27 Ιουλίου 2009

Κ. Γαβράς : "Ο Παρθενώνας και η λογοκρισία"


Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Κώστας Γαβράς, με επιστολή του προς τα μέσα ενημέρωσης, διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από το φιλμ που ετοίμασε για την ιστορία του Παρθενώνα και που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, κατά την οποία εικονίζονται κληρικοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταστρέφουν γλυπτά του μνημείου.

Στην περικοπή της σκηνής προέβη η διοίκηση του Μουσείου σε συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού, μετά από διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών παραγόντων.

Ο κ. Γαβράς μιλώντας στο MEGA, δήλωσε : «Μπορεί τα δικαιώματα να ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, που μου ανέθεσε την παραγωγή του φιλμ, αλλά μετά την περικοπή δεν είναι πια το δικό μου φιλμ».

Στην επιστολή που απέστειλε προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανέφερε : «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα, ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του, αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

Δείτε το σχετικό video :

Ακόμη, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σκηνής, τόνισε : «Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών, απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Τέλος, ο κ. Γαβράς επεσήμανε πως σκοπός της δημιουργίας του έργου ήταν να καταδείξει ότι ο Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους και προσέθεσε : «Ο αγοραστής, δηλαδή ο κλεπταποδόχος, ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Πηγή http://cosmo.gr/ArtsEnt/Switzerland/245882.html

Αντί να ζητήσουν συγνώμη (οι κληρικοί αλλά και η διοίκηση του Μουσείου) από τον κ. Κ.Γαβρά, και να επανορθώσουν το λάθος τους

ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!


26 Ιουλίου 2009

ΜΠΑΣΚΕΤ.ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗΒΩΝ.ΜΟΝΙΜΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ!

Όπως και πέρυσι στον Πύργο...

Πύργος Ηλείας.Οι έφηβοι πρωταθλητές Ευρώπης στο Μπάσκετ!!!.

ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ


ΝΑ Η ΡΟΔΟΣ,
ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2009



ct>


Άνθιμος:"όχι γυμνοί στις παραλίες"!

Αυτά παθαίνει κανείς όταν ανεβαίνει το θερμόμετρο!
Μέχρι και ο δεσπότης Θεσσαλονίκης Άνθιμος την έπαθε!
Πήγε σήμερα στην εκκλησία,ε,σου λέει,της..."αγίας Παρασκευής" σήμερα,όλο και κάτι θα κονομήσουμε!
Έπαθε την πλάκα του όμως βλέποντας να μη πατάει κόσμος,έκανε και καύσωνα,πάει,του ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!
Άρχισε να φαντάζετε γυμνά κορμιά στις παραλίες και τότε...κραύγασε:"Είναι δυνατόν να πηγαίνετε στις παραλίες γυμνές και γυμνοί"!!!!

4.bp.blogspot.com/.../HZ6P2rKwnfY/s400/37.JPG



Ρε σεις δεν έχετε το θεό σας;Που πάτε;
Με τέτοια ζέστη βγάζετε τα παλτά σας και κυκλοφορείτε στις παραλίες γυμνοί!Δεν ντρέπεστε;
Μας σκανδαλίζετε,δεν το καταλαβαίνετε;




Και γιατί δεν πάτε στα...καταστήματά μας(εκκλησίες),να ανάψετε κανένα κερί,να ρίξετε στο παγκάρι τον οβολό σας;Άντε κι έχουμε αναδουλειές,τώρα με την κρίση!







4.bp.blogspot.com/.../s400/image002.jpg


Και από αύριο,μόνο έτσι θα πηγαίνετε να κάνετε μπάνιο!
Άπιστοι!!!












www.peri-grafis.com/.../images/Manet%20Beach.jpg

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και Λογοκρισίας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 215 / 24. 7. «2009»

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ!

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και ΛογοκρισίαςΗ τελευταία και πιο αηδιαστική (για την ώρα...) από τις πολλές πρόσφατες υστερίες των κακομαθημένων ορθόδοξων θεοκρατών, ήταν η «αγανάκτηση» της λεγόμενης «Ιεράς» Συνόδου τους για ένα βίντεο του Κώστα Γαβρά, που έως τώρα προβαλλόταν στο νέο Μουσείο της Ακροπόλεως και σε κάποιες σύντομες σκηνές του παρουσίαζε, υπερβολικά ήπια μάλιστα, τους φανατικούς χριστιανούς της πρώτης χιλιετίας της χρονολογίας τους να καταστρέφουν ναούς και αγάλματα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.

Αηδιαστικότερη όμως υπήρξε η στάση που τήρησε επί του θέματος η Πολιτεία, η οποία αντί απλώς να συστήσει, και μάλιστα αυστηρά, στους θεοκράτες «να καθίσουν στα αυγά τους», βγήκε αρχικά απολογητικά δια του στόματος του υπουργού κ. Σαμαρά και προσπάθησε να τους καθησυχάσει με την υπόσχεση ότι «το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» και τελικά αποφάσισε, με την «επιστημονική» μάλιστα συνηγορία του προέδρου του Μουσείου καθηγητή κ. Δημήτρη Παντερμαλή (αυτού του απίθανου ανθρώπου που είχε το καλοκαίρι του 2003 βγάλει... «μονοθεϊστές» τους αρχαίους Μακεδόνες του Δίου!) να αφαιρέσει από το βίντεο τις μη αρεστές στους θεοκράτες σκηνές για να συνεχίσουν αυτοί ανενόχλητοι να κάθονται επάνω στην αντεστραμμένη ιστορική αλήθεια και να παριστάνουν τους Έλληνες.

Εν έτει 2009 λοιπόν, το υπόδουλο στους θεοκράτες Ελληνικό Κράτος ΛΟΓΟΚΡΙΝΕ κατά διαταγή των αφεντικών του ένα βίντεο που όχι μόνο δεν ξεμπρόστιαζε όπως θα' πρεπε την Εκκλησία, αλλ' αντιθέτως, μέσω της προσεγμένης ασάφειάς του, απέκρυπτε τα αμέτρητα εγκλήματά της κατά της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και κατ' επέκταση κατά του πανανθρώπινου πολιτισμού. Εν έτει 2009 το επίσημο Ελληνικό Κράτος, έχοντας να επιλέξει ανάμεσα στο όνομά του και την Θρησκεία που φοράει καπέλο, επέλεξε την δεύτερη, κοροϊδεύοντας ανοικτά τους Έλληνες για το πώς καταστράφηκε ο αρχαίος κόσμος και τα δημιουργήματά του.

Σε άλλες εποχές με άλλα, ανώτερα ήθη, οποιοσδήποτε ήταν στην θέση του κ. Σαμαρά θα έπρεπε να είχε αυτοκτονήσει ή έστω παραιτηθεί, αντί να ζήσει τον εξευτελισμό της μετατροπής του από υπουργό Πολιτισμού σε υπάλληλο ιστορικής ψευδολογίας και εντεταλμένο λογοκριτή. Το ίδιο και ο κύριος καθηγητής που, παρ' όλο που είναι γνωστός για τις στενότατες σχέσεις του με τους θεοκράτες, ανενδοίαστα διοικεί τον καινούργιο χώρο κερδοφόρας αιχμαλωσίας των ΙΕΡΩΝ μας αγαλμάτων και αντικειμένων, δίχως την ελάχιστη έστω πνευματική σχέση με αυτά, αλλά με προσήλωση στο ακριβώς αντίθετό τους. Είμαστε βέβαιοι ωστόσο ότι ούτε ο πρώτος, ούτε ο δεύτερος θα έχουν τέτοια ευθιξία. Είναι και «πολλά τα λεφτά», είναι και «χοντρή η πέτσα», και τι συνεπώς ζητάμε εμείς οι ρομαντικοί άνθρωποι;

Είμαστε βέβαιοι επίσης ότι κανείς από τους -περί άλλων λαλίστατους- «ευαίσθητους» και «δημοκράτες» δημοσιογράφους δεν θα παρουσιάσει τις ιστορικές και θρησκευτικές ενστάσεις μας, αλλά για μία επιπλέον φορά το όλο θέμα θα παρουσιαστεί ως μία ακόμα περίπτωση λογοκρισίας του συρμού, δίχως την πραγματική του, ακανθώδη διάσταση.

Από την πλευρά μας όμως δικαιούμαστε από εδώ και πέρα να θεωρούμε ότι όλοι εμείς οι πραγματικοί, κατά τα πάτρια, Έλληνες, τελούμε υπό κατοχή, το ίδιο και η πατρίδα μας. Όσο θα ασκούν την τυραννία τους οι θεοκράτες, όσο οι υπουργοί θα τους κάνουν τον υπηρέτη την ίδια ώρα που απαξιούν ακόμα και να απαντήσουν σε δικά μας έγγραφα, όσο το ψέμα θα εξακολουθεί να παραμένει θεμέλιο της νεοελληνικής ταυτότητας, όσο οι φόροι μας θα καταλήγουν στις τσέπες των αντικοινωνικών παρασίτων, όσο η πραγματική ελληνική φωνή θα παραμένει αποκλεισμένη από παντού, θα καταγγέλλουμε νύκτα ημέρα τους κατακτητές.

Κάποτε η ένοχες σιωπές θα σπάσουν και μαζί τους θα τελειώσουν και τα ψέματα. Κάποτε οι Έλληνες θα επανακτήσουν αυτήν την χώρα. Την χώρα μας!

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

www.ysee.gr

Πηγή...

25 Ιουλίου 2009

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud).

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud)
O David ,«beloved», αγαπημένος.Γράφεται: (Hebrew: דָּוִ(י)ד, Modern Dawid, Tiberian Dāwīḏ ,Arabic: داود‎ Dāwud)
Και το παιδί αυτού Δαβίδογλου- HOŞGELDİN AHMET DAVUTOĞLU,
και αγγλικά Davutoglu.
TÜRKİYENİN HENRY KİSSENGERİ λένε οι Τούρκοι.
Ο τούρκος (;;;) Κίσσινγκερ ειναι πάντως 100% τουρκόφατσα.Δέν αμφιβάλει κανείς.
Ούτε ο ραβίνος του!!!!!

Πηγή...

ΑΙΣΧΟΣ! "Ιερή Λογοκρισία" στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης


Mε έκπληξη διάβασα σήμερα στην Σαββατιάτικη ελευθεροτυπία ότι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς και ο πρόεδρος του μουσείου της Ακρόπολης Δημήτρης Παντερμαλής έπειτα από απαίτηση μελών της Ιεράς Συνόδου (άκουσον άκουσον! έπειτα από απαίτηση των παπάδων!) λογόκριναν κομμάτι 1,5 λεπτού από φιλμάκι του παγκοσμίου βεληνεκούς Έλληνα και σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο νέο μουσείο της Ακρόπολης και το οποίο έδειχνε ρασοφόρους χριστιανούς να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα, πράγμα το οποίο είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο. Ο Κώστας Γαβράς εμφανώς απογοητευμένος δήλωσε μεταξύ άλλων '' Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ! ''
Αυτοί μας κυβερνάνε, μυαλά οπισθοδρομικά με φασιστικές νοοτροπίες που έχουν το θράσος να λογοκρίνουν ένα σπουδαίο Έλληνα και καλλιτέχνη όπως ο Γαβράς εν έτει 2009 όπως λογόκριναν κάποτε τον Θεοδωράκη! Εκεί μας γυρνάνε! Στις γνώριμες μαύρες εποχές της φασιστικής δεξιάς των δεκαετιών του 50' και του 60'!
ΑΙΣΧΟΣ!
Stendoras, http://viosaviotos2009.blogspot.com/2009/07/2009.html
Αντίδραση του Κ. Γαβρά για το "ψαλίδισμα" φιλμ
Έκπληξη και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η αφαίρεση σκηνών από μικρό φιλμ του διεθνώς καταξιωμένου ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο Ακροπόλεως.
Το επίμαχο κομμάτι του φιλμ - αφιερωμένο στις καταστροφές από ανθρώπινα χέρια που έχει υποστεί το μνημείο του Παρθενώνα - εικόνιζε ρασοφόρους να αφαιρούν από το μνημείο ανάγλυφα και φέρεται να "κόπηκε" μετά από αντιδράσεις εκκλησιαστικών φορέων.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Τύπου το Σάββατο, ο ίδιος ο κ. Γαβράς χαρακτήρισε το γεγονός "λυπηρό και απαράδεκτο". "Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!" σημείωσε ο σκηνοθέτης.
Δήλωση του σκηνοθέτη
"Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων" δηλώνει ο Κ. Γαβράς προσθέτοντας:
"Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της".
Πολιτικές αντιδράσεις
Αντιδράσεις για τη λογοκρισία του έργου, εξέφρασε και η αξιωματική αντιπολίτευση δια στόματος της αρμόδιας για θέματα Πολιτισμού Μ. Δαμανάκη. Η κ. Δαμανάκη τόνισε ότι η πράξη αυτή:
"Επιστρέφει τον πολιτισμό της χώρας σε πρακτικές λογοκρισίας, γνώριμες από την εποχή της δικτατορίας και μάλιστα, ως ειρωνεία της τύχης, ανήμερα της επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Το καλλιτεχνικό έργο δεν τεμαχίζεται. Αυτή είναι μια θεμελιώδης αρχή του σύγχρονου πολιτισμού και του δημοκρατικού πολιτεύματος, που ο υπουργός Πολιτισμού και η κυβέρνηση οφείλουν να σεβαστούν, είτε εναρμονίζεται με τις επιλογές τους είτε όχι".
Πηγές:http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=310184&cid=0, http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=9003

Χωρίς σχόλια

Πυρκαγιές στην Ελλάδα

Οι πιστοί Clown στο Mexico ευχαριστούν την Παρθένο!

Angelina Jolie στα αμερικανικά στρατεύματα στην Βαγδάτη!

24 Ιουλίου 2009

Η μέθη των χλιδάτων νεόπλουτων κληρικών!Ομολογίες...χριστιανικές!

Μητροπολιτικά αυτοκίνητα

ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΜΕ ΤΗΝ PORCHE!!!!!


ROMANITY ROMANISM ROMIOSINI


ΠΗΓΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Από μερικούς δημοσιογράφους σχολιάζονται τα αυτοκίνητα των Ιερών Μητροπόλεων ή των Μητροπολιτών και κυρίως σχολιάζονται εκείνα που θεωρούνται ότι ξεφεύγουν από το κανονικό σχήμα και μέγεθος.

Βεβαίως, μπορεί κανείς να διακρίνη μερικά τέτοια αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά και πολλές φορές δείχνουν την νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους. Και στο σημείο αυτό ενθυμούμαι τον λόγο του Αριστοτέλη στο περί "Ρητορικής" σύγγραμμά του που θεωρούσε "απαιδευσίαν πλούτου το είναι νεόπλουτον", γιατί ένας τέτοιος νεόπλουτος άνθρωπος έχει ήθος "ευδαίμονος ανοήτου". Και, δυστυχώς αυτή η νοοτροπία διακρίνει μερικούς Κληρικούς, όλων των βαθμών, που συνήθως προέρχονται κοινωνικά από τις αγροτικές και μικροαστικές τάξεις και αυτομάτως βρίσκονται μπροστά σε μια άλλη κοινωνική κατηγορία που τους μεθάει.

περισσότερα...

Μέσα σε αυτή την πρώτη παράγραφο εμπεριέχεται όλη η αλήθεια,την οποία εξ ανάγκης ομολογούν θέλοντας να δικαιολογήσουν..."μερικούς Κληρικούς,όλων των βαθμών,..."!!!
Ώστε οι ρασοφόροι είναι μια άλλη κοινωνική κατηγορία και όταν κάποιος προέρχεται από τις...κατώτερες ελέω χριστού τάξεις των αγροτών! και των μικροαστών!...μεθάει κολυμπώντας στη χλιδή του χρυσού!
Διαψεύδει ο "επίσκοπος" τα λεγόμενα του "αρχηγού του",που αναρωτήθηκε...
"ποιά περιουσία;"!!!!!
Δε φτάνει αυτό,αλλά έχει και το θράσος ο..."επίσκοπος" να ενθυμείται τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!
Γιατί...παράκουσε την εντολή του Ι.Χρυσοστόμου,ο οποίος προτείνει την αποχή από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;

[Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα...]
Και πως αυτός γνωρίζει τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,παρακούοντας τη διαταγή του Ρωμαίου Αυτοκράτορα...Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού);
[Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νό­σο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες.]
Τώρα παρατηρείστε το εικονίδιο που έχει στη σελίδα της η μητρόπολη Ναυπάκτου...
Βλέπετε το σύμβολο της Νέας Ρώμης(Κωνσταντινούπολης) στην αριστερή πλευρά και δεξιά το σύμβολο της Ρώμης!Κανένα...ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύμβολο!Ακόμα και εκεί τονίζουν το γιατί επιμένουν..."Ρωμαϊκά"!!!!!Γιαυτό με λύσσα επιμένουν να αποκαλούνται...Ρωμηοί!
Και έτσι μόνοι τους παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Υπουργικό «ψαλίδι» στις σκηνές της ιερατικής οργής


Το ΥΠΠΟ αφαιρεί τα σημεία της ενημερωτικής ταινίας για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που προκάλεσαν την μήνιν των ιεραρχών



Προς ικανοποίηση των θιγομένων ιεραρχών από το ιστορικό γεγονός της καταστροφής τμημάτων του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα από χριστιανούς κατά τους πρώτους αιώνες εγκαθίδρυσης της νέας θρησκείας, όπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», βαίνει το υπουργείο Πολιτισμού, αποφασίζοντας να αφαιρέσει τις επίμαχες σκηνές από την ενημερωτική ταινία που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η διάρκειά τους είναι ελάχιστη αλλά έτσι οι επισκέπτες του μουσείου δεν θα βλέπουν πλέον ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν μάρμαρα του ναού. Η «τάξη» επανέρχεται αλλά η αλήθεια δοκιμάζεται. Και ένα νέο ζήτημα δημιουργείται, καθώς η αφαίρεση των συγκεκριμένων εικόνων μπορεί να κατευνάζει τα πνεύματα κάποιων, από την άλλη όμως εμφανίζονται τόσο το υπουργείο όσο και το μουσείο να παραδέχονται ένα λάθος το οποίο στην πραγματικότητα ουδέποτε έγινε! Διότι ουδείς είχε σκοπό να προκαλέσει ουδένα, δεδομένου ότι το γεγονός αυτό, το οποίο συνέβη πριν από 13 αιώνες, με τον Μεσαίωνα σε πλήρη εξέλιξη δηλαδή, λογικά δεν θα μπορούσε να συνιστά πρόκληση.

Στην αφαίρεση του τμήματος της ταινίας συμφωνούν τόσο ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς όσο και ο πρόεδρος του μουσείου καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής με το σκεπτικό ότι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να λειτουργεί ενοποιητικά χωρίς να υπάρχουν παρερμηνείες. Γεγονός είναι όμως ότι από τους χιλιάδες επισκέπτες του μουσείου, που έχουν δει το φιλμάκι των 13 λεπτών το οποίο προβάλλεται διαρκώς, ουδείς εξέφρασε ως σήμερα κάποια διαμαρτυρία ή έστω παρατήρηση για τις συγκεκριμένες εικόνες. Και αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα όσον αφορά τους Ελληνες: Είτε ότι γνωρίζουν καλά πλέον την Ιστορία τους είτε ότι οι συγκεκριμένες σκηνές περνούν απαρατήρητες. Το δεύτερο είναι το πιθανότερο, οπότε η απορία πώς προκλήθηκε το θρησκευτικό αίσθημα παραμένει.

Όσον αφορά, τέλος, το καθαρά ιστορικό μέρος οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.



ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ