02 Ιουλίου 2009

Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία Επίδαυρο

Περιοδικό Ιχώρ

Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία ΕπίδαυροΈγινε ή μάλλον θέλουν να γίνει και αυτό. Στην ιερότερη θεατρική σκηνή του κόσμου, στην Αρχαία Επίδαυρο, κάποιοι στις 24 και 25 Ιουλίου 2009 φιλοδοξούν να μας «επιμορφώσουν» με το έργο του Ισραηλινού σκηνοθέτη Αμώς Γκιτάι που έχει τον τίτλο «Ο πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους». Το έργο βασίζεται στην ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Εβραίου Φλάβιου Ιώσηπου (1ος μ.Χ), μέλους της θρησκευτικής παράταξης των Φαρισαίων, καθώς και εκφραστή διαφόρων σχολών του Ιουδαϊσμού, στις οποίες και εφοίτησε. Όπως δε αναγράφεται επί λέξει στο πρόγραμμα του φεστιβάλ Αθηνών 2009 «...στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό...».

Αναρωτηθήκαμε μήπως κάνουμε κάποιο λάθος και δεν διαβάσαμε σωστά ότι το συγκεκριμένο έργο θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο. Ψάξαμε μήπως ο χώρος παρουσίασης ήταν κοντά στην εβραϊκή συναγωγή των Αθηνών, όπου και θα ήταν πολύ δικαιολογημένη η παρουσίαση του εν λόγω έργου, αλλά τελικά διαβάσαμε καλά: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ!!! Δηλαδή αν δεν το καταλάβατε καλά στην Επίδαυρο στις 24 και 25 Ιουλίου θα παρακολουθήσουμε μάθημα Εβραϊκής ιστορίας και θρησκείας, για να εμπεδώσουμε τα γεγονότα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ το 70μ.Χ από τους κακούς Ρωμαίους, τους φορείς του Ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, που τελικά στην μεγάλη του βάση είναι Ελληνικός. Και να δούμε, μέσα από τον πάπυρο της Νεκράς θάλασσας, πως αυτό το Εβραϊκό στρατιωτικό εγχειρίδιο προφητεύει την σύγκρουση του καλού με το κακό, όπου βέβαια τελικά οι καλοί και υιοί του φωτός Ισραηλίτες θριαμβεύουν απέναντι στον κακό Ελληνορωμαϊκό κόσμο. Τόσο ωραία, τόσο απλά, τόσο καλά...

Θέατρο κατά τα άλλα, τέχνη!

Βρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι; Δεν υπάρχει φιλότιμο σ' αυτήν την χώρα; Τόσο πολύ αποχαυνώθηκαν οι Έλληνες ή μήπως κάποια μειωμένης Ελληνικής συνείδησης πιόνια, απλά παίζουν πολύ καλά το παιχνίδι τους; Πριν πολύ λίγο καιρό κυλούσε την Παλαιστίνη το αίμα των παιδιών ποτάμι στους δρόμους, από τα παιδιά του «φωτός» και έρχονται με νωπές ακόμα τις μνήμες να προκαλέσουν στην Επίδαυρο και να μας δώσουν το τάχα ιστορικό υπόβαθρο της εκλεκτικότητας τους, ως προστατευόμενος λαός του Γιαχβέ και επομένως «υιοί του φωτός»;

Θα πάνε Έλληνες να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο μισαλλόδοξο κήρυγμα αισχρού ρατσισμού και βίας που αναζητά μάλιστα και ιστορικό υπόβαθρο και δικαίωση; Γιατί αυτό που αποκαλούν ιερό βιβλίο τους, είναι αυτό ακριβώς που θεμελιώνει τον φυλετισμό-ρατσισμό και ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε εκλεκτούς και υπάνθρωπους. Επιτέλους μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας;

Ο κύριος Γκιτάι έρχεται να κάνει θέατρο ή προπαγάνδα; Γιατί και ο Χίτλερ οργάνωνε θεατρικές παραστάσεις και τις ονόμαζε τέχνη. Κι αυτός μιλούσε για περιούσιο λαό, μόνο πoυ αυτός ήταν ο Γερμανικός λαός και οι Άριοι. Και τι διαφορά έχει εντέλει ο εκλεκτός λαός του Γιαχβέ από τον εκλεκτό λαό του Χίτλερ; Και όμως έχουν. Ο πρώτος, ο Εβραϊκός, στο όνομα του Γιαχβέ (εξ ου και θεόπνευστος), καταστρέφει και διαχωρίζει την ανθρωπότητα σε γκόιμ (εβραϊκά ζώα-υπάνθρωποι), ενώ ο δεύτερος πράττει ό,τι πράττει στο όνομα ενός κοινού θνητού (Χίτλερ). Ο δεύτερος άντεξε κυριαρχικά περίπου δύο δεκαετίες, ενώ ο πρώτος, ο Εβραϊκός, όχι μόνο αντέχει για περισσότερες από τρεις χιλιετίες, αλλά εξακολουθεί να ποτίζει με το ρατσιστικό του δηλητήριο μέχρι και σήμερα τα έθνη της υφηλίου και να εξουσιάζει μέσω των σιωνιστικών εξουσιαστικών μηχανισμών του τις τύχες του πλανήτη. Αυτά με λίγα λόγια θέλει να μας παρουσιάσει σε μορφή τέχνης ο κύριος Γκιτάι στην ιερή Επίδαυρο. Τον θρίαμβο δηλαδή της Σιών απέναντι στους υπολοίπους λαούς του κόσμου.

Πώς τα δικά τους κατάμαυρα σκοτάδια θέλουν να σκεπάσουν τον λαμπρό και ζωοδότη ήλιο του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης;

Και για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι. Ο Φλάβιος Ιώσηπος ή Γιοσέφ μπεν Μαθιά, στου οποίου το έργο βασίζεται η παράσταση που θέλει να δώσει στην Επίδαυρο ο Αμώς Γκιτάι, γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ το 37μ.Χ από ιερατική Εβραϊκή και βασιλική γενιά, όπως ο ίδιος καταγράφει στα έργα του, «αλλ εξ ιερέων άνωθεν καταβεβηκός» και «υπάρχω δε και του βασιλικού γένους από μητρός». Ήταν δηλαδή από τα γεννοφάσκια του ο απόλυτος φορέας της εβραϊκής κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας και προπαγάνδας. Σε ηλικία 19 χρονών εισχωρεί στους Φαρισαίους και στην συνέχεια περνά από τις σχολές των Σαδδουκαίων και Εσσαίων. Στα 26 του τον στέλνει το Ιουδαϊκό συνέδριο της Ιερουσαλήμ στην Ρώμη για να διευθετήσει υποθέσεις του και στην συνέχεια σε πολλές άλλες αποστολές. Στα βιβλία του ο διακαής του πόθος είναι να υπερασπιστεί την παναρχαιότητα των Ιουδαίων και να τονίζει την υπεροχή τους έναντι όλων των άλλων λαών, καθώς και το μεγαλείο του Γιαχβέ και της Εβραϊκής θρησκείας έναντι και πάλι όλων των άλλων θρησκειών. Με λίγα λόγια προσπαθεί με μανία να κάνει το άσπρο μαύρο. Κατ' αυτόν οι Εβραίοι είναι οι φωτοδότες του πολιτισμού, ενώ όλοι οι υπόλοιποι λαοί τους έκλεψαν την σοφία με πρώτους τους Έλληνες, που την παρουσίαζαν ως δήθεν δική τους. Ο ανθελληνισμός του έντονος και συνεχής. Δεν χάνει αφορμή για να κατηγορήσει οτιδήποτε είναι Ελληνικό. Μέχρι και τους Σκύθες παρουσιάζει καλύτερους από τους Έλληνες, «Οι Σκύθες όμως που ευχαριστούνται να σκοτώνουν ανθρώπους κι έχουν λίγη διαφορά από τα θηρία, τα έθιμα τους εννοούν με όλα ταύτα να προστατεύουν και τον Ανάχαρσι, που ήταν ξακουστός και μέσα στην Ελλάδα για την σοφία του, τον σκότωσαν άμα γύρισε στον τόπο τους, γιατί τους φάνηκε πως ήρθε καταμεμολυσμένος από τα Ελληνικά έθιμα. Και μέσα στους Πέρσες θα βρει πολλούς που τιμωρήθηκαν για τον ίδιο λόγο» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος Βιβλίο Β παρ. 269). Δηλαδή οι Έλληνες ήταν χειρότεροι από τους δολοφόνους ανθρώπων Σκύθες που λίγη διαφορά έχουν με τα ζώα. Οι Έλληνες δηλαδή ήταν χειρότεροι και απ' τα ζώα κατα τον Ιώσηπο!!

Και αλλού αναφέρει, «Ο Πλάτων μιμήθηκε τον δικό μας νομοθέτη (Μωυσή) και στο ότι συστήνει, πως καμία άλλη απασχόληση για τους πολίτες δεν είναι τόσο σπουδαία, όσο η υποχρεωτική και λεπτομερειακή απ όλους μελέτη των νόμων...» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 257). Ευτυχώς που ο Πλάτωνας δηλαδή διάβαζε την Βίβλο και άνοιξε τα στραβά του και τους αντέγραψε!!!

Σε άλλο χωρίο μας αναφέρει, «Γιατί κι ο Πυθαγόρας κι ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων και οι μεταγενέστεροι τους φιλόσοφοι της Στοάς, σχεδόν όλοι τα ίδια πρεσβεύουν για την φύση του θεού (Γιαχβέ). Αυτοί όμως καθώς ασκούσαν την φιλοσοφία σε κύκλο μικρό, δεν τόλμησαν να πουν φανερά στα πλήθη που ήταν γεμάτα προλήψεις, την αλήθεια της γνώμης τους. Ενώ ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής), φροντίζοντας ώστε οι πράξεις του να είναι πάντα σύμφωνες με τα λόγια του, όχι μονάχα τους συγχρόνους του έπεισε, παρά και στις μέλλουσες γενιές έκανε ώστε η πίστη στον θεό(Γιαχβέ) να ριζώσει ασάλευτη μέσα τους» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 168-169).

Απίστευτα πράγματα!!
Ο Πυθαγόρας δηλαδή ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων, κατά βάθος πίστευαν στον Γιαχβέ, αλλά ντρεπόνταν να το πούνε...Κι αλλού «Εγώ λοιπόν επιμένω πως ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής) όλους τους όπου γης νομοθέτες τους ξεπερνάει στην αρχαιότητα. Γιατί οι Λυκούργοι και οι Σόλωνες κι ο Ζάλευκος ο νομοθέτης των Λοκρών κι όλοι όσοι θαυμάζονται ανάμεσα στους Έλληνες, μπροστά σ' εκείνον μοιάζουν σαν χτεσινοί και προχθεσινοί, αφού στην αρχαιότητα ούτε καν η λέξη νόμος ήταν γνωστή στους Έλληνες» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ.154).

Βρε Λυκούργε, Σόλωνα και Ζάλευκε και όλοι οι υπόλοιποι, όλοι σας την Βίβλο διαβάζατε; Γιατί δεν αναφέρατε ότι τα κλέψατε όλοι σας από τον μέγα νομοθέτη Μωυσή; Και συ βρε Μίνωα που κάθε εννέα χρόνια ανέβαινες στο ιερό όρος της Κρήτης για να πάρεις τους νόμους από τον Δία, μήπως κι εσένα στο σφύριξε το μέγα μυστικό ο Μωυσάκος που παρεμπιπτόντως έκανε ταξίδια στον χρόνο, αφού γεννήθηκε, αν γεννήθηκε, κάπου 800 χρόνια μετά από εσένα; Τα πρώτα μεγάλα Μινωικά ανάκτορα στην Κρήτη τοποθετούνται γύρω στο 2000 π.Χ.

Αυτά που αναφέραμε ήταν μόνο ενδεικτικά αποσπάσματα από την απύθμενη βλακεία, αγραμματοσύνη, υπερβολή και μένος κατά των Ελλήνων που ο Ιώσηπος εκφράζει μέσα στα έργα του. Τα πράγματα όμως είναι ακόμα χειρότερα, ειδικά στις κρίσιμες στιγμές που σήμερα ειδικά η πατρίδα μας διέρχεται και τις κάθε είδους ανθελληνικές προκλήσεις που βιώνουμε σαν έθνος και πολιτισμός, με κορυφαίο βέβαια θέμα τις Σκοπιανές διεκδικήσεις.

Και θα αναρωτηθείτε βέβαια τι σχέση μπορεί να έχει ο Ιώσηπος με το Σκοπιανό.

Τόσο μεγάλη όσο δεν φαντάζεστε, γιατί ουσιαστικά αυτός είναι που πρώτος μέσα από τα κείμενα του κάνει λόγο για διαχωρισμό Ελλήνων και Μακεδόνων, αυτός που κουβαλάει νερό στον μύλο των Σκοπιανών αναφορικά με το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας, που σφετερίζονται οι απόγονοι των Σλάβων σήμερα. Πως το κάνει; Διαβάζουμε και πάλι από το βιβλίο Β Κατά Απίωνος, παρ 69 «Το βέβαιο είναι πως όσο κατέχανε την πολιτεία ετούτη, οι Έλληνες και οι Μακεδόνες...» Και παρακάτω «Αυτοί λοιπόν στάθηκαν οι πρώτοι αίτιοι του κακού, γιατί είχε λείψει πια από τον λαό η σταθερότητα εκείνη των Μακεδόνων και των Ελλήνων» (Βιβλίο Β παρ. 70) και στο ίδιο βιβλίο παρ. 138 «Γιατί δεν θα στεναχωριόταν βέβαια αν ήταν Έλληνας η Μακεδόνας».

Και πάνω σ' αυτό ακριβώς το έργο του μισέλληνα και επικίνδυνου για τα εθνικά μας δίκαια και συμφέροντα Ιώσηπου στήριξε το έργο που θέλει να παρουσιάσει στην Επίδαυρο ο κύριος Γκιτάι.

Τα ξέρατε όλα αυτά κύριοι και κυρίες υπεύθυνοι; Ξέρατε τι αισχρό ανθελληνικό παιχνίδι παίζει ο κύριος Γκιτάι πίσω από τις πλάτες σας; Ή μήπως πιστεύετε ακόμα ότι αυτό είναι τέχνη και όχι του αισχίστου είδους προπαγάνδα; Θέλουν να δουν πόσο αντέχουμε; Θέλουν να δοκιμάσουν πόσο πολύ μπορούν να προχωρήσουν, για να προετοιμάσουν τα επόμενα τους βήματα; Θα υποδεχθούμε λοιπόν τον κύριο Γκιτάι μετά βαΐων και κλάδων;



Ελληνίδες και Έλληνες

Περιμένουμε τα σχόλια σας στο email μας ( info@ixorcosmos.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ), καθώς και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας μέσα στα πλαίσια του συντάγματος των νόμων και της ευπρέπειας, αλλά και του αναφαίρετου δικαιώματος μας της διαμαρτυρίας και της καταγγελίας στους αρμόδιους φορείς και τον Ελληνικό λαό, όταν προσβάλλεται τόσο βάναυσα και προκλητικά η αξιοπρέπεια και η τιμή του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού.

24 και 25 Ιουλίου 2009, η ιερή Επίδαυρος θα βρίσκεται μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση και βεβήλωση στην ιστορία της.

Θα τους αφήσουμε;

«ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΤΡΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ»




email από ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ

ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ

«ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΤΡΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ»

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ... Έλληνες ή ????

Σχετικά µε τον καθηγητή ανώτατου "ελληνικού" εκπαιδευτικού ιδρύματος (βλέπε συνηµµένα) που ντρέπεται να είναι Έλληνας γεννώνται τα ερωτήματα:

1) Ποιοι τον έκαναν καθηγητή και µε τι προσόντ
α; Το θέμα πρέπει να ερευνηθεί γιατί αυτοί που τον ενέκριναν να γίνει καθηγητής είναι συνένοχοι.

2) Γιατί ο Υπουργός παιδείας δεν τον απολύει; Επιτέλους γιατί πρέπει οι Έλληνες φορολογούμενοι να πληρώνουν τους μισθούς των εχθρών της Ελλάδος;

3) Πως κατάφερε να εξασφαλίσει έγκριση 50.000 ευρώ; Αυτοί που το ενέκριναν ποιοι είναι και τι λέγει ο Υπουργός παιδείας;

4)Επιτέλους δεν υπάρχουν ελληνόψυχοι σ' αυτόν τον τόπο ώστε να κάνουν το καθήκον τους απέναντι των εχθρών της Ελλάδας; Και να στείλουν τους εχθρούς µας εκεί που πρέπει;;;

5) Μήπως η κυβέρνηση έχει χάσει τον έλεγχο και η Ελλάδα έγινε ξέφραγο αμπέλι της πέμπτης φάλαγγας των εχθρών της, ή μήπως και αυτοί ανήκουν στην πέμπτη φάλαγγα;



01 Ιουλίου 2009

Ο πρώτος εν Ελλάδι Ναός των Ελλήνων αφιερωμένος στους Θεούς και τους Ήρωες της ελληνικής παράδοσης.

5 Ιουλίου 2009

Καθιέρωσις του Ναού των Ελλήνων

στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης

Ο πρώτος εν Ελλάδι Ναός των Ελλήνων

αφιερωμένος στους Θεούς και τους Ήρωες της ελληνικής παράδοσης

ανοίγει εορταστικά τις πύλες του στις 5 Ιουλίου, απο ώρα 14:00

Είσαστε όλοι προσκεκλημένοι!

Τι είναι ο ναός των Ελλήνων;
Για να πληροφορηθείτε, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, πατήστε εδώ:
5 Ιουλίου: Πανηγυρική τελετή καθ-ιερώσεως του πρώτου Ναού των Ελλήνων!

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων συνοπτικά

ώρα 14:00 Ελεύθερη είσοδος των επισκεπτών

ώρα 16:45 Τελετή ενάρξεως 10ου Διεθνούς Αγώνα Δρόμου 10 χλμ., αφιερωμένος στα 2334 χρόνια απο το θάνατο του Μεγ. Αλεξάνδρου και προς τιμή της καθιερώσεως του ναού.

ώρα 16:45 Εκκίνηση αθλητών του 10ου Διεθνούς Αγώνα Δρόμου 10 χλμ.

ώρα 18:05 Απονομές μεταλλίων και κυπέλλων στους δρομείς. Τιμητικές διακρίσεις σε πρόσωπα και οργανισμούς που προσφέρουν έργο στην επαναφορά των ελληνικών αξιών.

ώρα 18:35 Ενημέρωση των επισκεπτών για το έργο και τον περιβάλλοντα χώρο.

ώρα 18:45 Χαιρετισμοί.

ώρα 19:00 Τελετή καθιερώσεως.

ώρα 19:20 Τελεστικά – θεατρικά δρώμενα απο την ομάδα του "Ιδεοθέατρου" και τον εξαίρετο ηθοποιό - σκηνοθέτη Ραδάμανθυ Αναστασάκη.

Σημ.: Το αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί με νεότερη ενημέρωση.

Διοργάνωση:

Ομάδα «Ε»

Πολιτιστικός Σύλλογος Προμηθεύς Πυρφόρος

Ο ναός των Ελλήνων βρίσκεται στο Ωραιόκαστρο

Πώς θα πάτε:

α) Με Ι.Χ.

Η κεντρική οδός που οδηγεί προς Ωραιόκαστρο μετά τη διασταύρωση της οδού Λαγκαδά, λέγεται οδός Φιλύρας. Τη διασχίζετε και όταν προσπεράσετε το συνοικισμό Γαλήνη, η Φιλύρας μετονομάζεται σε οδό Θεσσαλονίκης.
Καθώς διασχίζετε την οδό Θεσσαλονίκης, στο αριστερό σας χέρι θα δείτε το Σούπερ Μάρκετ Μασούτη. Στα φανάρια του Μασούτη θα κόψετε δεξιά (στη γωνία υπάρχει ανθόκηπος) και θα μπείτε στην οδό Κονταξοπούλου. Στα 150 μ. περίπου στρίβετε και πάλι δεξιά, στην οδό Σολωμού. Την κατεβαίνετε, στο τέρμα της στρίβετε αριστερά και μετά απο λίγο θα οδηγηθείτε στον περίβολο του ναού.
Θα υπάρχουν ταμπέλες για τον ναό στην οδό Κονταξοπούλου και στην οδό Σολωμού που θα σας καθοδηγούν.

β) Με την αστική συγκοινωνία

Θα πάρετε το λεωφορείο Νο 56 («Ωραιόκαστρο – Ν.Σ. Σταθμός»). Το λεωφορείο έχει αφετηρία το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, κάνει στάση στο Βαρδάρη (αρχή της οδού Λαγκαδά) και εν συνεχεία σε όλες τις στάσεις της οδού Λαγκαδά.
Θα κατεβείτε στη στάση «Παναθήναια» (μία ή δύο στάσεις πριν τον ΟΑΕΔ Ωραιοκάστρου). Θα κατευθυνθείτε προς τα πίσω, θα προσπεράσετε την πρώτη κάθετο (οδός Καραβοπούλου) και θα στρίψετε αριστερά στην επόμενη κάθετο (οδός Κονταξοπούλου). Διασχίζετε την οδό Κονταξοπούλου και στα 150 μ. περίπου στρίβετε και πάλι δεξιά, στην οδό Σολωμού. Την κατεβαίνετε, στο τέρμα της στρίβετε αριστερά και μετά απο λίγο θα οδηγηθείτε στον περίβολο του ναού.
Θα υπάρχουν ταμπέλες για τον ναό στην οδό Κονταξοπούλου και στην οδό Σολωμού που θα σας καθοδηγούν.

ΚΟΙΝΟ των ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ

30 Ιουνίου 2009

Η αλήθεια για τους Μινωίτες.Προς...Χρηστάκη επιστολή.

Μιά επιστολή που απευθύνεται σε έναν αρχαιολόγο απόγονο των εκ της Μεσοποταμίας...Σημιτών!Αυτό υποστηρίζει ο ίδιος!Αν δεν είναι ας μας αποδείξει το αντίθετο!Δηλαδή ότι δεν είναι "Σημίτης" και ότι είναι...Έλλην!Το κακό είναι ότι ενώ δεν είναι Έλλην,πληρώνεται με χρήματα του Ελληνικού Λαού!Και μη μας κατηγορήσει ότι τον...βρίζουμε!Μόνος του δηλώνει την καταγωγή του!

Γράφει ο...απόγονος "σημιτών",ότι...
Οι Αχαιοί δημιούργησαν τον «πρώτο μεγάλο ελληνικό πολιτισμό» (Θ. Κατσουλάκος, Γ. Κοκκορού-Αλευρά, Β. Σκουλάτος, Αρχαία Ιστορία Α΄ Γυμνασίου, ΟΕΔΒ, 2008, σ. 29).
Του λέμε,ότι αν επικαλείται βιβλίο Α' Γυμνασίου,ως επιβεβαίωση των δοτών λόγων του,έχει μείνει ανεξεταστέος!


Γράφει και επικαλείται...σπουδές και συγγραφικά δικά του έργα!

Ας σημειωθεί μόνο ότι ειδικές σπουδές, πολύχρονη επιστημονική έρευνα και συγγραφή ποικίλων επιστημονικών εργασιών και ειδικών βιβλίων (το ΚΡΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ είναι το τρίτο κατά σειρά βιβλίο μου) δεν μου επιτρέπουν να αποδεχτώ το χαρακτηρισμό «νεαρός» και τη σημειολογία που περικλείει η χρήση της λέξης από το συντάκτη της επιστολής.
Μπράβο!Τι μας λές!Κι εγώ μπορώ να επικαλεστώ ότι μετά από εμπεριστατωμένες έρευνες,ανακάλυψα ότι τα αυγά τα κάνει ο...κόκκορας!

Νέο email στον κ. Χρηστάκη

Κύριε
Διαβάζοντας την απαντητική επιστολή σας προς τον κύριο Σαρρή ενώ τον ψέγεται για γενικότητες μυθολογία και άγνοια εντούτοις οι όποιες απόψεις σας δεν ήταν τίποτε περισσότερο παρά πεποιθήσεις είτε δικές σας είτε προφανώς των μεντόρων σας.Πουθενά δεν παρουσιάζεται ούτε ένα στοιχείο γι' αυτά που λέτε παρά ξαναζεσταμένες ανιστόρητες και αστήριχτες απόψεις που πολλώ δε απέχουν από την πραγματικότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αξίας αυτών που πρεσβεύεται είναι ο σκελετό που βρέθηκε στις Άλπεις που ενώ στην αρχή σθεναρά ισχυρίστηκαν ότι δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένας "ανόητος ημίγυμνος" άγριος που για καθαρά λόγους ανοησίας παγιδεύτηκε στα χιόνια. Να όμως που η σθεναρή αυτή στάση διαψεύστηκε μια και ούτε ανόητος, ούτε ημίγυμνος, ούτε άγριος ήταν όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια.
Από που το βρήκατε γραμμένο ότι οι Έλληνες έφτασαν στον Ελλαδικό χώρο το 2200; Από που προκύπτουν αυτές οι γνώσεις σας;Τι έχετε να υποδείξετε πέρα από εικασίες;
Πως γνωρίζετε ότι οι πριν το 2200 πληθυσμοί ήταν προέλληνες; Βρήκατε κάποια επιγραφή που να δηλώνουν ότι είναι προέλληνες ή κάτι άλλο;
Μήπως νομίζετε ότι ο τίτλος σας σας δίνει το πρόσχημα της αυθεντίας;
Δυστυχώς καταλαβαίνω ότι προσπαθείτε να δικαιώσετε τους μέντορές σας και όχι την επιστήμη σας. Θα ήθελα εδώ, μια και η κυρία Τσιτσοπούλου δεν απάντησε στο email μου, να σας θέσω ορισμένα ερωτήματα μια και ως δόκτορ παντογνώστης θα είναι για σας πανεύκολο είμαι σίγουρος γι' αυτό.
α)Μπορείτε να μου πείτε σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε πως και πότε ορίζετε την ιστορική περίοδο στην Ελλάδα;
β)Πως κρίνετε την αναφορά του Ομήρου για 100 πόλεις στην Κρήτη;Πότε και που αναπτύχθηκαν;Μήπως ο Όμηρος είναι απλά ένας ανόητος και παθολογικός ψεύτης;
γ)Μήπως μπορείτε να μου υποδείξετε τον βράχο που βρισκόταν απέναντι από την πόλη της Φαιστού με μεγάλο ύψος και που την προστάτευε από τα τεράστια κύματα των θαλασσίων ρευμάτων της περιοχής; Που βρίσκονται τώρα πια τα ρεύματα αυτά; ακόμη υπάρχουν ή εξαφανίστηκαν άγνωστο πως;
δ)Ο Τάλως υπήρξε ή υπάρχει ακόμη και τι ήταν;
Κλείνοντας μια και το γνωστικό σας πεδίο είναι η προϊστορία μπορείτε να μου πει γιατί οι Αιγύπτιοι ξαφνικά σταμάτησαν να χτίζουν τις πυραμίδες με πέτρα και έφτιαξαν κακέκτυπα με λάσπη;Τέλειωσαν οι πέτρες; Οι σκλάβοι;Το μυαλό;Η γνώση;
Ερώτημα τελευταίο.Μπορείτε να μου πείτε πως είναι δυνατόν ένας λαός που πήρε την γραφή εχθές, έγραψε χιλιάδες έργα κάθε επιστημονικού πεδίου ενώ όλοι οι υπόλοιποι ούτε το 1/100;
Υ.Γ Είπα τελευταίο αλλά αποφάσισα να σας κάνω ένα ακόμη. Ένα "ευκολάκι" που θα λέτε και στους φοιτητές. Το "ΑΛΦΑ" προήρθε από το "ΑΛΕΦ".
Υ.Γ 2 Περιμένοντας εναγωνίως την απάντηση σας θα ήθελα να σας δηλώσω ότι γνωρίζω τις απαντήσεις. Ελπίζω αυτό να μην σας δημιουργεί κάποια συστολή.Μπορώ ακόμη να αποδείξω τα λεγόμενά μου. Ελπίζω και εσείς.
Θα περιμένω
Παυσανίας

29 Ιουνίου 2009

Η αλήθεια για τους Μινωίτες.

Αυτή είναι η αλήθεια για τους Μινωίτες.

Του Δημήτρη Σαρρή

Κύριε Διευθυντή,

Κατά την παρουσίαση της θαυμάσιας έκδοσης του ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ με τον τίτλο «ΚΡΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ», την οποία επιμελήθηκε ο νεαρός αρχαιολόγος – ιστορικός – συγγραφέας κ. Κωστής Χρηστάκης και η οποία αναφέρεται διεξοδικά και με πλούσιο φωτογραφικό υλικό στην διαχρονική ενασχόληση των Κρητών με το εμπόριο, από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα, επιφυλάχθηκαν για αρκετούς από τους παρευρεθέντες στην ωραία, κατ’άλλα ,εκδήλωση τρεις οδυνηρές εκπλήξεις.

Η πρώτη οδυνηρή έκπληξη προκλήθηκε κατά το τέλος της ομιλίας της κας Μεταξίας Τσιποπούλου, Διευθύντριας του Εθνικού Αρχείου Μνημείων του Υπουργείου Πολιτισμού, η οποία εντελώς ξεκομμένα και χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος, τόνισε εμφαντικά, χωρίς να θέσει καμία προς αυτό απόδειξη, οτι δήθεν «Οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες…».

Θεώρησα τότε υποχρέωση μου να παρέμβω στο τέλος της εκδήλωσης, ζητώντας τον λόγο για να εκφράσω την κάθετη αντίθεση μου με αυτή την βάναυση διαστρέβλωση της Ελληνικής Ιστορίας & Μυθολογίας, υπερασπιζόμενος την αναπόσπαστη σχέση ανά τους αιώνες της Κρήτης με την αρχαία Ελλάδα.

Ανέφερα ότι εμείς οι απλοί Έλληνες, αν και δεν είμαστε αρχαιολόγοι, γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την παράδοση ο ΜΙΝΩΑΣ ήταν γιος και μαθητής του Θεού των Θεών των αρχαίων Ελλήνων του Δία, ο οποίος μάλιστα γεννήθηκε στην Κρήτη, ως Κρηταγενής, από την Ρέα η οποία ήρθε στην Κρήτη για να γεννήσει με σκοπό να αποφύγει την οργή του συζύγου της Κρόνου, ο οποίος έτρωγε τα παιδιά του φοβούμενος οτι κάποια απο αυτά θα του πάρει τον θρόνο.

Εμείς οι απλοί Έλληνες αν και δεν είμαστε αρχαιολόγοι, γνωρίζουμε οτι ο Μίνωας γεννήθηκε κάτω απο τον αιωνόβιο πλάτανο της Γόρτυνας, μετά από την συνεύρεση του Δία με την πριγκίπισσα της Φοινίκης, Ευρώπη (έχουσα ευρεία όψη), κόρη του Αγήνορα και της Τηλεφάσσης, την οποία και απήγαγε και έφερε στην Κρήτη μεταμορφωμένος σε ταύρο, μέσω θαλάσσης, συνοδευόμενος απο Νηρηίδες και Τρίτωνες…

Εμείς οι απλοί Έλληνες αν και δεν είμαστε αρχαιολόγοι γνωρίζουμε τον μύθο των Ιδαίων Δακτύλων, των γνωστών ως Κουρητών, φυλάκων και τροφών του Δία, που γεννήθηκαν ταυτόχρονα με αυτόν, απο την γη στην οποία ακουμπούσαν τα δάχτυλα της Ρέας κατά τις ωδινες του τοκετού της, καθώς και τα λατρευτικά κέντρα του Δία στην Κρήτη, που ήσαν το Ιδαίο Άνδρον και το Δικταίον Άνδρον.

Επίσης, γνωρίζουμε οτι η πόλη μας, το Ηράκλειο, επίνειο της Κνωσσού πήρε το όνομα του απο τον πρώτο Ιδαίο Δάκτυλο τον Ηρακλή, ο οποίος έβαλε να τρέξουν τ’αδέλφια του, (ο Παιωναίος, ο Επειμίδης,ο Ιάσιος και ο Ίδας) και στεφάνωσε τον πρώτο νικητή με κλαδί αγριοελιάς, θεωρούμενος ως Πρόδρομος του Ολυμπισμού.

Εμείς οι απλοί Έλληνες αν και δεν είμαστε αρχαιολόγοι, γνωρίζουμε τον μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου, τον άθλο της εξόντωσης του ανθρωποφάγου Μινωταύρου απο τον Θησέα τον γιό του Αιγαία, με την βοήθεια του μίτου της Αριάδνης καθώς και τον μύθο του σιδερένιου γίγαντα Τάλω, δώρο του Ήφαιστου στον Μίνωα ,για να φυλάσσει ως ακτοφύλακας την Κρήτη από εχθρικές επιδρομές.

Επίσης, γνωρίζουμε οτι ο Λυκούργος, ο βασιλιάς της Σπάρτης, αντέγραψε τους νόμους του Μίνωα για την χώρα του, ο δε Μίνωας και τα αδέλφια του ο Ραδάμανθυς και Σαρπηδώνας, εθεωρούντο απο τους αρχαίους Έλληνες ως κριτές του Άδη, λόγω της υψηλού επιπέδου δικαιοσύνης που απένειμαν όσο ζούσαν και διοικούσαν τις περιοχές τους ( Κνωσός, Φαιστός, Μάλλια).

Μετά από την εισαγωγή μου αυτή, με την οποία τεκμηρίωσα με τις μικρές μου δυνάμεις την ελληνικότητα της Κρήτης, τόνισα την αντίθεση μου για την παραφωνία της κας Τσιποπούλου και έθεσα ερώτημα στον συγγραφέα κ. Χρηστάκη, εάν συμφωνεί να διαγραφούν με μία μονοκονδυλιά όλα τα παραπάνω, όπως διέπραξε η κα Τσιποπούλου.

Η απάντηση του κ. Χρηστάκη απετέλεσε άλλη μία οδυνηρή έκπληξη, καθόσον μου απάντησε ότι…«είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει σε κάποιους οι Μινωίτες ήταν Σημιτικό (εβραϊκό) φύλο».

Και τρίτη όμως έκπληξη μας επιφυλάχθηκε, όχι λιγότερη οδυνηρή από τις προηγούμενες..

Ένα μεγάλο μέρος του ακροατηρίου με παραταμένα χειροκροτήματα επιβράβευσε τα λεγόμενα της κας Τσιποπούλου και του κ. Χρηστάκη, αφήνοντας μας άφωνους.

Ποιοι όμως και με τι εθνικά αντανακλαστικά μπορούν να χειροκροτούν με πάθος την άποψη, έστω και επιστημονική, ότι οι Μινωίτες ήσαν Εβραίοι…;! Στην καλύτερη περίπτωση αν πίστευαν απόλυτα τα λεγόμενα των παραπάνω ομιλητών έπρεπε να περιέλθουν σε περισυλλογή και όχι να δείξουν με τα χειροκροτήματα τους κατενθουσιασμένοι.

Η απίθανη αυτή απάντηση του κ. Χρηστάκη αναφέρθηκε εντελώς αόριστα, χωρίς καμμία τεκμηρίωση, αναφέρθηκε δε σε κάποια ανάλυση του DNA που έγινε χωρίς να πει από ποιους, την εθνικότητα τους και ποια η εγκυρότητα τους.

Κύριε Διευθυντή,

Επειδή τέτοιες καινοφανείς απόψεις, οι οποίες μάλιστα ειπώθηκαν σε μία κατ΄άλλα ενδιαφέρουσα εκδήλωση, ενώ σίγουρα ήταν ένας επιζήμιος μη απαραίτητος πλεονασμός μπορούν να καταστούν επικίνδυνες, καθώς συνειρμικά μας παραπέμπουν στην πολύ παλιά σιωνιστική προπαγάνδα ότι δήθεν η αρχαία Κρήτη ήταν Εβραϊκή και ρίχνουν νερό στον μύλο των σκοτεινών εκείνων κύκλων που κατά καιρούς εμφανίζονται και ομιλούν για δήθεν ανεξαρτησία της Κρήτης από την Ελλάδα.

Δηλώνω, βέβαια, ότι δεν πιστεύω ότι η καΤσιποπούλου και ο κ. Χρηστάκης έχουν σχέση με τις παραπάνω ανθελληνικές ενέργειες.

Όμως, η σύμπτωση των επιστημονικοφανών παράδοξων απόψεων τους με αυτή την μαύρη προπαγάνδα δικαιολογημένα μας προβληματίζει.

Όσο για την ουσία της «διαφωνίας μας» παραπέμπω κάθε ενδιαφερόμενο στην σελίδα 23 του βιβλίου του κ. Θεοχάρη Δετοράκη, ‘’ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ’’, η οποία αναφέρει αυτολεξεί : «Σήμερα πιστεύεται γενικά ότι ολόκληρη η περιοχή του Αιγαίου κατοικείτο την προανακτορική περίοδο (2600 – 2000 π.Χ.), από μία μεγάλη ομοεθνία στην οποία δίδεται συνήθως το όνομα Προέλληνες ή Αιγαίοι.

Είναι οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ των αρχαίων Ελλήνων.

Ιδιαίτερα τα κοινά τοπωνύμια με τα συμπλέγματα – νδος – (σ)σος – (τ)ο – όπως ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ – ΕΡΥΜΑΝΘΟΣ – ΚΝΩΣΣΟΣ – ΙΛΙΣΣΟΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ – ΙΝΑΤΟΣ – ΦΑΙΣΤΟΣ – ΛΥΚΑΣΤΟΣ – ΛΥΤΤΟΣ, κλπ. Θεωρούνται κατάλοιπα της γλώσσας των πελασγών.

Οι λαοί αυτοί, που ανήκουν στην λεγόμενη μεσογειακή φυλή, με ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά την δολιχοκεφαλία, το βραχύ ανάστημα, τα μαύρα μαλλιά και μάτια δεν έχουν φυλετική σχέση, ούτε με τους Σημίτες της ανατολής, ούτε με τους Αιγυπτίους.

ΟΙ ΛΑΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΑΛΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ , ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Διαβάστε και την..."εκ των Μέσης Ανατολής απογόνου των Σημιτών"....

Επιστολή του αρχαιολόγου στον τύπο

Η Κρήτη των Λαβυρίνθων

Του Κωστή Χρηστάκη*

Αγαπητέ Κύριε Διευθυντή,

Με μεγάλη προσοχή και τον δέοντα σεβασμό διάβασα την επιστολή με τίτλο “Η αλήθεια για τους Μινωίτες” του τ. Νομάρχη Ηρακλείου κ. Δημήτρη Σαρρή (Πατρίς, 19-6-2009).

Στην επιστολή του ο κ. Σαρρής δικαιολογεί την παρέμβασή του στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου μου ΚΡΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (έκδοση του Επιμελητηρίου Ηρακλείου) ως «κάθετη αντίθεσή του με τη βάναυση διαστρέβλωση της Ελληνικής Ιστορίας και Μυθολογίας» που διατυπώθηκε από τους αρχαιολόγους-ιστορικούς (κ. Μ. Τσιποπούλου και κ. Κ. Χρηστάκη), επειδή υποστήριξαν ότι «οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες».

Αντιπαρέρχομαι τις βαριές εκφράσεις που χρησιμοποιεί ο συντάκτης της επιστολής, κατανοώντας τη δυσκολία αποδοχής επιστημονικών απόψεων από μη ειδικούς. Όμως ο επιστήμονας, στον τομέα της επιστήμης του είναι υποχρεωμένος να προάγει τη γνώση και να κάνει κοινωνούς τους ανθρώπους με τους οποίους έρχεται σε επικοινωνία, ακόμα και αν χρειαστεί να συγκρουστεί με παγιωμένες αντιλήψεις. Ας σημειωθεί μόνο ότι ειδικές σπουδές, πολύχρονη επιστημονική έρευνα και συγγραφή ποικίλων επιστημονικών εργασιών και ειδικών βιβλίων (το ΚΡΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ είναι το τρίτο κατά σειρά βιβλίο μου) δεν μου επιτρέπουν να αποδεχτώ το χαρακτηρισμό «νεαρός» και τη σημειολογία που περικλείει η χρήση της λέξης από το συντάκτη της επιστολής.

Επειδή τα θέματα που θίχτηκαν από τον κ. Νομάρχη αποτελούν αντικείμενο επιστημονικού διαλόγου ειδικών, δεν σκοπεύω να εμπλακώ σε ένα διάλογο από τον οποίο απουσιάζει η κοινή επιστημονική αφετηρία. Όμως, για την αποκατάσταση της επιστημονικής εγκυρότητας και προς χάριν των αναγνωστών σας θεωρώ αναγκαίες κάποιες διευκρινήσεις:

1) Η αρχαιολογία είναι μια επιστήμη που εξελίσσεται συνεχώς καθώς νέα δεδομένα, νέες μεθοδολογικές και θεωρητικές ερμηνευτικές προσεγγίσεις και ερευνητικές τεχνικές δημιουργούν ένα πολυδιάστατο και συνεχώς ευμετάβλητο ορίζοντα. Το περιεχόμενο της επιστολής Δ. Σαρρή με τίτλο «Η αλήθεια για τους Μινωίτες» είναι συνεπώς άτοπο αφού η αλήθεια είναι το διαρκές επιστημονικό ζητούμενο. Εξάλλου αυτή είναι και η γοητεία της μελέτης του παρελθόντος, μελέτη που προϋποθέτει ουσιαστική γνώση και ευρύτητα πνεύματος.

2) Οι λαοί του Ελλαδικού χώρου πριν από την άφιξη των Ελλήνων ονομάζονται Προέλληνες. Ανάμεσα στους λαούς αυτούς συγκαταλέγονται οι Μινωίτες. Γύρω στα 2200-2000 π.Χ. αφίχθηκε ο κύριος όγκος των ελληνόφωνων Ινδοευρωπαίων στην Ελλάδα, όπως μαρτυρείται από την Μυθολογία και από λέξεις της ελληνικής γλώσσας που δεν ανάγονται στην ινδοευρωπαϊκή πρωτο-γλώσσα. Ο καθ. Σ. Αλεξίου γράφει, ήδη από το 1964: «Η Κρήτη, προστατευόμενη από την θάλασσαν, δεν εγνώρισε την μεταβολήν αυτήν και συνέχισε τας παροδόσεις αυτής μέχρι της πρώτης αφίξεως των Αχαιών-Ελλήνων περί το 1450 π.Χ» (Σ. Αλεξίου, Μινωικός Πολιτισμός, Ηράκλειο 1964, σ. 123). Οι Αχαιοί δημιούργησαν τον «πρώτο μεγάλο ελληνικό πολιτισμό» (Θ. Κατσουλάκος, Γ. Κοκκορού-Αλευρά, Β. Σκουλάτος, Αρχαία Ιστορία Α΄ Γυμνασίου, ΟΕΔΒ, 2008, σ. 29). Είναι σαφής η διάκριση μεταξύ Μινωιτών και Αχαιών. Εξάλλου αναλύσεις DNA μαρτυρούν την έλλειψη γενετικής συγγένειας μεταξύ των δυο πληθυσμιακών ομάδων (Α. Ναυπλιώτη, Ι΄ Διεθνές Κρητολογικό Συνέδριο, Χανιά 2006). Η συνέχιση της έρευνας θα διαμορφώσει σίγουρα μια πληρέστερη εικόνα.

3) Τα πρώτα αναμφισβήτητα τεκμήρια κατοίκησης της Κρήτης χρονολογούνται στις αρχές της Νεολιθικής περιόδου (αρχές 7ης χιλιετίας) και προέρχονται από την Κνωσό. Στα χρόνια που προηγήθηκαν, είναι πιθανόν ομάδες κυνηγών και τροφοσυλλεκτών να κατοικούσαν στο νησί κατά την Παλαιολιθική και Μεσολιθική περίοδο. Το θέμα που απασχολεί την έρευνα είναι η προέλευση των ομάδων που εγκαταστάθηκαν στην Κνωσό το 6800 π.Χ (η χρονολογία αυτή θεωρείται ως αφετηρία εγκατάστασης). Αν και το θέμα παραμένει ανοικτό, η άποψη που υπερισχύει είναι ότι ήρθαν στο νησί ομάδες από την περιοχή της Μικράς Ασίας, φορείς του πρωτοπόρου Νεολιθικού Πολιτισμού της Εγγύς Ανατολής. Αναλύσεις DNA μαρτυρούν την σχέση των Μινωιτών με τους λαούς της Ανατολής (π.χ. Καθημερινή 3-4-2008). Αν και χρειάζεται περισσότερη έρευνα προς τη κατεύθυνση αυτή, τα αποτελέσματα των αναλύσεων διαμορφώνουν μια νέα εικόνα.

4) Ως Σημίτες χαρακτηρίζονται οι λαοί που έζησαν στην Αραβική Χερσονήσο, στην Μεσοποταμία, στην Συρο-παλαιστίνη και στην Αιθιοπία. Η αποκλειστική ταύτιση των λαών αυτών με τους Εβραίους είναι ένα σοβαρό λάθος, χωρίς να υποτιμάται η συνεισφορά των τελευταίων στον πολιτισμό και κυρίως στην διαμόρφωση σύνθετης θρησκευτικής σκέψης. Η αντιμετώπιση των Σημιτών, δημιουργών μεγαλών πολιτισμών, με σημερινά κριτήρια «εθνοτισμού» είναι λανθασμένη και παραπέμπει σε πολύ επικίνδυνες νοοτροπίες από τις οποίες η ανθρωπότητα υπέφερε σκληρά.

5) Αν και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι μύθοι ενσωματώνουν ιστορικές μνήμες δεν είναι αποτελεσματικό να ερμηνεύονται αυτολεξεί ως στοιχείο τεκμηρίωσης για την κατανόηση του παρελθόντος. Η χρήση των μύθων προϋποθέτει μεγάλη προσοχή και βαθιά επιστημονική και σφαιρική γνώση προκειμένου να εντοπιστούν τα διαφορετικά ιστορικά και πολιτισμικά στοιχεία μιας μυθικής αφήγησης. Εξάλλου η μυθική αφήγηση πρέπει να συνδυάζεται πάντοτε με ανασκαφικά ευρήματα. Οι μύθοι που επικαλείται ο Δ. Σαρρής δεν τεκμηριώνουν την ελληνικότητα των Μινωιτών αλλά τη σύζευξη και τη δημιουργική συνύπαρξη ανθρώπων και πολιτισμών σε ένα περιβάλλον χωρίς αυστηρά καθορισμένα γεωγραφικά σύνορα. Τέτοια ήταν τα αρχαία βασίλεια της Ανατολής μεταξύ των οποίων κα το Μινωικό «κράτος της Θάλασσας»: ένας κόσμος ανοικτός και κοσμοπολίτικος, όπως ήταν πάντα Κρήτη, γεφύρι ανάμεσα στις μεγάλες στεριές και χωνευτήρι πολιτισμών.

Στα ελληνικά βιβλιοπωλεία κυκλοφορούν πλήθος βιβλία εγκρίτων Ελλήνων και ξένων πανεπιστημιακών δασκάλων και αρχαιολόγων-ιστορικών, ειδικών στην μελέτη του Προϊστορικού Αιγαίου, προσιτά σε κάθε ενδιαφερόμενο.

• Ο Κωστής Χρηστάκης, είναι Δρ. προϊστορικής αρχαιολογίας, διδάσκων του Παν/μίου Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα, καθηγητής του Minoan International College

Ας απαντήσει,αν μπορεί,ο πιο πάνω,στα γραφόμενα του Φουράκη στο βιβλίο του "ΤΑ ΠΡΟΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ"...






Ο μετανάστης ειρηνοποιός Ομπάμα!Κάνει πράξη την ειρήνη στην Ονδούρα.

Τι θα πουν σ' αυτό το λαό οι προοδευτικοί ευρωπαίοι;

Φθάνουν οι πρώτες συγκλονιστικές εικόνες από την Ονδούρα, μετά το αμερικανοκίνητο πραξικόπημα
Μνήμες από το αμερικανοκίνητο πραξικόπημα της 21ης Απρίλη... Τα "πολιτισμένα" γουρούνια της Ευρώπης σιωπούν!
Ο Ισπανός σοσιαλιστής ηγέτης José Zapatero καταδικάζει το πραξικόπημα. Ο πρώτος ευρωπαίος πολιτικός που καταγγέλει το πραξικόπημα στην Ονδούρα...
Λαϊκή Αντίσταση!
Όταν ξεκινήσει ο ένοπλος αγώνας για απελευθέρωση, οι ευρωπαίοι προοδευτικοί πολιτικοί θα μας μιλούν για διάλογο και ειρήνη;
Μάλλον θα πουν τον πεινασμένο για λευτεριά και ψωμί λαό, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ!
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ είναι οι ΗΠΑ και όσοι σιωπούν στο δράμα του λαού της Ονδούρας!

sibilla-gr-sibilla

28 Ιουνίου 2009

ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑΑΑΑ!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!


ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ...αλλά και ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ...
http://apollonios.pblogs.gr/2009/06/diwte-thn-anthellhnida-ypoyrgo-ntora-twraaaa-deite-to-binteo-me-.html

Φταίει η Ντόρα ή ο Κωστάκης για το «μακεδονικό» αεροπλάνο;

Σχόλιο Συντακτικής Ομάδας: Θεωρούμε πως η πλήρης επίρριψη ευθυνών στην κ. Ντόρα Μπακογιάννη είναι υπεκφυγές. Ο κ. Καραμανλής την έχει διορίσει, ο κ. Καραμανλής είναι ο πολιτικός προϊστάμενος της, ο κ. Καραμανλής είναι ο εκλελεγμένος Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Αν η υφιστάμενη Υπουργός Εξωτερικών του κάνει -δήθεν- «του κεφαλιού της», αυτό είναι και δικό του σφάλμα. Άρα είτε οφείλει να την αποκαθηλώσει, είτε να παραιτηθεί ο ίδιος, είτε να βγει να πει καθαρά και ξάστερα ότι του την επέβαλαν «άλλες» δυνάμεις, είτε αυτές είναι το ελλαδικό «Μητσοτακέικο», είτε τα «ξένα κέντρα αποφάσεων» (το διεθνές «Μητσοτακέικο»). Αν φταίει η Ντόρα, φταίει και ο Κωστάκης. Όλα τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση, και οι μόνοι κερδισμένοι δεν είναι ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε ο ΛΑΟΣ, ούτε τα διάφορα καπετανάτα εντός ΝΔ, αλλά η Βαρδαρία.

Αεροπλάνων των «Μακεδονικών» Αρεγραμμών [πηγή: jetphotos.net]

Έθνος';
«Η Ντόρα υπέρ της ...; «Μακεδονίας»!»
19 Ιουνίου 2009
Γιώργος Δελαστίκ

Τίναξε στον αέρα την υποτιθέμενη πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, με την προχθεσινή απόφασή της να επιτρέψει στον υπουργό Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, τον υστερικό και προκλητικό ανθέλληνα Αντόνιο Μιλοσόσκι, να προσγειωθεί στις 27 Ιουνίου στην Κέρκυρα με κρατικό αεροσκάφος που φέρει την ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας»! Αιτία αυτής της στάσης της υπουργού Εξωτερικών είναι όχι μόνο οι απόψεις της στο θέμα αυτό, αλλά και η αγχώδης, απεγνωσμένη προσπάθειά της να ανακάμψει πολιτικά από την ανεπανόρθωτη πολιτική ζημιά που υπέστη με τους διαβόητους πλέον χειρισμούς της στο σκάνδαλο Siemens, που αντικειμενικά διευκόλυναν τη φυγή στο εξωτερικό του κατηγορούμενου Χρήστου Καραβέλα. Δικαίως τα πικραμένα στελέχη της ΝΔ καταλογίζουν στην Ντόρα Μπακογιάννη σημαντικό μερίδιο των ευθυνών για την ήττα του κόμματος στις ευρωεκλογές λόγω αυτής της στάσης της. Προκειμένου αυτό να μην αποβεί μοιραίο για τις πρωθυπουργικές φιλοδοξίες της, η Ντόρα αναζητεί στο εξωτερικό τα στηρίγματα που έχασε στο εσωτερικό και πασχίζει να πρωταγωνιστήσει πάση θυσία σε κάτι που θα την προβάλει.

Το πρόσχημα που επέλεξε η Ντόρα για να στείλει στους Αμερικανούς και τους Ευρωπαίους το μήνυμα ότι η ίδια δεν έχει καμιά αντίρρηση ουσιαστικά για τη χρήση του ονόματος «Μακεδονία» από τα Σκόπια είναι κυριολεκτικά γελοίο: μια σύνοδος των υπουργών Εξωτερικών του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ)! Οι σύνοδοι αυτές είναι παντελώς ασήμαντες σε υπουργικό επίπεδο, καθώς ουδέποτε λαμβάνουν σημαντικές αποφάσεις.

Προσφέρονται όμως για προσωπικές δημόσιες σχέσεις στο διεθνές πολιτικό «τζετ σετ», καθώς συμμετέχουν δεκάδες υπουργοί από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία κ.α.

Ουδέποτε οι αποφάσεις των υπουργικών συνόδων του ΟΑΣΕ απασχολούν τη διεθνή κοινή γνώμη. Κατά την Ντόρα Μπακογιάννη όμως, η οποία θα προεδρεύσει επειδή η Ελλάδα έχει την προεδρία αυτό το εξάμηνο, η σύνοδος του ΟΑΣΕ, που μάλιστα είναι και «άτυπη», δεν είναι δηλαδή καν εξουσιοδοτημένη να πάρει αποφάσεις, είναι ...; «πολύ σημαντική, συγκεντρώνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στη διεθνή κοινή γνώμη και γι αυτόν τον λόγο αυτή τη φορά, κατ εξαίρεση και χωρίς να αλλάζει επ ουδενί η πολιτική μας στο συγκεκριμένο θέμα, θα επιτραπεί η προσγείωση του αεροσκάφους του κ. Μιλοσόσκι»!

Η απόφαση της Ντόρας Μπακογιάννη συνιστά άμεση υπονόμευση του βέτο που είχε βάλει πέρυσι ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής κατά της ένταξης της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, αν προηγουμένως δεν δοθεί κοινά αποδεκτή λύση στο θέμα του ονόματος. Φαιδρή θα φαντάζει πλέον και πάλι η θέση της Αθήνας στους ξένους: δέχεται το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας» για μια ασήμαντη, άτυπη σύνοδο υπουργών και δεν το δέχεται προκειμένου να διασφαλιστεί εξωτερικά ακόμη και η συνέχιση της ύπαρξης ενός κράτους και ίσως να αποφευχθεί η αλληλοσφαγή των Αλβανών και Σλάβων κατοίκων του!

Ακριβώς η αντίθετη όφειλε να είναι η στάση της κυβέρνησης της ΝΔ. Να αρνηθεί κατηγορηματικά την προσγείωση τέτοιου αεροσκάφους. Αν ο Μιλοσόσκι τελικά δεν ερχόταν, τότε όλοι οι παριστάμενοι υπουργοί του ΟΑΣΕ θα συνειδητοποιούσαν ότι η Ελλάδα είναι ανυποχώρητη στις διαπραγματεύσεις για το όνομα, πέραν των υποχωρήσεων που έχει ήδη κάνει, οπότε όλοι θα πίεζαν την ΠΓΔΜ να λογικευτεί για το καλό της.

Τώρα η Ντόρα έστειλε το διαμετρικά αντίθετο μήνυμα: ότι η ίδια και η κυβέρνησή της δεν ξεκινούν από καμιά θέση αρχής ότι η ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας» είναι απαράδεκτη για την Ελλάδα, αλλά απλώς αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την «ξεροκεφαλιά» του ελληνικού λαού. Γι αυτό και προσπαθούν σιγά σιγά να εθίσουν την ελληνική κοινή γνώμη στη χρήση του ονόματος «Δημοκρατία της Μακεδονίας» από τα Σκόπια, ώστε σταδιακά να το αποδεχθούν οι Ελληνες και να λήξει το πρόβλημα!

Μετά από αυτό, τον άλλο μήνα η Ντόρα θα υποκρίνεται ότι δήθεν «διαπραγματεύεται σκληρά» το όνομα με τον Νίμιτς. Ντροπή και κοροϊδία ...;

Στάση συνενοχής: Πολιτικός όμηρος ο πρωθυπουργός
Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών δήλωσε ότι την απόφαση για τη «Δημοκρατία της Μακεδονίας» έλαβε η Ντόρα σε συνεννόηση με τον πρωθυπουργό. Είναι αδύνατον να λέει ψέματα σε ένα τέτοιο θέμα. Αυτό σημαίνει όμως ότι ο Κ. Καραμανλής έχει περιέλθει πλέον σε τέτοια κατάσταση πολιτικής ομηρείας, ώστε να υποχρεώνεται να στρέφεται ακόμη και εναντίον του ...; εαυτού του! Δεν είναι φυσικά δυνατόν να μην αντιλαμβάνεται ο Κ. Καραμανλής ότι εγκρίνοντας την προσγείωση του «μακεδονικού» κρατικού αεροσκάφους όχι απλώς υπονομεύει, αλλά κυριολεκτικά γελοιοποιεί τη στάση που κράτησε πέρυσι ο ίδιος. Πώς θα τολμήσει να ξαναεμφανιστεί ενώπιον των ηγετών του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και να ξαναβάλει βέτο; Εκτός και αν είναι βέβαιος πως δεν θα είναι αυτός πρωθυπουργός.

Η Επιστροφή των Μαρμάρων και η καταστροφή των Βαρβάρων

Ισοπέδωσε αρχαίο κτήριο, για να φτιάξει... κοτέτσι

Τούτ' η γη μας με τ' αρχαία,
γη δεν φαίνεται τυχαία.
Τούτ' η γη των Παρθενώνων,
βγάζει πλήθος ημιόνων.
Τούτ' η γη των καφενέδων,
βγάζει πλήθη κουνενέδων...

(Γεωργίου Σουρή, απόσπασμα απ' το ποίημα «Ο Ρωμιός»).
Η Ρωμιοσύνη της μπουλντόζας.

Το άρθρο αυτό ξεκίνησε με ένα μικρό απόσπασμα απ' το σατυρικό ποίημα του Γιώργου Σουρή, «Ο Ρωμιός». Αιτία, για άλλη μία φορά το «μεγαλείο» της Ρωμιοσύνης. Κουράγιο να έχει κάποιος να καταγγέλλει τα όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν καθημερινά σ' αυτόν τον τόπο. Βέβαια όσα μπορεί ν' αντιληφθεί ως κωμικοτραγικά μέσα απ' την βαθιά αφασία, στην οποία βρίσκεται και διαβιεί.

Στις 22 Ιουνίου του 2009 η πομφόλυγη βυζαντινοανατολίτικη κουστωδία των πολιτικών μας και των επισήμων εγκαινίασε με τον γνωστό υποκριτικό και φαρισσαϊκό της τρόπο το νέο Μουσείο (εξάμβλωμα) της Ακρόπολης. Μέσα σ' ένα κλίμα κατάνυξης και εθνοκαπηλίας οι ανευθυνοεπίσημοι πολιτικοί μας ζητούσαν με μία φωνή μέσω του υπουργού παρα-πολιτισμού της Ρωμιοσύνης και με περίσσιο θράσος, να επιστραφούν τα μάρμαρα της ακρόπολης των Αθηνών απ' το Βρεταννικό κράτος, αυτοχαρακτηριζόμενοι ως τα θύματα της υπόθεσης, όταν επί χρόνια το Ρωμαίικο Κράτος, η Εκκλησία και οι Νεορωμιοί αφ' ενός εμπορεύονται τα αρχαία με αρχαιοκαπήλους κι αφ' ετέρου ακόμα και σήμερα δείχνουν τελείως απαξιωτική συμπεριφορά προς την αρχαία κληρονομιά.





Το έργο της ξεθεμελίωσης αρχαιοτήτων από τους εκχριστιανισμένους Βησιγότθους του Αλάριχου καθοδηγούμενων από καλόγηρους στο πέρασμά τους από την Ελλάδα στις αρχές του 4ου αιώνα (γκραβούρα Gallieni, αριστερά) συνεχίζουν απτόητοι με σύγχρονα εκσκαφικά μηχανήματα οι νεοέλληνες. Στη δεξιά φωτογραφία φαίνεται ένα τεμάχιο κίονα, που απέμεινε από την πρώτη φάση της καταστροφής της αρχαίας Ακρόπολης Πεταλιδίου από ερπυστριοφόρο μηχάνημα ιδιώτη. (Πηγή: Εφημερίδα Μεσσηνίας, «Ελευθερία», 23.06.09.)

Ένα μόλις εικοσιτετράωρο, πρίν τα εγκαίνια του Μουσείου, ένας επιφανής Μεσσήνιος Ρωμιός (πρώην αστυνομικός, όπως ανέδειξε η έρευνα) έδειχνε το πραγματικό στυγνό πρόσωπο και το μίσος της Ρωμιοσύνης για τον Ελληνικό Πολιτισμό. Πώς; Ισοπεδώνοντας με μπουλντόζα ολόκληρο τον αρχαιολογικό χώρο και τ' απομεινάρια του ναού της ακρόπολης στο Πεταλίδι (αρχαία Κορώνη) της Μεσσηνίας, που βρίσκονταν μέσα στο αγροτεμάχιό του, για να φτιάξει ένα κοτέτσι!







Σε ένα λόφο... μπάζα μετατράπηκε το αρχαιολογικό κτίσμα.


Δεν μας παραξένεψε καθόλου το γεγονός, ότι ο εν λόγω βάρβαρος νεορωμιός εκθεμελίωσε εκ βάθρων την Ακρόπολη και τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Κορώνης για το κοτέτσι του. Μας εντυπωσίασε όμως, για άλλη μία φορά η παντελής αδιαφορία της τοπικής αυτοδιοίκησης, που πούλησε αγροτεμάχιο, όταν ήδη γνώριζε, για την ύπαρξη του αρχαιολογικού χώρου, που βρισκόταν εντός του.

Παρόμοιες πωλήσεις και αρχαιοκαπηλίες αρχαιολογικών χώρων μέσα σε αγροτεμάχια προς πώληση γίνονται σε όλη την επικράτεια της Ρωμιοσύνης. Η καταστροφή του χώρου χρειάστηκε πολλαπλές επεμβάσεις του εκσκαφέα, ξεκίνησε δε απ' τις 6 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε την ημέρα των εγκαινίων του τερατόμορφου μουσείου - κουτιού της Ακρόπολης. Ένα μουσείο τύπου φυλακή, που θα ταίριαζε περισσότερο σε χώρες του ανατολικού μπλοκ, όπου η αισθητική και το κάλλος απουσιάζει παντελώς.









Από αυτό το σημείο ξεκινούσε το αρχαίο οικοδόμημα.


Ας ολοκληρώσουμε (όπως και η Πετρούλα μας) την καταγγελία αυτή με μία ακόμα στροφή του ποιήματος του Γιώργου Σουρή, που από τότε κι εκείνος είχε αντιληφθεί το μέγεθος της βαρβαρότητας και της βλακείας του ανίατου λαού μας...

Τούτ' η γη με τους κοτίνους,
βγάζει πλήθος Αρλεκίνους,
και κηφήνας και παλιάτσους,
πούχουν μάγουλα και μπάτσους.
Τούτ' η γη μας η Ρωμιά,
βγάζει τόση φρονιμιά,
που δεν την χωρεί το σπίτι,
του Ζωρζή Δρομοκαΐτη...

(Απόσπασμα απ' το ποίημα «Ο Ρωμιός»).

Βασίλειος Μαυρομμάτης

Πηγή...
Δική μας Πηγή...

Στιγμιότυπα από την εκδήλωση τιμής προς τον Ιουλιανό και τον Πλήθωνα.

Δείτε την εκδήλωση τιμής στον Μέγα Ιουλιανό και τον Πλήθωνα.



Σάββατο, 27 Ιούνιος 2009

Βίντεο και φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση προς τιμή Ιουλιανού και Πλήθωνος στον λόφο των Μουσών 27/6/2009.

Αστροναύτης Δρ.Έντγκαρ Μίτσελ: Δεν είμαστε μόνοι στο Σύμπαν! (Μέρος 2ο)


Κάποιοι άνθρωποι ισχυρίστηκαν ότι η πρώτη ραδιοφωνική συνέντευξη του Δρ. Έντγκαρ Μίτσελ που μετέδωσε μεταφρασμένη το κανάλι μας στην παρακάτω διεύθυνση:

http://www.youtube.com/watch?v=lWy9TWWVNro

ότι πρόκειται για ψεύτικη συνέντευξη και ότι στην ουσία το κανάλι μας ( http://www.youtube.com/user/paratiritikos ) αναμεταδίδει κάλπικες στημένες συνεντεύξεις όπου κάποιοι υποτίθεται ότι υποδύονται την φωνή του αστροναύτη!!!
Το παρόν βίντεο (Μέρος 2ο) αποτελεί την αποστομωτική απάντηση του καναλιού μας σε αυτούς τους ανθρώπους και στις ανυπόστατες και άνευ λογικής συκοφαντίες τους.
Παρουσιάζονται απόσπασμα ντοκυμαντερ ("Out of the Blue") και οπτικοακουστικές συνεντεύξεις μια εκ'των οποίων στο γνωστό τηλεοπτικό εταιρικό κανάλι CNN όπου στο τέλος η παρουσιάστρια κάνει και δημοψήφισμα για το αν θα πρέπει ο Ομπάμα να ανοίξει τα αρχεία των ΑΤΙΑ όπως προτείνει ο Δρ. Έντγκαρ Μίτσελ και πολλοί άλλοι μετά τις τελευταίες καταιγιστικές αποκαλύψεις και άνοιγμα των αντίστοιχων αρχείων άλλων χωρών.
Ο Δρ. Εντγκαρ Μίτσελ 6ος άνθρωπος που πάτησε στη σελήνη μας αποκαλύπτει την ισχυρή πεποίθηση του ότι όχι μόνο δεν είμαστε μόνοι στο σύμπαν, αλλά και ότι μας επισκέπτονται εξωγήινοι, ενώ κάνει λόγο και για υψηλόβαθμους πληροφοριοδότες του εντός του στρατού και των μυστικών υπηρεσιών που επιβεβαιώνουν εκτός των άλλων και το περίφημο περιστατικό στο Ροσγουελ. (την ιδιαίτερη πατρίδα του Μίτσελ)
O σύνδεσμος στην ιστοσελίδα του CNN αναμεταδίδει τις ίδιες πληροφορίες:

http://edition.cnn.com/2009/TECH/04/20/ufo.conference/index.html

Μήπως ο Συνταγματάρχης Κόρσο ήταν ένας από αυτούς τους πληροφοριοδότες του Μίτσελ, που θέλησαν να πουν την ιστορία τους λίγο πριν πεθάνουν;
Μελετήστε την εκπληκτική ιστορία του Κόρσο ξεκινώντας από τα παρακάτω ιστολόγια:
http://makelio.blogspot.com/2009/05/blog-post_1776.html
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/05/blog-post_30.html

http://andromedios.blogspot.com/2009/06/2.html