14 Ιουλίου 2010
Η Ελλάδα έχει γεμίσει νεκρούς αρχαιολογικούς χώρους...
Θα περίμενε κανείς ότι οι κάτοικοι της Αθήνας αισθανόμαστε μεγάλη οικειότητα με τα κάθε λογής κατάλοιπα της αρχαιότητας. Αισθανόμαστε σχεδόν σαν στο σπίτι μας διασχίζοντας τον χώρο της Ρωμαϊκής Αγοράς, πηγαίνοντας βόλτα στο Ολυμπιείο ή για περπάτημα στον λόφο του Φιλοπάππου. Αλλά δεν είναι έτσι. Είναι διάχυτη η αίσθηση ότι, αντί για οργανικά κομμάτια της πόλης, οι αρχαιολογικοί χώροι ξεχωρίζουν σαν νησίδες απομονωμένες από την τύρβη της καθημερινότητας, ότι κατά κάποιον τρόπο οφείλουμε να τα ατενίζουμε με δέος, αντί για τη φυσικότητα με την οποία περιβάλλουμε ό,τι αισθανόμαστε δικό μας.
Δεν έχουμε καταφέρει να ενσωματώσουμε με επιτυχία στον αστικό ιστό και τον αστικό βίο τούς χώρους και τα μνημεία του παρελθόντος - ώς εδώ συμφωνεί ο Γιάννης Χαμηλάκης, καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον, ο οποίος, πέρα από τους λόγους, ενδιαφέρεται για τους τρόπους με τους οποίους αυτό θα μπορούσε να αλλάξει. Ανάμεσα στον θαυμασμό, το δέος και την υπερπροστασία, πώς καλλιεργείται το γνήσιο ενδιαφέρον και η άμεση επαφή με τα ίχνη της Ιστορίας μας; Πόσο σφιχτά κρατά η επίσημη αρχαιολογία τα κλειδιά της ερμηνείας και πώς θα μπορούσε να παρέμβει θετικά στη σχέση των τοπικών κοινωνιών με την κληρονομιά τους;
- Στην Αθήνα ζούμε και κινούμαστε συνέχεια ανάμεσα σε αρχαιολογικούς χώρους. Είναι, όμως, ενταγμένοι στον αστικό βίο;
«Οι πρωτοβουλίες που έχουν αναπτύξει σχετικά με ακριβώς αυτό το θέμα διάφορες συλλογικότητες στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια μαρτυρούν ότι έχουμε πρόβλημα. Ή ότι ένα μέρος, τουλάχιστον, του πληθυσμού της πόλης αισθάνεται ότι δεν μας είναι όσο οικείοι θα έπρεπε, ότι δεν επικοινωνούν με τις τοπικές κοινωνίες όσο τα μέλη τους θα επιθυμούσαν».
- Ιστορικά, ο ρόλος της αρχαιολογίας στην ελληνική κοινωνία με ποιον τρόπο έχει επηρεάσει τη σχέση μας με τους αρχαιολογικούς χώρους;
«Να θυμίσουμε ότι τα υλικά κατάλοιπα του παρελθόντος δεν τα ανακαλύπτουν απαραίτητα οι αρχαιολόγοι, όπως τείνουμε να πιστεύουμε. Συχνά οι αρχαιότητες είναι ορατές και απτές και σε αυτές τις περιπτώσεις οι αρχαιολόγοι τις εντάσσουν σε ένα διαφορετικό, επιστημονικό, θεσμικό και νομικό πλαίσιο. Η αρχαιολογία στην Ελλάδα -και γενικότερα- αναπτύσσεται σαν επιστήμη τον 19ο αιώνα. Πρόκειται, λοιπόν, για τη νεωτερική αρχαιολογία. Πιστεύω, όμως, ότι μπορούμε να μιλήσουμε και γι' αυτό που έχω ονομάσει προνεωτερικές αρχαιολογίες: δηλαδή πρακτικές και αφηγήσεις που αφορούν τις αρχαιότητες, από ανθρώπους και κοινωνικές ομάδες πριν από την εδραίωση της αρχαιολογίας ως νεωτερικής επιστήμης. Αν...συνέχεια στο ΙΧΩΡ...
Ο "δουλευταράς" που μας δουλεύει και οι σύμβουλοί του...
ΠΗΓΗ:
http://antipliroforisi.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
Σχετικό θέμα: Η ταινία του Κούλογλου:"Οικονομικός δολοφόνος".
στο οποίο εμπεριέχεται το σχετικό για τον Εβραίο φίλο του Εβραίου Τζέφρυ...
Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Μπούρκα ...γιόκ!
Υπέρ της απαγόρευσης της μπούρκας στους δημόσιους χώρους τάχθηκε η γαλλική Εθνοσυνέλευση. Την απόφαση υπερψήφισαν 336 μέλη και ένα τάχθηκε κατά. Τα περισσότερα μέλη του Σοσιαλιστικού Κόμματους, του βασικού κόμματος της αντιπολίτευσης, αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην ψηφοφορία.
Ύστερα και από τη ψηφοφορία, η συζήτηση θα μεταφερθεί στη Γερουσία το Σεπτέμβριο, όπου και θα ακολουθήσει ψηφοφορία. Το μεγαλύτερο εμπόδιο φαίνεται ότι θα΄ρθει μετά τη Γερουσία, όταν το ζήτημα θα εξεταστεί από την αρμόδια συνταγματική επιτροπή.
Η διακομματική ψήφιση του νομοσχεδίου αποτελεί μια «ανάσα» για την κυβέρνηση του Νικολά Σαρκοζί, που πλήττεται από το σκάνδαλο Βερτ-Μπετανκούρ και προετοιμάζεται ταυτόχρονα για την αντιμετώπιση των απεργιακών κινητοποιήσεων που προγραμματίζουν τα εργατικά συνδικάτα μετά τη χθεσινή έγκριση του νομοσχεδίου για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού συστήματος.
Οπως επισημαίνουν τα γαλλικά ΜΜΕ, η απαγόρευση της μπούρκα -την οποία προώθησε με σθένος ο πρόεδρος της χώρας Νικολά Σαρκοζί, έχει τη στήριξη συντριπτικού ποσοστού της κοινής γνώμης.
Από την άλλη πλευρά, οι επικριτές του νόμου κατηγορούν την κυβέρνηση ότι χαϊδεύει τα αυτιά των ακροδεξιών ψηφοφόρων, τονίζοντας πως μόνο μια μικρή μειονότητα Γάλλων μουσουλμάνων φοράει μπούρκα ή νικάμπ.
Οσο για τους αντιπολιτευόμενους σοσιαλιστές, οι οποίοι αρχικά επιθυμούσαν να περιορίζεται η απαγόρευση στα δημόσια κτίρια, και αυτοί υπέκυψαν από την πλευρά τους στην πίεση φεμινιστικών οργανώσεων που ανήκουν στον πυρήνα των παραδοσιακών ψηφοφόρων τους και ζητούσαν τη γενική απαγόρευση της μπούρκα δημοσίως.
Ετσι οι σοσιαλιστές αποφάσισαν να απέχουν από την ψηφοφορία, γεγονός που διασφάλισε την έγκριση του νομοσχεδίου
Εφόσον το νομοσχέδιο περάσει από όλα τα στάδια και γίνει νόμος του κράτους, οι παραβάτες θα τιμωρούνται με πρόστιμο 150 ευρώ.
Η μεγαλύτερη οργάνωση των Γάλλων μουσουλμάνων επισημαίνει ότι οι μακριές μαντίλες που καλύπτουν το πρόσωπο δεν είναι υποχρεωτικές από το Ισλάμ.
Και η Κάτω Βουλή του Βελγίου ψήφισε τον Απρίλιο υπέρ της απαγόρευσης όλων των ενδυμάτων που καλύπτουν πλήρως ή μερικώς το πρόσωπο.
Η Γαλλία γίνεται έτσι η δεύτερη ευρωπαϊκή χώρα, μετά το Βέλγιο, που θεωρεί ως ποινικό αδίκημα την μπούρκα και το νικάμπ, παρά το ότι αποτελεί τη χώρα με τη μεγαλύτερη μουσουλμανική μειονότητα στην Ευρώπη, με πέντε εκατομμύρια μουσουλμάνους.
Πηγές :ΤΑ ΝΕΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΘΝΟΣ
Σχετικό θέμα:Βέλγιο: "Ναι" στην πλήρη απαγόρευση της μπούρκα - ΕΡΤonline Ειδήσε
Πυροσβέστες,Αστυνομικοί και Λιμενικοί κατεβαίνουν σύσσωμοι.Μαζί τους θα είναι και 47..."προνομιούχοι"
- Εποχικός Πυροσβέστης Τσώκος Ιωάννης
- Εποχικός Πυροσβέστης Γιαπλές Δημήτριος
- Εποχικός Πυροσβέστης Τζούμας Ανδρέας
- Εποχικός Πυροσβέστης Δρακόπουλος Ιωάννης
- Εποχικός Πυροσβέστης Νιάρχος Αθανάσιος
- Εποχικός Πυροσβέστης Δούνιας Κωνσταντίνος
- Εποχικός Πυροσβέστης Μαρκάκης Στυλιανός
- Εποχικός Πυροσβέστης Τζανάκης Ηρακλής
- Εποχικός Πυροσβέστης Κορομηλάς Νικήτας
- Επιπυραγός Φώτης Αναγνώπουλος
- Πυρονόμος Κωστάκης Ιωάννης
- Εποχικός Πυροσβέστης Δημόπουλος Σπύρος
- Πυροσβέστης (11725) Ιωάννης Κράγιας
- Αντιπύραρχος (5494) Γκάτσος Ηλίας
- Εποχικός Πυροσβέστης Καρβουνιάρης Σταύρος
- Εποχική Πυροσβέστρια Τασοπούλου Ιωάννα
- Πυροσβέστης (10173) Σκούρτης Παύλος
- Πυροσβέστης (11428) Μπόσινας Ανδρέας
- Πυρονόμος (5225) Σταμέλος Σωτήριος
- Αρχιπυροσβέστης (6724) Ριζόπουλος Ευστάθιος
- Αρχιπυροσβέστης (7171) Νικολάου Νικόλαος
- Αρχιπυροσβέστης (4713) Μαλούκος Δημήτριος
- Αρχιπυροσβέστης (6861) Μαυραειδής Θεμιστοκλής
- Πυροσβέστης (10032) Διαβολής Αλέξανδρος
- Εθελοντής Πυροσβέστης Καραμολέγκος Δημήτριος
- Πυροσβέστης Πέτρος Σπυρόπουλος
- Αρχιπύραρχος Τζιβάρας Γεώργιος
- Πυρονόμος Χειλαδάκης Ιωάννης
- Υποπυραγός Λεμονίδης Ιωάννης
- Πυροσβέστης (6547) Γκαντίνας Γεώργιος
- Πυροσβέστης (6531) Καραβασίλης Σάββας
- Αρχιπυροσβέστης Κούρκουλος Σπυρίδων
- Πυροσβέστης Αστέριος Χαλκιάς
- Ανθυποπυραγός (3089) Μαρκόπουλος Χρήστος
- Υπαρχιπυροσβέστης Πετράκης Σπυρίδων
- Δοκ. Πυροσβέστης Μαγαλιός Νικόλαος
- Αρχιπυροσβέστης Μπακαλούμας Νικόλαος
- Αρχιπυροσβέστης Παναγιώτης Μεζήνης
- Αρχιπυροσβέστης Σταύρος Σουρτακιάς
- Οδηγός Αθανάσιος Παπαγρίβας
- Πυροσβέστης Αθανάσιος Καπούτσης
- Δόκιμος Τεχνίτης Διονύσιος Αναγνωστόπουλος
- Πυροσβέστης Αναστάσιος Φωτεινόπουλος
- Δόκιμος Πυροσβέστης Κων/νος Πούλος
- Πυροσβέστες - Στρατιώτες Παναγιώτης Καραγιαννίδης, Παναγιώτης Τσαβλής και Κωνσταντίνος Ζαΐμης
13 Ιουλίου 2010
Δ-υ-Ν-άσ-Τ-ες...
Ρωσία και απαγορευμένη τέχνη: "την έβγαλαν" «φτηνά»....
Με αποζημίωση ύψους 9.000 ευρώ για προτροπή σε μίσος καταδικάστηκαν από το δικαστήριο της Μόσχας δύο διοργανωτές μίας αμφιλεγόμενης εικαστικής έκθεσης που πραγματοποιήθηκε το 2007 στη Ρωσική πρωτεύουσα.
Ο Γιούρι Σαμοντούροφ, που εκείνη την περίοδο ήταν διευθυντής του μουσείου Ζαχάρωφ στο οποίο είχαν εκτεθεί τα έργα, καταδικάστηκε να πληρώσει πρόστιμο 200.000 ρούβλια (5.100 ευρώ) και ο Αντρέι Εροφέγεφ, υπεύθυνος της έκθεσης, πρόστιμο 150.000 ρούβλια (3.900 ευρώ), σε μία δίκη που έχει προκαλέσει πολλές επικρίσεις από καλλιτέχνες και μη κυβερνητικές οργανώσεις.
Οι δύο άνδρες, που κρίθηκαν ένοχοι για «προτροπή σε μίσος», είχαν «εγκληματική πρόθεση», σύμφωνα με το δικαστήριο, το οποίο εντόπισε πρόστυχο λεξιλόγιο στα έργα που περιλαμβάνονταν στην έκθεση «Απαγορευμένη τέχνη -2006».
Η έκθεση είχε διοργανωθεί για να παρουσιαστούν έργα που διευθυντές άλλων μουσείων είχαν κρίνει εξαιρετικά σοκαριστικά για να τα εκθέσουν. Ανάμεσά τους ήταν ένας θρησκευτικού περιεχομένου πίνακας με τον Μίκι Μάους και μία τηλεοπτική διαφήμιση της αλυσίδας γρήγορου φαγητού MacDonald's στην οποία εμφανιζόταν ο Χριστός.Πηγή...
Δείτε μερικά έργα της εικαστικής έκθεσης που πραγματοποιήθηκε το 2007 στη Ρωσική πρωτεύουσα
12 Ιουλίου 2010
Καιρός για αγιασμό....
ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
http://www.youtube.com/watch?v=_szfpK7AGBg
Πηγή...
Απόσπασμα από απευθείας μετάδοση του χριστιανικού καναλιού της ΕΤ1...του χριστιανικού κρατιδίου.
Παρόλο που η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε. έχει δικό της κανάλι...
Παρεπιπτόντως παρατηρείστε στο βίντεο (πεντηκοστό δευτερόλεπτο),τι λέει ο Ιερώνυμος και τη βλοσυρή ματιά που του ρίχνει ο άλλος!Άκου ο Τζεσουά...απέθανε!Κάτι ξέχασες αντιπρόσωπε!
Σχετικό θέμα:(ΠΑΠΑΔ)ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΒΡΑΙΟΠΛΗΚΤΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ Μ.Μ.Ε!!
ΕΜΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΑ Μ.Μ.Ε. BLOG ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ - [ΠA.ΣY.Α.]