22 Σεπτεμβρίου 2009

"ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ".

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
(Κείμενο της ομάδας Ελλήνων στο θρήσκευμα «Αρκαδία»)

(Να επισημάνουμε για την σωστή ανάγνωση των κειμένων, ότι η αρχαία Ελληνική λέξη: « φιλία » σημαίνει πρωτίστως αγάπη και δευτερευόντως έχει την σημερινή έννοια της λέξεως, καθώς, φιλώ = αγαπώ. (η λέξη: φιλία είναι το ουσιαστικό του ρήματος: φιλώ)).

«Αγάπησις απόδεξις παντελής.»
Η Αγάπη είναι η παντελής αποδοχή.
- Πλάτων (Ορισμοί)
«Όλους αγάπα.»
- Φωκυλίδης
«Ο ανώτερος άνθρωπος, περισσότερο από κάθε τι, αφιερώνεται στη Σοφία και την Αγάπη. Το πρώτο είναι θνητό αγαθό ενώ το δεύτερο είναι αθάνατο.»
- Επίκουρος (Επικ. Προσφ. 78)
«Φιλοφρόνει πάσιν.» Να αγαπάς τους πάντες (όλους τους ανθρώπους) και τα πάντα.(φιλοφρονώ = φρονώ φίλα = σκέφτομαι με Αγάπη για κάποιον/κάτι. Το: πάσιν, είναι δοτική πληθυντικού των: οι πάντες, τα πάντα. Περιέχει και τις δύο λέξεις, έννοιες). - Δελφικό Παράγγελμα.
«Αφετηρία των αρετών είναι η ευσέβεια, και κορυφαίο όριό τους η Αγάπη.»
- Πυθαγόρας ο Σάμιος
«Η Αγάπη προς τους ανθρώπους είναι καθήκον, αφού είμαστε όλοι παιδιά του ίδιου θεού.»
- Επίκτητος
«Φιλότητα αντί διαφοράς εθέλειν.»
Να θέλετε Αγάπη αντί της έχθρας.
- Ανδοκίδης
«Αγαπάσθαι και οικείν ευδαιμόνως.»
Να αγαπιέσθε και να κατοικείτε με ευδαιμονία (μεταξύ σας).
- Πλάτων (Πολιτεία)
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.)
«Φιλία Αγάπα.»
Να αγαπάς.(Τους ανθρώπους, τους θεούς, κλπ.)
(Δελφικό Παράγγελμα)
-«Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος». Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου. - Θαλής ο Μιλήσιος
«Χρω φιλανθρώπως και δικαίως τοις εντυγχάνουσι.»
Να αγαπάς τους ανθρώπους και να τους συμπεριφέρεσαι με δικαιοσύνη, όσους τυχαίνει να έχεις σχέσεις.
- Πλούταρχος (Ηθ, 88c)
«Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή, και πεφυκυίας, ώσπερ αισθάνεσθαι και διανοείσθαι και μνημονεύειν, ούτω και φιλείν.»
Η ψυχή κλείνει μέσα της δύναμη Αγάπης καθώς επλάστηκε για να αισθάνεται, να σκέπτεται και να θυμάται, έτσι επλάστηκε και για ν'αγαπά.
- Πλούταρχος (Σόλων,7,3,1-4)
(Ο Πλούταρχος ήταν Ιερέας των Δελφών.)
«Η Αγάπη προς τον άνθρωπο μας προστάζει να βοηθάμε τους ξένους.»
- Επίκουρος
«Φιλοφρονήσασθαι αλλήλους»
Να αγαπάτε αλλήλους (ο ένας τον άλλον).
- Πλάτων (Νομ. 738 D) (Επίσης, Ξενοφών (Κυρ. Αναβ.4.5,34).)
«Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν.»
Γεννήθηκα για ν' αγαπώ, όχι για να μισώ.
- Σοφοκλής (Αντιγόνη)
«Φιλίαν φύλαττε»
Να διαφυλάττεις την Αγάπη.
(Δελφικό παράγγελμα)

«Να αγαπάτε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη φυλή η την θρησκεία στην οποία ανήκουν.»
- Επίκτητος
...
Όλο το κείμενο εδώ: agapi-to-periexomeno-tis-ellinikis-thriskeias-1.pdf 946.78 Kb 31/08/2009, 13:40

Σχόλιο Αλφειού: Αυτό το τελευταίο,του Επίκτητου,αλλά και κάποια άλλα,προτρέπουν περιέργως σε μια δουλική αντιμετώπιση των αντιπάλων.Διότι,ναι μεν,πρέπει ο άνθρωπος να αγαπά και όχι να μισεί,αλλά τι γίνεται όταν ο άλλος σε μισεί και εσύ εθελοτυφλείς; Η ιστορία μας διδάσκει,βάσει των καταγραφέντων σφαγιασμών,δηώσεων και ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ κατά των προγόνων,ότι αυτά τα παραγγέλματα ήταν η Αχίλλειος πτέρνα,την οποία εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο οι εχθροί των Ελλήνων και του Ελληνικού Πολιτισμού!
Κι αν οι χριστιανοί...καυχώνται για τους "μάρτυρές τους",ότι "μαρτύρησαν" για την αγάπη του Χριστού τους,τότε οι Έλληνες σφαγιάστηκαν από τους χριστιανούς για την αγάπη προς τους..."ανθρώπους"!
Διότι ένα από τα παραπάνω,για παράδειγμα του Ησίοδου,που λέει:
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.),πρέπει να συμπληρωθεί με τα παρακάτω του ιδίου,ο οποίος προέτρεπε διαφορετικά τους Έλληνες:
"...τον φιλέοντ' επί δαίτα καλείν,τον δ' εχθρόν εάσαι'..."
"...Σ' εκείνον που σε αγαπάει να κάνεις το τραπέζι,και αυτόν που σε εχθρεύεται να τον αφήνεις..."

"...τον φιλέοντα φιλείν,και τωι προσιόντι προσείναι.
και δόμεν,ός κεν δωι,και μη δόμεν,ός κεν μη δωι..."
"...Αυτόν που σε αγαπάει να τον αγαπάς,και να συντρέχεις όποιον σε συντρέχει.
Να προσφέρεις σε όποιον σου προσφέρει,και να μην προσφέρεις σε όποιον δε σου προσφέρει..."

"...πήμα κακός γείτων,όσσον τ' αγαθός μέγ' όνειαρ.
έμμορέ τοι τιμής,ός τ' έμμορε γείτονος εσθλού.
ουδ' άν βους απόλοιτ',ει μη γείτων κακός είη..."
"...Ο κακός γείτονας αποτελεί τόσο μεγάλο κακό,
όσο μεγάλη ευεργεσία είναι ο καλός.
Είναι πραγματικά τυχερός εκείνος που του έτυχε καλός γείτονας,
κι ούτε το βόδι του θα χάσει,εφόσον ο γείτονας του δεν είναι φαύλος..."
(Ησίοδος,Έργα και Ημέρες)

Στο διάβα της ιστορίας,λοιπόν,παρατηρούμε βάσει των αποτελεσμάτων ότι,όλοι οι γείτονες μόνο αγάπη και φιλία δεν έδειξαν προς το Έθνος των Ελλήνων και τον Πολιτισμό του!
Δούρειος Ίππος,λοιπόν,η "αγάπη" όπως την μετέδιδαν ως ιδέα οι φιλόσοφοι!
Διότι παλαιά οι Σοφοί άλλα εννοούσαν όταν μιλούσαν για τη "φιλία" και την "αγάπη" και άλλως προέτρεπαν τους Έλληνες!
Τότε διαμορφώθηκαν ελεύθερα πνεύματα και ΗΡΩΕΣ όπως ο Αχιλλεύς,ο Πάτροκλος,ο Οδυσσεύς,ο Ιδομενεύς και άλλοι!Όπως ο Λεωνίδας!Όπως αργότερα ο Αλέξανδρος!

Λέει για παράδειγμα ο Σόλων:
«γλυκός στους φίλους μου, πικρός για τους εχθρούς μου»
Ο Πίνδαρος (Πυθ.2.83-85) το έθεσε καλύτερα ή οδυσσιακότερα όλων: «Φίλον ειη φιλείν… ατ' εχθρόν έων λύκοιο δίκαν υποθεύσομαι, αλλ' άλλοτε πατέων οδοίς σκολιαίς» Δηλαδή: στον φίλο θα φερθώ φιλικά, αλλά στον εχθρό μου όμως, σαν λύκος θα ορμήσω μπροστά του, από κάθε λογής δρόμο και μονοπάτια σκοτεινά»

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οργανωτικής αναξιοσύνης μας, ακριβώς λόγω της εμμονής των Ελλήνων στην επί παντός αγάπη και στην θεωρητική προσέγγιση και όχι στην πρακτική εφαρμογή της καταπληκτικής επιστημοσύνης τους, είναι ο μεγαλύτερος γεωμέτρης και μηχανικός όλων των εποχών, ο Αρχιμήδης, που «αρνήθηκε να κατασκευάσει (εγκαίρως) πολεμικές μηχανές γιατί τις θεωρούσε ανάξιες σπουδής. Ασχολούμενος με την θεωρητική γεωμετρία, όλα τα άλλα (πρακτικά έργα) έγιναν πάρεργα (περιθωριοποιήθηκαν) και μόνο η επιμονή του (Τυράννου των Συρακουσών) Ιέρωνα, κατάφερε να τον στρέψει στις πρακτικές εφαρμογές» μα ήταν ήδη πολύ αργά.
Πλούταρχος Βίοι Παράλληλοι Μάρκελλος 14.6.

Με τη διαστρέβλωση,λοιπόν, του όρου και της έννοιας της φιλίας και της αγάπης,απώλεσαν την ικανότητα της οδυσσιακής εξυπνάδας και αν θέλετε και πονηριάς και κατήντησαν οι Έλληνες δουλοπρεπείς!Περιέργως η διαστρέβλωση άρχισε με την εισβολή ξένων και δη ασιατικών σοφιστικών ιδεολογημάτων,όταν συναντήθηκαν στην Ασία,ο Ελληνικός Πολιτισμός από τη μιά και ο ξενόφερτος θεοκρατικός Δόλος από την άλλη!Αργά αλλά σταθερά,όπως το σαράκι που τρώει το ξύλο,αποσαθρώθηκαν οι σταθερές βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχθηκε και μεγαλούργησε αυτό το παγκοσμίως αναγνωρισμένο επίτευγμα των Ελλήνων!
Η νέα αυτή διασκευή του ελληνισμού,ο οποίος προηγουμένως ήδη είχε ουσιωδώς τροπολογηθεί με τη διάδοσή του στην Ασία,τροπολογήθηκε περαιτέρω δια της επιμιξίας με τη γνωστή..."αγάπη" του χριστιανισμού!
Αυτή την αποσάθρωση πλήρωσαν οι Έλληνες,χάνοντας τα ξεκάθαρα ελληνικά πνευματικά στηρίγματά τους με συνέπεια ολοκληρωτική υποδούλωσή τους.
Ποιός ήταν ο Επίκτητος για παράδειγμα;
[Ο Επίκτητος αναφέρεται ως παιδί δούλων και φέρεται ότι γεννήθηκε στην Ιεράπολη της Φρυγίας, εξ ου ενίοτε και το προσωνύμιο Ιεραπολίτης. Φθάνοντας στην Ρώμη και ο ίδιος υπήρξε δούλος δημοσίου τινός υπαλλήλου Επαφροδίτου. Σε αυτή την περίοδο φαίνεται πως παρακολούθησε τα μαθήματα φιλοσοφίας του Μουσόνιου Ρούφου. Όταν στη συνέχεια έγινε απελεύθερος, άρχισε να διδάσκει τη στωική φιλοσοφία. Εξαιτίας σχετικού διατάγματος του Δομιτιανού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Ρώμη και να μεταβεί στη Νικόπολη της Ηπείρου, όπου ίδρυσε φιλοσοφική σχολή. Μεταξύ των μαθητών του συγκαταλέγεται ο ιστορικός Φλάβιος Αρριανός, ο πραγματικός καταγραφέας των φιλοσοφικών του απόψεων, καθώς ο ίδιος δεν άφησε κανένα σύγγραμμα.
Βικιπαίδεια...Βίος]

Δείτε κι
αυτό:Επίκτητος
Για να δούμε και ποιός ήταν ο...Επαφρόδιτος,στην παλαιά ανάρτησή μας!
...
Ποιος δολοφόνησε τον Νέρωνα;


Αν όμως οι Έλληνες δεν δέχονταν "εισβολές" και ήλεγχαν αυστηρά τις ιδέες περί "αγάπης",τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
Διότι αν και οι Φαίακες διακρίνονταν για την φιλοξενία τους, δεν παρέλειψαν να ελέγξουν τον Οδυσσέα για την αληθινή του ταυτότητα, και μόνο μετά την πειστική και συγκλονιστική αφήγησή του, γνωρίζοντας πλέον σίγουρα ότι έχουν μπροστά τους έναν απ' τους μεγαλύτερους ήρωες του τρωικού πόλεμου, αποφάσισαν να ανταμείψουν τον Οδυσσέα μεταφέροντάς τον στην Ιθάκη.
Ο βασιλιάς τους εμφανίζεται να κυβερνά ως πρόεδρος ενός συμβουλίου αποτελούμενου από 12 άλλους άρχοντες, ως ίσος προς εκείνους και όχι ως μέλος μιας ανώτερης τάξεως. Οι Φαίακες ήταν ειρηνικός λαός που αποστρεφόταν τον πόλεμο, εργατικοί και εύθυμοι, αγαπούσαν το καλό φαγητό, τα λουτρά, τον έρωτα, τα τραγούδια και τον χορό. Παρ' όλα αυτά παρέμεναν ετοιμοπόλεμοι με τον δικό τους τρόπο!
Και εμείς με τα μέσα που διαθέτουμε, με τα μπλόκ μας,παραμένουμε ετοιμοπόλεμοι αν και με αγάπη...

ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ.Αφετηρία του Χρυσού Αιώνος του Ελληνικού Πολιτισμού.


ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ

Μᾶς κατηγοροῦν ὅτι πολιτικολογοῦμε συνεχῶς, φίλες καὶ φίλοι· δυστυχῶς εἴμαστε ἀναγκασμένοι, λόγῳ τοῦ ὅτι βιώνουμε μία κατάσταση τῆς ὁποίας κύριο χαρακτηριστικὸ ἀποτελεῖ ἡ ἐπιχείρηση συρρικνώσεως τοῦ καθόλου Ἑλληνισμοῦ καὶ ὁ ἐπίσημος πολιτικὸς κόσμος περὶ ἄλλα τυρβάζει, ὅπως συνήθως λέγεται σ' αὐτὲς τὶς περιπτώσεις. Δὲν μᾶς φθάνει ἡ πολιτιστικὴ ἀποβλάκωση, ἡ ὁποία προωθεῖται βάσει σχεδίου, μέσῳ τῶν Μ.Μ.Ε. καὶ τῶν λοιπῶν χειριστικῶν μηχανισμῶν, τῆς Ἐκκλησίας συμπεριλαμβανομένης, ἡ συνεχὴς ἐπίθεση στὸ λαϊκὸ εἰσόδημα ἀπ' τοὺς μηχανισμοὺς τῆς διαφθορᾶς καὶ τῆς παρακμῆς, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦν νὰ ὁλοκληρώσουν τὸ ἀπάνθρωπο σχέδιο τοῦ οἰκονομικοῦ νεοφιλελευθερισμοῦ, ἔχουμε καὶ ἀπειλὲς νέου τύπου ἐναντίον τῆς ἐδαφικῆς ἀκεραιότητος τῆς χώρας μας, προκειμένου μετὰ τὴν λεγομένη Νέα Μέση Ἀνατολὴ τῶν Μπούς, Ράϊς καὶ CIA, νὰ λάβουν σάρκα καὶ ὀστᾶ τὰ Νέα Βαλκάνια.

Τὰ ἐπεισόδια τὰ ὁποῖα πιστοποιοῦν τὰ ἀνωτέρω διαδέχονται τὸ ἕνα τὸ ἄλλο σὲ ρυθμοὺς καταιγιστικούς, πείθουν δὲ ἀκόμη καὶ τὸν πιὸ δύσπιστο· ἡ διάλυση τῆς ἑνιαίας Γιουγκοσλαβίας καὶ τὰ ἀνυπόστατα ἱστορικῶς κρατίδιαπροτεκτοράτα, οἱ ἐδαφικὲς βλέψεις τῶν βαλκανικῶν λαῶν, οἱ τουρκικὲς προκλήσεις στὸ Ἀρχιπέλαγος, ἰδιαιτέρως δὲ οἱ ἀπὸ κοινοῦ στρατιωτικὲς ἀσκήσεις (ἔρευνας καὶ διάσωσης τὶς ὀνομάζουν) Τουρκίας καὶ Ἰσραήλ[1], ἀλλὰ καὶ ἡ ὑπογραφὴ ἑνὸς παραπλανητικοῦ ὡς πρὸς τὴν ὀνομασία του, μειοδοτικοῦ ὅμως κατ' οὐσίαν συμφώνου, τοῦ Memorandum of Understanding ἀπ' τὴν Ἐπιτροπὴ Ἐθνικῆς Ἀμύνης καὶ Ἐξωτερικῶν τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων[2], ἀξίζουν τοὐλάχιστον τῆς προσοχῆς μας.

Μοιραῖα ὁ κοινοῦς νοῦς ταξιδεύει 2500 χρόνια πρίν, τότε ποὺ μία ἄλλη ἀποικιοκρατικὴ δύναμη, ἡ περσικὴ αὐτοκρατορία, προσπαθοῦσε νὰ ἐπιβάλλῃ τὴν Νέα Τάξη τῆς ἐποχῆς, στὸν ἴδιο χῶρο καὶ μὲ δυσμενέστερους συσχετισμοὺς δυνάμεων· διετύπωσε μάλιστα καὶ τὶς ἴδιες περίπου ἀπαιτήσεις: γῆν (ἑλληνικὴ) καὶ ὕδωρ (θάλασσα ἑλληνική). Ἡ ἑλληνικὴ ἀπάντηση, ἂν καὶ ἀντάξια τῆς ἱστορίας τῶν πατέρων μας, ἐνεῖχε καὶ ἀρνητικὲς πτυχές: ἡ προσβολὴ τῶν πρέσβεων[3], ὑπῆρξε ὄντως βάρβαρη, ἐξ οὗ καὶ ἡ σκληρὴ ἀπάντηση τοῦ, προστάτη τῶν κηρύκων, θεοῦ τῶν Δελφῶν στοὺς ἀπεσταλμένους τῶν Ἀθηναίων[4]· οἱ Σπαρτιᾶτες εἶχαν φροντίσει νὰ ἐπανορθώσουν, κρατοῦσαν ἄλλως τε ζωντανὴ ἀκόμη τὴν παράδοση τῶν Ταλθυβιαδῶν, στέλνοντας στὰ Σοῦσα τὸν Βοῦλι καὶ τὸν Σπερθία, οἱ Ἀθηναῖοι ὅμως ἐθεωροῦσαν ὅτι ἡ περσικὴ ὕβρις ἔπρεπε νὰ πληρωθῇ μὲ τὸ ἴδιο νόμισμα. Εἶχαν τὴν τύχη νὰ ἡγῆται τῆς πόλεως ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ ἱδρυτὴς τῆς θαλασσοκρατορίας, ὁ ὁποῖος ἔσπευσε νὰ ἐξηγήσῃ τὸν δεύτερο (καὶ ἠπιότερο) χρησμὸ τῆς Πυθίας Ἀριστονίκης, κατὰ τὸ δοκοῦν, δίνοντας στὰ ξύλινα τείχη τὴν ἀλληγορικὴ σημασία τῶν τριήρεων.

Τὸ στρατιωτικὸ μέρος τῆς ναυμαχίας εἶναι γενικῶς γνωστό· ἄλλως τε τόσο ὁ Ἡρόδοτος, παρὰ τὶς γενικότερες ὑπερβολές του, ὅσο καὶ ὁ Αἰσχύλος μὲ τὸν ποιητικό του οἶστρο, περιέγραψαν μὲ σχετικὴ ἀμεροληψία τὴν καταστροφὴ τοῦ βασιλικοῦ στόλου (200 βυθισμένα πλοῖα ἔναντι 40 ἑλληνικῶν). Γνωστὲς δὲν εἶναι, λόγῳ τοῦ ὅτι ἀποσιωποῦνται, οἱ συνέπειες τῆς ἑλληνικῆς νίκης καί, τὸ κυριότερο, τὰ διδάγματά της σ' ἐμᾶς. Γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία παρατηρεῖται νικηφόρα ἀπάντηση καὶ πλήρης ταπείνωση Ἀσιάτη εἰσβολέα, ὁ ὁποῖος ἐπίστευε ὅτι, καταλαμβάνοντας τήν, ἔτσι κι ἀλλοιῶς, ἀνυπεράσπιστη πόλη τῶν Ἀθηνῶν λίγους μῆνες πρίν, εἶχε καταλάβει ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Πρόκειται βεβαίως γιὰ μεγάλο δίδαγμα, ὅτι δηλαδὴ ἡ περσικὴ ἰσχὺς δὲν εἶναι ἀκατανίκητη καὶ θὰ τροφοδοτήσῃ σειρὰ ἐξεγέρσεων στοὺς σκλαβωμένους λαοὺς τῆς ἀχανοῦς αὐτοκρατορίας, πρωτίστως δὲ στοὺς Ἴωνες τῆς Μ. Ἀσίας, τὸ δὲ ἠθικὸ τῶν πολιτῶν[5] θὰ ἀνέβῃ στὰ ὕψη καὶ θὰ τεθοῦν οἱ βάσεις, μετὰ καὶ τὴν νίκη στὶς Πλαταιές, νὰ οἰκοδομηθῇ ὁ κλασσικὸς πολιτισμὸς τοῦ Χρυσοῦ Αἰῶνος.

Οἱ συνέπειες αὐτὲς γίνονται πιὸ εὐδιάκριτες, ἐὰν σκεφτοῦμε διαφορετικά: τί θὰ ἐπακολουθοῦσε σὲ περίπτωση περσικῆς νίκης· μ' ἄλλα λόγια, τὸ σκοτάδι τὸ ὁποῖο ἐκάλυψε τὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, ἀλλὰ καὶ ὅλον τὸν κόσμο ἀπ' τὸν πέμπτο μεταχριστιανικὸ αἰῶνα καὶ μετά, θὰ ἦταν γεγονὸς μία χιλιετία πρὶν καὶ οἱ λαοί, ἐκτὸς τοῦ ὅτι δὲν θὰ ἐγνώριζαν ποτὲ τὸν κλασσικὸ πολιτισμό, θὰ εἶχαν χάσει ὁποιαδήποτε ἐλπίδα ἀντίστασης στὶς κατὰ καιροὺς νεοταξικὲς ἐπιβουλές. Θὰ ἦταν εὐκολότερο γιὰ τὶς ἀνὰ χῶρες προδοτικὲς πολιτικὲς ἐλίτ, νὰ προπαγανδίζουν πάντοτε τὴν συνδιαλλαγὴ καὶ τὴν παράδοση ἄνευ ὅρων, ποτὲ τὴν ἀντίσταση.

Σήμερα ἀγαπητὲς φίλες καὶ φίλοι, μὲ τὴν παρουσία μας στὸν Τύμβο τῶν Σαλαμινομάχων, πράττουμε τὸ ἐλάχιστο, τὸ αὐτονόητο. Θεωρῶ ὅτι συντόμως θὰ κληθοῦμε νὰ ὑπερασπισθοῦμε τὸ μέγιστο.

Γιὰ τὸ Φ.Ε. ΑΘΗΝΑ ΕΡΓΑΝΗ

Κωνσταντῖνος Σταυρόπουλος


[1]. Ὁ πληροφορημένος ἀκροατὴς ὑποψιάζεται ἀμέσως ὅτι ἀναφέρομαι στὴν «Ἔμπιστη Γοργόνα», ἄσκηση ἡ ὁποία διεξήχθη νοτίως τοῦ Καστελορίζου κι ἐντὸς τοῦ ἑλληνικοῦ ἐναερίου χώρου, τουρκικοῦ (sic) στὴν ἐπίσημη ἱστοσελίδα τῶν ἐνόπλων δυνάμεων τοῦ σιωνιστικοῦ Κράτους, τοῦ γνωστοῦ FIR Ἀθηνῶν, τὴν 21η Αὐγούστου τρέχοντος ἔτους (ἐφημ. Πρίν, Κυριακὴ 23/08, σ.4).

[2]. Κατὰ τὸν Σ. ΚΑΣΙΜΑΤΗ (ἐφημ. Καθημερινή, Παρασκευὴ 28/08, σ.2) τὸ μνημόνιο αὐτὸ ἐπιτρέπει στὸ ΝΑΤΟ νὰ ἀγοράζῃ ἑλληνικὸ ἔδαφος (to acquire property, ὅπως εἶναι ἡ ἐπίσημη διατύπωση), ἐὰν κι ἐφ' ὅσον οἱ ἐπιχειρησιακές του ἀνάγκες τὸ ἀπαιτήσουν· σημειωτέον ὅτι τὸ νομοσχέδιο αὐτό, ἐκτὸς τῶν ... ἐνδοτικῶν τῆς Ν. Δ., ὑπερψήφισαν καὶ οἱ ... ὑπερπατριῶτες τοῦ ΛΑ.Ο.Σ.

[3]. ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ, Βίοι παράλληλοι (Θεμιστοκλῆς), 6: «ἑρμηνέα γὰρ ὄντα συλλαβὼν διὰ ψηφίσματος ἀπέκτεινεν, ὅτι φωνὴν Ἑλληνίδα βαρβάροις προστάγμασιν ἐτόλμησε χρῆσαι». Στὸ ἴδιο πλαίσιο σκληρότητος ἐντάσσεται καὶ ἡ, ἐκ τῶν πραγμάτων, ἀναπόφευκτη θυσία τῶν τριῶν νέων Περσῶν αἰχμαλώτων στὸν ὠμηστὴ Διόνυσο, κατὰ διαταγὴν τοῦ μάντη Εὐφραντίδη (πβ. ΑΥΤΟΘΙ, 13).

[4]. ΗΡΟΔΟΤΟΥ, Ἱστοριῶν, Ζ΄ (Πολύμνια), 140: «ὦ μέλεοι, τί κάθησθε; λιπὼν φεῦγ' ἔσχατα γαίης... ἄκρα...»

[5]. Ὁ ἐθνικὸς προσδιορισμὸς στὸ σημεῖο αὐτὸ εἶναι, κατὰ τὴν γνώμη μου, ἐντελῶς περιττός.
Πηγή...

Δείτε εδώ τα ονόματα των πλοίων του Ελληνικού Στόλου!:

ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ.ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ.Αναφωνούμε ΟΧΙ στη λήθη.Τα ονόματα των τριήρων της εν Σαλαμίνι ναυμαχίας.

Θα τρίβετε τα μάτια σας...κοψοχέρηδες!


Δε θέλω φωνές!Δε θέλω...ου!!!

Αφοπλιστικά ειλικρινής ο Παπανδρέου:”δούλεψα και τους Ρώσους (εκτός από τους Έλληνες) στο θέμα Κοσσυφοπεδίου”!

Δημοσιεύθηκε από olympiada

http://www.oraelladas.gr/wp-content/uploads/2007/11/papandreou2.jpg

Με τους Ρώσους είχα συνεργαστεί στο παρελθόν επιτυχημένα. Είχαμε συντάξει μάλιστα από κοινού την επιστολή (LI) για τα Ηνωμένα Έθνη με την οποία η διεθνής κοινότητα έθετε σαφείς εγγυήσεις για την ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ στο θέμα του Κοσσυφοπεδίου.

Κάντε κλικ στην φωτογραφία για τις αναλυτικές δηλώσεις του ΓΑΠ τότε και την παραδοχή του για την “χειραγώγηση” του Ελληνικού λαού. Ειλικρινής και σταθερός, οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε.

Τα έπεα πτερόεντα του ΓΑΠ!

Είπε ο ΓΑΠ,ότι από τα 31.000.000.000 ευρώ της φοροδιαφυγής,θα...μπορέσει να πιάσει τα...έξ!
Δεν είπε ο ΓΑΠ,ποιοί χρωστούν τα 31.000.000.000 ευρώ!Γιατί από ό,τι γνωρίζουμε,οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δεν μπορούν να αποφύγουν τη δαγκάνα της Εφορίας,ούτε και πεθαμένοι!
Είπε ο ΓΑΠ,ότι θα...προσπαθήσει να μαζέψει τα...6.000.000.000 ευρώ,φυσικά(λέμε εμείς), από αυτούς που ΔΕΝ είναι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι!
Ένα τόσο τεράστιο ποσό απλήρωτων φόρων,αφού δεν προέρχεται από εργαζόμενους και συνταξιούχους,η λογική λέει ότι είναι αποτέλεσμα τζίρου τρισεκατομμυρίων ευρώ!
Ρωτάμε,λοιπόν,ποιοί μπορούν και κάνουν τζίρο τρισεκατομμυρίων ευρώ;
Και ποιό είναι αυτό που βγαίνει ως νόημα από την πρόταση που είπε;
Ότι θα έρθει σε...διαπραγματεύσεις με τους φοροδιαφεύγοντες!
Ετσι όμως διαιωνίζει την τραγελαφική κατάσταση μέσα στην οποία λειτουργεί αυτό το "κράτος" των ΔΥΝΑΤΩΝ από τη μία και των ΑΔΥΝΑΤΩΝ από την άλλη!
Κι αν οι ΑΔΥΝΑΤΟΙ είναι οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι,δηλαδή η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων(πολιτών γι' αυτόν),τότε οι ΔΥΝΑΤΟΙ,συμπερασματικά,είναι οι εφοπλιστές,οι βιομήχανοι,οι τραπεζίτες,οι τσιφλικάδες(υπάρχουν ακόμη!),η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.,και πολλοί άλλοι που έχουν...οφ-σορ εταιρείες,μη εξαιρουμένων των πολιτικών!
Ουσιαστικά,λοιπόν,έπεα πτερόεντα αυτά που είπε!

ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;

[Η Αθήνα επιθυμεί να επεκτείνει το ταχύτερο δυνατόν τη συνεργασία με τη Λιβύη στον ενεργειακό τομέα και στην άντληση πετρελαίου σε περιοχές που θα εκχωρηθούν σε ελληνικά συμφέροντα, αλλά προηγουμένως θα πρέπει να ρυθμιστεί ένα πρόσθετο εμπόδιο, που προέρχεται από την πλευρά της Λιβύης και μάλιστα το υπουργείο Ενεργείας της. Συγκεκριμένα, στους χάρτες, που από το 2004 έχει κυκλοφορήσει το λιβυκό υπουργείο Ενέργειας στο Διαδίκτυο, με τις περιοχές, χερσαίες και θαλάσσιες για πιθανά κοιτάσματα πετρελαίου, η ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης της Λιβύης στη θάλασσα εκτείνεται μέχρι τα 200 ν.μ. Ως εκ τούτου, στην περιοχή οικονομικής εκμετάλλευσής της στη Μεσόγειο, περιλαμβάνεται και η νήσος Γαύδος!

Από το 2004, η ελληνική κυβέρνηση έχει επιχειρήσει, με επισκέψεις υφυπουργών, μεταξύ των οποίων και του υφυπουργού Εξωτερικών Γ. Βαληνάκη, να θέσει «μαλακά» το θέμα αυτό στους Λίβυους αρμόδιους. Η «υπόσχεση» ήταν ότι στον επόμενο χάρτη για τα κοιτάσματα πετρελαίου της Λιβύης, θα έχει αφαιρεθεί η νήσος Γαύδος από τη ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης στη Μεσόγειο.

Ομως, ακόμα και μια τέτοια κίνηση δεν λύνει το θέμα, καθώς η Γαύδος παραμένει αμφισβητήσιμη, στον τομέα της οικονομικής εκμετάλλευσης, αφού το ελληνικό κράτος δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει στα πόσα μίλια εκτείνεται η ελληνική οικονομική ζώνη. (Σ.σ. στην οικονομική ζώνη δεν ασκείται κυριαρχία και έτσι η Γαύδος δεν αποτελεί «γκρίζα ζώνη» για τη Λιβύη, όπως παλαιότερα το είχε επιχειρήσει σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο η Τουρκία πριν από μερικά χρόνια).]
...απόσπασμα
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/03/2006
Ένα από τα πιο βασικά δικαιώματα που έχουν όλα τα διεθνώς αναγνωρισμένα κράτη είναι το δικαίωμα της κυριαρχίας που ασκούν στην επικράτειά τους. O όρος επικράτεια δεν περιλαμβάνει μόνο το έδαφος ενός κράτους αλλά τον εναέριο και το θαλάσσιο χώρο που το περιβάλλει στην περίπτωση του παράκτιου κράτους. Αναφορικά με τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί που διέπουν την άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των κρατών κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην αμφισβητείται το δικαίωμα αυτό αλλά και να διασφαλίζεται η διεθνής αεροπλοΐα και ναυσιπλοΐα.

Θαλάσσιος χώρος - Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας

Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας ( UNLOSC ) του 1982, μεταξύ άλλων, δίνει σαφείς ορισμούς για την Αιγιαλίτιδα Ζώνη (Α.Ζ.) ή τα Χωρικά Ύδατα, τη Συνορεύουσα ή Παρακείμενη Ζώνη, την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ).

Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, η οποία συμφωνήθηκε το 1982 στο Montego Bay της Τζαμάικα και τέθηκε σε εφαρμογή στις 16 Νοεμβρίου 1994, αντικατέστησε τέσσερις παλαιότερες διεθνείς συνθήκες. Σε ψηφοφορία που έγινε στις 30 Απριλίου 1982 στη Νέα Υόρκη για τη νέα Σύμβαση 130 κράτη ψήφισαν υπέρ, τέσσερα κατά και 17 τήρησαν αποχή. Μεταξύ των κρατών που ψήφισαν κατά της Σύμβασης ήταν και η Τουρκία. Μέχρι το τέλος του 2008 επικύρωσαν τη Σύμβαση 157 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος ( 12 Δεκεμβρίου 1988 ) και η Ελλάδα ( 21 Ιουλίου 1995 ).

Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη

Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας εισήγαγε πολλές καινοτομίες μεταξύ των οποίων και η δημιουργία Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), η οποία αρχίζει από την ακτογραμμή και φθάνει μέχρι και 200 ναυτικά μίλια από αυτή. Το άρθρο 56 της Σύμβασης καθορίζει τα δικαιώματα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του παράκτιου κράτους στην ΑΟΖ. Συγκεκριμένα το κράτος έχει κυριαρχικά δικαιώματα για την έρευνα, την εκμετάλλευση, τη διατήρηση και τη διαχείριση των ζώντων ή μη πόρων του βυθού, του υπεδάφους και των υπερκείμενων υδάτων. Εν ολίγοις, το παράκτιο κράτος μπορεί να εκμεταλλεύεται τους φυσικούς πόρους της ζώνης αυτής, όπως για παράδειγμα εκμετάλλευση ενέργειας από ανέμους, ύδατα κ.τ.λ. Επίσης μπορεί να στήνει τεχνητές νησίδες ή άλλες κατασκευές. Όλα τα κράτη έχουν δικαίωμα ελεύθερης ναυσιπλοΐας, υπερπτήσης, πόντισης καλωδίων, αρκεί να κινούνται μέσα στα πλαίσια που ορίζει το διεθνές δίκαιο και να μην απειλούν την ασφάλεια του παράκτιου κράτους.

Επίσης το άρθρο 121, παράγραφος 2 της Σύμβασης, αναφέρει ρητά ότι όλα τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ και ότι η ΑΟΖ ενός νησιού καθορίζεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που καθορίζεται και για τις ηπειρωτικές περιοχές.(απόσπασμα)

Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών - Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών της Κύπρου

Διαβάστε μια κατατοπιστική συνέντευξη και δείτε χάρτες για τις ΑΟΖ.

Συντάκτης: Λάμπρος Παπαντωνίου, Θεόδωρος Καρυώτης
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009
Ακολουθεί μία συνέντευξη του καθηγητή του πανεπιστημίου του Maryland κ. Θεόδωρου Καρυώτη στον Λάμπρο Παπαντωνίου. Ο καθηγητής ισχυρίζεται ότι η οριοθέτηση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ - Exclusive Economic Zone EEZ) από την Ελλάδα λύνει τα περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο Αιγαίο με την επιθετικότητα της Τουρκίας. Η συνέντευξη πρωτοδημοσιοεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.
συνέχεια... εδώ

Η Τουρκία προχώρησε,η Κύπρος το ίδιο,η κυβέρνηση της Ελλάδας γιατί τρέμει;

ΚΚΕ και ΛΑΟΣ υπέρ της κατάσχεσης της περιουσίας της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε.


Βόμβα στα θεμέλια της Εκκλησίας έρριξε ο Καρατζαφέρης στο ντιμπέϊτ!
Η Παπαρήγα βέβαια άναψε το φυτήλι που φύτεψε πριν μέρες ο Παπανδρέου,με τη δήλωσή του για φορολόγηση της περιουσίας της χριστιανικής Εκκλησίας!
Τι είπε ο Καρατζαφύρερ;Ότι στο παπαδαριό αρκούν οι ναοί!Πέραν τούτων,δεν έχουν χρείαν εταιρειών και περιουσιών!Όσο για το πως θα ζήσουν οι ρασοφόροι,είπε ότι,θα τύχουν της κρατικής αρωγής!Και τώρα πως ζουν;Δεν είναι όλοι κρατικοί υπάλληλοι;Δεν πληρώνονται από τον Δημόσιο κορβανά;Τέλος πάντων,το θέμα είναι η...σκάστρα που πέταξε ο Καρατζαφύρερ!Διότι περί σκάστρας πρόκειται!
Ο άνθρωπος δεν έχει ούτε...ιερό,ούτε όσιο!Θόλωσε τα νερά για να ψαρέψει ψήφους από τους Έλληνες που είναι υπέρ της κατάσχεσης της αμύθητης περιουσίας της Εκκλησίας Α.Ε.
Να δούμε πως θα γλιτώσει από την...αγιαστούρα του Άνθιμου!

21 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΡΟΥΝΗΣ ΖΕΙ!ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΖΗΤΟΥΝ ΛΥΤΡΑ!ΤΟ ΥΠ.ΕΞ. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;

Στην απελπισία τους οι Καλάς,που θέλουν πάση θυσία να δουν ξανά κοντά τους
τον Θανάση τους,δηλώνουν ότι ξεπουλάνε ό,τι έχουν και δεν έχουν για να πληρωθούν τα λύτρα!
Πηγή...

ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΣ!


ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ –Οι Ταλιμπάν απαιτούν λύτρα δύο εκατομμύριων δολαρίων αντάλλαγμα για την έκδοση τριών από τους Αφγανούς ηγέτες και για μια ασφαλή έκδοση του απαχθέντος κ. Αθανάσιου Λερούνη.

Σε επιστολή του με ημερομηνία 19ης Σεπτεμβρίου, ο κ. Λερούνης ευχαρίστησε όλους εκείνους που προσπαθούσαν να λύσουν τα ζητήματα με τους Ταλιμπάν και να εξασφαλίσουν την ασφαλή επιστροφή του. Επίσης δήλωσε:

Ζω με μια ομάδα Ταλιμπάν. Είναι πολύ φιλόξενοι και κάνουν ότι καλύτερό μπορούν για τη ζωή και την ασφάλειά μου. Η συμπεριφορά των Ταλιμπάν απέναντι μου είναι πολύ καλή. Θα επιθυμούσα να ευχαριστήσω όλους εκείνους τους ανθρώπους που κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να λύσουν το πρόβλημά μου, ειδικά τον κ. Majid και τον κ. Nasir που ήρθαν στο Nooristan να με επισκεφτούν και να προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημα.

Περισσότερα εδώ...

Πηγή...




Ο Ύμνος του Ορφέως προς ΗΦΑΙΣΤΟΝ και η Φθινοπωρινή Ισημερία.

Φθινοπωρινή Ισημερία

Δημοσιεύθηκε από olympiada

Ζώντας σε τσιμεντένια παλάτια κλουβιά, είναι επόμενο να θυμόμαστε την ύπαρξη της Μητέρας Γης μόνο σε φυσικές καταστροφές. Λησμονούμε έτσι το θαύμα της ύπαρξης, της δημιουργίας και της υπέροχης συμπαντικής αρμονίας από την οποία συνειδητά ή ασυνείδητα απέχουμε. Και όμως, έξω από το μικρόκοσμο μας, υπάρχει ένας Κόσμος που μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα παράλογα της ύπαρξης μας, ακόμη και στα μικρά προβλήματα που μαστίζουν την καθημερινότητα μας.

Φθινοπωρινό Ισημερινό Σημείο ονομάζουμε το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο Ήλιος κατά την Φθινοπωρινή Ισημερία. Είναι σημείο τομής Ισημερινού και εκλειπτικής, όπου προβάλλεται ο Ήλιος στις 23 Σεπτεμβρίου. (www.astronomia.gr)

Η Φθινοπωρινή Ισημερία εορταζόταν από όλα τα Γηγενή φύλα του πλανήτη που είχαν τις σεληνιακές φάσεις όχι για λατρευτικούς αλλά καθαρά μετρικούς - ημερολογιακούς σκοπούς. Τα φύλα αυτά αναγνωρίζοντας τη σημασία του Ηλίου στην καθημερινή τους ύπαρξη και δη στις γεωργικές τροπές, απέδιδαν τις απαιτούμενες τιμές στις ισημερίες και τα ηλιοστάσια. Στις εξελιγμένες πολιτισμικά κοινωνίες, οι τελετές παρουσίαζαν σημάδια έντονου ορθολογισμού σε αντίθεση με τις σεληνιακές - νομαδικές κοινότητες όπου ο μεσσιανισμός επέβαλε τον αυτοκράτορα - δυνάστη γιό Ηλίου, που ενσάρκωνε τη ζωοδόχο Ηλιακή ιδιότητα.

Ενδεικτική είναι η Ορφική Κοσμοθέαση που τιμούσε την έννοια “Ήφαιστος” την 10η Φθίνοντος μηνός Βοηδρομιώνος (21η Σεπτεμβρίου). Γνώριζαν πως η νύχτα μεγάλωνε και ο χειμώνας ερχόταν. Άρα χρειάζονταν το τεχνητό φώς και τη θέρμη της Φωτιάς την οποία συμβόλιζε ο Ήφαιστος. Όλα αυτά επιτυγχάνοντο με την ανάλογη τεχνολογία, ένα από τα χαρακτηριστικά του Θεού. Αξίζει να διαβάσουμε τον Ορφικό ύμνο:

Ηφαίστου, θυμίαμα λιβανομάνναν

Ήφαιστ’ ομβριμόθυμε, μεγασθενές, ακάματον πυρ,
λαμπόμενε φλογέαις αυγαίς, φαεσίμβροτε δαίμον,
φωσφόρε, καρτερόχειρ, αιώνιε, τεχνοδίαιτε,
εργαστήρ, κόσμοιο μέρος, στοιχείον αμεμφές,
παμφάγε, πανδαμάτωρ, πανυπέρτατε, παντοδίαιτε,
αιθήρ, ήλιος, άστρα, σελήνη, φως αμίαντον·
ταύτα γαρ Ηφαίστοιο μέλη θνητοίσι προφαίνει.
πάντα δε οίκον έχεις, πάσαν πόλιν, έθνεα πάντα,
σώματά τε θνητών οικείς, πολύολβε, κραταιέ.
κλύθι, μάκαρ, κλήιζω σε προς ευιέρους επιλοιβάς,
αιεί όπως χαίρουσιν επ’ έργοις ήμερος έλθοις.
παύσον λυσσώσαν μανίαν πυρός ακαμάτοιο
καύσιν έχων φύσεως εν σώμασιν ημετέροισιν.

Και η μετάφραση:
ΗΦΑΙΣΤΟΥ θυμίαμα, λιβανομάννναν

Ηφαιοτε ίσχυρόκαρδε, μεγαλοδύναμε, πού είσαι τα άσβεστον πυρ,
και φωτίζεσαι από φλογερές λάμψεις, ω θεέ που παρέχεις το φως εις τους ανθρώπους, εσύ πού φέρεις το φως, με τα ισχυρά χέρια, αιώνιε, πού ζής με την τέχνην, συ ο εργάτης, μέρος του κόσμου και στοιχείον άμεμπτον, πού τρώγεις τα πάντα, πού δαμάζεις τα πάντα (ως εκπρόσωπος της φωτιάς), ο υπεράνω όλων υπέρτατος, πού ευρίσκεσαι παντού. ΕΙσαι ο αιθήρ, ο ήλιος, τα άστρα, ή σελήνη, το φως το αμόλυντον διότι αυτό τα μέλη του Ηφαίστου φέρουν το φως είς τους ανθρώπους.
Και κατοικείς εσύ είς πάντα οίκον, όλες τις πόλεις, όλα τα έθνη·
καί κατοικείς (ως πυρ, ως φωτιά) μέσα είς τα σώματα των ανθρώπων, εσύ με την μεγάλην ευτυχίαν, ο ισχυρός.
Ακουσε με μακάριε, εσέ προσκαλώ είς τάς Ιεράς σπονδάς, δια να προσέλθης πάντοτε ήμερος καί με έργα πού φέρουν χαράν.
Κατάπαυσε την λυσσασμένην μανίαν του ακατάβλητου πυρός
παρέχων είς τα ιδικά μας σώματα την φυσικην καύσιν

Βλέπουμε λοιπόν ότι εκτός από τεχνήτης και φωτοφόρος, ο ¨Ηφαιστος παρουσιάζεται ως παμφάγος. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, οι Ορφικοί προ Δωδεκαθέου Έλληνες ήσαν καρποφάγοι. Το χειμώνα όμως αναγκάζοντο να τραφούν με έμψυχα (κυρίως πουλερικά, ΠΟΤΕ βοοειδή), άρα κατ’ ανάγκη, παμφάγος ο Ήφαιστος. Στο τέλος της Ωδής, διαπιστώνουμε ότι γνώριζαν και τα των καύσεων που τελεί ο ανθρώπινος οργανισμός, βασική ζωτική λειτουργία.
Αναφορά εκτενή και για τα άλλα Έθνη, που και σε αυτά ζει ο Ήφαιστος. Ας δούμε λοιπόν επιγραμματικά τι εορτάζουν οι Ιάπωνες στην Ισημερία του Φθινοπώρου:
Η ημέρα τής φθινοπωρινής ισημερίας είναι εθνική γιορτή για τους Ιάπωνες. Δεν είναι μόνο η ημέρα που σηματοδοτεί την αλλαγή των εποχών αλλά και μια ημέρα μνήμης για τους θανόντες συγγενείς.

Στις 23 ή 24 Σεπτεμβρίου η διάρκεια τής ημέρας είναι ίδια με την διάρκεια τής νύχτας και από αυτή την ημέρα και μετά, οι ημέρες αρχίζουν να μικραίνουν σε σχέση με τις νύχτες στο βόρειο ημισφαίριο.

Η παραδοσιακή ιαπωνική ονομασία για την περίοδο γύρω από την φθινοπωρινή και την εαρινή ισημερία είναι higan , και όπως λένε οι ιάπωνες «και η ζέστη και το κρύο τελειώνουν με το higan ». Διαρκεί συνολικά επτά ημέρες- τρεις ημέρες πριν από την ισημερία και τρεις ημέρες μετά.

Το higan έχει βουδιστική προέλευση και σημαίνει την «άλλη όχθη του ποταμού του θανάτου». Σ’ αυτή την όχθη του ποταμού είναι ο κόσμος που ζούμε και στην άλλη είναι το βασίλειο των νεκρών. Αυτές τις ημέρες, οι ιάπωνες επισκέπτονται τους οικογενειακούς τάφους και προσεύχονται για την ανάπαυση των ψυχών.

Για τους Κέλτες, η φθινοπωρινή περίοδος μετά την Εαρινή Ισημερία σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου έτους και ονομάζεται η γιορτή αυτή Samhain. Τότε είναι που αποδίδουν ευχαριστίες στη Μητέρα Γη για τις προσφορές της.
Η “Γιορτή των Νεκρών” (Féile na Marbh στα Κέλτικα), συνδεδεμένη με το Samhain, γιορτάζεται ακόμη και σήμερα σε Σκωτία και Ιρλανδία, και συμβολίζει την ένωση του κόσμου των Νεκρών με αυτόν των Ζωντανών (αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως Hallowen). Η μεγαλύτερη όμως γιορτή του Φθινοπώρου για τους Κέλτες είναι η Oidhche Shamhna που σηματοδοτεί τον τελευταίο θερισμό των σπαρτών. Μέχρι και τις μέρες μας, στα Κέλτικα χωριά οι κάτοικοι ανάβουνε δαυλούς και θυσιάζουν μια αγελάδα ρίχνοντας στη συνέχεια τα οστά της μέσα στη πυρά. Επίσης στη Κέλτικη Μυθολογία, τη Φθινοπωρινή Ισημερία είναι που ο Θεός του Φωτός Lugh νικάτε από τον Θεό του Σκότους Tanista, ο οποίος είναι ο δίδυμος αδελφός του.

Οι Σλάβοι έχουν διάφορες γιορτές για το Φθινόπωρο που ξεκινούν κιόλας από το Θερινό Ηλιοστάσιο, με το που η μέρα αρχίζει να μικραίνει. Στις 2 Αυγούστου συγκεκριμένα είναι η γιορτή του Αγίου Ηλία, η οποία έχει να κάνει με τον αρχαίο Θεό Perun, και από αυτήν την ημερομηνία αρχίζει το Φθινόπωρο. Επίσης υπάρχουν και οι γιορτές του θερισμού οι οποίες διαρκούν για τέσσερις μέρες κάθε εβδομάδα μέχρι την Ισημερία και αποκαλούνται Tolo’ka ή Pomoi’. Οι γιορτές στα χωριά πήγαινε από φάρμα σε φάρμα και ο οικοδεσπότης έπρεπε να προσφέρει φαγητό και φιλοξενία. Άλλη μία γιορτή είναι η Yablochnyi/Medovoy Spas η οποία γίνεται προς τιμήν της γονιμότητας της Γης όταν γίνεται η περισυλλογή των φρούτων και του μελιού. Ακόμη μία σημαντική εορτή είναι το Zaziuki, όπου το πνεύμα του θερισμού επιστρέφει στη Γη. Τελευταία γιορτή είναι αυτή της Mokosh όπου δίνονται και πάλι ευχαριστίες προς τη Γη.

Οι γιορτές των Γερμανικών φύλων, και των λαών της Βαλτικής, είναι παρόμοιες με αυτές των Σλάβων. Στη Γερμανία ο Σεπτέμβριος θεωρείται ως Άγιος Μήνας, οι γιορτές όμως των Σαξόνων έχουν χαρακτηριστεί ως φόροι τιμής στο Διάβολο από τους πρώτους χριστιανούς, για ευνόητους λόγους… Διάφορες γιορτές λαμβάνουν χώρα σε όλη τη Γερμανία με χορούς και τραγούδια προς τιμή της Γης για τις προσφορές της (εκεί έχει τις ρίζες του και το διάσημο Oktoberfest).

Οι Σκανδιναβοί πραγματοποιούσαν μάχες με άλογα, μιας και το άλογο αποτελεί ιερό ζώο του Freyr, θεό του Φωτός και της γονιμότητας.

Οι Ισλανδοί πραγματοποιούσουν τον θερισμό και απέδιδαν τιμές στη Γη.

Ας θυμηθούμε αυτές τις ημέρες να τιμήσουμε την τροφό και οικοδέσποινα μας με έναν απλό και εύκολο τρόπο. Το φύτεμα ενός δένδρου.

20 Σεπτεμβρίου 2009

O Uri Geller ήταν στον κατάλογο των «εχθρών» που συντάχθηκε από τον Michael Jackson?

Ο πρώην mager του βασιλιά της POP Dieter Wiesner ισχυρίζεται πώς ο Michael Jackson είχε μια λίστα με ανθρώπους που πίστευε ότι ήταν ήθελαν να τον καταστρέψουν.
Μέσα στη λίστα λοιπόν εκτός των άλλων βρίσκεται το όνομα του Uri μαζί με έναν άλλο πρώην φίλο τον RABBI SCHMULEY BOTEACH. Ο Dieter αποκάλυψε ότι έγραψε το έγγραφο, για να παραδοθεί στους στενούς συνεργάτες του Jacko.
O manager είπε: «Μερικές φορές ήταν λίγο παρανοϊκό. "Θα τον ρωτήσω, Michael, τι κάνεις; " Είπε, «Οι άνθρωποι αυτοί με κυνηγούν και θέλουν να καταστρέψουν τη ζωή μου."
Ο Uri πρόσφατα παραδέχθηκε ότι είχε μια βραχώδη σχέση με τον Michael και συχνά φώναζε σε αυτόν κατά των ναρκωτικών που έπαιρνε.
Η ψύχρα στη φιλική σχέση των δύο ξεκίνησε το 2002, όταν Uri γνώρισε στον Jacko τον MARTIN BASHIR που πήγε να κάνει ένα αμφιλεγόμενο ντοκιμαντέρ. "Έπεσα έξω με τον Michael Jackson, μερικές φορές," είπε στις ειδήσεις του Channel Four τον Ιούνιο. "Δεν τον κατηγορώ για να μην μιλάμε για μένα, γιατί, δυστυχώς, δυστυχώς τον σύστησα στον Martin Bashir."
O Uri Geller υποστηρίζει ότι οι σχέσεις τους είχαν ξαναφτιάξει πριν από το θάνατο του.
Πηγή...

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός το πότε και πως πέθανε ο Michael Jackson.


Βαρθολομαίος:"Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα

Ρε Έλληνες!...
Εσείς δεν είστε που καυχιέστε ότι είστε απόγονοι του...ΛΕΩΝΙΔΑ,του ΟΔΥΣΣΕΑ,του ΑΧΙΛΛΕΑ,του ΜΙΛΤΙΑΔΗ,του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ κλπ....;
Κακώς κάκιστα καυχιέστε!Αυτοί,ρε,ήταν ειδωλολάτρες και όταν "φαντάζονταν την παρουσία των ΘΕΩΝ στον Όλυμπο έβριζαν τον..."έναν θεό",τον οποίον δια...
"
της θλιβεράς παρενθέσεως της ειδωλολατρίας",είχαν...εκδιώξει από το...όρος του!!!
Πως εσείς ωρέ Έλληνες καυχιέστε σήμερα ότι είστε απόγονοι τέτοιων βδελυρών,σκυβάλων ειδωλολατρών;...

Αποσπάσματα υβριστικά προς τους Έλληνες,του Τούρκου πρώην αξιωματικού του τουρκικού στρατού,διορισμένου τη συμφώνω γνώμη
της Τουρκίας,αρχιπροβατάρχη του...ποιμνίου των χριστιανών:

[Ήλθαμε εις τον γηραιόν Όλυμπον, όπου οι αρχαίοι πρόγονοί μας εφαντάζοντο την παρουσίαν των θεών των. Αβιάστως ήλθεν εις τον νουν μας η απάντησις του Μαντείου των Δελφών προς τον Ιουλιανόν τον Αποστάτην: «Είπατε τω βασιλεί: χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά.

Ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνην, ου παγάν λαλέουσαν· απέσβετο και λάλον ύδωρ», η οποία εξέφραζε τον οριστικόν και αμετάκλητον θάνατον της ειδωλολατρίας.]

Περιέργως πως,δέχεται το Μαντείον των Δελφών,αυτό το Μαντείον των..."ανύπαρκτων Δώδεκα Θεών",το Μαντείον των..."ειδωλολατρών" Ελλήνων!
Αυτό το Μαντείον,που είχε ιδρύσει ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ!Αυτόν τον..."ουδέποτε υπάρξαντα" Θεόν του Δωδεκαθέου!Όσο για τον υποτιθέμενο "χρησμό",φέρτε μας την απόδειξη!
Φαντάζεται ΚΑΙ ο ίδιος την παρουσία του Θεού Απόλλωνα!

[Ηκούσαμε και ένα εκ των συνοδών ημών να υποτονθορίζη καθ’ οδόν τους στίχους γνωστού άσματος: «Αφού στον Όλυμπο οι θεοί τ’ αποφασίσανε, δώσαν στο κρύο τα κλειδιά κι αυτοκτονήσανε», ο οποίος δείχνει πως έχει περάσει εις την ψυχήν του λαού το οριστικόν τέλος της θλιβεράς παρενθέσεως της ειδωλολατρίας, παρά τας κωμικάς οψίμους προσπαθείας ωρισμένων να εγείρουν εσχάτως θέμα αναβιώσεως της, ως την ονομάζουν, «Θρησκείας των Ελλήνων».]

Που να ακούσεις τραγογένη ρασοφόρε κατακτητή,να...υποτονθορίζω το:"Δεν είμαι απόγονος του Αυνάν..."!

Και μόνο η τόσο...υψηλή αναφορά για την αναβίωση της Θρησκείας μας,δείχνει το πόσο έχετε τρομοκρατηθεί!Το...κωμικόν της υποθέσεως,εν καιρώ...!

[Οι Έλληνες έχουν Θρησκείαν! Όχι το ουδέποτε υπάρξαν δωδεκάθεον, αλλά Θρησκείαν αληθινήν, μεμαρτυρημένην, ζώσαν, σφριγώσαν, αγίαν, σώζουσαν εν τω προσώπω του υπέρ ημών Σαρκωθέντος, Παθόντος, Σταυρωθέντος, Αναστάντος εκ των νεκρών και αιωνίως Ζώντος μετά του Πατρός και του Αγίου Πνεύματος Ιησού Χριστού! Με αυτήν την αγίαν Πίστιν του Χριστού πορεύονται τας τελευταίας δύο χιλιετίας και δοξάζονται εν τω φωτί του Ευαγγελίου όσον ολίγα έθνη της γης!]

Γιατί τότε σφάξατε τους Έλληνες,για το..."το ουδέποτε υπάρξαν δωδεκάθεον";
"Δια των νέων άρα τούτων νόμων,ο Κωνσταντίνος ουδέν άλλο έπραξεν ή να κυρώση την παρ'αυτού ανέκαθεν καθιερωθείσαν ανεξιθρησκείαν,πεπειθώς,ως έλεγεν,ότι αυτή και μόνη αρκεί να επιφέρη εν ειρήνη τον θρίαμβον της αληθείας.
Και όμως η ειδωλολατρεία ήρχισεν έκτοτε να πάσχη συμφοράς,αίτινες,οσημέραι αυξάνουσαι,έμελλον προιόντος του χρόνου,επί των διαδόχων του Κωνσταντίνου,να καταντήσωσιν εις επίσημον κατ'αυτής διωγμόν...
...Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα...
...Αλλ'ο αρχαίος βίος δεν έμελλε να παραδώση τα όπλα αμαχητί εις τον νέον...
...Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'.....
Αποσπάσματα από την "ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,εκδόσεων ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ,του Κ.Παπαρρηγόπουλου ο οποίος ήταν όπως φαίνεται και από το ύφος της γραφής του,αλλά και από αυτήν την ομολογίαν του σφοδρότατος υποστηρικτής του χριστιανισμού,άρα και εξωραιστής των ιστορικών γεγονότων της περιόδου κατά την οποίαν η επίθεσις εναντίον του Ελληνισμού,ευρισκόταν στην πιο καίρια φάσιν του!!!Παρόλο που προσπαθεί να αποκρύψει,λοιδωρόντας μάλιστα τους εθνικούς ως ειδωλολάτρας και "εις όργια ελεεινά παρεκτραπέντας"!!!

[Είδαμε, λοιπόν, ένα εντυπωσιακόν «παλληκαρόβουνο», το οποίον δεσπόζει ηγεμονικώς της ελληνικής χερσονήσου και στολίζει με την ωραιότητά του τον τόπον και είναι όρος του Θεού! Του Ενός και Μόνου, του εν Τριάδι προσκυνουμένου, εις τον Οποίον είναι αφιερωμένη η περίπυστος αύτη Μονή, καθώς και η άλλη, από την ανατολικήν του Ολύμπου πλευράν, η του Οσίου Διονυσίου.]

Χαχαχα!Καλά ο ένας..."θεός" ο Γιαχβέ,πότε την κοπάνησε από το...Σινά;Η περίπτυστος μονή,είναι απλά ένα κατακτητικό φυλάκιο,το οποίο εν καιρώ θα κατεδαφισθεί.Και η άλλη...μαζί με τις άλλες...Τα πάντα ρει.

[Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα του εξωτέρου σκότους! Ο Όλυμπος δεν ρίπτει πλέον κεραυνούς οργής επί των κεφαλών των ανθρώπων, αλλά δια της χάριτος, του φωτός και της δυνάμεως του Ευαγγελίου, το οποίον εβιώθη και βιούται πλουσίως εις τας υπωρείας του, θεραπεύει την «ύβριν», εξαγνίζει συνειδήσεις, καλλιεργεί την αγάπην, προσφέρει ελπίδα, μεταμορφώνει εν Χριστώ και ανάγει εις ύψος θεώσεως όσους θέλουν να ακούσουν το μήνυμά του!]

"Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα του εξωτέρου σκότους!"
[ Ως προς τα οικιακά σκύβαλα μαζεύονται από το Δήμο δύο φορές την εβδομάδα από κάθε σπίτι και απορρίπτονται στο σκυβαλότοπο του Κοτσιάτη. Εκεί καταλήγουν και όλα τα σκύβαλα της μείζονος Λευκωσίας ακόμη και των γύρω χωριών. Ο κ. Αντρέας Αριστείδου μάς πληροφόρησε ότι για το σκουπιδότοπο του Κοτσιάτη υπάρχει η άποψη ότι μπορεί να δέχεται σκύβαλα για ακόμη 3-5 χρόνια, γιατί ο χώρος δεν ενδείκνυται]
Απόσπασμα περί σκυβάλων,για να καταλάβετε τι εννοεί ο μελανειμονών,από εδώ
Πέταξαν σαν σκουπίδια,λέει,τον
"δωδεκάθεον μύθον" στο χωράφι με τα σφερδούκλια,
του...
"εξωτέρου σκότους".
Έρχεται ο καιρός τραγόπαπα,που θα φάει εσάς το μαύρο σας σκοτάδι!

Ύβρις...!Δηλαδή ο Οδυσσέας,ο Αχιλλέας,ο Λεωνίδας,ο Μιλτιάδης,ο Αλέξανδρος και όλοι οι Έλληνες,ήταν μαλάκες και μαζόχες και βρίζανε τον εαυτό τους,όταν θυσίαζαν στους ΘΕΟΥΣ και έπαιρναν ΟΡΚΟ στο όνομά τους!

[Αυτό έπραττον αλλωστε οι Χριστιανοί συστηματικώς και εις δυσκόλους και ζοφεράς εποχάς,...]

"Ούτως επί παραδείγματος,ιδρυθείσης μετ'ολίγον της Κωνσταντινουπόλεως,μετεφέρθησαν εις τας πλατείας αυτής και τα παλάτια ο Πύθιος Απόλλων,και ο Σμίνθιος,και ο εν Δελφοίς τρίπους,και αι Ελικωνιάδες Μούσαι και άλλα.Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα."
Απόσπασμα από το ίδιο κεφάλαιο του Παπαρρηγόπουλου!

Και επί Θεοδοσίου...

"Αλλ' επανέλθωμεν εις τα γεγονότα του πραγματικού βίου.Είδομεν πως ο Θεοδόσιος ο μέγας εξετέλεσεν εν Κωνσταντινουπόλει το κατά των αιρετικών διάταγμα αυτού. Τα αυτά ενηργήθησαν δι' επιτρόπων του βασιλέως εις όλας τας πόλεις της ανατολής όπου ιδίως ήκμαζεν ο αρειανισμός. Ουδέ περιωρίσθη ο βασιλεύς εις το να αποδώση τοις ορθοδόξοις όλας τας εκκλησίας και όλα τα ιερά ιδρύματα και κτήματα,αλλά,δια πολλών ετέρων θεσπισμάτων,οσημέραι αυστηρότερος προς τους αιρετικούς δεικνύμενος,πρώτον μεν αφήρεσεν από αυτών άπαντα τα πολιτικά δικαιώματα,έπειτα απεστέρησεν αυτούς του δικαιώματος του διαθέτειν,τελευταίον κατεδίκασε πολλούς εις εξορίαν,επιβαλών κατά τινων μάλιστα και την του θανάτου ποινήν. Συγχρόνως εξέδωκε νόμους αυστηρούς,δι' ών αφηρείτο εκ μέσου νυν μεν τούτο,νυν δ' εκείνο του αρχαίου ελληνικού βίου και ιδίως του αρχαίου ελληνικού θρησκεύματος. Ο Θεοδόσιος κατήργησεν εν έτει 394,δια νόμου,τον μέγαν ολυμπιακόν αγώνα,κατά την 293 Ολυμπιάδα αφ' ής ενίκησεν ο Κόροιβος' και εξέλιπεν ούτω τότε δια παντός η επιφανεστάτη εκείνη των αρχαίων ελληνικών πανηγύρεων. Ωσαύτως,επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις και ύστερον επί ποινή θανάτου,απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι,αι ιεροσκοπίαι,η των ειδώλων λατρεία,η εις τους ναούς είσοδος και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξηγριωμένοι όχλοι,μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας,ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο. Αι πολιτικαί αρχαί ηναγκάζοντο να ενδώσωσιν ή έβλεπον αδιαφόρως την τοιαύτην των μνημείων εκείνων κατεδάφισιν. Τινές δε των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. Εις μάτην διεμαρτύροντο οι εθνικοί' εις μάτην ο περιώνυμος σοφιστής Λιβάνιος,επ' ελπίδι του να συγκινήση την ψυχήν του Θεοδοσίου,περιέγραφεν υπερβολικώτερον ίσως της αληθείας τα παθηματα του αρχαίου θρησκεύματος,λέγων προς τοις άλλοις' <οι δε μελανειμονούντες ούτοι...θέουσιν εφ' ιερά,ξύλα φέροντες και λίθους και σίδηρον,οι δε,και άνευ τούτων,χείρας και πόδας...των πρώτων δε κειμένων,δρόμος επί τα δεύτερα και τρίτα' τολμάται μεν ούν καν ταις πόλεσι' το πολύ δε εν τοις αγροίς...χωρούσι τοίνυν δια των αγρών ώσπερ χείμαρροι κατασύροντες δια των ιερών τους αγρούς.> Η φωνή αυτού δεν εισηκούσθη και το έργον της καταστροφής εκηκολούθησε. Τότε ανετράπη εκ βάθρων ο εν Αλεξανδρεία περίφημος ναός του Σεράπιδος,πάλαι ποτέ οικητήριον των επιστημών,και σώζων έτι κατά τους χρόνους τούτους τινά της αρχαίας σοφίας ίχνη. Τότε κατηδαφίσθη ο εν Απαμεία περικαλλής του Διός ναός. Τότε ηφανίσθησαν πλείστα άλλα της τέχνης αριστουργήματα ιδίως εν Συρία και εν Αιγύπτω' εις την ενταύθα Ελλάδα κατ' ευτυχίαν δεν φαίνονται τα τοιαύτα γενόμενα,ίσως διότι οι εθνικοί ήσαν ενταύθα πολλοί έτι και ισχυροί,ώστε οι του νέου δόγματος οπαδοί δεν ετόλμων να επιτεθώσι κατ' αυτών τοσούτον απροκαλύπτως.

Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας,....."

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Βιβλίον όγδοον,σελ.264,265,266

Κ.Παπαρρηγόπουλος.

Διαβάστε όλη την κατάπτυστη ομιλία εδώ