
ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η...ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ;
ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ!
ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΣΧΕΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ;
ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΑΙ ΚΙ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!-----------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ> Ο μορφονιός ο Ρέστης και η γοητευτική Amanda Staveley, φλερτάρουν με την "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ"!
www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=67535452
απο την Αριστέα Μπουγάτσου
Ο εφοπλιστής Βίκτωρ Ρέστης είναι ο κρυφός «μνηστήρας» της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που συντάσσεται με το σχήμα της επενδυτικής εταιρείας Ρ.C.Ρ Capital Partners LLP, με την αεροπορική εταιρεία Etihad του Αμπου Ντάμπι και τον ισχυρό σεΐχη Mansour Bin Zayed Al Nah-yan. Σ' αυτό το σχήμα η κυβέρνηση επενδύει τις ελπίδες της για την τελεσφόρηση της πώλησης των στοιχείων του ενεργητικού της Ολυμπιακής, αν και παρελκυστικά είχε διακινηθεί, επί δίμηνο υπέρμετρα, το όνομα της Qatar.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες η κυβέρνηση γνώριζε από την πρωθυπουργική επίσκεψη στο Κατάρ και το ταυτόχρονο «προσκύνημα» στο εργοτάξιο της ΑΚΤΩΡ, ότι η αεροπορική εταιρεία Qatar θα μετείχε στη διαδικασία για την Ο.Α. «μόνον υποστηρικτικά». Παρά ταύτα το όνομά της χρησιμοποιήθηκε για αβανταδόρικους λόγους, όπως επίσης και η υπουργική αναφορά του Κωστή Χατζηδάκη, ότι στον διαγωνισμό μετέχει και κρυφός ευρωπαϊκός κολοσσός. Κάτι που επίσης απεδείχθη πομφόλυξ.
* Σε ό,τι αφορά τη σύμπραξη του Β. Ρέστη με το σχήμα των Ρ.C.Ρ και Etihad, και αυτή κρατιέται μυστική παρά το γεγονός ότι αυτές τις ημέρες και μέχρι τις 15/1 οριστικοποιούνται στο Λονδίνο τα business plans, οι εγγυητικές επιστολές και τα ποσοστά εκάστου στο σχήμα που θα καταθέσει δεσμευτική προσφορά στις 30/1/2009. Πιθανολογείται ότι ο Βίκτωρ Ρέστης, που αρχικά διέψευσε το ενδιαφέρον του για την Ο.Α., θέλησε να αποφύγει τις βολές που είχε εισπράξει το σχήμα της Golden Aviation, όταν ο εκλιπών πατέρας του, Σταμάτης Ρέστης, είχε διεκδικήσει την Ο.Α. και στη συνέχεια τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, στους διαγωνισμούς-παρωδία οι οποίοι ανέδειξαν θλιβερό παρασκήνιο και απόπειρες συναλλαγών κάτω απ' το τραπέζι.
Ο εφοπλιστής Β. Ρέστης, που έχει αυξήσει τη συμμετοχή του στον ΔΟΛ σε επίπεδο άνω του 19%, ενώ κατέχει πάνω από 5% στην Τηλέτυπος (Mega) και στοχεύει μέσω της First Business Bank στην εξαγορά της Τράπεζας Αττικής, όπως φημολογείται, δεν αρνείται πλέον τη στόχευσή του για την απόκτηση της Pantheon (πτητικό έργο των Ολυμπιακών Αερογραμμών). Ολα όμως θα κριθούν στην πράξη και σύντομα, αν και το χρονοδιάγραμμα για την όλη διαδικασία μετατίθεται τον Μάιο ή τον Ιούνιο, εφόσον δεν προκύψουν ανατροπές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι συντονιστικό ρόλο για την κοινοπραξία αυτή διαδραματίζει η 35χρονη διαχειρίστρια του Ρ.C.Ρ Capital fund, η Amanda Staveley, η οποία εσχάτως έφερε στα χέρια της βασιλικής οικογένειας του Αμπου Ντάμπι το 16% της Barclays και πακέτο μετοχών της Manchester United. Το εν λόγω επενδυτικό σχήμα εκτιμάται ότι θα καταθέσει δεσμευτική προσφορά μόνο για το πτητικό έργο, ενώ φέρεται να διαπραγματεύεται με τον όμιλο Fouad Al Ghanim του Κουβέιτ τη συνεργασία του με συμβάσεις στο ground handling και στην τεχνική υποστήριξη αεροσκαφών. Τις δύο αυτές δραστηριότητες φέρεται ότι θα διεκδικήσει ο ισχυρότατος κουβετιανός όμιλος, πιθανότατα και τις εταιρείες καυσίμων στις οποίες μετέχει η Ο.Α. (Olympic Fuel κ.ά.), παρά το γεγονός ότι κοντά στην απόκτησή τους βρίσκεται ο όμιλος Βαρδινογιάννη, που έχει ως εταίρος και το δικαίωμα πρώτης προτίμησης.
* Το δεύτερο μυστικό που κρύβεται κάτω από την περιγραφή International Investors αφορά την κοινοπραξία Eurocorp J.V. με εμφανείς εταίρους την Air Mediterranee και τον όμιλο Βερνίκου. Ο αφανής εταίρος του ομίλου είναι η επενδυτική εταιρεία Wexford Capital, που και σε παλαιότερους διαγωνισμούς της Ο.Α. είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, με το group τής αυστραλιανών συμφερόντων IAS. Και αυτός ο όμιλος προτίθεται να καταθέσει δεσμευτική προσφορά μόνο για το πτητικό έργο, ενώ πηγές αναφέρουν ότι συνομιλεί με την Qatar, η οποία στην καλύτερη περίπτωση θα έχει μειοψηφική συμμετοχή (έως 49%) και θα παρέχει το αεροπορικό management.
Εικάζεται ότι η συμμετοχή της Wexford Capital αποσιωπήθηκε προκειμένου αυτή να μη διασυνδεθεί με τη σύμβουλο αποκρατικοποίησης του Δημοσίου, τη Lazard, καθώς ο επικεφαλής της John Doyle έχει διατελέσει την περίοδο 1991-2000 senior vice president της συμβούλου επενδυτικής τράπεζας.
* Γνωστή από τον διαγωνισμό του 2005 που ναυάγησε είναι η Klesch and Company Limited, το βρετανικών συμφερόντων fund που ειδικεύεται στην εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων, τις οποίες μεταπωλεί μετά την ανασυγκρότησή τους και διαχειρίζεται πάνω από 3,5 δισ. ευρώ. Και πάλι διεκδικεί το πτητικό έργο της Ο.Α., έναντι όλων των δραστηριοτήτων για τις οποίες είχε ενδιαφερθεί έντονα ακόμα και δύο ημέρες μετά τις επώδυνες δηλώσεις του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στο πλαίσιο της ΔΕΘ (10/9/2005). Χαρακτηριστική ήταν η επιστολή του προέδρου του fund, Gary Klesch, προς τον τότε υπουργό Μεταφορών Μ. Λιάπη που τότε διακινούσε το σενάριο της εκκαθάρισης εν λειτουργία. *
Αναρτήθηκε από killbill στις 4:01 μμ
http://kourdistoportocali.blogspot.com/
--------------------------
Αν δε γνωρίζετε,ο..."μορφονιός" είναι εβραίος!
Υ.Γ. Μετά από τέτοιες "υψηλές" συνεργασίες Εβραίων-Αράβων,είναι ποτέ δυνατόν να περιμένουν βοήθεια οι άμοιροι οι Παλαιστίνιοι;