Και κάποια σχετικά που είχαμε αναρτήσει...
Chemtrails.Μας ψεκάζουν κάθε μέρα,για το καλό μας!!!!
CHEMTRAILS:Η επόμενη ημέρα της..."Παγκόσμιας ημέρας για το περιβάλλον"!
Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης
Οι Ρώσοι πολιτικοί ενώ τους συστήνει ο πρόεδρος τους στον Ομπάμα, τον γράφουν εκεί που του πρέπει!
Για να σκεφτούμε τα δικά μας λιγούρια...
Είναι επίσημο και χωρίς καμμία αμφισβήτηση. Η παράσταση του Αμώς Γκιτάι στις 24 Ιουλίου στην Επίδαυρο, έλαβε τέλος!! Όπως ανακοίνωσε το φεστιβάλ Αθηνών η παρουσίαση στις 24 Ιουλίου αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους και θα πραγματοποιηθεί μόνο εκείνη στις 25 Ιουλίου ημέρα Σάββατο. Όσοι έχετε προμηθευτεί εισιτήρια, και από πληροφορίες μας είναι πάρα μα πάρα πολλοί συνέλληνες και συνελληνίδες που ήδη το έχουν κάνει, θα πρέπει να τα αλλάξετε με αυτά του Σαββάτου. Σάββατο λοιπόν 25 Ιουλίου.
Και ένα είναι βέβαιο. Λόγω ημέρας πολλοί περισσότεροι θα μπορέσουν να δώσουν το παρόν, χωρίς ακρότητες και λοιπές άνομες ενέργειες που ξέρουν καλά αυτοί να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Πολιτισμένα και Ελληνικά θα πάρουν μέσα στην ιερά Επίδαυρο την απάντηση που τους αξίζει. Οποιαδήποτε άλλη προβοκάτσια ετοιμάζεται είναι είτε ηλίθια πράξη είτε κατασκευασμένη από τους ίδιους και θα μας βρει κάθετα αντίθετους.Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό. Η σκηνογράφος του έργου Κα Ομπολένσκι σε συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής αποκαλυπτικά:
Οι πύργοι της Επιδαύρου: Στην Επίδαυρο θα βάλω τέσσερις μεταλλικούς πύργους, οι οποίοι με κανέναν τρόπο δεν αντιπροσωπεύουν τους Πύργους της Ιερουσαλήμ. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Είναι ένα στοιχείο σκληρό. Το κρύο μέταλλο παραπέμπει στον πόλεμο και ο Γκιτάι το χρησιμοποιεί με έναν τρόπο που φέρνει στο νου τέτοιες σκηνές. Ταυτόχρονα, οι πύργοι χρησιμεύουν για να στήσουμε τα φώτα και να λύσουμε το πρόβλημα του φωτισμού στην Επίδαυρο. Εγώ τους βλέπω ως μια εγκατάσταση που μας επιτρέπει να πούμε την ιστορία χωρίς να βαρύνουμε το τοπίο. Δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στην ορχήστρα, μόνο η Ζαν Μορώ, που θα αφηγείται την ιστορία, και η καρέκλα της, ίσως και μερικά μικρά αντικείμενα, αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε στις πρόβες.
Γιατί κυρία Ομπολέσκι τέτοια πρεμούρα να διευκρινίσετε ότι οι πύργοι που θα στήσετε στο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχουν καμμία σχέση με τους πύργους της Ιερουσαλήμ; Σας ρώτησε κανείς για να το διευκρινίσετε; Όχι βέβαια, αλλά μόνη σας θελήσατε να το βγάλετε πρώτη για να βγάλετε τάχα από πάνω σας τις υποψίες, για να μην σας πάρουμε είδηση. Αλλά το κάνατε χειρότερο!! Γιατί όπως λέει και ο σοφός Ελληνικός λαός, ο πρώτος οσμιστής και ο πρώτος κλανιστής η αλλιώς όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται.
Τι είναι λοιπόν αυτοί οι περίφημοι πύργοι της Ιερουσαλήμ;
Οι 4 στύλοι έχουν άμεση σχέση με το θέμα της παράστασης και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ:
Ο σύγχρονος ιουδαϊσμός μιλά συχνά για τέσσερις θεμελιώδεις στύλους της εβραϊκής πίστης που αλληλεπιδρούν και ο κάθε ένας αποτελεί σημαντική δύναμη ως τμήμα της Διαθήκης ανάμεσα στους Ισραηλίτες και τον Θεό. Συνδέονται με τις 4 κολώνες του Δεύτερου Ναού, που χτίστηκε στη θέση του κατεστραμμένου Ναού του Σολόμωντα. Αυτόν τον δεύτερο ναό είχαν καταστρέψει οι Ρωμαίοι στις 4 Αυγούστου του 70 μ.Χ. σηματοδοτώντας το τέλος της Εβραϊκής επανάστασης που ξεκίνησε το 66 μ.Χ. Το δυτικό τείχος (ή Τείχος των Δακρύων) είναι ότι απέμεινε από αυτόν το Ναό.
Οι 4 θεμελιώδεις στύλοι της Ιουδαϊκής πίστης είναι:
(1) η Τοράχ: ένας πάντα ζωντανός νόμος για τους Ιουδαίους εφόσον η γραπτή Τοράχ γίνεται κατανοητή λαμβάνοντας υπόψη την προφορική Τοράχ. Είναι ο νόμος του θεού και το Ισραήλ οφείλει να υπακούσει.
(2) Μονοθεϊσμός: ο ένας Θεός, μια ενότητα, πνευματική (όχι σωματική) και αιώνιος.
(3) Εκλογή: οι άνθρωποι (μόνο οι Εβραίοι Ισραηλίτες),που δημιουργήθηκαν από το Θεό σαν μέλη μιας οικογένειας, μια εταιρική προσωπικότητα, μια κοινότητα πίστης. Ο εκλεκτός λαός που επιλέχθηκε από τον ίδιο το Θεό πριν ακόμα και από τη Δημιουργία του κόσμου. Η αποκάλυψη του θεού στους Ισραηλίτες και η υπόσχεσή του να είναι πάντα κοντά τους (Γένεσις 12, 15, 17, 22). Σε όλα τα έθνη έστειλε πνεύματα να τους παραπλανήσουν αλλά τους Εβραίους τους προστατεύει ο ίδιος. Οι Εβραίοι είναι ο μόνος λαός που αγαπάει ο θεός. Οι απόγονοι του Αβραάμ είναι πάνω από όλα τα έθνη.
(4) ο Ναός: η γη σαν ιερό, πολιτικό και οικονομικό κέντρο (γνωστή σήμερα ως Eretz Yisrael = Γη του Ισραήλ), ένας δεσμός που φτάνει μέχρι τον Αβραάμ, τον «πατέρα των Εβραίων» (Γένεσις 17:7 - 8 7. και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα στις γενεές τους, σε μια αιώνια διαθήκη, για να είμαι Θεός σε σένα και στο σπέρμα σου μετά από σένα. 8. και θα δώσω σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα, τη γη τής παροικίας σου, ολόκληρη τη γη Χαναάν, σε αιώνια κατάσχεση· και θα είμαι ο Θεός τους).
Είπατε κάτι; Τι παιχνίδι πάτε να στήσετε στην Επίδαυρο στις 25 Ιουλίου; Κάποιοι μιλάνε για στημένο τελετουργικό Εβραικών μυστικιστικών κύκλων σε ιερό αρχαιοελληνικό χώρο ποιος ξέρει για ποιους λόγους. Είναι έτσι; Ξέρετε κάτι περισσότερο; Μήπως είναι ανακριβές; Για να τους αποστομώσετε όλους αυτούς τους αχρείους κάντε τους πύργους 3 η 5. Απλό δεν είναι; Αφού όπως δηλώσατε εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση να συσχετισθούν οι 4 πύργοι της παράστασης σας με αυτούς της Ιερουσαλήμ, να ένας λόγος να επιβεβαιώσετε καλύτερα τα λεγόμενα σας.
25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.
[Η χαμένη αθωότητα των «γιούχα»
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/08/2008Ρεπορτάζ: Β. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Γ. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ, Φ. ΜΠΑΡΚΑ, ΧΡ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, Ν. ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ
Η Τέχνη ενίοτε εξημερώνει τα ήθη και άλλοτε εξάπτει τα πάθη. Ισχύει και… ταυτοχρόνως: μήπως δεν έχουμε δει στην ίδια παράσταση το κοινό διχασμένο, να επευφημεί ή να «γιουχάρει»; Η τελευταία, ακραία ένδειξη απαξίωσης, επικράτησε προχθές στην Επίδαυρο, όχι μόνο στη λήξη, αλλά και κατά τη διάρκεια της παράστασης της «Μήδειας» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ. Δεν ήταν η πρώτη φορά: η ιστορία των Επιδαυρίων, όπως και ολόκληρη η ιστορία των τεχνών, έχει πολλά τέτοια επεισόδια να αφηγηθεί.
Τελικά, το έθος τού «γιούχα» το αποδεχόμαστε ή το… γιουχάρουμε; Είναι θεμιτό ή υπάρχουν κι αξιοπρεπέστεροι τρόποι αντίδρασης; Είναι πάντα ειλικρινές ή κάποτε είναι και υποκινούμενο; ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΟΣ (πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ):
«Ένα κοινό που αντιδρά, είναι καλύτερο από ένα κοινό που κοιμάται. Υπάρχουν όμως και κάποια όρια στη συμπεριφορά μας. Ο Ανατόλι Βασίλιεφ είναι από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της εποχής μας. Ο τρόπος του σόκαρε για αισθητικούς ή ακόμη και εθνικιστικούς λόγους. Για τους Έλληνες, η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες. Δεν ξέρω αν στη Βρετανία, για παράδειγμα, η μη συμβατική προσέγγιση του Σέξπιρ θεωρείται εθνική ύβρις. Το θέατρο έζησε όλους αυτούς τους αιώνες μέχρι σήμερα, γιατί ο κάθε καλλιτέχνης έρχεται αντιμέτωπος με την ανθρωπότητα της στιγμής εκείνης. Αυτή είναι η παγκοσμιότητα της Επιδαύρου. Απ’ αυτό που είδα, γιατί συνόδευα τον σκηνοθέτη Άμος Γκιτάι και αποχώρησα, το σίγουρο είναι ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη πρόταση. Έχω δει άλλες παραστάσεις και φέτος, που δεν είχαν τίποτα να πουν και δεν τις γιούχαρε κανείς».]