20 Μαρτίου 2009

Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας;

------------------------------------------------------------
Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας;
1/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 2/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 3/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 4/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 5/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 6/6


«Τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου δεν θα απαντήσουν απλά στις ερωτήσεις σας, αλλά θα βάλουν φωτιά στις αναζητήσεις σας! Αποκαλύπτουν πειστικά, πως ο Αβραάμ και οι απόγονοί του δεν είναι παρά Μάγοι απ τη Χαλδαία, που για τα "θαύματά" τους χρησιμοποιούν τεχνάσματα δηλητηρίων, θυματοποιώντας βασιλιάδες και έθνη»!
Karroline Ferris - Canada
...............................
"Θα συγκεντρώσω όλα τα έθνη και θα τα φέρω στην κοιλάδα που ονομάζεται Ιωσαφάτ. Εκεί θα κριθούν για ότι έκαναν στον λαό μου τον Ισραήλ... το κακό που κάνατε θα το ανταποδώσω στους γιου και τις θυγατέρες σας...
Όλα τα έθνη σηκωθείτε και ελάτε από παντού... στην κοιλάδα που ονομάζεται Ιωσαφάτ. Εκεί θα κρίνω τα έθνη. Βάλτε δρεπάνι! Ο καρπός είναι ώριμος να θεριστεί. Μπείτε στο πατητήρι κι αρχίστε να πατάτε Ο Κύριος θέλει βρυχίσει εκ Σιών".
Ιωήλ Δ΄ (Γ) 1-18

Τα διαλυμένα έθνη γοητευμένα απ την λεξημαγεία των χειραγωγών τους, χωρίς τις στοιχειώδεις προφυλάξεις, συνωθούνται σε τεράστιους, πολλά υποσχόμενους, συμμαχικούς, πολυεθνικούς σχηματισμούς. Σε κατάλληλα δηλαδή... εθνονοδοχεία, εθνο-ληνούς, πατητήρια (Ο.Ο.Σ.Α./ Ε.Ε./ Ο.Ν.Ε. / Ν.Α.Τ.Ο./ Ο.Η.Ε. κ.λ.π.) όπου με τραπεζιτική δεσποτεία, δανειο-δουλεία, χρηματιστηριακή υποτέλεια, έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών, και ελεγχόμενη ενημέρωση, υφίστανται ήδη συντριπτικές πιέσεις, προς την απόλυτη εξομοίωσή τους.

Απ το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου "Αβραάμ ο Μάγος" - 1998

Το βιβλικό μοντέλο της πείνας επανέρχεται! - Ιωσήφ: Ένας ολέθριος σωτήρας.

Από το βιβλίο "Το Μεγάλο Ψέμα" του Μιχάλη Καλόπουλου.
------------------------------------------------------------------------------
Ιωσήφ: Ένας ολέθριος σωτήρας


Ο Ιωσήφ όχι μόνο έπεισε τον Φαραώ για την ονειρομαντική του τέχνη, αλλά κάνοντας θαυμάσια επίδειξη της ευέλικτης γλώσσας του, κυ-ριολεκτικά τον καταγοήτευσε με την άνεση και την προνοητικότητά του, μια και όχι μόνο φαινόταν σίγουρος για τα μελλούμενα, αλλά εισηγήθηκε και μια σειρά εντυπωσιακών μέτρων φορολόγησης και αποθήκευσης των αναγκαίων σιτηρών, για την αντιμετώπιση της θεομηνίας.
Τελειώνοντας μάλιστα τις προφητικές του σωτηριολογίες, ο Ιωσήφ βάζει στο μυαλό του Φαραώ, έτοιμη και την ιδέα του δικού του αναβαθμισμένου ρόλου στα συνταρακτικά αυτά μελλούμενα, λέγοντας στον Φαραώ: «και τώρα (μεγάλε βασιλιά) Φαραώ φρόντισε να βρεις έναν άνθρωπο μυαλωμένο και συνετό και να τον διορίσεις σ’ όλη την Αίγυπτο, να κατακρατά με επόπτες το ένα πέμπτο της σοδιάς απ’ όλη την χώρα». Γέν.41.33-34.
Όλ’ αυτά ενθουσιάζουν το Φαραώ, που αναγορεύει χωρίς καθυστέρηση τον Ιωσήφ, σε άνθρωπο σοφό και θεόσταλτο, λέγοντάς του: «αφού ο θεός σε έκανε να τα γνωρίζεις όλα αυτά, δεν υπάρχει συνετότερος και φρονιμότερος από σένα. Εσύ θα προΐστασαι στο ανάκτορο μου και ο λαός μου θα υπακούει στις διαταγές σου. Μόνο ως προς τον θρόνο θα είμαι ανώτερος σου. Σε σένα παραδίδω την (φοροεισπρακτική) εξουσία πάνω σε όλη την Αίγυπτο. Και έβγαλε το δαχτυλίδι του και το πέρασε στο χέρι του Ιωσήφ». Γέν.41.38-42.
Ο θρίαμβος του Ιωσήφ ήταν απροσδόκητα μεγάλος. Η δεκατριάχρονη υπομονή του Ιωσήφ και οι μεθοδεύσεις του, απέδωσαν τώρα τους πλούσιους καρπούς. Ο πανέξυπνος τρόπος του Ιωσήφ και οι διορατικές φορολογικές προτάσεις, έπεισαν το βασιλιά ότι έχει μπροστά του έναν τριαντάχρονο χαρισματικό άνδρα, που η ολοφάνερή ευφυΐα του, συνοδεύεται απ’ την περιζήτητη για την εποχή εκείνη ικανότητα της θεϊκής μαντικής τέχνης.
Τα προνόμια έπεσαν βροχή. Ο Ιωσήφ καλοπαντρεύεται μια κόρη Αιγύπτιου ιερέα και αποκτά σημαντικές προσβάσεις στους ναούς και τα πανάρχαια ιερά της χώρας: «και έδωσαν σ’ αυτόν δια γυναίκα την Ασεννέθ θυγατέρα ιερέως της Ηλιουπόλεως» Γέν.41.45.
Σημειώνουμε εδώ την απίστευτη έλλειψη περιφρούρησης πολιτικών και θρησκευτικών προνομίων της αιγυπτιακής κοινωνίας, που έμελλε βέβαια, να κοστίσει ακριβά στην αιγυπτιακή ιστορία. Ανεμπόδιστοι από οποιουσδήποτε νόμους, εθιμικούς περιορισμούς ή ιερατικούς κανόνες, αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι, μπορούσαν να αποκτήσουν, όχι μόνο υψηλά κυβερνητικά προνόμια, αλλά με την συγκατάθεση της άδολης αιγυπτιακής θρησκείας, να εισέλθουν δικαιωματικά μέσα στους ιερατικούς κύκλους, νυμφευόμενοι κόρες ιερέων.
Ο αξιωματούχος πλέον Ιωσήφ, αναλαμβάνει τα διευρυμένα καθήκοντα του αρχισιτοποιού φοροεισπράκτορα και επί επτά ολόκληρα χρόνια, το ένα πέμπτο της συνολικής σοδειάς των Αιγυπτίων, καταλήγει στις δημόσιες αποθήκες: «και συνήγαγε πάσας τας τροφάς των επτά (εύφορων) ετών των γενομένων εν τη γη της Αιγύπτου... και συνήγαγεν ο Ιωσήφ σίτον, ως την άμμον της θαλάσ¬σης πολύν σφόδρα...» Γέν. 41.49.
Ο Σωτήρας Ιωσήφ, προετοιμάζεται με απόλυτη πίστη, ότι ο θεός του θα φέρει πράγματι την προφητική δικαίωση της σιτοδείας: «και (πράγματι) άρχισαν να έρχονται τα επτά έτη της πείνας καθώς είπε ο Ιωσήφ... και όταν πείνασε πάσα η γη της Αιγύπτου, εβόησεν ο λαός προς τον Φαραώ δια άρτον και είπεν ο Φαραώ προς πάντας τους Αιγυπτίους, υπάγετε προς τον Ιωσήφ και ότι σας είπη κάμετε... Άνοιξε δε ο Ιωσήφ πάσας τας αποθήκας και επώλει σίτον εις τους Αιγυπτίους και η πείνα επεβάρυνεν επί την γην της Αιγύπτου. Και πάντες οι τόποι ήρχοντο προς τον Ιωσήφ δια να αγοράζωσι σίτον» Γέν.41.55-57.
«Και άρτος δεν ητο καθ’ όλην την γην, διότι η πείνα ητο βαρεία σφόδρα ώστε απέκαμον υπό της πείνης και συνήγαγεν ο Ιωσήφ άπαν το αργύριο (ασήμι) το ευρισκόμενον εν τη γη της Αιγύπτου και εν τη γη Χαναάν... και αφού εξέλιπεν το αργύριον... ήλθον πάντες οι Αιγύπτιοι προς τον Ιωσήφ λέγοντες, Δός άρτον εις ημάς διατί να αποθάνωμεν έμπροσθέν σου; Εξέλιπεν το αργύριο. Είπεν δε ο Ιωσήφ φέρετε τα κτήνη σας και θέλω σας δώσει άρτον αντί των κτηνών σας εάν εξέλιπεν το αργύριο. Και έφεραν τα κτήνη αυτών προς τον Ιωσήφ και έδωκεν εις αυτούς ο Ιωσήφ άρτον αντί των ίππων και αντί των προβάτων και αντί των όνων και αντί των βοών. Και έθρεψαν αυτούς με άρτον αντί πάντων των κτηνών αυτών». Γέν.47.13-17.
Το προνόμιο της φύλαξης και της εκμετάλλευσης αυτών των ατελείωτων κοπαδιών, εξασφάλισε ο Ιωσήφ για τ’ αδέλφια του, με τη σύμφωνη γνώμη του Φαραώ. Διότι για τους δικούς του, που εγκαίρως ανέβηκαν στην τροφοδότρια Αίγυπτο, ο Φαραώ ο ίδιος πρόσταξε: «εις το καλύτερον της γης κατοίκησον τον πατέρα σου και τους αδελφούς σου, ας κατοικήσωσιν εν τη γη Γεσέν... και κατάστησον αυτούς επιστάτας επί των ποιμνίων μου... και κατώκησεν ο Ιωσήφ τον πατέραν αυτού και τους αδελφούς αυτού και έδωκεν εις αυτούς ιδιοκτησίαν εν τη γη της Αιγύπτου, εις το καλύτερον της γης, εν τη γη Ραμεσσή... και έτρεφεν ο Ιωσήφ τον πατέρα αυτού και τους αδελφούς αυτού και πάντα τον οίκον του πατρός αυτού... κατά τάς οικογενείας αυτών... Κατώκησε δε ο Ιακώβ εν τη γη της Αιγύπτου εν τη γη Γεσέν και απέκτησαν εν αυτή κτήματα (επί πλέον των χαρισθέντων) και ηυξήνθησαν και επληθύνθησαν σφόδρα». Γέν.47.6-12, 27.
Ισόβιο δωρεάν κρατική διατροφή, δωρεάν κτήματα εις το καλύτερο της γης, μαζί με επαγγελματικά προνόμια επιστασίας στα ατέλειωτα κρατικά κοπάδια, είναι λίγα απ’ τα προνόμια που προέκυψαν για τους συγγενείς του "σωτήρα" της Αιγύπτου.

...συνέχεια:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11007&catid=8#11007

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε.Η συνέχεια μέχρι τέλους.

Τα προηγούμενα:
Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!Η συνέχε...
-----------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11009&catid=97#11009
6/10

http://www.youtube.com/watch?v=C6lB3aK4TfM

7/10

http://www.youtube.com/watch?v=EzILhuUXEsY

8/10

http://www.youtube.com/watch?v=VMF_wDixcRs

9/10

http://www.youtube.com/watch?v=tw-bfrk0E7k

10/10

http://www.youtube.com/watch?v=j6k5TIv_rsg

ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ :Θα γίνει χαμός....


Παρακολουθήστε ζωντανά την εκπομπή ΙΧΩΡ όπου και αν είστε. Μεταδίδεται κάθε Παρασκευή στις 21:00http://www.high.gr/
Σήμερα η εκπομπή κανονικά και την Κυριακή στις 17 :00 στην διεύθυνση http://www.skaisat.com/
μπορείτε να δείτε εκπομπή (ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ) του κυρίου Μπεξή, θέμα Ελληνισμός -χριστιανισμός με καλεσμένους τους κυρίους Μουστάκη, Κλήμη καί άλλες εκπλήξεις.
ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ! Θα γίνει χαμός....

Χαμένη Ελληνική Γραμματεία

„Kατάλογος γυναικών“
«Κι εκείνη γκαστρώθηκε και γέννησε στον τερπικέραυνο Δία
Δυο γιους, τον Μάγνητα και τον Μακεδόνα που χαίρεται με τ άλογα.
Κι αυτοί είχαν τις κατοικίες τους κοντά στην Πιερία και τον Όλυμπο
»*
Το απόσπασμα το διέσωσε ο λόγιος αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Ζ' ο Πορφυρογέννητος στο „Περί θεμάτων“ έργο του (2, 6, 48 Β), από τις „Ηοίες“ έπος αποδιδόμενο στον Ησίοδο γνωστό και ως „Kατάλογος γυναικών“, χαμένο σήμερα...
*Η χώρα από Μακεδόνος του Διός και της Θυίας της Δευκαλίωνος, ως φησιν Ησίοδος ο ποιητής.
Νίκος Σάμιος

19 Μαρτίου 2009

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος....

------------------------------------------------------

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος: Πως στήνεται μια σκευωρία εις βάρος της κοινωνίας και της ιστορίας.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 18, 2009

Βήμα προς βήμα το στήσιμο της υπόθεσης, τα απίστευτα συμβόλαια, οι ψευδείς δηλώσεις και η συνεργασία του κράτους. Μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η πρωτοφανής συγκάλυψη μέσω της απόφασης Βενιζέλου - Φωτιάδη το 2001 που άνοιξε την κερκόπορτα την οποία εκμεταλλέυθηκαν άμεσα οι εμπλεκόμενοι ενεργοποιώντας μεταβιβάσεις - οπερέτες σε υπεράκτιες, με συμβόλαια χωρίς δικαιολογητικά των αρμοδίων υπηρεσιών παρά ΨΕΥΔΕΙΣ δηλώσεις (!) και τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στα νομικά χρονικά όρο περί “ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ” όπου “τακτοποίηση” νοείται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει αποχαρακτηρισμός του οικοπέδου ώστε να μπορέσει αυτό να οικοδομηθεί!

Και βέβαια επειδή στην Ελλάδα η διαπλοκή είναι διακομματική, εντύπωση προκαλεί η απόφαση του κυρίου Τατούλη, ως αναγράφεται στο συμβόλαιο που παρατίθεται και χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα για την “τακτοποίηση” των ελεεινών συμφερόντων!

Τα στοιχεία είναι στη διάθεση του εισαγγελέα και η δικαιοσύνη οφείλει πλέον να επέμβει και να εγκαλέσει όλους τους εμπλεκόμενους. Η δε κυβέρνηση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ να μην απαιτήσει διαλεύκανση της υπόθεσης, γιατί η μέχρι τώρα ολιγωρία της θα μετατραπεί σε ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για την αξιωματική αντιπολίτευση και τον Γ.Α. Παπανδρέου που έχει αποδείξει την ευαισθησία του σε θέματα διαφάνειας.

Να δούμε τώρα αν θα επιδειχθεί ο ίδιος οίστρος όπως στην υπόθεση του Βατοπαιδίου. Προσέξτε τα ονόματα των εμπλεκομένων, τις Κυπριακές εταιρείες κλπ. Μα κυρίως το θράσος των ψευδομαρτύρων. Τολμήστε κύριοι τώρα να τσιμεντώσετε.

συνέχεια:
http://olympia.gr/2009/03/18/agrotera-artemis/

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!Η συνέχεια...

----------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10987&catid=97#10987
-------------------------------------------------------------------
3/10

http://www.youtube.com/watch?v=xw8M0aaQnzU

4/10

http://www.youtube.com/watch?v=2KD4QdNnHuo

5/10

http://www.youtube.com/watch?v=CtODevDDnqc

Η συνέχεια προσεχώς...

Επίσημες χριστιανικές ομολογίες των εγκλημάτων κατά του ελληνισμού! Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ


http://alfeiospotamos.blogspot.com/2009/03/blog-post_18.html
Στο κείμενο η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρει:Ο ναός του Παρθενώνα στην Ακρόπολη των Αθηνών μεταβλήθηκε σε ναό της Παρθένου Μαρίας και έγινε ο πρώτος καθεδρικός ναός των χριστιανικών Αθηνών. Ομοίως, το Ερεχθείο μεταβλήθηκε σε ναό της Θεοτόκου, ο ναός της Απτέρου Νίκης έγινε χριστιανικός ναός, το Θησείο ή Ηφαίστειο, μάλλον ακριβέστερα, μεταβλήθηκε σε ναό του αγίου Γεωργίου, οι ναοί του Ηλίου στις κορυφές των ορέων σε ναούς του προφήτη Ηλιού, οι του Ποσειδώνα σε ναούς του αγίου Νικολάου και οι του Διονύσου σε ναούς του αγίου Διονυσίο τέλος, το Πάνθεον της Ρώμης σε ναό των Αγίων Πάντων. Έτσι αναστελλόταν η καταστροφή των μνημείων.
Απάντηση:
ΟΧΙ κύριοι (και κυρίες). Εσείς τα καταστρέψατε. Κάνατε έξωση στους θεούς και επιτάξατε τα σπίτια τους. Βάλατε μέσα δούλους και υπηρέτες μιας εβραιογενούς αιρέσεως η οποία αντιπροσωπεύει τον θεό που γέννησε το ασιατικό ιερατείο και ..."μεγάλωσε ο μπαγλαμάς, έγινε σαν βαπόρι", έγινε θρησκεία. Και επικαλείστε το όνομα Έλλην χωρίς καμία ντροπή. Φτάνει έως εδώ• πάμε τώρα πάρα πέρα:Κατοικίες στους θεούς έδωσε αυτοπροσώπως η θυγατέρα του Διός και μάλιστα προστατευμένους σε μεγάλο βαθμό από εσάς , τους δολοφόνους. Σήμερα, όλοι οι πολιτισμένοι άνθρωποι της γης μπορούν και λατρεύουν τον ελληνισμό μπροστά στα μάτια σας, και όμως δεν το βλέπετε. Η θυγατέρα του Διός η ΜΟΥΣΑ Μνημοσύνη έδωσε ένα δώρο στην ανθρωπότητα. Και γιατί αυτή η συγκεκριμένη; Διότι η Μνημοσύνη είναι το ανθρώπινο μνημονικό, που δημιουργεί τις καλές τέχνες. Οι Μούσες ήτανε εκείνες που γοητεύανε την ψυχή του Διός και αντιπροσωπεύανε το "καλόν" των αρχαίων. Το διαχρονικό "καλόν", το οποίο οι πολιτισμένοι άνθρωποι ολόκληρης της γης λατρεύουν στα ΜΟΥΣειΑ. Εκεί είναι τα καινούργια σπίτια των θεών και του ελληνικού πολιτισμού, τους οποίους η ανθρωπότητα ουδέποτε έπαψε να τους θαυμάζει.Και εάν εσείς καταστρέψατε τα σπίτια τους και τους σκοτώσατε, αυτοί καθόλου και ποτέ δεν πέθαναν. Οι Θεοί και ο ελληνικός πολιτισμός έχουν την κατοικία τους στα ΜΟΥΣΕΙΑ όλου του κόσμου! Τώρα πια προστατεύονται σε μεγάλο βαθμό από εσάς.

ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ


Ο θάνατος είναι κυρίαρχος στον πλανήτη. Πλανητάρχης είναι ο θάνατος, κανείς άλλος. Αλλά και στο σύμπαν είναι ο κυρίαρχος νόμος που κρατεί, άρα ο θάνατος είναι και συμπαντάρχης. Ολόκληρος ο πλανήτης είναι ένα σφαγείο κάθε στιγμή.
(Δημήτρης Λιαντίνης Καθηγητής Φιλοσοφίας )
ΑΙΤΙΑ
Οι αυτοκτονίες είναι σχεδόν πάντα αποτέλεσμα του αισθήματος της απελπισίας ή του αβοήθητου. Υπάρχουν ερωτικές, πολιτικές, φιλοσοφικές, στρατιωτικές, θρησκευτικές και ιστορικές αυτοκτονίες. Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με ιστορικές αυτοκτονίες.
ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Γνωστή περίπτωση αυτοκτονίας αποτέλεσε στην αρχαιότητα ο θάνατος του τυράννου της Κορίνθου Περίανδρου (6ος αι. π.Χ.). Σύμφωνα με την παράδοση που διέσωσε ο Διογένης Λαέρτιος, ο Περίανδρος κάλεσε δύο στρατιώτες και τους διέταξε να στήσουν ενέδρα σε έρημο εξοχικό σημείο, να σκοτώσουν τον πρώτο που θα περνούσε από εκεί και να τον θάψουν αμέσως. Είναι προφανές ότι ο πρώτος "περαστικός" ήταν ο ίδιος ο Περίανδρος που θανατώθηκε από τους στρατιώτες του. Όπως είχε διατάξει ο ίδιος, τέσσερις στρατιώτες έσπευσαν αμέσως στο σημείο του θανάτου του και σκότωσαν τους δύο εκτελεστές του. Λίγο αργότερα εμφανίστηκε ακόμη μεγαλύτερος αριθμός στρατιωτών που δολοφόνησαν τους τέσσερις προηγουμένους. Έτσι, ο Περίανδρος πέτυχε να μείνει για πάντα άγνωστο το ακριβές σημείο στο οποίο είχε ταφεί.
ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Οι Ρωμαίοι είχαν μια ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτό το είδος θανάτου
Όταν το παιχνίδι της εξουσίας χανόταν τελειωτικά γι' αυτούς, οι ηγέτες της Ρώμης ανέθεταν συχνά τη θανάτωσή τους σε έμπιστο άτομο του περιβάλλοντός τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το άτομο αυτό δεν ήταν άλλο από τον προσωπικό τους δούλο, ο οποίος δεν είχε και τη δυνατότητα να εκφέρει γνώμη ή να αντιταχθεί στη θέληση του κυρίου του.
Όταν το 121 π.Χ. ο μεταρρυθμιστής Γάιος Γράκχος κατέφυγε στο ιερό άλσος των Ερινύων ξέροντας ότι έχει χάσει τη μάχη με τους αντιπάλους του, ζήτησε από τον πιστό του Φιλοκράτη να τον σκοτώσει. Ο Φιλοκράτης εκτέλεσε τη διαταγή και αμέσως μετά αυτοκτόνησε. Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ίδιος τύπος αυτοκτονίας θα οδηγούσε στο θάνατο τρία πρόσωπα που σημάδεψαν την ιστορία της εποχής τους: τον Βρούτο, τον Κάσσιο και τον Αντώνιο. Σύμμαχοι στη συνωμοσία κατά του Ιουλίου Καίσαρα, ο Βρούτος και ο Κάσσιος βρέθηκαν πάλι μαζί στη μάχη των Φιλίππων με αντιπάλους τον Αντώνιο και τον Οκτάβιο (42 π.Χ.). Προτού ακόμη τελειώσει η μάχη, ο Κάσσιος αντιλήφθηκε ότι η νίκη ήταν αδύνατη και διέταξε το δούλο του Πίνδαρο να τον σκοτώσει. Αλλά και ο Βρούτος δεν άντεξε την ήττα και αυτοκτόνησε πέφτοντας πάνω στο ξίφος του που το κρατούσε ένας έμπιστος φίλος. Η ίδια ακριβώς τύχη περίμενε και το νικητή Αντώνιο μία περίπου δεκαετία αργότερα, όταν ηττήθηκε στη ναυμαχία του Ακτίου. Μόνο που ο δούλος που πήρε την εντολή να τον σκοτώσει προτίμησε να βυθίσει το ξίφος στο δικό του στήθος. Ο Αντώνιος υποχρεώθηκε να αυτοκτονήσει χωρίς μεσολάβηση άλλου.
Στην περίπτωση της Ρώμης βρισκόμαστε επομένως μπροστά σε μια κοινότοπη τελετουργία θανάτου. Ακόμη και ο Νέρων δεν απέφυγε τη μοίρα αυτή: όταν το 68 μ.Χ. ένιωσε εγκαταλειμμένος από τους πάντες, βρήκε κι αυτός τη λύτρωση ( την δολοφονία!) από τα χέρια του πιστού του απελεύθερου Επαφρόδιτου (δώστε βάση, διότι όπως στην υπόθεση του Αντώνιου, ο δούλος αυτοκτονεί και δεν σκοτώνει τον Αντώνιο, ο Φιλοκράτης σκοτώνει τον Γράκχο, αλλά άμεσα αυτοκτονεί και ο ίδιος, ενώ ο Επαφρόδιτος κάθε άλλο έχει στον νού του) εδώ ο Επαφρόδιτος έχει την μεγάλη ευκαιρία να σκοτώσει έναν Ελληνιστή Καίσαρα και θα τον ξανασυναντήσουμε και στην υπόθεση Ιώσηπου:
Δολοφονίες σε συσκευασία αυτοκτονίας!
ΙΟΥΔΑΙΑ-ΙΩΤΑΠΑΤΑ Το παράδοξο μιας μαζικής αυτοκτονίας
Όταν ο Βεσπασιανός νίκησε τον στρατό του Ιώσηπου στο φρούριο Ιωτάπατα, κι άρχιζε να σφάζει και να σκοτώνει τους επαναστάτες στην Γαλιλαία, ο ίδιος ο Ιώσηπος δεν βρισκόταν πουθενά. Είχε με την βοήθεια του θεού βρει μια τρύπα όπου χώθηκε και κατέληξε σε ένα σπήλαιο με σαράντα ακόμη συντρόφους του. Οι σύντροφοι του Ιώσηπου πρότειναν, αφού ήταν αδύνατον να σωθούν, να σκοτωθούν ώστε να μην πέσουν στα χέρια των Ρωμαίων. Αφού μετά από πολλά επιχειρήματα ο Ιώσηπος, που δεν συμφωνούσε καθόλου με την ιδέα αυτή, δεν τους έπεισε να παραδοθούν στους Ρωμαίους, τους πρότεινε να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο μέχρι τον τελευταίο (ακριβώς το ίδιο θα συμβεί αργότερα και στην Μασάντα, από όπου οι ιστορικές μαρτυρίες στηρίζονται σε μία και μοναδική πηγή, τον Ιώσηπο), μια και η αυτοκτονία απαγορεύεται από τον νόμο του θεού. Εδώ η ερώτηση: Ο θεός του Ιώσηπου απαγορεύει την αυτοκτονία αλλά επιτρέπει τον φόνο μεταξύ συντρόφων; Λίγο απίστευτο. Ως εκ θαύματος όμως, "υπό τύχης είτε υπό Θεού προνείας" λέει ο Ιώσηπος, σκοτώθηκαν οι τριανταοκτώ άνδρες κι έμεινε ο ίδιος με ένα (τον φίλο του) ακόμη για να τραβήξουν κλήρο. Αυτόν τον πείθει να παρατήσουν τον κλήρο και παραδοθούν στους Ρωμαίους. Μα τι αυτοκτονία είναι αυτή; Εδώ σκοτώθηκαν οι σύντροφοι μεταξύ τους! Εκτός φυσικά από τον Ιώσηπο και τον φίλο του...Εδώ η "θεία πρόνοια" ξέχασε τους άλλους τριανταοχτώ. Πάντως ο Ιώσηπος επιζεί, καταγράφει βιβλία, και τα χαρίζει στον Επαφρόδιτο τον δολοφόνο του Νέρωνος. Ποιος είναι ο Επαφρόδιτος, ο οποίος είναι φίλος του Αποστόλου Παύλου; Είναι έμπιστος του Νέρωνος, απελεύθερος δούλος, ο φιλέλλην Νέρων τον έχει για Έλληνα. Πάντως υπάρχει εδώ μία στενή φιλία (μάλλον αποστολή) μεταξύ Ιώσηπου και Επαφρόδιτου και μεταξύ Αποστόλου Παύλου, ο οποίος δεν τον αποκαλεί μόνο αδελφό, αλλά και ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
Σαφώς ο Επαφρόδιτος είναι Εβραίος και μάλιστα υψηλής φήμης, διαβάζοντας τις εργασίες του είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν Εβραίο πατριώτη. Ιδού ένα δείγμα από την εργασία του Επαφρόδιτου, μέσα απο την Ιουδαϊκή Γραμματεία:
Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
το ακόλουθο κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις!
(γ) Institutum Judaicum Delitzschianum, Münster 2003 1. Βιβλίο, 1. Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
Το κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις:
"Σημαίνω ήδη στο κύριο μέρος, εγώ ο υψηλής φήμης Επαφρόδιτος, στο γράφοντας για τον αναγνώστη της αρχαιότητάς μου που, που θα την διαβάσει, για να έχει καταστήσει σαφές ότι οι εβραϊκοί άνθρωποί μας (καταρχήν) είναι πολύ παλαιοί και λαμβανόμενοι την αρχική ύπαρξή του για το, και πως η χώρα, την οποία κρατάμε τώρα, κατοικήθηκε. Κατέγραψα πέντε χιλιάδες χρόνια .περιεκτικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα..."
Επαφρόδιτος Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:
Μακεδόνας χριστιανός από τους Φιλίππους. Ο απ. Παύλος τον αποκαλεί με τα καλύτερα λόγια: αδερφό, συνεργάτη και συστρατιώτη (Φιλιππησίους 2:25). Δεν γνωρίζουμε εάν ο Επαφρόδιτος ήταν μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, ή απλώς μετέφερε επιστολή και συνεισφορές της εκκλησίας προς τον Παύλο όταν αυτός ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη (Φιλιππησίους 2:30, 4:18). Κατά την παραμονή του στη Ρώμη ο Επαφρόδιτος αρρώστησε βαριά που κόντεψε να πεθάνει, παρόλα αυτά δεν υπολόγισε τη ζωή του και συνέχισε το έργο του Χριστού (Φιλιππησίους 2:30). Ο Παύλος προτρέπει τους χριστιανούς της εκκλησίας των Φιλίππων να τον υποδεχθούν με μεγάλη χαρά και να τον τιμήσουν (Κολοσσαείς 2:29).
Αυτά για την Ιωτάπατα αλλά σας πάμε και στο Σούλι...
Βρε, βρε ο καλόγερος Σαμουήλ (συνάδελφος του Ιώσηπου, κληρικός ο ένας, κληρικός και ο άλλος) δεν δίσταξε να ανατιναχθεί σκοτώνοντας και αρκετούς κατακτητές, τότε στο Σούλι...
ΣΟΥΛΙ
16 Δεκεμβρίου 1803 ο καλόγηρος Σαμουήλ παρέμεινε στο Κούγκι με πέντε Σουλιώτες και μόλις πλησίασαν οι Τουρκοκαλαβανοί έβαλε φωτιά στη πυριτιδαποθήκη της μονής Αγίου Αθανασίου με αποτέλεσμα να παρασύρει πολλούς στον θάνατο. Στο Ζάλογγο 60 γυναίκες και παιδιά για να μην σκλαβωθούν έπεσαν στα βράχια χορεύοντας τον χορό του Ζαλόγγου.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ
Ο Χριστιανισμός
Σύμφωνα με το Χριστιανισμό η ζωή μας ανήκει στον Θεό και μόνο εκείνος μπορεί να καθορίσει το τέλος της. Το εδάφιο του Αποστόλου Παύλου αναφέρεται χαρακτηριστικά : "Εάν ζούμε, ζούμε για τον Κύριο, εάν πεθαίνουμε, πεθαίνουμε για τον Κύριο"
Ο Ισλαμισμός
Κι εδώ ο Θεός είναι ο ιδιοκτήτης και ο δότης της ζωής. Η αφαίρεσή της δεν επιτρέπεται. Κατά συνέπεια δεν επιτρέπεται ούτε η ευθανασία αλλά ούτε και η αυτοκτονία. "Μην αφαιρείτε τη ζωή που ο Αλλάχ έκανε ιερή" (Κοράνι 4:29)
Ο Ιουδαϊσμός
Σύμφωνα με τον Ιουδαϊσμό η προστασία της ζωής κάθε ανθρώπου διεκδικεί προτεραιότητα έναντι οποιασδήποτε άλλης αξίας. Χάριν αυτής επιτρέπεται η χρησιμοποίηση κάθε μέσου.
Ο Βουδισμός
Παρ’ όλο που στα επίσημα κείμενα του Βουδισμού δεν υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά στην αυτοκτονία, είναι αναμφίβολο ότι αυτή είναι απαγορευμένη, όπως και κάθε πράξη που στρέφεται ενάντια στην αγιότητα της ζωής.
Αρχαία Ελλάδα
Η ελληνική στάση απέναντι στον θάνατο ήταν τελείως αρνητική, η μόνη αξία ήταν αυτή της ζωής, όπως διαβάζουμε μέσα απο τη Ελληνική Μυθολογία και τα Ομηρικά Επη:
Εκτός από τον Ηρακλή, οι μόνοι άλλοι ζωντανοί άνθρωποι που τόλμησαν να εισέλθουν στον κάτω κόσμο ήταν όλοι ήρωες: ο Οδυσσέας, ο Αινείας (συνοδευόμενος από την Σίβυλλα), ο Ορφέας και ο Θησέας. Κανείς τους δεν ευχαριστήθηκε ιδιαίτερα από ό,τι είδαν στο βασίλειο των νεκρών. Συγκεκριμένα, ο ήρωας του Τρωικού πολέμου Αχιλλέας, τον οποίο ο Οδυσσέας συνάντησε στον Άδη είπε:
"Μη μου μιλάς καταπραϋντικά για τον θάνατο, ένδοξε Οδυσσέα. Θα προτιμούσα να υπηρετώ ως μισθοφόρος κάποιου άλλου, παρά να είμαι ο αφέντης των νεκρών που χάθηκαν."
Νίκος Σάμιος