04 Ιουνίου 2014

ΔΟΚΤΩΡ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ: ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΣΤΑΥΡΟΣ & ΥΔΩΡ




ΔΟΚΤΩΡ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ 
ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ: ΟΙ ΑΡΧΕΣ
ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΣΤΑΥΡΟΣ & ΥΔΩΡ 



Μέχρι τώρα έχει διαποτιστεί η ανθρώπινη ψυχή ότι η πρόοδος προέρχεται μόνον από την σύγκρουση. Δεν είναι τα πράγματα έτσι. Στις υψηλές συνειδητότητες, οι υψηλές συνειδητότητες και η ανέλιξη του ανθρώπου προέρχεται όταν κάνεις την υπέρβαση, όταν ξεπερνάς την σύγκρουση έχοντας πάντα στο μυαλό σου τις αρχές του ελληνισμού.
Ποιες είναι αυτές οι αρχές του ελληνισμού:
Επειδή στο παρελθόν έχουμε μιλήσει κατά κόρον, μερικά από τα πράγματα που χρησιμοποιεί η χριστιανική θρησκεία, στους ανθρώπους που είναι ευαισθητοποιημένοι ίσως να μην σημαίνουν πολλά. Νομίζω ότι σήμερα είναι απαραίτητο να αρχίσουμε ένα διάλογο τι ακριβώς είναι τα όπλα του ελληνισμού.

ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΣΤΑΥΡΟΣ & ΥΔΩΡ
Τα όπλα του ελληνισμού λοιπόν είναι: Αγάπη, Πίστη, Σταυρός και Ύδωρ. Αυτά είναι τα τέσσερα όπλα του ελληνισμού. Είναι τα όπλα τα οποία χρειάζεται για την ανέλιξη.
Έχω ερωτηθεί πάρα πολλές φορές «και πώς θα γίνει αυτή η ανέλιξη, με τι τρόπο θα γίνει αυτή η ανέλιξη;». εδώ λοιπόν θέλω σήμερα να διευκρινίσουμε ότι τα τέσσερα αυτά στοιχεία, τα οποία είναι και τα όπλα του ελληνισμού, τα τέσσερα αυτά στοιχεία τα έχουν πάρει οι Εβραίοι, οι Καζάροι, οι Μογγόλοι, τα υβρίδια, όπως θες πές τους, και τα έχουν αλλοιώσει με τέτοιον τρόπο ούτως ώστε να μην μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο Έλληνας.

ΣΙΜΩΝ, ΙΩΝΑΣ & ΠΕΤΡΟΣ
Σας έχω πει επανειλημμένως ότι η Καινή Διαθήκη δεν έχει γραφεί από αυτούς που λένε ότι έχει γραφεί. Δεν είναι δικά μου αυτά. Θυμάστε κάναμε μια συγκεκριμένη και λεπτομερή ανάλυση όσον αφορά στα κείμενα. Ιδιαίτερα θα αναφερθώ σήμερα, κάθε Κυριακή στην εκκλησία διαβάζονται δύο ευαγγέλια, το πρώτο και το δεύτερο - έτσι λέγαν οι γιαγιάδες μας, ο παππούς. Το πρώτο ευαγγέλιο ονομάζεται «εωθινόν». Υπάρχει λοιπόν ένας κύκλος δώδεκα ευαγγελίων τα οποία ονομάζονται τα εωθινά ευαγγέλια. Εωθινά σημαίνει τα πρώτα πρωινά. Ακούστε τι λέει το ενδέκατο ευαγγέλιο.
(http://www.christopherklitou.com/the_sunday_morning_resurrection_gospels_greek.htm#Τὸ ΙΑ΄ Ἑωθινόν Εὐαγγέλιον )
Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐφανέρωσεν ἑαυτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς τοῖς Μαθηταῖς αὐτοῦ, ἐγερθείς ἐκ νεκρῶν, καί λέγει τῷ Σίμωνι Πέτρῳ·
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ περί της αναστάσεως του Χριστού και τα λοιπά, γιατί αυτά είναι οι προσθήκες που βάλαν στην ελληνική φιλοσοφία. Ακούτε λοιπόν τι λέει στον Πέτρο.
Σίμων ᾿Ιωνᾶ, ἀγαπᾷς με πλεῖον τούτων;
Πρώτον χρησιμοποιεί τη λέξη Ιωνά. Γιατί χρησιμοποιεί την λέξη Ιωνά; Σίμων είναι το εβραϊκό όνομα του Πέτρου, «Πέτρος» είναι το όνομα που του έδωσε το ελληνικό. Κάνετε εσείς τους συνειρμούς σας γιατί τον Σίμωνα τον ονομάζει Ιωνά. Ακούτε όμως τι του λέει:
Λέγει αὐτῶ· Ναί, Κύριε, σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε.
Ακούτε τώρα τι ερώτησε, υποτίθεται, ο Χριστός και τι απήντησε ο Σίμων Ιωνάς. Ο Χριστός ερώτησε: Σίμων ᾿Ιωνᾶ, ἀγαπᾷς με πλεῖον τούτων; Και απαντάει ο Σίμων Ιωνάς: · Ναί, Κύριε, σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε.
Λέγει αὐτῷ· Βόσκε τὰ ἀρνία μου. Λέγει αὐτῷ πάλιν δεύτερον· Σίμων ᾿Ιωνᾶ, ἀγαπᾷς με; Λέγει αὐτῷ· Ναί, Κύριε, σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε. Ναι λέει Χριστέ μου, εσύ το ξέρεις ότι – δεν χρησιμοποιεί τη λέξη και πάλι «σε αγαπώ» σὺ οἶδας ὅτι φιλῶ σε. Και απαντάει ο Ιησούς:
Ποίμανε τὰ πρόβατά μου. Λέγει αὐτῷ τὸ τρίτον· Σίμων ᾿Ιωνᾶ, φιλεῖς με;
Δεν τον ρώτησε πια ἀγαπᾷς με. Σίμων ᾿Ιωνᾶ, φιλεῖς με; Ακούτε λοιπόν τι γράφει ο Ευαγγελιστής, ο υποτιθέμενος ευαγγελιστής.
Ἐλυπήθη ὁ Πέτρος… ακούτε τους συμβολισμούς! Ερωτήθη ο Σίμων, απάντησε ο Ιωνάς, ελυπήθη ο Πέτρος!
Ἐλυπήθη, λέει, ὁ Πέτρος ὅτι εἶπεν αὐτῷ τὸ τρίτον, φιλεῖς με. Να αρχίσουμε λοιπόν να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει εδώ. Ο ένας ρωτάει αγαπάς με, ο άλλος λέει φιλείς με, ο άλλος λέει φιλώ σε… Τι σημαίνει; Τι είναι όλη αυτή η διαδικασία;
Όταν λες την λέξη «σε αγαπώ» σημαίνει ότι εξαρτάσαι από εμένα διότι υπάρχει μία σχέση ανωτερότητος, κατωτερότητος. Αυτό ουσιαστικά απήντησε ο Ιωνάς όταν ο Χριστός τον ρώτησε ἀγαπᾷς με και του λέει αυτός φιλῶ σε. Το φιλῶ σε τι σημαίνει; Σημαίνει ότι αναγνωρίζω τις ποιότητες που έχεις, έχω και εγώ τις ίδιες ποιότητες. Την Τρίτη φορά όμως που τον ερωτάει ο Ιησούς « μήπως μου λες ψέματα;» Δεν του λέει αγαπάς με πλέον, του λέει: Σίμων ᾿Ιωνᾶ, φιλεῖς με; Ἐλυπήθη ὁ Πέτρος ὅτι εἶπεν αὐτῷ τὸ τρίτον, φιλεῖς με, γιατί; Γιατί του έβαλε δύσκολα. Του είπε, εάν πραγματικά πιστεύεις αυτά που πιστεύω και εγώ πρέπει να μου το αποδείξεις.
Μέχρι που ονόμαζε το συναίσθημα που είχε αγάπη, δεν είχε ο Πέτρος πρόβλημα να του πεί ναι φιλώ σε Κύριε. Όταν τον ρώτησε όμως: Αναλαμβάνεις την ευθύνη αυτών που πιστεύεις; Ἐλυπήθη, λέει, ὁ Πέτρος ὅτι εἶπεν αὐτῷ τὸ τρίτον, φιλεῖς με.
Αντιλαμβάνεσθε λοιπόν τι σημαίνει αγάπη και γιατί στα αρχαία ελληνικά κείμενα δεν υπάρχει η λέξις «αγάπη». Σε τέτοια πλούσια γραμματεία, είναι αδύνατον να έχουν γραφεί τόσα πράγματα για τη σχέση των ανθρώπων, του πνεύματος και της ύλης από τους Έλληνες και να μην υπάρχει η λέξις «αγάπη». Σε όλη την ελληνική γραμματεία δύο φορές μόνον αναφέρεται η λέξις αγάπη. Η πρώτη είναι σε ένα ρητό του Θαλή του Μιλήσιου το οποίο λέει «Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος». Εδώ λοιπόν, ακούτε πώς οι αρχαίοι έλληνες εθεωρούσαν και επεξηγούσαν τη λέξη αγάπη. Ακούτε τι λέει ο Θαλής «Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος» δηλαδή να αγαπάς τον πλησίον σου αλλά με μικρή ζημιά εις βάρος σου. Καταλάβατε τι ψυχολογικό βάρος είχε η λέξις αγάπη και γιατί δεν χρησιμοποιήτω από τους Έλληνες φιλοσόφους. Ο Πλάτωνας λέει: «τα δη τοιαύτα πώς αν υπ’ αλλήλων αγαπηθείη, μηδεμίαν επικουρίαν αλλήλοις έχοντα». Και τι λέει λοιπόν, «και παρόλα αυτά» περιγράφει κάποια πράγματα, αγαπήθηκε λέει και από τους δύο, και από τις δύο παρατάξεις, χωρίς αυτές οι παρατάξεις να έχουν τίποτα το κοινό! Αυτές είναι οι μόνες δύο φράσεις όπου η λέξις «αγάπη» χρησιμοποιείται στα αρχαία κείμενα.

ΠΡΩΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ:
Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
Τι ακριβώς χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι για να εκδηλώσουν την λέξη αγάπη. Η λέξις αγάπη είναι το πρώτο όπλο του ελληνισμού γιατί σήμερα έχουμε συνηθίσει να λέμε την λέξη αγάπη χωρίς να καταλαβαίνουμε τι λέμε. Λέμε λοιπόν «αγάπη για τα χρήματα», «αγάπη για την εξουσία», «αγάπη για την ελεημοσύνη», «αγάπη για την φιλοχρηματία», «αγάπη για την δόξα», «αγάπη για το ασθενές φύλλο» -υποτίθεται- τα πάντα ονομάζονται αγάπη. Πώς είναι δυνατόν να έχεις ένα συναίσθημα το οποίον να απευθύνεται στο ένστικτο, δηλαδή αγάπη για το χρήμα, ή αγάπη για το σεξ, και να χρησιμοποιείς το ίδιο ακριβώς ρήμα με την εννοιολογική: η αγάπη για τον πλησίον. Καταλαβαίνετε γιατί οι αρχαίοι είχαν ξεχωρίσει αυτές τις ιδέες. Έχουμε λοιπόν σήμερα όμως τον Έλληνα, ο οποίος έχει εμποτιστεί από αυτή την ιδέα της αγάπης και μόνο όταν του την πούμε «αγάπη» μπορεί να την καταλάβει. Πρέπει όμως να αντιληφθεί τι ακριβώς σημαίνει η αγάπη στην πραγματική ελληνική φιλοσοφία.
Η αγάπη στην φιλοσοφία ονομάζεται «έρως». Προέρχεται από το ρήμα «ρώννυμι» που σημαίνει «ενδυναμώνομαι». Επομένως, η λέξη αγάπη, δεν δίδει αξιολογικό, ουσιαστικό ορισμό σε ένα άτομο ή σε μία πράξη, καθορίζει μόνον με τι ενδυναμώνεσαι. Δηλαδή έχουμε <έρωτα πολιτικό>, έχουμε <έρωτα ανθρώπινο>, έχουμε <έρωτα εξουσίας>, έχουμε όλων των ειδών τους έρωτες. Τι σημαίνει όμως. Επειδή προέρχεται από το ρήμα ρώννυμι, όταν καθορίσεις τον έρωτά σου, τότε καθορίζεις και το ποιος είσαι. Ο έρως λοιπόν σημαίνει ότι εγώ ενδυναμώνομαι από το χρήμα, εγώ ενδυναμώνομαι από την δόξα, εγώ ενδυναμώνομαι από την αλληλεγγύη προς τον πλησίον, εγώ ενδυναμώνομαι με την συμπόρευση όλων. Αντιλαμβάνεσθε λοιπόν τώρα, όταν λέμε σήμερα τη λέξη αγάπη, τι σημαίνει για τον Έλληνα. Η λέξη λοιπόν <έρως> της αρχαίας ελληνικής γλώσσης, είτε είναι πολιτικός ο έρως είτε είναι ανθρώπινος ο έρως είτε είναι έρως της λογικής είτε είναι έρως της φιλοσοφίας. Θυμάστε την περασμένη φορά ότι είπαμε ότι ο έρως της λογικής ονομάζεται φιλοσοφία, ο έρως του συναισθήματος ονομάζεται φιλοδοξία, ο έρως του ενστίκτου ονομάζεται φιλοχρηματία. Επομένως χρησιμοποιώντας μόνο τη λέξη αγάπη δεν μπορείς να τα εκφράσεις όλα αυτά, διότι εάν σήμερα όλοι οι έλληνες όταν εκφράζουν τη λέξη αγάπη, όταν ακούγεται από το στόμα τους η λέξη αγάπη, αυτομάτως παραπέμπει σε κάτι το ιδανικό. Αυτό σημαίνει. Όταν λές όμως <έρως χρήματος> σε καθορίζει αυτομάτως. Έχουμε επομένως το πρώτο συστατικό, όταν λέω ποια είναι τα όπλα του ελληνισμού και όταν λέμε ότι η αγάπη είναι το όπλο του ελληνισμού, έχει μεγάλη σημασία να αντιληφθούν οι συνέλληνες και οι συνελληνιδες ότι όταν λέμε την λέξη αγάπη, εννοούμε ακριβώς την λέξη της φιλοσοφίας, δηλαδή εάν θέλετε πραγματικά να έχουμε μία αρχή, η αρχή του ελληνισμού να είναι η <αγάπη>, πρέπει να έχει «αγάπην και πίστην». Πού να έχει πίστη; Στις αρχές του ελληνισμού. Στην Λογική.

ΠΙΣΤΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
Επειδή πάμε τώρα στην <πίστη> πρέπει να δούμε τι είναι πίστις. Σύμφωνα πάλι με τον απόστολο Παύλο, καθορίζει την πίστη ως εξής: «Πίστις ἐστίν,ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων». Τι σημαίνει. Σημαίνει ότι πιστεύω χωρίς να μπορώ να αποδείξω, ελπίζοντας ότι κάποια πράγματα υπάρχουν και ότι μπορώ να ελέγξω πράγματα που δεν μπορώ να τα δω. Αυτή είναι και πάλι η αλλοίωσις του ορισμού της πίστεως για τον ελληνισμό. Όπως η αγάπη έχει εξοστρακιστεί με την πραγματική της έννοια και χρησιμοποιείται από τους έλληνες με τον τρόπο που είπαμε πριν, το ίδιο και η πίστη. Η πίστις πρέπει να προέρχεται από τη λογική διεργασία. Πιστεύω λοιπόν κάτι εάν μπορεί η λογική μου να το ερευνήσει και να φτάσει σε ένα συμπέρασμα.
Εδώ πρέπει να αναφερθούμε στις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας. Η Ερμητική φιλοσοφία ξέρετε, εμφανίστηκε στο κοινό, ξέρετε ποιο χρόνο; Το 1908! Το βιβλίο που ονομάζεται Κυμβάλειον του Ερμή του Τρισμέγιστου είναι το βιβλίον το οποίον εσώθη από τον Ερμή τον Τρισμέγιστο και το οποίο ενεφανίσθη από τρεις που ονόμασαν τους εαυτούς τους μύστες. Κάποια άλλη στιγμή θα μιλήσουμε για το πώς εμφανίσθη το Κυμβάλειον.
Τι είναι όμως το Κυμβάλειον. Αποτελεί ένα σύγγραμμα που σε έντυπη μορφή εμφανίστηκε το 1908 από αυτούς τους τρεις μύστες. Το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος που διαβάζει το Κυμβάλειο είναι οι αρχές του Ερμητισμού, της Ερμητικής φιλοσοφίας και κατ επέκταση του ελληνισμού. Τι δηλαδή δημιουργεί την πίστη, δηλαδή την γνώση. Μιλάμε επομένως -πριν -για έρωτα κάποιων ιδεών και τώρα μιλάμε για γνώση κάποιων ιδεών. Εμείς στα νέα ελληνικά τα λέμε την «Αγάπη» και την «Πίστη».

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Το πρώτο λοιπόν είναι η Αρχή της Νοητικότητας. Τι ακριβώς είναι η Αρχή της Νοητικότητας: Τα πάντα δημιουργήθηκαν σε νοητικό επίπεδο από τη γενεσιουργό δύναμη, δηλαδή δεν πετάχτηκαν κατά τύχη στο σύμπαν, αλλά προϋπήρχε η νοητική εικόνα και αυτό είναι το πρώτο αποδεικτικό στοιχείο της Ερμητικής φιλοσοφίας, είναι ότι: η αρχή της δημιουργίας των πάντων είναι η Νόησις. Η Νόησις λοιπόν η οποία εκφράζεται με την λογική, με το εξωτερικό τμήμα του εγκεφάλου όπως έχουμε εξηγήσει από τα ανάποδα έψιλον- που θα φτάσουμε και σε αυτά σε λίγο, αν έχουμε ώρα σήμερα. Η Αρχή λοιπόν της Νοητικότητος σημαίνει ότι συλλαμβάνεται η ιδέα και κατόπιν ενσωματώνεται. Αυτό λοιπόν το υπέροχο σύμπαν συνελήφθη από την ανωτάτη Νόηση κάποια στιγμή και κατόπιν ενσωματώθηκε. Κατόπιν δηλαδή έλαβε φυσική υπόσταση.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ
Η δεύτερη Αρχή είναι η Αρχή της Αντιστοιχίας. Τι σημαίνει αυτό. Ξέρετε ότι κάποιο πείραμα, μία πεταλούδα στην Ιαπωνία μπορεί να κουνήσει τα φτερά της και να δημιουργηθεί τσουνάμι στην Νέα Υόρκη. Λέει λοιπόν «Όπως πάνω έτσι και κάτω». Αυτή ήταν η φιλοσοφία του Ερμή του Τρισμέγιστου. Αυτό σημαίνει ότι όποιες αλλαγές γίνονται συμπαντικές επηρεάζουν και την Γη, επηρεάζουν και την ανθρώπινη νόηση. Γιατί; Γιατί οι επόμενες αρχές είναι πάρα πολύ σημαντικές.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ
Η επόμενη είναι η Αρχή της Δόνησης. Δεν υπάρχει τίποτα στο σύμπαν που να μην δονείται. Μετά την αρχική δημιουργία, το Big Bang όπως το λένε οι σοφοί επιστήμονες, άρχισε η ενεργειακή δόνηση σε όλο το σύμπαν. Οτιδήποτε λοιπόν μπορεί να επηρεάσει αυτή την δόνηση έχει συμπαντική νομοτελειακή επίδραση στο τι συμβαίνει σε όλο το σύμπαν. Έτσι η πεταλούδα από το Τόκιο μπορεί να επηρεάσει το τσουνάμι στην Νέα Υόρκη. Ό,τι λοιπόν συμβαίνει εκεί απάνω, επηρεάζει και εδώ κάτω. Ό,τι συμβαίνει και εδώ επηρεάζει και επάνω. Αυτό σημαίνει την αδιάσπαστη συνέχεια της συμπαντικής ενέργειας.

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ
Το τέταρτο είναι η Αρχή της Πολικότητος. Τα πάντα είναι διπλά. Η αντιληπτική ικανότης του ανθρώπου, του νοός την συναντούμε κάθε μέρα. Συνηθίζουμε να λέμε ότι ένα νόμισμα έχει δύο όψεις, αλλά είναι ένα νόμισμα. Ένας δρόμος αν τον αναβαίνεις είναι ανηφόρα και αν τον κατεβαίνεις είναι κατηφόρα, αλλά είναι ο ίδιος δρόμος. Λέμε επίσης ότι δεν μπορείς να αντιληφθείς την ημέρα εάν δεν υπήρχε η νύχτα. Πώς θα την συνέκρινες; Δεν μπορείς να αντιληφτείς το καλόν εάν δεν υπάρχει το κακόν. Δεν μπορεί δηλαδή να δημιουργηθεί εντύπωση στον εγκέφαλο εάν δεν υπάρξει πολικότητα. Δηλαδή εάν δεν υπάρξει το άρρεν και το θήλυ, ο αρνητικός και ο θετικός ηλεκτρισμός δεν μπορεί να δημιουργηθεί εικονική πραγματικότητα ή πραγματικότητα. Μόνον με την αντίληψη της πολικότητος, που είναι και η Τετάρτη Αρχή της Ερμητικής φιλοσοφίας, είναι δυνατόν να λειτουργεί η Νόησις. Είδατε ότι αρχίσαμε πρώτον από τη Νόηση, η οποία ενσωματώνεται, κατόπιν πήγαμε στην Αναλογία, την Αντιστοιχία. Αφού λοιπόν η Νόησις είναι η αρχέγονη δύναμις και αυτή δημιούργησε σε συνέχεια όλο το σύμπαν, κάθε αλλαγή στις δονήσεις του σύμπαντος έχει επήρεια σε ΟΛΟ το σύμπαν.

Ο ΙΣΟΣΚΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ
Η αρχή λοιπόν της πολικότητας.
Εδώ φτάνουμε να μπούμε – εντελώς περιφερικά γιατί θα το συζητήσουμε προφανώς την επόμενη φορά – στο σημείο του σταυρού. Θυμάστε ότι το τρίτο όπλο του Ελληνισμού είναι ο σταυρός. Ο σταυρός τι συμβολίζει: Συμβολίζει την πολικότητα. Κατ΄αρχήν ο σταυρός δεν είναι χριστιανικό σύμβολο. Η πρώτη ένδειξη σταυρού προέρχεται από τον Αιγυπτιακό πολιτισμό αλλά ήτανε ο σταυρός της Νεφερτίτης ο οποίος είχε ένα στρογγυλό στην κορυφή. Ο πρώτος ισοσκελής σταυρός βρέθηκε στην Πώμα στην Κύπρο και η οποία ιστορικά βρίσκεται στο 3.000 π.Χ. Έχουμε τα ειδώλια της Πώμας όπου ο ισοσκελής σταυρός επαναλαμβάνεται πάρα πολλές φορές. Πριν από ένα με ενάμιση μήνα περίπου βρέθηκε στις Άλπεις ένα πτώμα μέσα στον πάγο, εντελώς ανεπηρέαστο από τον καιρό, το οποίο χρονολογήθηκε 4.500 χρόνια. Είχε tattoo πάνω στο σώμα πολλαπλούς ισοσκελής σταυρούς. Οι Μινωίτες ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν τον σταυρό λειτουργικά. Το 1.600 π.Χ. και ίσως και της προ-Μινωϊκής εποχής, επειδή είχαν θαλασσοκράτορες είχανε πάντα τον σταυρό στην κορυφή του πλοίου για να τους δείχνει τα 4 σημεία του ορίζοντα.
Οι Σαρακατσάνοι, οι οποίοι είναι τα δείγματα των Πρωτοελλήνων – πρώτων Ελλήνων – δηλαδή οι Πελασγοί που λέμε, αυτοί που εμείς ονομάζουμε Πελασγούς, οι Πρωτοέλληνες, οι Σαρακατσάνοι είναι κατευθείαν πρόγονοι των Πελασγών. Οι Σαρακατσάνοι λοιπόν στην κορυφή της καλύβας τους είναι έναν ισοσκελή σταυρό που ονομάζεται «κας».
Ο συμβολισμός όμως του ισοσκελούς σταυρού είναι η αρχή της πολικότητας του Ερμή του Τρισμέγιστου. Δεν μπορεί να δημιουργηθεί διότι η εικονική πραγματικότητα ή η πραγματικότητα στον εγκέφαλό μας οποιουδήποτε αντικειμένου πρέπει να δημιουργηθεί με την γνώση της πολικότητας, στο άρρεν και το θήλυ. Για να δημιουργηθεί λοιπόν αυτό πρέπει να συμπέσει το άρρεν και το θήλυ και επειδή στο σύμπαν δεν υπάρχουν ευθείες γραμμές, ξέρετε ποιό ήταν το σύμβολο των Σαρακατσάνων; Ένας κύκλος με έναν ισοσκελή σταυρό στην μέση ο οποίος χρησίμευε και σαν τροχός της άμαξας. Αυτό το σήμα λοιπόν, εάν πάρετε τον τροχό των Σαρακατσάνων και κόψετε τον κύκλο στην κορυφή – εκεί που ακουμπάει το κάθετο τμήμα επάνω και εκεί που ακουμπάει το κάθετο τμήμα κάτω – και κατόπιν τραβήξετε το δεξιό ημικύκλιο προς τα αριστερά και το αριστερό ημικύκλιο προς τα δεξιά θα έχετε το σήμα των Ελλανίων. Τον διπολισμό δηλαδή, το άρρεν και το θήλυ, τον αρνητικό και τον θετικό ηλεκτρισμό. Τώρα αγαπητοί μου συνέλληνες αντιλαμβάνεστε τι ακριβώς είναι τα ιερά μας σύμβολα…
Γιατί αλλοιώθηκε ο ισοσκελής σταυρός; Δες τε όμως το εξής, όταν το 1822 αποφασίστηκε ποια θα είναι η Ελληνική σημαία, δεν βάλανε τον χριστιανικό σταυρό, είναι ο ισοσκελής σταυρός στην κορυφή της σημαία – ανεξάρτητα εάν ο κ. Βενιζέλος προωθεί την ιδέα να βγάλουμε τον σταυρό από την Ελληνική σημαία. Δεν είναι ο χριστιανικός σταυρός, είναι ο σταυρός ο ισοσκελής των Μινωιτών, των Πρωτοελλήνων, των Αιγυπτίων, των Ελλανίων. Ο σταυρός των Ελλανίων λοιπόν συμβολίζει την άρρενα και την θήλεια δύναμη χωρίς την οποία δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτα στο σύμπαν.
Νοητικά είπαμε για να δημιουργηθεί εικόνα στην νόησή μας και είπαμε ότι η αρχική δημιουργία ήτανε πρώτα νοητική και κατόπιν ενσωματώθηκε, για να γίνει λοιπόν αυτό χρειάζεται – για εμάς τουλάχιστον – να έχουμε την έννοια της πολικότητας.
Η αφύπνιση των Ελλήνων, η οποία έχει επιτευχθεί – η κρίσιμη μάζα έχει επιτευχθεί ήδη γι αυτό εξάλλου προχωρούν οι αλλαγές – είναι σαφής και γνωρίζουν ακριβώς σε ποια σημεία προσπαθούν να εξανδραποδήσουν τον Ελληνισμό. Η αρχή λοιπόν της πολικότητας είναι απαραίτητη για την δημιουργία νοητικής πραγματικότητας.

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ - ΕΑΝ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Το επόμενο είναι η αρχή του ρυθμού.
Θέλω εδώ να πάμε λίγο πιο βαθιά, θα ήθελα να πάρω την φαντασία σας από την μονοδιάστατη γραμμή του σταυρού, να την πάρω και να κάνουμε την σύγκρουση των δύο κύκλων. Να πάρουμε λοιπόν έναν κύκλο και καθέτως παράλληλα με το έδαφος έναν οριζόντιο κύκλο προς το έδαφος και έναν κάθετο κύκλο επάνω στον οριζόντιο κύκλο. Άμα το δούμε λοιπόν από μια μεριά βλέπουμε έναν σταυρό, ίσως καμπυλωτό κάπως, και αρχίζουμε τώρα αυτόν τον σταυρό να τον περιστρέφουμε. Εάν τον περιστρέψουμε δεξιόστροφα έχουμε έναν ρυθμό, έχουμε μία φορά. Εξηγούσαμε στα ανάποδα έψιλον στο παρελθόν ότι στο αριστερόστροφο έψιλον στο επάνω μέρος έχουμε τις αρχές που σημαίνει έκφραση της λογικής, στο μεσαίο έχουμε τις αξίες που σημαίνει αυτά που προσλαμβάνει το συναίσθημα και στο κάτω μέρος είναι οι ροπές δηλαδή προς τα πού πηγαίνεις, πάνω ή κάτω. Τα πάντα στο σύμπαν, για να μπορούν να δημιουργούν ολοκληρωμένη και σταθερά εικόνα πρέπει να έχουν έναν ρυθμό. Δηλαδή, η γη μας κινείται αριστερόστροφα με ταχύτητα 17 μιλίων το δευτερόλεπτο. Έχουμε λοιπόν έναν ρυθμό ο οποίος εάν αλλοιωθεί – αν αυξήσουμε την ταχύτητα ή αναστρέψουμε την ροπή – τι κάνουμε; Επηρεάζουμε την πραγματικότητα. Εάν λοιπόν η γη η οποία περιστρέφεται με 17 μίλια το δευτερόλεπτο αρχίζει ξαφνικά να περιστρέφεται με 22 μίλια το δευτερόλεπτο τότε η αίσθηση του χρόνου που έχει ο καθένας μας και που προέρχεται μόνο από την κίνηση της γης θα επηρεαστεί. Εάν η γη ήταν ακίνητη δεν θα μπορούσες να μετρήσεις τον χρόνο. Εάν τώρα εγώ επιταχύνω την ροπή και την ταχύτητα της γης τι σημαίνει: φτάνω σε μια νοητική πραγματικότητα προτού αυτή η πραγματικότητα υπάρχει σε παρόντα χρόνο. Εάν αντιστρέψω την ροπή, τι κάνω; Κάνω το ίδιο πηγαίνοντας προς τον παρελθόν. Εάν λοιπόν υπάρχει μία δύναμη η οποία μπορεί να αλλάξει τον ρυθμό της κινήσεως, ταχύτητα και ροπή, αλλάζει την νοητική πραγματικότητα. Δηλαδή, γίνονται εκλογές σε δύο εβδομάδες, εάν εγώ επιταχύνω τον χρόνο δηλαδή την κίνηση της γης σε ορισμένο επίπεδο θα μπορώ να δω τι θα γίνει σε δύο εβδομάδες, ξέρω τα αποτελέσματα των εκλογών από τώρα.

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑΣ -
Αυτό είναι το περίφημο πείραμα της Φιλαδέλφειας. Φαντάζομαι όλοι οι συνέλληνες γνωρίζουν τι έγινε με το πείραμα της Φιλαδέλφιας, θα σας το αναφέρω επιγραμματικά. Τρεις επιστήμονες, ο Αϊνστάιν, ο Φον Μπράουν και ο Οπενχάιμερ, έστειλαν ένα καταδρομικό του πολεμικού ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών στο μέλλον το οποίο εξαφανίστηκε επί τρίμηνο και το ξαναέφεραν πίσω. Αυτό είναι που ονομάζουμε η αλλοίωση του χωροχρόνου. Δηλαδή τι σημαίνει αυτό, θυμάστε που σας έδωσα το παράδειγμα των δύο κύκλων που τέμνονται, για παράδειγμα εγώ είμαι ένας παρατηρητής έξω από την γη και απλώς παρατηρώ στατικά το πώς περιστρέφεται αυτό το συνονθύλευμα των δύο κύκλων και ξαφνικά το βλέπω να πηγαίνει πιο γρήγορα οπότε θα έχω την νοητική πραγματικότητα του που θα με φέρει εκείνη την ώρα. Αυτή είναι η βάση του πειράματος της Φιλαδέλφειας. Κατ΄αρχήν το πλοίο αυτό ονομαζόταν «Elbridge» και κατόπιν δόθηκε δωρεά στον Ελληνικό ναυτικό. Το καταδρομικό «Λέων» λοιπόν το οποίο είναι παροπλισμένο στην Νέα Μάκρη και είναι υποτίθεται σαν μουσείο, ουσιαστικά όμως επειδή είναι φτιαγμένο από συγκεκριμένα μέταλλα και επειδή από την Νέα Μάκρη αρχίζει μία «πύλη» η οποία φτάνει στο Λάνγκλεϊ του Μέρυλαντ που είναι το αρχηγείο της CIA γι αυτό τον λόγο είναι το καταδρομικό στην Νέα Μάκρη σαν κειμήλιο. Είναι δίαυλος. Η βάση της Νέας Μάκρης δεν απομακρύνθηκε ποτέ απλώς μπήκε μες τη γη.
Επανερχόμεθα τώρα στην αρχή του ρυθμού. Για να υπάρχει σταθερή πραγματικότητα πρέπει να υπάρχει ρυθμός, φορά και ταχύτητα δηλαδή. Εάν αλλοιωθεί ο ρυθμός αλλοιώνεται η πραγματικότητα. Αυτή ήτανε η Πέμπτη αρχή.

Η ΑΙΤΙΑ & ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Η έκτη αρχή ήταν η αιτία και το αποτέλεσμα. Η αιτία και το αποτέλεσμα σημαίνει ότι εάν πάρει ένα κομμάτι χαρτί και το φυσήξεις με συγκεκριμένη δύναμη θα κάνει πάντα το ίδιο πράγμα. Εάν δεν το κάνει σημαίνει ότι η δύναμη που το φύσηξες δεν ήτανε η ίδια. Άρα το κάθε αίτιο έχει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα και το αποτέλεσμα είναι απόρροια ενός συγκεκριμένου αιτίου.

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ
Και η τελευταία αρχή είναι η αρχή του γένους. Η αρχή της αρσενικής και της θηλυκής υπόστασης του ανθρώπου. Για να υπάρξει όμως νοητική πραγματικότητα, δηλαδή δημιουργία, τι χρειάζεται; Πρέπει να υπάρχει κίνηση όπως καταλαβαίνετε. Εάν δεν υπάρχει κίνηση δεν υπάρχει πραγματικότητα. Άρα το σύμπαν με τις δονήσεις που έχει και την φορά που έχει και τον ρυθμό που δονείται δημιουργεί συνεχώς μία συγκεκριμένη πραγματικότητα. Σε ανώτερες διαστάσεις έχουμε την δυνατότητα να επηρεάζουμε τον ρυθμό και να επηρεάζουμε την πραγματικότητα. Θέλουνε όμως να μας κρατούν σε αυτές τις διαστάσεις της πυκνότητας της ύλης διότι έτσι οι ιχθυοσαυρικοί οι Γκρέις και οι Ανουνάκι μας έχουν επηρεάσει για πάρα πολλές χιλιάδες χρόνια.
Τελειώνοντας θέλω να πω σε όλους τους συνέλληνες πρώτον να αρχίσουν να αισθάνονται την ευφορία της επερχόμενης αλλαγής. Δεύτερον να θυμούνται πάντα ότι πίστη σημαίνει όχι πραγμάτων έλεγχος ου βλεπομένων, όχι ελπιζομένων υπόστασις, πίστη σημαίνει ότι οι αρχές του Ελληνισμού λειτουργούν ακατάπαυστα και μόνον με αυτές μπορεί να πορευθεί ο Ελληνισμός. Είδαμε λοιπόν τι σημαίνει αγάπη, είδαμε τι σημαίνει πίστη.

ΤΟ (F)ΥΔΩΡ
Το τελευταίο που μας έμεινε – μετά τον σταυρό – είναι το ύδωρ. Το ύδωρ γράφεται με ύψιλον. Το γράμμα ύψιλον είναι φτιαγμένο μόνο για να περιγράφει το ύδωρ. Γιατί; Για δες τε το ύψιλον πως είναι, δεν είναι σαν ποτήρι «Υ»; Το υγρό λοιπόν το «ύδωρ» μπορεί μόνον στο ύψιλον «Υ» να μπει. Γι αυτό ονομάζουμε και το σταμνί «υδρία». «Υδροφόρος ορίζοντας» λέμε. Το ύδωρ λοιπόν σαν εννοιολογική πραγματικότητα τι είναι; Το ύδωρ είναι το πιο εύπλαστο υλικό που μπορεί να δημιουργηθεί αλλαγή ρυθμού, φοράς και συχνότητας. Είναι δηλαδή το εργαλείο με το οποίο η δημιουργός δύναμη μπορεί να δημιουργεί πραγματικότητες. Παράδειγμα, η νοικοκυρά παίρνει το αλεύρι και μέσα του βάζει νερό, κατόπιν αφού το πλάσει και γίνει εύπλαστο το βάζει στο φούρνο και έτσι επιτρέπει μία ποσότητα του νερού να εξατμιστεί και κατόπιν εμφανίζεται το ψωμί, το παξιμάδι, το οποίο παλαιότερα εάν θυμάστε επειδή δεν υπήρχαν φούρνοι όλες οι νοικοκυρές ζύμωναν μία ή δύο φορές τον μήνα και το έκαναν παξιμάδι. Ας πάρουμε τώρα την πιθανότητα ότι αφήνουμε το ψωμί στον φούρνο μέχρι να καεί και θερμαίνουμε συνεχώς τον φούρνο μέχρις ότου όλο το νερό το οποίο είχε το ψωμί να εξατμιστεί, τι θα συμβεί; Καταλαβαίνετε τις διάφορες μορφές που πήρε το αλεύρι μετά την προσθήκη του νερού για μπορέσει να είναι πάντα μία διαφορετική πραγματικότητα. Όπως λοιπόν ο άνθρωπος ο οποίος είναι ο υπέρτατος δημιουργός έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το ύδωρ, με τον ίδιο τρόπο και η θεία δημιουργός δύναμη δημιούργησε τον άνθρωπο συνθέτοντας την αρχέγονη ύλη σε διαφορετικές πυκνότητες και χρησιμοποιώντας το νερό σαν συγκολλητική ύλη. Γι αυτό η αξία του νερού είναι τόσο σημαντική. Γι αυτό θέλουν να πουλήσουν την ΕΥΔΑΠ στους εβραίους. Γι αυτό θέλουν να κοντρολάρουν τον υδροφόρο ορίζοντα. Για σκεφτείτε, τα 4/5 της γης καλύπτονται από νερό, το 70% του σώματός μας είναι νερό, το 90% του εγκεφάλου είναι νερό και μας έχουν επιβάλει την ιδέα ότι έχουμε έλλειψη νερού σε αυτό το οικοσύστημα που λέγεται γη. Γιατί; Για να το ελέγχουν και να μπορούν να βάζουν τις τοξικές ουσίες μέσα οι οποίες θα σου δημιουργήσουν αγαπητέ μου συνέλληνα μια ψεύτικη εικονική πραγματικότητα. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουν να πάρουν το νερό.

ΠΙΣΤΗ, ΛΟΓΟΣ, ΛΟΓΙΚΗ, ΑΓΑΠΗ & ΕΡΩΣ
Τα εργαλεία λοιπόν του Ελληνισμού, η πίστη όπως την εξηγήσαμε, η αγάπη όπως την εξηγήσαμε, ο σταυρός και το νερό.
Θέλω να θυμούνται οι αγαπητοί μας συνέλληνες ότι πίστη σημαίνει πιστεύω στις αρχές του Ελληνισμού, πίστη δεν σημαίνει ελπιζομένων υπόσταση. Πίστη σημαίνει ότι οι νόμοι του Ελληνισμού, οι φυσικοί νόμοι του δημιουργού απαρέγκλιτα λειτουργούν πάντα, αυτό είναι η πίστη.
Επίσης για την έννοια της αγάπης την είπαμε κατά κόρον, η αγάπη έτσι όπως εμείς την έχουμε συλλάβει σήμερα μπορούμε να συνεχίσουμε να την χρησιμοποιούμε σαν αγάπη. Η αγάπη όμως πρέπει να έχει συνυφανθεί στο μυαλό του Έλληνα και της Ελληνίδας ότι προέρχεται από το ρήμα «ρώνιμι» είναι «έρως» και σημαίνει, προς τα πού κατευθύνεις αυτόν τον έρωτα; Τον κατευθύνεις στον ένστικτο, στο συναίσθημα ή την λογική. Εδώ είναι η διαφορά του Έλληνα από τους υπολοίπους, ότι ο Έλληνας έχει υποχρέωση να κατευθύνει αυτόν τον έρωτα προς τον λόγον, «εν αρχή ειν΄ο λόγος», «αρχή λόγου φύσις ανθρώπου» που είναι το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου – αρχή λόγου «Α» φύσις ανθρώπου. Ο έρως της λογικής που σημαίνει ο έρως της φιλοσοφίας είναι που έχει καθορίσει τον Ελληνικό πολιτισμό. Αυτόν τον πολιτισμό είναι που ζηλεύουν όλοι οι λαοί της γης γιατί είναι ο φίλος της σοφίας, ο φίλος της λογικής, ο έρως του λόγου. Αυτό σημαίνει η αγάπη ουσιαστικά στα Ελληνικά πλαίσια.

ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Η δε αρχή της διπολικότητας και των γεννών εκφράζεται με τον ισοσκελή σταυρό ο οποίος πάντα ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνικό σύμβολο, δεν είναι χριστιανικό σύμβολο.
Όλα τα σύμβολα τα οποία είχε ο Ελληνισμός τα οικειοποιήθηκαν οι εβραίοι χωρίς να αλλάξουν κατά βάση τα κείμενα της Καινής Διαθήκης. Και θα σας πω και το εξής περίεργο για να σας αποδείξω ότι η Παλαιά Διαθήκη είναι το μεγαλύτερο παραμύθι που υπάρχει ποτέ σε όλη την ανθρωπότητα: Εάν οι Έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν την λέξη «αγάπη», γιατί στους Ελληνιστικούς χρόνους όλα τα κείμενα των εβραίων μιλούν για αγάπη όταν μεταφράστηκαν από την εβραϊκή, υποτίθεται, στα Ελληνικά ενώ οι Έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ την λέξη «αγάπη» να περιγράψουν αυτά που θέλουν οι εβραίοι; Υποτίθεται ότι ο Ιερεμίας και ο Ησαΐας ζήσανε εκατοντάδες χρόνια πριν τον Χριστό, πως λοιπόν η λέξη «αγάπη» χρησιμοποιείτο τότε στην Παλαιά Διαθήκη αφού δεν την χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες; Καταλάβατε το παραμύθι; Θέλω λοιπόν τελειώνοντας να σας πω ότι η Καινή Διαθήκη είναι κατά 70% καθαρή Ελληνική φιλοσοφία, γραμμένη από Ελλανίους. Όταν εμφανιστούν τα πρωτότυπα κείμενα – και ελπίζω να έχει πάρει χαμπάρι ο Λευκός Πάπας ότι τελειώσαν τα ψέματα – ελπίζω πλέον κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον να έχουμε αυτή την ευδαιμονία να αναγνώσουμε τα πρωτότυπα κείμενα, να δούμε ακριβώς πως εξεφράστηκαν οι φιλόσοφοι, οι φίλοι του λόγου, οι έρωτες του λόγου. Ο Έλληνας λοιπόν πρέπει να έχει τον έρωτα του λόγου, ο έρως του λόγου είναι τα πάντα. Εν αρχή είν΄ο λόγος.
Θέλω να σας χαιρετήσω και να σας πω καλή λευτεριά!

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΙ - Ε Ν D. ΔΟΚΤΩΡ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗ & ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ ΣΤΟΝ ART FM RADIO ΚΥΠΡΟΣ 30 ΜΑΪΟΥ 2014


https://www.youtube.com/watch?v=q3wtUIjSess#t=3823 


ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ


Ei-End Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου