16 Ιουνίου 2011

Λοβέρδος: Θα παραμείνω αν και είμαι σε άσχημη κατάσταση......!


  • Πιστός μέχρι τέλους ο ψυχρός εκτελεστής του Γιώργου Παπανδρέου
  • Αμετανόητος ακολουθεί τον "μέντορά" του στο φριχτό τέλος
«Είμαι σε άσχημη κατάσταση, θα μείνω όρθιος γιατί έχω εκλογείς που με έχουν στείλει εδώ, έχω δώσει όρκο, έχω τιμηθεί από πρωθυπουργό…
Θέλω να μείνω και θα μείνω όρθιος…
Εύχομαι να μην δημιουργήσει εμπόδιο, δεν είμαι μάντης, εκτιμήσεις κάνω...
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι σε ότι αφορά εμένα προσωπικά δεν θα κάνω πίσω ούτε για ένα εκατοστό, ο ελληνικός λαός μας έχει ανάγκη όρθιους, χωρίς μισόλογα, με πολιτική σαφήνεια…
Δεν έχει ανάγκη να μετατραπεί η οικονομική κρίση σε πολιτική κρίση...
Θα μείνω στην πρώτη γραμμή»

Αυτά είπε από του βήματος της Βουλής ο Ανδρέας Λοβέρδος, δηλώνοντας πιστός της τροϊκανής κυβέρνησης μέχρι τέλους, δίπλα στον Γιώργο Παπανδρέου...
Πηγή...

ΑΛΦΕΙΟΣ:
Να απαντήσουμε στον...{κο}Λοβέρδο(Πολύ ελληνικό όνομα),...
-Αν δεν είσαι σε καλή κατάσταση δεν έχει κανμία "υποχρέωση" έναντι των ψηφοφόρων σου να συμμετάσχεις σε καταστροφικές γι'αυτούς αποφάσεις...
-Αν θέλεις να μείνεις όρθιος πήγαινε σπίτι σου...
-Αν εννοείς τον αρχηγό σου ότι θα προκαλέσει εμπόδια(σε τι,μπορείς να μας διευκρινήσεις;).Μήπως στους ΟΡΚΟΥΣ σας στους ΜΑΣΟΝΟΥΣ;
-Αλλά αφού δεν κάνεις πίσω(ελέω ΟΡΚΟΥ φυσικά),τότε ποιόν απειλείς;

Αντιλαμβάνεσαι φαίνεται τη ΛΑΪΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ και προσπαθείς όσο μπορείς να δηλώσεις ότι είσαι ο τελευταίος στρατιώτης των κατακτητών της Ελλάδος...

(Κο)Λοβέρδε...και μόνο το όνομά σου δηλώνει την ανθελληνικότητά σου...
Άμε στον αγύριστο αιδοιόπανον και εσύ και όλοι οι εθνοπροδότες...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου