ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ ΤΗΝ ΕΚΑΨΕ ΕΝΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑΤΙ ROTHSCHILD
ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ 1.jpg


Αγαπητοί συνέλληνες καλησπέρα .Νωρίτερα ακούσατε λιγάκι περί της Σμύρνης, είμαστε στην Νέα Σμύρνη, θα έχετε ακούσει ότι την Σμύρνη μας την έκαψαν οι Τούρκοι  το 1922. Το τι δεν ξέρετε είναι ότι -και σήμερα από εμένα θα ακούσετε και είμαι σίγουρος μερικοί θα συμβάλετε από την οργή η οποία καλύπτει και περιέχει τον ελληνικό λαό. Την Σμύρνη μας την έκαψε ένα υποκείμενο επονόματι Ροθτσάιλντ, επειδή λήστεψε τα θησαυροφυλάκια της Τράπεζας Ανατολής, και έκαψε την Σμύρνη για να καλύψει την ληστεία, σκοτώνοντας και σφάζοντας πάνω από  200.000 Έλληνες. Αυτή την σφαγή αυτό το υποκείμενο θα την πληρώσει ακριβά, δεν έχουμε τελειώσει με δαύτον ακόμα!
Θα δείτε  τι καψώνια τους έχουμε κάνει, θα σας πω δυο λόγια για τον εαυτό μου. Είμαστε στον Καναδά πάνω από 45 χρόνια. Στον επαγγελματικό μου τομέα, όταν δεν είμαι στο μέτωπο πρώτη γραμμή και ρίχνουμε αβέρτα για την Ελλάδα μας, είμαι υψηλόβαθμο στέλεχος σε τραπεζικό οργανισμό. Το δικό μας το πορτφόλιο, το οποίο είναι επενδυμένο,  ξεπερνάει τα 25 δισεκατομμύρια, το δικό μου το επιτελείο απαρτίζεται από 256 financial engineers, είναι τα πιο κοφτερά μυαλά στον κόσμο και με κάνουν εμένα και ακούγομαι ότι είμαι έξυπνος. Εγώ και η οικογένειά μου ερχόμαστε από τα κατσάβραχα της Αρκαδίας, ένα χιλιόμετρο μακριά από το μοναστήρι των Καλτεζών επονόματι Άγιος Νικόλας. Εκεί έγινε το πρώτο σύνταγμα, το οποίο ονομάστηκε Σύνταγμα της Μονής Καλτεζών, 26 Μαΐου 1821.

ΠΟΛΕΜΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

 Για την Ελλάδα μας πολεμώ και είμαι καταταγμένος στον στρατό του ελληνισμού 40 χρόνια, είμαι υψηλόβαθμος αξιωματικός στον τομέα ειδικών δυνάμεων και ειδικών επιχειρήσεων και την υπηρετώ με αφοσίωση και αυταπάρνηση. Στην παρούσα υπόθεση το επιτελείο μας κατάστρωσε ένα πολύ όμορφο κόλπο, ένα πολύ όμορφο σχέδιο που έπιασε τους ανθέλληνες, έπιασε όλα αυτά τα υποκείμενα κυριολεκτικά στον ύπνο. Να φανταστείτε και να δείτε πώς λειτουργεί η θεά Νέμεσις, υπολόγισαν αυτά τα υποκείμενα ότι  παίρνοντας τα χρήματα από τους Έλληνες, κόβοντας τις συντάξεις και τους μισθούς κατά περίπου τα δύο τρίτα, υπολόγισαν ότι τον Έλληνα θα τον γονατίσουν, αλλά έγινε ακριβώς το αντίθετο. Δεν υπολόγισαν ποτέ ότι Έλληνες κυριολεκτικά θα ξεσηκωθούν και θα γυρίσουν να τους χτυπήσουν, όπως χτυπάει το λεγόμενο μπούμερανγκ, το οποίο το έχουμε μάθει από την Αυστραλία, και  τώρα έχουνε, σας λέω έχουνε κυριολεκτικά φοβερό πρόβλημα. Δε, τα προβλήματα που έχουν προσπαθήσει να μας κάνουν στον Καναδά, γιατί δεν είχαν υπολογίσει ποτέ ότι όλη αυτή η στρατηγική γίνεται στον Καναδά,  σε σημείο που- η κυρία Σέβη δεν σας είπε ένα πολύ όμορφο -και θα σας αρέσει πάρα πολύ- όταν με αυτή την υπόθεση των μετοχών της Τράπεζας Ανατολής, έφτασε η υπόθεση σε ένα σημείο που έβγαλε η Εθνική Τράπεζα Ελλάδος μία ανακοίνωση, η οποία έλεγε: «η συγχώνευση έγινε το Δεκέμβρη  του 1932 ...ήταν ζημιογόνα για την Κεντρική Τράπεζα Ελλάδος ... όλη αυτή η βαβούρα που έχει γίνει ...όλο αυτό το σούσουρο δεν έχει βάση ...η δραχμή έχασε αξία ... η Ελλάδα πτώχευσε ... η υπόθεση έκλεισε ... έχασε η Εθνική Τράπεζα χρήματα, τέλος.».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ 2.jpg

Η ΗΛΙΘΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
& Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ 10 ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤτΑ ΓΙΑ 1,5 ΔΙΣ

 Όμως  οποιοσδήποτε έβγαλε αυτή την ηλίθια ανακοίνωση ξέχασε μερικά πράγματα. Ένα από τα πράγματα που ξέχασε είναι ότι οι μέτοχοι της Τράπεζας Ανατολής, δεν πληρωνόντουσαν σε δραχμές, πληρωνόντουσαν σε χρυσό, το οποίο είναι εγκυημένο από την Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας, η οποία βρίσκεται υπό διαχείριση από αυτό το τέρας επονόματι Ροθτσάιλντ. Λοιπόν, το πιο όμορφο πράγμα είναι ότι εννέα μήνες μετά μας πλησιάζει ο Προβόπουλος και ζητάει να αγοράσει δέκα μετοχές, που δεν έχουνε αξία, για 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ. Και φυσικά αυτά τα υποκείμενα νομίσανε ότι θα πάρουμε τα χρήματα, όμως έγινε το αντίθετο, κάναμε ένα βήμα πίσω και του λέμε «βρε, πριν εννέα μήνες μας είπες ότι δεν έχουν καμία αξία, τώρα δίνεις 1,5 δισεκατομμύριο για δέκα μετοχές; Πώς γίνεται αυτό το πράγμα;» Παιδιά σας λέω έγινε της κακομοίρας! Εν πάση περιπτώσει, λοιπόν, αυτή είναι περεταίρω επιβεβαίωση ότι όλα αυτά τα υποκείμενα, όλοι αυτοί οι ανθέλληνες, έχουν φοβερό πρόβλημα γιατί  για πρώτη φορά- και σας λέω έντιμα- για πρώτη φορά στα χέρια των Ελλήνων υπάρχουν αυτά τα φοβερά όπλα, τα χρηματοοικονομικά όπλα, και οι Έλληνες τα έχουν στρέψει αυτά τα όπλα εναντίων των ανθελλήνων, εναντίων των εχθρών μας, και δεν ξέρουν τι στο διάολο να κάνουν. Και το πρόβλημά τους κάθε μέρα που έρχεται μπροστά γίνεται όλο και πιο μεγάλο.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟ ΤΩΝ ROTHSCHILD

Μετά στείλανε το πρωτοπαλίκαρό τους από το Βερολίνο και έγινε συνάντηση εδώ στην Αθήνα- θέλανε να συναντηθούμε στη Μαδρίτη- και δίνει εντολή ο κύριος Σώρρας και του λέει: «Θα ρθείς στην Αθήνα, θα συναντηθούμε κάτω από τον Παρθενώνα, και έτσι και μου πεις ένα αστείο, θα καλέσω αστροπελέκι από το Δία και θα σε κάνω κάρβουνο!»
Όπως με ακούτε. Λοιπόν, έρχονται και το μόνο πράγμα που ήθελε αυτό το υποκείμενο να περάσει είναι και του λέει: «Κύριε Σώρρα σας παρακαλούμε μην κάνετε φασαρία, θα σας πληρώσουμε ό,τι χρήματα θέλετε». Και του λέει ο κύριος Σώρρας «Πες στο αφεντικό σου ότι αυτοί κάνουν φασαρία. Αυτή είναι η χώρα η δική μου και εμείς δεν κάνουμε φασαρία, αυτός κάνει φασαρία» και έρχεται η ερώτηση και τον ρωτάει: «Μα πόσα χρήματα θέλετε κύριε Σώρρα;» και του λέει ο κύριος Σώρρας: «Άκου, εγώ δεν είμαι καλός στα μαθηματικά, αλλά τρία πανεπιστήμια στην Αμερική μου λένε ότι η εκτίμηση των μετοχών αυτών είναι τόση, η οποία είναι μόνο στο κεφάλαιο των 35 εκατομμυρίων χρυσών γαλλικών φράγκων, ξεπερνάει το ποσό των 670 δισεκατομμυρίων  ευρώ η κάθε μία, και όταν πάρεις υπόψη σου όλα τα υπάρχοντα, ξεπερνάει τα 2 τρισεκατομμύρια 250 δισεκατομμύρια (2.250.000.000) η κάθε μετοχή!» και γυρίζει αυτό το υποκείμενο και λέει: «Μα κύριε Σώρρα αυτά είναι πολλά χρήματα!» και του λέει ο κύριος Σώρρας « Βρε κόπανε, βλέπεις πόσα μας έχεις κλέψει;!»  Όπως με ακούτε!

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Λοιπόν, στις 28 Σεπτεμβρίου του 2012, όταν έγιναν οι καταθέσεις στον Καναδά σε ειδικούς λογαριασμούς, στο όνομα της μητέρας Ελλάδος και στο όνομα της μητέρας Κύπρου και εγώ και το επιτελείο μου έχουμε την τιμή να φυλάτουμε αυτά τα χρήματα για την Ελλάδα μας και για όλους εσάς τα αδέλφια μας.  Για να εκταμιεύσουμε αυτά τα χρήματα όμως ζητάω την βοήθειά σας, χρειάζομαι τη βοήθειά σας και εύχομαι να την έχω. Λοιπόν, ο κύριος Σώρρας, τα έβαλε αυτά τα χρήματα στο όνομα της Ελλάδος, δεν μπορεί να τα πάρει πίσω, να το ξέρετε. Αυτός ο πόλεμος δεν είναι του κυρίου Σώρρα, είναι του Ελληνισμού. Ο ελληνισμός είναι σε πόλεμο, θέλω να το πάρετε χαμπάρι και πρέπει να συμπράξετε. Πρέπει να μπείτε μπροστά, να πάρετε τα όπλα, τα οποία είναι ένα στυλό, ένα ψήφισμα και να βάλετε το όνομά σας και να απαιτείστε τα χρήματα τα οποία είναι στο όνομα της Ελλάδος μας. Ζητώ από τον κάθε ένα που είναι εδώ απόψε, εάν πράγματι σας ενδιαφέρει να πάρετε μέρος σε αυτόν τον πόλεμο, που αυτά τα υποκείμενα έχουν αρχίσει εναντίον του ελληνισμού, να πάρετε τα όπλα και σας ζητώ από τον κάθε ένα από εμάς εδώ να μου φέρετε 500 υπογραφές, γιατί με τα 2,5 και εκατομμύρια ψήφους που έχουμε, έχουνε γίνει μερικά περίεργα πράγματα.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ 3.jpg

ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ & ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ

 Ακούστε με. Στα Ηνωμένα Έθνη υπάρχει ειδικός νόμος περί προστασίας δικαιωμάτων αυτοχθόνων πληθυσμών. Ακούστε με συνέλληνες. Η κυρία Σέβη λέει ότι χρειαζόμαστε τουλάχιστον 4 εκατομμύρια. Για  εμένα δεν είναι αρκετά. Χρειάζομαι ο κάθε Έλληνας, ο οποίος τον ενδιαφέρει η Ελλάδα, ο κάθε Έλληνας ο οποίος το λέει η καρδιά του, ο κάθε Έλληνας ο οποίος δεν είναι μόνο ελληνόφωνος, να έρθει μπροστά και να μου φέρει την υπογραφή του και να γυρίσει, να διπλασιάσει τον εαυτό του και να μου φέρει μέσα όλους τους άλλους Έλληνες ωσότου να πιάσουμε αυτά τα υποκείμενα και να τα γκρεμίσουμε παιδιά και θα σαπίσουν στη φυλακή. Να το ξέρετε, σας το υπόσχομαι, θα φτύσουν τη στιγμή που γεννηθήκανε!
Την έχω τη συμπαράστασή σας;
Έλληνες: Ναι!!
Σίγουρα;
Έλληνες: Ναι!!
Συνέλληνες, οι βάρβαροι φτάσανε στα Δερβενάκια. Δεν περνάνε!

Ευχαριστώ.