23 Ιουλίου 2009

Ο γιαλαντζί ντολμά...Ντεντέ,στο μπερντέ!

Κόψτε φάτσα και βγάλτε συμπέρασμα...!

Ο γνωστός Ντεντέ ζητάει επέμβαση εισαγγελέα για την σύλληψη του Τούρκου Πρόξενου της Κομοτηνής ως εγκληματία πολέμου!!!


Γιαλαντζί βε Ντολαντρτζί;

(μετάφραση: Ψεύτης και απατεώνας;)

Άστα βρε Ντεντέ, σε μάθαμε...

Ξεσηκώθηκε ο γνωστός μουσουλμάνος δημοσιογράφος της Κομοτηνής και εκδότης της εφημερίδας «ΤRAKYANIN SESI», Ντεντέ και με αφορμή κείμενο του ιστολογίου (που επαναδημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Φωνή της Ροδόπης») ζητά την παρέμβαση εισαγγελέα προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος και οι ευθύνες του κυρίου Σαρνίτς (του σημερινού Τούρκου Προξένου Κομοτηνής) στο Κόσοβο, προκειμένου να φυλακιστεί σαν εγκληματίας πολέμου!!!
Συνεχίζοντας ο γνωστός «ταραχοποιός» μουσουλμάνος δημοσιογράφος, προτείνει να φυλακιστεί ο αρθρογράφος των καταγγελιών κατά του Σάρνιτς, εάν δεν αποδειχθούν οι καταγγελίες για την συμμετοχή του στην μεταφορά και στην οργάνωση φανατικών μουσουλμάνων στο Κόσοβο προκειμένου να πολεμήσουν κατά των Σέρβων!!!
Αυτά, για το θέατρο που αποφάσισε να παίξει ο γνωστός Ντεντέ, προκειμένου να περάσει τη σιγουριά της νομιμότητας των ενεργειών του κυρίου Σαρνίτς, όταν αυτός υπηρετούσε στο Κόσοβο. Στόχος βέβαια του γνωστού ανθέλληνα μουσουλμάνου δημοσιογράφου, κυρίου Ντεντέ, είναι να περάσει σε μία εικονική αντεπίθεση για να διαγράψει την άσχημη εικόνα που έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανάμεσα στους μουσουλμάνους της Θράκης για τον Τούρκο Πρόξενο της Κομοτηνής και τον πραγματικό ρόλο και λόγο ύπαρξής του στην περιοχή της Ελληνικής Θράκης.
Καταλαβαίνουμε πως πονάει πολύ, στον κύριο Ντεντέ, να αποκαλύπτεται αργά αλλά σταθερά η ποιότητα και η «ειδικότητα» του πολύ καλού διπλωμάτη και σημερινού Προξένου της Τουρκίας στην Κομοτηνή, αλλά καταλαβαίνουμε και τον ρηχό «σχεδιασμό» στην απόπειρα της παραπληροφόρησης των μουσουλμάνων και του ατυχούς προπαγανδισμού που επιχειρεί υπέρ των συμφερόντων της Άγκυρας ο γνωστός κύριος Ντεντέ.
Σε μία σύντομη απάντηση στις καταγγελίες της «τζάμπα μαγκιάς» του κυρίου Ντεντέ (θα υπάρξει εκτενέστατη συνέχεια στην σκοπιμότητα του συγκεκριμένου προκλητικού άρθρου προς τη δικαιοσύνη και τη νοημοσύνη), θα πρέπει να τονιστεί πως ο κύριος Σαρνίτς είναι ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ!!! Και αυτό, με απλά λόγια σημαίνει πως έχει πλήρη ασυλία για οποιοδήποτε έγκλημα συμμετάσχει ή εκτελέσει ακόμη και ο ίδιος…! Είναι η λεγόμενη διπλωματική ασυλία, για την οποία μάλλον εσκεμμένα ξεχνάει να αναφερθεί ο κύριος Ντεντέ, η οποία καλύπτει όλες τις ενέργειες των διπλωματών, ακόμη και σε περιπτώσεις που υποπέσουν σε σοβαρό παράπτωμα – κακούργημα του κοινού ποινικού δικαίου…
Γιατί όμως ο κύριος Ντεντέ, αποφεύγει να αναφερθεί σε αυτή την τόσο σημαντική λεπτομέρεια; Γιατί ο καλός μουσουλμάνος δημοσιογράφος ξεχνάει και δεν ενημερώνει τους αναγνώστες της εφημερίδας του πως για μία ακόμη φορά τους πουλάει «τζάμπα μαγκιές» και αναφέρεται ακόμη και σε εισαγγελείς, κάνοντας άμεση επίκληση του νόμου, όταν γνωρίζει πως ο κύριος Σαρνίτς και κάθε διπλωμάτης δεν υπόκεινται στον έλεγχο των νόμων του κράτους στο οποίο δραστηριοποιούνται; Μάλιστα, η πρόκλησή του και η ταυτόχρονη εκμετάλλευση της άγνοιας των αναγνωστών του γύρω από την ασυλία που καλύπτει τους διπλωμάτες, γίνεται εσκεμμένα για να τονίσει την αθωότητα του κυρίου Σαρνίτς, φτάνοντας σε σημείο να ισχυριστεί πως πρέπει να φυλακιστεί ο Πρόξενος ή ο αρθρογράφος του κειμένου!!!
Πόσο «τζάμπα μάγκας» είσαι τελικά Ντεντέ;
Γιατί δεν αντέδρασες όταν τα ίδια και περισσότερα έγραψε η εφημερίδα «Το Πρώτο Θέμα»; Και μην ισχυριστείς ότι δεν ήξερες… Πάντα ξέρεις τι γράφουν ΟΛΕΣ οι εφημερίδες για τον τόπο σου, την Κομοτηνή και κυρίως για το Τουρκικό Προξενείο, στο οποίο έχεις «ειδικότητα»…
Μην προσπαθείς λοιπόν να «στριμώξεις» (καθαρά εικονικά) τον συντάκτη του κειμένου που μιλάει για τον κύριο Σαρνίτς. Εκτός και εάν ο Τούρκος Πρόξενος σε έχει διορίσει δικηγόρο του ή εργάζεσαι στο γραφείο τύπου του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής. Τα παιχνιδάκια με τα λόγια και τις έννοιες, είναι πάντα καλά και όμορφα, αλλά πιάνουν μόνο σε εκείνους που αγνοούν σημαντικό μέρος της σκληρής αλήθειας.
Τέλος, έτσι, σαν απορία θα το καταθέσω αγαπητέ μου και καλέ μου άτεγκτε δημοσιογράφε, Ντεντέ: Αν θέλεις πραγματικά να επέμβει ο εισαγγελέας, μήπως θα έπρεπε να προτείνεις να ξεκινήσει από αυτό;




Βέβαια, πάντα υπάρχει και η επιλογή να ξεκινήσει από το κατά πόσο συμβάλλουν στην ειρηνική διαβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων της Θράκης, δημοσιεύματα τα οποία επιμένουν να χαρακτηρίζουν τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης ως Τούρκους της Δυτικής Θράκης…
Αυτά για αρχή, επειδή έχουμε και σοβαρές δουλειές για να ασχολούμαστε και όχι με «τζάμπα μάγκες». Ή μήπως πρέπει να αναρωτιόμαστε αν είσαι Γιαλαντζί βε Ντολαντρτζι (ψεύτης και απατεώνας); Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είσαι κάτι τέτοιο… Το τι πραγματικά όμως θέλησες να καταφέρεις με το δημοσίευμά σου, το έχουν καταλάβει όχι μόνο οι μουσουλμάνοι αναγνώστες σου αλλά μέχρι και οι πέτρες της Θράκης…
Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Όταν στήνεις μία λεκτική παγίδα, φρόντιζε να μην πέσεις ο ίδιος μέσα… καλέ μου Ντεντέ… Και τι θέλω τέτοιες ώρες να θυμάμαι κάτι απειλές για "νοσοκομείο" που έγιναν μέσα στην Κομοτηνή σε γυναίκα δημοσιογράφο...

Αυτός δεν είναι ο...Ιορδάνης(αλλά ούτε και ο Αλφειός)!

22 Ιουλίου 2009

Ήρωας και ζητιάνος!


Ο Νικήτας Σταματελόπουλος ή Νικηταράς ή Τουρκοφάγος
(1784-1849) γεννήθηκε στη Νέδουσα (Μεγάλη Αναστάσοβα) ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στους πρόποδες του Ταϋγέτου, 25 χλμ από την πόλη της Καλαμάτας. Καταγόταν από το χωριό Τουρκολέκα, του δήμου Φαλαισίας της Μεγαλόπολης. Ήταν ανηψιός του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Υπόγραφε και με το όνομα Τουρκολέκας ή Τουρκολακιώτης και μ΄ αυτό αναφέρεται σε μερικά δημοτικά τραγούδια. Τελικά όμως επικράτησε το επώνυμο Σταματελόπουλος από το βαπτιστικό όνομα του πατέρα του (Σταματέλος).
Υπηρέτησε όπως και ο Κολοκοτρώνης στον αγγλικό στρατό, στα Επτάνησα. Ήταν ένας από τους σημαντικότερους αγωνιστές της Επανάστασης του 1821. Συντηρούσε δικό του σώμα ενόπλων με άνδρες που προέρχονταν από διάφορα μέρη της Ελλάδας.Με την έκρηξη της Επανάστασης, στην πρώτη μάχη που δόθηκε στο Βαλτέτσι της Αρκαδίας στις 12 - 13 Μαϊου 1821 (είχε προηγηθεί μια συμπλοκή στο Λεβίδι τον Απρίλη), ο Νικηταράς που κρατούσε με 200 άντρες τα Άνω Δολιανά, κατάφερε να αποκρούσει 6.000 Τούρκους που επιτίθεντο με πυροβολικό. Επειδή έπεσαν πολλοί Τούρκοι από το χέρι του σ' εκείνη τη μάχη, οι άντρες του τον ονόμασαν Τουρκοφάγο. Διακρίθηκε και στις μάχες που ακολούθησαν, όπου συνεργάστηκε με τον θείο του, κυρίως δε στην πολιορκία και την άλωση της Τρίπολης.
Νικηταρά - Νικηταρά
πού'χεις στα πόδια σου φτερά
και στην καρδιά ατσάλι

Όταν η Τρίπολη καταλήφθηκε από τους Έλληνες, δεν ζήτησε κανένα λάφυρο για τον εαυτό του κι όταν τον πρόσφεραν ένα αδαμαντοκόλλητο σπαθί, το έκανε δώρο στην προσωρινή κυβέρνηση. Όταν οι Έλληνες κατέστρεψαν τη στρατιά του Δράμαλη στα στενά των Δερβενακίων, ο Νικηταράς μαζί με τον Δημήτριο Υψηλάντη και τον Παπαφλέσσα, είχε καταλάβει την χαράδρα γύρω από τον Άγιο Σώστη, απ' όπου θα περνούσαν οι Τούρκοι, τους προκάλεσε δε μεγάλη καταστροφή. Καθώς ο Δράμαλης υποχωρούσε προς το Άργος, ο Νικηταράς κατέλαβε την οχυρή θέση Αγινόρι και σκότωσε πολλούς Τούρκους που προσπάθησαν να διαφύγουν μέσω αυτής. Συνετέλεσε στο να υποχωρήσει τελικά ο Δράμαλης, υφιστάμενος πανωλεθρία. Στην μάχη αυτή πήρε και το όνομα τουρκοφάγος καθώς σύμφωνα με ιστορικές πηγές έσπασε τρεις πάλες με την δύναμη με την οποία χτυπούσε . Στο τέλος της μάχης το χέρι του είχε μαρμαρώσει και δεν μπορούσε να αφήσει την πάλα.(26 - 28 Ιουλίου 1822).Ο Νικηταράς πήρε μέρος σε πολλές ακόμη μάχες μέχρι που απελευθερώθηκε η χώρα. Επί Καποδίστρια και Όθωνα ανήκε στο κόμμα των Ναπαίων (Ρωσόφιλων). Η ελληνική κυβέρνηση, φοβούμενη ότι το ρωσόφιλο κόμμα επεδίωκε να αντικαταστήσει τον βασιλιά Όθωνα με κάποιον Ρώσο πρίγκιπα, συνέλαβε τον Νικηταρά το 1839 και τον καταδίκασε, αν και παντελώς αθώο, σε ενάμιση χρόνο φυλακή, την οποία εξέτισε στις φυλακές της Αίγινας. Όταν αποφυλακίστηκε ήταν σχεδόν τυφλός. Έζησε λίγα ακόμη χρόνια με μια μηδαμινή (άλλες πηγές αναφέρουν καμία σύνταξη) σύνταξη και πέθανε το 1849 στον Πειραιά.
Ήταν μάλιστα τόσο φτωχός που κατάντησε ζητιάνος στα σοκάκια του Πειραιά. Η αρμόδια αρχή η οποία χορηγούσε πόστα είχε ορίσει μια ορισμένη μέρα στον ήρωα επαίτη μια θέση μια μέρα της εβδομάδος κοντά στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας και του επέτρεπε (!) να επαιτεί κάθε Παρασκευή!
Όταν αυτά έφτασαν στα αυτιά του πρέσβη της Μεγάλης Δύναμης, αυτός απεστάλθη από την κυβέρνηση του στο πόστο όπου επαιτούσε ο μεγάλος οπλαρχηγός. Μόλις ο Νικηταράς αντελήφθη τον ξένο μάζεψε αμέσως το απλωμένο χέρι του.
„Τι κάνετε στρατηγέ μου;“ ρώτησε ο ξένος
„Απολαμβάνω ελεύθερη πατρίδα“ απάντησε υπερήφανα ο ήρωας.
„Μα εδώ την απολαμβάνετε καθισμένος στον δρόμο;“ επέμενε ο ξένος.
„Η πατρίδα μου έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά, αλλά έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πως περνάει ο κόσμος“ απήντησε περήφανα ο Νικηταράς.
Ο ξένος κατάλαβε, και διακριτικά, φεύγοντας άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες.
Ο Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί και φώναξε στον ξένο:“ Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρε το μην το βρει κανένας και το χάσεις!!!“
Στις 25 του Σεπτέμβρη του 1849, ο γενναιότερος των γενναίων, πεθαίνει ξεχασμένος, τυφλός και πάμφτωχος.

Αυτή ήταν η ελληνική υπερηφάνεια που έκανε την Ελλάδα ελεύθερη.
Διαβάστε Νεοέλληνες και μιμηθείτε!
(Όσοι „τα παίρνουν“ πόσο Έλληνες μπορεί να είναι;)
Πηγές Βικιπαίδεια,Νίκος Σάμιος.

Πηγή...

(ΠΑΠΑΔ)ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!



Πριν από αρκετές εβδομάδες οι κληρικοί μοίρασαν φαγητό στον δρόμο σε ανθρώπους ανεξέλεγκτα, ανεξαρτήτως εθνικότητος, χρώματος, ή νομιμότητας...
Φρόντισαν λοιπόν να βιντεοσκοπηθεί και το προβάλουν επί σειρά εβδομάδων καθημερινώς και διαρκώς στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση (οι εικόνες περνάνε στο υποσυνείδητο των ανθρώπων που κυκλοφορούν με το μετρό) ότι η Εκκλησία μοιράζει συνέχεια φαγητά στους δρόμους.
Οι μεταβυζαντινοί γραικύλοι και το μάρκετινγκ...Ακούστηκαν ψίθυροι ότι αυτά τα κάνουν για να ξεχαστούν τα άλλα σκάνδαλα τους...ή μήπως βλέπετε εσείς κάποιον άλλο λόγο;

Ιερώνυμος: «Σε αιχμαλωσία η εκκλησιαστική περιουσία»!

Ιερώνυμος: «Σε αιχμαλωσία η εκκλησιαστική περιουσία»«Ποια περιουσία;» διερωτάται στη συνέντευξη ο Αρχιεπίσκοπος και προσθέτει: «Η περιουσία στην Ελλάδα, η περισσότερη που είναι αξιοποιήσιμη, είναι εν αιχμαλωσία και εν ομηρεία». Και στη συνέχεια καλεί την πολιτεία σε διάλογο. «Να καθίσουμε κάτω -είναι η προτροπή που απευθύνει- και να κουβεντιάσουμε πώς μπορούμε αυτή η περιουσία να αξιοποιηθεί όχι για να μπορέσει το κράτος να κερδίσει κάτι από αυτά, αλλά πώς θα μπορέσει αυτή η περιουσία να γίνει τρόπος εξυπηρετήσεως των προβλημάτων της Εκκλησίας. (...) Να επενδυθεί με ένα τρόπο που θα γίνεται αμέσως εξυπηρέτηση των ανθρώπων».

Διαβάστε περισσότερα... (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2 ct=32 artid=275063 dt=25/06/2009)ὅπως ἐπίσης... (parathrhthrio-papadwn/«h-ekklhsia-den-mporei-na-aksiopoihsei-thn-periousia-ths».html)


Πηγή...

Δική μας πηγή...

Μάλιστα!
Ποιά...περιουσία!!!!
Εφόσον δεν...υπάρχει,τότε τι να συζητήσουν με το...κράτος!
Αλλά το χειρότερο,"όχι για να μπορέσει το κράτος να κερδίσει κάτι από αυτά..."!
Το Νοέμβριο του 2008 όμως άλλα έλεγε!"Η εκκλησιαστική περιουσία στο...λαό"!,"έλεγε"...
Κορόϊδα Έλληνες,που παραμένετε ποίμνιο...


21 Ιουλίου 2009

Γκρέτσια Σαλεντίνα.Η άλλη Ελλάδα,η Μεγάλη Ελλάδα!

Μερικά τραγούδια από τη Γκρέτσια Σαλεντίνα!
Από τη Μεγάλη Ελλάδα της Κάτω Ιταλίας!Από τα αδέλφια μας που προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή την Ελλάδα μέσα τους.
Επισκεφθείτε τη σελίδα τους:
http://www.greciasalentina.org/


RITRATTO DELL’AMANTE

Aspron e’ tto chartì, aspro e’ tto chioni,
Aspron e’ tto chaladzi, aspri ine i krini,

Aspro to sfondilòs-su ce i vrachoni,

C’echi is’o’ ppetto dio mila azze asimi.
Isèa se kaman dio mastoroni

Ce se pingézzane i aji serafini;

Ce se pingezzan ce se kaman oria,
Pu ’e’ ss’echi de’ is’in ghì manku is’in gloria.



LA CIOCCA DEI CAPELLI

Oh, posson echi ti iss’ esèan imeno,
Na kào ’na’ llazzon a’ ttutta maddhìa,
N’on bastazzo is’a chèria-mu demeno,

Ce votonta na pao is pan ghetonìa.

A’ tto gheno na ime arotimmeno,

Azze pèi cafceddhan i’ tutta maddhìa.

Ine azze cafceddha poddhì sgrata

Pu m’ochi ti’ kkardìan ankatinata.

LA GELOSIA

Panta s’akàpisa me ti’ kkardìa,
S’akàpisa ce s’ùtela kalò.

Pornò ce vrai is’in ghetonìa

Panta tin ùmbra-mmu itoris ambrò.

Arte puru echo ti’ stessa’ffilìa,

Isù to zzeri, en dulèi na su pò:
Èkama ’na’ spirì to’ rretirào
Jai ita ton addho poddhì(n) applikào.


Akapi, iteli senza kumpagnìa,

Ce n’akapisi(n) ena’ mmanichò:

Anu ss’ena na t’ochi ti’ kkardìa

Ce kunfidenza min dokis addhò.

Akapi istèi suggetta i’ ggelusia,

Ka icì annoridzi ton akapitò:

Pu a’ ppiaki ta dìo na ta metrisi,

En isa gelusìa me t’akapisi.


Δεν ήταν δύσκολα...έτσι;


Είμαι περήφανος που είμαι Ελληνας.

Το σχόλιο ενός Έλληνα σε μια ανάρτηση ενός "Έλληνα"!

Είμαι περήφανος που είμαι Ελληνας

Το βρήκαμε στα σχόλια της ανάρτησης του Γιανναρά "Πότε τελείωσε ιστορικά ο Ελληνισμός" (Διάβασε εδώ) και το αναρτούμε.


Αν θέλεις να ελέγξεις ένα λαό, αλλοίωσε την ιστορική του συνείδηση και μπόλιασε τη ψυχή του με μίζερες θρησκευτικές δοξασίες. Και με ποιον φορέα μπορείς να το επιτύχεις; Mα με την παιδεία φυσικά.

Απεχθάνομαι την προγονολατρία γιατί σήμερα έχει «σκοτεινή» αφετηρία και «ύπουλη» κατάληξη. Παρά τα σημεία των καιρών, παραμένω ακόμη προσκολλημένος στο ρομαντικό δόγμα «Σκέψου ολικά, δράσε τοπικά».
Μα είναι αδύνατο ορισμένες φορές να μη βροντοφωνάξω. Ναι, νιώθω υπερήφανος που είμαι Έλληνας. Και τόσο δυστυχής συνάμα, γιατί ζω όπως είπε κάποτε ο Γιάννης Ξενάκης, σε μια κοινωνία που της λείπει η περιπέτεια της σκέψης. Μπορούμε βέβαια να βρούμε ταριχευμένες ιδέες, τυλιγμένες σε σελοφάν να πλασάρονται σαν τυποποιημένα προϊόντα από κάθε μορφή «ειδικούς» στα «παράθυρα» της καθημερινής μας μιζέριας. Θρησκευτικός φονταμενταλισμός, «ειδωλολάτρες» χριστιανοί, φανατικοί υπερπατριώτες, κοινωνικός ρατσισμός, ξενοφοβία, διαφθορά είναι μερικά μόνο σημάδια της ζοφερής πνευματικής μας κουλτούρας.

Νιώθω υπερήφανος που είμαι Έλληνας, έστω και αν ο Phillip Sherrad στο βιβλίο του Δοκίμιο για τον Νέο Ελληνισμό που κυκλοφόρησε μεταφρασμένο το 1971 από τις εκδόσεις Σύνορο, προσπάθησε να αποδείξει ότι δεν είμαι ‘Έλληνας, αλλά απλά «χριστιανός ορθόδοξος». Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τον άγγλο ιστορικό που τον προλόγισε και ο δικός μας Χρήστος Γιανναράς, αυτό που μας συνδέει ως έθνος δεν είναι η ελληνική μας «γονιδιακή» υπόσταση, δεν είμαστε δηλαδή παιδιά του Ηρακλή, αλλά μακρινοί απόγονοι της θρησκευτικής παράδοσης του εβραίου Μωυσή.

Ναι, θα βροντοφωνάξω. Είμαι Έλληνας, Ζορμπάς στην καρδιά, έτοιμος να χορέψω το συρτάκι της ελευθερίας ή το μοναχικό ζεϊμπέκικο του Δία, να ορθώσω το ασήμαντο ανάστημά μου στο άπειρο και να ακολουθήσω την πνευματική ατραπό του Ηρακλή, που αψήφησε νόμους θεών και απελευθέρωσε τον Τιτάνα Προμηθέα. Γιατί έτσι είναι ο Έλληνας, χιλιάδες χρόνια τώρα. Αψηφά τους άτεγκτους θρησκευτικούς κανόνες που για αιώνες δεν διαφοροποιούνται, γιατί γι αυτόν είναι σημάδι αμορφωσιάς και βαρβαρότητας. Έτσι είναι o Έλληνας, γιατί ποτέ του δεν ήταν ειδωλολάτρης, όπως ποτέ δεν ήταν πιστός. Άθεος στη ψυχή, χόρευε στα πανηγύρια κάτω από το μυστικό αυλό του Πάνα, ευχαριστιόνταν με τις μουρνταριές του Δία και περιγελούσε τις ζήλιες της Ήρας. Οι θεοί του μικροί, με ατέλειες, σχεδόν ανθρώπινοι, για να μπορεί μερικές φορές να τους φθάνει αλλά και να τους ξεπερνά. Γιατί δε γουστάρει, έναν απόλυτο αφέντη θεό, σε μια απόκοσμη και σχιζοφρενική θρησκεία που διδάσκει την άπειρη αγάπη μέσα στη δαντική όμως κόλαση της αιώνιας τιμωρίας.
Πηγή...

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΡΑΣΟΦΟΡΩΝ!! O ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ!!!



Πηγή...

Μέσα στα 1700 χρόνια σκλαβιάς,πολλές φορές οι Έλληνες προσπάθησαν με κινήματα και επαναστάσεις να λύσουν τις αλυσίδες.Όμως οι μελανιμονούντες,συμμαχούσαν πάντα με κάθε βάρβαρο που βρισκόταν μπροστά τους,δίνοντάς τους το ελεύθερο να εξανδραποδίζουν όποιον Έλληνα έβρισκαν.
Έχοντας καταλάβει εκ των έσω τη ρωμαϊκή διοίκηση,κατάφεραν με κάθε δόλο να αρπάξουν και την ανώτατη εξουσία τοποθετώντας δικούς τους αυτοκράτορες.Αν καμιά φορά έτυχε να ανέλθει στο θρόνο κάποιος που νόμισε ότι μπορεί να τους αντισταθεί,βρισκόταν σφαγμένος,δηλητηριασμένος και καθυβρισμένος.Παράδειγμα ο Ιουλιανός,που δολοφονήθηκε από κάποιον χριστιανό στρατιώτη,που τον έχουν μάλιστα κάνει άγιο!
Στο τέλος και αφού είχαν διαλύσει μέχρι εξαφανίσεως την Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία,η οποία είχε μείνει μόνο με το όνομα και την Νέα Ρώμη(Κωνσταντινούπολη),την παρέδωσαν στους νέους συμμάχους τους,που στο μεταξύ είχαν καταλάβει όλη την πρώην "αυτοκρατορία".
Αυτοί είναι οι κατακτητές της Ελλάδος,οι πραγματικοί ιδιοκτήτες.
Και όταν οι Έλληνες ήταν έτοιμοι να επαναστατήσουν,μερικές ημέρες πριν το Μάρτη του 1821,αυτοί τους αφόρισαν.Με κύριο γνώμονα το ιδιοτελές συμφέρον τους.
Και όταν είδαν ότι τελικά κινδύνευαν να χάσουν ό,τι επί 1500 χρόνια είχαν κατακτήσει,καπέλωσαν μαζί με τους κοτζαμπάσηδες και τους λοιπούς προδότες των "τζακιών" τους αγράμματους Έλληνες,φτάνοντας στο σημείο να κλείσουν στη φυλακή και να δολοφονήσουν όλους τους αγνούς πατριώτες,από τους οποίους,λόγω του ότι ήταν ήρωες και ινδάλματα,υπήρχε περίπτωση να γίνει πραγματικότητα η ΑΝΑΣΤΑΣΗ της Ελλάδας.
Έλληνες,όσοι θεωρείτε ότι είστε,σκεφθείτε ότι και μόνο με αυτά που κατέχουν,μάλιστα με υπογραφές των...Τούρκων Σουλτάνων(οι..."υποστηρικτές" του '21!),η Ελλάδα και εμείς οι Έλληνες δεν θα ζούσαμε με τέτοια ανέχεια...

20 Ιουλίου 2009

Ο τελικός Θρίαμβος των Πραγματικών Υιών του Φωτός.

Ο τελικός Θρίαμβος των Πραγματικών Υιών του Φωτός
«Πολλές είναι οι μορφές που παίρνουν οι θεοί,
Πολλά τα τελειώνουν απροσδόκητα οι θεοί.
Όσα πέρασαν απ' το μυαλό μας δεν έγιναν
Και στα απροσδόκητα βρήκε τρόπο ο θεός.
Τέτοιο ήταν το τέλος και της υπόθεσης αυτής.»

Πολλαί μορφαί των δαιμονίων, Πολλά δ αέλπτως κραίνουσι θεοί. Και τα δοκηθέντ ουκ ετελέσθη, Των δ αδοκήτων πόρον ηύρεν Θεός. Τοιόνδ απέβη τόδε πράγμα. Ευριπίδου Βάκχες, τελευταίο χορικό και κλείσιμο της τραγωδίας. Στ.1388-1392

Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα και πράγματα δεν είναι καθόλου, μα καθόλου συμπτωματική. Ποιός είπε πως δεν γίνονται στις μέρες μας πραγματικά θαύματα;

Στην τόσο μεγάλη ιστορία του θεσμού του φεστιβάλ Αθηνών ΟΥΔΕΠΟΤΕ είχε ακυρωθεί παράσταση στο θέατρο της Επιδαύρου, παρά μόνο για λόγους πολύ έντονων καιρικών φαινομένων η συνδικαλισμού και αυτό σπανιότατα. Τώρα δεν ακυρώθηκε μόνο η παράσταση του κου Γκιτάι στις 24 Ιουλίου ημέρα Παρασκευή, αλλά και η επανάληψη της και την επομένη ημέρα Σάββατο 25 Ιουλίου. Ούτε έβρεξε, ούτε χιόνισε ούτε έπιασαν ανεμοστρόβιλοι και τυφώνες. Θεϊκός Ελληνικός άνεμος φύσηξε και σκόρπισε σε κομμάτια, πήρε και σήκωσε τον Κο Γκιτάι και την παρέα του. Ήρθατε να προκαλέσετε κύριοι και να περιπαίξετε στον ιερό του χώρο, τον γυιό του μέγιστου Κούρου Διός, τον Διόνυσο; Δεν γνωρίζατε τις συνέπειες που θα είχατε όταν οι δεκάδες χιλιάδες φωνές των αγανακτισμένων Ελλήνων και Ελληνίδων μπροστά στην ιεροσυλία που θέλατε να διαπράξετε θα καλούσαν τον Ατρωμο, Ζαγρέα, Ηρικεπαίο, Θεσμοφόρο, Θυρσοτινάκτη, Ιακχο, Μαιναδικό και Μαινόμενο, Οργιοφάντη, Πυρογενή, Σωτήρα Μέγα Διόνυσο;

Από τον Έβρο μέχρι και την Κρήτη, από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, σε όλη τη Ελλάδα αλλά και στον απανταχού συνειδητοποιημένο Ελληνισμό σε Αμερική, Αυστραλία, Ευρώπη Ασία και Αφρική το μήνυμα ήταν ένα.

Αυτή τη φορά, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!

Και δεν πέρασαν, γιατί ...

Αυτός μ' άδικη γνώμη και με παράνομη οργή
Και με μανιασμένη σκέψη
Για τις τελετές τις δικές σου, Βάκχιε και της μάνας σου
Έρχεται, για να νικήσει με την βία
Αυτό πού είναι ανίκητο.
Ευριπίδου Βάκχες στ.997-1001.

Απεχώρησε ο Δημήτρης Καταλειφός, δεν του έβγαιναν οι πρόβες του κου Γκιτάι, έπαθε αφωνία η κα Ζαν Μορό λόγω ωτίτιδας και φαρυγγίτιδας και εδώ πρέπει να της δώσουμε τις ειλικρινείς μας ευχές για περαστικά και ταχεία ανάρρωση αφού η λοιπή της καλλιτεχνική παρουσία και έργο είναι πραγματικά προς έπαινο και αναμφισβήτητη αναγνώριση, ήρθε σε ρήξη ο διευθυντής του φεστιβάλ κος Λούκος με τον όλο απαιτήσεις Κο Γκιτάι και μπράβο στον κο Λούκο γιά όλη την εν γένει του στάση και αξιοπρεπή συμπεριφορά του, τι άλλο έπρεπε να γίνει για να πάρετε το μήνυμα; Μόνο κεραυνοί δεν έπεσαν στην Επίδαυρο, που ευτυχώς δεν έγινε η παράσταση γιατί ίσως το βλέπαμε κι αυτό!!

Αφήστε λοιπόν ήσυχη την ιερή Επίδαυρο και μην προκαλείτε. Και ας είναι αυτό το συγκλονιστικό γεγονός που η ιστορία πια το κατεχώρησε ως μοναδική περίπτωση, ανεξήγητη, περίεργη και με πολλά ερωτηματικά, για τους γνωρίζοντες όμως απόλυτα φυσιολογική, αφορμή και δίδαγμα για να μην επαναληφθεί στο μέλλον παρόμοιο ανοσιούργημα, βεβήλωση και ύβρις. Λάβετε τα παραπάνω σοβαρά υπ όψιν σας κύριε Λούκε, γιατί το κύρος και η ιστορία ενός θεσμού τόσο πετυχημένου όσο αυτός των θεατρικών δρωμένων της αρχαίας Επιδαύρου δεν επιδέχεται άλλες αποτυχίες, άστοχους πειραματισμούς και ανθελληνικές ύβρεις. Και θα είναι κρίμα και άδικο για το τόσο πετυχημένο έργο σας και τις καθ' όλα αξιέπαινες προσπάθειες, τόσο προσωπικώς του ιδίου αλλά και των συνεργατών σας, να χρεωθείτε στο μέλλον πάλι τον Γκιτάι η άλλες παρόμοιες προπαγανδιστικές «θεατρικές» σούπες που άλλοι μαγειρεύουν και θέλουν να μάς επιβάλλουν και να μας σερβίρουν, μαζί με όλα τα επακόλουθα που νομοτελειακά αλλά και σε επίπεδο ακόμα πιο έντονων κινητοποιήσεων και δράσεων που αναμφισβήτητα θα βρείτε μπροστά σας .

Όσο για μας Ελληνίδες και Έλληνες που δώσαμε αδελφωμένοι και μονιασμένοι τον μεγάλο και υπέρ προγόνων, ιερών και πατρίδος αγώνα, ας είναι αυτό ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το πόσα πολλά μπορούμε να πετύχουμε, όταν σε ψόγο και απομόνωση των διασπαστών, κακόβουλων, μίζερων λασπολόγων και συκοφαντών, που επί τέλους κάποια στιγμή πρέπει να δούμε σε κάποιους εξ αυτών το εσκεμμένο και τον δόλο στις ενέργειες τους, είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

Δεν είστε μόνοι, δεν είμαστε μόνοι!!

Ω φώς τεράστιο για μάς της βακχικής παρουσίας σου,
Με πόση χαρά σε αντίκρυσα, καθώς βρισκόμουν σε ερημιά!!
Ευριπίδου Βάκχες στ.608-609

Γιοί του φωτός, παιδιά του Διός, του Διονύσου και του Απόλλωνος.

Ελληνίδες και Έλληνες.

Οι Θεοί μαζί μας για νέες νίκες, για νέες μάχες.

ΙΧΩΡ

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ ΦΩΣ



Από το βιβλίο "ΟΡΦΕΩΣ ΥΜΝΟΙ",εκδόσεις ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ.



ΠΛΑΤΩΝ (ΤΙΜΑΙΟΣ ΙΓ')

<<...ως προς τούτο πρέπει να πιστεύσωμεν όσους ωμίλησαν προ ημών,οι οποίοι ήσαν,καθώς έλεγον,απόγονοι των θεών και ασφαλώς εγνώριζον πολύ καλώς τους προγόνους των.Είναι αδύνατον λοιπόν να μη πιστεύωμεν εις τους απογόνους των θεών...>>

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ ΦΩΣ
"Έξω από τους δρόμους των αστόχαστων, λειτουργοί και ψάλτες Ορφικοί
έναν ύμνο μιας λατρείας πανάρχαιας ξαναφέρνουμε στο Φώς.
Έτρεξε ώς τα τώρα ο λογισμός μας καταχωνιασμένος ποταμός.
Ξάφνισμα στο βούισμα των ανθρώπων, της Λύρας Σου ο ρυθμός.
Νύχτα ξεκινάμε,νύχτα ανεβαίνουμε, τη δυσκολανέβατη κορφή.
Θέλουμε μόνοι, θέλουμε πρώτοι το ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ ΦΩΣ να χαιρετήσουμε,
ενώ κάτω στους ανθρώπους θα είναι ακόμα ύπνος και σκότος...

Χαμήλωσε Φοίβε από τα ύψη του Ολύμπου του αγνού,
προς του χαύνου την πατρίδα, προς τη χώρα των οκνών.
Κι έπαιξες Λύρα ανάβρυσμα αρμονικών πηγών! Λόγια σε απαντήσανε βαρήκοων και περίγελα τυφλών.
Τότε, σα να γύρευες την πλάση να λυτρώσεις από μόλυσμα
κι από τα ακάθαρτα του Αέρα, έρριξες τη Λύρα κάτω κι
έγινες Σαιτευτής, και τα σαίτεψες των ανόητων τα κοπάδια πέρα ως πέρα!"

[Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ]

Πηγή...