16 Μαρτίου 2009
Σχεδόν μισό δισ.$ αποζημιώσεις για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από ιερείς
Η καθολική εκκλησία των ΗΠΑ πλήρωσε 436 εκατομμύρια δολάρια το 2008 στο πλαίσιο των υποθέσεων σεξουαλικής κακοποίησης που διεπράχθησαν από μέλη του κλήρου, ενώ ο αριθμός των νέων μηνύσεων αυξήθηκε κατά 16% σε σχέση με το 2007, σύμφωνα με επίσημη ετήσια έκθεση.Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού αυτού δόθηκε ως αποζημίωση στα θύματα , σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Διάσκεψη αμερικανών επισκόπων, που κάνει κάθε χρόνο τον απολογισμό για την υλοποίηση μιας χάρτας προστασίας της παιδικής ηλικίας η οποία υιοθετήθηκε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου των παιδεραστών ιερέων. Σύμφωνα με το ΑΠΕ, το 2007 η καθολική εκκλησία κατέβαλε σε αποζημιώσεις 526 εκατομμύρια δολάρια. Νέες μηνύσεις Πάντως, αν οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν από την εκκλησία παρουσιάζουν μείωση, ο αριθμός των νέων μηνύσεων έχει αυξηθεί σημαντικά και έχει φθάσει τις 803 νέες περιπτώσεις--οι περισσότερες από τις μισές αφορούν παιδιά. Περισσότερες από τις μισές από τις νέες μηνύσεις αυτές αφορούν σεξουαλικές κακοποιήσεις που έγιναν ανάμεσα στο 1960 και το 1974, διευκρινίζεται στην έκθεση. ..........................................
Καλοί μου χριστιανοί, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!
Βολιβία:Ο Μοράλες,ο λαϊκός ηγέτης που υπερασπίζεται τους φτωχούς!!!
Ως γνωστόν η Χ.Ο.Εκκλησία,κατέχει πάνω από το 1/3 της Ελλάδας!!!!!
Οι...αντιπρόσωποι του "θεού της αγάπης"!!!,λυμαίνονται με "χρυσόβουλα" της πάλαι χριστιανικής δικτατορικής Ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας,αλλά και με "φιρμάνια" των Σουλτάνων της πάλαι Οθωμανικής αυτοκρατορίας,τεράστιες εκτάσεις καλλιεργήσιμων γαιών,δασικές εκτάσεις,βοσκοτόπια,μέχρι και ολόκληρα νησιά!!!!
Το χειρότερο,όμως είναι ότι,οι περισσότερες από αυτές τις εκτάσεις,έχουν κατασχεθεί από τους Έλληνες,με τα διατάγματα του Θεοδόσιου,του Ιουστινιανού,αλλά και πολλών άλλων Ανατολικορωμαίων αυτοκρατόρων και έχουν δωθεί χαριστικά στους ρασοφόρους!!!!!!
Χιλιάδες Έλληνες σήμερα ζουν πάμφτωχοι και ακτήμονες,χωρίς να μπορούν να ζήσουν τις οικογένειές τους αξιοπρεπώς,στερούμενοι και τα ελάχιστα αγαθά μιας πολιτισμένης κοινωνίας!!!!!
Μέχρι σήμερα κανείς πολιτικάντης δεν τόλμησε να σκεφτεί καν την κατάσχεση της εκκλησιαστικής "περιουσίας",που έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ!!!!!
Να επιστραφεί,λοιπόν,η κατασχεμένη γη των Ελλήνων στους νόμιμους δικαιούχους!!!Στους ακτήμονες και στους μικροκληρούχους!!!!!
-------------------------------------------------------------------------
http://www.epikairo.gr/
Βολιβία: Ο Μοράλες παραχώρησε χιλιάδες στρέμματα γης σε φτωχούς ιθαγενείς!
Ο πρόεδρος της Βολιβίας, Έβο Μοράλες παραχώρησε σε φτωχούς ιθαγενείς κτήματα που είχαν προσφάτως κρατικοποιηθεί από πλούσιους γεωκτήμονες. Ο Μοράλες, έχοντας ως όπλο το νέο Σύνταγμα, παραχώρησε σε ακτήμονες 94.000 στρέμματα γης που είχαν πρόσφατα κρατικοποιηθεί από μεγάλα αγροκτήματα στις ανατολικές πεδιάδες της χώρας. Η περιοχή αυτή είναι προπύργιο των συντηρητικών πολιτικών αντιπάλων του Μοράλες. Οι γεωκτήμονες είχαν κατηγορηθεί ότι απασχολούσαν εργάτες γης σε καθεστώς ημι-δουλείας….
“Η ιδιοκτησία πάντοτε θα τυγχάνει σεβασμού, αλλά θέλουμε οι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται για την ισότητα να αλλάξουν τρόπο σκέψης και να εστιάσουν την προσοχή τους περισσότερο στη χώρα, παρά στα χρήματα”, δήλωσε ο Έβο Μοράλες, ανακοινώνοντας την παραχώρηση των κτημάτων στους φτωχούς.
Μεταξύ αυτών που έχασαν κτήματα είναι ο Αμερικανός κτηνοτρόφος Ρόναλντ Λάρσεν, ο οποίος έχει αναδειχτεί σε κεντρικό πρόσωπο στην εκστρατεία εναντίον των μεταρρυθμίσεων που προωθεί ο Μοράλες.
Ο Λάρσεν και οι άλλοι γεωκτήμονες έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν έφεση για την εθνικοποίηση των κτημάτων.
“Σήμερα, από εδώ, αρχίζουμε να βάζουμε τέρμα στη μεγάλη ιδιοκτησία γης στη Βολιβία”, δήλωσε ο Μοράλες.
Η ανακοίνωση της παραχώρησης των κτημάτων έγινε έξι εβδομάδες αφότου ο Μοράλες επέτυχε την έγκριση του νέου Συντάγματος, που έχει στόχο την εξασφάλιση περισσότερων εξουσιών στους ιθαγενείς, ενώ παράλληλα του επιτρέπει να επιδιώξει την επανεκλογή του στην προεδρία της χώρας.
(Πηγή: Express.gr)
15 Μαρτίου 2009
Περί ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού!!!!
http://www.kalami.net/
Θεατρινίστικη και κακόγουστη η δήθεν κόντρα Νέας Δημοκρατίας-ΠΑΣΟΚ γιά το νομοσχέδιο, δεν συμφέρει τα κομματικά κατεστημένα να δώσουν έδρες στους Απόδημους EΛΛΗΝΕΣ, στην Βουλή των ΕΛΛΗΝΩΝ. Δέχονται ως ''σοβαρούς συνομιλητές'' τους ΣΑΕριτζήδες, που εκπροσωπούν -τυπικά μόνο- το 4-5% των Απόδημων. Θεατρική παράσταση στην Βουλή, με συμμετοχή του πρόεδρου ΣΑΕ και των συντονιστών ΗΠΑ, Aσίας-Αφρικής και Καναδά.
ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ κρατικών ελληνικών οργανισμών που στηρίζουν οικονομικά το ΣΑΕ, γιά ν' αλλάξει θέση στο ζήτημα του νομοσχέδιου, του σχετικού με την ψήφο στους Απόδημους, ο πρόεδρός του Στέφανος Ταμβάκης
Δεν διαθέτουν ΟΥΤΕ την στοιχειώδη αξιοπρέπεια να παραιτηθούν ομαδικά
ΟΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΕριτζήδες ''ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ'' ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΗΜΟΥΣ ;;;
Πριν τις 11 Μαρτίου 2009, οι ΣΑΕριτζήδες, γιά το ζήτημα της ψήφου στους Απόδημους, ζητούσαν γραπτά:
1. Δυνατότητα άσκησης του εκλογικού δικαιώματος στις βουλευτικές εκλογές, μ' επιστολική ψήφο και κάλπη.
2. Δημιουργία εκλογικών περιφερειών αποδήμων και οι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού να εκλέγουν τους δικούς τους αντιπροσώπους στην Βουλή, που να αντιπροσωπεύουν τον ελληνισμό των 5 (πέντε) ηπείρων (Διαβάστε).
Στις 11 Μαρτίου 2009 οι ΣΑΕριτζήδες, στις αρμόδιες Επιτροπές της Βουλής των Ελλήνων, γιά ζήτημα ψήφου: ''Δεχόμαστε το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση'' (γιά να ψηφίζουν/εκλέγουν μόνο οι Απόδημοι μετά τον χρόνο... 2011 και όχι να εκλέγονται, ενώ είναι αμφίβολη η -πρακτική- υπόθεση επιστολικής ψήφου).
Καυγάδες και στη συνεδρίαση του ''προεδρείου'' του ΣΑΕ, στην Αλεξάνδρεια, Αίγυπτο, 6-9 Μαρτίου, όπου οι συντονιστές ΣΑΕ, ΗΠΑ και Καναδά, υπονόμευσαν την ομόφωνη θέση του Συμβούλιου γιά το νομοσχέδιο.
Ο Συντονιστής ΣΑΕ ΗΠΑ, εξακολουθεί να εκθέτει την Ομογένεια. Ο Θεόδωρος Σπυρόπουλος, που εκπροσωπεί τον εαυτόν του, αφού το Συντονιστικό του Συμβούλιο τον καταγγέλλει συστηματικά γι' ατομικές ενέργειες και τον ''άδειασαν'' γι' αυτό, στην Βουλή -11 Μαρ. '09- οι βουλευτές Νιώτης και Μπόλαρης, δήλωσε: ''Το νομοσχέδιο πρέπει να ψηφιστεί... Επιτρέπει στους απόδημους να ψηφίζουν στους τόπους όπου βρίσκονται και να εκλέγουν δικούς τους αντιπροσώπους''. (Φαίνεται, δεν κατάλαβε ότι το νομοσχέδιο που υποστηρίζει τώρα, ενώ άλλα έλεγε χτες, ΔΕΝ δίνει το δικαίωμα στους Απόδημους να εκλέγονται, αλλά ΜΟΝΟ να εκλέγουν. Η δήλωση έγινε στην ημερήσια ''γεροντοκόρη'' της Αστόριας Νέας Υόρκης, βλ. 5η σελ., 12 Μαρ. '09). Στην κοινή συνεδρίαση στην Βουλή, μαζί με τον συντονιστή Καναδά, λειτούργησε ως υπονομευτής, ''ρίχνοντας'' και τους συναδέλφους του στο προεδρείο του ΣΑΕ. Το γεγονός ότι ο συντονιστής ΗΠΑ, που έχει φιλοδοξίες και γιά ''παγκόσμιος του ΣΑΕ'', έκανε επίθεση σε βουλευτές του ΚΚΕ με άρθρο του και του ΠΑΣΟΚ με δηλώσεις του, αποδεικνύει ότι λειτουργεί ως φερέφωνο συμφερόντων, που δεν έχουν σχέση με αυτά των Ομογενών.
Ο συντονιστής, συστηματικά κοροϊδεύει και χρησιμοποιεί βάναυσα την Ομογένεια, γιά ''να το παίζει ηγέτης'' και να προωθεί -με αυλοκόλακες- τις προσωπικές του και μόνο φιλοδοξίες, εκθέτοντας τον Ελληνισμό στις ΗΠΑ. 'Η να καταλάβει ότι Οργανώσεις σημαίνει συλλογική δουλειά και όχι ''πληρώνω-αποφασίζω-διατάζω και δεν δίνω λογαριασμό'' (όπως έκανε και με το Ελληνοαμερικάνικο Εθνικό Συμβούλιο ως πρόεδρός του γιά 12 χρόνια) ή ν' αποσυρθεί από τα κοινά. Δεν μπορεί να συνεχίζει την τακτική του, αρκετή ζημιά έκανε, δεν χρειάζεται κι άλλη.
Kαι όμως, έχουν μία διέξοδο οι ΣΑΕριτζήδες (προεδρείο): Να περισώσουν την αξιοπρέπεια την δική τους πρώτα και μετά του Απόδημου Ελληνισμού, που κατά φαντασία νομίζουν ότι ''εκπροσωπούν'', καταγγέλλοντας ωμά την συμπαιγνία των διεφθαρμένων και μη πολιτικών της Ελλάδας, που δεν σέβονται το συνταγματικό μας δικαίωμα να εκλέγουμε και να εκλεγόμαστε και να παραιτηθούν ομαδικά, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στην Αθήνα. Οτιδήποτε άλλο είναι διαιώνιση της ενοχλητικής ανυπαρξίας και παρουσίας τους και της έλλειψης αξιοπρέπειας που τους χαραχτηρίζει, αφού δέχονται να τους χρησιμοποιούν, με αντάλλαγμα μιά φωτογραφία μ' ''επίσημους'' στην Αθήνα και αεροπορικά εισιτήρια συν ξενοδοχεία, γιά ταξίδια, ''επαφές'', συνεδριάσεις κ.ά. Οι ΣΑΕριτζήδες, οφείλουν να καταλάβουν κάποτε ότι οι Ομογενείς, δεν τρώνε κουτόχορτο, γνωρίζουν τα παιχνίδια, γι' αυτό το ΣΑΕ δεν εκπροσωπεί παρά μόνο ένα 4-5% των Απόδημων. Μηνύματα, ανακοινώσεις, ''τιμητικές διακρίσεις'', συνεδριάσεις κλπ είναι (σ)αερολογίες, όχι ουσία.α
Μαρ. '09
-------------------------------------------------------------------
Και για το πως θα τιμήσουν την επέτειο του '21....
-------------------------------------------------------------------
'Ελληνες πολιτικοί και παρελάσεις στις ΗΠΑ γιά την 25η Μαρτίου: Γίνονται ένα μήνα αργότερα (26 Απριλίου Νέα Υόρκη, Βοστώνη, με αιτιολογικό τον...καιρό) γιατί έτσι βολεύει διεφθαρμένους και μη πολιτικάντηδες - βουλευταράδες από Ελλάδα, που ως εκπρόσωποι Κομμάτων θα ''τιμήσουν'' τυπικά τις εκδηλώσεις και ουσιαστικά θα κάνουν μιά εβδομάδα δωρεάν διακοπές -με συζύγους ή ερωμένες- μ' έξοδα των κορόϊδων Ελλήνων φορολογούμενων (μαζί και τα ψώνια τους). Τους προσκαλούν ''παράγοντες'' ομογεν. Οργανώσεων, πουλώντας εκδούλευση. Η παρουσία πολιτικών από Ελλάδα, καμιά 20αριά σε Νέα Υόρκη, Βοστώνη και Σικάγο (5 Απριλίου) μόνο, δυστυχώς, ατιμά τις εκδηλώσεις για την εθνική μας επέτειο. Επειδή, με την αλητίστικη συμπεριφορά που χαραχτηρίζει τους περισσότερους όταν βρίσκονται στις ΗΠΑ, εκθέτουν την Ελλάδα, την Βουλή και τα κόμματά τους. Οι πολιτικάντηδες και βουλευταράδες, ζητούν, ''ανεπίσημα'' πάντα, ν' αναβάλλονται οι παρελάσεις στις μεγαλουπόλεις ΗΠΑ, γιατί δεν θέλουν να χάσουν και την αργία στην Ελλάδα (25 Μαρτίου). Στις πόλεις 'Αγιο Φραγκίσκο, Ντητρόϊτ, Τάρπον Σπρινγκς, Φιλαδέλφεια, Βαλτιμόρη, οι παρελάσεις γίνονται στις 29 Μαρτίου.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος και η "κατοικία του...θεού"!!!
Κοινωνικός νους: ο ναός του Θεού
Είτε πιστεύουμε στον Θεό είτε όχι, οι περιοχές του εγκεφάλου μας που επεξεργάζονται το «θείο» είναι οι ίδιες και αφορούν συναίσθημα και κοινω νικότητα
της θεοδωρας τσωλη | Κυριακή 15 Μαρτίου 2009
http://tovima.dolnet.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=259452
---
Είναι κάτι τόσο άπιαστο αλλά συνάμα και τόσο απτό για ορισμένους ανθρώπους. Για κάποιους αποτελεί βάλσαμο και στήριγμα, ενώ για άλλους ξένη έννοια. Οπως και αν αντιδρά ο καθένας στην έννοια της θρησκευτικής πίστης, η αντίδρασή του αποτελεί μια διαδικασία καθαρά... εγκεφαλική, σύμφωνα με νέα μελέτη η οποία φέρει μάλιστα ελληνική υπογραφή. Η μελέτη που δημοσιεύτηκε αυτήν την εβδομάδα στην έγκριτη επιστημονική επιθεώρηση «Ρroceedings of the Νational Αcademy of Sciences» αποτύπωσε για πρώτη φορά την «κατοικία» του Θεού και της θρησκευτικής πίστης στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως ανέφερε στο «Βήμα» ο πρώτος συγγραφέας της μελέτης, γνωσιακός νευρολόγος κ. Δ.Καπογιάννης, κλινικός ερευνητής από το Εθνικό Ινστιτούτο για τη Γήρανση των ΗΠΑ, η «κατοικία» αυτή φαίνεται ότι αποτελείται τελικώς από πολλά και διαφορετικά... δωμάτια, ορισμένα εκ των οποίων «χτίστηκαν» παλαιότερα, ενώ κάποια άλλα είναι εξελικτικώς... νεόδμητα.
Πού κατοικεί η «θεία σκέψη»;
Οι έδρες της θρησκευτικής πίστης στον εγκέφαλο είναι τελικώς πολλές και μάλλον άμεσα συνυφασμένες με τον άνθρωπο ως κοινωνικό ον, αναφέρει η ερευνητική ομάδα από τις ΗΠΑ στην οποία συμμετείχαν επίσης ειδικοί του αμερικανικού Εθνικού Ινστιτούτου για τις Νευρολογικές Διαταραχές και τα Εγκεφαλικά καθώς και ερευνητές του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Τζορτζτάουν. Πιστοί και άπιστοι κάνουν ασυνείδητα μια αυτόματη βόλτα από τα... δωμάτια του μυαλού τους ώστε να καταλήξουν στις απόψεις τους για τη θρησκεία. Και για πρώτη φορά κατέστη δυνατή η «χαρτογράφηση» αυτών των εγκεφαλικών περιοχών που δείχνουν πώς ο κάθε άνθρωπος τείνει το χέρι στον Θεό του, με τη... χείρα βοηθείας της πιο εξελιγμένης τεχνολογίας- για την ακρίβεια με χρήση λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας (fΜRΙ) η οποία έχει τη δυνατότητα να αποτυπώνει με ακρίβεια, σε πραγματικό χρόνο, ποιες περιοχές του εγκεφάλου δραστηριοποιούνται με διαφορετικά ερεθίσματα.
Ο έλληνας ερευνητής εξηγεί ότι το βασικό κίνητρο για τη διεξαγωγή της μελέτης ήταν να εντοπιστούν τα κυκλώματα του εγκεφάλου που δραστηριοποιούνται όταν κάνουμε σκέψεις για τον Θεό και για θρησκευτικά ζητήματα, καθώς αυτό δεν είχε καταστεί δυνατόν ως σήμερα. «Οι προηγούμενες μελέτες είχαν διεξαχθεί σε ανθρώπους με συγκεκριμένη παθολογία όπως επιληπτικοί ή σχιζοφρενείς ασθενείς,οι οποίοι παρουσίαζαν υπερθρησκευτικότητα λόγω του προβλήματός τους.Για παράδειγμα,είχε φανεί ότι πολύ έντονη θρησκευτικότητα εμφανίζουν άτομα με επιληψία του κροταφικού λοβού.Αλλες μελέτες αφορούσαν συγκεκριμένες ομάδες που είχαν έντονες και ασυνήθιστες θρησκευτικές εμπειρίες.Είχαν μελετηθεί π.χ. καθολικές μοναχές στις οποίες είχε ζητηθεί να προσεύχονται ενώ υποβάλλονταν σε μαγνητική τομογραφία.Εμείς για πρώτη φορά μελετήσαμε ανθρώπους χωρίς κάποια συγκεκριμένη παθολογία ή ιδιαίτερες θρησκευτικές εμπειρίες.Θελήσαμε να δούμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι- είτε δηλώνουν πιστοί είτε άπιστοι- επεξεργάζονται τα θρησκευτικά ερεθίσματα και κωδικοποιούν τη θρησκευτική πίστη».
Για να επιτευχθεί ο στόχος μελετήθηκαν 20 εθελοντές που δήλωναν μη θρησκευόμενοι καθώς και αντίστοιχος αριθμός ατόμων που πίστευαν σε κάποια μονοθεϊστική θρησκεία (περιλαμβάνονταν καθολικοί, προτεστάντες, μουσουλμάνοι και μια χριστιανή ορθόδοξη εθελόντρια). Οι επιστήμονες υπέβαλαν και τους 40 εθελοντές σε fΜRΙ ενώ παράλληλα τους έθεταν ερωτήματα θρησκευτικής φύσεως. Ο εγκέφαλος των ερωτηθέντων ανέλυσε τα ερωτήματα που του ετέθησαν σύμφωνα με τρεις βασικούς άξονες με τους οποίους επεξεργάζεται αυτόματα ζητήματα θρησκευτικής πίστης: αν ο Θεός εμπλέκεται στα εγκόσμια ή αν είναι απομακρυσμένος από αυτά, αν ο Θεός είναι Θεός αγάπης και επιβράβευσης ή είναι Θεός εξαγριωμένος και τιμωρός, καθώς και αν το κάθε άτομο μπορεί να συνδέσει τα ερωτήματα με συγκεκριμένες δικές του εμπειρίες ή πρέπει να βασιστεί σε ένα θεωρητικό δόγμα της εκάστοτε θρησκείας στην οποία πιστεύει για την ανάλυσή τους.
Πίστη και συναίσθημα.
Τι προέκυψε; Οτι τόσο τα θρησκευόμενα όσο και τα μη θρησκευόμενα άτομα είχαν τον ίδιο τρόπο επεξεργασίας των ερωτημάτων στον εγκέφαλό τους ενεργοποιώντας τις ίδιες περιοχές- ασχέτως του αν το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας κατέληγε σε εκ διαμέτρου αντίθετες απαντήσεις για την πίστη. Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι, όπως φάνηκε από την ανάλυση, ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τα του Θεού με τον ίδιο τρόπο που προχωρεί σε επεξεργασία σχετικά με τα... γήινα ζητήματα. Προκειμένου να δώσουν απάντηση στα ερωτήματα που τους ετέθησαν, τόσο οι θρησκευόμενοι όσο και οι μη θρησκευόμενοι έκαναν χρήση οπτικών περιοχών (όπως αυτές που ενεργοποιούνται όταν βλέπουμε μια εικόνα ή μια ταινία), κινητικών περιοχών αλλά και περιοχών που μας κάνουν να κατανοούμε τις σκέψεις και τις πράξεις των συνανθρώπων μας (αυτές οι τελευταίες περιοχές του εγκεφάλου που είναι και εξελικτικώς πιο... νεαρές σχετίζονται με την αποκαλούμενη «Θεωρία του Μυαλού»- «Τheory of Μind» -, την ικανότητα δηλαδή των ανθρώπων να αντιλαμβάνονται ότι οι άλλοι άνθρωποι αποτελούν όντα με δικές τους σκέψεις και προθέσεις). Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας του μυαλού σχετικά με τη θρησκευτική πίστη, στο τελικό εκείνο δίλημμα που δίνει την απάντηση στο αν το άτομο είναι πιστό ή όχι, δραστηριοποιούνταν περιοχές που σχετίζονται με τα ανθρώπινα συναισθήματα στην πιο πρωτόγονη μορφή τους, με λειτουργίες οι οποίες συνδέονται με το αυτόνομο νευρικό σύστημα. Μάλιστα όταν κάποιο άτομο είχε έντονη διαφωνία με κάποια θρησκευτική θέση που του ετίθετο, φαινόταν να «ανάβει» το κέντρο του εγκεφάλου που σχετίζεται με την αηδία και την αποστροφή σε ό,τι αφορά τις άλλες εκφάνσεις του.
Τι δείχνουν όλα αυτά με απλά λόγια; Οπως το εκφράζει ο ίδιος ο κ. Καπογιάννης «τα επίπεδα του εγκεφάλου που εμπλέκονται στην επεξεργασία των θρησκευτικών πεποιθήσεων είναι πολλά και στενά συνυφασμένα σαν ένα πολυεπίπεδο δίχτυ.Στην όλη διαδικασία εμπλέκονται τόσο παλαιότερες περιοχές του εγκεφάλου όσο και περιοχές που εξελίχθηκαν αργότερα».
Ο άυλος επιβλέπων
Ο έλληνας επιστήμονας τονίζει ότι επί έτη το κεντρικό ζήτημα τριβής μεταξύ των ειδημόνων είναι το αν η θρησκεία αποτελεί ένα ερέθισμα για το οποίο αναπτύχθηκαν ειδικώς περιοχές του εγκεφάλου ή αν για την επεξεργασία των θρησκευτικών ζητημάτων χρησιμοποιούνται ήδη υπάρχουσες περιοχές που επιτελούν και άλλες ευρύτερες λειτουργίες στο πλαίσιο του ανθρώπου ως κοινωνικού όντος. «Καταλήγουμε ότι η θρησκευτική πίστη που αποτελεί αποκλειστικό ίδιον του ανθρώπου αφορά σε αλληλεπίδραση παλαιότερων και νεότερων,στενά συνυφασμένων περιοχών του εγκεφάλου οι οποίες συνδέονται με το άτομο ως μέρος μιας κοινωνικής ομάδας.Είναι πιθανό ότι χωρίς την κοινωνικότητα του ανθρώπου δεν θα υπήρχε πίστη ούτε θρησκεία».
Για ποιον λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό; Κανένας δεν γνωρίζει. Ο κ. Καπογιάννης εκτιμά, πάντως, ότι «οι ανθρώπινες ομάδες που λειτουργούν ως σύνολο,εισάγοντας την έννοια του Θεού αισθάνονται ότι έχουν ένα κοινό σημείο αναφοράς,έναν άυλο επιβλέποντα που διασφαλίζει πιο εναρμονισμένες επίγειες σχέσεις και πράξεις.Οτιδήποτε έχει να κάνει με τη θρησκευτική πίστη είναι συνυφασμένο με τις κοινωνικές περιοχές του εγκεφάλου. Αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο».
Φαίνεται ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη να πιστεύει στην εκάστοτε άνωθεν δύναμη για να βρίσκει τη δική του δύναμη να επιβιώνει στα καθ΄ ημάς, σε όλες εκείνες τις στιγμές της ζωής του που πρέπει να λειτουργήσει μέσα στην κοινωνική «κατοικία» του. Η επιστήμη δείχνει σε κάθε περίπτωση μια σίγουρη «κατοικία» του Θεού: η διεύθυνσή της βρίσκεται μέσα στον κοινωνικό εγκέφαλό μας...
Ναός αφιερωμένος στους Ολύμπιους Θεούς και η Ροτόντα στη Θεσσαλονίκη
Αδάμ και Εύα ή Ελληνική Ανθρωποπλασία;
Αδάμ και Εύα ή Ελληνική Ανθρωποπλασία;
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 15, 2009
---------
Σε σαρκοφάγο του museo Capitolivo εικονίζεται η Θεά Αθηνά, να δημιουργεί τον πρώτο άνθρωπο! Ελληνική μυθολογία 2ος τόμος (εκδοτική Αθηνών), σελ. 59
Μετά τις έρευνες για την πραγματική πηγή του βιβλικού
κατακλυσμού και την αποκαλυπτική μελέτη για τον μύθο του
“πύργου της Βαβέλ”, ο Μιχάλης Καλόπουλος παραθέτει το
εκπληκτικό πόνημα που φέρνει στην επιφάνεια την Ελληνική θεώρηση της δημιουργίας του ανθρώπου.
Η ανθρωπογονία της βιβλικής εκδοχής, έφτασε να μονοπωλεί την ιδέα των πρωτόπλαστων. Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε ν’ αντιληφθούμε ότι τα “ανθρωπογονικά έπη”, δεν μπορεί παρά να είναι καρποί μόνο αστικού πολιτισμού, κάτι που οι βιβλικοί συγγραφείς απέκτησαν με εξαιρετική καθυστέρηση! Αν όμως τα ανθρωπογονικά στοιχεία της Γένεσις, παρουσιάζουν επίσης εκτεταμένες ομοιότητες με τους αντίστοιχους βασικούς μεσογειακούς και μη μύθους, τότε δεν θα ήταν νομίζω άδικο αν σκεφτούμε, ότι και η “ιστορία” των πρωτοπλάστων, Αδάμ[1] και Εύας,[2] αποτελούσε ένα ακόμα διαδεδομένο μυθοπλαστικό εύρημα της εποχής, απ’ το οποίο λιγοστά στοιχεία περιέσωσε ενσωματώνοντάς το στον πρόλογό της η Μωυσιακή πεντάτευχος.Ο Μωυσής λοιπόν, ο αδιαμφισβήτητος (κατά τους θεολόγους) συγγραφέας της Γένεσις, που κατά την βιβλική ομολογία: «έλαβε πάσαν την σοφία των Αιγυπτίων» (Πράξεις αποστόλων 7,22) φαίνεται πως θυμόταν αρκετά ξεκάθαρα την ανθρωπο-θεογονία του (Αιγύπτιου) Τρισμέγιστου Ερμή, και αυτή μπορεί να είναι μια πολύ καλή απάντηση, στο γιατί η Μωυσιακή αφήγηση, νοηματικά κινείται στον ίδιο ακριβώς αφηγηματικό άξονα, περιλαμβάνοντας συχνά, ακόμα και κατά λέξη, όλα εκείνα τα νοήματα του Ερμή, που στο σύνολό τους συνθέτουν το «θεογονικό» και «ανθρωπογονικό» κείμενο της βιβλικής Γένεσις!
Ποιές είναι όμως οι βασικές ιδέες της βιβλικής ανθρωπογονίας; Περιέχει πράγματι η βιβλική ανθρωποπλασία κάτι το πρωτότυπο, κάτι το διαφορετικό απ’ τις διάσημες αφηγήσεις της εποχής εκείνης;
συνέχεια:
http://olympia.gr/2009/03/15/adam-eve/
Θρησκευτική ελευθερία και ανεξιθρησκία
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10888&catid=97#10888
3.500 διδακτορικά η γραφειοκρατία και το «μέσον»
Ολοι προσδοκούν μια θέση λέκτορα στα ΑΕΙ, αλλά εκτός από τα προσόντα ρόλο παίζει και η γραφειοκρατία και το «μέσον»
Του Αποστολου Λακασα
Αυξάνεται ολοένα ο αριθμός επιστημόνων που χτυπούν την πόρτα ελληνικών πανεπιστημίων για μια θέση στο διδακτικό προσωπικό, ενώ παράλληλα τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι κάτοχοι μεταπτυχιακού συνεχίζουν για την απόκτηση διδακτορικού.
Αυτό άλλωστε είναι και το «τυπικό διαβατήριο» για μια αίτηση λέκτορα – η πρώτη βαθμίδα στην ακαδημαϊκή κλίμακα. Ωστόσο, καθώς φαίνεται, το διδακτορικό «από μόνο του δεν φτάνει», καθώς ο υποψήφιος πρέπει να έχει πείσμα, υπομονή για να αντιμετωπίσει τη γραφειοκρατία αλλά και... πατροπαράδοτο «μέσο» για να αυξήσει τις πιθανότητές του να ενταχθεί στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που καταφέρνουν να εισαχθούν σε κάποιο ΑΕΙ, ως πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, ύστερα από 15 χρόνια!
Ειδικότερα, είναι σαφής η αυξητική τάση των διδακτορικών πτυχίων στα ελληνικά πανεπιστήμια τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τα στοιχεία των 22 πανεπιστημίων της χώρας το 2007, βρίσκονταν σε εξέλιξη 31.712 διδακτορικά, ενώ το 2008 ο αριθμός εκτινάχθηκε στα 37.710 διδακτορικά. Αντίστοιχα, αυξάνονται και όσοι αποκτούν διδακτορικό. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, το 2006 απονεμήθηκαν από τα ελληνικά πανεπιστήμια 1.418 διδακτορικά διπλώματα, και το 2007 ο αριθμός αυξήθηκε στα 1.747.
Οι κάτοχοι διδακτορικού ουσιαστικά έχουν ως μόνη επαγγελματική διέξοδο τα πανεπιστημιακά έδρανα αφού κατ’ αρχήν η απόκτηση του διδακτορικού απαιτεί ερευνητική δουλειά, η οποία μπορεί να συνεχιστεί μόνο στα ΑΕΙ ή στα ελάχιστα ερευνητικά κέντρα που διαθέτει η χώρα μας. Από την άλλη, οι ιδιωτικές εταιρείες σπανίως επιλέγουν κατόχους διδακτορικού διότι δεν έχουν θέσεις για τα αντίστοιχα προσόντα.
«Στην Ελλάδα, μετά το διδακτορικό, ο μόνος επαγγελματικός δρόμος είναι η ακαδημαϊκή καριέρα. Οι επιχειρήσεις δεν προσλαμβάνουν κατόχους διδακτορικού διότι θεωρούν ότι τα προσόντα τους είναι υψηλά για τις προσφερόμενες θέσεις και ότι πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη αμοιβή για το επίπεδο σπουδών. Γι’ αυτό και πολλοί κάτοχοι διδακτορικού απαλείφουν τον σχετικό τίτλο από το βιογραφικό τους», ανέφερε στην «Κ» ο 28χρονος Αντώνης Γιαννόπουλος, ο οποίος κάνει το διδακτορικό του στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών –επίσης είναι και πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Υποψηφίων Διδακτόρων.
Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο περισσότεροι από 3.500 διδάκτορες μπαίνουν στη λίστα αναμονής για μία θέση σε πανεπιστήμια, κυρίως σε περιφερειακά. Από αυτούς, περίπου 2.000 είναι όσοι εργάζονται σε ιδρύματα ως συμβασιούχοι· προϋπηρεσία χρήσιμη καθώς αυξάνει τις πιθανότητες του υποψηφίου. Με βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, η ανεργία στους κατόχους διδακτορικού στη χώρα μας υπολογίζεται στο 5,5%. Ποσοστό που είναι μικρό σε σύγκριση με τις υπόλοιπες κατηγορίες εργατικού δυναμικού με κριτήριο το εκπαιδευτικό επίπεδο, αλλά είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι κάτοχοι διδακτορικού δεν απασχολούνται σε πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, όπως θα επιθυμούσαν.
Τρία χρόνια καθυστέρηση
Η πρόσβαση στα πανεπιστήμια είναι ιδιαίτερα δύσκολη αφού, κατ’ αρχήν οι θέσεις είναι λίγες. Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο δίνονται από το υπουργείο Παιδείας πιστώσεις για περίπου 1.000 νέες θέσεις, όμως καλύπτονται περίπου οι 600. Ο λόγος είναι ότι τα ιδρύματα καθυστερούν στις διαδικασίες εκλογής πανεπιστημιακών. Παρότι ο νόμος προβλέπει ότι μία νέα θέση πανεπιστημιακού πρέπει να καλυφθεί μέσα σε δύο μήνες από την προκήρυξή της και την υποβολή των αιτήσεων, η διαδικασία κρατάει πολύ περισσότερο. Υπάρχει περίπτωση σε κεντρικό πανεπιστήμιο που η θέση καλύφθηκε τρία χρόνια μετά την προκήρυξή της. Πανεπιστημιακός που μίλησε στην «Κ» απέδωσε την καθυστέρηση κατ’ αρχήν στην ελληνική γραφειοκρατία αλλά και στα... «μαγειρέματα» των πανεπιστημιακών. Ουσιαστικά, υπάρχουν περιπτώσεις που το Τμήμα δεν προκηρύσσει τη θέση έως ότου ο αρεστός υποψήφιος αποκτήσει τα προσόντα...
Βέβαια, οι υποψήφιοι για τις θέσεις πανεπιστημιακών, γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στα ιδρύματα αφού η πλειονότητά τους έχει ολοκληρώσει το διδακτορικό σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Μάλιστα, πολλοί διεκδικητές θέσεων λεκτόρων εργάζονται ήδη στα ιδρύματα, με αποτέλεσμα να έχουν γίνει και το «δεύτερο χέρι» των καθηγητών που θα τους κρίνουν. Σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αιτήσεων, πολύ λίγες είναι αυτές κατόχων διδακτορικού από ξένα πανεπιστήμια. Αυτό ανακλαστικά διαιωνίζει τον νεποτισμό και είναι ενδεικτικό ότι 39χρονη υποψήφια αρνήθηκε να μιλήσει για το θέμα στην «Κ» διότι «φοβάμαι μήπως προκαλέσω. Παλεύω ακόμη για τη θέση, και νομίζω ότι έχω πολλές ελπίδες να την πάρω», είπε χαρακτρηριστικά...
Ακαρπη προσπάθεια 5 ετών
Ατυχή κατάληξη είχε η προσπάθεια του κ. Θανάση Μισαρίδη, 41 χρόνων, να αποκτήσει μία θέση στην ελληνική πανεπιστημιακή κοινότητα, παρά την μακρά του θητεία σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Μετά μία πενταετία προσπαθειών δείχνει να εγκαταλείπει τον αγώνα. Ο κ. Μισαρίδης, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, συνέχισε για μεταπτυχιακό στο Pennsylvania State University των ΗΠΑ. Κατόπιν επέλεξε να κάνει διδακτορικό στο Πολυτεχνείο της Κοπεγχάγης, όπου και πήρε μία θέση λέκτορα.
«Για προσωπικούς λόγους συνέχισα με υποτροφία σε μία ερευνητική ομάδα στο Παρίσι. Είχα προτάσεις από εταιρείες για δουλειά στις Ηνωμένες Πολιτείες, από την General Electric και την Medical Systems. Ομως, ήμουν 35 ετών και ήθελα να επιστρέψω στην Ελλάδα», ανέφερε στην «Κ». Τι συνάντησε εδώ; Υπέβαλε αιτήσεις σε δύο περιφερειακά πανεπιστήμια για θέσεις λέκτορα που είχαν προκηρυχθεί. «Με ένα βιογραφικό και μία αίτηση είναι σαν να μην κάνεις τίποτα. Υπάρχουν άτομα που περιμένουν 15 χρόνια για μία θέση», λέει.
Εδώ και περίπου 20 ημέρες εργάζεται –«ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό»– στη διεύθυνση πληροφορικής του ΙΚΑ. «Με το βιογραφικό μου είναι ξεκάθαρο ότι θα ήθελα μία ακαδημαϊκή καριέρα. Ομως, πρέπει και να ζήσω, να καλύψω τα έξοδά μου. Στην Ελλάδα υπάρχει μία κοινωνική αδικία που μεγαλώνει. Οι νέοι άνθρωποι δεν θέλουν να παλέψουν για κάτι καλύτερο διότι ξέρουν ότι εάν δεν έχουν μέσο δεν θα είναι εύκολο να επιτύχουν. Είναι πολύ κακό αυτό. Είναι κρίμα η χώρα να μην εκμεταλλεύεται την ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία ανθρώπων που έχουν κάνει έργο στο εξωτερικό», καταλήγει.
Τα στοιχεία
2.000 επιστήμονες κάθε χρόνο εργάζονται ως συμβασιούχοι στα πανεπιστήμια, κατοχυρώνοντας προϋπηρεσία για μονιμοποίηση.
1.747 διδακτορικά απονεμήθηκαν το 2007 από τα ελληνικά πανεπιστήμια, σημειώνοντας αύξηση 12,3% σε σύγκριση με το 2006. Οι κάτοχοι διδακτορικών αποτελούν μία ακόμη ομάδα που διεκδικεί, μαζί με τους συμβασιούχους, μία θέση πανεπιστημιακού κάθε χρόνο.
19% αύξηση σε ένα χρόνο όσων πραγματοποιούν διδακτορικό. Το 2007 ήταν 31.712 και το 2008 ήταν 37.710.
2 μήνες είναι η προθεσμία που δίνει ο νόμος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρωσης μιας θέση λέκτορα από τη στιγμή που θα προκηρυχθεί. Η προθεσμία όμως σπάνια τηρείται. Υπάρχουν περιπτώσεις που η διαδικασία έχει κρατήσει τρία χρόνια.
5,5% ανεργία πλήττει τους κατόχους διδακτορικού στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας.
http://www.ekathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_15/03/2009_307679
14 Μαρτίου 2009
Το ζοφερό μέλλον,αν η ανθρωπότητα δεν αντιδράσει!!!
-------------------------------------------------
http://olympia.gr/Ο νόμος - εφιάλτης του Καναδά, προ των πυλών
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 14, 2009
Ο απώτατος σχεδιασμός υποδούλωσης που συντάχθηκε στον Καναδά χωρίς όμως (ακόμα) να εγκριθεί, εισάγεται έντεχνα στις ΗΠΑ.
Φανταστείτε μια ειδυλλιακή εικόνα: Το παιδί είναι άρρωστο και η μητέρα του φέρνει μια κούπα χαμομήλι μαζεμένο από τον κήπο. Ξάφνου, ακούγονται εκρήξεις και πάνοπλοι στρατιώτες εισέρχονται στο σπίτι συλαμβάνοντας τη μητέρα!
Ζοφερό μέλλον. Δείτε όμως το διωγμό των αγροτών, τον εξαναγκασμό χρήσης χημικών στις καλλιέργειες, τη μετάλλαξη των σπόρων και εξαφάνιση της κληρονομικής χλωρίδας. Την συγκέντρωση των σημείων παροχής τροφίμων (super market), τις δημιουργίες κολοσσών παραγωγής (monsanto, Knorr), την ερήμωση της υπαίθρου και αποξένωση των ανθρώπων από τη φύση. Αγνωσία του σημερινού αστού σε οποιαδήποτε μορφή παραγωγής τροφής τον καθιστά έρμαιο στην εξουσία του τροφίμου. Ανίκανο να αντιδράσει.
Μάθετε τα παιδιά σας τα βασικά της καλλιέργειας. Φτιάξτε ένα μποστάνι κάπου, σε ένα προσβάσιμο χωριό. Θα σας κοστίσει λιγότερο από μια βραδιά στα μπουζούκια. Η μόνη αντίσταση είναι η αποκέντρωση και η δημιουργία μικρών, οικογενειακών εστιών διατροφής. Ξεκινήστε σήμερα!
Η αστυνομία τροφίμων στις ΗΠΑ, ποινικοποιεί την βιολογική καλλιέργεια και την ιδιωτική-Ο νόμος HR 875
Η Νέα Τάξη Πραγμάτων προσπαθεί να σκλαβώσει με κάθε μέσο την