19 Ιουλίου 2010

Παρακαλώ θερμά, διαβάστε μέχρι το τέλος..

Περιδιαβαίνοντας σήμερα κάποια ιστολόγια, των τελευαίων Follower του blog μου, έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση, που στην αρχή πήγα να την προσπεράσω, γιατί την είδα τεράστια σε μήκος. Δεν φανταζόμουν το περιεχόμενό της.

Αγαπητοί μου φίλοι, συνάδελφοι, συμπατριώτες.

Χτές πήραν έναν άγνωστό μου,
σήμερα τον γείτονά μου,
αύριο θα ρθούν για μένα
Σας παρακαλώ πολύ, μέσα απο την καρδιά μου, με όλη μου την δύναμη, να αφιερώσετε δέκα λεπτά απο τη ζωή σας, και να διαβάσετε αυτό το γράμμα μέχρι το τέλος.
Ένα γράμμα ενός ανθρώπου στην ίδια ηληκία με μένα, που τα λέει μεν έξω απο τα δόντια, μα με τόσο γαλήνιο τρόπο, τόσο μεστό και τόσο αποτελεσματικό, που πραγματικά με έκανε να τον θαυμάζω, αυτόν τον άγνωστο μέχρι πρίν ..Γιώργο Αποστολόπουλο.

Εάν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς σαν Έλληνες και συνάνθρωποι, θα είναι μεγάλη μου χαρά.. κάθε ιδέα και πρόταση δεκτή.
Διαβάστε και θα καταλάβετε!



Την επιστολή αυτή την αντέγραψα και αναδημοσιεύω απο το gp3 blog

Πηγή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου