Στο 10,2% έφτασε ο δείκτης ανεργίας στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Οκτώβριο, ποσοστό που είχε να σημειωθεί από το 1983 όπως αναφέρουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το υπουργείο Εργασίας.
Σύμφωνα με το BBC, υπήρξε αύξηση του ποσοστού μέσα σε ένα μήνα αφού τον Σεπτέμβριο ήταν στο 9,8% ενώ ο αριθμός των ανέργων αυξάνεται συνεχώς με 15,7 εκατομμύρια να έχουν χάσει την εργασία τους. Τα 5,6 από αυτά είναι άνεργοι το τελευταίο εξάμηνο.
Απογοητευτικά χαρακτήρισε τα ποσοστά του δείκτη ανεργίας ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Barack Obama, ο οποίος είπε: «Δε θα ησυχάσουμε μέχρι όλοι οι Αμερικανοί να καταφέρουν να εργαστούν, εφόσον το θέλουν».
Παράλληλα, επισήμανε πως πρέπει να επεκταθεί το επίδομα ανεργίας όπως και να μειωθούν οι φόροι.
Τον περασμένο μήνα καταγράφτηκαν τα μεγαλύτερα νούμερα απώλειας θέσεων εργασίας ενώ υπάρχει μεγάλη ανησυχία πως αυτή η αύξηση κλονίσει την ανάκαμψη από τον περιορισμό των καταναλωτικών δαπανών.
Συνεδρίασε και σήμερα η Ιερά Σύνοδος υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Ιερωνύμου, και συζήτησε το θέμα της αύξησης της φορολόγησης, μέσω του ΕΤΑΚ. Κατά τη σύνοδο αποφασίστηκε ο μητροπολίτης Ιωαννίνων, Θεόκλητος, πρόεδρος των οικονομικών υπηρεσιών της Εκκλησίας και ο διευθυντής, Αντώνης Ζαμπέλης, να μεταβούν στον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προκειμένου να συζητήσουν το αίτημα της εκκλησίας να μη φορολογηθεί με το 3 τοις χιλίοις. Με τον κ. Παπακωνσταντίνου θα συναντηθούν εντός της ημέρας και κύριο επιχείρημα της εκκλησίας είναι το γεγονός ότι «ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου δεν αντιμετωπίζεται ισότιμα με τα άλλα νομικά πρόσωπα». Οι ιεράρχες υποστηρίζουν ότι «προσφέρουν μεγάλο φιλανθρωπικό έργο και τα έσοδά τους διοχετεύονται σε κοινωφελή έργα». www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ -ΜΠΕ
Εντυπωσιακή είσοδο στο λιμάνι του Πότι, έκανε η Αργώ. Δεκάδες κάτοικοι και η πολιτική ηγεσία της περιοχής, είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, στο χώρο όπου θα γινόταν η υποδοχή, μπροστά από την Ιστιοπλοϊκή Λέσχη της πόλης, προσμένοντας τους νέους Αργοναύτες, που μετέφεραν το μήνυμα της συναδέλφωσης και της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών.
Η Αργώ έκανε την εμφάνισή της, συνοδευόμενη από ένα ρυμουλκό σκάφος που δημιούργησε δύο πίδακες νερού προς τιμήν του ιστορικού σκάφους. Οι κωπηλάτες, υπό τις εντολές του καπετάνιου τους, έκαναν το γύρο του λιμανιού, υπό το βλέμμα ενός μεγάλου αγάλματος γυναίκας που βγαίνει από ένα κοχύλι και κρατά την Αργώ. Το πλήρωμα, έγινε δεκτό με χειροκροτήματα από τους κατοίκους, ενώ το δώρο των κωπηλατών στο Πότι, ήταν ένα ομοίωμα μίας αρχαίας πέτρινης άγκυρας, με χαραγμένο επάνω της το σύμβολο της Αργούς. Επίσης, στον δήμαρχο της πόλης, παραδόθηκε και η σημαία που κυμάτιζε πάνω στο πλοίο, την ώρα που έμπαινε στο λιμάνι.
Η διαφορά:
Το τουρκικό πλοίο άρχισε να βυθίζετε στο λιμάνι της Μασσαλίας
Κίνα: 5.000 προφυλακτικά που περίσσεψαν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου θα διατεθούν σε δημοπρασία
Ένας κινέζος συλλέκτης αναμνηστικών των Ολυμπιακών Αγώνων θα θέσει σε δημοπρασία στις 29 Νοεμβρίου συνολικά 5.000 προφυλακτικά που περίσσεψαν από αυτά που είχαν προσφερθεί στους συμμετέχοντες στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008, ανακοίνωσε χθες η εφημερίδα Daily China. Αυτά τα προφυλακτικά--που φέρουν πάνω τους το σύνθημα των Ολυμπιακών Αγώνων "πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά"--ήταν μέρος των 100.000 προφυλακτικών που μοιράστηκαν στους αθλητές που διέμεναν στο Ολυμπιακό Χωριό. Το σύνολο των 5.000 προφυλακτικών αναμένεται να αγοραστεί από έναν και μόνο συλλέκτη, ενώ η δημοπρασία θα ξεκινήσει από τα 5.000 γιουάν (493 ευρώ), ή αλλιώς ένα γιουάν το προφυλακτικό. Ακόμα ένα αντικείμενο που θα περιλαμβάνεται στη δημοπρασία είναι μια Ολυμπιακή δάδα με την υπογραφή του βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή Πελέ. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Γαλλ. Πρακτ.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την αγωνία μας για τη ζωή του απαχθέντος από τις 7 Σεπτεμβρίου 2009, από ενόπλους απαγωγείς Ταλιμπάν στις κοιλάδες των Καλάς στο Πακιστάν, συναδέλφου μας και δραστήριου μέλους της Ένωσής μας, Θανάση Λερούνη.
Είμαστε βέβαιοι ότι και Εσείς συμμερίζεστε τα ίδια με εμάς συναισθήματα και αγωνίες, καθώς και ότι γνωρίζετε το σπουδαίο έργο που για πολλά χρόνια επιτελεί ο συνάδελφός μας, ένα έργο που τιμά όχι μονάχα τον ίδιο αλλά και τη χώρα μας. Το παράδειγμα του συναδέλφου Θανάση Λερούνη, ανιδιοτελούς εθελοντικής προσφοράς και αλτρουισμού, αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πρότυπο μίμησης για τους μαθητές του και την ελληνική κοινωνία, σε μια εποχή που παρόμοιες συμπεριφορές σπανίζουν, ενώ είναι τόσο αναγκαίες.
Με τον αυτονόητο σεβασμό, θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε εξ ονόματος όλων των συναδέλφων μας, μελών της Ένωσής μας, ένα αίτημα, η ικανοποίηση του οποίου ενδεχομένως θα συνέβαλλε στη μεγαλύτερη δυνατή άσκηση πίεσης για την απε-λευθέρωση του συναδέλφου μας.
Πιο συγκεκριμένα και με πρωτοβουλία σας να αποδοθεί στον Θανάση Λερούνη ο τίτλος του Πρέσβη Επί Τιμή, ώστε να περιβληθούν οι όποιες ενέργειες της Πολιτείας και με το ειδικό καθεστώς προστασίας που διέπει τους διπλωμάτες- εκπροσώπους της. Άλλωστε, θα συμφωνήσετε, ότι το έργο του Θανάση Λερούνη, πράγματι αποτελεί ένα σπουδαίο παράδειγμα, εκτός των άλλων, και προώθησης των ελληνικών συμφερόντων σε διεθνές επίπεδο και υπό αυτή την έννοια μια τέτοια ενέργεια, εκτός του συμβολικού της χαρακτήρα, αποκτά και έντονα ουσιαστικό περιεχόμενο.
Κάθε κοινωνικοπολιτικό ρεύμα με σκοπό την καλυτέρευση του κόσμου, για να μπορεί να έχει διάρκεια και να μετεξελιχθεί σε κίνημα με αξιώσεις, απαιτείται να διαθέτει ισχυρό ιδεολογικό υπόβαθρο. Αν οι ιδέες και οι προθέσεις του είναι ευγενείς μεν αλλά ασαφείς (πράγμα φυσικό όταν βρίσκεται στα πρώτα του βήματα), τότε καλείται να τις συστηματοποιήσει ώστε να αποκτήσει την ιδεολογική του ταυτότητα.
Ως προς το ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα έχει ήδη ισχυροποιηθεί από πλευράς διάχυσης στην κοινωνία, δηλ. διασποράς των ιδεών του στο ευρύ κοινωνικό σώμα, δεν αμφιβάλλει πλέον κανείς (τα βήματα που έχουν συντελεστεί κατά τη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας είναι γιγαντιαία αν συγκριθεί η σημερινή πραγματικότητα με την προ 15 ετών). Εντούτοις, αν και το ελληνοπρεπές ρεύμα διαθέτει πλούσιες δεξαμενές ιδεών και ικανούς διανοούμενους στους κόλπους του, έλειπε ωστόσο μέχρι τώρα εκείνη η συστηματοποίηση των ιδεών που θα το επέτρεπε να μετεξελιχθεί, από ρεύμα, σε Ελληνικό Κίνημα.
Όπως κάθε πρόβλημα μπαίνει με τη λύση του, έτσι και κάθε εποχή γεννά εκείνους τους ανθρώπους που θα καλύψουν τις νέες ανάγκες που προβάλλουν στην κοινωνία. Στην προκειμένη περίπτωση, ο άνθρωπος αυτός είναι ο Τρύφων Ολύμπιος.Τρύφων Ολύμπιος αποδεικνύεται ο άνθρωπος που η διεισδυτικότητα της σκέψης του σε συνδυασμό με το πλούσιο γνωστικό του υπόβαθρο, τις διανοητικές του ικανότητες και τη μακρά θητεία του και προσφορά του στον ελληνοπρεπή χώρο, έρχεται να θέσει τις βάσεις αυτής της συστηματοποίησης. Γνωστός σε όλους όσους ασχολούνται με τα τεκταινόμενα του χώρου, ο
Για να το πούμε με απλά λόγια και να μην πλατειάζουμε, ο Τρύφων Ολύμπιος καταθέτει στο νέο του βιβλίο “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”, εμπεριστατωμένα, απτά και με σαφήνεια, μια πρωτοπόρα δέσμη ιδεών: μια δέσμη ιδεών ικανών να συνθέσουν και να αναδείξουν, σε όλο το φάσμα των πλαισίων αναφοράς του, την ιδεολογική ταυτότητα του κινήματος. Στην ολοκληρωμένη μορφή του, πρόκειται για ένα έργο ζωής που προσδίδει στο χώρο μας εκείνο το θεωρητικό υπόβαθρο και την ιδεολογική θωράκιση, ώστε να μπορούμε να πούμε ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα αποκτά τον βατήρα για την ποιοτική μετεξέλιξή του από ρεύμα σε Ελληνικό Κίνημα!
Για να είμαι ακριβέστερος, ο Τρύφων Ολύμπιος δεν μας παραδίδει απλώς μια συστηματοποίηση ιδεών ώστε με άξονα αυτές να κατευθυνθούμε στην οδό της περαιτέρω ανάπτυξης ως κίνημα. Ο Τρύφων Ολύμπιος κάνει κάτι απείρως περισσότερο: μας παραδίδει μια κ ο σ μ ο θ ε ω ρ ί α ! Μια νέαεπαναστατική κοσμοθεωρία διεθνούς τάξεως, με πανανθρώπινο ενδιαφέρον και ελληνική χροιά!
Παρόλο που η κοσμοθεωρία αυτή απηχεί στην παγκοσμιότητα του κοινωνικού γίγνεσθαι, αναφέρεται στην κατάργηση του κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής και την αντικατάστασή του από ένα νέο σύστημα παραγωγής και αξιών (Κοινωνία της Γνώσεως) και επομένως αφορά τους ανθρώπους ολοκλήρου του πλανήτη, ωστόσο οι προτάσεις του Τρύφωνα Ολύμπιου εστιάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Διότι η Ελλάδα και οι Έλληνες τον ενδιαφέρουν, και διότι η κοσμοθεωρία που αναπτύσσει συνδέεται άμεσα με τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού.
Γνώμη μας είναι ότι, ενστερνιζόμενο την κοσμοθεωρία που αναπτύσσεται διεξοδικά από τον Τρύφωνα Ολύμπιο και προβάλλοντας με σθένος και παρρησία το πλαίσιο αυτών των ιδεών, το ελληνοπρεπές ρεύμα μετατρέπεται πλέον σε Ελληνικό Κίνημα. Το βιβλίο του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”ορόσημο! Επιβάλλεται να το διαβάσουν όλοι, έτσι ώστε όλοι ν’ αποκτήσουν γνώση των ιδεών που συνοπτικά αλλά περιεκτικότατα αναπτύσσονται σ’ αυτό το βιβλίο.δεν είναι απλώς άλλη μία ενδιαφέρουσα έκδοση στη βιβλιογραφία του χώρου μας. Ανήκει ατην κατηγορία του ιδεολογικο/πολιτικού μανιφέστου και αποτελεί
Ο Τρύφων Ολύμπιος στην Θεσσαλονίκη!
Σύντομα (κατά τα τέλη Νοεμβρίου), θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση” σε κεντρική αίθουσα της Θεσσαλονίκης, με βασικό παρουσιαστή τον ίδιο τον Τρύφωνα Ολύμπιο. Η εκδήλωση διοργανώνεται από τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Προμηθεύς Πυρφόρος”. Η ακριβής ημερομηνία και η αίθουσα θα ανακοινωθούν μέσω του διαδικτύου και του τύπου.
Η πρώτη σελίδα της εφημερίδας που δημοσίευσε τη μετάφραση του Πάλλη
Το Νοέμβριο του 1901, μια ομάδα «αγανακτισμένων» θρησκόληπτων φοιτητών, με την οδηγία φανατικών κληρικών και καθηγητών της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αιματοκύλισαν την Αθήνα, άκουσον άκουσον, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ στην γλώσσα που μιλούσε ο λαός.
Την εποχή εκείνη έγιναν τρεις παράλληλες σχεδόν προσπάθειες για τη μετάφραση των Ευαγγελίων στη δημοτική. Πρώτη ήταν η εργασία της Ιουλίας Σωμάκη (κατόπιν Καρόλου), η οποία με εντολή της βασίλισσας Όλγας και με κάποια συμπαράσταση του Μητροπολίτη Αθηνών Προκοπίου Οικονομίδη, μετέφρασε τα Ευαγγέλια στην απλή καθαρεύουσα. Η δεύτερη έγινε από τον δημοτικιστή λογοτέχνη Αλέξανδρο Πάλη, και η τρίτη ήταν μια ερμηνευτική απόδοση του Ευαγγελίου του Ματθαίου από τον λυκειάρχη και ιεροκήρυκα του συλλόγου «Ανάπλασις» Κ. Διαλησμά.
Στις 9 Σεπτεμβρίου 1901 άρχισε να δημοσιεύεται σε συνέχειες στην εφημερίδα «Ακρόπολις» του Β. Γαβριηλίδη η μετάφραση του Πάλη με πανηγυρικό τρόπο και προβολή της με εξάστηλο τίτλο και κύριο άρθρο στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας. Ο υπότιτλος έλεγε: «Το έργον της Βασιλίσσης η «Ακρόπολις» το συνεχίζει» εννοώντας τη μετάφραση που έγινε στα 1898 με εντολή της Όλγας, και το άρθρο εκείνο κατέληγε με τούτα τα λόγια: «Η «Ακρόπολις» νομίζει ότι επιτελεί μέγιστον αναμορφωτικόν έργον, διαδίδουσα εις τας μυριάδας των αναγνωστών της το κήρυγμα του Χριστού, το οποίον μέχρι της σήμερον ήτο με πολλαπλάς σφραγισμένον σφραγίδας. Από της σήμερον δικαίως δυνάμεθα να επιφωνήσωμεν: «Ούτω λαμψάτω το φως!»
Και ενώ όσο δημοσιευόταν η μετάφραση, που τελείωσε στις 20 Οκτωβρίου, καμία αγανάκτηση δεν είχε εκδηλωθεί, ξαφνικά, στις 27 Οκτωβρίου η συντηρητική εφημερίδα «Εμπρός» άρχισε την επίθεση σημειώνοντας ότι «Επιβουλήν κατά της γλώσσης και των εθνικών παραδόσεων αποτελεί του Πάλλη το ανοσιούργημα…».
Παράλληλα οι εφημερίδες «Σκριπ» και «Καιροί» με ανάλογη έντονη αρθρογραφία προετοίμαζαν την «αγανάκτησιν» του λαού. Στις 6 Νοεμβρίου το «Εμπρός» έγραφε: «Εάν οι υποκινηταί και οι πρωταγωνισταί τού τολμήματος τούτου (της μεταφράσεως) δεν ησυχάσουν, θα ενισχύσωμεν από των στηλών τούτων πάσαν βιαίαν ενέργειαν εναντίον αυτών, είτε από μέρους των φοιτητών του Πανεπιστημίου προέλθη αύτη, είτε από μέρους άλλης μερίδος της κοινωνίας, είτε κατά τινος συναδέλφου, είτε καθ’ οιουδήποτε άλλου διευθύνεται…».
Η εξέγερση είχε προετοιμαστεί μεθοδικά και επίσης εκδηλώθηκε από την Ιερά Σύνοδο και το Πατριαρχείο. Ενώ δε αρχικά η πολεμική αφορούσε την εργασία του Πάλη, στη συνέχεια στράφηκε και προς τις υπόλοιπες.
Η διένεξη, που φάνηκε ότι άρχισε με «θρησκευτικά» κίνητρα, γρήγορα αποδείχτηκε πως ήταν προϊόν μιας ισχυρής πολιτικής αντιπαράθεσης για το αν θα επικρατήσει η φιλοτσαρική διπλωματία, που αποδιδόταν στην ρωσικής καταγωγής βασίλισσα, ή η γερμανόφιλη τάση με επικεφαλής την πριγκίπισσα Σοφία, σύζυγο του διάδοχου τότε Κωνσταντίνου. Δυστυχώς στο πολιτικό αυτό παιχνίδι μπλέχτηκε, χωρίς να πρέπει, η Ελλαδική Εκκλησία.
Η πρωτοβουλία για τη μετάφραση χαρακτηρίστηκε ως «γελοιοποίησις των τιμαλφεστέρων του έθνους κειμηλίων» ενώ οι εφημερίδες της εποχής άρχισαν επιθέσεις κατά των δημοτικιστών, που τους χαρακτήριζαν «αθέους» και «προδότας». Πολύς κόσμος φανατίστηκε τότε με αποτέλεσμα ακόμη και εκείνοι που έβλεπαν θετικά την μετάφραση των Ευαγγελίων να σωπάσουν.
Θυελλώδης αντίδραση ξέσπασε τελικά όταν οι φοιτητές της Θεολογίας κατέβηκαν στους δρόμους. Στις 5 και 6 Νοεμβρίου έκαναν διαδηλώσεις και έκαναν ζημιές στα γραφεία της εφημερίδας. Στις 8 του μήνα έκαναν συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και απαίτησαν τον αφορισμό των υπεύθυνων της μεταγλώττισης.
Ο πρωθυπουργός Θεοτόκης κατέβασε το στρατό για ν’ αντιμετωπίσει τους διαδηλωτές και οι συγκρούσεις μεγάλης κλίμακας που ακολούθησαν άφησαν 8 νεκρούς (άλλοι μιλούν για 11) και 70 τραυματίες. Η Αθήνα έμοιαζε με επαναστατημένη πόλη. Οι φοιτητές οπλίστηκαν και κλείστηκαν στο πανεπιστήμιο για λίγες ακόμη ημέρες. Ύστερα από αυτά παραιτήθηκε η κυβέρνηση Θεοτόκη και ο Μητροπολίτης Προκόπιος (που αποσύρθηκε σε μοναστήρι στην Σαλαμίνα όπου και πέθανε άρρωστος στις 4 Ιουλίου του επόμενου έτους) και η Όλγα έφυγε για λίγο από την Ελλάδα.
Ένα μήνα αργότερα έγινε νέο συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, κατά το οποίο κάηκαν αντίτυπα της μετάφρασης του Ευαγγελίου (φύλλα της εφημερίδας) και εγκρίθηκε ψήφισμα των φοιτητών που αξίωνε: (α) Την απαγόρευση της κυκλοφορίας της μετάφρασης και (β) Την αυστηρή τιμωρία όποιου στο μέλλον θα τολμούσε να μεταφράσει το Ευαγγέλιο στην απλή γλώσσα.
Ήταν τούτη η βλακώδης νοοτροπία που οδήγησε όχι μόνο στα αιματηρά γεγονότα του 1901, αλλά προκάλεσε την απαγόρευση κάθε μετάφρασης των ιερών κειμένων που καταχωρήθηκε στο Σύνταγμα του 1911 και, τυπικά τουλάχιστον, εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερα, αφού στο άρθρο 3, παρ. 3, αναφέρεται ότι «Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη»
3.Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφραση του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.
Οι συγγραφείς του παρόντος μπλοκ δεν είναι κομματικοί, δεν είναι ναζιστές ή οτιδήποτε άλλο, δεν δέχονται πλέον ηλίθιους και υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Είμεθα απλά Έλληνες χωρίς περαιτέρω χαρακτηρισμούς. Υβριστικά και δόλια σχόλια δούρειων ίππων δεν θα δημοσιεύονται καθώς το ποιόν των αναγνωστών μας αλλά και η δική μας αξιοπρέπεια δεν το επιτρέπουν.
Προσκυνητάρι για ευσεβείς πιστούς
Κάντε (με προσευχή) ευσεβή κλικ στην εικόνα
ΑΘΑΝΑΤΟΙ
Για κείνους που πέθαναν στις Θερμοπύλες, ένδοξη η τύχη, ωραίος ο θάνατος, βωμός ο τάφος, μνήμη παντοτινή αντί για θρήνος, κι η μοίρα τους αντικείμενο εγκωμίων. Σάβανο σαν κι αυτό μήτε η σαπίλα μήτε ο χρόνος ο πανδαμάτορας θα αμαυρώσει των γενναίων ανδρών. Και το μνήμα την καλή φήμη της Ελλάδας διάλεξε για ένοικό του. Μάρτυρας είναι ο Λεωνίδας, ο βασιλιάς της Σπάρτης, που μέγα στολίδι άφησε πίσω του την αρετή και δόξα αιώνια. (Σιμωνίδης, λυρικός ποιητής)
Παίδες Ελλήνων,σημερινοί... Έχετε τη δύναμη να αγωνιστείτε;;; Για τα παιδιά,τις γυναίκες, τους Πατρώους Θεούς και για τους τάφους των προγόνων που περιέχουν τα κόκκαλά τους;;;;;;; ΤΩΡΑ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ!!!!!!!