18 Ιανουαρίου 2010

30 Ιανουαρίου, ημέρα της Παιδείας. Εκδηλώσεις Τιμής στην Υπατία την Αλεξανδρινή!

To 1842 η ελληνική πολιτεία καθιέρωσε την 30η Ιανουαρίου ως ημέρα αφιερωμένη στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα.

Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούν την πεμπτουσία του αγώνα που καταβάλλει ο ελληνοπρεπής χώρος εδώ και πάνω από μια 15ετία. Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούσαν την πεμπτουσία του αγώνα που κατέβαλλαν ογκόλιθοι του πνεύματος όπως ο Πλήθων, ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Θεόφιλος Καϊρης, ο Άγγελος Σικελιανός, ο Γιώργος Σεφέρης, ο Κορνήλιος Καστοριάδης…

Εκτιμώντας την απόφαση της πολιτείας να αφιερώσει την ημέρα αυτή στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα, συμμετέχοντας ψυχή τε και σώματι σ’ αυτήν την συμβολική εορτή προς τιμήν του ελληνικού πνεύματος και κυρίως προς τιμήν της Παιδείας που αποτελεί το Άλφα και το Ωμέγα του πολιτισμού, της γαλούχησης των αξιών και της συνέχειας (αξίες και θέσφατα που κοντεύουμε να λησμονήσουμε ως λαός και ως έθνος), δεν θα μπορούσαμε παρά να συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις αυτές.

Ο ελληνοπρεπής χώρος, σε αρμονία με την πολιτεία, συμβάλλει αποφασιστικά στις εκδηλώσεις της 30ης Ιανουαρίου. Τιμώντας την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο κατ’ εξοχήν πρόσωπο που θα μπορούσε, στη διαχρονική πορεία της Ιστορίας, να εκπροσωπήσει συμβολικά τις έννοιες των ελληνικών Γραμμάτων και της ελληνικής Παιδείας. Στο κατ’ εξοχήν πρόσωπο που τίμησε τις έννοιες αυτές με την μόρφωσή του, με το ήθος του, με τον τρόπο ζωής του. Στο πρόσωπο που η αγάπη του για την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα, το οδήγησε μέχρι το τραγικό μαρτύριο και τον ακόμη μαρτυρικότερο θάνατο. Σ’ έναν θάνατο που την βαρβαρότητα και τον φανατισμό με τον οποίο προήλθε, σπάνια θα συναντήσουμε σε ολόκληρη την πολιτισμένη ιστορία της ανθρωπότητας.

Τιμούμε την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο πρόσωπο της Υπατίας της Αλεξανδρινής.

Υπατία η Ελληνίδα φιλόσοφος, πίνακας του Elbert Hubbard, επεξεργασία Τρύφων Μανώλης.

Ημέρα Κρονία (“Σάββατο”) 30 Ιανουαρίου

Εκδηλώσεις προς τιμή της Υπατίας της Αλεξανδρινής

στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη

α) Αθήνα

ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ 50)

ώρα 20:00

Διοργάνωση

  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  ΑΘΗΝΑ ΕΡΓΑΝΗ

  • ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΜΕΓΑΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ

  • ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ  ΛΑΒΡΥΣ

  • ΟΡΦΙΚΟΣ ΘΙΑΣΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΥΣ

Ομιλητής: Κώστας Σταυρόπουλος (ΑΘΗΝΑ ΕΡΓΑΝΗ – ΜΕΓΑΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ)

Τελετή Μνημοσύνης από την Λατρευτική Κοινότητα ΛΑΒΡΥΣ
και τον Ορφικό Θίασο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΥΣ.

β) Θεσσαλονίκη

Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Συνεδριακός χώρος, 1ος όροφος

Αριστοτέλους 32 & Ολύμπου γωνία

ώρα 19:00

Διοργάνωση

  • Πολιτιστικός Σύλλογος “Προμηθεύς Πυρφόρος”

  • Φίλοι της Επικούρειας Φιλοσοφίας “Ο Κήπος της Θεσσαλονίκης”

Ομιλητές:

Μιχάλης Καλόπουλος
πρόεδρος του Συνδέσμου Σκεπτικιστών Ελλάδος

Αθανάσιος Μερτζανίδης,
μέλος της Ομάδας Φίλων της Επικούρειας Φιλοσοφίας «Ο Κήπος της Θεσσαλονίκης»

Απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους Έλληνες
σε κάθε πόλη της Ελλάδος
να τιμήσουν την ημέρα αυτή την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα
στο πρόσωπο της Υπατίας, της μεγάλης μαθηματικού και φιλοσόφου.

Πηγή...

16 Ιανουαρίου 2010

Επιστολή προς τους αξιοτίμους Έλληνες!

Αξιότιμοι Έλληνες!

Επιστολή προς τους αξιοτίμους Έλληνες

Το περασμένο καλοκαίρι μερικοί φίλοι με παρότρυναν να δραστηριοποιηθώ στα πολιτικά δρώμενα. Παρά τις αμφιβολίες μου, διαισθανόμενος τον επικείμενο κίνδυνο που διανύει η ημετέρα Ελλάς, απεφάσισα να εισέλθω στο στίβο, αφού είχα αποσυρθεί μερικά χρόνια πριν. Μελέτησα την κατάσταση που η χώρα μας βρίσκεται και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πολιτική πρόταση στην παρούσα φάση και στο μέλλον θα πρέπει να είναι να περάσει η Ελλάς στην Κοινωνία της Γνώσεως, αναβαπτισμένη με το Ελληνικό έθος, μέσα από ένα νέο Διαφωτισμό. Πρωτίστως βέβαια χρειάζεται οδυνηρή κάθαρση.

Για τον σκοπό αυτό κάθησα τον Αύγουστο και συστηματοποίησα μια ολόκληρη κοσμοθεωρία σε ένα βιβλίο (Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση), το οποίο τυπώθηκε ένα μήνα αργότερα. Κατόπιν εργάστηκα να συγκροτήσω ένα ιδεολογικό καταστατικό, τις ιδεολογικές θέσεις και τις γενικές αρχές προγράμματος για να αναρτηθούν σε έναν εξ' αρχής σχηματιζόμενο ιστοχώρο, πράγμα που έγινε (www.pela-polites.org). Έτσι θα σχηματιζόταν ένα συγκροτημένο ιδεολογικό σύστημα, το οποίο θα αποτελούσε τον σκελετό διαμορφώσεως ενός ολοκληρωμένου κινήματος. Μέσα σε λίγο σχετικά χρόνο διαμορφώθηκε ένας ιδεολογικός χώρος που δεν υπάρχει όμοιός του στην παρούσα πολιτική ιδεολογία, μέσα από τον οποίο θα εκφραζόταν ο Έλληνας στην συνείδηση άνθρωπος.

Στην  συνέχεια ταξίδεψα στην Βόρεια Ελλάδα να ενημερώσω για το νέο εγχείρημα, συζήτησα με πολλούς, ενώ ταυτοχρόνως απευθύνθηκα σε σας για μια "γνωμοσκόπηση" για το νέο κίνημα. Πριν δέκα μέρες απηύθυνα κάλεσμα σε σας πάλι, για τις 10 Ιανουαρίου, για μια πρώτη προσέγγιση στο κίνημα.  Όπως καταλαβαίνετε διέθεσα κόπο, χρόνο και χρήματα για να πραγματοποιήσω αυτά.

Τα αποτελέσματα, τόσο της γνωμοσκόπησης, όσο και του καλέσματος είναι τα εξής:

Στην γνωμοσκόπηση απάντησαν οκτώ, ενώ έπρεπε να είχαν απαντήσει 500 και στο κάλεσμα προσήλθαν 15, ενώ έπρεπε να ήταν 200 τουλάχιστον.

Ταυτοχρόνως, άκουγα πανταχόθεν και ο καθένας σας λέει ότι χρειάζεται κίνημα, ότι η Ελλάς απαιτεί δράση και κινητοποίηση, αλλά με την διαφορά να το κάνει κάποιος άλλος. Θα σας μιλήσω λοιπόν από την καρδιά μου και με πάσα ειλικρίνια.

Λέτε, "άσε να πάει ο άλλος πρώτα στο κάλεσμα του Τρύφωνα". O άλλος λέει το ίδιο, "άσε τον επόμενο να ξεκινήσει και να δούμε", και ο τρίτος αφήνει στον τέταρτο και η αλυσίδα φτάνει τους 200. Εγώ με την σειρά μου είχα αφήσει την ησυχία μου και στην ηλικία των 65, κατά την οποία οι άνθρωποι είναι συνήθως υλικό προς απόσυρση, σηκώθηκα να προσφέρω εκείνο που έχω, δηλαδή μια συγκροτημένη ιδεολογία για να σχηματιστεί ένα ιδεολογικό κίνημα. Θα μου πεις, είναι σωστή αυτή η ιδεολογία; Νομίζω ναι, αλλά, αν όχι, έχεις εσύ, Θρασύβουλε, να προτείνεις κάτι καλύτερο που να προάγει την Ελλάδα στον 21ο αιώνα; Αν ναι, ευχαρίστως να την ακολουθήσω.

Ίσως μερικοί να ακούουν μια κρυφή φωνή να τους λέει, "άσε ρε αυτόν να αποτύχει για να γελάω", ή "άσε αυτόν να αποτύχει για να φανώ εγώ αργότερα". Πόσο αστείο ακούγεται, όντως!!! Νομίζεις, Παρμενίδη, ότι εγώ προσωπικά αποτυγχάνω αν εσύ δεν κινητοποιήσαι να απαλλαγείς από τους Καραμήτρους της εξουσίας με τον τρόπο που σου λέω; Έχεις εσύ άλλο τρόπο, ή μόνο παραπονιέσαι για την κατάντια της Ελλάδας;

Θέλω να δηλώσω ότι δεν εισήλθα στο σκηνικό ως αρχηγός κόμματος, αλλά ως γεννήτωρ ιδεολογίας και έτσι έχω σκοπό να παραμείνω. Έχω προηγμένη αυτογνωσία για να καταλαβαίνω την θέση μου. Και ρωτώ εσένα φίλε Ηρόδοτε, έχεις κι εσύ αυτογνωσία, ή μήπως διαβάζοντας τον Ηρόδοτο έχεις πιστέψει ότι είσαι μετεμψύχωση του παλιού Ηροδότου και συνεπώς αυθεντία; Εσύ, Ηράκλητε, γιατί δεν αποκρίθηκες στο κάλεσμα; Μήπως θεωρείς ότι μελετώντας τον παλιό Ηράκλειτο έγινες Ηράκλειτος ο ίδιος; Εσύ Αφροδίτη, γιατί αγνόησες το κάλεσμα; Μήπως έχεις θεωρήσει εαυτόν φωνή της Θεάς και δεν καταδέχεσαι τους θνητούς; Εσύ Ιάσονα, που πήγες εκείνη την ημέρα;

Μετά έρχεσθε, ω Έλληνες, να φωνάζετε κατά της Δραγώνα. Γιατί άραγε; Εσείς δεν την ψηφίσατε (εμμέσως) να είναι εκεί; Ποια περίμενες, εσύ Πλάτων, να είναι στη θέση αυτή, αφού την ενέκρινες με την ψήφο σου; Φωνάζεις, Αριστοτέλη, κατά των μεταναστών κι έχεις δίκιο. Όμως, εσύ δεν ενέκρινες τις κυβερνήσεις που δημιούργησαν το πρόβλημα; Ξέρεις τι κάνεις; Λές, "πήδαμε και χτύπαμε Αγά μου να πονάω, για να έχω λόγο να φωνάζω".  Δεν θέλεις να φύγει ο Αγάς, γιατί δεν θα έχεις αντικείμενο να φωνάζεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι χρειάζεται ξερίζωμα το σάπιο δένδρο και ασχολείσαι με τα φύλλα του;

Εγώ δεν θεωρώ πρωτεύοντα το πρόβλημα Δραγώνα, το Μακεδονικό, το τουρκικό κλπ. Μ' ενδιαφέρει κυρίως και πρωτίστως να εκριζωθεί το κακό από τη ρίζα του και αυτό γίνεται με λαϊκή ανατροπή του συστήματος και θεμελίωση της Ελληνικής τη συνειδήσει Κοινωνίας της Γνώσεως. Η γνώση, στην οποία αναφέρομαι, δίνει πλούτο, πρωτοπορία των Ελλήνων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι και ισχύ για να επιβάλλει και επιτύχει η Ελλάς εκείνα που της ανήκουν. Αν δεν γίνουν αυτά, συνεχώς θα έχουμε κάτι να φωνάζουμε, να μιλάμε για δικαιοσύνη στο κυπριακό, για συνομωσία στο Αιγαίο, να διαμαρτυρόμαστε και να ηδονιζόμαστε από τις διαμαρτυρίες.

Πώς γίναμε έτσι, ρε Έλληνες!! Γίναμε εκείνο που οι εχθροί μας θέλουν. Αγαπητέ που πήρες το όνομα Αλέξανδρος, νομίζεις ότι έγινες έτσι Έλληνας, ή έγινες εκείνο που οι εχθροί θέλανε να γίνεις, άβουλος στον καναπέ, ενώ η χώρα σου είναι υπό διάλυση; Τα κοράκια περιμένουν κι εσύ τι κάνεις; Πλησιάζει η ώρα να επιτευχθεί η επιδίωξη και επιθυμία του Κίσσιγκερ, να σου αλώσουν την συνείδηση, να χάσεις τον εαυτό σου και να χάσεις την χώρα σου. Πώς θα σου φαίνεται όταν θα κατοικούν τούρκοι στο σπίτι σου, όπως στην Κύπρο; Θα φύγεις για Λονδίνο όπως οι Κύπριοι; Θα είσαι υπερήφανος όταν θα σε κυβερνούν οι γερμανοί; Πώς θα αισθάνεσαι όταν τα χρεώγραφα του Ελληνικού δημοσίου, δηλαδή εσύ κι εγώ, θα βρίσκονται στα χέρια του Σόρο, δηλαδή των σκοπιανών;

Λες, Περικλή, ότι είσαι Έλληνας, διαφορετικός από τον ρωμιό, αλλά πράττεις χειρότερα από εκείνον. Μιλάς και πολυλογείς για το "φύλο των αγγέλων", ενώ κάθεσαι άπραγος. Κάτω από τα πόδια σου χάνεται η Ελλάδα και περιμένεις τον απομηχανής θεό να σε σώσει. Στην Ηλεία καίγονταν τα σπίτια τους κι εκείνοι κάθονταν στο καφενείο κι έπαιζαν τάβλι, περιμένοντας κάποιους άλλους να τους σώσουν. Λες, Ευπατρίδη, ότι ξύπνησε  ο Έλληνας μέσα σου και περιμένεις να σε σώσει  ο άλλος; Αυτός όμως ακριβώς είναι ο ρωμιός που κατηγορείς.

Αγαπητέ Ιάσων, σου έδωσαν λίγα ψίχουλα και βολεύτηκες. Κάνεις λίγο ελεύθερα προσευχές στους θεούς σου, αλλά σε λίγο θα τα χάσεις όλα, όταν οι άλλοι θα εισβάλλουν να σε κατακτήσουν. Ψίχουλα και ψευτοηδονισμός είναι τα σχέδια των μεγάλων και πέφτεις στην παγίδα τους.

Τρώγεσαι με τον διπλανό σου συνέλληνα γιατί δεν είσαι αρχηγός ο ίδιος, κάνεις δεν κάνεις για αυτό, αντί να συσπειρωθείς εκεί που πρέπει. Ενδιαφέρεσαι για τον εγωισμό σου και ξεχνάς τον ηρωισμό σου. Ξεχνάς ότι κατάγεσαι από ηρωικό γένος και ότι οι ήρωες κάνουν θυσίες. Κοίταξε όχι μακριά, τον αγράμματο Κολοκοτρώνη, που κατάλαβε ότι προερχόταν απο ηρωική ρίζα και ανέδειξε τον ηρωισμό του.

Είναι δε χειρότερο να λες ότι είσαι συνειδητοποιημένος Έλλην και να ενεργείς ως αβραμοκρατούμενος ρωμιός. Κατάφεραν οι εχθροί σου να σε κάνουν εκείνο που τους συμφέρει. Αν δεν ξεπεράσεις τον ατομισμό σου, αν δεν ενωθείς με τον αδελφό σου Έλληνα, είσαι χαμένος κι εσύ και η χώρα σου, προς χαρά των εχθρών σου.

Λες ότι οι Έλληνες έχουν σημαντικό γονίδιο. Πώς φαίνεται αυτό, όταν ανέχεσαι κυβερνήσεις που σε ξεπουλούν; Πώς διακρίνεται ο Έλλην, όταν ο κάθε Καραμήτρος μπορεί να εξουσιάζει την χώρα; Μιλάς για τον Έλληνα γίγαντα της γνώσεως και της αρετής και πιστεύεις ότι είσαι απόγονός του, αλλά πώς εξηγείς την επικράτηση των ρεμαλιών στην πολιτική και οικονομική ζωή; Και τι κάνεις, Τίμαιε, για να κυριαρχήσει το Ελληνικό γονίδιο; Κοιτάζεις από μακριά για να αποτύχει ο καθένας που προσπαθεί και να ευχαριστηθείς; Μα έτσι διαιωνίζεις τα ρεμάλια και τον Καραμήτρο. Μετά, πώς θέλεις να είναι υπερήφανα τα παιδιά σου για σένα;

Εγώ βγήκα μπροστά, ενώ άνετα θα μπορούσα να ιδιωτεύω, γιατι βλέπω την χώρα μου να χάνεται και είμαι διατεθημένος να σηκώσω ένα μεγάλο βάρος, το βάρος που μου αναλογεί. Εσύ κάνεις το ίδιο; Δεν με ενοχλεί που πιθανώς να με κατηγορείς, μ' ενοχλεί που δεν κινητοποιείσαι για να σώσεις και να ανυψώσεις την Ελλάδα. Με ενοχλεί που πιθανώς να υποσκάπτεις κάθε προσπάθεια που κάνει ο άλλος, χωρίς να έχεις εσύ κάτι καλύτερο να προσφέρεις. Μ' ενοχλεί που δεν ενώνεσαι με τον συνέλληνα χωρίς το φουσκωμένο εγώ σου. Μ' ενοχλεί που ενώ είσαι κοινός άνθρωπος, θεωρείς τον εαυτό σου υπέρτερο ον και δεν καταδέχεσαι να συνεργαστείς. Με πονάει που δεν αισθάνεσαι τα κόκκαλα των πατέρων σου να τρίζουν από την κατάντια της χώρας μας. Κλαίω όταν βλέπω πως είμαστε σήμερα, πως καταρρέουμε σαν έθνος και πως θα έπρεπε να είμαστε.  Έτσι δέχεσαι την υποτέλειά σου στον Σόρο και σε άλλους παρόμοιους και ψάχνεις για αφέντες και αγάδες. Καϋμένη Ελλάς, τι γόνους έχει εκθρέψει τελικώς!!!!!!

Αλλάξατε ονόματα, στρέψατε το βλέμα σας στην Ελλάδα, αλλά δεν ακούτε το κάλεσμα των Ελλήνων; Δεν ακούτε πλέον το αιώνιο κάλεσμα της Ελλάδας να επιβιώσει. Και σε ρωτώ, έχω εγώ κι εσύ δικαίωμα να καταργήσουμε την Ελλάδα με την απραξία μας, με την καχυποψία μας, με την μεμψιμοιρία μας και την κακεντρέχεια που μας έχει κυριεύσει; Δεν είναι καιρός να αφήσουμε την μικρότητα και να ενωθούμε σε μια γροθιά;

Μετά από απουσία μερικών ετών διαπιστώνω ότι οι Έλληνες τη συνειδήσει έχουν, είτε περιχαρακωθεί σε μικρές ομάδες, είτε έχουν δημιουργήσει ποιμαντορίες όπως οι χριστιανοί, είτε ασχολούνται με συκοφαντία και καθύβριση των πάντων, είτε έχουν αράξει με σκέψη το υπερπέραν. Κάποτε, όταν ξεκινήσαμε τα Προμήθεια, όταν μας λιθοβολούσαν οι καλόγηροι στη Βέροια, διέκρινα όρεξη, μαχητικότητα, συμμετοχή και ηρωισμό. Τώρα τι έγινε, ρε παιδιά, που πήγαμε και χάσαμε την διάθεση; Αποτύχαμε σε κάτι και αν αποτύχαμε πρέπει να πεθάνουμε; Δεν πρέπει να ανασυγκροτηθούμε και να ξεκινήσουμε και πάλι, και πάλι!!!!!!! Πόσες φορές προσπάθησαν οι Έλληνες να οργανώσουν Ολυμπιάδες και απέτυχαν, πριν την γνωστή μας το 776; Γιατί αυτή η σπατάλη δυνάμεων εδώ κι εκεί; Γιατί δεν βάζεις φίλε το χέρι στην καρδιά να σου μιλήσει η Ελλάδα; Ως πότε θα μένουμε δούλοι των παθών μας, δούλοι των παγκοσμίων ποιμένων, υποτελείς των Καραμήτρων, αντικείμενα κοροϊδίας των καιροσκόπων, αιχμάλωτοι της παράνοιας;

Αγαπητοί, ίσως είναι η τελευταία μας ευκαιρία σαν έθνος να συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Αποφάσισε αγαπητέ Περσέα, Ηρακλή, Άρτεμη, Κλειώ, Τίμαιε, Αισχύλε, Περικλή, Σωκράτη, Αφροδίτη, Παρμενίδη, ........αν θέλεις να συνεχίσουμε να υπάρχουμε και κυρίως να μεγαλουργούμε. Αποφάσισε ποιό ρόλο θέλεις να κατέχεις και τι θέλεις να γράφει η ιστορία για σένα!

Ευπρεπώς

Τρύφων Ολύμπιος

Πηγή...

15 Ιανουαρίου 2010

Ηθική αυτουργός της δολοφονίας του Άντη Χατζηκωστή, η παρουσιάστρια Έλενα Σκορδέλη;

Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, καθώς η αστυνομία προχώρησε σε τρεις συλλήψεις.
Σε μια απίστευτη ιστορία εξελίσσεται η υπόθεση της δολοφονίας του Άντη Χατζηκωστή καταρρίπτοντας εκ πρώτης όψεως τα σενάρια περί πολιτικών κινήτρων και οικονομικών διαπλοκών. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, καθώς η αστυνομία προχώρησε σε τρεις συλλήψεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι ύποπτοι θα οδηγηθούν ενώπιον του δικαστηρίου προκειμένου να ζητηθεί η έκδοση διατάγματος κράτησής τους, ενώ ανάμεσα στους υπόπτους είναι και πολύ γνωστή παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής της Κύπρου και μέτοχος στο κανάλι «ΣΙΓΜΑ». Πρόκειται για την παρουσιάστρια, Έλενα Σκορδέλη, η οποία αρνείται κάθε ανάμιξη στην υπόθεση. Οι αστυνομικές αρχές εκτιμούν ότι η γυναίκα είναι η ηθικός αυτουργός της δολοφονίας και έχουν ήδη προχωρήσει στην άρση του τηλεφωνικού της απορρήτου.
Η Έλενα Σκορδέλη βρέθηκε αιφνιδίως με το 20% των μετοχών του Συγκροτήματος «ΔΙΑΣ», αφού -σύμφωνα με τραπεζικούς κύκλους στη Λευκωσία- πούλησε τη μεγάλη κτηματική της περιουσία αλλά και έλαβε τραπεζικό δάνειο. «Αγόραζε δεξιά και αριστερά μετοχές του Συγκροτήματος», αναφέρουν.
Στη συνέχεια ζήτησε να εισέλθει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συγκροτήματος «ΔΙΑΣ», προκαλώντας την κατηγορηματική άρνηση του Αντη Χατζηκωστή. Φήμες που κυκλοφορούν στη Λευκωσία θέλουν την Έλενα Σκορδέλη να έχει επιχειρήσει να αποκτήσει και άλλο πακέτο μετοχών, χωρίς αποτέλεσμα. «Πίστευε πως είναι η Γιάννα Αγγελοπούλου της Κύπρου» αναφέρουν χαρακτηριστικά πολλά δημοσιογραφικά στελέχη που την ήξεραν καλά. «Δεν του το συγχώρεσε ποτέ» επιμένουν οι δημοσιογραφικοί κύκλοι που έχουν αιφνιδιαστεί από τη δραματική κατάληξη αυτής της υπόθεσης. Η Έλενα Σκορδέλη εργαζόταν ως δημοσιογράφος και στην εφημερίδα «Σημερινή» και στον τηλεοπτικό σταθμό «SIGMA». Κάποια στιγμή ο Αντης Χατζηκωστής την «έκοψε» από τα δελτία ειδήσεων, της αφαίρεσε την εκπομπή της και στο τέλος την απέλυσε. Έκτοτε, το «έφερε βαρέως».

Σύμφωνα με το περιβάλλον της παρουσιάστριας, η Έλενα Σκορδέλη αρνείται κάθε εμπλοκή της στην υπόθεση, ενώ ήδη οι αστυνομικές αρχές έχουν προχωρήσει στην άρση του τηλεφωνικού απορρήτου της γυναίκας, επειδή υπάρχει η πληροφορία ότι έκανε ένα τηλεφώνημα μία ώρα πριν από τη δολοφονία σε έναν από τους τρεις φυσικούς αυτουργούς. Πάντως το θέμα παίρνει και άλλες διαστάσεις αφού δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι η δολοφονία του επιχειρηματία σχετίζεται ίσως και με άλλα θέματα.
Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Διαβάστε επίσης

ΕΛΛΑΣ

Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ !!

Σάββατο 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 , ώρα 19.00
Ξενοδοχείο President
Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ
Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ !!
Φίλες και φίλοι
Η  νομοτελειακή πορεία της  σύγκρουσης με το σάπιο και το ψέμα είναι αναπόφευκτη. Η πατρίδα μας τελεί εδώ και αιώνες υπό πνευματική κατοχή και όχι μόνο.
Ξένες ιδεολογίες και δόγματα εξ ανατολών άλωσαν την υγιή άλλοτε Ελληνική ταυτότητα και έθνος. Χωρίς πολλά λόγια και ανούσιες φλυαρίες. Το Σάββατο 16  Ιανουαρίου του 2010 στο ξενοδοχείο President στην Αθήνα , Ελληνες και Ελληνίδες που δεν προσκύνησαν τους εξουσιαστές της πατρίδας μας, κοσμικούς και θρησκευτικούς, δίνουν το μεγάλο παρών. Θα βρεθούμε όλοι εκεί. Θα πολεμήσουμε όλοι μαζί. Και σε όλους αυτούς που θεώρησαν ότι το μεγάλο Ελληνικό κίνημα τελείωσε θα τους στείλουμε το μήνυμα ότι όχι μόνο δεν τέλειωσαν μαζί μας όπως πίστεύουν , αλλά θα βρούν απέναντι τους ένα ακόμα μεγαλύτερο Κίνημα , μια πολύ μεγαλύτερη δύναμη απ αυτήν που θεωρούσαν ότι έχουμε. Βγείτε απ τα σπίτια σας, ξεβολευτείτε απ την θαλπωρή της αδράνειας  και ελάτε να νοιώσουμε όλοι μαζί το μεγαλείο της Ελληνικής ψυχής σε μια μοναδική εκδήλωση  δημιουργίας και δράσης. Δεν υποχωρούμε, δεν συνθηκολογούμε, δεν προδίδουμε τα ιδανικά και τις αξίες των προγόνων. Αλλά και, Αμες σε γ εσόμεθα πολλώ κάρονες. Αυτό είναι το σύνθημα. Εμείς να προσπαθήσουμε να γίνουμε  πολύ καλύτεροι τους. Μπορούμε ;  γιατί ο τίτλος της ελληνίδας και του Ελληνα δεν κερδίζεται με λόγια, αλλά μόνο με έργα.
16 Ιανουαρίου του 2010 ώρα 19.00 Ξενοδοχείο President

Εκείνο το βράδυ όλοι μαζί θα τσακίσουμε ανεπανόρθωτα το ηθικό των προσκυνημένων. Εκείνο  το βράδυ θα δείξουμε τον δρόμο της εντιμότητας,  της αξιοπρέπειας  και του αγώνα για την ελεύθερη Ελλάδα, σε όλους εκείνους τους συμπατριώτες και συμπατριώτισσες μας  που παραπλάνησαν και εξαπάτησαν με τα φρικτά και τερατώδη ψέματα τους.
Εκείνο το βράδυ όλοι οι δρόμοι μας οδηγούν στο πεπρωμένο . Εμείς, ενωμένοι  θα χαράξουμε τις λεωφόρους της μεγάλης ανατροπής του στημένου σκηνικού .
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Για μας τίποτα, για την Ελληνική ιδέα τα ΠΑΝΤΑ!!

Ο «ευρωπαϊκός προσανατολισμός» έριξε το καράβι σε ξέρα!

Γράφει ο alkimos

Η πραγματικότητα είναι μοιραίο να συναντηθεί κάποτε με την πλάνη και τότε ο πέλεκυς της δικαιοσύνης πέφτει αμείλικτος.

Το πρόσφατο άρθρο των Financial Times (εδώ), που δηλώνει λίγο πολύ ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη για …αναχώρηση από τη ζώνη του Ευρώ, φαίνεται να ταρακούνησε ορισμένους κύκλους, ιδιαίτερα αυτούς που είχαν αρχίσει να θεωρούν τον εαυτό τους ως …Ευρωπαίο. Αυτή η «χρόνια ασθένεια» ορισμένων ήταν, που μας έφερε ως εδώ. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντι στους «ευγενής» της γηραιάς ηπείρου και η μανία του γρήγορου πλουτισμού, με κόστος την ισοπέδωση των παραδοσιακών αξιών.
Η διαχρονική φαυλότητα, η ματαιοδοξία και η απληστία, δημιούργησαν την νοοτροπία του «ωχαδερφισμού» και της «αρπαχτής». Η διαπλοκή έγινε το εθνικό μας σπορ, καθώς το μόνο που εισπράτταμε ως λαός από τους μακρινούς συγγενείς της Δύσης ήταν όλα τα αρνητικά τους στοιχεία. Αντί να μάθουμε να σκεπτόμαστε ορθολογικά και όχι συναισθηματικά (παρορμητικά) και αντί να διακρίνουμε πως η πειθαρχία όπως επίσης η τάξη και ο νόμος είναι στοιχεία απαραίτητα για πρόοδο και επιβίωση, κοιτάξαμε να εξομοιωθούμε μόνο σε ότι αφορά τον αμοραλισμό.
Η πραγματικότητα είναι μοιραίο να συναντηθεί κάποτε με την πλάνη και τότε ο πέλεκυς της δικαιοσύνης πέφτει αμείλικτος.  Και η ελληνική κοινωνία είναι οικοδομημένη επάνω στην πλάνη και την ουτοπία και η ώρα των αποκαλυπτηρίων έφτασε. Ποτέ δεν ήταν ευρωπαίος ο σύγχρονος Έλληνας και ούτε θα μπορούσε ποτέ να γίνει. Αυτό συμβαίνει, διότι έχει συναίσθημα, έχει ταπεραμέντο, έχει ζωντάνια αλλά και …κουτοπονηριά. Η ντόπια νοοτροπία, με πολύ βαθιές ρίζες, κάνει τον κάθε Έλληνα να πιστεύει ότι είναι «θεός». Αυτή η νοοτροπία μπορεί να έφερε σε άλλες εποχές κάποια πλεονεκτήματα, μακροπρόθεσμα όμως, καθώς ο κόσμος έχει γίνει ποια ένα «χωριό», η εσωστρέφεια είναι καταστροφική. Έχει παρερμηνεύσει ο Έλληνας τον όρο «ελευθερία» εφαρμόζοντάς τον μόνο σε ότι τον ικανοποιεί, σε ότι του είναι ευχάριστο. Ό,τι του είναι δυσάρεστο το θεωρεί ως στέρηση της υποτιθέμενης ελευθερίας του και το απεχθάνεται, σ’ αυτά περιλαμβάνονται: η πειθαρχία, ο νόμος και η τάξη, η κοινωνική συνείδηση.
Δεν υπάρχουν πια σήμερα λαοί με την έννοια που είχαν χθες. Η ανθρωπότητα έχει γίνει ένα κράμα, με κοινές ανάγκες, κοινά συμφέροντα και κοινές επιδιώξεις.  Ύψιστος κανόνας εύρυθμης λειτουργίας αυτής της κοινωνίας είναι η υπακοή σε κανόνες. Μόνο όσοι έχουν την βούληση –και την ικανότητα- της προσαρμογής μπορούν να επιβιώσουν, οι «ατίθασοι» και οι «ταραξίες» αποβάλλονται ως ξένο σώμα, και τέτοιοι είναι δυστυχώς οι σύγχρονοι «Ελλαδίτες».
Άρα; Άρα η απομόνωση -με όλα τα συνεπακόλουθα- είναι η μόνη φυσική συνέπεια.
Συμπέρασμα: Είναι μάλλον μοιραίο, ο σύγχρονος Έλληνας να τα καταφέρνει ως μονάδα αλλά να μη μπορεί να αυτοκυβερνηθεί ως λαός! Οπότε, «ο σώζων εαυτόν σωθήτω».
Παραπέμπω στο σημείο αυτό σε ένα παλαιότερο άρθρο μου (24.09.09) που είχε τον τίτλο: «Πόσο κοντά είμαστε στο νέο  «δυστυχώς επτωχεύσαμεν;» και προτρέπω τους αναγνώστες να διαβάσουν και τα σχόλια.
Πολύ ενδιαφέρον είναι και το σημερινό άρθρο στο Anti News: “Οι 100 πρώτες ημέρες σε … μια ημέρα”, Παροτρύνω επίσης να αναγνωστούν τα πολύ ενδιαφέροντα σχόλια, που είναι το αδιαμφισβήτητα δυνατό σημείο του εν λόγω portal.
.

Η αυθεντική δήλωση του Ισοκράτη (436 π.Χ-338 π.Χ.), που φανερώνει, πόσο λάθος δρόμο πήραμε (*).
.
(*) ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: «Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε [στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη], δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.» - (παρ. 20 του Αρεοπαγιτικού λόγου).

13 Ιανουαρίου 2010

Στείλτε την ΕΜΑΚ τώρα στην πρώτη χώρα που αναγνώρισε και βοήθησε την Πατρίδα μας ως Ανεξάρτητο Κράτος!

  Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!Και την αρχή την έκανε η Αϊτή αναγνωρίζοντας ΠΡΩΤΗ την Ελλάδα!Της χρωστάμε πολλά!

Η Ελλάδα οφείλει να στείλει την ΕΜΑΚ στην Αϊτή και κάθε άλλη βοήθεια.

Η μικρή, πτωχή και πλέον πληγωμένη Αϊτή υπήρξε η πρώτη χώρα στον κόσμο που αναγνώρισε διά του Προέδρου της Μπουαγιέ την Ελληνική Επανάσταση του 1921 και την Ελλάδα ως ανεξάρτητο κράτος.Η Αϊτή μόλις που είχε απευλευθερωθεί από τους Γάλλους αποικιοκράτες κι ενώ ήταν κατεστραμένη οικονομικά, απέστειλε όλων των ειδών βοήθεια στην επαναστατημένη τότε Ελλάδα (Αναγνώριση, καφέ και μαχητές).

Οφείλουμε σε αυτή τη μικρή χώρα τόσα πολλά που η οικονομική βοήθεια όσο μεγάλη κι αν είναι δεν αρκεί, τουλάχιστον ηθικά. Εκτός των χρημάτων θα πρέπει να σταλέι κλιμάκιο της πολύ έμπειρης ΕΜΑΚ. Φυσικά τα C130 δεν έχουν την αυτονομία να φτάσουν ως εκεί αλλά σίγουρα θα μπορούσε κάποια ιδιωτική εταιρία να προσφέρει το αεροσκάφος ή να το ναυλώσει το ελληνικό κράτος ως ελάχιστο ευχαριστώ σε αυτούς των οποίων οι πρόγονοι έβαλαν πρώτοι το θεμέλιο λίθο του νέου Ελληνικού κράτους.Πηγή...

 απόσπασμα από τη Βικιπαίδεια...[Ανεξαρτησία και απόσχιση του Νότου

Το 1802 οι Γάλλοι επεχείρησαν να ανακαταλάβουν το νησί και τελικά ο Λ' Ουβερτίρ παραδόθηκε και αιχμαλωτίστηκε, για να πεθάνει στην Μπεζανσόν της Γαλλίας. Οι κάτοικοι του νησιού όμως κατάφεραν να εκδιώξουν τους Γάλλους εισβολείς και ίδρυσαν το πρώτο ανεξάρτητο κράτος εγχρώμων στο Νέο Κόσμο, την πρώτη μέρα του 1804. Πρώτος Πρόεδρος του κράτους ανέλαβε ο αυταρχικός Ντεσαλέν, ο οποίος αυτοανακηρύχθηκε Αυτοκράτορας με το όνομα Ιάκωβος Α΄ και δολοφονήθηκε στη διάρκεια εξέγερσης, το 1806. Τον διαδέχθηκε στην εξουσία ο Ανρί Κριστόφ, μετέπειτα Βασιλιάς Ερρίκος Α΄, επίσης τυραννικός, επί των ημερών του οποίου συντελέστηκε η απόσχιση των νότιων περιοχών και η ανακήρυξή τους σε ανεξάρτητο κράτος, με Πρόεδρο το συνετό Στρατηγό Πετιόν (1807). Την ίδια περίοδο οι Ισπανοί εγκαταστάθηκαν ξανά στα ανατολικά του νησιού. Ο Πετιόν κυβέρνησε στο Νότο με σύνεση και βασικός συνεργάτης του ήταν ο μιγάς Ζαν Πιερ Μπουαγιέ, ο οποίος και τον διαδέχθηκε, μετά το θάνατό του, στο αξίωμα του ισόβιου Προέδρου στο Νότο.

Το έργο του Μπουαγιέ

Ο Μπουαγιέ εμπνεύστηκε την εξέγερση του 1820 κατά του διεφθαρμένου καθεστώτος του Βορρά. Τότε ο Ανρί Κριστόφ αυτοκτόνησε και η Αϊτή ενοποιήθηκε ξανά. Το 1821 ο Μπουαγιέ συνέβαλε στην επιτυχία της επανάστασης που είχε εκδηλωθεί στις κατεχόμενες από την Ισπανία ανατολικές περιοχές. Το 1822 οι περιοχές αυτές ενσωματώθηκαν στο κράτος. Ο ηγέτης αυτός, που φρόντισε να ανασυγκροτήσει το κράτος του οικονομικά και κοινωνικά, αλληλογραφούσε με τον Αδαμάντιο Κοραή και πρώτος από όλους τους πολιτικούς ηγέτες του κόσμου, αναγνώρισε το δίκαιο του ελληνικού απελευθερωτικού αγώνα και την υπόσταση της Ελλάδας ως μέλους της Διεθνούς Κοινότητας (1822). Το 1825 προχώρησε στην αποκατάσταση των σχέσεων με τη Γαλλία και θεωρήθηκε ενδοτικός σε βαθμό τέτοιο, που αναγκάστηκε να παραιτηθεί έπειτα από εξέγερση (1843) και να αναχωρήσει στο εξωτερικό, αφήνοντας στην εξουσία τον αντίπαλό του Στρατηγό Σαρλ Ριβιέρ Εράρ. Ακολούθησε νέα ταραχώδης περίοδος και η οριστική απόσχιση των ανατολικών περιοχών του νησιού. Αυτές αποτέλεσαν τη Δομινικανή Δημοκρατία, το 1844.]

ΥΠΕΞ: Αμεση κινητοποίηση για παροχή βοήθειας στην Αϊτή‎ - Nαυτεμπορικη

Την άμεση κινητοποίηση της χώρας μας για την παροχή άμεσης βοήθειας στην πληγείσα Αϊτή, γνωστοποίησε ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης.
Την άμεση κινητοποίηση της χώρας μας για την παροχή άμεσης βοήθειας στην πληγείσα Αϊτή, γνωστοποίησε ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης.
Σπ. Κουβέλης: Αμεση κινητοποίηση για παροχή βοήθειας στην Αϊτή
Εξήγησε ότι η μεγάλη απόσταση δεν επιτρέπει να σταλούν ειδικές δυνάμεις και συνεργεία, καθώς μια τέτοιου είδους βοήθεια θα έφθανε στο νησί με τουλάχιστον 25 ώρες καθυστέρηση.
Ο κ. Κουβέλης συμπλήρωσε ότι το υπουργείο Εξωτερικών προωθεί ήδη τη χρηματοδοτική υποστήριξη της Unicef , ώστε να βοηθηθούν τα παιδιά που επλήγησαν από το σεισμό. Το ΥΠΕΞ έχει κάνει ήδη επαφές για τη χορήγηση βοήθεια μέσω του παγκόσμιου προγράμματος διατροφής των Ηνωμένων Εθνών.
Εξέφρασε τέλος, «αμέριστη υποστήριξη και θλίψη για το μεγάλο σεισμό που χτύπησε την Αϊτή» και γνωστοποίησε ότι το ΥΠΕΞ είναι ήδη σε επικοινωνία με την Ελληνική πρεσβεία στο Καράκας για να εξακριβωθεί αν ανάμεσα στα θύματα ή τους πληγέντες Έλληνες υπήκοοι και να διασφαλιστεί η τυχόν ασφαλής επιστροφή τους στη χώρα μας.

Αθανάσιος Λερούνης.Με γένεια και...καλάσνικοφ!!!Έχει γίνει φίλος με τους απαγωγείς του!

-"Θανάση...πάρε το όπλο σου"...!!!
Ευτυχώς ο Θανάσης Λερούνης έχει καταφέρει να γίνει...φίλος με τους ταλιμπάν!
Καλά κάνει βέβαια ο άνθρωπος!Πως αλλιώς θα την έβγαζε καθαρή!

Taliban treats as guest with Greek kidnapped volunteer

By Zahiruddin

CHITRAL: The Greek national Athunasius kidnapped from the Kalash valley of Bumburate is said be in good health and has grown a beard wearing a Taliban look. A member of the delegation which had visited Nooristan to seek his release from the Afghan Taliban told chitraltimes.com that the Greek national was found in good mood and that his captors are treating him as their �respected� guest and take care of him. He said that the delegation members were freely allowed to have a number of meetings with him even in isolation. He was also allowed to pose for group photo with the delegation brandish a klashnikov in his hand (chitraltimes.com was provided with few photograph exclusively). He narrated that during their long stay in the Nooristan area, they were served meal by their Taliban hosts in the presence of Athunasias who also joined them. They observed that the abducted Greek has cultivated a close intimacy with his captors. Led by former union council nazim of Ayun Abdul Majeed Qureshi, the delegation consisted of Wazirzada Kalash, Musa Khan and Qari Khairatullah. Sources said that the delegation led by former nazim of union council Ayun Abdul Majeed stayed for eight days in Nooristan and held meetings with the Nooristan governor Mulla Dost Muhammad and Taliban commander Haji Usman Muttaqi. The Taliban leadership reportedly reiterated their demand of release of three of their commanders from the captivity in Pakistan in lieu of the release of the Greek national. Earlier they had dropped their demand of two million US dollars as ransoms which also formed one of the two conditions for the Greek volunteer who had been picked from the valley in September last. The delegation is said to have conveyed the result of their meeting with the Taliban leadership in Nooristan, and they hopeful that the matter will be resolve soon.

Πηγή...

Είναι ΛΑΘΟΣ το αίτημα για δημοψήφισμα!


 

Είναι ΛΑΘΟΣ το αίτημα για δημοψήφισμα!   http://olympia.gr/ 

Δημοσιεύθηκε από kommatoskylo

Κάποιοι προσπαθούν να παρασύρουν τον ελληνικό λαό στο λάθος σ’ ό,τι αφορά τον νέο νόμο περί των λαθρομεταναστών και ιθαγένειας. Είναι λάθος το αίτημα για δημοψήφισμα. Τραγικό λάθος, εφόσον μετατρέπει ένα ζήτημα σε πολιτικό, ενώ δεν είναι τέτοιο. Είναι προφανές ότι το ζήτημα δεν είναι πολιτικό. Δεν είναι πολιτικό …όσο δεν είναι πολιτικό ζήτημα και το να πάρει μια κυβέρνηση την απόφαση να χαρίσει τη Θράκη στους Τούρκους ή τη Μακεδονία στη FYROM. Για τέτοια ζητήματα έχει “αποφασίσει” το Σύνταγμα και αυτά τα ζητήματα δεν είναι πολιτικά. Δεν απαιτούν σχετικές ή απόλυτες πλειοψηφίες, προκειμένου να εφαρμοστούν υπό καθεστώς νομιμότητας. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ρητά από το Σύνταγμα. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και το Σύνταγμα προστατεύει το σύνολο των ιδιοκτησιών των Ελλήνων με “όλα τα μέσα”.


Μόνον τα πολιτικά ζητήματα βρίσκουν λύσεις μέσω δημοψηφισμάτων. Τα ζητήματα, όπου οι πλειοψηφίες, μέσω των δημοψηφισμάτων αυτών, έχουν ένα ισχυρό μέσο να εκφραστούν και να δηλώσουν τις αντιθέσεις τους ως προς τις μεθοδεύσεις της κεντρικής πολιτικής εξουσίας. Τα πολιτικά ζητήματα ανήκουν στη σφαίρα του υποκειμενικού και γι’ αυτόν το λόγο επιλύονται ακόμα και με τη μέθοδο των δημοψηφισμάτων. Πολίτες, οι οποίοι έχουν διαφορετικές αντιλήψεις και πρέπει αναγκαστικά να συνυπάρξουν μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας, αποφαίνονται μέσω δημοψηφισμάτων, προκειμένου να ισχύσει η αρχή της πλειοψηφίας. Μια πλειοψηφία, η οποία, εξαιτίας του υποκειμενικού που χαρακτηρίζει το όποιο πολιτικό θέμα, μπορεί ανά πάσα στιγμή ν’ αλλάξει.
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΑΝΘΗΛΗΣ...



συνέχεια...