27 Ιουλίου 2009

Τα δαιμονικά εκθέματα...

το ελληνορθόδοξο σχέδιο καταστροφής της Ακρόπολης

Εδώ μιλάμε σοβαρά, όπως θα έχεις διαπιστώσει τόσο καιρό που με παρακολουθείς, αγαπημένε/η μου αναγνώστη/τρια, έτσι λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να γράψω άλλο ένα αποκαλυπτικό ποστ για άσκηση της σκέψης, ανατρέποντας τα... σερβιρισμένα!

Η Ακρόπολη είναι το βάσανο των θρησκευτικών αρχηγών της χώρας εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια.. πολλούς αιώνες δλδ, ούτε θυμάμαι από πότε... Είναι πεπεισμένοι ότι εκεί πάνω εχουν την έδρα τους ένα σωρό διαβολικά πνεύματα, που δεν αφήνουν εμάς τους καλούς ανθρώπους να ησυχάσουμε, να δουλεύουμε χωρίς να παραπονιόμαστε για αμοιβές και κουραφέξαλα, να μας βαράνε από εκατό μεριές και να μην αντιμιλάμε, να μένουμε ήρεμοι και να προσευχόμαστε να αλλάξουν τα πράγματα προς ένα καλύτερο κόσμο όμορφο κι αγγελικά πλασμένο, κλπ κλπ, ακριβώς όπως ο κόσμος των παπάδων με τα μαύρα ράσα, γεμάτος ροζ στρινγκάκια και ντροπαλά παπαδοπαίδια. Να μας απολύει το αφεντικό με μέιλ και να τρέχουμε στον παπά της ενορίας μας να διαβάζει ευχές «προς επαναπρόσληψιν», καταθέτοντας σε αυτόν τις τελευταίες μας οικονομίες. Να ψάχνουμε μαζί (με τον παπά) τι αμαρτιες κάναμε και μας τιμωρησε ο Θεός με απόλυση.

Πού κολλάει η Ακρόπολη; Μα.. εκεί ακριβώς που ξεκολλάει το μυαλό.. εκεί όπου αρχίζει η σκέψη να φεύγει κατά μεταφυσικά μυστήρια μεριά και να μπερδεύει γλυκά το λογικό με τη παράνοια... «Στην Ακρόπολη ζουν τα δαιμόνια», λένε, «και την Ακροπολη πρέπει να εξαφανίσουμε. Δεν τα καταφέραμε τα παλιά τα χρόνια, δεν είχαμαν και κατάλληλα εργαλεία, αποτελεσματικά, δεν τα καταφέραν οι οθωμανοί, δεν τα κατάφεραν ο Μοροζίνης και ο Ελγίνος, ε, σήμερα αποκλείεται να μη τα καταφέρουμε: με πεισμα (ισχυρή θέληση, το λένε!) και μαεστρία, σίγουρα θα εξαφανίσουμε αυτό το "πνευματικό κουσούρι" που δεν καταφέραμε να...
εξαγιάσουμε»!



Μετα από προσπάθειες πολλών χρόνων, λοιπόν, καταφέραμε να γίνει το Μουσείο της Ακρόπολης. Φυσικά, έγινε αγιασμός του κτιρίου. Προετοιμάστηκε σωστά ο χώρος, για να υποδεχτεί όχι μόνο τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και τον Παρθενώνα Ολόκληρον και ό,τι χωρέσει ακόμα να στοιβαχτεί εκεί μέσα από το βράχο της Ακρόπολης! Ετσι, πετυχαίνονται δυο βασικοί στόχοι του ιερατείου, για την επίτευξη των οποίων εργάζεται σκληρά επί αιώνες: ο εξαγιασμός των ειδωλολατρικών κτισμάτων και η ανέγερση νέου μητροπολιτικού χριστιανικού ορθόδοξου ναού πάνω στον ιερό βράχο -αφού του ρίξουν τόννους αγιασμό, φυσικά, να ξερριζώσουν τα κακά δαιμόνια. Δε γίνεται να δεσπόζει στη πόλη της Αθήνας ένα κατασκεύασμα αλλόθρησκων και να ποτίζει το ποίμνιο ξυπνητίλα.. ως πότε πια!

Φυσικά, ως προοδευτικός άνθρωπος που δηλώνω ότι είμαι, βρίσκω αυτό το θεάρεστο σχέδιο πραγματικά υλοποιήσιμο και εξαιρετικής σύλληψης. Μακάρι να εφαρμοστεί! Μπορεί τότε να ξυπνήσουμε από το λήθαργο της βλακείας, να γίνουμε Ανθρωποι και να κυνηγήσουμε τους ρασοφόρους διαστρεβλωτές του μυαλού και της σκέψης μέχρι τα τάρταρα κι ακόμα παραπέρα. Οταν θα έχουν εξαφανιστεί όλες οι αυταπάτες περί δήθεν καλών χριστιανών, υπερασπιστών του γένους, κλπ παπαριές…

Πηγή:

http://rodiat7.blogspot.com/2009/07/blog-post_8635.html

Αποδείξεις για την Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού



Ο Χριστιανισμός αποτέλεσε τον Δούρειο Ίππο για την άλωση του Ελληνικού Κόσμου.

Εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ δολοφονήθηκαν, χιλιάδες Ιερά, Ναοί, Ασκληπιεία και Θέατρα καταστράφηκαν. Το σύνολο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας εξαφανίσθηκε (δηλαδή όλη η σοφία του Αρχαίου Κόσμου.

«Το ότι η Εκκλησία έσωσε το Έθνος είναι παραμύθι. Ανάποδα βρίσκεται η αλήθεια. Η Εκκλησία στάθηκε όχι μητέρα, αλλά λάμια, μητριά».
[Αλέξανδρος Πάλλης]

ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ;
ΜΑΡΤΥΡΙΑ 1η
Αυτός ο Σχολάριος που αρνιόταν ότι ήταν Έλληνας, μας αποκαλύπτει τους πραγματικούς λόγους, που η Εκκλησία διέσωσε κάποια έργα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Αντίθετα με την προπαγάνδα της νεώτερης Εκκλησίας, η οποία θέλει να ισχυρίζεται ότι εκείνη διέσωσε και φύλαξε την Ελληνική Παιδεία ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση, ο Γεννάδιος Σχολάριος, είναι ειλικρινής και γράφει : «Γιατί προσκολλήθηκες σε δόγματα σάπια και ξεπερασμένα και τα οποία από πολλούς δεν έχουν πια καμιά ισχύ στις ανθρώπινες ψυχές, σαν να είχες μόνο εσύ φυλάξει τα ελληνικά βιβλία; Αυτά τα διέσωσαν οι πατέρες μας για χάρη της γλώσσας και για να ελέγχουν τον παραλογισμό αυτών που τα διετήρησαν και για να διαλάμψη η καθαρότητα της χριστιανικής θεολογίας». Γενναδίου Πατριάρχου.

«Περί του βιβλίου του Γεμιστού και κατά της Ελληνικής πολυθείας» ή «Επιστολή προς Έξαρχον Ιωσήφ» έκδ. «Πλήθωνος Νόμοι», «Ελεύθερη Σκέψις» Αθήνα 1997.

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 2η
«Ο Άγιος Μουλαρίων (σ.σ. Ιλαρίων) ενήργησε να δοθή πατριαρχική προσταγή εις τους βιβλιοπώλας να μη πωλούν κανέν βιβλίον, πριν το δείξωσιν εις την Πανοσιότητά του. Η Ιnquisition (σ.σ. Ιερά Εξέταση) είναι τώρα τελεία. Τίποτε εις την Κωνσταντινούπολιν δεν ημπορεί να τυπωθή, μήτε να πωληθή, εάν δεν προεξετασθή από τον Ιλαρίωνα. Ελπίζω, ότι με όλας τας υποσχέσεις του θεωρού της τυπογραφίας σοφού Ιλαρίωνος, κανείς λόγιος, άξιος τούτου του ονόματος, δεν θέλει στέρξει να παραδώση το σύγγραμμά του εις τα ψαλίδια της παμμιαρότητός του.» (Επιστολή Νικ. Πίκκολου, Εθνική Βιβλιοθήκη, τμήμα χειρογράφων, Αρχείο Θ. Φαρμακίδη, φακ. 36.)



ΕΛΛΑΣ.Ι700 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...

Κ. Γαβράς : "Ο Παρθενώνας και η λογοκρισία"


Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Κώστας Γαβράς, με επιστολή του προς τα μέσα ενημέρωσης, διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από το φιλμ που ετοίμασε για την ιστορία του Παρθενώνα και που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, κατά την οποία εικονίζονται κληρικοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταστρέφουν γλυπτά του μνημείου.

Στην περικοπή της σκηνής προέβη η διοίκηση του Μουσείου σε συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού, μετά από διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών παραγόντων.

Ο κ. Γαβράς μιλώντας στο MEGA, δήλωσε : «Μπορεί τα δικαιώματα να ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, που μου ανέθεσε την παραγωγή του φιλμ, αλλά μετά την περικοπή δεν είναι πια το δικό μου φιλμ».

Στην επιστολή που απέστειλε προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανέφερε : «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα, ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του, αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

Δείτε το σχετικό video :

Ακόμη, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σκηνής, τόνισε : «Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών, απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Τέλος, ο κ. Γαβράς επεσήμανε πως σκοπός της δημιουργίας του έργου ήταν να καταδείξει ότι ο Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους και προσέθεσε : «Ο αγοραστής, δηλαδή ο κλεπταποδόχος, ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Πηγή http://cosmo.gr/ArtsEnt/Switzerland/245882.html

Αντί να ζητήσουν συγνώμη (οι κληρικοί αλλά και η διοίκηση του Μουσείου) από τον κ. Κ.Γαβρά, και να επανορθώσουν το λάθος τους

ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!


26 Ιουλίου 2009

ΜΠΑΣΚΕΤ.ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗΒΩΝ.ΜΟΝΙΜΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ!

Όπως και πέρυσι στον Πύργο...

Πύργος Ηλείας.Οι έφηβοι πρωταθλητές Ευρώπης στο Μπάσκετ!!!.

ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ


ΝΑ Η ΡΟΔΟΣ,
ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2009



ct>


Άνθιμος:"όχι γυμνοί στις παραλίες"!

Αυτά παθαίνει κανείς όταν ανεβαίνει το θερμόμετρο!
Μέχρι και ο δεσπότης Θεσσαλονίκης Άνθιμος την έπαθε!
Πήγε σήμερα στην εκκλησία,ε,σου λέει,της..."αγίας Παρασκευής" σήμερα,όλο και κάτι θα κονομήσουμε!
Έπαθε την πλάκα του όμως βλέποντας να μη πατάει κόσμος,έκανε και καύσωνα,πάει,του ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!
Άρχισε να φαντάζετε γυμνά κορμιά στις παραλίες και τότε...κραύγασε:"Είναι δυνατόν να πηγαίνετε στις παραλίες γυμνές και γυμνοί"!!!!

4.bp.blogspot.com/.../HZ6P2rKwnfY/s400/37.JPG



Ρε σεις δεν έχετε το θεό σας;Που πάτε;
Με τέτοια ζέστη βγάζετε τα παλτά σας και κυκλοφορείτε στις παραλίες γυμνοί!Δεν ντρέπεστε;
Μας σκανδαλίζετε,δεν το καταλαβαίνετε;




Και γιατί δεν πάτε στα...καταστήματά μας(εκκλησίες),να ανάψετε κανένα κερί,να ρίξετε στο παγκάρι τον οβολό σας;Άντε κι έχουμε αναδουλειές,τώρα με την κρίση!







4.bp.blogspot.com/.../s400/image002.jpg


Και από αύριο,μόνο έτσι θα πηγαίνετε να κάνετε μπάνιο!
Άπιστοι!!!












www.peri-grafis.com/.../images/Manet%20Beach.jpg

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και Λογοκρισίας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 215 / 24. 7. «2009»

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ!

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και ΛογοκρισίαςΗ τελευταία και πιο αηδιαστική (για την ώρα...) από τις πολλές πρόσφατες υστερίες των κακομαθημένων ορθόδοξων θεοκρατών, ήταν η «αγανάκτηση» της λεγόμενης «Ιεράς» Συνόδου τους για ένα βίντεο του Κώστα Γαβρά, που έως τώρα προβαλλόταν στο νέο Μουσείο της Ακροπόλεως και σε κάποιες σύντομες σκηνές του παρουσίαζε, υπερβολικά ήπια μάλιστα, τους φανατικούς χριστιανούς της πρώτης χιλιετίας της χρονολογίας τους να καταστρέφουν ναούς και αγάλματα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.

Αηδιαστικότερη όμως υπήρξε η στάση που τήρησε επί του θέματος η Πολιτεία, η οποία αντί απλώς να συστήσει, και μάλιστα αυστηρά, στους θεοκράτες «να καθίσουν στα αυγά τους», βγήκε αρχικά απολογητικά δια του στόματος του υπουργού κ. Σαμαρά και προσπάθησε να τους καθησυχάσει με την υπόσχεση ότι «το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» και τελικά αποφάσισε, με την «επιστημονική» μάλιστα συνηγορία του προέδρου του Μουσείου καθηγητή κ. Δημήτρη Παντερμαλή (αυτού του απίθανου ανθρώπου που είχε το καλοκαίρι του 2003 βγάλει... «μονοθεϊστές» τους αρχαίους Μακεδόνες του Δίου!) να αφαιρέσει από το βίντεο τις μη αρεστές στους θεοκράτες σκηνές για να συνεχίσουν αυτοί ανενόχλητοι να κάθονται επάνω στην αντεστραμμένη ιστορική αλήθεια και να παριστάνουν τους Έλληνες.

Εν έτει 2009 λοιπόν, το υπόδουλο στους θεοκράτες Ελληνικό Κράτος ΛΟΓΟΚΡΙΝΕ κατά διαταγή των αφεντικών του ένα βίντεο που όχι μόνο δεν ξεμπρόστιαζε όπως θα' πρεπε την Εκκλησία, αλλ' αντιθέτως, μέσω της προσεγμένης ασάφειάς του, απέκρυπτε τα αμέτρητα εγκλήματά της κατά της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και κατ' επέκταση κατά του πανανθρώπινου πολιτισμού. Εν έτει 2009 το επίσημο Ελληνικό Κράτος, έχοντας να επιλέξει ανάμεσα στο όνομά του και την Θρησκεία που φοράει καπέλο, επέλεξε την δεύτερη, κοροϊδεύοντας ανοικτά τους Έλληνες για το πώς καταστράφηκε ο αρχαίος κόσμος και τα δημιουργήματά του.

Σε άλλες εποχές με άλλα, ανώτερα ήθη, οποιοσδήποτε ήταν στην θέση του κ. Σαμαρά θα έπρεπε να είχε αυτοκτονήσει ή έστω παραιτηθεί, αντί να ζήσει τον εξευτελισμό της μετατροπής του από υπουργό Πολιτισμού σε υπάλληλο ιστορικής ψευδολογίας και εντεταλμένο λογοκριτή. Το ίδιο και ο κύριος καθηγητής που, παρ' όλο που είναι γνωστός για τις στενότατες σχέσεις του με τους θεοκράτες, ανενδοίαστα διοικεί τον καινούργιο χώρο κερδοφόρας αιχμαλωσίας των ΙΕΡΩΝ μας αγαλμάτων και αντικειμένων, δίχως την ελάχιστη έστω πνευματική σχέση με αυτά, αλλά με προσήλωση στο ακριβώς αντίθετό τους. Είμαστε βέβαιοι ωστόσο ότι ούτε ο πρώτος, ούτε ο δεύτερος θα έχουν τέτοια ευθιξία. Είναι και «πολλά τα λεφτά», είναι και «χοντρή η πέτσα», και τι συνεπώς ζητάμε εμείς οι ρομαντικοί άνθρωποι;

Είμαστε βέβαιοι επίσης ότι κανείς από τους -περί άλλων λαλίστατους- «ευαίσθητους» και «δημοκράτες» δημοσιογράφους δεν θα παρουσιάσει τις ιστορικές και θρησκευτικές ενστάσεις μας, αλλά για μία επιπλέον φορά το όλο θέμα θα παρουσιαστεί ως μία ακόμα περίπτωση λογοκρισίας του συρμού, δίχως την πραγματική του, ακανθώδη διάσταση.

Από την πλευρά μας όμως δικαιούμαστε από εδώ και πέρα να θεωρούμε ότι όλοι εμείς οι πραγματικοί, κατά τα πάτρια, Έλληνες, τελούμε υπό κατοχή, το ίδιο και η πατρίδα μας. Όσο θα ασκούν την τυραννία τους οι θεοκράτες, όσο οι υπουργοί θα τους κάνουν τον υπηρέτη την ίδια ώρα που απαξιούν ακόμα και να απαντήσουν σε δικά μας έγγραφα, όσο το ψέμα θα εξακολουθεί να παραμένει θεμέλιο της νεοελληνικής ταυτότητας, όσο οι φόροι μας θα καταλήγουν στις τσέπες των αντικοινωνικών παρασίτων, όσο η πραγματική ελληνική φωνή θα παραμένει αποκλεισμένη από παντού, θα καταγγέλλουμε νύκτα ημέρα τους κατακτητές.

Κάποτε η ένοχες σιωπές θα σπάσουν και μαζί τους θα τελειώσουν και τα ψέματα. Κάποτε οι Έλληνες θα επανακτήσουν αυτήν την χώρα. Την χώρα μας!

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

www.ysee.gr

Πηγή...

25 Ιουλίου 2009

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud).

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud)
O David ,«beloved», αγαπημένος.Γράφεται: (Hebrew: דָּוִ(י)ד, Modern Dawid, Tiberian Dāwīḏ ,Arabic: داود‎ Dāwud)
Και το παιδί αυτού Δαβίδογλου- HOŞGELDİN AHMET DAVUTOĞLU,
και αγγλικά Davutoglu.
TÜRKİYENİN HENRY KİSSENGERİ λένε οι Τούρκοι.
Ο τούρκος (;;;) Κίσσινγκερ ειναι πάντως 100% τουρκόφατσα.Δέν αμφιβάλει κανείς.
Ούτε ο ραβίνος του!!!!!

Πηγή...

ΑΙΣΧΟΣ! "Ιερή Λογοκρισία" στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης


Mε έκπληξη διάβασα σήμερα στην Σαββατιάτικη ελευθεροτυπία ότι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς και ο πρόεδρος του μουσείου της Ακρόπολης Δημήτρης Παντερμαλής έπειτα από απαίτηση μελών της Ιεράς Συνόδου (άκουσον άκουσον! έπειτα από απαίτηση των παπάδων!) λογόκριναν κομμάτι 1,5 λεπτού από φιλμάκι του παγκοσμίου βεληνεκούς Έλληνα και σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο νέο μουσείο της Ακρόπολης και το οποίο έδειχνε ρασοφόρους χριστιανούς να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα, πράγμα το οποίο είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο. Ο Κώστας Γαβράς εμφανώς απογοητευμένος δήλωσε μεταξύ άλλων '' Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ! ''
Αυτοί μας κυβερνάνε, μυαλά οπισθοδρομικά με φασιστικές νοοτροπίες που έχουν το θράσος να λογοκρίνουν ένα σπουδαίο Έλληνα και καλλιτέχνη όπως ο Γαβράς εν έτει 2009 όπως λογόκριναν κάποτε τον Θεοδωράκη! Εκεί μας γυρνάνε! Στις γνώριμες μαύρες εποχές της φασιστικής δεξιάς των δεκαετιών του 50' και του 60'!
ΑΙΣΧΟΣ!
Stendoras, http://viosaviotos2009.blogspot.com/2009/07/2009.html
Αντίδραση του Κ. Γαβρά για το "ψαλίδισμα" φιλμ
Έκπληξη και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η αφαίρεση σκηνών από μικρό φιλμ του διεθνώς καταξιωμένου ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο Ακροπόλεως.
Το επίμαχο κομμάτι του φιλμ - αφιερωμένο στις καταστροφές από ανθρώπινα χέρια που έχει υποστεί το μνημείο του Παρθενώνα - εικόνιζε ρασοφόρους να αφαιρούν από το μνημείο ανάγλυφα και φέρεται να "κόπηκε" μετά από αντιδράσεις εκκλησιαστικών φορέων.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Τύπου το Σάββατο, ο ίδιος ο κ. Γαβράς χαρακτήρισε το γεγονός "λυπηρό και απαράδεκτο". "Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!" σημείωσε ο σκηνοθέτης.
Δήλωση του σκηνοθέτη
"Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων" δηλώνει ο Κ. Γαβράς προσθέτοντας:
"Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της".
Πολιτικές αντιδράσεις
Αντιδράσεις για τη λογοκρισία του έργου, εξέφρασε και η αξιωματική αντιπολίτευση δια στόματος της αρμόδιας για θέματα Πολιτισμού Μ. Δαμανάκη. Η κ. Δαμανάκη τόνισε ότι η πράξη αυτή:
"Επιστρέφει τον πολιτισμό της χώρας σε πρακτικές λογοκρισίας, γνώριμες από την εποχή της δικτατορίας και μάλιστα, ως ειρωνεία της τύχης, ανήμερα της επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Το καλλιτεχνικό έργο δεν τεμαχίζεται. Αυτή είναι μια θεμελιώδης αρχή του σύγχρονου πολιτισμού και του δημοκρατικού πολιτεύματος, που ο υπουργός Πολιτισμού και η κυβέρνηση οφείλουν να σεβαστούν, είτε εναρμονίζεται με τις επιλογές τους είτε όχι".
Πηγές:http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=310184&cid=0, http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=9003