25 Ιουνίου 2011

«ΑΝΔΡΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΑΝΔΡΕΥΕΤΑΙ»

Το ακούσαμε και αυτό:
 
«ΑΝΔΡΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΑΝΔΡΕΥΕΤΑΙ»
Ακριβώς έτσι!
 
Το είπε βουλευτής του Πασοκ, όταν ένας-ένας ξανάμπαιναν στο μαντρί και δήλωναν νομιμοφροσύνη στον αρχηγό ΓΑΠ, μετά την πρωινή ανταρσία, την επομένη της παραίτησης και της ξεπαραίτησης του.
 
Κι εγώ ο φτωχός που ονειρεύτηκα πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερο εξόδιο ρητό για τον Γιωργάκη απ’ αυτό το μαργαριτάρι!
 
Θα τον κατευοδώναμε με αυτά τα άριστα ελληνικά! Να πήγαινε καλλιά του!
Έλα όμως που δεν μας έκανε την χάρη!
 
Γιάννης Αλεξάκης
Εκηβόλος  
 
ΥΓ:
Δεν συγκράτησα το όνομα του βουλευτή, θα είμαι ευγνώμων σε οποίον μου το πει, για να τον βάλω στο σεντούκι με τα μαργαριτάρια μου!
Συνέχιση του «ΑΝΔΡΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΑΝΔΡΕΥΕΤΑΙ»
Που το είδα με τα μάτια μου και το άκουσα με τ’ αυτιά μου:
 
Τελικά έμαθα απο τον φίλο μου Παναγιώτη Σοροπίδη ότι ο βουλευτής που το είπε είναι ο:
 
ΜΙΧΕΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
 
Δείτε τώρα και την «ενημέρωση» που κάνει το πρακτορείο ειδήσεων του Πασοκ , το κανάλι MEGA:
 
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μιχελογιαννάκης δήλωσε ότι "σε ώρες ευθύνης η σοβαρότητα από όλους μας προέχει" και πρόσθεσε: "Η οποιαδήποτε αμφθισβήτηση πρέπει να εξετάζεται με κρίτήριο και μόνο τη σωτηρία της πατρίδας μας. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει, όπως πολλοί θα ήθελαν, 'το ανδρός πεσούσης πας ανήρ... ανδρεύεται' ".
 
Πηγή:
MEGA Πολιτική
16/6
"Φωτιά" στο πολιτικό σκηνικό
 
Σχόλιο μου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου