Artemis Sorras "Ούτε ένας Έλληνας πολιτικός-Όλοι τους είναι Εβραϊκής καταγωγής"!!
Η ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ & Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΜΗΝΥΣΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2013/02/2013-end-artemhs-swrras-dikaiosynh-twra-entypa-odhgies-yposthrix.html
http://alfeiospotamos.blogspot.com/2013/07/blog-post_6504.html
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ
(2.230.395.000€)
2 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ 230 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ 395 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ
ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ- ΕΛΛΗΝΕΣ,
Τώρα είναι η ώρα της αλήθειας .
Σεβάστηκα τους θεσμούς και τα πρωτόκολλα της Δημοκρατίας Ακολούθησα όλες τις νόμιμες διαδικασίες και το τυπικό για να προσφέρω αδιαμφισβήτητη λύση για την διάσωση της χώρας και το εργαλείο για την ανάπτυξη και την ανεξαρτησία μας Προσέφερα στην κυβέρνηση η οποία διατείνονταν ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο όχι πολιτικούς σχεδιασμούς, ούτε θεωρητικά προγράμματα, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Κατέθεσα στον λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας(δηλαδή στον Ελληνικό Λαό) άμεσα ρευστοποιήσιμα tbills 600δις δολάρια US,Έδωσα λύση ΤΩΡΑ! Ο πολιτικός κόσμος και μεγάλη μερίδα του τύπου με κατηγόρησαν χωρίς να πράξει η κυβέρνηση το αυτονόητο. Να ελέγξει και να αποδεχτεί την προσφορά μου η οποία ήταν 100χρόνια δάνειο με επιτόκιο 0,5% λόγω αγγλικού δικαίου και το οποίο επιτόκιο θα το ανταπέδιδα πάλι στο λαό. Ουσιαστικά ένα άτοκο δάνειο για να καλύψει το εξωτερικό χρέος βάζοντας ένα τέλος στα δανεικά και του κράτους και του λαού . Ένα εργαλείο για να επανεκκινήσουμε το κράτος άμεσα και τις ζωές μας με γραμμές και πινελιές ελευθερίας Έθεσα όρους μόνο για διαφάνεια και έλεγχο του κράτους για να δούμε τα λάθη του παρελθόντος να μάθουμε από αυτά και να μη βρεθούμε άλλη φορά σε καταστάσεις κατοχής και εξαθλίωσης έξω από τον πολιτισμό και τη δημοκρατία. Επειδή δεν εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια των λειτουργών του κράτους η αξιολόγηση μιας πρότασης εθνικής σωτηρίας και των όρων της αλλά είναι καθήκον εκ του θεσμικού τους ρόλου, ορκίστηκα να μην εγκαταλείψω μέχρι να πετύχω το στόχο μου (το εθνικό συμφέρον πάνω από όλα χωρίς χρώμα, δόγματα κόμματα, διαιρέσεις Ελλάδα ενωμένη, ελεύθερη, ανεξάρτητη, ανεπτυγμένη, περήφανη, σε ένα δρόμο χαραγμένο από τον μοναδικό και αρχαιότερο πολιτισμό της γαίας).Οι όροι μου για διαφάνεια θα είχαν σαν αποτέλεσμα πιθανότατα την απόδειξη ενοχής μερικών, της συνεργίας κάποιων, της αμέλειας αρκετών και ευχόμουν ακόμη και της αφέλειας ολίγων. Η συστηματική όμως σιωπή και άρνηση της σωτηρίας της Χώρας από σύσσωμο το κοινοβούλιο επιβάλει δικαστική αποκατάσταση της αλήθειας και δεν θα αφήσει κανέναν στο απυρόβλητο. Όλοι γνωρίζουν και είναι συνένοχοι! .Συνεχίζοντας πάντα με σεβασμό προς τους νόμους και με ελπίδα για το αίσθημα Δικαίου των λειτουργών της Δικαιοσύνης ,στις 29/11 / 2012 κατέθεσα ενώπιον του κ Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά
Σεβάστηκα τους θεσμούς και τα πρωτόκολλα της Δημοκρατίας Ακολούθησα όλες τις νόμιμες διαδικασίες και το τυπικό για να προσφέρω αδιαμφισβήτητη λύση για την διάσωση της χώρας και το εργαλείο για την ανάπτυξη και την ανεξαρτησία μας Προσέφερα στην κυβέρνηση η οποία διατείνονταν ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο όχι πολιτικούς σχεδιασμούς, ούτε θεωρητικά προγράμματα, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Κατέθεσα στον λογαριασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας(δηλαδή στον Ελληνικό Λαό) άμεσα ρευστοποιήσιμα tbills 600δις δολάρια US,Έδωσα λύση ΤΩΡΑ! Ο πολιτικός κόσμος και μεγάλη μερίδα του τύπου με κατηγόρησαν χωρίς να πράξει η κυβέρνηση το αυτονόητο. Να ελέγξει και να αποδεχτεί την προσφορά μου η οποία ήταν 100χρόνια δάνειο με επιτόκιο 0,5% λόγω αγγλικού δικαίου και το οποίο επιτόκιο θα το ανταπέδιδα πάλι στο λαό. Ουσιαστικά ένα άτοκο δάνειο για να καλύψει το εξωτερικό χρέος βάζοντας ένα τέλος στα δανεικά και του κράτους και του λαού . Ένα εργαλείο για να επανεκκινήσουμε το κράτος άμεσα και τις ζωές μας με γραμμές και πινελιές ελευθερίας Έθεσα όρους μόνο για διαφάνεια και έλεγχο του κράτους για να δούμε τα λάθη του παρελθόντος να μάθουμε από αυτά και να μη βρεθούμε άλλη φορά σε καταστάσεις κατοχής και εξαθλίωσης έξω από τον πολιτισμό και τη δημοκρατία. Επειδή δεν εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια των λειτουργών του κράτους η αξιολόγηση μιας πρότασης εθνικής σωτηρίας και των όρων της αλλά είναι καθήκον εκ του θεσμικού τους ρόλου, ορκίστηκα να μην εγκαταλείψω μέχρι να πετύχω το στόχο μου (το εθνικό συμφέρον πάνω από όλα χωρίς χρώμα, δόγματα κόμματα, διαιρέσεις Ελλάδα ενωμένη, ελεύθερη, ανεξάρτητη, ανεπτυγμένη, περήφανη, σε ένα δρόμο χαραγμένο από τον μοναδικό και αρχαιότερο πολιτισμό της γαίας).Οι όροι μου για διαφάνεια θα είχαν σαν αποτέλεσμα πιθανότατα την απόδειξη ενοχής μερικών, της συνεργίας κάποιων, της αμέλειας αρκετών και ευχόμουν ακόμη και της αφέλειας ολίγων. Η συστηματική όμως σιωπή και άρνηση της σωτηρίας της Χώρας από σύσσωμο το κοινοβούλιο επιβάλει δικαστική αποκατάσταση της αλήθειας και δεν θα αφήσει κανέναν στο απυρόβλητο. Όλοι γνωρίζουν και είναι συνένοχοι! .Συνεχίζοντας πάντα με σεβασμό προς τους νόμους και με ελπίδα για το αίσθημα Δικαίου των λειτουργών της Δικαιοσύνης ,στις 29/11 / 2012 κατέθεσα ενώπιον του κ Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά
KATA
- Του Αντωνίου Σαμαρά υπο την ιδιότητα του ως υπουργού της Ελλάδας
- Του Ευάγγελου Βενιζέλου υπο την ιδιότητα του ως αρχηγού του συγκυβερνόντος κόμματος του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος
- Του Φωτίου Κουβέλη υπο την ιδιότητα του ως αρχηγού του συγκυβερνόντος κόμματος της Δημοκρατικής Αριστεράς
- Του Ιωάννη Στουρνάρα υπο την ιδιότητα του ως Υπουργού Οικονομικών
- Του Κάρολου Παπούλια υπο την ιδιότητα του ως Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας
- Απάντων των Αρχηγών των Κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου
- Απάντων των Ελλήνων Βουλευτών
- Παντός άλλου υπευθύνου.
Και ζήτησα την κατά νόμο άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος τους και την κατά νόμο τιμωρία τους, διότι τέλεσαν σε βάρος της χώρας μας και του Ελληνικού Λαού τις άδικες πράξεις
- Της εσχάτης προδοσίας κατ’άρθρο 134 παρ.2 εδ. α’σε συνδυασμό με άρθρο 134 Α Π.Κ.
- Παράβασης καθήκοντος κατ’άρθρο 259 Π.Κ.
- Της κακουργηματικής απιστίας κατ΄αρθρο 256, εδ. γ΄ περ.2
για τους 4 πρώτους εκ των ως άνω μηνυόμενων.
ΑΥΤΗ Η ΜΗΝΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ.
ΑΥΤΗ Η ΜΗΝΥΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ
Μένει στην Ελληνική Δικαιοσύνη να πράξει τα δέοντα για την διαφύλαξη και την προστασία του εθνικού συμφέροντος και όλων των συνταγματικά κατοχυρωμένων ατομικών δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολιτών.
Σε αυτή τη μήνυση έχουμε όλοι οι Έλληνες έννομο συμφέρον!
ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Την ερχόμενη Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου η κυβέρνηση Σαμαρά και Βενιζέλου με μια πολύ απλή κίνηση θα ανατινάξει και τα ύστατα υπολείμματα της ελληνικής πολιτικής για το Κυπριακό...
Θα αναγνωρίσει (έμμεσα, αλλά σαφέστατα) το τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος ανοίγοντας τον δρόμο για την εμφάνιση μιας συμφωνίας, η οποία...
θα γίνει προσπάθεια να επικυρωθεί από τις δύο κοινότητες της Κύπρου με δημοψηφίσματα που θα γίνουν ταυτόχρονα με τις ευρωεκλογές!
Ο γ.γ. του ΥΠΕΞ Αναστάσιος Μητσιάλης, εντεταλμένος διαπραγματευτής στις εν εξελίξει συζητήσεις, θα υποδεχτεί στην Αθήνα την τουρκοκυπριακή αντιπροσωπεία υπό τον Κουντρέτ Οζερσάι. Την ίδια μέρα και ώρα ο Ελληνοκύπριος διαπραγματευτής Ανδρέας Μαυρογιάννης θα έχει ανάλογη συνάντηση στην Άγκυρα, στο τούρκικο υπουργείο Εξωτερικών.
Πρόκειται για δύο συναντήσεις που, όπως λένε οι γνωρίζοντες, δεν έχουν να κάνουν με την ουσία των συνομιλιών, αλλά με την επικοινωνιακή διαχείριση της Συμφωνίας επίλυσης και το σερβίρισμά της. Με αυτές τις διπλές διμερείς συνομιλίες (Ελλάδα - Τουρκοκύπριοι και Τουρκία - Ελληνοκύπριοι) καλλιεργείται το έδαφος για την εξίσωση του θύτη με το θύμα και τη μετατροπή του κυπριακού κράτους σε ελληνοκυπριακή κοινότητα.
Ταυτόχρονα προετοιμάζεται το έδαφος για τη σύγκληση της περίφημης «τετραμερούς διάσκεψης», στην οποία οι τέσσερις πλευρές (Ελλάδα, Τουρκία και οι δύο κοινότητες της Κύπρου) θα υιοθετήσουν τη Συμφωνία επίλυσης, η οποία θα τεθεί στη δοκιμασία των δημοψηφισμάτων.
Γινόμαστε ίσως... κουραστικοί, αλλά θα πρέπει να επαναλάβουμε ότι οι αναγνώστες του «Ποντικιού» από το περασμένο καλοκαίρι είναι προετοιμασμένοι για τις ραγδαίες εξελίξεις, οι οποίες είχαν από τότε δρομολογηθεί και τώρα επιταχύνονται.
Στόχος της διαδικασίας, την οποία – επαναλαμβάνουμε – προωθούν οι Αμερικανοβρετανοί και εδώ και μήνες έχει υιοθετηθεί από τους Αναστασιάδη - Σαμαρά - Βενιζέλο, είναι η ταχύτατη διευθέτηση του Κυπριακού. Ο καταλύτης που έχει προσδώσει μεγάλη ταχύτητα στη διαδικασία είναι η αποδεδειγμένη ύπαρξη υδρογονανθράκων (των οποίων η διανομή αποτελεί στρατηγικής σημασίας ζήτημα) καθώς και οι χρεοκοπίες των οικονομιών της Ελλάδας και της Κύπρου, οι οποίες υπονομεύουν την έτσι κι αλλιώς αδύναμη θέληση των κυβερνήσεων Αθήνας και Λευκωσίας.
Η «λύση»
Πέραν της διαδικασίας των διπλών διμερών συναντήσεων, οι οποίες προετοιμάζουν το πλαίσιο μιας «τετραμερούς συμφωνίας», το προτεινόμενο σχέδιο επίλυσης του Κυπριακού έχει ήδη σκιαγραφηθεί στο Κοινό Ανακοινωθέν το οποίο συνυπέγραψαν ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης και ο ηγέτης της τουρκοκυπριακής κοινότητας Ντερβίς Έρογλου – κατά την τούρκικη εκδοχή, οι ηγέτες των δύο κοινοτήτων του νησιού.
Στο εν λόγω κείμενο, που αποτελεί το πρώτο βήμα της Συμφωνίας, κατ’ αρχάς θα πρέπει κάποιος να παρατηρήσει τι είναι αυτό που «ξεκαθαρίζεται»:
«3. (...) Το ομοσπονδιακό Σύνταγμα θα προνοεί επίσης ότι το κατάλοιπο εξουσίας θα ασκείται από τα συνιστώντα κράτη / πολιτείες. Τα συνιστώντα κράτη / πολιτείες θα ασκούν πλήρως και οριστικά όλες τις εξουσίες τους, μακριά από επεμβάσεις από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Οι ομοσπονδιακοί νόμοι δεν θα καταπατούν τις νομοθεσίες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών και οι νομοθεσίες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών δεν θα καταπατούν ομοσπονδιακούς νόμους που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της ομοσπονδιακής κυβέρνησης. (...). Καμιά από τις δυο πλευρές δεν θα μπορεί να διεκδικεί εξουσία ή δικαιοδοσία στην άλλη».
«4. (...) Το ομοσπονδιακό Σύνταγμα θα ορίζει ότι η ενωμένη κυπριακή ομοσπονδία θα αποτελείται από δύο συνιστώντα κράτη / πολιτείες με ίσο καθεστώς (...)».
Δηλαδή: Πλήρης εξίσωση του θύτη με το θύμα, νομιμοποίηση των τετελεσμένων της εισβολής και κατοχής.
Πολιτική σύγκρουση
Στην Κύπρο, όπως είναι φυσικό, έχει ήδη αρχίσει η πολιτική αντιπαράθεση για την αξιολόγηση του κοινού ανακοινωθέντος Αναστασιάδη - Έρογλου.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ – που είναι και εταίρος του Αναστασιάδη στην κυβέρνηση – Νικόλας Παπαδόπουλος (υιός του εκλιπόντος πρώην Προέδρου της Κύπρου Τάσσου Παπαδόπουλου), με δεκασέλιδη επιστολή του, απαντά σημείο προς σημείο στις θέσεις που του ανέπτυξε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για το κοινό ανακοινωθέν.
Όπως διαβάσατε την περασμένη Πέμπτη (και) στο «Ποντίκι», ο Παπαδόπουλος έχει ήδη εκφράσει την έντονη διαφωνία του με το κείμενο του κοινού ανακοινωθέντος, το οποίο, όπως επισημαίνει, αποτελεί συμφωνία υψηλού επιπέδου και παραπέμπει σε μία κακή λύση τύπου Ανάν.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι η συμφωνία αυτή είναι αντίθετη με όσα συμφωνήθηκαν προεκλογικά με το ΔΗΚΟ, ενώ αναφέρει ότι με αυτήν (τη συμφωνία) η τούρκικη πλευρά επιτυγχάνει τους περισσότερους διαχρονικούς στόχους της πριν καν αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις και ανεξαρτήτως της έκβασής τους.
Καταλήγοντας στην επιστολή του ο Παπαδόπουλος ενημερώνει τον Πρόεδρο ότι το ΔΗΚΟ θα αξιολογήσει την όλη κατάσταση και θα λάβει τις αποφάσεις του με γνώμονα τις διαχρονικές θέσεις του κόμματος και στόχο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Κυπριακής Δημοκρατίας και του κυπριακού Ελληνισμού.
Συμπέρασμα: Το επόμενο διάστημα θα ακούσουμε και θα δούμε πολλά. Πάνω απ’ όλα όμως θα μετρήσουμε τη δύναμη αυτών που επιμένουν να βλέπουν την πραγματικότητα, παρά τους τόνους λάσπης και παραπληροφόρησης που ήδη τοποθετούνται στον ανεμιστήρα. Και η αλήθεια είναι απλή: Το Κυπριακό είναι πρόβλημα εισβολής και κατοχής, δεν είναι διμερές ελληνοτουρκικό. Είναι πρόβλημα διεθνούς δικαίου, το οποίο πρέπει να επιλυθεί με βάση τις αποφάσεις και τα ψηφίσματα του Σ.Α. του ΟΗΕ.
Κάθε παρέκκλιση από το διεθνές δίκαιο και το κοινοτικό κεκτημένο θα οδηγήσει σε πολιτειακό τερατούργημα με τραγικές συνέπειες.
Ο γ.γ. του ΥΠΕΞ Αναστάσιος Μητσιάλης, εντεταλμένος διαπραγματευτής στις εν εξελίξει συζητήσεις, θα υποδεχτεί στην Αθήνα την τουρκοκυπριακή αντιπροσωπεία υπό τον Κουντρέτ Οζερσάι. Την ίδια μέρα και ώρα ο Ελληνοκύπριος διαπραγματευτής Ανδρέας Μαυρογιάννης θα έχει ανάλογη συνάντηση στην Άγκυρα, στο τούρκικο υπουργείο Εξωτερικών.
Πρόκειται για δύο συναντήσεις που, όπως λένε οι γνωρίζοντες, δεν έχουν να κάνουν με την ουσία των συνομιλιών, αλλά με την επικοινωνιακή διαχείριση της Συμφωνίας επίλυσης και το σερβίρισμά της. Με αυτές τις διπλές διμερείς συνομιλίες (Ελλάδα - Τουρκοκύπριοι και Τουρκία - Ελληνοκύπριοι) καλλιεργείται το έδαφος για την εξίσωση του θύτη με το θύμα και τη μετατροπή του κυπριακού κράτους σε ελληνοκυπριακή κοινότητα.
Ταυτόχρονα προετοιμάζεται το έδαφος για τη σύγκληση της περίφημης «τετραμερούς διάσκεψης», στην οποία οι τέσσερις πλευρές (Ελλάδα, Τουρκία και οι δύο κοινότητες της Κύπρου) θα υιοθετήσουν τη Συμφωνία επίλυσης, η οποία θα τεθεί στη δοκιμασία των δημοψηφισμάτων.
Γινόμαστε ίσως... κουραστικοί, αλλά θα πρέπει να επαναλάβουμε ότι οι αναγνώστες του «Ποντικιού» από το περασμένο καλοκαίρι είναι προετοιμασμένοι για τις ραγδαίες εξελίξεις, οι οποίες είχαν από τότε δρομολογηθεί και τώρα επιταχύνονται.
Στόχος της διαδικασίας, την οποία – επαναλαμβάνουμε – προωθούν οι Αμερικανοβρετανοί και εδώ και μήνες έχει υιοθετηθεί από τους Αναστασιάδη - Σαμαρά - Βενιζέλο, είναι η ταχύτατη διευθέτηση του Κυπριακού. Ο καταλύτης που έχει προσδώσει μεγάλη ταχύτητα στη διαδικασία είναι η αποδεδειγμένη ύπαρξη υδρογονανθράκων (των οποίων η διανομή αποτελεί στρατηγικής σημασίας ζήτημα) καθώς και οι χρεοκοπίες των οικονομιών της Ελλάδας και της Κύπρου, οι οποίες υπονομεύουν την έτσι κι αλλιώς αδύναμη θέληση των κυβερνήσεων Αθήνας και Λευκωσίας.
Η «λύση»
Πέραν της διαδικασίας των διπλών διμερών συναντήσεων, οι οποίες προετοιμάζουν το πλαίσιο μιας «τετραμερούς συμφωνίας», το προτεινόμενο σχέδιο επίλυσης του Κυπριακού έχει ήδη σκιαγραφηθεί στο Κοινό Ανακοινωθέν το οποίο συνυπέγραψαν ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης και ο ηγέτης της τουρκοκυπριακής κοινότητας Ντερβίς Έρογλου – κατά την τούρκικη εκδοχή, οι ηγέτες των δύο κοινοτήτων του νησιού.
Στο εν λόγω κείμενο, που αποτελεί το πρώτο βήμα της Συμφωνίας, κατ’ αρχάς θα πρέπει κάποιος να παρατηρήσει τι είναι αυτό που «ξεκαθαρίζεται»:
«3. (...) Το ομοσπονδιακό Σύνταγμα θα προνοεί επίσης ότι το κατάλοιπο εξουσίας θα ασκείται από τα συνιστώντα κράτη / πολιτείες. Τα συνιστώντα κράτη / πολιτείες θα ασκούν πλήρως και οριστικά όλες τις εξουσίες τους, μακριά από επεμβάσεις από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Οι ομοσπονδιακοί νόμοι δεν θα καταπατούν τις νομοθεσίες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών και οι νομοθεσίες των συνιστώντων κρατών / πολιτειών δεν θα καταπατούν ομοσπονδιακούς νόμους που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της ομοσπονδιακής κυβέρνησης. (...). Καμιά από τις δυο πλευρές δεν θα μπορεί να διεκδικεί εξουσία ή δικαιοδοσία στην άλλη».
«4. (...) Το ομοσπονδιακό Σύνταγμα θα ορίζει ότι η ενωμένη κυπριακή ομοσπονδία θα αποτελείται από δύο συνιστώντα κράτη / πολιτείες με ίσο καθεστώς (...)».
Δηλαδή: Πλήρης εξίσωση του θύτη με το θύμα, νομιμοποίηση των τετελεσμένων της εισβολής και κατοχής.
Πολιτική σύγκρουση
Στην Κύπρο, όπως είναι φυσικό, έχει ήδη αρχίσει η πολιτική αντιπαράθεση για την αξιολόγηση του κοινού ανακοινωθέντος Αναστασιάδη - Έρογλου.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ – που είναι και εταίρος του Αναστασιάδη στην κυβέρνηση – Νικόλας Παπαδόπουλος (υιός του εκλιπόντος πρώην Προέδρου της Κύπρου Τάσσου Παπαδόπουλου), με δεκασέλιδη επιστολή του, απαντά σημείο προς σημείο στις θέσεις που του ανέπτυξε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για το κοινό ανακοινωθέν.
Όπως διαβάσατε την περασμένη Πέμπτη (και) στο «Ποντίκι», ο Παπαδόπουλος έχει ήδη εκφράσει την έντονη διαφωνία του με το κείμενο του κοινού ανακοινωθέντος, το οποίο, όπως επισημαίνει, αποτελεί συμφωνία υψηλού επιπέδου και παραπέμπει σε μία κακή λύση τύπου Ανάν.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι η συμφωνία αυτή είναι αντίθετη με όσα συμφωνήθηκαν προεκλογικά με το ΔΗΚΟ, ενώ αναφέρει ότι με αυτήν (τη συμφωνία) η τούρκικη πλευρά επιτυγχάνει τους περισσότερους διαχρονικούς στόχους της πριν καν αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις και ανεξαρτήτως της έκβασής τους.
Καταλήγοντας στην επιστολή του ο Παπαδόπουλος ενημερώνει τον Πρόεδρο ότι το ΔΗΚΟ θα αξιολογήσει την όλη κατάσταση και θα λάβει τις αποφάσεις του με γνώμονα τις διαχρονικές θέσεις του κόμματος και στόχο την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Κυπριακής Δημοκρατίας και του κυπριακού Ελληνισμού.
Συμπέρασμα: Το επόμενο διάστημα θα ακούσουμε και θα δούμε πολλά. Πάνω απ’ όλα όμως θα μετρήσουμε τη δύναμη αυτών που επιμένουν να βλέπουν την πραγματικότητα, παρά τους τόνους λάσπης και παραπληροφόρησης που ήδη τοποθετούνται στον ανεμιστήρα. Και η αλήθεια είναι απλή: Το Κυπριακό είναι πρόβλημα εισβολής και κατοχής, δεν είναι διμερές ελληνοτουρκικό. Είναι πρόβλημα διεθνούς δικαίου, το οποίο πρέπει να επιλυθεί με βάση τις αποφάσεις και τα ψηφίσματα του Σ.Α. του ΟΗΕ.
Κάθε παρέκκλιση από το διεθνές δίκαιο και το κοινοτικό κεκτημένο θα οδηγήσει σε πολιτειακό τερατούργημα με τραγικές συνέπειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου