Αποσπάσματα απομαγνητοφώνησης της συνέντευξης του προέδρου της E.N.D. Δόκτορος Εμμανουήλ Λαμπράκη και του κυρίου Βαλσαμάκη εκπροσώπου τύπου της E.N.D με παρέμβαση από τον Αρτέμη Σώρρα στον δημοσιογράφο Νίκο Αμάραντο για το Art FM της Κύπρου 07/06/2013)
ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
Αρτέμης Σώρρας: Αφού ο Πρόεδρός μας Δόκτορας Λαμπράκης αναφέρθηκε σε θέματα θρησκείας οφείλω να σας ενημερώσω πως σύμφωνα με διεθνή πηγή που δεν μπορώ να αποκαλύψω προς το παρόν, έγινε κάποιο δικαστήριο σε διεθνές επίπεδο απο Εβραϊκές κοινότητες το οποίο δεν δημοσιοποιήθηκε ως τώρα και το θέμα ήταν πότε θα δημοσιοποιηθεί. Το δικαστήριο αυτό το οποίο επιθυμούσαν να διεξαχθεί όλες σχεδόν οι θρησκείες, έπρεπε να αποφανθεί εάν οι Εβραίοι σκότωσαν τον Χριστό. Η ετυμηγορία ήταν πως δεν σκότωσαν οι Εβραίοι τον Χριστό επειδή ο Χριστός δεν υπήρξε. Αναμένουμε λοιπόν πάρα πολλά στοιχεία και θα δούμε μέχρι πού φτάνει. Στη συνέχεια από την ίδια πηγή έμαθα πως οι χριστιανικές κοινότητες - Καθολικοί, Προτεστάντες, Ορθόδοξοι κλπ. συμφώνησαν και συνυπέγραψαν την απόφαση αυτή. Δύο χιλιάδες χρόνια τώρα τα πολύ πλούσια αυτά ιδρύματα αυθαίρετα έφτιαξαν την εκκλησία με τη σημερινή της έννοια. Δεν υπάρχει καμία διακήρυξη ή οποιαδήποτε γραπτή αναφορά σε κανένα βιβλίο που έχει να κάνει με τον Χριστό για την θέσπιση της εκκλησίας. Αντιθέτως άλλοι την δημιούργισαν και αποφάσισαν για εκείνον. Αυτά λοιπόν τα δόγματα και δη τα χριστιανικά με την τεράστια οικονομική επιφάνεια που κρατούν την οικονομία του πλανήτη στα χέρια τους και έχουν όλους τους μηχανισμούς για να βρίσκουν τρισεκατομμύρια και να κατευθύνουν όλες τις οικονομικές και γεωπολιτικές στρατηγικές στον πλανήτη συνυπέγραψαν αυτή την απόφαση. Αυτή η στάση τους είναι αδιανόητη. Πώς είναι δυνατόν να συνυπογράφουν μιά τέτοια απόφαση!!! Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε πως και ο δικός σας αρχιεπίσκοπος (Κύπρου) ο οποίος δεν είναι της Ορθόδοξης εκκλησίας είναι της Ιουστινιανής έχει υπογράψει. - Υπάρχουν πολλές εκκλησίες, έχει να κάνει με το όνομα, η μία είναι βυζαντινή η άλλη είναι άλλο λές και έχουν να κάνουν με άλλο θεό.
Αυτό εμένα με παραπέμπει αλλού ότι το πηγαίνουν για πανθρησκεία και σε όλο τον πλανήτη το διαλαλούν. Θεωρώ πως αυτό έγινε επειδή θέλουν να φέρουν την πανθρησκεία και δεν μπορούν όπως είναι λογικό να πάνε σε ένα τραπέζι όλοι μαζί όταν η μία θρησκεία έχει σκοτώσει τον θεό της άλλης. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν την σοβαρότητα του θέματος. Είναι πολύ μεγάλοι ψεύτες. Τα τελευταία 2000 χρόνια και παραπάνω ο Ελληνισμός έχει υποστεί πολύ μεγάλο πόλεμο. Όλο αυτό το διάστημα έχουν φτιάξει 6000 αιρέσεις δογματικού τύπου και φτάσανε σε ένα σημείο να ακυρώσουνε μόνοι τους την ύπαρξή τους και όλους αυτούς τους χιλιάδες πιστούς πρέπει να τους πετάξουν στόν Καιάδα! Πρέπει κάποιος να δώσει μιά απάντηση και φυσικά δεν περιμένουμε απάντηση απο αυτούς. Πρέπει όμως να εξεταστεί να δούμε τι έχει γίνει με αυτό το τεράστιο θέμα. Εώς τώρα έχουν δρομολογίσει πολλά, έχουν κάνει και έχουν κατασκευάσει άλλα τόσα. Θέλουμε να ξέρουμε ποιά είναι η αλήθεια. Με αυτό τον τρόπο αυτά τα δόγματα ακυρώνουν και την ύπαρξή τους. Γιά να οδηγηθούν πού; Και εμείς οι Έλληνες μιλάμε ακόμα για δόγματα; Μπορείτε να κατανοήσετε εάν αυτό γίνει γνωστό τι αποτελέσματα θα έχει; Καταλαβαίνετε τον εμπαιγμό που έχουμε υποστεί;
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Δόκτορ Λαμπράκης Ο Οργανισμός μας γνωρίζει αυτό το παγκόσμιο μυστικό συνέδριο από όλες τις θρησκείες. Στις νέες "δέκα εντολές" θέλουν να κάνουν καινούρια γλώσσα αλλά και νέα θρησκεία. Το πρόβλημα ήταν πως οι Καζάροι εκπροσωπούν μία θρησκεία η οποία δεν είναι η θρησκεία τους. Η πραγματική θρησκεία των Καζάρων είναι η φαλλοκρατία. Πρίν ασπαστούν τον εβραϊσμό το 674 ΜΚΧ οι Καζάροι ήταν φαλλοκράτες. Εξάλου οι οβελίσκοι που υπάρχουν σε όλα τα μέρη που εκπροσωπούν τα κέντρα δύναμης σε όλο τον κόσμο σχετίζονται άμεσα με την παλαιά θρησκεία των Καζάρων. Βγήκε ψήφισμα σε αυτή τη συνέλευση όλων των θρησκειών στο οποίο πρότειναν οι Εβραίοι πως δεν σκότωσαν τον Χριστό επειδή δέν υπήρξε. Αυτή ήταν η απόφαση αυτού του συμβουλίου όπως είπε και ο Αρτέμης. Πολύ θα ήθελα να δώ αυτήν την απόφαση και να είστε σίγουροι ότι θα την βρώ. Εδώ πρέπει να πούμε πως δέν συντασσόμαστε με αυτή την άποψη. Γνωρίζουμε ότι γίνετε αυτό το παγκόσμιο συμβούλιο Εκκλησιών με απόλυτη μυστικότητα και το κέντρο αυτών των συνεδριάσεων βρίσκετε στο Λονδίνο. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αυτήν την απόφαση και να είστε σίγουροι ό,τι θα την βρώ.
Κύριος Βαλσαμάκης: Εάν το παγκόσμιο στερέωμα των θρησκειών έχει φτάσει σε τέτοιες λύσεις στο να ακυρώνουν τον Χριστό μόνο και μόνο για να ακυρωθεί ο θάνατος του Χριστού από τους Εβραίους σημαίνει ότι πλανητικά κάποιοι βρίσκονται σε ένα μεγάλο φόβο. Κάποιοι είναι τρομοκρατημένοι. Κάποιοι φοβούνται και προσπαθούν έστω και με αυτόν τον τρόπο να κατοχυρώσουν ότι μπορούν να κατοχυρώσουν, με τη δημιουργία μιας παγκόσμιας πανθρησκευτικής κίνησης που μέσα σε αυτό να συμπεριλαμβάνονται οι πάντες. Αυτό εκλαμβάνω εγώ ως απλός πολίτης. Μόνο αν υπάρχει ένας πλανητικός κίνδυνος που δεν ξέρω ποιός μπορεί να είναι αυτός….
Δόκτορ Λαμπράκης: Εγώ θα είμαι πιό κυνικός. Εάν ετοιμάζονται να κάνουν μία γλώσσα και μία θρησκεία η πρώτη εντολή που έχουν γράψει για τα 6,5 δισεκατομμύρια που πρέπει να εξαφανιστούν πως θα εξαφανιστούν και πότε; Εάν έχουν ετοιμάσει τα επόμενα στάδια αφήνουν την πρώτη εντολή τελευταία; Αν είναι έτσι πώς θα το πετύχουν;
ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ & ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΩΕ
Στην προμετωπίδα του Μαντείου των Δελφών υπήρχε το γράμμα έψιλον. Το γράμμα έψιλλον έχει έναν ιερό συμβολισμό. Είχαμε μιλήσει για την ιερότητα και την ουσία της Ελληνικής γλώσσης και του Ελληνικού αλφαβήτου. Πάρα πολλές από τις Ομηρικές και αρχαιοελληνικές λέξεις γενικότερα, αναφέρονται στη σχέση του Διός με τους ανθρώπους. Εντελώς περιφερικά θα ήθελα να αναφερθώ στον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος. Αυτό που η εβραϊκή βίβλος, η παλαιά διαθήκη ονομάζει κατακλυσμό του Νώε είναι ένα μεγάλο παραμύθι. Ο κατακλυσμός περιγράφτηκε από τον Ησίοδο περίπου 400 χρόνια πρίν την προφορική αναφορά της παλαιάς διαθήκης διότι γραπτή αναφορά στην παλιά διαθήκη δεν υπάρχει. Η παλαιά διαθήκη με άλλα λόγια δεν διεσώθει ποτέ γραπτώς. Ήταν η μετάφρασις των εβδομήκοντα η οποία κατεχώρησε όλες τις προφορικές αναφορές και έτσι δημιουργήθηκε η παλαιά διαθήκη. Ο κατακλυσμός του Δευκαλίωνος ο οποίος περιγράφτηκε από τον Ησίοδο περίπου το 900 με 950 ΠΚΧ έχει προηγηθεί της περιγραφής του κατακλυσμού του Νώε κατά 500 ή 600 χρόνια.
Η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ, Η ΚΑΜΠΑΛΑ & Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Νίκος Αμάραντος: Κάνουν αντιγραφή γεγονότων της Ελληνικής Ιστορίας;
Δόκτορ Λαμπράκης Ναί, από ιστορικής απόψεως εδώ πρέπει να πούμε πως οι σημερινοί εβραίοι και οι εβραίοι της διαθήκης δεν έχουν καμία σχέση. Από τους εβραίους της διαθήκης μόνο το 6% έχουν επιβιώσει δηλαδή απο τους σημερινούς κατοίκους του Ισραήλ μόνο το 6% προέρχονται από τους Σεφάδιν και από τους Μισράκι. Οι δεύτεροι που λέγονται Μισράκι προέρχονται από την Περσία. Από τις περιοχές εκείνες τις οποίες ο Ναβουχοδονόσορ, σύμφωνα με την παλαιά διαθήκη είχε αιχμαλωτίσει όλο το γένος των εβραίων αλλά πρίν από την αιχμαλωσία το κράτος του Ισραήλ είχε χωριστεί στα δύο. Το βόρειο το οποίο ονομαζόταν Ισραήλ και το νότιο το οποίο ονομαζόταν Ιουδαία. Σύμφωνα με την εβραϊκή ιστορία οι δέκα φυλές του Ισραήλ έχουν εξαφανιστεί από προσώπου γής. Οι δέκα φυλές ήταν εκείνες που είχαν ξεχωρίσει μετά τον Σολωμόντα και τον Δαυίδ ο οποίος είχε δύο παιδιά, τον Ροβοάμ και τον Ιεροβοάμ. Χωρίστηκε το κράτος σε δύο κομμάτια διότι θέλαν και οι δύο να είναι βασιλείς. Στο βόρειο τμήμα ήταν οι δέκα φυλές και είχε πρωτεύουσα τη Σαμάρια ενώ το νότιο τμήμα ονομάζονταν Ιουδαία και ήταν μόνο δύο φυλές του Ιούδα και του Βενιαμίν. Το 760 Ασσύριοι επετέθησαν στο Βόρειο τμήμα στο Ισραήλ δηλαδή και πήραν αιχμαλώτους τις 10 φυλές, αφού βεβαίως λεηλάτησαν τον χώρο, και τους διέσπειραν στα 4 σημεία της γής. Έκτοτε έχει εξαφανιστεί η ιστορία και η τύχη των 10 φυλών. Οι Ασσύριοι όταν κάναν εξτρατείες είχαν την συνήθεια να αδειάζουν τον χώρο τον οποίο κατελάμβαναν και να φέρνουν καινούριους άλλους κατοίκους οι οποίοι δέν είχαν καμία σχέση με τους προηγουμένους για να καταλαμβάνουν το κενό. Αυτό έγινε το 760 και έτσι χάθηκαν οι δέκα φυλές του Ισραήλ. Το Νότιο τμήμα που ονομαζόταν Ιουδαία επέζησε μέχρι το 564 οπότε εξεστράτευσε εναντίον του Νοτίου τμήματος της Ιουδαίας δηλαδή ο βασιλεύς Ναβουχοδονόσορ. Πήρε όλους τους εβραίους αιχμαλώτους στην Βαβυλωνία από το 564 μέχρι το 525. Εκεί είχαν την δυνατότητα να εκτεθούν στην βιβλιοθήκη της Νινευή. Η βιβλιοθήκη αυτή ήταν μιά πλουσιοτάτη βιβλιοθήκη η οποία περιέγραφε την ιστορία του ανθρωπίνου γένους και την δημιουργία του. Είχαν επίσης την ευκαιρία να εκτεθούν στην Ελληνική Γραμματεία. Με αυτές τις πηγές λοιπόν πήραν και προσήρμοσαν όλα τα γεγονότα στην δική τους φυλή. Διαπιστώνουμε από την παλαιά διαθήκη πως τα περισσότερα γραπτά αναφέρονται στην περίοδο της αιχμαλωσίας. Έκλεψαν ακόμα και την τετρακτύ του Πυθαγόρα απο την Ελληνική Γραμματεία αλλά δεν ήξεραν πως να την εξηγήσουν διότι η Πυθαγόρειος Φιλοσοφία δεν είναι για τον κοινό άνθρωπο παρά μόνο για τους μυημένους. Έτσι λοιπόν έφτιαξαν δικές τους θεωρίες παίρνοντας την τετρακτύ και την έκαναν το δέντρο Καμπάλα. Η καμπάλα λοιπόν δεν είναι τίποτε άλλο από μία κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας των Πυθαγορείων, η οποία είναι βέβαια μία πολύ κακή μετάφρασις. Σε συνδιασμό όμως με την γνώση που παρέλαβαν από την βιβλιοθήκη της Νινευή κατάφεραν να το προβάλουν σαν δικό τους πνευματικό δημιούργημα χωρίς να έχουν καμία σχέση ή χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι σημαίνει η Τετρακτύς. Έτσι λοιπόν οι δύο φυλές οι οποίες επεβίωσαν και επέζησαν, του Βενιαμίν και του Ιούδα επανήλθαν στον χώρο του Λεβάντε της Παλαιστίνης το 525 ΠΚΧ Κατόπιν ήρθε ο Αλέξανδρος, οι Ρωμαίοι κλπ. Επομένως η ιστορική παρουσία του Εβραϊσμού στην περιοχή τμηματικά δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 500 ή 600 χρόνια. Από την επάνοδο από την αιχμαλωσία στην Αίγυπτο μέχρι την επάνοδο από την αιχμαλωσία των Βαβυλωνίων.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ
Ο ζωτικός χώρος της περιοχής δηλαδή αρχίζοντας από τη σημερινή Παλαιστίνη, το Ισραήλ, την Ιορδανία, τη Συρία, το Λίβανο κτλ. Αυτός ο χώρος που ονομαζόταν Λεβάντε ιστορικώς κατεξοχήν κατοικούνταν από Έλληνες. Οι μετανάστες στο Λεβάντε δηλαδή οι Φιλισταίοι, οι Χαναναίοι και οι Φοίνικες ήσαν μετανάστες εκ Λακεδαίμονος, Κρήτης και Κύπρου. Οι μεν Φιλλισταίοι ήταν γεωργοί. οι Χαναναίοι ήταν βοσκοί και οι Φοίνικες ήταν ναυτικοί. Κατεξοχήν επαγγέλματα των χώρων του Ελληνισμού. Είχε δημιουργηθεί λοιπόν η Δεκάπολις.Την εποχή που γεννήθηκε ο Χριστός υπήρχαν τέσσερα κράτη στην περιοχή. Το νοτιότερο κράτος ήταν η Ιουδαία, η οποία κατά 95% κατοικείτο από εβραίους, η Σαμάρεια λίγο βορείως η οποία κατοικείτο 50-50 από ιουδαίους και Έλληνες, η Γαλιλαία στην οποία έζησε ο Χριστός όλη του τη ζωή 100% κατοικείτο από Έλληνες, όπως επίσης και η Δεκάπολις η οποία κατοικείτο πάλι από Έλληνες. Το περίεργο με την καινή διαθήκη είναι το εξής. Ότι ενώ ο Χριστός ήρθε να σώσει τον εβραϊσμό , τους ομοθρήσκους του σύμφωνα με την προβολή που γίνεται προς εμάς, έγραψαν όλα τα ευαγγέλια στην Ελληνική γλώσσα. Ενώ η επίσημη γλώσσα της περιοχής, ήτο η λατινική, η ρωμαϊκή. Υπήρχε ρωμαϊκή επικυριαρχία μετά τους Ελληνιστικούς χρόνους. Επέβαλαν λοιπόν ως επίσημη γλώσσα της περιοχής την λατινική. Διερωτάται λοιπόν κανείς, πρώτον, γιατί γράφτηκε πάνω στον σταυρό Ιησούς Ναζωραίος βασιλεύς των ιουδαίων Ελληνιστί πρώτον, ρωμαϊστί κατά δεύτερον και εβραϊστί κατά τρίτον; Το δεύτερο ερώτημα το οποίο είναι πολύ εύλογο είναι, γιατί εκτός του ευαγγελίου του Ματθαίου όλα τα άλλα ευαγγέλια εγράφησαν στην Ελληνική γλώσσα; Γιατί άλλαξε ο Χριστός τα ονόματα των μαθητών του; Έστω και των ελαχίστων οι οποίοι δεν ήσαν Έλληνες , γιατί τα έκανε Έλληνικά;
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ Ο ΤΥΑΝΕΥΣ
Νικ. Αμάραντος: Ο Χριστός είχε άλλο όνομα. Εμμανουήλ.Μαν. Λαμπράκης: Εμμανουήλ είναι εβραϊκό όνομα. Εμμάνουελ= μεθ’ ημών ο θεός. Θυμάστε το ελ όπως εξηγήσαμε την προηγούμενη φορά, σημαίνει όπως και το ηλ και το αλ η θεϊκή δύναμη που κατήλθε εκ των άνω. Το εμμανου ελ δηλαδή- εάν δείτε το τέμπλο στο οποίο παντρεύτηκε η κόρη του Σημίτη, μετά το νου υπάρχει ένα διαχωριστικό- το ελ λοιπόν είναι αυτός που κατήλθε από πάνω. Αυτό σημαίνει το Εμμάνουελ. Έτσι λοιπόν, εκείνο που διερωτάται κανένας είναι, γιατί γράφτηκαν τα ευαγγέλια στην Ελληνική γλώσσα και γιατί, ακόμα και το χάτι χου μαγιούν, ακόμα και όλα εκείνα τα έγγραφα που βρήκαμε στην ερυθρά θάλασσα –θα μιλήσουμε γι’αυτό μια άλλη φορά- είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα; Επίσης, κατά τον τρίτο μετά Χριστόν αιώνα, βρεθήκαν τουλάχιστον πέντε εκκλησιές στην αμερικανική ήπειρο, οι οποίες χρονολογήθηκαν τον τρίτο μετά Χριστόν αιώνα- η τελευταία βρέθηκε πριν από τρεις μήνες δίπλα στη νέα Υόρκη στο South Connecticat- με όλες τις επιγραφές στην Eλληνική γλώσσα. Πώς γίνεται λοιπόν όλα αυτά να συμπίπτουν με αυτά τα οποία μας λέει η Παλαιά Διαθήκη . Αυτά τα ανέφερα ενώ δεν είχα σκοπό να τα αναφέρω, επειδή ο Αρτέμης μας είπε ότι βγήκε απόφαση ότι το παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών αποφάνθηκε ότι οι εβραίοι δεν σκότωσαν τον Χριστό διότι δεν υπήρξε Χριστός. Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος ότι υπήρξε ανεξάρτητα αν ονομαζόταν κάπως αλλιώς .
Κύριος Βαλσαμάκης: Απολλώνιος ο Τυανεύς! Να τα λέμε αυτά!!!
Η ΜΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΩΝ & ΤΑ ΨΕΥΔΗ
Επανέρχομαι τώρα στο ευαγγέλιο του Ιωάννου. Ξέρετε τα τέσσερα ευαγγέλια που περιελήφθησαν στην Καινή Διαθήκη, δυο είναι τα ευαγγέλια που ανταποκρίνονται στην πραγματική διδασκαλία του Χριστού , του Ιωάννου και του Μάρκου, ενώ τα ευαγγέλια του Λουκά και του Ματθαίου-ο Λουκάς έζησε τον τρίτο μετά Χριστόν αιώνα κι έγραψε ένα ευαγγέλιο 250 χρόνια μετά τον θάνατο του Χριστού και το διαβάζουμε στην εκκλησία -ενώ τα ευαγγέλια των συγχρόνων του Χριστού, των μαθητών του όπως το ευαγγέλιο του Θωμά παραδείγματος χάρη, η το ευαγγέλιο της Μαγδαληνής , υπάρχουν άλλα 27 ευαγγέλια, τα οποία έχουν αποσιωπηθεί .Αυτά λοιπόν που ήσαν σύγχρονα με την ζωή του Χριστού, δεν συμπεριελήφθησαν. Συμπεριελήφθησαν λοιπόν τα ευαγγέλια του Λουκά ο οποίος ήτο ιατρός και έζησε τον τρίτο μετά Χριστόν αιώνα και το ευαγγέλιο του Ματθαίου το οποίο γράφτηκε στην Aραμαϊκή γλώσσα. Προσέξτε λοιπόν τώρα ποια είναι η διαφορά. Η διαφορά είναι ότι το ευαγγέλιο του Λουκά και αυτό του Ματθαίου, αρχίζουν με την γέννηση του Χριστού και την θανάτωση των τριών χιλιάδων βρεφών από τον Ηρώδη. Κατ’αρχήν ο Ηρώδης, εάν πάρετε τις ιστορικές πηγές, δεν ζούσε την εποχή που γεννήθηκε ο Χριστός. Επομένως επανερχόμεθα τώρα στο ευαγγέλιο του Ιωάννου και στο ευαγγέλιο του Μάρκου. Ο Ιωάννης και ο Μάρκος εάν διαπιστώσετε , αρχίζουν από τον Χριστό σε ηλικία τριάντα ετών όταν άρχισε δηλαδή να διδάσκει. Αρχίζουν από τον Πρόδρομο, από την διδασκαλία του Χριστού στην έρημο κλπ κλπ. Υπάρχει λοιπόν ένας σαφής διαχωρισμός μεταξύ των ευαγγελίων του Μάρκου και του Ιωάννου από τα ευαγγέλια του Ματθαίου και του Λουκά. Έξαλλου στην εκκλησία –επειδή τυγχάνει να είμαι ψάλτης τα παρακολουθώ αυτά- ενώ το σημαντικότερον έπρεπε να λέγεται πρώτον και το ευαγγέλιο είναι το σημαντικότερον, λέγεται δεύτερον. Λένε πρώτον τον απόστολο. Λέμε λοιπόν προς κορίνθιους επιστολή Παύλου το ανάγνωσμα. Αποδίδουμε δηλαδή το κείμενο στον συγκεκριμένο συγγραφέα. Ακούστε λοιπόν τώρα τι γίνεται όταν πάμε στο ευαγγέλιο. Δε λένε Λουκά το ανάγνωσμα. Λένε κατά Λουκά. Αυτό στην ελληνική γλώσσα σημαίνει ότι, «από ότι πίστευε ο Λουκάς» , «κατά την αντίληψη του Λουκά» . Δε λένε κείμενο του Ιωάννου, κείμενο του Ματθαίου, κείμενο του Λουκά. Γιατί αυτός ο διαχωρισμός μεταξύ του ευαγγελίου και του αποστόλου; Γιατί το ένα να αποδίδεται στον συγγραφέα , ενώ το άλλο να έχει μόνον ελαφρά σχέση με τον προτεινόμενο συγγραφέα; Έτσι λοιπόν θα σταματήσουμε λιγάκι στο ευαγγέλιο του Ιωάννου το οποίο αρχίζει με το «εν αρχή ην ο λόγος». Όταν λέει «εν αρχή ην ο λόγος και ο λόγος ην προς τον θεόν και ο θεός ην ο λόγος» , τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Σημαίνει χρονική ή ιεραρχική ιεράρχηση; Δηλαδή, στην αρχή είναι η λογική ; Εάν στην αρχή είναι η λογική, τι είναι μετά; Μετά από την λογική είναι το συναίσθημα. Μετά το συναίσθημα είναι το ένστικτο. Για σκεφτείτε λοιπόν. Εν αρχή ιεραρχικώς ην ο λόγος. και ο θεός. και ο λόγος είναι προς τον θεόν και ο θεός είναι ο λόγος. Ο θεός λοιπόν είναι ο λόγος λέει ο Ιωάννης. Ο Χριστός ανεφέρθη πουθενά σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη σε λογική ανάλυση; Ο Χριστός ήταν όλος συναίσθημα. «αγαπάτε αλλήλους» , «όστις εραπίσθη επί τη δεξιά σιαγόνα στρέψον αυτώ και την άλλην» . Δεν ανεφέρθη ποτέ ο Χριστός σε λογική ανάλυση. Ο Ιωάννης όμως βάζει τα πράγματα στη θέση τους και λέει ότι, ο λόγος είναι εν αρχή. Τι είναι ο λόγος; Ο πατήρ είναι ο λόγος . Ο πατήρ είναι ο λόγος, ο υιός είναι το συναίσθημα. Ενώ το ένστικτο τι είναι; Το ένστικτο είναι εκείνο το οποίο εκτελεί τις εντολές της λογικής και του συναισθήματος. Το άγιο πνεύμα λοιπόν σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη κάνει τίποτε άλλο από το να εκτελεί εντολές; Όχι. Εξαλλου η μεγάλη διαμάχη μεταξύ καθολικών και ορθόδοξων είναι το filio ocve . Δηλαδή αν το άγιο πνεύμα προέρχεται και από τον πατέρα και από τον υιό. Αν δηλαδή προέρχεται και από τον λόγο και από το συναίσθημα. Και η μεν ανατολική εκκλησία η ορθόδοξη δέχεται ότι μόνο ο πατήρ αποστέλλει το άγιο πνεύμα, ενώ η καθολική και ο υιός.
ΤΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ & Ο ΟΡΦΙΣΜΟΣ
Έτσι λοιπόν έχουμε τρεις οντότητες. Το τριαδικό της θεότητας το οποίο προβάλλεται κατά κόρον από την εκκλησία και την θρησκεία είναι ο λόγος, το συναίσθημα και το ένστικτο. Ο πατήρ, ο υιός και το άγιο πνεύμα. Σταματώ στον Χριστό διότι, ο Χριστός σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη, ουδέποτε προέβαλε την λογική σαν μέσο καθημερινότητας του ανθρώπου. Πάντα το συναίσθημα. Υπομονή, αγάπη, όλα ήσαν συναίσθημα για τον Ιησού Χριστό. Στο μόνο σημείο στο οποίο αναφέρεται λόγος και λογική σε όλη την Καινή Διαθήκη, είναι η πρώτη φράση του ευαγγελίου του Ιωάννου. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι, ο Ιωάννης μας δίνει το στίγμα. Ποιος είναι ο πατήρ, ποιος είναι ο υιός και ποιος είναι το άγιο πνεύμα. Το άγιο πνεύμα όπως αντιλαμβάνεστε δεν αποφασίζει αφ’εαυτού. Είναι μόνο εκτελεστικό όργανο. Έτσι λοιπόν να σας παραπέμψω λίγο παραπέρα . Επειδή είμεθα όλοι έλληνες κι επειδή έχουμε το γονίδιο έψιλον κι επειδή το έψιλον ήταν επάνω στη προμετωπίδα του μαντείου των Δελφών, να δείτε λοιπόν την διασύνδεση μεταξύ της τριαδικής θεότητας της Καινής Διαθήκης και του ορφισμού των αρχαίων ελλήνων.
ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Ξέρετε ότι, κακώς ονομάζεται πολυθεϊσμός. Δεν είναι η εβραϊκή θρησκεία ή η χριστιανική θρησκεία η πρώτη μονοθεϊστική θρησκεία. Ο Ερμής ο τρισμέγιστος, 5000 χρόνια πριν από την γέννηση του Χριστού, προέβαλε έναν από τους ύμνους του Ερμού είναι 90% το «πιστεύω». Το «πιστεύω» το οποίο προβάλλει η δική μας θρησκεία, είναι γραμμένο 3000 και πλέον ετών από την εποχή εκείνη από τον Ερμή τον τρισμέγιστο. Καταλαβαίνουμε λοιπόν τώρα ότι έχουμε την άποψη , την Ελληνική άποψη περί του τριαδικού της θεότητας, δηλαδή του τριαδικού της φύσεως του ανθρώπου, λογική, συναίσθημα , ένστικτο, πατήρ , υιός, άγιο πνεύμα, το οποίο προήλθε από την Ελληνική αρχαία θρησκεία και το όποιον ήτο στην προμετωπίδα του μαντείου των Δελφών. Έτσι λοιπόν, θα ήθελα σήμερα να σας αφήσω με την ακόλουθη περίεργα. Την επόμενη φορά θα αναλύσουμε το γράμμα έψιλον το οποίο με μεγάλη προσπάθεια το άλλο DNA προσπαθεί να απαλείψει από τη ζωή των ελλήνων. Να θυμάστε ότι, το μόνον κράτος, η μόνη εθνότητα που δεν επιτρέπουν να ονομάζονται εντός και εκτός του γεωφυσικού της χώρου με το ίδιο όνομα, είναι οι Έλληνες. Και αν ακόμα, λέει, ονομαστούν Έλληνες έβαλαν μπροστά και το «Η» γα να μην ακούγεται το ελ. Και μάλιστα προχθές είχαμε μια συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο της END και ένας θαυμάσιος επιστήμονας ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη χωροταξία και το περιβάλλον, έκανε την εξής πρόταση την οποίαν κάνω κι εγώ σε όλους τους συνέλληνες. Όταν μας δοθεί η ευκαιρία, θα ονομάσουμε σε όλον τον κόσμο την Ελλάδα, Ελλάδα και χωρίς το «Η» .ELLAS με το έψιλον. Με αυτή λοιπόν την σκέψη, σας αφήνουμε και θα δώσω τον λόγο στον Αντώνη. Νικ. Αμάραντος: Μισό λεπτό κύριε Βαλσαμάκη. Να σας διακόψω. Θα ήθελα να παραμείνω σε μια ερώτηση δική μου. Μιας και μιλούσατε για τον Χριστό. Και θέλω μονολεκτική απάντηση και να πάμε σε άλλη εκπομπή για όλα όσα έχουμε αφήσει πίσω. Όπως για τον τρισμέγιστο , όπως για τον Χριστό. Πιστεύετε ότι ο Απολλώνιος Τυανεύς είχε σχέση με τον Χριστό; Μαν. Λαμπράκης: Νομίζω ότι πρέπει να γίνει αντικείμενο μιας άλλης εκπομπής. Όταν εγώ μεγάλωνα, στο γυμνάσιο υπήρχε ένα μάθημα που λεγόταν λογική. Η λογική λοιπόν, μας έμαθε τον έμμεσο παραγωγικό συλλογισμό. Εμείς δεν πρόκειται να εκφράσουμε τέτοια πράγματα, ότι ο Χριστός λεγόταν αλλιώς κλπ. Εμείς απλώς θα παρουσιάσουμε τα ιστορικά γεγονότα και ο καθένας μπορεί να αποφασίσει αφ ‘ εαυτού. Αντ. Βαλσαμάκης: Η δική μου απάντηση κύριε Αμάραντε είναι ότι, όσοι δεν γνωρίζουν ποιος είναι ο Απολλώνιος να διαβάσουν ποιος ήταν , τι έκανε, πώς ακριβώς το έκανε, πότε έζησε και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Μαν. Λαμπράκης: Ο Απολλώνιος έζησε ακριβώς την ίδια εποχή που έζησε ο Ιησούς Χριστός και συγκεκριμένα γεννήθηκε την ίδια ημέρα . Είχε ο ίδιος αποστόλους, έκανε θαύματα και μάλιστα ο μεγάλος του αντίποδας ήταν ο Σίμων ο μάγος. Μαζί του είχε συνεχείς αντιπαραθέσεις και αυτόν είχε υποτίθεται αντίπαλο και ο Παύλος ο Σαούλ δηλαδή. Και σε κάποια στιγμή μάλιστα, η αντιπαράθεση έγινε στη ρώμη , άλλα αυτά είναι ιστορικές αναφορές .Η βιογραφία του Απολλωνίου, γράφτηκε από τον Φιλόστρατο και καλό θα ήταν αν κάποιος ενδιαφέρεται, ας τα μελετήσει και ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Εγώ δεν ήθελα να προβάλω τέτοια καινά δαιμόνια αλλά πρέπει να σας πω ότι θα σας παραπέμψω πάλι στην πρώτη φράση του ευαγγελίου του Ιωάννου. «εν αρχή ην ο λόγος και ο λόγος ην προς τον θεόν και ο θεός ην ο λόγος». Η λογική δηλαδή. Η λογική ανάλυση η οποία εδράζεται εις το αριστερό ημισφαίριο του ανθρώπινου εγκεφάλου κάτι που υπόσχομαι οτι θα αναλύσουμε την επόμενη Παρασκευή.
Αποσπάσματα απομαγνητοφώνησης της συνέντευξης του προέδρου της E.N.D. Δόκτορος Εμμανουήλ Λαμπράκη και του κυρίου Βαλσαμάκη εκπροσώπου τύπου της E.N.D με παρέμβαση από τον Αρτέμη Σώρρα στον δημοσιογράφο Νίκο Αμάραντο για το Art FM της Κύπρου 07/06/2013)
Ομάδα : Εμείς είμαστε το ποτάμι
Απομαγνητοφώνηση: Μάρη Λιώκη
Επιμέλεια κειμένου και προσαρμογή σε γραπτό λόγο : Αδριανός Μπεζούγλωφ
https://www.facebook.com/groups/APERANTOGALAZIO/?bookmark_t=group
https://www.facebook.com/groups/topotami/?bookmark_t=group
Εκκλησία της Κύπρου: Δεν σκότωσαν οι Εβραίοι τον Ιησού!
http://ellinonea.blogspot.com/
Ιστορική συμφωνία μεταξύ του αρχιραβίνου του Ισραήλ και του Αρχιεπισκόπου της Κύπρου
Η Διακήρυξη επισημοποιεί τη διμερή δέσμευση για την ενίσχυση των σχέσεών τους, επιβεβαιώνοντας ότι η συνολική ευθύνη για τη σταύρωση του Ιησού, η οποία βαρύνει τον εβραϊκό λαό είναι ένα αβάσιμο δόγμα.
Είναι η πρώτη φορά που μια Ορθόδοξη Εκκλησία, καταδικάζει τόσο ξεκάθαρα αυτή την αβάσιμη θεωρία η οποία, για αιώνες, ήταν ο βασικός γενεσιουργός παράγοντας για τον ευρωπαϊκό θρησκευτικό αντισημιτισμό.
Η Διακήρυξη αναφέρει μεταξύ άλλων:
"Εμείς, ο Αρχιραβίνος του Ισραήλ Yona Metzger, και ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος της Κύπρου, ευχαριστούμε το Θεό για την ευλογημένη ανάπτυξη αμοιβαίου σεβασμού και επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας για την ενίσχυση των άριστων σχέσεων μεταξύ της Κύπρου και του Ισραήλ. Στη Διακήρυξη εξηγούμε ιδιαίτερα ότι η Εκκλησία της Κύπρου ποτέ δεν συμμετείχε στις κατηγορίες που αφορούν την ολική ευθύνη του Ιουδαϊσμού, ή την απόρριψη του ως πίστη. Ως εκ τούτου, και χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνουμε την απόρριψη παρόμοιων προκαταλήψεων ως ασυμβίβαστες με τις διδασκαλίες της Αγίας Γραφής."
Σημειώνεται ότι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία είχε απορρίψει το δόγμα της συλλογικής ενοχής των Εβραίων από το 1965, με το διάγγελμα Nostra Aetate της, το οποίο ψηφίστηκε στο Δεύτερο Συμβούλιο του Βατικανού.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ιερουσαλήμ κατόπιν, ο Αρχιραβίνος του Ισραήλ δήλωσε χαρακτηριστικά: "Σήμερα, υπογράψαμε μια ιστορική δήλωση σχετικά με τις σχέσεις μεταξύ Ιουδαϊσμού και Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Μέχρι τώρα, οι Ορθόδοξες Εκκλησίες ήταν απρόθυμες να αναλάβουν παρόμοιες πρωτοβουλίες. Ωστόσο, η Εκκλησία της Κύπρου, με τη σημερινή της Διακήρυξη ανέλαβε αυτήν την ευθύνη ... Ελπίζουμε ότι τώρα, και σταδιακά, θα είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε παρόμοια δέσμευση όσον αφορά τις σχέσεις με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, όπως η ελληνική και η ρωσική."
Περαιτέρω, η Διακήρυξη επιβεβαιώνει τις διδασκαλίες του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού σε σχέση με την ιερότητα της ζωής, και με αυτόν τον τρόπο δηλώνει: "Καταδικάζουμε κάθε ενέργεια που παραβιάζει αυτήν την ιερή πίστη, ιδιαίτερα τις πράξεις προκατάληψης, τρομοκρατίας και εναντίον αθώων, ειδικά όταν αφορούν τον εξευτελισμό του ονόματος και της πίστης του Θεού."
(Αποσπάσματα από άρθρο της Jerusalem Post, 12.8.2011, μεταφρασμένο από την Ελληνική γλώσσα από τον καθηγητή Asher J. Matathias, όπως δημοσιεύτηκε στα 'Χρονικά', τριμηνιαίο περιοδικό της εβραϊκής ΚΙΣ στην Αθήνα, Ιανουάριος-Μάρτιος, 2012)
Η παραπάνω είδηση δεν αφορά μια απλή απόφαση, μια κοινή πρωτοβουλία. Συμπεριλαμβάνει μια θεολογική θέση τεράστιας ιστορικής σημασίας για την παγκόσμια κοινότητα, δεδομένου ότι σηματοδοτεί μια απόφαση που οδηγεί σε μια αλλαγή στις διδασκαλίες είκοσι αιώνων.
Για είκοσι αιώνες "η ιστορία των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, όσο είναι γεμάτη από πράξεις αλληλεγγύης και θυσίας, είναι εξίσου γεμάτη από πράξεις φανατισμού, μισαλλοδοξίας και προκατάληψης, που συχνά ασκούνται με τις καλύτερες προθέσεις, για το καλό και τη σωτηρία των άλλων, των παραπλανημένων, και σε πολλές περιπτώσεις είναι οι ίδιοι άνθρωποι που κατασκευάζουν τα έργα αγάπης καθώς και αυτά του μίσους", όπως γράφτηκε από τον Σ. Ζουμπουλάκη (Ο Θεός στην Πόλη, Βιβλιοπωλείο Εστία, 2002).
Για αιώνες ολόκληρους η κατευθυνόμενη οδηγία ήταν η υποβολή σε μια δημιουργική μάθηση παραδοσιακών θρησκευτικών επιθέσεων, στις οποίες οι Εβραίοι θεωρούνται οι δολοφόνοι που "σταύρωσαν το Χριστό." Με αυτό ως βάση για την εκπαίδευση, έχουν κοινοποιηθεί σοβαρά εγκλήματα, τα οποία αμαυρώνουν την ιστορία της ανθρωπότητας. Το αποτέλεσμα τέτοιας δαιμονοποίησης είναι οι εκφράσεις μη ελεγμένων θεωριών, αβάσιμοι ισχυρισμοί προπαγάνδας, με ανθρώπους που βασανίστηκαν και θανατώθηκαν, αφήνοντας πολιτισμούς κατεστραμένους μετά από αιματηρό πόλεμο. Σε ένα κλίμα εκφοβισμού, η δήλωση μιας αντίθετης άποψης απορρίπτονταν εκ των προτέρων, και μπορούσε να απειλήσει με αυστηρές κυρώσεις. Αυτή η διαφορά απόψεων, ακόμη και αν συμμορφωνόταν με τα χριστιανικά θρησκευτικά έγγραφα, ήταν καταδικασμένη σε θάνατο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Νίτσε δήλωσε ο "Θεός είναι νεκρός", γιατί κατάλαβε ότι οι δολοφόνοι ήταν στη Δύση, ενώ οι θεολόγοι ήταν στην ιεραρχία.
Αυτό που χρειαζόταν ήταν αυξημένη ηγεσία, προσωπική και συλλογική, μέσω καλλιέργειας και μελέτης, η ανάληψη της οποίας διεξήχθη με την απαραίτητη τόλμη, μια υψωμένη ανθρώπινη ποιότητα, έτσι ώστε τα έγγραφα της πίστης να εξεταστούν πνευματικά και ψύχραιμα, να καταλήξουν στην αναγνώριση των αντικειμενικών δεδομένων, την ιστορική αλήθεια. Αυτό που απαιτήθηκε ήταν η ελευθερία της κρίσης, η υλοποίηση των ιδεωδών της δικαιοσύνης, της εντιμότητας στις διαθρησκειακές θέσεις, μια πραγματική κοινωνική ισοτιμία, προκειμένου να εκφραστούν οι μεγάλες αλήθειες, να προωθηθούν οι σχέσεις συνεργασίας μεταξύ Χριστιανισμού και Ιουδαϊσμού.
Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, στον υψηλότερο ιεραρχικό βαθμό της (Πάπας Ιωάννης XXIII, Βενέδικτος XVI) ήταν η πρώτη σε όλους τους καιρούς που συμμετείχε, με ευαισθησία σε παρόμοιες Διακηρύξεις. Γνωρίζουμε ότι στην Ορθοδοξία υπάρχει ένα πρόβλημα, το οποίο καθιστά την υιοθέτηση παρόμοιων εγγράφων και αποφάσεων, με παρόμοια ιστορική εισαγωγή, πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Η θετική πλευρά είναι ότι η αρχή έχει γίνει, την οποία χαιρετίζουμε "με ελπίδα" από τα βάθη της καρδιάς μας.
Ο σχολιασμός της Διακήρυξης μεταφράστηκε από την Ελληνική γλώσσα από τον καθηγητή Asher J. Matathias
HellasOnTheWeb.Org
https://www.facebook.com/groups/topotami/permalink/514966881885330/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου