16 Νοεμβρίου 2010

Η επανάσταση του «Κορέ»

Ο απάνθρωπος τύραννος Μωυσής

Η εξιστόρηση αυτής της ανταρσίας, που εντελώς φυσιολογικά ξεσπά στο θεοκρατικό σκάφος του Μωυσή, είναι πολύ σημαντική. Διότι απ’ τη μια μας περιγράφει τη γνωστή σκληρή αυταρχική δεσποτεία του θεοκρατικού τύραννου Μωυσή, απ’ την άλλη όμως, έχουμε την θαυμαστή ευκαιρία, μελετώντας το περίεργο συντριπτικό πλήγμα που καταφέρνει τελικά εναντίον των επαναστατών ο προφήτης, μπορούμε να συλλέξουμε πολλά περίεργα στοιχεία αυτής της ιστορίας και να προβληματιστούμε γόνιμα, γύρω απ’ την αληθινή φύση της δύναμης του μεγάλου αυτού θεουργού.

Όλα στην αφήγηση φαίνεται να ξεκίνησαν από κάποιον εβραίο που αποφάσισε να παρακούσει τις αυστηρές οδηγίες της σαββατιαίας αργίας. Ο άνθρωπος αυτός που ως φαίνεται δεν πρόλαβε να συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να είσαι εβραίος, βρέθηκε Σάββατο μέρα στους αγρούς να μαζεύει ξύλα! Φυλακίσθηκε και αργότερα τον λιθοβόλησαν μέχρι θανάτου, «καθώς προσέταξεν Κύριος εις τον Μωυσήν»! Αριθ ΙΕ΄32-36 Τί έγκλημα κι αυτό! Κι όμως ήταν σημαντικό.

Θα θυμάστε ότι το Σάββατο δεν ήταν μια θρησκευτική παραξενιά του Μωυσή, αλλά ένας σοβαρότατος αμυντικός μηχανισμός. Ένα μικρό εβδομαδιαίο Πάσχα! Μια μικρογραφία της τελευταίας Αιγυπτιακής μαγειρικής πληγής. Το Σάββατο όλοι μπορούν να ανάψουν φωτιά και να μαγειρέψουν... εκτός από τους εβραίους. (Βλ. Μ.ψ. «Πάσχα μια σωτήρια δίαιτα»)

Ένας κάποιος όμως εβραίος, λες και δεν ζούσε στο θεοκρατικό έθνος του Μωυσή, βρέθηκε να μαζεύει σαββατιάτικα ξύλα με προφανή σκοπό να ανάψει φωτιά και να μαγειρέψει. Ο Μωυσής έπρεπε και πάλι να σκοτώσει. Η μόνιμη αμυντική θωράκιση της φυλής, δεν μπορούσε να απορυθμιστεί απ’ τη σαββατιάτικη πείνα ενός ανθρώπου. Το περιστατικό κλείνει με τον Μωυσή να παραγγέλνει κάτι εντελώς ανήκουστο, διατάζει το λαό του από μικρού έως μεγάλου να προσθέσουν στα ρούχα τους: «ταινίαν κυανήν... δια να βλέπητε αυτήν και να ενθυμήσθε πάσας τας εντολάς του Κυρίου και να εκτελήτε αυτάς» Αριθ. ΙΕ΄38,39

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία....

Για τους απογόνους του Αβραάμ το πράμα διαφέρει...


Ως χώρος προσευχής επελέγησαν και τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών…

Δεκατρείς χιλιάδες άτομα, σύμφωνα με την αστυνομία, συμμετείχαν στις εκδηλώσεις ανοιχτής προσευχής των μουσουλμάνων, σε δώδεκα διαφορετικά σημεία της Αττικής.

Η προσευχή, που ξεκίνησε από τις 7.40 το πρωί και τελείωσε στις 11, έγινε χωρίς να συμβεί το παραμικρό, εκτός από την πλατεία Αττικής, όπου σύμφωνα με μαρτυρίες, υπήρξαν προκλήσεις από πλευράς μικρής μερίδας κατοίκων, οι οποίοι πετούσαν αυγά και άλλα αντικείμενα εναντίον μουσουλμάνων που περνούσαν στο δρόμο, αλλά δεν υπήρξε αντίδραση και με την ισχυρή παρουσία της αστυνομίας, δεν σημειώθηκαν επεισόδια. Στο σημείο βρέθηκαν και μέλη της Χρυσής Αυγής αλλά απωθήθηκαν από τις αστυνομικές δυνάμεις.

Οπως έγινε γνωστό από τη ΓΑΔΑ, στις εκδηλώσεις των μουσουλμάνων παραβρέθηκαν 4.000 άτομα στο Αιγάλεω, 2.000 του ελληνοαραβικού επιμορφωτικού κέντρου στην οδό Κύπρου στο Μοσχάτο, 500 στα Προπύλαια, 600 στην πλατεία Αττικής, 600 στην πλατεία Κουμουνδούρου, 1.000 στον παλιό Ιππόδρομο στο Φάληρο, 1.000 στη λεωφόρο Καραμανλή στο Μενίδι, 300 στο γήπεδο μπάσκετ της Ελευσίνας, 250 στον Ασπρόπυργο, 1.500 σε παλιό εργοστάσιο στη λεωφόρο Μαρκοπούλου στο Κορωπί, 250 στα Οινόφυτα και 1.000 στο γήπεδο του Ιερόθεου στο Περιστέρι.

Πηγή...

Εάν κάποιοι ελληνοκεντρικοί κύκλοι έκαναν προσευχή, φορούσαν τριβώνα (χλαμύδα) στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών τι θα έκανε άραγε η επίσημη χριστιανική Εκκλησία της Ελλάδος; Βέβαια για τους απογόνους του Αβραάμ το πράμα διαφέρει....

Σχετικό θέμα “Βρώμικο”, Ισλαμικό χρήμα ρέει στην Ελλάδα προς πάσα κατεύθυνση!

ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝOΣ

Αφιερωμένο στην Τροιζηνία, Ιερή Κοιτίδα λατρείας τού Ποσειδώνα και στο Ιερό Νησί του, την Καλαυρία, όπου και ο περίλαμπρος αρχαίος ναός του!

Επίσης, στην Αιγιαλεία, όπου η αρχαία Ελίκη και η λατρεία τoύ Ελικωνίου Ποσειδώνος!
Και, βεβαίως, στην Σουνιάδα Άκρα τής Αττικής και σε όλες τις ευλίμενες αρχαίες Αιγές του περιΑιγαιακού Χώρου!

Πηγή Lynkeas

13 Νοεμβρίου 2010

Κόσσοβο:εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων από σπείρα Αλβανών,Τούρκου και...Εβραίου!


 Όποια πέτρα...σκανδάλου σηκώσεις,να ένας εβραίος...!Και πάντα...καταζητείται...!Τι θυμήθηκα τώρα!Τον...Χριστόδουλο!Όταν είχε πάει στην Αμερική για μεταμόσχευση ήπατος...Και τη χαρά που έκανε ο επόμενος στη σειρά δέκτης,επειδή δεν ταίριαζε το σηκώτι στον Χριστόδουλο και το πήρε εκείνος!Ναι,αλλά εκείνος είναι...εβραίος!!!

BRAVO YIORGOS! Κέντρο εμπορίου οργάνων το Κόσσοβο. Εμ, τσάμπα τόσος αγώνας;


Όλοι οι οργανέμποροι του πλανήτη πρέπει να ανάβουν λαμπάδες ίσα με το μπόι του Γιώργου!
Διαβάστε επίσης: Το εμπόριο οργάνων συνεχίστηκε στο Κόσοβο και με την “ευλογία” της “Ειρηνευτικής δύναμης”;
Άλλη μια “δικαίωση” για τον τιτάνα Γιώργο Παπανδρέου: Νόμιμη η ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου!
Ν. Μπερνς: Σε διατεταγμένη υπηρεσία ο Γ. Παπανδρέου!

Seven named in international organ trafficking ring after vulnerable were lured to Kosovo
An organised criminal group has been accused of luring people into Kosovo in order to harvest their organs and sell them on the black market.A European Union indictment names seven people as suspects in an organ trafficking network that tricked poverty-stricken foreign nationals into Kosovo with promises of substantial payments for the removal of their kidneys.

Η ανώδυνη διαμαρτυρία της αποχής.

Πάντως είναι τέτοια η κινητοποίηση των "πράσινων",χωρίς βέβαια να "φαίνεται" που είδα πρόσωπα να έχουν κατέβει στην περιοχή,πρόσωπα που είχα χρόνια να δω!Χαιρετούρες,χειραψίες,πλαγιοκοπήματα,κουβέντες για...την ανάγκη της...σωτηρίας!,και άλλα ευτράπελα!Γέμισαν τα "πράσινα" σπίτια...Σφίζουν από...πρόσκαιρη ζωή!Τρίβουν τα χέρια τους γιατί θεωρούν ότι έχουν καταφέρει να πετύχουν το στόχο τους.Την...αποχή!Των άλλων βέβαια,όχι των ίδιων!
Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ

Αξιοσημείωτο, αλλά όχι πρωτοφανές υπήρξε το υψηλό ποσοστό της αποχής στις εκλογές της περασμένης Κυριακής, καθώς απείχε το 39% των ψηφοφόρων. Περιφερειακές εκλογές δεν έχουν προϋπάρξει για να γίνουν συγκρίσεις ομοειδών εκλογών. Ετσι θα αρκεστούμε να σημειώσουμε ότι στις βουλευτικές εκλογές του 2009 η αποχή είχε ανέλθει στο 29% του εκλογικού σώματος, ενώ στις ευρωεκλογές του ίδιου χρόνου, του 2009, το ποσοστό της αποχής είχε εκτιναχθεί στο 47%, το οποίο αποτελεί και πανελλήνιο ρεκόρ μέχρι τώρα. Στα μεγάλα αστικά κέντρα το ποσοστό... αποχής ήταν ακόμη υψηλότερο - 57% στον Δήμο Αθηναίων και 54,5% στον Πειραιά, αλλά και 46% στη Θεσσαλονίκη.
Οι δημοσιογράφοι και οι κοινωνιολόγοι λατρεύουν την αποχή. Τους δίνει την ευκαιρία να γράψουν πάμπολλα άρθρα και να εκφωνήσουν διαλέξεις με θέματα όπως π.χ. η αποξένωση των πολιτών από τα κόμματα, η κρίση του αντιπροσωπευτικού συστήματος και άλλα παρόμοια.
Τα κόμματα, αντιθέτως, υποκρίνονται.... μεν ότι προβληματίζονται, αλλά στην πραγματικότητα αδιαφορούν για την έκταση της αποχής, ενώ η εκάστοτε κυβέρνηση... χαίρεται! Γνωρίζει ότι οι περισσότεροι από όσους απείχαν θα την καταψήφιζαν αν προσέρχονταν στις κάλπες, οπότε δικαίως χαίρεται και πανηγυρίζει διακριτικά για όσους αποφάσισαν να μείνουν σπίτι τους!
Οσο για τα περί «κρίσης του συστήματος» κ.λπ., τα κόμματα αυτά τα «ακούν βερεσέ»! Καθώς η αποχή είναι στην τεράστια πλειονότητά της πράξη κατώτερου πολιτικού επιπέδου (ελάχιστες δεκάδες χιλιάδες είναι τα άτομα που πιστεύουν ότι οι εκλογές δεν δίνουν λύσεις και συμμετέχουν ενεργά σε άλλες πολιτικές δραστηριότητες), υπόκειται σε τεράστιες διακυμάνσεις ανάλογα με το είδος των εκλογών και τις συνθήκες.
Ετσι, στις ευρωεκλογές του Ιουνίου του 2009 η αποχή έφτασε στο ύψος - ρεκόρ του 47%, αλλά μόλις τέσσερις μήνες αργότερα, στις βουλευτικές του Οκτωβρίου του 2009, έπεσε κατά... 20 (!) σχεδόν εκατοστιαίες μονάδες, στο 29%! Τι συμπέρασμα βγάζει κανείς απ’ αυτό; Οχι βεβαίως για «κρίση του συστήματος», αλλά για ανυποληψία των ευρωεκλογών και του ευρωκοινοβουλίου.
Το πολύ πολύ που έχουμε να συζητήσουμε και να αναλύσουμε, λοιπόν, είναι ένα αυξημένο ποσοστό αποχής κατά 10% το μέγιστο, το μεγαλύτερο τμήμα του οποίου είναι βέβαιο ότι θα ψηφίσει στις επόμενες βουλευτικές εκλογές.
Η αποχή έχει σημασία επικίνδυνη για τα κόμματα μόνο αν αποτελεί προάγγελο κοινωνικής έκρηξης εκείνων που δεν προσήλθαν στις κάλπες. Εκτιμάται ότι ένα αξιόλογο τμήμα όσων δεν προσήλθαν είναι νέοι από 18 έως 35 ετών, οι περισσότεροι των οποίων βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση. Αυτή η κοινωνική ομάδα είναι όντως δυνάμει απειλητική για τα κόμματα του κατεστημένου, σε περίπτωση που πραγματικά συμμετάσχει σε κάποια κοινωνική έκρηξη δυσφορίας. Μόνο σε αυτή την περίπτωση, όμως. Αν δεν εξεγερθεί, είναι κι αυτή αδιάφορη για το πολιτικό σύστημα.
Ενα μεγάλο μέρος αυτού του πρόσθετου 10% της αποχής σε σχέση με τις περυσινές βουλευτικές εκλογές, είναι συνειδητό έργο της παρέμβασης του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. Αποτελεί επιτυχία του για την οποία είναι οπωσδήποτε ικανοποιημένος.
Η ερμηνεία αυτού του ισχυρισμού είναι απλή. Στην αρχή, ένα ποσοστό ακόμη και 15% ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ στην Αττική που διαφωνούν με το Μνημόνιο κατευθύνθηκαν προς τον Αλέξη Μητρόπουλο, σηματοδοτώντας μια βαθιά «αντιμνημονιακή» ψήφο. Στη συνέχεια η ψήφος αυτή υποβαθμίστηκε σε πολύ πιο «ρηχή» ψήφο ίδιας κατεύθυνσης προς τον Γιάννη Δημαρά. Τέλος, κάτω από την πίεση του διλήμματος που έθεσε ο πρωθυπουργός, η ψήφος αυτή εκφυλίστηκε σε αποχή, η οποία επέτρεψε να πεταχτεί με άνεση έξω από τον δεύτερο γύρο και ο Γ. Δημαράς.
Ενα τμήμα της πρόσθετης αποχής, λοιπόν, οφείλεται στους πιο άτολμους και ταλαντευόμενους από τους διαφωνούντες με το Μνημόνιο ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι φυσικά κάθε άλλο παρά κίνδυνο για τη σταθερότητα του συστήματος συνιστούν.
Αντιθέτως, αξιοπρόσεκτο και ιδιαίτερης πολιτικής σημασίας είναι το 6,55% των άκυρων ψηφοδελτίων που ρίχτηκαν πανελλαδικά στις κάλπες, το οποίο όντως αποκαλύπτει οργή των ψηφοφόρων που τα έριξαν. Μάλιστα, τα άκυρα μαζί με τα λευκά ανέρχονται στο όντως πρωτοφανές ποσοστό του 9,1% αντί του συνήθους 2,5% με 3% το πολύ. Ευνοείται πως ούτε αυτοί οι ψηφοφόροι επηρεάζουν την έκβαση των εκλογών καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
«ΕΚΟΝΟΜΙΣΤ»
Η αποχή έσωσε τον Γ. Παπανδρέου
Ανακουφισμένο είναι το συντηρητικό βρετανικό περιοδικό «Εκόνομιστ» σε άρθρο του για την έκβαση των αυτοδιοικητικών εκλογών στην Ελλάδα. «Πλήθη ολόκληρα έμειναν σπίτι» είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος της ανάλυσης και κατηγορηματικό το συμπέρασμα του περιοδικού: «Χάρη στους ψηφοφόρους που κατάπιαν την ενόχλησή τους και απείχαν, ο κ. Παπανδρέου και η κυβέρνησή του κέρδισαν περισσότερο χρόνο για να κάνουν τις μεταρρυθμίσεις να δουλέψουν», υπογραμμίζει χωρίς περιστροφές. Δεν παραλείπει να προσθέσει ότι «με το 40% των ψηφοφόρων να επιλέγουν την αποχή, δεν ήταν ακριβώς η ψήφος εμπιστοσύνης, στην οποία είχε ελπίσει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου».

peripatris

Χασμάν Αμπντάλλα (’μπετ) του Χουσείν 2731(σταυρούς!,καλά αν είναι μωαμεθανός πως δέχτηκε να τον...σταυρώσουν;)...πρώτος στο κέντρο της πόλης της...Πάτρας!ΖΗΤΩ Η...ΕΛΛΑΣ!

Πρώτος σε ψήφους Παπανδρέλληνας υποψήφιος στην Πάτρα – Κέντρο Πόλης:
Υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Εκλογικής Περιφέρειας Κέντρου της Πόλεως

Έλαβαν:
Χασμάν Αμπντάλλα (’μπετ) του Χουσείν 2731
Σκαρμέας Αλέξιος του Παναγιώτη 2360
Χαροκόπος Αντώνιος του Ανδρέα 1978
Ταπεινός Ιωάννης του Ηλία 1935

...
η συνέχεια...εδώ

ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ;

απόpythagoras pythagoridis( ιδέες  που γεννήθηκαν  απο  τις  συζητήσεις  με  τον  συνέλληνα  ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ ) 
Σχετικά  με  το  ΠΟΤΕ   θα  δράσουμε   εναντίον  των   παγκοσμιο.ποιητών .
Υπάρχουν  δύο  απόψεις   μέσα  στον  Ελληνοπρεπή  χώρο : 

1)  Να  δράσουμε  ΤΩΡΑ   με  δυναμικές  παράνομες   ενέργειες ( που  θα  βάζουν  σε  κίνδυνο  την  σωματική  μας  ακεραιότητα   και  την  ελευθερία  μας ) .

2)  Να   καθήσουμε  ήσυχοι  τώρα  αλλά  να  δράσουμε    δυναμικά  ( με  όπλα  κλπ )  όταν  οι  παγκοσμιο.ποιητές    αρχίσουν  να  μας  εξοντώνουν  .

Και οι  δύο  απόψεις  έχουν  σωστά  και  λανθασμένα   σημεία .  
Η  πρώτη  άποψη   έχει  το  εξής  μειονέκτημα  :  Μπορεί  σε λίγο  καιρό  η  παγκοσμιο.ποίηση    να  ξεφουσκώσει  απο  μόνη της  .  Εμείς  θα  έχουμε  θυσιαστεί  άδικα .

Η  δεύτερη  άποψη  έχει  το  εξής   μειονέκτημα :  ΥΠΟΘΕΤΕΙ  οτι  οι  παγκοσμιο.ποιητές   θα  έρθουν  με   το  όπλο   πόρτα-πόρτα   να  μας  εξοντώσουν ! Σοβαρότατο  λάθος .  Ποτέ   οι  παγκοσμιο.ποιητές    δέν  θα  σου   πούν  "Σε  λίγο  θα  πεθάνεις  σίγουρα"  .   Θα  ρίξουν   καρκινογόνες  ουσίες  στο  νερό  και  τα  τρόφιμα  ( * )  και  θα  αρχίσει  η  βαθμιαία   μείωση  του  πληθυσμού  .  Κανείς  δεν  θα  ξέρει  την  πραγματική   αιτία  των  θανάτων    και  όλοι  θα  σκέφτονται  "Ας  μην  επαναστατήσω . Μπορεί  να  την  γλυτώσω" .  Δηλαδή  οι  παγκοσμιο.ποιητές   πάντοτε   σου  θέτουν  το  δίλημμα  "Εάν  επαναστατήσεις   θα  σου  κόψω  δύο  δάχτυλα .  Αν  υποταχθείς  θα  σου  κόψω  ένα"  .  Φυσικά  ,  η  πιό  "λογική"  απόφαση  είναι   να  μην  επαναστατήσεις   διότι   ώς  αύριο   δεν  ξέρεις  τί  γίνεται .  Μπορεί  να  γίνει  ένα  θαύμα  και  να   απαλλαγείς  απο  τους  παγκοσμιοποιητές   οριστικά .  Τελικά  όμως  όταν  ( μετά  απο  καιρό)  αγανακτήσεις   και  αποφασίσεις  να  επαναστατήσεις ,  διαπιστώνεις   οτι  πλέον  δεν  έχεις  καθόλου    δάχτυλα !

Υπάρχει    κάποια   τρίτη  πρόταση  χωρίς  μειονεκτήματα  ; 
 Υποστηρίζω  οτι  υπάρχει  και  την  παρουσιάζω  : 

  ΣΥΝΕΧΗΣ   ΚΑΙ  ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗ  ΔΡΑΣΗ

   Κάθε  φορά  που   κάνουν  ένα  βήμα  εναντίον  μας  οι   παγκοσμιο.ποιητές   θα  απαντάμε    εμείς  με  μια  δράση  που  θα  βρίσκεται   στα   όρια   της  νομιμότητας   ή   στα   ομιχλώδη  όρια   νομιμότητας - παρανομίας . 
Δείτε   πόσα βήματα  έχουν  κάνει  εναντίον  μας   τα  τελευταία   χρόνια  :
1)  Σκάνδαλο  Κοσκωτά   (  γύρω  στο   1989 )
2)   1991  :Ανοχή  στην  εισβολή   λαθρομεταναστών  απο  Αλβανία ( ανοχή  που  συνεχίζεται μεχρι  σήμερα  προς  όλες  τις  εθνότητες )
3)  Φιάσκο  στα  Ίμια

4)  Φιάσκο  Οτσαλάν 
5)  Σκάνδαλο  Χρηματιστηρίου   ( 1999 )
6)  Σκάνδαλο   Ζαχόπουλου
7)  Σκάνδαλο  SIEMENS
8)   Το  βιβλίο  της  Ρεπούση
9)   2006 : Ψήφιση  νόμου  περί  διδασκαλίας   τουρκικής   γλώσσας  στα  ελληνικά   Γυμνάσια
10)  Η  κατάργηση  του  αυτοδιοίκητου  της  Δικαιοσύνης ( Ιούλιος  2008 )

11)  Σκάνδαλο  ύποπτου  πλουτισμού   Βουλγαράκη
12)  Σκάνδαλο  Βατοπαιδίου  ( Φθινόπωρο  2008 )
13)  Διεθνής   οικονομική  κρίση   ( Φθινόπωρο   2008 )
14)  Κάψιμο  των  μεγάλων  πόλεων  απο  κουκουλοφόρους ( έπειτα  απο  φόνο  15 χρονου απο  αστυνομικό  τον  Δεκέμβριο  του  2008 )
15)    Κατάρρευση    του  συστήματος  Υγείας    στις  αρχές    του  2009
16)  Τέλη  του  2009 :  Αγορά  εκατομμυρίων  εμβολίων  για  την  δήθεν  απειλή  της  γρίππης  των  χοίρων ( δράστης : Αβραμόπουλος )
17)  Διορισμοί  σε  υψηλές  θέσεις  των  γνωστών  ανθελλήνων :  Διαμαντοπούλου ,  Δραγώνα  , Κόκλα .
18)  Ανοχή   στην  δράση  του  τουρκικού   προξενείου  στη  Θράκη 
19)  Μόνιμη  άρνηση  για   αναγνώριση  της  Πατρώας   Θρησκείας
20) Παραχώρηση   ιθαγένειας  και πολιτικών  δικαιωμάτων  σε   λαθροματανάστες .
21)  Κάψιμο   ελληνοκεντρικών   βιβλιοπωλείων
22)  Κάψιμο  οικίας  Σωκράτη  Χριστοδουλάρη
23)  Δίωξη  Χαράς  Νικοπούλου
24)  Ψήφιση   του  CODEX  ALIMENTARIUS
25)  Ηλεκτρονική   Κάρτα  του  Πολίτη  στους  αστυνομικούς .
26)  Έρχεται  σύντομα   η  απαγόρευση  κάθε   είδους  Εναλλακτικής  Ιατρικής  πλήν  αυτής  που  πλουτίζει  τις  φαρμακοβιομηχανίες .


Έχουν  κάνει   εναντίον  μας   26   βήματα  ( τουλάχιστον )  .  Πώς  έχει   απαντήσει   ο  λαός   ;  Με  σποραδικές   διαδηλώσεις  διαμαρτυρίας  που  την  άλλη  ημέρα  έχουν  ξεχαστεί .  Καλές  οι  διαδηλώσεις   ,  αλλά   εμείς   ( ώς  Έλληνες )  οφείλουμε   να   δίνουμε  πιο   ΕΥΦΥΕΙΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ   στις  προκλήσεις   των  παγκοσμιο.ποιητών .

Τί  είναι   η  ΕΥΦΥΗΣ   ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ;

  Πρέπει  να  αφήνει   μόνιμες  βλάβες   στους  παγκοσμιο.ποιητές .  Να  μην  ξεχνιέται  την  επόμενη  μέρα .

Παράδειγμα :  Κάθε  φορά  που  μας  προκαλούν   θα   εξαπολύουμε   εκστρατεία  ενημέρωσης   των  αστυνομικών  και στρατιωτικών . Έτσι  επιτυγχάνουμε   διπλό  στόχο  :
#  Παίρνουμε   τους  ενόπλους   με  το  μέρος  μας  ( κάτι  που  φοβίζει  τους  αντιπάλους  μας )
#  Μαθαίνει  ο  λαός   οτι  υπάρχουμε  σαν  εναλλακτική πρόταση   απέναντι  στην  παγκοσμιο.ποίηση

Δεν  έχει   νόημα   να   αναλύσω  τί  θα  έπρεπε   να  είχαμε  κάνει   στις   περασμένες  προκλήσεις .  Υπάρχουν  όμως  προκλήσεις  που  έρχονται :
#   Ηλεκτρονική   Κάρτα  του Πολίτη   για  όλους
#   Εφαρμογή  του   CODEX   ALIMENTARIUS
#   Απαγόρευση  κάθε  είδους   Εναλλακτικής   Ιατρικής 
#   Αναγνώριση   του  Αλβανικού  Κόμματος  (  του Οδυσσέα  Τσενάϊ )
#   Παραχώρηση   ελληνικών  εδαφών  σε   γειτονικά  κράτη .
Διορισμοί , σε  υψηλές  θέσεις  ,  ανθελλήνων  ( μόνιμη  πρόκληση ) .
#  Ανοχή   στην  δράση  του  τουρκικού   προξενείου  ( μόνιμη  πρόκληση )
#  Άρνηση  για   αναγνώριση  της  Πατρώας   Θρησκείας  ( μόνιμη  πρόκληση )
#  Παραχώρηση   ιθαγένειας  και πολιτικών  δικαιωμάτων  σε   λαθροματανάστες  ( μόνιμη  πρόκληση )

 
(*)  Απο     ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ   ΧΡΟΝΩΝ  κάποιοι   είχαν  αδυναμία  στη  συλλογή  και  αποθήκευση  αλεύρων  ( Ιωσήφ  )   και  εσχάτως  εκδηλώνουν  ιδιαίτερο  ενδιαφέρoν  για  την  κατοχή  των  πηγών  πόσιμου  νερού .
8-11-2010

Επικοινωνία    :    pitago99@gmail.com   
Αρχική  σελίδα :     http://pythas.t35.com/index.html  

12 Νοεμβρίου 2010

Ερωτήματα του κ. Κώστα Σκανδάλη προς αρχαιολόγους


Είναι γεγονός ότι υπάρχει μια καμπύλη σειρά πέτρινων καθισμάτων αμφιθεατρικά και εκατέρωθεν της εισόδου του τάφου του Ατρέως
στις Μυκήνες.
Βρίσκονται επί του λόφου που σκεπάζει τον θόλο ακολουθώντας την κλίση του. Είναι τοποθετημένα σε ύψος 4 με 5 μέτρων από το δάπεδο
της εισόδου στο μνημείο, σε σημείο ώστε να μην φαίνονται ποτέ σε οποιεσδήποτε φωτογραφίες, εφ’ όσον αυτές έχουν ληφθεί
από το ύψος της εισόδου.




Τα ευρήματα αυτά μας υποχρεώνουν να θέσουμε μια σειρά ερωτημάτων :

· Ήταν ανέκαθεν γνωστά, ή αποκαλύφθηκαν με την αποσάθρωση των επιχώσεων επί του λόφου και πότε ;

· Έχει ερμηνευθεί η χρήση τους ;

· Εάν ναι, ποιά ερμηνεία τους έχει δοθεί και γιατί δεν γίνεται ευρέως γνωστή ;

· Συμβαδίζει η έννοια του τάφου με την παρουσία σειράς μονίμων καθισμάτων έξω από τον τάφο, όταν μάλιστα αυτή αποτελεί
εμφανώς μέρος του όλου μνημείου ;

· Μήπως αυτά υποδηλώνουν την περιοδικότητα επανάληψης κάποιων τυποποιημένων τελετών στο συγκεκριμένο χώρο ;

· Με δεδομένο ότι πρόκειται για μία και μόνη σειρά καθισμάτων, προφανώς δεν χρησίμευαν ως κερκίδες για το ευρύ κοινό.
Μήπως προορίζονταν για την τελετουργική τοποθέτηση ιερέων ή ιεροπρακτών σε έναν κοινό για όλους χώρο λατρείας ;

· Μήπως ο χώρος αυτός δεν ήταν τάφος αλλά χώρος λατρείας ή μύησης σε θεούς χθονίων θεοτήτων ;

· Θα μπορούσε μια τέτοια θεότητα να ήταν π.χ. η Γαία ή Μητέρα Γη, για την λατρεία της οποίας συγκεντρώνονταν μέσα σε ένα συμβολικό
ομοίωμα της μήτρας της όπως θα μπορούσε να είναι ο θόλος, μπαίνοντας μέσα από μια επίσης συμβολική είσοδο ;
(Η τοιχοποιία της εισόδου, η πύλη, το διαχωριστικό υπέρθυρο, το υπεράνω ‘ανακουφιστικό’ τρίγωνο και ο ίδιος ο θόλος πάντως, συνάδουν απόλυτα με την ερμηνεία αυτή)

· Ο Παυσανίας περιγράφει τον συγκεκριμένο χώρο ως ‘θησαυρό’, όπως επίσης ‘θησαυρό’ ονομάζει και τον τάφο του Μινύου στον Ορχομενό. Ποιός λόγος ώθησε τον ιστορικό περιηγητή να ονομάσει έτσι τα μνημεία αυτά εάν πράγματι είχαν κατασκευαστεί εξ αρχής
για ταφική χρήση ;

· Μήπως τελικά οι Μυκηναίοι όντως σφετερίστηκαν κάποιον προηγούμενο πολιτισμό, -όπως αυτόν των Μινυών- αλλάζοντας
μεταξύ άλλων και την αρχική χρήση των μνημείων που περιέπεσαν στην κατοχή τους, σε ταφική, αφού πρώτα τα.. απάλλαξαν
από το πολύτιμο περιεχόμενό τους ;



Πηγή των φωτογραφιών και έναυσμα για την θέση των ερωτημάτων, η έρευνα της ομάδος ‘Σείριος’

Κώστας Σκανδάλης
www.aegean-theory.gr