30 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ




ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Αρτέμης Σώρρας : Χαιρετώ όλη την Κοζάνη και όλους τους συν-Έλληνες. Ναι σήμερα δίνουμε μαθήματα σε όλο τον κόσμο σε όλη την Ευρώπη και σε όλη την Ελλάδα. Από συν-Έλληνες ενωμένους ενεργούς που δεν έχουνε κόμμα, που δεν έχουνε δόγμα, που δεν έχουνε χρώμα για μια Ελλάδα, και θυμόνται όλοι ότι είναι Έλληνες. Κοιτάξτε πόσοι είστε, ορίστε, χωρίς κίνημα, χωρίς τίποτα. Σε όλη την Ελλάδα έχουνε γίνει 2000 εκδηλώσεις, βλέπετε την μεγάλη επιτυχία; Βλέπετε ότι μπορούμε; Ναι δίνουμε μαθήματα πολιτικής, ότι η δημοκρατία δεν έχει κόμματα, δόγματα, χρώματα. Έχει μόνο δημόσια διοίκηση.
Εγώ θα χαιρετήσω ένα δήμαρχο που βλέπω μπροστά μου, τον οποίο τον γνώρισα σήμερα, γιατρός στο επάγγελμα. Μεγάλη τιμή να είσαι γιατρός σώζεις ζωές, μεγάλο πράγμα. Τον άκουσα που μίλησε στα κανάλια, ξέρετε τι είπε; Σταράτα τα πράγματα: «εγώ τους πολίτες τους θέλω να ζούνε καλά, θα με βρείτε απέναντι σε ότι αρνητικό κάνετε στους δημότες μου», χαιρετίζω τον δήμαρχο. Βρίσκω πολλούς δημάρχους στην Ελλάδα και με αυτούς θα την φτιάξω.
Συν-Έλληνας, πιο ωραίο όνομα ! δικός μας

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ

Τοπωνύμιο, από πού είναι δηλαδή, αυτό σημαίνει το επίθετο. Συν-Έλληνας και το μικρό του όνομα, τα επίθετα συχνά είναι παρατσούκλια. Θυμηθείτε τι μας κάνανε. Θυμάστε τα ονόματα τα αρχαία τα Ελληνικά; φτάσαμε μωρέ εμείς οι Έλληνες να λέμε τα Ελληνικά ονόματα αρχαία; Με τι δικαίωμα; ξέρετε ότι τα Ελληνικά ονόματα δηλώναν τον χαρακτήρα του ανθρώπου; Το ξέρετε συν-Έλληνες; Ενώ Γιάννης, Κώστας, Πέτρος, Πηνελόπη, Θεοδώρα είναι οι Άγιοι, ενώ τα ονόματα τα Ελληνικά ήταν ιδιότητα. Για θυμηθείτε το όνομα Λεωνίδας, τι όνομα τώρα, δεν είναι του Αγίου Λεωνίδα είναι το ΛΕΩΝ ΕΙΔΑ, είδα τον λέων, είδα τον λέων και σκότωσα τους πάντες. Για φανταστείτε το τι ονόματα, Σωκράτης, κρατώ τα έσω, όλα αυτά τα ονόματα που δηλώναν την ιδιότητα του κάθε ενός χαρακτήρα του ανθρώπου, που είναι όλα αυτά; που τα ξεχάσαμε; Ακόμα και τα ονόματά μας είχαν τεχνολογία. Τώρα αυτή η τεχνολογία στα ονόματά μας που δεν καθορίζουν κανέναν χαρακτήρα άνθρωπο, τι έχει γίνει; γιατί τα λέμε αρχαία; δεν είναι του χτες, δικά μας είναι, είναι μες την εποχή μας. 2000, τι είναι πολλά στα εκατομμύρια της Γης ή της ανθρωπότητας;
Εν πάση περιπτώση θέλω να πω ότι ήταν ευκαιρία ο δήμος, αν και έχω ένα πολύ καλό μου φίλο ο οποίος σχεδόν πήγε να βγει δήμαρχος αλλά τα πλαστά, έτσι θα τα πω, τα πλαστά αποτελέσματα στην Καβάλα τον αδίκησαν, όμως είναι δήμαρχος και την άλλη φορά θα είναι σίγουρα, είναι ο Παράσχος Αγανικόλας.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ναι κύριοι τα παγκόσμια ταμεία τα αποδείξαμε, δεν τα ξέρατε, αυτοί τα ήξεραν, ήξεραν τα μυστικά των μυστικών και εδώ είναι πολύ οξύμωρο να καταλάβετε ότι αυτά τα λεφτά είναι δικά σας. Όταν σας έμαθαν μέσα από όλες τις τηλεοράσεις, τις σιωνιστικές θα πω κι ας υπάρχει αντιρατσιστικός νόμος γιατί θα τους κάνω εγώ πρώτα μήνυση και όχι αυτοί, δεν θα προλάβουν αυτήν την φορά, δεν θα προλάβουν να μου κάνουν μήνυση. Έμαθαν συν-Έλληνες μου ότι αυτά τα χρήματα είναι στην Ελλάδα, όλοι τρελάθηκαν, λέει «δεν είναι δυνατόν, είναι πολλά τα λεφτά» παιδιά είναι πολλά, λίγα, αυτά είναι, ε ναι τι να κάνω δηλαδή; είναι πολλά, λέει. Τι να κάνω δηλαδή; να κάνω παζάρια τώρα να κόψω, δεν γίνεται. Ένας μεγάλος τραπεζίτης και πολιτικός λέει: «ρε παιδιά είναι πολλά αυτά που λέτε, μειώστε τα λίγο», λες και στο χέρι μας είναι, δηλαδή δεν κατάλαβα. Εν πάση περιπτώση λοιπόν είναι τόσα τρισεκατομμύρια στην Ελλάδα, δεν είναι στην Αμερική, στα παγκόσμια ταμεία που είναι στις τράπεζες και θα πω και τούτο το οποίο θα το επαληθεύσουμε πολύ καλά για να σας αποδείξουμε για άλλη μία φορά τι έχει γίνει, πόσα χρήματα έχετε, και είναι γελοίο να μας κοιτάνε, αυτά τα ζώα θα πω με σιγουριά, γιατί το έχω αποδείξει ρε παιδί μου ότι είναι έτσι, ε δε γίνεται άλλο.

Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΟΣ

Κάτι τρελοί συν-Έλληνες, τελείως τρελοί όμως, πήραν τον λογαριασμό του καταπιστεύματος και τι κάνανε; πήγαν και καταθέσανε χρήματα μέσα. Δηλαδή, καλά και εκεί υπάρχει ένα πολύ λογικό ο λογαριασμός είναι παντού ανοιχτός μπορεί να δεχτεί χρήματα, να κατέβουν όμως τα χρήματα δεν γίνεται, θέλει μία διαδικασία. Τόσο πολύ υπαρκτά είναι τα παγκόσμια ταμεία σας και δεν είναι δικά μου. Είναι τα παγκόσμια ταμεία που δέχτηκαν οι λογαριασμοί χρήματα συν-Ελλήνων και έχουμε και τις αποδείξεις. Μπορεί τις επόμενες μέρες αν στρατηγικά μας συμφέρει να γίνει χαμός. Δηλαδή πήγε κάποιος και έβαλε 30 δολάρια σε ένα τεράστιο λογαριασμό παγκόσμιου ταμείου. Τα απορρόφησε ο λογαριασμός, ο ταμίας ο φουκαράς δεν ήξερε τίποτα, χτύπησε το λογαριασμό τα πήρε τα 30, του έδωσε και απόδειξη, δεν είναι λίγο γελοίο βρε παιδιά, δηλαδή τώρα τελικά υπάρχουν ή δεν υπάρχουν; δηλαδή συγνώμη τώρα είμαστε στο αν υπάρχουν; Πάντως να ξέρετε εάν δεν υπήρχαν αυτοί οι λογαριασμοί με τις υπογραφές των κυβερνώντων, του προέδρου της δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, του πρέσβη του Ο.Η.Ε, θα μας είχαν κυνηγήσει μέχρι την άβυσσο. Υπήρχε περίπτωση να λέμε το παραμικρό ψέμα, να μαζεύεται λαός, να πηγαίνουμε σε όλους τους εισαγγελείς, σε όλες τις αρχές, σε όλους τους θεσμούς, κι αυτοί να μας κοιτάνε; Υπήρχε ποτέ δυνατόν; μα κοιτάτε στην Ελλάδα.

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

Άλλωστε ξέρετε το δίκαιο στην Ελλάδα, είναι τελείως περίεργο. Εάν αύριο πάτε και καταγγείλετε στον εισαγγελέα ότι ο κύριος Τάκης μου πούλησε ένα κιλό χασίς, ο Τάκης θα είναι φυλακή το ξέρετε; αυτή είναι η δικαιοσύνη ο κάθε ένας πάει και καταγγέλλει, και μετά θα βρούμε στο δικαστήριο αν αθωωθείς. Αυτό είναι η δικαιοσύνη στην Ελλάδα, δεν ψάχνει αν το έκανες το έγκλημα, το δικαστήριο θα αποφανθεί αν έγινε. Άρα καταλαβαίνετε και από πού βαλλόμαστε αλλά και τι μπορούσαν να μας κάνουν, αλλά βεβαίως είναι αληθινά. Είναι δυνατόν να φτάνω μέχρι τους δημάρχους, και να έχω… ήδη έχω 7 υπογραφές από αξιωματούχους δήμους και έχω δύο από δόγματα, τα δόγματα που έχουν υπογράψει τα Γ.Ο.Χ., όπως και να έχει όμως είναι κάτω από τον νόμο, από το σύνταγμα το Ελληνικό, είναι στην παγκόσμια κοινότητα, άρα είναι δόγματα, εμένα δεν με πείραζε, άλλωστε εγώ δεν έχω δόγμα, έπρεπε να σπάσω και το δόγμα να πάρω και υπογραφές γιατί τα δόγματα κατεβάζουν χρήματά αγαπητοί μου συν-Έλληνες από όλα τα παγκόσμια ταμεία. Αυτό είναι εφικτό για όποιον είναι φορέας. Η εκκλησία της Ελλάδος είναι φορέας, ξέρετε τι άλλο είναι φορέας; το Κ.Ι.Σ., το κεντρικό Ισραηλινό συμβούλιο είναι φορέας και κατεβάζει χρήματα δικά σου τα οποία τα κάνει ότι γουστάρει, φτιάχνει ότι θέλει. Τους θεωρείς πλούσιους ανθρώπους αλλά είναι δικά σου τα λεφτά δεν είναι δικά τους, απλά είναι φορέας. Το πώς έγινε φορέας, για ποιό λόγο έγινε φορέας, κράτος εν κράτη μέσα στο κράτος, είναι μια άλλη διαδικασία που θα πρέπει να το ερευνήσει η κυβέρνηση. Αυτή η κυβέρνηση και οι προηγούμενες κυβερνήσεις σας διαβεβαιώ ότι δεν ήτανε Ελληνικές. Η πρώτη Ελληνική κυβέρνηση στην Ελλάδα είναι του Καποδίστρια, έτσι είναι. Έφτιαξε το σύνταγμα της Ελβετίας και ορίστε η Ελβετία, φυσικά η Ελβετία είναι ένα κράτος των σιωνιστών. Έτσι έγινε, με τους Ναΐτες έγινε, ούτε ο θεός δεν ήξερε που ήτανε. Είναι κράτος η Ελβετία, δεν είναι έθνος, εμείς είμαστε έθνος. Έπειτα από τον Καποδίστρια δεν ξανά είχαμε ποτέ Έλληνα σε Ελληνική κυβέρνηση, αυτό είναι το χάλι και η κατάντια μας.

ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ & ΛΑΟΥ & Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Σήμερα όμως έχουμε την δυνατότητα όλη η ομάδα E.N.D. αλλά και εγώ αλλά και οι άξιοι συνεργάτες μου αλλά και οι ενεργοί Έλληνες που γεννήθηκαν από την ίδια την βάση, που γεννήθηκαν από την ίδια την μήτρα της Ελλάδος. Αυτοί που ήταν αφυπνισμένοι και αυτοί που αφυπνίστηκαν και αυτοί που θα αφυπνιστούνε να κάνουνε τί; να καταλάβουνε πως έχει γίνει. Όλα αυτά τα δύο χρόνια τι κάναμε; σας μεγαλώναμε το χάσμα πολιτικών και λαού. Κοιτάχτε τι έκαναν, κοιτάχτε τι έπρεπε να κάνουν, κοιτάχτε τι δώσαμε, γιατί εμείς ότι έγγραφο σας έχουμε δώσει είναι πιστοποιημένο και είναι με απόφαση της δικαιοσύνης. Λένε κάποιοι: «η δικαιοσύνη να αποφανθεί» ναι αγαπητοί μου συν-Έλληνες η δικαιοσύνη αποφάνθηκε τι άλλο θέλετε αγαπητοί. Μίλησε η δικαιοσύνη συν-Έλληνες, τι είπε; «ναι είναι αθώος ο Σώρρας», που είναι αθώος ο Σώρρας και ο Λαμπράκης; που; οι κατηγορίες που είχαμε ήταν κατάλυση πολιτεύματος, το ακούτε; και ο Γεωργιάδης ήταν σε αποστολή, ήταν της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση έχει ονόματα απάνω, κοινοβουλευτικούς άντρες. Η μήνυση αυτή ήταν της κυβέρνησης και είχα ήδη κάνει μήνυση στους 302, και μου είχε απαντήσει ήδη ο υπουργός. Ο λογαριασμός με τα 6οο δις δεν είναι δικός μου, εγώ δεν έχω 600 δις, εσείς τα έχετε στον Ελληνικό λογαριασμό. Ένα κομματάκι είναι δικό μου μέσα στα 600 γιατί αυτό το παιχνίδι είναι μαζικό και η ευτυχία είναι μαζική, και η δημοκρατία είναι μαζική και οι νόμοι είναι του δήμου.
Έλληνες μου η δικαιοσύνη αποφάνθηκε, είπε: «ο Σώρρας δεν λέει ψέματα, δεν έχει τις κατηγορίες αυτές, ναι τα 600 είναι εκεί. Άρα αφού ο Σώρρας λέει αλήθεια η δικαιοσύνη κατέδειξε και τους κλέφτες, τους πολιτικούς που έχουν κάνει ήδη μήνυση, άρα σας είδε η δικαιοσύνη, μίλησε η δικαιοσύνη, ναι αλλά η δικαιοσύνη δεν είναι εκτελεστική. Από δω και πέρα θα πρέπει να εκτελέσει η κυβέρνηση. Ποιά κυβέρνηση όμως; εντάξει δεν έχετε Ελληνική κυβέρνηση το αντιλαμβάνομαι, η αντιπολίτευση που είναι να φωνάξει, να μιλήσει που κρατάει την κυβέρνηση; υπάρχει μία λειτουργία, εγώ δεν τα έχω με την κυβέρνηση, εγώ τα έχω με την βουλή. Σε όλη την βουλή δεν υπάρχει κανένας Έλληνας αυτήν την στιγμή να στηρίξει οτιδήποτε Ελληνικό. Εάν είναι, και πιστεύει κάποιος εδώ μέσα ότι είναι να μου το πει να πάω αύριο. Να μου υποδείξει ένα κόμμα. Έχουνε πάρει όλοι χαρτιά, έχουνε πάρει τις μηνύσεις, έχουνε πάρει τα καταπιστεύματα.

ΟΙ “ΕΛΛΗΝΕΣ” ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ & ΟΙ ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δεν μίλησε μωρέ ένας για τα καταπιστεύματα, να σας πω κι αυτό να γελάσετε. Ξέρετε ότι 250 βουλευτές έχουν περάσει από τα γραφεία τα δικά μου και του Γεωργίου Παπαδάκη του δικηγόρου; Όλοι μωρέ περάσανε, όλοι με τις νομικές τους υπηρεσίες. Κάνανε σαν γαλοπούλες, δεν πειράζει τους εξηγούσαμε με υπομονή τους ξανά εξηγούσαμε, σπάσανε τα νεύρα μας να λέμε τα ίδια πράγματα, τους τα είπαμε, ωραία, φεύγανε σαν παγώνια δεν ξέραν τι τους γίνεται, ξανά ερχόσανε, τους δίναμε χαρτιά, τους έχουμε μαγνητοφωνημένους και μαγνητοσκοπημένους, όλοι έχουνε περάσει από μένα, από το γραφείο, όλοι έχουν ενημερωθεί, μην σας λέει ψέματα κανένας. Το αποτέλεσμα πιο ήταν, έρχεται ένας βουλευτής συμπατριώτης και μου λέει: «εμείς είμαστε συμπατριώτες, θα τα βρούμε. Είμαι και ανεξάρτητος». Ανεξάρτητος τώρα βουλευτής στην βουλή μου μάλιστα, να μην πω το όνομά του ίσως το ξέρετε. Φτάνει λοιπόν στο γραφείο «δεν υπάρχει λόγος» μου λέει, « έχω κωλύματα με τον Κεδίκογλου δεν μπορώ ούτε να τον βλέπω», α έχει και κωλύματα με τον Κεδίκογλου, δεν πειράζει. Έρχεται λοιπόν, «αγαπητέ», του λέμε άκου «οι επερωτήσεις που κάνετε είναι ανοησίες. Όσο θα ρωτάτε ανοησίες την βουλή και τον πρόεδρο θα παίρνετε ανόητες απαντήσεις» και του φτιάξαμε ένα έγγραφο μαζί με τον νομικό μου σύμβουλο και με τον δικό του, το οποίο στήθηκε πάρα πολύ καλά, όταν θα έρθει η ώρα θα σας τα βγάλω τι ακριβώς πήρε, και πήρε λοιπόν μία επερώτηση που δεν μπορούσε η βουλή να μην απαντήσει. Δεύτερον, μετά συμφωνήσαμε με αυτόν τον βουλευτή όπως είθισται να γίνεται να ενημερώσει αυτός ο βουλευτής τους συναδέλφους του βουλευτές ότι προτίθεται να κάνει αυτήν την επερώτηση για την υπόθεση Σώρρα, πάρα πολύ λογικό να ενημερώσει τους συναδέλφους του βουλευτές με e-mail στο οποίο να τους πει ότι εγώ προτίθεμαι να κάνω αυτήν την επερώτηση και να ζητήσει από τον πρόεδρο της βουλής την άρση ασυλίας του διότι υπάρχει μήνυση κατά το άτομό του και να δικαστεί κανονικά ή να δούμε τι γίνεται. Στήθηκαν όλα τα έγγραφα σύμφωνα με τον βουλευτή και με την νομική υπηρεσία την δικιά μου. Συμφωνήσαμε να τα στείλει και φυσικά να μας φέρει πρώτον την ώρα που καταθέτει την επερώτηση να μας δίνει απόδειξη με σφραγίδα της επερώτησης για να ξέρουμε ότι έκανε αυτήν την επερώτηση και όχι άλλη. Εγώ δεν έχω εμπιστοσύνη πουθενά και σε κανένα κύριοι. Ζητάω λοιπόν να μου δώσει αυτό, δεν μου το δίνει. Αυτόματα θα είχαμε και απόδειξη ότι ενημερώθηκαν και οι 300 βουλευτές από τον ίδιο τον βουλευτή. Ένας βουλευτής να ξέρετε ότι μπορεί να κάνει την διαφορά, ένας. Αν ενημέρωνε τους πάντες την άλλη μέρα ξέρετε τι θα γινότανε; α έχετε ενημερωθεί, άρα ξέρετε, ωραία, άρα γιατί κινείστε; άρα γιατί δεν κινητοποιείτε το θεσμικό σας δικαίωμα είτε όλοι μαζί είτε μεμονωμένα; Γιατί δεν το κάνετε; τελικά βρε παιδιά όλοι μαζί είναι απέναντί μας; Και τουλάχιστον με μένα; γιατί, μήπως ζήτησα καμία χάρη; μήπως ζήτησα κάποιο δάνειο; Μήπως ζήτησα να αγοράσω κάτι; αφού τελικά είμαι αδιαπραγμάτευτος δεν θέλω τίποτα. Για την Ελλάδα ή όλα ή τίποτα.
Δεν μπορώ να κάνω μεσοβέζικα συστήματα αν και μου έχουν έρθει χιλιάδες συμφωνίες να κάνουμε. Άρα λοιπόν αγαπητοί μου συν-Έλληνες σας δείξαμε το εύρος πως ακριβώς έχει γίνει. Δεν μπορείτε να μου λέτε ότι δεν είναι όλοι παλιάνθρωποι μες την βουλή, ναι; να μου δείξετε έναν καλό ! Αύριο το πρωί κλείστε μου ραντεβού να του δείξω τις επερωτήσεις να τις κάνει. Γιατί περιμένουμε 2 χρόνια; Για να ξαναπάρουμε δανικά από την τρόικα; ή να ξαναπάρουμε από την Μέρκελ που δεν υπάρχουνε; που αποδείξαμε τι είναι η Γερμανία; και εν πάση περιπτώση αυτοί που είναι πολύ αφυπνισμένοι έχουν την γνώση να δίνουν στους άλλους να μαθαίνουν τι ακριβώς έχει γίνει. Η Γερμανία που δεν είναι κράτος; Η Γερμανία που είναι ένα γραφείο; Η Γερμανία που η πρεσβεία της στην Ελλάδα είναι γραφείο και εκπροσωπείται μέσω της εταιρίας στα Keyman Island σας παρακαλώ ρε παιδιά, πρέπει να συζητήσουμε πολύ σοβαρά που είμαστε και ποιοι είμαστε. Εμείς ξέρουμε από την αρχή ποιοι είμαστε και πως μπήκαμε στην μέση. Μπήκαμε απέναντι σε ένα καθεστώς και θα φτάσουμε μέχρι το τέλος, θα τα πάρουμε όλα τα δικά μας και δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω.

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ

Είστε ήδη κουρασμένοι από τους συνεργάτες μου, τους συν-Έλληνές μου, οι οποίοι ήδη σας έχουν βομβαρδίσει με πληροφορίες, θα κλείσω με τούτο. Αγαπητοί μου συν-Έλληνες εγώ δεν μπορώ να σας δώσω άλλες πληροφορίες, είναι τόσες πολλές που πραγματικά γράφουμε βιβλία. Να ξέρετε αρχίσαμε να γράφουμε την δικιά μας την ιστορία και υποσχέθηκα θα την γράψουμε με δικά μας γράμματα. Είπα και ορκίστηκα ένα πράγμα θα είμαι θα είμαι εδώ μέχρι το τέλος, την τελευταία ρανίδα του αίματός μου. Αυτό το υπόσχομαι γιατί για μένα είναι μονόδρομος. Ζητάω από όλο τον Ελληνικό λαό γιατί σήμερα μας ακούνε παντού στην Ελλάδα πραγματικά στην Αμερική, στην Αυστραλία, μας ακούνε 84 ραδιόφωνα. Λένε όλοι: «ρε παιδί μου δεν έχετε ένα κανάλι» τι να το κάνω το κανάλι; απλά δεν έχω τον ANT1 δεν έχω τον Κυριακού, ε δεν τα έχω αυτά. Μα αυτά δεν τα έχουν ούτε αυτοί, δεν βγάζουν ότι θέλουνε, βγάζουν ότι τους λένε, ε τότε δεν μου κάνει. Έχουμε όμως 84 κανάλια, έχουμε 57 περιφερειακά. Αλλά ξέρετε τι έχουμε; ακούστε, αυτό που έχουμε είναι η βάση και σήμερα θα την κάνουμε μεγαλύτερη. Σας ζητάω από όλη την Ελλάδα και από όλη την Μακεδονία την Ελληνική και από όλους τους Μακεδόνες που είναι τιμή σας να έχετε τον μεγάλο στρατηλάτη Αλέξανδρο και οι Μακεδόνες για ένα τύμβο ή δήμο ενώσαν του Έλληνες. Γιατί πρέπει να θυμάστε ο Αλέξανδρος ένωσε όλη την Ελλάδα, ο πρώτος που τους ένωσε. Δεν πήρε στρατό από πουθενά και έγινε ο μεγαλύτερος παγκοσμιοποιητής, αυτό δεν κάνει να το ξεχάσετε.

ΠΥΡΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

Άρα λοιπόν αγαπητοί μου θέλω σε όλους τους δήμους της χώρας σας ζητάω, είναι ανάγκη σε όλους τους δήμους της χώρας να δημιουργηθούνε πυρήνες και ομάδες να ανάψει όλη η παλιγεννεσία, να ανάψουν όλες οι Ελληνικές καρδιές, να φουντώσουν. Να θυμάστε όλο το δισκοπότηρο είναι η Ελλάδα μας και αυτήν θα την πάρουμε μέσα από τις βάσεις από όλους τους δήμους, όλη η Ελλάδα έχει συνέλευση !! μπορούμε να την κάνουμε. Κόμμα δεν υπάρχει, το κόμμα είναι μόνο στην πρόταση. Συνέλευση υπάρχει, για να γίνει συνέλευση είναι συν-έλευση πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί έλευση, πολλοί άνθρωποι στον ίδιο σκοπό λέγεται συνέλευση και αυτό θα γίνει μέσα από ένωση. Ενωθείτε, δεν σας ζητάω τίποτα άλλο. Αφήστε όλες τις διαφορές σας. Που είστε τόσο διαφορετικοί; που τσακώνεστε; αμ δεν τσακώνεστε, τα άγρια είναι ακόμα μπροστά, θα ‘ρθούνε τα άγρια, τώρα χάδια είναι, θα ρθούνε τα άγρια, αλλά και εκεί ακόμα μωρέ είμαστε τόσο διαφορετικοί. Εσείς πιστεύετε ότι μπορούμε να είμαστε ταυτόσημοι; Εγώ θα πω ότι μόνο οι Κινέζοι και οι σχιστομάτηδες και κάποια υβρίδια είναι πανομοιότυπα, τα βγάζει η μηχανή. Εμάς δεν μας βγάζει μηχάνημα. Το κάθε μηχάνημα είναι διαφορετικό και είμαστε τόσο διαφορετικοί μεταξύ μας αυτό είναι και ο σκοπός της νίκης μας. Έτσι είμαστε. Αφήστε τις διαφορές, ενωθείτε σε όλους τους δήμους. Όλοι οι δήμοι να αποκτήσουν πυρήνες και να βοηθήσουνε οι άλλοι αφυπνισμένοι, οργανωμένοι δήμοι τους δήμους. Η Ελλάδα πρέπει να έχει 350 πυρήνες δυνατούς ενωμένους και όλοι μαζί θα βαδίσουμε στην συνέλευση. Μπροστά στην συνέλευση των Ελλήνων την ώρα που θα ωριμάσει να θυμάστε θεοί και άνθρωπος δεν μπορεί να κάτσει μπροστά μας κανένας. Είμαστε ανίκητοι να το θυμάστε, μόνο έτσι θα νικήσουμε. Υπάρχει τεράστιος αγώνας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ελλάδος και όλου απανταχού του Ελληνισμού. Θα ρθούνε Έλληνες που δεν τους ξέρετε. Έχουμε 10 εκατομμύρια Έλληνες έξω με Ελληνικά διαβατήρια. Δεν υπάρχει αποτέλεσμα πλέον του Έλληνα. Πιστεύω σε σας θα φτάσουμε μέχρι την νίκη, στους επόμενους μήνες πρέπει να μαζευτούμε σε όλους τους δήμους πυρήνες και η νίκη θα είναι δική μας, μην το ξεχάσετε, αυτήν την φορά δεν πρέπει να χάσουμε!! Αν χάσουμε θα χαθούμε για πάντα !! Μην το ξεχάσετε συν-Έλληνες.

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ “ΚΟΙΛΑ ΚΟΖΑΝΗΣ”
https://www.youtube.com/watch?v=m5u3MmcXpwg&feature=youtu.be

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου