05 Σεπτεμβρίου 2009

Θερμοπύλεια'09


Σχετικό θέμα:

ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2009.Η καπηλεία της "πρώτης φοράς" από τον Δήμο Λαμίας και...τη Ν.Δ.Φυσικά με...παπά!


ΤΑ ΠΡΩΤΑ «ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ» (Αύγουστος 1996)



Ο Ναός της Αρτέμιδος στην Τερπνή Σερρών.Ξέρετε εκεί που κατά τον Σαμαρά,είναι...λίγοι!

Καλά για τον Σαμαρά είναι λίγοι!Για τον...Σερραίο,τον ανηψιό ντε;...Α,καλά αυτός δεν ξέρει που είναι το...Κιούπκϊοι(Πρώτη),θα ξέρει που είναι η Τερπνή;


Ο "ενοχλητικός"αρχαίος ναός της Τερπνής.Ένας μικρός Παρθενώνας στο Ν.Σερρών!!





ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ;

-Δια χειρός Βισάλτη-

Ο αρχαίος ναός της Τερπνής,ένα οικοδόμημα 600 τ.μ(!!) σπάνιο για τον Ελλαδικό χώρο κατά ομολογία των αρχαιολόγων.Το οποίο όμως φαίνεται να είναι μέρος μόνο τεραστίου οικοδομήματος,που αν αποκαλυφθεί ολόκληρο θα είναι ίσως απο τα μεγαλύτερα οικοδομήματα και καλά διατηρημένα που βρέθηκαν στην Μακεδονία.Μισο-αποκαλυμένα δωμάτια στα αριστερά του ναού, και μπροστά στην είσοδο,μαρτυρούν ότι το κτίριο έχει πολύ συνέχεια...Αν καί τοποθετείτε γύρω στο 100-200μ.Χ.,πρέπει σίγουρα να είναι χτισμένος πάνω σε παλαιότερο ναό,αφού υπάρχουν στους τοίχους ενσωματωμένα τμήματα από προγενέστερο κτίριο.Ετσι κι αλλιώς η περιοχή κατοικείται"επίσημα"από τον 6οπ.Χ.αιώνα...

Το αν είναι της Αρτέμιδος ή όχι είναι κάτι δευτερεύον αυτή την στιγμή και αφήνουμε να το επιβεβαιώσει η αρχαιολογική σκαπάνη.Είναι όμως υψίστης σημασίας να αναγνωριστεί επιτέλους και να χαρακτηριστεί σαν ναός.Υπάρχουν όμως κάποια στοιχεία που δίνουν μια σημαντική πιθανότητα να πρόκειται για Ιερό της Άρτεμις.Πρώτο και σημαντικό είναι η...

συνέχεια στην πηγή...

"Οι Ιππείς της Πύλου".


"Οι Ιππείς της Πύλου" του Νίκου Καλογερόπουλου το χειμώνα στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Μια σύγχρονη, λαϊκή ελληνική ταινία. Μία πρωτότυπη σάτιρα που δεν αφήνει τίποτε όρθιο, με γέλιο και περιεχόμενο, με σεβασμό στην Ιστορία και τον πολιτισμό μας, Οι Ιππείς Της Πύλου είναι οι συνειδητοί πολίτες, είναι οι εθελοντές.

Κεντρικό πρόσωπο της ταινίας είναι ένας φημισμένος ηθοποιός ο οποίος έχει απολέσει όλη του την περιουσία και η οικογένειά του τον έχει εγκαταλείψει. Αναζητεί "καταφύγιο" στην επονομαζόμενη από τους κατοίκους της Πρότυπη Πολιτεία "Πολυπύλου". Η επαφή του ήρωα με έναν τόπο τόσο άμεσα συνυφασμένο με την αρχαία και νεότερη ιστορία της Ελλάδος, μια σειρά από περιστατικά και η γνωριμία του με μια κοπέλα που αναπτύσσει έντονη οικολογική δράση και όραμα για την οργάνωση αυτής της πολιτείας, δίνουν καινούργιο νόημα και ελπίδα στη ζωή του.

Οι σουρεαλιστικές και απρόβλεπτες καταστάσεις που βιώνει ο κεντρικός ήρωας σε συνδυασμό με το απαράμιλλης ομορφιάς μεσσηνιακό τοπίο αποτελούν ένα ενιαίο αλληλοεπηρεαζόμενο σύμπαν που ορίζει το στίγμα και την ταυτότητα της Ελλάδας του 21ου αιώνα

Ο Καλογερόπουλος στην ταινία υποδύεται τον Τηλέμαχο, χαρακτηρίζει την υπόθεση ένα «παραμύθι». «Οι Ιππείς της Πύλου», λέει, «είναι οι συνειδητοί πολίτες απανταχού της γης. Εθελοντές που αντιστέκονται στην αδικία και προσπαθούν να αλλάξουν τον κόσμο. Άνθρωποι με συνείδηση». Αρχηγός τους η «Δημοκρατία», την οποία ερμηνεύει η Ιουλία Καλογρίδη. Στους βασικούς ρόλους, αρκετοί γνωστοί ηθοποιοί όπως οι: Γιώργος Κιμούλης, Βάνα Μπάρμπα, Τάκης Σπυριδάκης, Ηλίας Λογοθέτης κ.ά.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθέτης

Νίκος Καλογερόπουλος

Σενάριο

Νίκος Καλογερόπουλος

Δ/ντής Φωτογραφίας

Γιάννης Δρακουλαράκος

Ηχος

Μαρίνος Αθανασόπουλος

Ηθοποιοί

Νίκος Καλογερόπουλος, Ιουλία Καλογρίδου, Ηλίας Λογοθέτης, Γιώργος Κιμούλης, Αντώνης Καφετζόπουλος, Αντώνης Θεοδωρακόπουλος, Τάκης Σπυριδάκης, Βάνα Μπάρμπα, Δημήτρης Καμπερίδης και άλλοι

Παραγωγή

Χρήστος Κωνσταντακόπουλος

Εκτέλεση Παραγωγής

CL Productions

Γυρίσματα

Σεπτέμβριος 2008

Πηγή http://www.clproductions.gr/el/feature-films/the-horsemen-of-pylos

Πηγή...

Αραχτός στη Γερμανία ο Χριστοφοράκος!

Γράφαμε όταν συνελήφθη ο Χριστοφοράκος εδώ... ότι δεν πρόκειται να εκδοθεί!
Αφήσαμε τα πράγματα να τρέξουν...
Πολλοί έγραφαν κάθε τόσο,..."έρχεται",..."όπου νάναι εκδίδεται ο Χριστοφοράκος",...κλπ.!
Ε,καιρός να πούμε και εμείς κάτι για εμάς!
Ούτε "μέσα" στα πράγματα είμαστε,ούτε "προτρέχουμε"!
Σκεφθήκαμε με την απλή λογική!Ένας άνθρωπος που έχει μιζάρει ΟΛΑ τα κόμματα της Ελλάδας,που προετοίμασε τη..."φυγή" του με την ανοχή της Ελληνικής Δικαιοσύνης και της κυβερνώσας συνισταμένης του συστήματος που βρισκόταν στην εξουσία εκείνη τη στιγμή,έχοντας διπλή υπηκοότητα,ήταν ποτέ δυνατόν να...εκδοθεί;
Τη στιγμή που μόνοι τους τον..."άφησαν" να φύγει;
Το σύστημα είναι ένοχο,οπότε ήταν ηλίου φαεινότερο ότι το αποτέλεσμα ήταν προσχεδιασμένο και προδεδικασμένο!
Ο Λαός έχει μια παροιμία που κολλάει γάντι στην περίπτωση Χριστοφοράκου:
"Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει"

Αυτές οι δυο γυναίκες θα πεθάνουν!

Ίδιες θρησκευτικές αιρέσεις προερχόμενες και οι δύο από τον Ιουδαϊσμό,τη...θρησκεία του Αβραάμ!Και οι δύο αυτές αιρέσεις επικαλούνται ως πατριάρχη τους τον...Αβραάμ!
Προς τι,λοιπόν,το...ξάφνιασμά σας;Τερατώδης η μία,τερατώδης και η άλλη.Του Γιαχβέ η μία.του...Αλλάχ η άλλη.Μόνο που η λέξη Αλλάχ,πάει να πει "θεός"!
Ένας ο θεός,ένας ο γυιός του η μία,ένας ο θεός,ένας ο προφήτης η άλλη!

«Επειδή μερικοί συνελήφθησαν (αν και αξιώθηκαν το χριστιανικό βάπτισμα)
διακατεχόμενοι από την πλάνη των ανόσιων μυσαρών Ελλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν τον φιλάν­θρωπο (βιβλικό) θεό (μας)... Αυτοί θα υποβληθούν στην αντί­­στοιχη τιμωρία και μάλιστα με πνεύμα επιεί­κει­ας (!) αν επιμείνουν στην πλάνη των Ελλήνων, θα υποβλη­θούν στην έσχατη των ποινών. Αν δεν έχουν αξιωθεί ακόμα το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να παρου­σιαστούν στις ιερότατες εκκλησίες μας, μαζί με τις συζύγους και τα παιδία τους και μαζί με όλους του οίκου τους, για να διδαχθούν την αληθινή πίστη των χριστιανών. Αφού διδαχθούν και αποβάλουν την πλάνη που τους διακατείχε προηγουμένως, θα πρέπει να ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα. Διαφορετικά ας γνω­ρί­ζουν ότι αν παραμελήσουν να το κάνουν (να ζητήσουν δηλαδή μόνοι τους το σωτήριο βάπτισμα!) δεν θα έχουν κανένα πολιτικό δικαίωμα, ούτε θα τους επιτραπεί να είναι ιδιοκτήτες περιούσιας, ούτε κινητής, ούτε ακίνητης. θα τουσ αφαιρεθουν τα παντα και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και επιπλέον, θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νό­σο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν (λοιπόν) φανεί κάποιος τέτοιος άν­θρω­πος και δεν τρέξει στις εκκλησίες μας, μαζί με όλους τους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμω­ρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές.
ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.10

Αυτές οι δυο γυναίκες θα πεθάνουν!

…δικαιοσύνη ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Αν δεν αλλαξοπιστήσουν, θα θανατωθούν! They will be put to death because they changed their religion!
Σεπτεμβρίου 2nd, 2009
GR: (Scroll down for the English text)
Αυτές οι δυο γυναίκες θα πεθάνουν!
Μεργιέμ Ρόσταμπουρ και Μερζιέχ Εσμεϊλαμπάντ, καταδικασμένες σε θάνατο επειδή έγιναν χριστιανές
Στο Ιράν, η 27χρονη Μεργιέμ (Μαρία) Ρόσταμπουρ και η 30χρονη Μαρζιέχ Εσμεϊλαμπάντ θα πεθάνουν με το αιτιολογικό της αλλαγής θρησκεύματος.
1 Σεπτεμβρίου 2009
Στο Ιράν, η 27χρονη Μεργιέμ (Μαρία) Ρόσταμπουρ και η 30χρονη Μαρζιέχ Εσμεϊλαμπάντ θα πεθάνουν επειδή άλλαξαν θρήσκευμα.
Σύμφωνα με την είδηση της εφημερίδας Bild, στο Ιράν, δύο γυναίκες καταδικάστηκαν σε θάνατο με την κατηγορία ότι έγιναν χριστιανές.
Η Meryem και η Marziah που κρατούνται σε φυλακή της Τεχεράνης μαστιγώνονται κάθε φορά που ο ιμάμης καλεί για προσευχή τους πιστούς μουσουλμάνους, ταπεινώνονται και τιμωρούνται με στέρηση τροφής και νερού.
Συνελήφθηκαν στις 5 Μαρτίου όταν έγινε έφοδος στο σπίτι τους και βρέθηκε εκεί η Καινή Διαθήκη. Η υπερασπιστής...

συνέχεια στην πηγή...


Υ.Γ.
Είναι όμως έτσι τα πράγματα;
Στην Περσία(Ιράν),βρίσκεται η πόλη Ανί,μια αρμενική πόλη της παλιάς Μεγάλης Αρμενίας,η οποία σήμερα βρίσκεται εντός των συνόρων της Περσίας.Στην πόλη αυτή υπάρχουν σήμερα 1000 και μία αρμένικες χριστιανικές εκκλησίες!!!
Αλλά και σε άλλες πόλεις της Περσίας υπάρχουν χριστιανοί και λειτουργούν χριστιανικές εκκλησίες!
Δεν είναι περίεργο,τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες χριστιανοί στο Ιράν,να συλλαμβάνουν δύο γυναίκες τάχα γιατί είχαν στο σπίτι τους τη...βίβλο;Όσο για τις..."πληροφορίες" για μαστιγώματα,ποιός έχει πρόσβαση και βλέπει;
Εδώ,λοιπόν,έχουμε μια ενδεχόμενη προβοκάτσια,που στόχο έχει να προετοιμάσει την παγκόσμια χριστιανική κοινή γνώμη για την επερχόμενη επίθεση του Ισραήλ εναντίον στόχων του Ιράν!

Süddeutsche Zeitung:"Γιατί οι Έλληνες λοιπόν δεν εκλέγουν έναν νέο Ηρακλή;"

Επειδή στην Ελλάδα,Γερμανέ,έχουν εκλείψει οι ΗΡΩΕΣ.Οι τελευταίοι ήρωες μας τελείωσαν εδώ και...2000 χρόνια!Τώρα στην Ελλάδα;,βρίθουν "όσιοι" καλόγεροι,"άγιοι" ρασοφόροι,"απόστολοι" μιας...άλλης ιδεολογίας,η οποία πρεσβεύει και προτρέπει την δουλοπρέπεια!Τώρα,Γερμανέ,οι "Έλληνες",έχουν γίνει όλοι..."δούλοι του θεού"!

Αλλά κι εσείς,Γερμανέ,εκεί στη Γερμανία,"δούλοι του θεού" δεν είστε;Χριστιανοί δεν είστε;

Γιατί οι Ελληνες δεν εκλέγουν ένα Ηρακλή να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία

Süddeutsche Zeitung

«Ο Έλληνας ασθενής» επιγράφει το σχόλιό της η Süddeutsche Zeitung του Μονάχου και στον υπότιτλο σημειώνει ότι «η χώρα έχει εδώ και καιρό παραιτηθεί και για το λόγο αυτό οι πρόωρες εκλογές δεν θα αλλάξουν τίποτα». Στο ιδιαίτερα καυστικό αλλά και εύστοχο άρθρο του ο ανταποκριτής Κάι Στρίτμάτερ παρατηρεί: «Όχι, δεν ήταν έκπληξη ότι η ελληνική κυβέρνηση κάλεσε το λαό σε πρόωρες εκλογές. Κρίμα μόνο που υπάρχουν τόσο λίγες εκπλήξεις στη χώρα. Η Ελλάδα είναι πολύ περισσότερο η χώρα του déjà-vu. Και αυτό είναι που εντωμεταξύ έχει βυθίσει στην απελπισία πολλούς Έλληνες. Η Ελλάδα είναι μια παραιτημένη χώρα».


Στη συνέχεια η εφημερίδα αναφέρεται στις υποσχέσεις του πρωθυπουργού κ. Καραμανλή για πάταξη της φοροδιαφυγής και στα σκάνδαλα που σήμερα έχει να αντιμετωπίσει. Όσο για τις υποσχέσεις του Γιώργου Παπανδρέου γράφει: «Υπόσχεται τώρα μεγαλόστομα με δύναμη και παρρησία να απελευθερώσει τη χώρα από κάθε κατεστημένο. Ορίστε παρακαλώ; Μα ο Παπανδρέου είναι το κατεστημένο». Λίγο πιο κάτω ο αρθογράφος παρατηρεί για τις δυο μεγάλες πολιτικές οικογένειες ότι «είναι μέρος του προβλήματος, όχι της λύσης» και ο Κάι Στριτμάτερ διερωτάται: «Γιατί οι Έλληνες λοιπόν δεν εκλέγουν έναν νέο Ηρακλή, ο οποίος θα μπορέσει να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου; Η απάντηση είναι μια ψυχρή διαπίστωση: διότι απλά είναι συνένοχοι. Διότι ένα μεγάλο κομμάτι παίζει το παιχνίδι όσο καιρό το ίδιο επωφελείται».

Πηγή...

Ανεξήγητο φαινόμενο


Στο ανεξήγητο φαινόμενο έχει αφιερώσει σήμερα η Google το λογότυπο της. Τώρα το γιατί και το πως επέλεξε αυτή τη μέρα δεν το γνωρίζουμε (αν το γνωρίζει κανείς ας μας το στείλει να το δημοσιεύσουμε). Αλλά από ότι είδαμε το λογότυπο επικεντρώνεται στα ufo*. Αν ανεξήγητο φαινόμενο είναι .... τα ufo , τότε θα πρέπει να έρθει στην Ελλάδα που και πολλά ufo έχουμε και πολλά ανεξήγητα φαινόμενα. Από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε μόνο δεν ξέρουμε , άσε που άμα είναι προεκλογική περίοδο το ανεξήγητο φαινόμενο πάει σύννεφο .... αν και σε όλα (θα λέγαμε εμείς) υπάρχει μια μικρή εξήγηση ... το συμφέρον.
Πηγή

*Ενα ufo κλέβει ένα "ο" της Google από το λογότυπο!!! Πάντως η Google με αυτό τον τρόπο κατάφερε -αν και δεν υπάρχει μέχρι στιγμής υπεύθυνη δήλωση (ίσως να υπονοούν τα τεχνικά προβλήματα που έχουν)- να δημιουργήσει μεγάλο θέμα στο Ιντερνετ...


ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2009.Η καπηλεία της "πρώτης φοράς" από τον Δήμο Λαμίας και...τη Ν.Δ.Φυσικά με...παπά!

ΘΙΑΣΟΣ «ΔΕΛΦΥΣ» - ΥΣΕΕ
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία
(Αρ. καταστ. Πρωτ/κείου Αθηνών: 18953/4-12-08
Έδρα: Ευφράνορος 35-37, 11635 Αθήνα

Αρ. επιστ. 100/3/3 -9-2009

Προς:

α) Δήμο Λαμίας.
Υπόψη Δημάρχου κυρίου Κοτρωνιά Γεωργίου
(Πλ. Ελευθερίας 8, 35100 Λαμία).

β) Βουλευτή κύριο Γιαννόπουλο Αθανάσιο
(Ρ. Φεραίου 1, 35100 Λαμία).

Κοινοποίηση:
α) Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ).
β) Φιλοσοφικό Αθήναιον ΕΚΑΤΗΒΟΛΟΣ.
γ) Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών Β. Ελλάδος.
δ) Νεολαία ΥΣΕΕ.
ε) Ελληνική Εταιρία Αρχαιοφίλων.
στ) Σχολή Αριστοτέλους «Μίεζα»
ζ) Σύλλογος «ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ»

Εσωτερική διανομή:
Καταστατικά μέλη Θιάσου «ΔΕΛΦΥΣ».

ΘΕΜΑ: ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2009. ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2009. ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑΜε την παρούσα επιστολή μας, πρωτίστως δεχθείτε τα ειλικρινά μας συγχαρητήρια για την εξαιρετική! Εκδήλωση, την οποία διοργανώσατε την 31η Αυγούστου 2009 προς τιμή των Θερμοπυλομάχων, των οποίων την ανεκτίμητη προσφορά τόσο στο ελληνικό έθνος όσο και στην οικουμένη περιττεύει να αναλύσουμε.

Τα συγχαρητήρια μας επίσης, στους καταξιωμένους καλλιτέχνες, τεχνικούς και όλους όσους συνέβαλαν, με δική σας πρωτοβουλία, στην ανάκληση της μνήμης όλων μας για το ηρωικό εκείνο έπος. Και επειδή θα σπεύσουν αρκετοί, να αποδώσουν την εν λόγω εκδήλωση σε μικροπολιτικά σας συμφέροντα, μη τους δώσετε σημασία και θεσμοθετείστε την, επαναλαμβάνοντας τον εορτασμό ετησίως, διαφορετικά θα τους δικαιώσετε.

Μετά τα ανωτέρω, στο πλαίσιο της ελεύθερης έκφρασης απόψεων και ιδεών επιτρέψτε μας να παρατηρήσουμε τα ακόλουθα:

Προφανώς από κεκτημένη ταχύτητα δικαιολογημένου ενθουσιασμού σας, αφήσατε να εννοηθεί - αν όχι δηλώσατε - ότι ήταν η πρώτη φορά που τιμήθηκε η επέτειος των Θερμοπυλών και αγνοήσατε (ή δεν γνωρίζετε, πράγμα δύσκολο ως Δήμος της τοπικής κοινωνίας) ότι η επέτειος των Θερμοπυλών τιμάται από τους Έλληνες Εθνικούς, αυτούς που επιμένουν στα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα της ελληνικής κοσμοθέασης, κάθε χρόνο από τον Αύγουστο του 1996 ανελλιπώς. Τις εκδηλώσεις διοργανώνουν διάφοροι
Σύλλογοι, Σωματεία και Εταιρείες αστικής ευθύνης, οι οποίοι στους ανθελληνικούς χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, προσπαθούν να διασώσουν και να αναδείξουν την Αληθινή Ελληνική Παράδοση, τιμώντας όχι μόνο αυτή καθεαυτή την μάχη και την σημασία του αποτελέσματός της, αλλά τιμώντας και την κουλτούρα των μαχητών, δηλαδή τις ηθικές και εθιμικές λατρευτικές τους παραδόσεις. Διότι όπως αντιλαμβανόμαστε, οι εθιμικές και λατρευτικές παραδόσεις, συμβάλλουν καθοριστικά στο να προτάξεις τα στήθη σου στις ορδές των βαρβάρων ή να παραδώσεις τα όπλα.

Νομίζουμε συνεπώς (και εδώ εστιάζεται η δεύτερη παρατήρησή μας), ότι οι φέροντες το σχήμα του χριστιανικού ιερατείου, ίσως δε συνάδει να παρίστανται σε εκδηλώσεις οι οποίες διακατέχονται και διαπνέονται από ύφος και ήθος εκ διαμέτρου αντίθετα από το ύφος του Χριστιανισμού. Όχι για λόγους κακίας ή εκδίκησης στα μύρια όσα αποτρόπαια προξένησε ο Χριστιανισμός στα λατρευτικά ιερά των ηρώων που τιμήσατε, αλλά για λόγους περιρρέουσας ατμόσφαιρας. Λόγους που ενδεχομένως συναισθάνθηκε ο
μεγαλόσχημος ρασοφόρος καλεσμένος σας και αποχώρησε (;) πολύ πριν από την ολοκλήρωση της εκδήλωσης. Σημειώνουμε ότι ο ίδιος ιερέας σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Λαμιακός Τύπος» (4. 7. 2002), αποκαλούσε τους Έλληνες Εθνικούς «γραφικούς τύπους, νοσταλγούς της ειδωλολατρίας και νεοπαγανιστές με επικίνδυνες διαστάσεις που καπηλεύονται την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδος και εκμεταλλεύονται επετείους». Τέτοιες δηλώσεις επηρεάζουν όσο να' ναι και κρατάνε τον κόσμο μακριά από τις επετειακές εκδηλώσεις των Θερμοπυλών, όταν αυτές διοργανώνονται από εμάς τους «κακούς» με τις «επικίνδυνες διαστάσεις».

Αφήνουμε στην κρίση σας, αξιότιμοι κύριοι, το εάν θα τιμάτε τους Λάκωνες παρουσία εκπροσώπων του χριστιανικού ιερατείου, όταν το 804 μετά την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης, οι Έλληνες Εθνικοί της Λακωνίας αντιστάθηκαν στην απόπειρα του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Ταρασίου να τους εκχριστιανίσει, αλλά στο δεύτερο ήμισυ του 10ου αιώνα εκχριστιανίσθηκαν βιαίως από τον προσηλυτιστή
Νίκωνα τον «Μετανοείτε», αφού ένοπλοι χριστιανοί μοναχοί έκαμψαν την αντίστασή τους σφαγιάζοντάς τους. Κι αν διαβάζοντας αυτές τις γραμμές σκέφτεστε ότι αυτά είναι «περασμένα - ξεχασμένα» και δεν πρέπει να τα θυμόμαστε, τότε η μάχη των Θερμοπυλών και οι περίπου 6.000 πεσόντες «ειδωλολάτρες» της, είναι ακόμα πιο «περασμένοι - ξεχασμένοι», αφού μάλιστα η μάχη διεξήχθη πολύ πριν τα πιο πάνω χριστιανικά εγκλήματα και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να την θυμόμαστε.

Εν κατακλείδι πάντως, καλώς ήρθατε στις επετείους της μνήμης των προγόνων μας και ας αργήσατε λίγο. Επίσης ένα μεγάλο Εύγε! για το μουσείο των Θερμοπυλών που κατασκεύασε ο Δήμος Λαμίας, με την ευχή ότι δεν θα δούμε αγιασμούς του σαν τους τραγελαφικούς εκείνους που είδαμε λίγες ημέρες πριν από τα εγκαίνια του μουσείου της Ακροπόλεως, καθώς και στα εγκαίνια του ανακαινισμένου μουσείου της Χαιρώνειας, ωσάν να επρόκειτο για βιοτεχνίες εργαστηρίων αγαλματοποιίας που οι ιδιοκτήτες τους φώναξαν τον παπά για να διώξει το κακό!

Τέλος σας επισυνάπτουμε ενδεικτικά, έντυπο υλικό και φωτογραφίες από μερικές εκ των δικών μας επετειακών διοργανώσεων και σας ενημερώνουμε ότι την 1η Αυγούστου 2009, ένα μόλις μήνα πριν από εσάς, οι Έλληνες Εθνικοί είχαν τιμήσει τους Θερμοπυλομάχους σε εκδήλωση που είχαν οργανώσει οι βορειοελλαδίτικοι σύλλογοι «Σχολή Αριστοτέλους Μίεζα» και «΄Αρες Άναξ». Περισσότερα σχετικά με την εκδήλωση, μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα του Ύπατου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (www.ysee.gr) όπου υπάρχει και βίντεο με συνέντευξη μελών του στο Κανάλι Ένα.

Μετά τιμής και πικρίας,

για τον ΘΙΑΣΟ «ΔΕΛΦΥΣ»

Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης

Πηγή...

Αντιρόδος.Το βυθισμένο νησί των Πτολεμαίων στην Αλεξάνδρεια.

Το βυθισμένο νησί των Πτολεμαίων και ο τάφος του Αλέξανδρου.



Τεράστιος αρχαιολογικός πλούτος βρίσκεται στο βυθό του Μεγάλου Λιμένα της Αλεξάνδρειας. Εντυπωσιακές είναι οι λίθινες επιγραφές στα ιερογλυφικά και στα ελληνικά. (Δυστυχώς δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμη)


Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

Μια σημαντική υποβρύχια αρχαιολογική εξερεύνηση του λιμανιού της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και δέκα επτά χρόνια.
Δύτες-αρχαιολόγοι μένουν έκθαμβοι μπροστά σε έναν βυθό που παρόμοιο δεν έχουν συναντήσει, αφού πρόκειται για μια ολόκληρη βυθισμένη αρχαία πόλη.
Τα βασιλικά παλάτια και τα κτήρια τα οποία περιγράφει με εξαιρετική ευγλωττία ο Έλληνας γεωγράφος Στράβων βρίσκονται στο βυθό του Μεγάλου Λιμανιού της Αλεξάνδρειας.
Σύμφωνα με τον γεωφυσικό Άμος Νουρ, η περιοχή βρίσκεται επάνω στο ρήγμα Σικελίας-Καΐρου, και υπέστη σοβαρότατες ζημιές, ειδικά από τα μέσα του 5ου αιώνα μ.Χ.
Όπως μας γίνεται γνωστό από τη βυζαντινή ιστοριογραφία περισσότεροι από 23 σεισμοί χτύπησαν την αιγυπτιακή ακτή από το 320 μ.Χ. έως το 1303. Μεγαλύτερη από όλες ήταν αυτή του 365 μ.Χ.

Ενδεικτικά χαρτογραφούνται τα βυθισμένα σημεία της αρχαίας πόλης και κυρίως το βυθισμένο νησί της Αντιρόδου, μέσα στο σημερινό λιμάνι της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου.

Με την πάροδο του χρόνου ο βυθός του λιμανιού υποχώρησε γύρω στα επτά μέτρα, τα βασιλικά οικοδομικά τετράγωνα κατέρρευσαν και βυθίστηκαν κάτω από τα κύματα.
Οι πεσμένοι κίονες, τα κιονόκρανα, τα αγάλματα, οι λίθινες επιγραφές με ιερογλυφική και ελληνική γραφή, οι εναπομείναντες οδοί, τα πλινθώματα μολύβδου, και οι αμφορείς ρυπαίνονται στο βυθό του σύγχρονου λιμανιού, όπου έχει επικαθήσει μια βρώμικη κρούστα 16 αιώνων, η οποία, επιπρόσθετα, βομβαρδίζεται καθημερινά από τα βοθρολύματα που ρίχνονται στη θάλασσα του λιμανιού.
Προς έκπληξη όλων, αρκετά από τα αρχαία οικοδομικά τετράγωνα έχουν διασωθεί, ώστε να επιτρέψουν στους αρχαιολόγους, να επιχειρήσουν μια σοβαρή χαρτογράφηση όλης της βυθισμένης περιοχής.
Ο επικεφαλής όλης αυτής της προσπάθειας, Φράνκ Γκόντιο, του Ινστιτούτου της Ευρωπαϊκής υποθαλάσσιας Αρχαιολογίας που εδρεύει στο Παρίσι, τονίζει πως:
«Πολλοί κλασσικοί συγγραφείς,- ο Στράβων, ακόμη και ο Ιούλιος Καίσαρ, στα σχόλιά τους, περιγράφουν την Αλεξάνδρεια όπως την είδαν στις επισκέψεις τους σε αυτήν, αλλά είναι αδύνατο να καθοριστεί κάτι ή να προσομοιάσει με την ιδιαίτερη περιγραφή των κειμένων τους».
Σημειώνεται πως από την εποχή της κατάκτησης της Αιγύπτου από τον Ναπολέοντα το 1789, ιστορικοί και αρχαιολόγοι έχουν δημιουργήσει περισσότερους από 30 χάρτες της Πτολεμαϊκής και Ρωμαϊκής Αλεξάνδρειας. Όλοι, όμως οι χάρτες αυτοί, έχουν αποδειχθεί ανακριβείς κυρίως για την περιοχή του λιμανιού.
Ο Φ. Γκόντιο και η ομάδα του σε συνεργασία με το Ανώτατο Συμβούλιο της Αιγυπτιακής Αρχαιολογίας (και ειδικότερα με το τμήμα της υποβρύχιας αρχαιολογίας) άρχισαν να χαρτογραφούν την βυθισμένη πόλη, στο ανατολικό λιμάνι από το 1992.
Προσδιορίζουν, μάλιστα, τη θέση του παλατιού της Κλεοπάτρας της Ζ΄, της πιο διάσημης από τους Πτολεμαίους, στο τωρινό βυθισμένο νησί της Αντιρόδου, μιας βασιλική ιδιοκτησίας καθ’ όλη την πτολεμαϊκή περίοδο (305 έως 30 π.Χ.).
Επειδή εξάλλου σύμφωνα με τις πηγές ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου βρίσκεται στην Αλεξάνδρεια, δεν αποκλείεται η τοποθεσία του να βρίσκεται στα υποθαλάσσια βασιλικά οικοδομικά τετράγωνα, τα οποία συν τω χρόνω θα ερευνηθούν λεπτομερώς.
Πηγή...

04 Σεπτεμβρίου 2009

Πουστιές; (ΒΥΖΑΝΤΙΟ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΥΝΟΥΧΩΝ)


«Δεν είναι σε όλοι σε θέσιν να δεχθούν τον λόγον αυτόν, αλλ΄ εκείνοι
εις τους οποίους έχει δοθεί. Διότι υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι από
από την κοιλιά της μητέρας τους εγεννήθηκαν έτσι. Και υπάρχουν
ευνούχοι, οι οποίοι έγιναν ευνούχοι από τους ανθρώπους, και υπάρχουν ευνούχοι,
οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασι-
λεία των ουρανών. Όποιος μπορεί να το δεχθή ας το δεχθή»

Μιλάει ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός. Κατά Ματθαίον 19. 11-12
Όταν ο σχολιασμός «Ευαγγελικών» περικοπών αποτελεί το «ψωμοτύρι» των Θεολόγων και Ιεροκηρύκων, τότε παρέχουμε και στην μεριά μας το δικαίωμα αυτό, χάριν της πολυπαινεμένης ισηγορίας. Σ' εμάς τους Θεολόγους της θύραθεν παιδείας, πλάι στους Θεολόγους των εγκυκλίων σπουδών του Υπουργείου Εθνικής παιδείας και Χριστιανικού Θρησκεύματος, όπως θα έπρεπε να λέγεται. Οι λάτρεις του διαλόγου παράλληλα με τους λάτρεις του κηρύγματος, όπου απαγορεύεται η ερώτηση. Παιδεία δίχως ερωτήσεις!!! Ή μήπως ψευδόμαστε.
Ας αρχίσουμε λοιπόν με την υποστήριξη του τίτλου αυτής της έρευνας:
. αυτοευνουχισμός, (στιχ. 12) «Και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασιλεία των ουρανών»
. μια χάρις (στιχ. 11) «Δεν είναι όλοι σε θέση να δεχθούν τον λόγον αυτόν αλλ' εκείνοι εις τους οποίους έχει δοθεί»
. αλλά και προτροπή (στιχ. 12) «όποιος μπορεί να το δεχθεί, ας το δεχθεί». Άρα γίνεται και δίχως την χάρη, να ευνουχιστεί κανείς με αποδοχή. Να κατακτήσει την χάρη με την θέλησή του.
ο Ματθαίος βάζει στο στόμα του Χριστού τους λόγους αυτούς για ν' αποκτήσουν την δέουσα βαρύτητα. Λίγο πριν (στιχ. 9) λέει ο Χριστός «Σας λέγω δε, ότι εκείνος, που θα χωρίσει την γυναίκα του, εκτός λόγου πορνείας, και νυμφευθεί άλλη, αυτός διαπράττει μοιχεία».
Και αποφαίνονται αμέσως οι μαθητές του (στιχ. 10): «Εάν έτσι πρέπει να γίνει μεταξύ ανδρός και γυναικός, δεν συμφέρει (εννοείται στον άνδρα) ο γάμος». [Το τελευταίο αυτό χωρίο στο πρωτότυπο έχει ως εξής: «ει ούτως εστίν η αιτία του ανθρώπου μετά της γυναικός». Δηλαδή, όπως καταλάβατε τα δύο φύλα στο ανθρώπινο είδος είναι ο άνθρωπος και η γυναίκα.]
Μετά λοιπόν από την απόφανση αυτή των μαθητών του σήκωσε ο Χριστός το λάβαρο του αυτοευνουχισμού. Έκρουσε το μεγάλο θεϊκό σήμαντρο των υπερβατικών και λυσιτελών διδασκαλιών.
Δηλαδή εσείς τι γνωρίζεται; Ότι οι καλόγεροι και ο άγαμος κλήρος προέκυψαν στα καλά καθούμενα. Περιμένεται όμως διότι πιο κάτω θα μάθετε πράγματα που μπροστά τους ο καλογερισμός φαντάζει σχεδόν φυσιολογικός.
Ο Γεώργιος Πλήθων (Γεμιστός), μισή χιλιετία πριν αποκαλούσε τους καλόγερους σμήνος κηφήνων. Και να, τώρα αποτελούν ακόμη υπόδειγμα της κοινωνίας. Αυτοί οι κηφήνες, οι οποίοι έχουν μετατρέψει τα μοναστήρια σε άντρα ακολασίας. Αυτούς στους οποίους τρέχουν οι πιστοί να τους φιλήσουν τα βρόμικα χέρια τους. Που μ' ευχαρίστηση ωθούν και τα παιδάκια τους να τους μιμηθούν!!!
Την τελευταία πενταετία, ο πρόεδρος των κληρικών της εκκλησίας της Ελλάδος, επανειλημμένως έχει καταγγείλει ότι «δεν πάει άλλο, έχει γεμίσει η εκκλησία με μητροπολιτάδες ομοφυλόφιλους». Είδατε να ιδρώσει το αφτί κανενός!
Εάν όμως ο χριστιανός πληροφορηθεί ότι το παιδί του πάει να μονάσει σκούζει σαν δαιμονισμένος. Τρελαίνεται με το κακό που τον βρήκε. Τρέχει έξω από τα μοναστήρια και καταριέται τους καλόγερους και τις καλογριές. Ηγούμενους και ηγουμένες. Προσπαθεί να εμπλέξει αστυνομίες και δικαστήρια. Μαραζώνει από τον καημό του. Βρε γομάρι γονιέ, εσύ δεν ήσουν που έτρεχες το παιδάκι σου στα μοναστήρια; Εσένα δεν έβλεπε όταν φιλούσες τα χέρια των κολογήρων; Εσύ δεν του έλεγες για τον καλό παππούλη, τον άγιο άνθρωπο του θεού;
Καλή είναι η καλογερική αλλά για τα παιδιά των άλλων, όχι για τα δικά μας. Μωρέ αδιέξοδο. Σχιζοφρένεια. Αυτό θα πει χριστιανική συνέπεια, ήθος, χαρακτήρας, ευσέβεια, ευλάβεια. Ότι θαυμάζουμε, εκτιμούμε και σεβόμαστε μακριά από την πόρτα μας. Οι καλοί χριστιανοί! Να μη θέλουν να σωθούν τα τέκνα τους, επιλέγοντας τον σιγουρότερο τρόπο, αυτόν του αυτοευνουχισμού. Μετά θυμούνται και επικαλούνται το «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε» του Γιαχβέ, του πατέρα του Χριστού. Όταν όμως φιλούσαν το χέρι του καλόγερου το είχαν ξεχασμένο.
Ας δούμε τώρα και τα χειρότερα. Και μάλιστα αποκλειστικά από χριστιανικές πηγές.
Ενώ μάλλον ο Χριστός ως τρόπο του λέγειν πρότεινε τον αυτοευνουχισμό, εννοώντας την αγαμία κάθέ είδους, οι πρωτοχριστιανοί εξέλαβαν την προτροπή τοις μετρητοίς. Άνθρωποι με τόσο μυαλό φαίνεται ότι γούσταραν την διδασκαλία του.
Έτσι ο σωματικός ευνουχισμός (αποκοπή του ανδρικού μορίου) κατέστη μάστιγα κατά τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους. Σε τέτοιο μεγάλο βαθμό μάλιστα ώστε να εξαναγκάσει την Α΄ οικουμενική σύνοδο να αφορίσει την χειρονομία αυτή (Α΄ οικουμ. Συνοδ. Εν Νικαία της Βιθυνίας, 325 μ.Χ., κανών Α΄).
Φαίνεται όμως ότι το πρόβλημα είχε προκύψει ευθύς εξ αρχής: Κανών ΚΓ΄ εκ των Κανόνων των αγίων Αποστόλων «Εί τις κληρικός ών, εαυτόν ακρωτηριάσοι, καθαιρείσθω. Φονεύς γαρ εστιν εαυτού». Αλλά και κανών ΚΔ΄: «Λαϊκός εαυτόν ακρωτηριάσας αφοριζέσθω έτη τρία...».
Πηδάλιον σελ. 23, υπος. (2): «όθεν ακολούθως τω Αποστολικώ παρόντι Κανόνι, ο Αλεξανδρίας Δημήτριος εκάθηρε, κατά τον Σωκράτην, τον Ωριγένην, επειδή και απετόλμησε να ευνουχίσει τον εαυτόν του. Θεωρείται δε ο Ωριγένης μέγιστος πατέρας της χριστιανικής εκκλησίας.
Ο Κ.Μ. Ράλλης, καθηγητής του Εκκλησιαστικού Δικαίου εν τω Εθνικώ Πανεπιστημίω, Ακαδημαϊκός εν έτη 1930, στην εγκυκλοπαίδεια «Πυρσός», στο λήμμα ευνούχος γράφει στη σελ. 755: (υπενθυμίζουμε ότι οι πηγές μας είναι αποκλειστικώς χριστιανικές) «Από της Αλεξανδρείας ο ευνουχισμός εισήχθη εις την Ρώμην, το Βυζάντιον και τον χριστιανισμόν... Και ο επίσκοπος Σάρδεων και απολογητής Μελίτων ήτο ευνούχος... Έχομεν έκτοτε (325 μ.Χ.) πολλά ανέκδοτα χαρακτηριστικά, καθ' ά η εκκλησία εξηκολούθει να έχη λειτουργούς εκουσίως ευνουχηθέντας... Εν Βυζαντίω, μολονότι ο Μέγας Κωνσταντίνος και κατόπιν ο Ιουστινιανός Α΄ απηγόρευσαν τον ευνουχισμόν, το οικτρό τούτο έθιμο ου μόνον διετηρήθη πάντοτε, αλλά και επισήμως ανεγνωρίσθη η ύπαρξις αυτού... Τα βασιλικά παλάτια έγεμον ευνούχων, καθώς και τα μέγαρα των ευγενών και των πλουσίων... Οι ευνούχοι κατείχον τας κατ' εξοχήν εμπιστευτικάς θέσεις εν τοις παλατίοις του Βυζαντίου...
Ευνούχοι ήσαν οι πανίσχυροι πρωθυπουργοί: Ευτρόπιος επί Αρκαδίου (395-404), Χρυσάφιος επί Θεοδοσίου Β΄ (408-450), Ευσέβιος επί Νώνσταντος Β΄ (642-648 ), Σταυράκιος και Αέτιος επί ειρήνης της Αθηναίας (748-802), Βασίλειος επί Νικηφόρου Φωκά (963-969), επί Ιωάννου Τσιμισκή (969-976) και κατά τα πρώτα έτη της βασιλείας του Βασιλείου Β΄, καθώς και πλείστοι άλλοι κατα τους μετέπειτα χρόνους.
Αλλά και πατριάρχαι τινές ανεδείχθησαν εκ της τάξεως των ευνούχων, καθώς επίσης και πολλοί στρατηγοί και ναύαρχοι... Κατά την Παλαιάν Διαθήκην , οι ευνούχοι δεν ηδύναντο να ιερωθώσιν. Αλλά και η υπό του επισκόπου Αλεξανδρείας Δημητρίου συγκλιθείσα εν Καισαρεία σύνοδος τω 228, την εις πρεσβύτερον χειροτονίαν του Ωριγένους εθεώρησεν αντικανονικήν επί τω λόγω ότι ούτος νέος έτι ών είχεν ευνουχίσει εαυτόν, ορμηθείς προς τούτο εκ της ευαγγελικής ρήσεως ' εισίν ευνούχοι οίτινες ηυνούχισαν εαυτούς δια την Βασιλείαν των ουρανών».
Μέχρι και το έτος 861 η Α΄ και Β΄ λεγόμενη σύνοδος (κανών Η΄) αφόριζε τους αυτοευνούχους. Το τι ακολούθησε κατά την μετααυτοευνουχιστικά εποχή είναι πασίγνωστο. Τόμοι επί τόμων έχουν γραφεί για τα σεξουαλικά όργια των καλόγερων και των πάσης φύσεως ιερωμένων.
Ο λαός διακωμώδησε αρκούντως το θέμα αυτό ανά τους αιώνες. Αρκεί κανείς να διαβάσει το βιβλίο «Αντρικά Μουνάτα», εκδ. «Αρχείο Συλλογή Γιώργου Μελίκη». Αυτός ο λαός μήπως δεν αποστάζει αυτήν την ιστορία λέγοντας: «να φοβάσαι από πισινά μουλαριού κι από μπροστινά καλογήρου»; Όποιος τα έβαλε με την φύση γελιοποιήθηκε στο έπακρο.
Όσο ο καλόγερος θα αποτελεί σεβάσμιο πρόσωπο σ' αυτή την κοινωνία το πεπρωμένο της θα είναι εντελώς στείρο. Ο ευνούχος είναι αδύνατον να γονιμοποιήση.
Βασδέκης Ν. Σταύρος
Μαυροκορδάτου 31
62100 Σέρρες
τηλ. 23210-52462
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος
χωρίς την άδεια του συγγραφέα αλλά άνευ λογοκρισίας.
Αναδημοσίευση από http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=11
http://clubs.pathfinder.gr/ETHNISMOS/443374?forum=50237&read=571