16 Αυγούστου 2010

Η ώρα που τρώνε τα καθίκια...

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΡΑΙΟΥΣ....ΣΤΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ  ΠΟΤΕ....
Υπέρ της ανάπτυξης των διμερών σχέσεων Ελλάδος-Ισραήλ τάσσεται ο ΛΑΟΣ, ο οποίος, με ανακοίνωσή του, επιτίθεται εναντίον εκείνων που διαμαρτύρονται για την επίσκεψη του ισραηλινού πρωθυπουργού Μπέντζαμιν Νετανιάχου στην Αθήνα, κάνοντας λόγο για προσπάθεια υπαγόρευσης της εξωτερικής πολιτικής. Ο ΛΑΟΣ σημειώνει ότι «οι λεπτές ισορροπίες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας, δεν μπορούν να εκβιάζονται και να υπαγορεύονται από ακραία στοιχεία με στείρες αγκυλώσεις» και προσθέτει ότι οι παραδοσιακά καλές σχέσεις της χώρας μας με τα αραβικά κράτη, δεν εμποδίζουν την ανάπτυξη σχέσεων με το Ισραήλ. «Ο διαχρονικός προσανατολισμός της Ελλάδος με τον Αραβικό κόσμο δεν απαγορεύει την ανάπτυξη διμερών σχέσεων με το Ισραήλ, ιδίως μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή», σημειώνει ο ΛΑΟΣ και καλεί την κυβέρνηση «να αφουγκραστεί τις νέες διόδους που της προσφέρονται και να διορθωθούν παραλήψεις του παρελθόντος».

Πηγή...

Πηγή...

Παραδόθηκε στην αστυνομία ο οδηγός του αυτοκινήτου που σκότωσε τον Βορειοηπειρώτη Αριστοτέλη Γκούμα στην Χειμάρρα.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το αλβανικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΤΑ, επικαλούμενο επίσημες αστυνομικές πηγές, ο Ιλίρ Μούκα δήλωσε στους αστυνομικούς ότι παραδόθηκε προκειμένου να αντιμετωπίσει τις κατηγορίες που τού αποδίδονται σε σχέση με τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα, την περασμένη Πέμπτη.

Εξάλλου, την αναδιάταξη των αστυνομικών σωμάτων, με γνώμονα την αναλογική εκπροσώπηση της ελληνικής μειονότητας στις τάξεις της αστυνομίας, βάσει και των όσων ισχύουν από τις διεθνείς συνθήκες, ζήτησε ο επικεφαλής του Κόμματος Ένωσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΚΕΑΔ), Βαγγέλης Ντούλε.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός “News 24″, ο κ. Ντούλε ανακοίνωσε -μεταξύ άλλων- ότι οι Έλληνες μειονοτικοί υπάλληλοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα προβούν, σήμερα το πρωί σε στάση εργασίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα.

Όπως μετέδωσε, εξάλλου, το αλβανικό πρακτορείο ειδήσεων ΑΤΑ, ο κ. Ντούλε εξέφρασε την ικανοποίησή του για την καταδίκη της εγκληματικής αυτής ενέργειας από τον πρωθυπουργό της Αλβανίας, Σαλί Μπερίσα.

Για σοβαρό έγκλημα, για το οποίο η δικαιοσύνη θα πρέπει να ενεργήσει γρήγορα, έκανε λόγο η βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος Αλβανίας (αξιωματική αντιπολίτευση), Ερμονέλα Φέλαϊ, σχολιάζοντας τη δολοφονία του Έλληνα ομογενούς στη Χειμάρρα.
Η κ. Φέλαϊ απέδωσε το έγκλημα στο γενικότερο κλίμα ανασφάλειας που επικρατεί στην Αλβανία και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν είναι σε θέση να ελέγξει όλη την επικράτεια και έχει παραδώσει τη χώρα στα χέρια των εγκληματιών.
Αντίδραση για τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα υπήρξε και από το Σοσιαλιστικό Κίνημα Ολοκλήρωσης, το κόμμα υπό τον Ιλίρ Μέτα, που μετέχει στον κυβερνητικό συνασπισμό.
Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό “News 24″, το κόμμα αυτό, μέσω του Γενικού Γραμματέα του, Λουάν Ράμα, έκανε λόγο για μια καταδικαστέα πράξη και κάλεσε τους κατοίκους της Χειμάρρας να συνεργαστούν με τις αρμόδιες αρχές, προκειμένου να διαλευκανθεί πλήρως η υπόθεση και οι δράστες να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη και να τιμωρηθούν με όλη την αυστηρότητα του νόμου.
Επίσης, ο Λουάν Ράμα κάλεσε την αστυνομία να ενημερώσει πλήρως και με ακρίβεια το κοινό για το περιστατικό και τα αίτια που το προκάλεσαν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 
Δολοφόνησαν Βορειοηπειρώτη, γιατί μιλούσε Ελληνικά!
ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
Βιαιότητες Τσάμηδων κατά Βαγγέλη Ντούλε

Πηγή...

Σχετικά θέματα:

«Όλοι μας πρέπει να σκοτώσουμε έναν Έλληνα»!Οι καλοταϊσμένοι από τους Έλληνες,Αλβανοί.

Αλβανοί έσφαξαν ελληνόπουλα στο χωριό Διαβατό της Βέροιας.

"OVERKILL"-"ΦΑΙΔΩΡΑ".Τι γνωρίζουν ο ΓΑΠ και η ΝΤΟΡΑ;

Αλβανία:Καταδίκη του Δημάρχου Χιμάρας επειδή εφάρμοσε τα προβλεπόμενα από τις διεθνείς συνθήκες!

"ΥΠΝΟΙ"... ΞΥΠΝΑΤΕ.ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!!

Ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς,υπέρ του...Καπιταλισμού!Και..."democratic institutions that put global solidarity above national interests."

[George Papandreou:...In other words, can global capitalism be humanized, or will it just be allowed to run rampant, allowing the forces that dominate to further dominate?...]
Τι είπε ο..."σοσια-ληστής!
Να κάνουμε τον...ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ...πιο ανθρώπινο;
Καλά,αυτός δεν είναι..."πρόεδρος" της...Σοσια-ληστρικής Διεθνούς;
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του..."σωσία-ληστή"!!!

[...The “fourth way” depends on responsible, democratic institutions that put global solidarity above national interests...]
!!!πάνω από τα ΕΘΝΙΚΑ συμφέροντα!!!

[That means a number of things. We need global governance.]
Όλος...δικός σας!

 (Ο ληστής με το ένα χέρι)=κουλοχέρης

'The Fourth Way'

Michael Skafidas: When we last met 10 years ago, you worried that if globalization was not brought under democratic control, it would spell trouble, especially for small countries like Greece. Your worry seems to have been justified. “Globalization, which promised so much, and opened so many doors,” you said recently, “ has also brought new inequalities and new risks.” Greece especially suffered from financial speculation over its sovereign debt. Can democracy tame the risks being spread by globalization? Is there a “third way,” or are we bound to have a world at risk, divided between winners and losers?
George Papandreou: Globalization is not a neutral thing driven by some higher force. It is a process which we must guide or regulate and put into a framework of values. Why do we want globalization? How does it help humanity? How do we address global challenges like poverty, climate change and energy security not just from a narrow economic viewpoint, but also from a broader perspective?
In other words, can global capitalism be humanized, or will it just be allowed to run rampant, allowing the forces that dominate to further dominate? If the new forces unleashed by globalization — whether the trillions in financial flows or the global reach of the media and technology — are not democratically controlled, we will have greater inequalities, greater concentration of power — and much greater potential for destruction.
If we are unable to manage the complexities of this new interdependence, the whole system of globalization will short-circuit.
There are those who are able to thrive in this globalized world and those who are becoming more marginalized. I believe the benefits of globalization strongly outweigh the risks, but these risks must be carefully managed. It is critical that globalization should not produce a race to the bottom, but a coordinated means of raising everyone’s standards of living and promoting social justice.
Rather than a “third way,” I would say that we need a “fourth way.” In seeking a “third way” in the 1990s, the excessive reliance on markets as a measure of growth and the assumption that markets are always right turned out not to be right at all. What we need now is a “fourth way” — one that makes sure markets have the freedom to innovate and grow, but above all ensures that democracy is never subordinated to markets.
The “fourth way” depends on responsible, democratic institutions that put global solidarity above national interests. We need to get hold of globalization and decide ourselves where we want to take it.

That means a number of things. We need global governance. Multilateral institutions like the G20 and UN must be more inclusive and more representative. We need to decide just how much interdependence we want and how much self-sustainability we want. More autonomy means more control. For example, if a nation is self-sufficient in energy because of wind and solar power generation, it will be less affected by what happens with global oil prices. It will be less dependent on global prices, less dependent on possible wars and conflicts in the oil-producing countries.
There is also the question of cultural globalization. Just because the younger generation has assimilated global culture through the communication of common symbols, popular music and a common grasp of global problems does not mean they are empowered.
 /Commentary/Global-Viewpoint/2010...is-real-danger-in-global-austerity

Οι τονισμοί στο κείμενο δικοί μας...

Κι(μ)πάρη Γιώργο... θα ανταποδώσει ο φιλοξενούμενός σου την ίδια τιμή (και όχι κατ' ανάγκη την ίδια υπακοή) στον μνημείο του "Άγνωστου στρατιώτη";

Σύμφωνα με πληροφορίες από το blog σίβυλλα, αναμένεται:  
"Συνάντηση με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπέντζαμιν Νετανιάχου, τη Δευτέρα (16/8), στο Μέγαρο Μαξίμου, ...Η επίσημη αυτή επίσκεψη του κ. Νετανιάχου πραγματοποιείται ακριβώς στη μέση του Αυγούστου, σχεδόν «εν κρυπτώ», προκειμένου να αποφευχθούν αντιδράσεις από την πλευρά του ελληνικού λαού. Η δουλική σχέση της σημερινής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ με την ισραηλινή κυβέρνηση, και τον ελληνικό λαό ταπεινώνει αλλά και τα μακροπρόθεσμα, εθνικά συμφέροντά μας υπονομεύει, καθώς μας καθιστά άβουλο «δορυφόρο» του κράτους-χωροφύλακα των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή..."
Το ερώτημα ανεξάρτητα από σκοπιμότητες και "αντιδράσεις" πολιτών είναι, εάν θα ανταποδώσει τις ίδιες τιμές και ο συνάδελφός του πρωθυπουργός;

Εμείς θα θέλαμε να δούμε μια αντίστοιχη ανταλλαγή απόδοσης τιμών και θα ανακαλέσουμε ότι έχουμε γράψει για το περίφημο κιπά. (σχετικά ΕΔΩ και ΕΔΩ)

Στολές υπάρχουν, εάν αυτό είναι το πρόβλημα:
Τσολιάς Ρούμελη (Γιλέκο - πουκάμισο - φέσι - καλτσόν - καλτσοδέτες - ζωνάρι).

Κάνουμε έκκληση από εδώ στη δήμαρχο Μάνδρας, κ. Γιάννα Κριεκούκη, να διευκολύνει με την προσφορά της μία στολή όπως αυτή (στη φώτο) για την τελετή απόδοσης τιμών.

Νάσος
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Πηγή...

Σχετικά θέματα:  Γ.Παπανδρέου:"Το Ολοκαυτωμα ειναι οροσημο στην ιστορια της ανθρωποτητας" (!!!). 

Ο αντιπρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς Ehud Barak,είναι ο υπουργός άμυνας του Ισραήλ με το "ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ"!!!

Η Ναζιστική σημπεριφορά των Σιωνιστών σε βάρος Παλαιστινίων και Αράβων. 

και... αυτά...

και...αυτά...

1.- Οι Εβραίοι Έποικοι, του Ακρωτηρίασαν το χέρι, Για να μη Πετά πέτρες!!!!!




Κοινωνία ώρα...μηδέν...

Αρχίζει ο...καννιβαλισμός!

ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ.. 

Αναρτήθηκε από vasiliskos

Σήμερα το πρωί έκανα ένα μεγάλο τσακωμό με τους γονείς μου. Η αιτία? Ψάχναμε να βρούμε τι έγινε ένα πενηντάρικο από χτες μέχρι σήμερα. Και ξέρετε όταν δυο άνθρωποι που είναι στα 80 κι ένας άλλος που φτάνει στα 50 και όλοι έχουν δουλέψει όλη τους τη ζωή σαν σκλάβοι και σήμερα πρέπει να ανακαλύψουν τι έγινε ένα πολύτιμο πενηντάρικο δεν είναι και ότι καλύτερο...Φυσικά το πενηντάρικο εξανεμίστηκε σε δυο βλακείες που κάποιος ένοχος ψώνισε στο σπίτι. Εξανεμίστηκε όπως ο ψωρομισθός μου που κρατάει με το ζόρι μέχρι το πρώτο δεκαήμερο, όπως οι συντάξεις που τσοντάρουν τα γερόντια για να μη πνιγούμε.
Θα μισήσουμε ο ένας τον άλλον. Ερχονται μέρες που τα παιδιά θα μισούν τους γέρους τους γιατί ζουν ακόμα και έχουν έξοδα. Θα ρθουν χειρότερες μέρες που γονείς θα μισήσουν τα παιδιά τους γιατί δεν θα μπορούν να τα ζήσουν. Οι απελπισμένοι θα πλακώνονται στο ξύλο μεταξύ τους ή θα λούζονται με βενζίνη μπροστά στα μάτια των καλοβαλμένων που θα είναι γεμάτα σιχασιά για τα "ανθρωπάκια"...
Θάρθουν μέρες που η κόρη θα κάνει βίζιτες γιατί ο μπαμπάς δεν θαχει χαρτζηλίκι κι οι δουλειές θα είναι κλειστές. Κι ο γιος θα ψαρεύει κανένα γεροντάκι για να εξασφαλίσει καινούργιο κινητό και βενζίνη για το αμάξι του. Θάρθουν μέρες (αυτές ήδη έχουν έρθει) που η οικογένεια θα είναι σιωπηλή, εχθρική, σκοτεινή. Που τα επίπεδα αδρεναλίνης θα είναι στο κόκκινο και θα ξεσπάς σ΄οτι έπρεπε να είναι αγαπημένο και θα σου μοιάζει βάρος. Θα ξεσπάς σε ότι θα περνάει δίπλα σου γιατί το πραγματικό εχθρό δεν θα μπορείς να τον αγγίξεις.

Εργαζόμενοι χρόνια ολόκληρα, με μόχθο, που έφυγε η ζωή χωρίς να το καταλάβουμε, με όση απομένει να βλέπεις να είναι κάθοδος. Συνεχόμενη. Χωρίς φως. Τρελλαίνεσαι. Τα χάνεις. Πηγα να πάρω ψωμί. Μια μαμά περπαταγε με το παιδί της (ένας έφηβος γύρω στα 14?) κάτι λέγανε . Ξαφνικά γύρισε και τον πλάκωσε στο ξύλο, φωνάζοντας μου φάγατε τη ζωή μου. Δεν αντέχω άλλο. Κούνησαν το κεφάλι με αηδία οι περαστικοί. Σκέφτηκα πως μπορεί απλά να μην εύρισκαν που πηγε το πενηντάρικο...
Είναι άμεση ανάγκη να επιλέξουμε. Αν θα τους ρημάξουμε ή αν θα μας ρημάξουν. Είναι άμεση ανάγκη να αποφασίσουμε αν θα διεκδικήσουμε να ζήσουμε σαν άνθρωποι ή σαν κανίβαλοι. Η διαχωριστική γραμμή αρχίζει και γίνετια επικίνδυνα λεπτή...Η ισορροπία έχει ήδη πάει περίπατο και οι ανισόρροποι πολίτες κυκλοφορούν ελεύθεροι. Στο έλεος του ευαυτού τους...

Δεν μπορούμε να ξεφτυλιστούμε περισσότερο από έτσι. Δεν μπορούμε να δωρήσουμε τη ζωή μας έτσι απλά σε μια χούφτα κτήνη. Δεν είναι υπερβολές όλα αυτά. Είναι τα πιο ανώδυνα αυτά που γράφω. Αν ήθελα να περιγράψω τη δυστυχία σε όλη της την έκταση θα έπρεπε να γράφω μέρες. Χωρίς τέλος.

Θα έπρεπε να μιλήσω για τους ανθρώπους που δε κλείνουν μάτι πια πνιγμένοι από τα χρέη και ντροπιασμένοι από το κάθε μαλάκα που τους ξεφτυλίζει χωρίς τιμωρία. Θα έπρεπε να μιλήσω για τους άνεργους που γυρνάνε σαν τα σκυλιά στο σπίτι και είναι έτοιμοι να πουλήσουν στο διάβολο τη ψυχή τους για ένα πακέτο τσιγάρα. Θα έπρεπε να μιλήσω για τα χαμένα παιδιά της πρέζας, τα κορίτσια στα μπουρδέλα, τους άστεγους, τους άρρωστους που δεν έχουν ούτε τα φάρμακα να πάρουν, τις οικογένειες που έχουν αλλάξει μορφή και μοιάζουν με νεκροζώντανους, τους εργαζόμενους που δεν καταλαβαίνουν πια για πιο λόγο δουλεύουν, τους ανώμαλους, εκβιαστές, διεφθαρμένους που καιροφυλακτύν σε κάθε γωνίά για να να βγάλουν χρήμα από τον ανθρωπινο πόνο, το φόβο που είναι φωλιασμένος στις ψυχές σαν δεύτερο πουκάμισο ....
Θα έπρεπε να μιλήσω για την τρέλλα που πλησιάζει σιγά σιγά καθώς βλέπεις εσύ να πεθαίνεις από τις στερήσεις κι ο άλλος να πεθαίνει από ανία γιατί τα έχει όλα. Θα έπρεπε να μιλήσω για τη πνευματική ερημιά των μοναχικών καταδικασμένων ανθρώπων. Ολων αυτών που δεν βρήκαν περιθώριο μια ώρα έστω να ανακαλύψουν πως κάτι άλλο περισσότερο υπάρχει πάνω σ΄αυτό το κόσμο, ομορφότερο εκτός από την ασχήμια του...Θα έπρεπε να μιλήσω για το ναυάγιο που ονομάζεται πολιτισμένος κόσμος...

Αρκεί να στρέψουμε την οργή εκεί που πρέπει. Αρκεί να κάνουμε ότιδήποτε άλλο εκτός από το να χαριστούμε έτσι τσάμπα.Τσάμπα δεν μας δίνουν τίποτα. Πως μπορούμε εμείς λοιπόν να δώσουμε τσάμπα τη ζωή μας?

Πηγή...

15 Αυγούστου 2010

Από πότε γιορτάζεις και σε λένε Θεοτόκο;

Εορτολογικά μέχρι τον 4ο μ.Χ. αιώνα η Παρθένος Μαρία δεν είχε ακόμη δικές της εορτές. Στις αρχές του 5ου αιώνα σε μερικές εκκλησίες της Ανατολής και της Δύσης άρχισαν να την τιμούν με κάποια ειδική εορτή. Η Κοίμηση της Θεοτόκου καθιερώθηκε περί τα μέσα του 5ου αιώνα, τα γενέθλιά της στις αρχές του 7ου αιώνα, τα Εισόδια κατά τον 6ο αιώνα και ο Ευαγγελισμός γύρω στα μέσα του 6ου αιώνα. Η ρωμαιοκαθολική εκκλησία το 1854 διακήρυξε ως δόγμα την διδασκαλία περί "ασπίλου συλλήψεως της Θεοτόκου", ενώ η διαμαρτυρόμενη εκκλησία διαχώρισε τη θέση της από τα άλλα δόγματα ως προς τη μεσιτεία της Παρθένου Μαρίας.

Πηγή:

Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:

Μόλις στην Γ' Οικουμενική Σύνοδο (431 μ-Χ.) κατοχύρωσε τον όρο Θεοτόκος !

(με την «εύνοια» των Παραβολάνων!)

ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

«Ο Θάνατος της Κλασικής μάθησης είναι και αληθινός και μετρήσιμος. Ελάχιστοι αυτή τη στιγμή στην Αμερική γνωρίζουν κάποια πράγματα σχετικά με την καταγωγή της Δύσης από την Αρχαία Ελλάδα.
Οι πολίτες μας απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τις φιλοσοφική και ηθική θεώρηση που είναι τόσο απαραίτητη αν θέλουμε να καταλάβουμε και να χειριστούμε τον ελεύθερο χρόνο, την ευμάρεια και την ελευθερία στη Δύση. Το ευρύτερο κοινό ελάχιστα γνωρίζει δυτική ιστορία, διακυβέρνηση ή λογοτεχνία, κι ακόμη η ηθική αιδώς και η Ελληνική τραγική προσέγγιση στην ανθρώπινη ύπαρξη, είτε απορρίπτονται ως αντιδραστικές είτε θεωρούνται ως ιδιοκτησία της θρησκευτικής ηθικής…»
(«Ποιος σκότωσε τον Όμηρο;» Victor Davis Hanson, John Heath. Εκδόσεις Κάκτος)
Στην Ελλάδα του «2010», τα Αρχαία Ελληνικά θεωρούνται μία γλώσσα «νεκρή», τουλάχιστο σύμφωνα με την γνώμη της ειδικής γραμματέως του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. (πρώην ΥΠ.Π.Ε.Θ.) Θ. Δραγώνα, η οποία θεωρεί άσκοπη τη διδαχή τους στα παιδιά του δημοτικού σε αντίθεση με την Αγγλική γλώσσα. Η ειρωνεία είναι ότι ταυτόχρονα οι Βρετανοί ανακοίνωσαν την εκμάθηση των Αρχαίων Ελληνικών στα δικά τους δημοτικά σχολεία. Δεν είναι τυχαίο που αφαιρέθηκε ο όρος «Εθνική» από τον τίτλο του Υπουργείου. Έλληνες! Στον κάθε έναν από εμάς εξαρτάται το να μη ξεχάσουμε ποιοι είμαστε, από πού προερχόμαστε. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι να αποφασίσουμε και για το πού θέλουμε να οδηγηθούμε στο μέλλον. Εμείς, ας υπερασπιστούμε λοιπόν τα Αρχαία Ελληνικά, γιατί εμείς αισθανόμαστε πρώτοι την έλλειψή τους.
H παρακάτω επιστολή, στάλθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και σε επιλεγμένα έντυπα.
“Θα θέλαμε να εκφράσουμε μέσα από αυτή την επιστολή μας τη πλήρη δυσαρέσκειά μας για τις απόψεις της κ. Θάλειας Δραγώνα, η οποία προέβηκε σε δηλώσεις στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ, χαρακτηρίζοντας την αρχαία Ελληνική γλώσσα ¨νεκρή¨. Η άποψη της είναι, ότι τα Αγγλικά είναι σαφώς προτιμότερη γλώσσα να διδάσκεται στα παιδιά της Α και Β Δημοτικού, την ίδια στιγμή που η Βρετανία αποφάσισε την εκμάθηση των Αρχαίων Ελληνικών από την φετινή περίοδο στα δικά της δημοτικά σχολεία αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας σε κάθε επίπεδο.
Μπορεί να βιώνουμε τη πλήρη καθίζηση της κοινωνικής και οικονομικής μας υπόστασης με σχεδόν αποκλειστική ευθύνη των πολιτικών που απέτυχαν πλήρως στο «επάγγελμά» τους, αλλά αυτό δεν πάει να πει, ότι μπορούμε να ανεχθούμε επιπροσθέτως και τη διάλυση της Παιδείας ως έθνος, για να δημιουργηθούν οι νέες στρατιές φθηνών εργατικών χεριών και άβουλων υπηκόων που τόσο έχουν ανάγκη οι βιαστές της Δημοκρατίας. Δυστυχώς για εσάς, υπάρχουν ακόμη Έλληνες, οι οποίοι θα φροντίσουν να υπερασπιστούν και να μεταδώσουν την απαγορευμένη για εσάς γλώσσα, τις αξίες του αυθεντικού ήθους και έθους των Ελλήνων που δημιουργεί Πολίτες και όχι «πολυπολιτισμικά κοινωνικά υποπροϊόντα»
Ως Έλληνες Εθνικοί, θα φροντίσουμε να μεταδώσουμε στα παιδιά μας, τους μελλοντικούς Έλληνες Πολίτες (αλλά και σε όποιον άλλο μπορούμε), το απαραίτητο συστατικό για να είναι Ελεύθεροι τόσο ως άνθρωποι όσο και ως Πολίτες. Τη διαχρονική αξία του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Οι…¨νεκροζώντανοι¨ σας χαιρετούν…

Για την Εταιρεία «ΘΥΡΣΟΣ – ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ» “

Πηγή...

Ποια νέα γρίπη; Τώρα „θα τα αρπάξουνε“ αλλιώς….


"Σούπερ βακτήριο" εντοπίστηκε στη Βρετανία

ΘΑΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ "ΣΟΥΠΕΡ ΒΑΚΤΗΡΙΟ"

Κατασκεύασμα συμφερόντων το «υπερ-βακτήριο», υποστηρίζει η Ινδία

Η απειλή του NDM-1 ήλθε στο προσκήνιο λίγες μόλις ημέρες μετά τη λήξη του συναγερμού για την πανδημία της νέας γρίπης.



Discovering Religion (The Language Of Science)

Η Παλλάς Αθηνά.Η ΠΑΡΘΕΝΟΣ των Ελλήνων...

Η Αθηνά ξεχώριζε ανάμεσα στις άλλες θεές του Ολύμπου, ακόμα και από την γέννηση της.

Η Αθηνά θυγατέρα του Διός και της Μήτιδος, η οποία ήταν η προσωποποίηση της σοφίας. Η ένωση της Μήτιδας και του Διός τερματίστηκε κατά τρόπο τραγικό διότι υπήρχε μια προφητεία η οποία έλεγε ότι αφού η Μήτις γεννούσε το παιδί που είχε στα σπλάχνα της, θα έφερνε στο φως έναν πανίσχυρο γιο προορισμένο να γίνει βασιλιάς των θεών. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η προφητεία και με την συμβουλή του Ουρανού και της Γαίας, ο Δίας κατέληξε στο να καταπιεί την Μήτιδα ενώ ήταν έγκυος. Όταν ήρθε ο καιρός του τοκετού, έπιασαν τον Δία τρομεροί πόνοι στο κεφάλι και διέταξε τον Ήφαιστο να του σκίσει το κεφάλι του. Και «ξεπήδηξε απ’ το κεφάλι του Δία η Αθηνά πάλλοντας ένα αιχμηρό δόρυ. Και σείστηκε συθέμελα ο Όλυμπος, βούϊξε τριγύρω η γη, φούσκωσε η θάλασσα και σκοτεινά κύματα σηκώθηκαν… Μα σύντομα όλα ηρέμησαν κι ο ένδοξος γιος του Υπερίωνα κράτησε τα άλογά του ώσπου η παρθένα Παλλάδα έβγαλε απ’ τους αθάνατους ώμους της τα θεϊκά της όπλα. Κι ο σοφός Δίας «χάρηκε», μας αναφέρει ο «Ομηρικός Ύμνος».

Οι αρχαίοι μυθογράφοι αναφέρουν και άλλες παραδόσεις για την γέννηση της θεάς Αθηνάς. Σύμφωνα λοιπόν με μια παράδοση, η Αθηνά γεννήθηκε στην Κρήτη από ένα σύννεφο που ο Δίας το χτύπησε με κεραυνό. Σύμφωνα με άλλη, ήταν θυγατέρα του φτερωτού Γίγαντα Πάλλαντα, που αργότερα η θεά τον σκότωσε, επειδή ήθελε να την κάνει ερωμένη του. Άλλη πάλι εκδοχή μας λέει πως η Αθηνά γεννήθηκε απ’ τον Ποσειδώνα και την Τριτωνίδα, μα αργότερα φιλονίκησε με το θεό της θάλασσας και κατέφυγε στον Δία, που την υιοθέτησε.

ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ

Στην «Θεογονία» του Ησίοδου και στον «Ομηρικό Ύμνο» η θεά Αθηνά ονομάζεται Τριτογένεια, επειδή γεννήθηκε κοντά σε μια πηγή που ονομαζόταν Τριτωνίς. Οι αρχαίοι συγγραφείς διαφωνούν όσον αφορά τη χώρα που βρισκόταν η πηγή. Άλλοι έλεγαν πως βρισκόταν στην Βοιωτία, άλλοι πως βρισκόταν στην Κρήτη, άλλοι στην Αφρική (τη Λιβύη) και μερικοί στα πέρατα της γης, συγχέοντας την Αθηνά με τον Ωκεανό. Πολλές πόλεις επέμεναν πως η θεά γεννήθηκε σ’ αυτές κι είχαν για επιχείρημα τους πως κατείχαν τα Παλλάδια, τα αγάλματα της Αθηνάς, που είχαν πέσει ως έλεγαν, απ΄ τον ουρανό.

Όμως το Παλλάδιο, το πιο ονομαστό είναι το Παλλάδιο της Τροίας. Γράφει ο Απολλόδωρος ο Αθηναίος «ήταν ένα άγαλμα ύψους τριών πήχεων και παράσταινε τη θεά με τα πόδια ενωμένα και στο χέρι της το δεξιό κρατούσε ένα δόρυ όρθιο και στ’ αριστερό ρόκα και αδράχτι». Κατά το μύθο, το άγαλμα ετούτο το είχε η ίδια η θεά κατασκευάσει  σύντροφος της Αθηνάς ήταν η Παλλάδα. Οι δυο νεαρές κοπέλες, η Παλλάδα και η Αθηνά, γυμνάζονταν με ασκήσεις αρκετά βίαιες και μια μέρα τσακώθηκαν κι η Παλλάδα ετοιμαζόταν να χτυπήσει την θεά, μα ο Δίας που φοβήθηκε μήπως πάθει τίποτα η δική του κόρη, έβαλε μπροστά της ως ασπίδα την αιγίδα, τρόμαξε η Παλλάδα απ’ τη φοβερή ασπίδα και η Αθηνά τη χτύπησε και την άφησε νεκρή. Βαθιά απελπισμένη η θεά, έφτιαξε ένα ξύλινο ομοίωμα της νεκρής Παλλάδας κι έβαλε στο στήθος του την τρομερή αιγίδα και το τοποθέτησε προς τιμή της δίπλα στ’ άγαλμα του Δία. Και προσθέτει ο Απολλόδωρος : «Όταν η Ηλέκτρα (η θυγατέρα του Άτλαντα που απ’ αυτήν ο Δίας απόκτησε τον Ιασίωνα και τον Δάρδανο), μετά την ερωτική τους συνομιλία με το Δία, κατέφυγε κοντά στο άγαλμα αυτό, το «Παλλάδιο», ξάφνου ετούτο γκρεμίστηκε μαζί της στο Ίλιο, όπου ο Ίλος έφτιαξε ειδικό ναό γι’ αυτό και απέδωσε θεϊκές τιμές».

Κατά άλλο μύθο, το «Παλλάδιο» το έδωσε ο Δίας στον Δάρδανο, το βασιλιά των Τρώων και η σωτηρία της πόλης θα εξαρτιόνταν στο μέλλον από τη διατήρησή του. Ο Δάρδανος το τοποθέτησε στο άδυτο του ναού (στο μέρος που απαγορεύονταν η είσοδος).  Και ένα δεύτερο Παλλάδιο τοποθετήθηκε στη σηκό του ιερού, όπου επιτρεπόταν η είσοδος και του λαού. Στην «Ιλιάδα» ζητάει ο Έκτορας από τη μητέρα του να πάει μαζί με τις καλύτερες γυναίκες της πόλης στο ναό και να παρακαλέσει την Τρωάδα Αθηνά: «Πάτε στης Αθηνάς το ναό, πάρτε μαζί σας αρώματα και βάλτε στα γόνατα της θεάς τον πολυτιμότερο, το μεγαλύτερο απ’ όσους υπάρχουν στο παλάτι πέπλο, εκείνον που σου αρέσει περισσότερο και δώσ’ της την υπόσχεση πως θα θυσιάσεις στο ναό της δώδεκα δαμάλες, αν θελήσει να λυπηθεί το Ίλιο, τις γυναίκες της Τροίας και τα παιδιά τους, αν δεχτεί ν’ απομακρύνει από τα ιερά τείχη μας το γιο του Τυδέα». Γιος του Τυδέα ήταν ο Διομήδης, ένας από εκείνους που ήθελαν να αρπάξουν το τρωικό Παλλάδιο, για να επιταχύνουν την πτώση της Τροίας. Από τους σχετικούς μύθους με το Παλλάδιο προκύπτει πως η Αθηνά ήταν προστάτιδα του Ίλιου, όπως ήταν και πολλών άλλων ελληνικών πόλεων.

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣ
Η Αθηνά το αγαπημένο παιδί του Δία, που φανερώνει σε κάθε ευκαιρία τη βαθιά του αγάπη προς τη θυγατέρα του. Ωστόσο, ο Όμηρος αναφέρει πως η Αθηνά συνωμότησε με την Ήρα και τον Ποσειδώνα να δέσουν τον Δία, επειδή η κυριαρχία του είχε γίνει ανυπόφορη γι’ αυτούς. Όμως η διατάραξη της σχέσης της αυτής με τον πατέρα της δεν άφησαν ίχνη. Η Αθηνά στον πόλεμο κατά των Γιγάντων βοήθησε σθεναρά τον Δία, αυτή συμβούλεψε τον Ηρακλή να παρασύρει έξω από τα σύνορα της Παλλήνης τον Γίγαντα Αλκυονέα, επειδή, όταν ο γίγαντας αυτός πατούσε το έδαφος της γενέθλιάς του γης (της Παλλήνης), ήταν αθάνατος. Και πάλι η ίδια αυτή πήρε το δέρμα του Γίγαντα Πάλλαντα και το χρησιμοποίησε για προκάλυψη κατά τις μάχες. Αυτή πολέμησε κατά του Εγκέλαδου, που δεν κατάφερε να τον νικήσει παρά καταπλακώνοντάς τον κάτω από τη Σικελία. Το τελευταίο αυτό επεισόδιο, που ήταν πασίγνωστο κατά την αρχαιότητα, το αναπαράσταιναν κάθε χρόνο στον αφιερωματικό στη θεά πέπλο τους οι Αθηναίοι κατά τα «Παναθήναια».
ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ & ΚΑΛΛΥΝΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ
Καλλυντήρια (τα) Αρχ.]. Αθηναϊκή εορτή προς τιμήν της Πολιάδος Αθηνάς. Η εορτή αυτή συνδέεται αναπόσπαστα μετά της συναφούς εορτής των Πλυντηρίων, αμφότερες δε είχαν ως σκοπό τον καθαρισμό του ιερού και του ξοάνου της θεάς.
Οι εορτές αυτές γίνονταν κατά τον μήνα Θαργηλιώνα, ήτοι τον Μάιο, μεγάλη όμως επικρατεί αοριστία περί του ποιά προηγείται της άλλης. Κατά τον λεξικογράφο Φώτιο, τα Καλλυντήρια τελούνταν την 19ην του μηνός, τα δε Πλυντήρια την 29ην. Αλλά η ετυμολογική έννοια των δύο λέξεων θέτει εν αμφιβάλω την τοιαύτη χρονική τάξη, διότι λογικό είναι να παραδεχθεί κανείς ότι πρώτον πλένεται κάτι και ύστερα καλλύνεται. Κατά της λογικής, εν τούτοις, αυτής ερμηνείας διαφόρων ερμηνευτών και μάλιστα των Schoeman και Petersen, αντεπεξέρχεται ο Mommsen ο οποίος, συμφωνώντας προς τον λεξικογράφο Φώτιο, εξηγεί, ότι τα μεν Καλλυντήρια ήσαν ή προπαρασκευαστική εορτή του καθαρισμού του ιερού της Πολιάδος Αθηνάς επί της Ακροπόλεως, και, ως τοιαύτη, προηγούνταν, τα δε Πλυντήρια ήσαν η τελετή του λουτρού του ξόανου της θεάς, και, ως τέτοια, είπετο.
Η διεξαγωγή των τελετών τούτων γίνονταν, κατά τους αρχαίους συγγραφείς και τις επιγραφές, ως εξής: Κατ’ αρχάς καθαρίζονταν και εξαγνίζονταν ο ναός της Πολιάδος Αθηνάς, ο επί της Ακροπόλεως. Κατά το χρονικό τούτο διάστημα, το Ιερόν απεμονούτο δια σχοινίων. Οι λειτουργοί του ναού, οι επιφορτισμένοι τότε τον καθαρισμό, ήσαν παρθένοι, ονομαζόμενοι λουτρίδες και πλυντρίδες, ως και πρόσωπο τι καλούμενο κατανίπτης, επιφορτισμένος ειδικώς να επιμελείται του αγάλματος της θεάς. Και η προπαρασκευαστική αυτή εργασία αποτελούσε την εορτή των Καλλυντηρίων. Έπειτα άρχιζε η μεγάλη ήμερα των Πλυντηρίων. Κατά ταύτη το κυριώτατο μέρος έπαιζαν οι λεγόμενες Πραξιεργίδες, όμιλος, δηλαδή, ιερειών, οι οποίες ήσαν τεταγμένες να ετοιμάζουν το άγαλμα προς λουτρό, γδύνοντας, πρώτα, αυτό των ενδυμάτων του και των κοσμημάτων και καλύπτοντάς το δια πέπλου, και έπειτα, μετά το λουτρό, στολίζοντας πάλι αυτό ως και πριν. Και τότε άρχιζε η πομπή, υπό την εποπτεία των νομοφυλάκων. Το άγαλμα της θεάς, ετοιμασμένο ως ανωτέρω, φέρονταν επισήμως προς την θάλασσα του Φαλήρου, βαπτίζονταν δε τότε εντός της θαλάσσης και παρέμενε εκεί όλη την ημέρα. Η ημέρα αυτή θεωρείτο στην Αθήνα ως αποφράς, διότι η πόλις στερούνταν, κατά το χρονικό τούτο διάστημα, της προστασίας της πολιούχου θεάς, και προς τούτο κατέπαυε πάσα εργασία, ήταν δε επιβεβλημένη και επίσημη αργία προς την εσπέρα, η συνοδεία επανέρχονταν στην Αθήνα, εν μέσω εφήβων, οι οποίοι κρατούσαν δάδες αναμμένες, και των Πραξιεργίδων. Και τότε το άγαλμα, καθαρισμένο δια του λουτρού, τίθετο και πάλι επισήμως στο ναό.
Και ταύτα μεν περί των Καλλυντηρίων και των Πλυντηρίων. Αλλά και η γένεση των εορτών τούτων δεν είναι λιγότερο αόριστος. Και ναι μεν η εορτή ήταν, πράγματι, προς τιμήν της πολιάδος Αθηνάς, αλλά, ταυτοχρόνως, και η Ἄγλαυρος, η κόρη του Κέκροπα, κατείχε, κατά πολλά κείμενα, σημαντική θέση στις εορτές  αυτές. Ο αυτός λεξικογράφος Φώτιος αναφέρει, ότι τα Καλλυντήρια προήλθαν εκ του ότι η Άγλαυρος ήταν η πρώτη ιέρεια της Αθηνάς, επιφορτισμένη να πλύνει και να στολίζει το άγαλμα της θεάς και ότι τα Πλυντήρια τελούνταν προς ανάμνηση του γεγονότος, καθ’ ο τα ενδύματα της θεάς έμειναν άπλυτα επί ένα έτος, μετά τον θάνατον του Αγλαύρου.
Ταύτα επαναλαμβάνει και ο Ησύχιος. Ταύτα επιβεβαιώνει και ο Ἁρποκρατίων, αναφέροντας την παράδοση, κατά την οποία η Άγλαυρος ταυτίζονταν με την Αθηνά. Οι μαρτυρίες, εν τούτοις, των συγγραφέων τούτων είναι προφανώς λανθασμένες, διότι η παράδοση αναφέρει ότι η Αθηνά αφαίρεσε διά βιαίου θανάτου την ζωή  της Αγλαύρου, διότι η Άγλαυρος είχε ανοίξει, παρά την απαγόρευση της θεάς, το κιβώτιο του Εριχθονίου. Και κατά λογική συνέπεια δεν είναι δυνατόν να ετιμάτο, κατά τις εορτές αυτές, και η Άγλαυρος. Ο Mommsen εξετάζοντας εμβριθέστερα τις αντιφάσεις αυτές, έτσι ερμηνεύει την αρχή των εορτών αυτών. Η Αθηνά αναχωρεί σε ταξίδι, εμπιστευόμενη στις Κεκροπίδες την φροντίδα της διατηρήσεως και του καθαρισμού του ιερού της, διότι αυτές ήσαν οι ιέρειες της λατρείας της. Και ιδού η πρώτη πράξη του δράματος, την οποίαν υπενθυμίζουν και συμβολίζουν τα Καλλυντήρια. Ταυτοχρόνως όμως εμπιστεύεται σε αυτές και τον Εριχθόνιο, απαγορεύσασα σε αυτές να ανοίξουν το κιβώτιο. Φαίνεται όμως ότι η απουσία της θεάς διήρκεσε πολλές ημέρας, και οι Κεκροπίδες παραβίασαν την ιερή διαταγή. Η Αθηνά, επανελθούσα, αντιλαμβάνεται την απείθεια των υπηρετριών της και τους επιβάλλει την τρομερά ποινή της θανατικής εκτελέσεως. Και ιδού η δευτέρα πράξη του δράματος, την οποίαν υπενθυμίζουν και συμβολίζουν τα Πλυντήρια δια του καθαρισμού του κατασπιλωθέντος ιερού και του λουτρού της θεάς στα κύματα της θαλάσσης. Και έτσι καλλίτερα εξηγείται και το ότι οι Αθηναίοι θεωρούσαν την ημέρα αυτήν, κατά την μαρτυρία των συγγραφέων, «ἐν ταῖς μάλιστα τῶν ἀποφράδων».
Πηγές: Εδώ και εδώ

εμείς από εδώ...

Σχετικό θέμα:Η Παναγιά Σουμελά και ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως.Με τι ασχολείσθε..."Έλληνες".!!!!