23 Απριλίου 2009
Οι έξυπνοι και οι βλάκες...
-
Ο Πύργος της Βαβέλ
Ο πύργος της Βαβέλ, μπορεί μεν να είναι μύθος, έχει όμως συμβολικό χαρακτήρα.
Άσε τους αρχαιολόγους να ψάχνουν ακόμη να βρουν στοιχεία παρόλο που βρήκαν την Τροία, τον τάφο του Αγαμέμνονα και πρόσφατα τον τάφο του Φιλίππου.
Ένας πάνσοφος θεός � αν υπήρχε � δεν υπήρχε λόγος να φοβάται μη τον φτάσουν για δούνε οι άνθρωποι τι μέρος του λόγου είναι. Αλλά ούτε και παντοδύναμος φαίνεται να είναι.
Αν ήταν πράγματι πάνσοφος και παντοδύναμος, έπρεπε λογικά να αφήσει τους ανθρώπους να κτίζουν. Αλλά εκείνοι που ασχολήθηκαν με την ιδέα του θεού και έφτιαξαν το θεό, χωρίς να γνωρίζουν τίποτα από τις θετικές επιστήμες.
Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι πρώτα έφτιαξε τη γη και ύστερα από τέσσερις ολόκληρες ημέρες έφτιαξε τον ήλιο και το φεγγάρι.
Η αηδία είναι ότι εγένετο πρωία και μεσημβρία επί τρεις συνεχείς μέρες χωρίς ήλιο και φεγγάρι.
Τρομάρα στα μπατζάκια τους λοιπόν.
Αλλά η μία βλακεία φέρνει την άλλη
Οι Εβραίοι είτε από εξυπνάδα, είτε από βλακεία � κανείς δεν ξέρει πως σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι � εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός της ανά τον κόσμο υπάρχουσας πολυγλωσσίας και σοφίστηκαν να σερβίρουν στους βλάκες το αντίθετο από την πραγματικότητα. Δηλαδή τη Βαβυλωνία.
Με το μύθο του Πύργου προσπάθησαν να εξηγήσουν τη διαφορά και την ύπαρξη τόσων πολλών γλωσσών πάνω στην υδρόγειο σφαίρα.
Αν όλοι μας ήμαστε απόγονοι του Αδάμ και της Εύας, έπρεπε να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Αλλά δεν βαριέσαι Μπρος στο ψέμα την κατεργαριά και το χρήμα, τι είναι η ντροπή; Ναι λένε οι βλάκες! Ότι θέλει κάνει ο Θεός! Αυτός έμαθε τους ανθρώπους να μιλάνε! Αυτός έμαθε τους ανθρώπους και του πιθήκους να κάνουν ανάποδες κωλοτούμπες.
Λέτε να ήταν ο εκ� κατασκευής θεός των εβραίων που έκανε τους κινέζους να μιλούν κινέζικα τους Ιταλούς Ιταλικά τους Έλληνες Ελληνικά τους Σλάβους τα Σλαβικά και το Χριστό τα Αραμαϊκά.;
Η ουσία του πράγματος είναι, ότι στον πλανήτη μας αυτόν που τον πατούμε, υπάρχουν προ αμνημονεύτων χρόνων άνθρωποι διαφόρων ειδών, φυλών και ποιοτήτων οι οποίοι δημιουργήθηκαν σύμφωνα με τις συνθήκες εκείνες που επικρατούσαν στους τόπους που βρίσκονται από εκείνο τον καιρό.
Μερικές φυλές, έτυχε να γίνουν προγενέστερα από άλλες και φυσικά είναι ποιο εξελιγμένες από εκείνες οι οποίες δημιουργήθηκαν αργότερα και συνεπώς έμειναν ποιο καθυστερημένες.
Πάντως για το γεγονός αυτό δεν φταίει εκείνος που το παρατήρησε και περιγράφει τα πράγματα όπως είναι.
Πολλοί νομίζουν ότι το κάνω για να ξεχωρίσω τους ανθρώπους. Μα αυτοί ξεχωρίζουν μόνοι τους.
Σήμερα, λόγω αυτής της ίδιας της ανθρώπινης εξέλιξης, έχουν πολλές φυλές αποδημήσει σε ξένες χώρες με διαφορετική νοοτροπία από τη δική τους,
Ποιοι πρέπει να προσαρμοστούν με ποιους;
Ότι και να πει κανείς οι απαντήσεις είναι υποκειμενικές και πάμπολλες.
Αλλά ας μη κατηγορούμε τους Εβραίους για βλάκες. Τα γεγονότα δείχνουν ότι είναι μια εξυπνότατη φυλή Αφού εδραίωσαν τον κούκο σπίτι μας με σημαιοφόρο τον Ιορδάνη και αργότερα το Χριστό, κατάφεραν να κοιμίσουν τη μισή ανθρωπότητα και να τη σέρνουν από τη μύτη.
Ας είναι καλά ο πάτερ Αβραάμ που με τον Ισμαήλ εδραίωσε τον Μωαμεθανισμό. Το κόλπο με τη θρησκεία καλά κρατά, εσείς να είστε καλά να τους συμπαραστέκεστε ενώ αυτοί σήμερα κατέχουν τα πρωτεία και είναι κατά το 60% άθεοι.
Γεγονός αναμφισβήτητο όμως είναι ένα.
Είναι δύσκολο- αν όχι αδύνατο � να κάνεις το βλάκα να καταλάβει τι συμβαίνει γύρω του Αυτός όμως καταλαβαίνει ότι κάπου μειονεκτεί και ότι από κάπου χάνει λάδια αλλά δεν του αρέσει να το παραδεχτεί.
Πράγμα τελείως φυσικό θα έλεγα και μάλιστα ανθρώπινο!
Αλλά όταν με την πάροδο του χρόνου ο υποανάπτυκτος που καταλαβαίνει ότι έχει αναπτυχθεί, αρχίζει να τσινίζει και να εναντιώνεται στον ανεπτυγμένο ο οποίος και αυτός με τη σειρά του δεν έχει μείνει στάσιμος.
Έχει και αυτός αναπτυχθεί διότι στην ανάπτυξη δεν υπάρχει τέλος.
Υπάρχει όμως ακμή και παρακμή. Αυτό τουλάχιστον μας έχει διδάξει η Ιστορία.
Αν γνώριζα θα σας εξηγούσα που οφείλεται η ακμή και η παρακμή κάθε κράτους και κάθε αυτοκρατορίας
Έτσι λοιπόν φτάνουμε στην ασυνεννοησία και στον Πύργο της Βαβέλ.
Έχω ζήσει περισσότερο από 50 χρόνια εδώ στη Σουηδία, έχω κάνει παιδία και εγγόνια εδώ, αλλά τους Σουηδούς δεν τους έχω καταλάβει ακόμα.
Πως λοιπόν θέλετε όλα αυτά τα καλά ανθρωπάκια που ήρθαν στην Ελλάδα από ξένες γειτονικές χώρες να μας καταλάβουν ή να καταλάβουμε εμείς αυτούς. Κάπως δύσκολο δεν σας φαίνεται;
Παρόλο που ύστερα από τόσα χρόνια αρμονικής ύπαρξης ζούμε μαζί σαν οικογένεια, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ακόμη και στη ποιο αγαπημένη οικογένεια υπάρχουν τριβές ζηλοτυπίες ακόμη δε και μίση.
Η εγκάρδιος συνεννόηση μεταξύ των λαών, αν γίνει επιθυμητή από όλους μας δεν νομίζω ότι θα αργήσει να έρθει.
Αν υπάρχει θέληση τα πάντα γίνονται θεμιτά. Τα πάντα εξαρτώνται από εμάς τους ίδιους.
Πάντως ας μη ξεχνάει κανείς ότι ο σεβασμός πάντα προέρχεται από τους ανωτέρους στους κατώτερους.
Στην αρχαία Αθήνα οι Δούλοι σεβάστηκαν τ� αφεντικά διότι οι Αθηναίοι πρώτοι σεβάστηκαν το δούλο.
Μεταξύ μας είναι πολλοί που χωρίς κανένα τεκμήριο αποκαλούν τους άλλους βλάκες, αυτό δηλαδή που έπρεπε να αποκαλέσουν τον εαυτό τους.
Εγώ προ πολλού έχω αποκτήσει τη ρετσινιά του Αντίχριστου του βλάκα και του ρατσιστή.
Εγώ και να θέλω δεν μπορώ ν�αποκαλέσω κανένα βλάκα.
Τυχαίνει να γνωρίζω κάτι που δεν το ξέρουν αυτοί
Δηλαδή και να θέλω, δεν έχω την ικανότητα να κάνω κανέναν άνθρωπο διαφορετικότερο απ� ότι είναι.
Βλάκας ή έξυπνος γίνεται ο καθένας μας από μόνος του, από δική του εμπάθεια από αυτά που πιστεύει και από αυτά που λέει.
Οι περισσότεροι όμως βλάκες είναι εκείνοι που υποστηρίζουν τη βλακεία τους.
Το κακό της βλακείας, είπε κάποτε ο Πλάτων, είναι ότι με τους εχθρούς σου μπορείς να βρεις όπλα να αντιτάξεις, με τον βλάκα όμως ότι και να του πεις δεν πρόκειται να σε καταλάβει.
Μεταξύ μας όμως υπάρχουν και έξυπνοι που κάνουν το βλάκα διότι ξέρουν ότι ο βλάκας επιβιώνει καλλίτερα από τον έξυπνο.
Λίγοι είναι εκείνοι που έκαναν λεπτά με τη λογική την εξυπνάδα και την εργασία τους. Οι περισσότεροι έκαναν χρήματα από τύχη από κλέψιμο ή από εκμετάλλευση ή και από τα δύο τα τελευταία μαζί.
Το νομίζω το γνωρίζω και το πιστεύω είναι τρεις διαφορετικές έννοιες. Για τον βλάκα όλες αυτές οι λέξεις σημαίνουν ένα και το αυτό πράγμα: Πιστεύω εις έναν θεό πατέρα παντοκράτορα ποιητή ουρανού και γης ορατών τε πάντων και αοράτων. Αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό!
Και εις ένα κύριον τον υιόν του θεού τον μουνογενή τον εκ του πατρός εκπορευόμενον εκ πνεύματος αγίου που είπε και ο Καζαμίας. Τι άλλο να πούμε ; Ας πούμε αυτό που λέμε και στη Γεωμετρία ο.ε.δ.
< Όπερ έδει δείξαι >
Το μωσαϊκό λοιπόν αυτών των γλωσσών, το ακαταλαβίστικο, ή κοινώς Βαβυλωνία δεν είναι μόνο στο τόπο μας αλλά κατεσπαρμένο και διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο. Οι περισσότεροι μιλάνε- μιλάνε-μιλάνε, χωρίς να καταλαβαίνεις τίποτα. Τολμάς να τους πεις ότι δεν τους καταλαβαίνεις; Σε αποστομώνουν με το επιχείρημα ότι το φταίξιμο είναι όλο δικό σου
Αν δε τους πεις ότι αυτό δεν το έχεις ξανακούσει, τότε είναι που σε κάνουν να αισθάνεσαι απληροφόρητος διότι δεν ξέρεις αυτό που ξέρει όλος ο κόσμος και αυτός μαζί.
Κανένας θεός δεν επιθυμεί θεός να γίνει διότι είναι.
Έτσι και ο έξυπνος δεν επιθυμεί έξυπνος να γίνει διότι είναι.
Αυτή η επιθυμία ανήκει μόνο στους βλάκες. Και τι δεν κάνουν για να επικρατήσουν! Αλλά είναι πάντα οι άδειοι τενεκέδες, οι μοναδικοί που κάνουν τον μεγαλύτερο θόρυβο.
Αυτό είναι γραμμένο για μερικούς φίλους, για εκείνους που αν τους ταιριάζει το καπελάκι μπορούν, χωρίς την άδεια μου, ανενόχλητα, να το φορέσουν. Τέλος!
ΔΑΜΩΝ
http://www.damon-mick.com/viewtopic.php?t=59
22 Απριλίου 2009
Αληθώς ανέστη;Ο απόγονος του Αβραάμ;
------
makelio: Ο ρατσισμός του Ισραήλ και δείτε το αληθινό πρόσωπο της σφαγής στη Γάζα.
....
Ο «ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ» ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ»
Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος γεννήθηκε το 1815 στην Κωνσταντινούπολη και ήταν γιος του Δημήτριου Παπαρρηγόπουλου, τραπεζίτη απο τη Βυτίνα και προκρίτου της ελληνικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης. Με την έκρηξη της επανάστασης του 1821 οι Τούρκοι θανάτωσαν τον πατέρα του, τον αδερφό του Μιχαήλ και άλλα μέλη της οικογένειάς του (τον θείο του, Ιωάννη Παπαρρηγόπουλο και τον γαμπρό του πατέρα του, Δημήτριο Σκαναβή), ενώ δήμευσαν και ολόκληρη την περιουσία του. Ύστερα από αυτά τα τραγικά γεγονότα η μητέρα του, Ταρσία Νικοκλή, κατέφυγε στην Οδησσό μαζί με τα οκτώ παιδιά της.[2] Εκεί ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος σπούδασε ως υπότροφος του Τσάρου στο γαλλικό Λύκειο «Ρισελιέ» μέχρι το 1830, οπότε η οικογένεια του εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Ναύπλιο. Ο ίδιος παρακολουθούσε μαθήματα στην κεντρική σχολή της Αίγινας με δάσκαλο τον Γεώργιο Γεννάδιο αλλά τελικά δεν κατάφερε να αποφοιτήσει. Παρόλο που γνώριζε πολλές ξένες γλώσσες (γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά) και μελετούσε πολύ, δεν ολοκλήρωσε ποτέ καμία βαθμίδα εκπαίδευσης, γεγονός που έγινε αιτία για επικρίσεις που δέχτηκε όταν προσπαθούσε να διοριστεί στο Πανεπιστήμιο.
Το 1833 διορίστηκε υπάλληλος στο υπουργείο Δικαιοσύνης, φτάνοντας στο βαθμό του διευθυντή. Το 1845 απολύθηκε από το υπουργείο σύμφωνα με το ψήφισμα της Α' Εθνικής Συνελεύσεως σχετικά με τους ετερόχθονες.Πηγή Βικιπαίδεια:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%81%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82
Ρωτάμε:Γιατί;
-----------------------------------------
http://freeinquiry.gr/
KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ:
Ο «ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ» ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ»
Στη σύγχρονη χριστιανική Ελλάδα το έργο του Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» αποτελεί τον θεμέλιο λίθο και το «ευαγγέλιο» της επίσημης κρατικής ιδεολογίας του Ελληνοχριστιανισμού. Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος παρουσιάζει κάποιες περιόδους της Ελληνικής Ιστορίας σχετικά αμερόληπτα. Όμως, όταν φθάνει στην χριστιανική Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, την αποκαλούμενη ψευδώς «Βυζαντινή» (όρος που ψευδώς συντηρείται μέχρι και σήμερα), την παρουσιάζει ως Ελληνική με τον όρο «Μεσαιωνικός Ελληνισμός», που διακόπηκε λόγω της Οθωμανικής κυριαρχίας το 1453, και κατέληξε στην δημιουργία του νεοελληνικού κράτους του 1821. |
Η εποχή κατά την οποία ολοκλήρωσε την ιστορία του, το 1870, ήταν λίγο μετά τον διωγμό του Όθωνα απ’ τους πολιτικοθρησκευτικούς ταγούς της Ορθοδοξίας και την επαναφορά του Χριστιανισμού σε πλήρη ισχύ. Η εποχή αυτή χαρακτηριζόταν από τυφλή θεοκρατία και οπισθοδρόμηση, όπου οι διωγμοί, οι αφορισμοί και τα συγχωροχάρτια έδιναν και έπαιρναν. Ήταν τότε που η Εκκλησία με εργαλείο την ιστορία του Παπαρρηγόπουλου εθεμελίωσε την εθνική μας παραφροσύνη με το υβριδικό ιδεολόγημα του Ελληνοχριστιανισμού, που διατηρείται σε απόλυτη ισχύ έως σήμερα στην Παιδεία, τη Διανόηση και την Πολιτική της Ρωμιοσύνης.
Η μεγαλύτερη συμφορά του έθνους, η εξάλειψη του «Ελληνισμού των Δύο Ηπείρων» κάτι που δεν πέτυχε ποτέ κανένας κατακτητής, το πέτυχε το Ρωμαίικο κράτος με τη «Μεγάλη Ιδέα» (=αναβίωση του Βυζαντίου) που προσπάθησε να πραγματοποιήσει στις αρχές του 20ου αιώνα. Η ιδέα αυτή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σατυρικά ως «η μεγάλη ιδέα του Καραγκιόζη». Τα τραγικά γεγονότα που ακολούθησαν (Μικρασιατική καταστροφή, ξεριζωμός Ποντίων) αποτελούν την κοντόφθαλμη και αυτοκαταστροφική πολιτική προέκταση και πλευρά του «Ελληνοχριστιανισμού»...
...
Διαβάστε περισσότεραhttp://freeinquiry.gr/
Τα δάνεια της Επανάστασης του '21 και οι Εβραίοι...
Σχετική των ημερών και η σταύρωση του Λεωνίδα προς αγαλλίαση των σημερινών Ελλήνων....
------------
ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821 ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ
Απόσπασμα απο το βιβλίο "Οι Εβραίοι όλη η αλήθεια",το βιβλίο που οι Εβραίοι προσπαθούν να απαγορεύσουν...
«Οι αδελφοί Ρικάρντο στην 'Αγγλία καί -ποιος άλλος;- οι Ρότσιλντ στην Γαλλία θησαυρίσανε εκμεταλλευόμενοι τίς ανάγκες τον επαναστατημένου 'Ελληνικού Έθνους, γιά όπλα καί τρόφιμα.
Τά χρήματα πού προκαταβολικά άρπάξανε οι 'Εβραίοι σέ τόκους, μεσιτείες καί προμήθειες ήσαν τόσον τεράστια, ώστε προκαλέσανε τήν άντίδρασι των Φιλελλήνων Ευρωπαίων. Οι Ρικάρντο γιά νά δώσουν δάνεια, έλαβαν άπό μας προμήθεια περίπου διπλασίαν άπ όσα χρήματα είχαν συλλέξει στην Ευρώπη όλοι οι Φιλέλληνες!! Άρκεί νά διαβάσετε σέ μιά βιβλιοθήκη τους TIMES της 5 Σεπτ. 1826 οι όποιοι γράφουνε ότι «οι κύριοι Ρικάρντο τσεπώσανε (havepocteted) 64.000 Λ.» καί στίς 15 Σεπτ. 1826 σχολιάζουν:
«The pretty item reserved as commission by the contractors of the second loan (amounting to 64,000 L.) nearly doubles the voluntary contributions of all the Philhellenes in Europe, including those of committees and corporations, of colleges and universities, of classical ladies and benevolont princes -ofpriests, artists, philosophers and statesmen- the produce of benefit concerts, and the collection of charity sermons» δηλαδή: «τό δελεαστικό ποσό πού επεφύλαξαν δι εαυτούς οι εκδότες του δευτέρου δανείου (ανερχόμενο σέ 64.000 Α.) είναι σχεδόν διπλάσιον άπό τίς εθελοντικές συνεισφορές όλων των φιλελλήνων στην Ευρώπη συμπεριλαμβανομένων των συνεισφορών των επιτροπών καί των συλλόγων τών σχολών καί τών πανεπιστημίων, τών φιλο-κλασσικών κυριών καί τών ευεργετικών πριγκήπων, τών ιερέων, καλλιτεχνών, φιλοσόφων καί πολιτικών - τού προϊόντος τών συναυλιών καί τών εράνων στίς εκκλησίες»!!! Ναί, βέβαια μας δώσανε δάνειο οι Εβραίοι καί μας γδάρανε ζωντανούς μέ τους υπερβολικούς τόκους καί τίς πρωτοφανείς προμήθειες. Ό καθηγητής 'Ανδρεάδης στό βιβλίο του «'Ιστορία τών εθνικών δανείων» («Βιβλιοθήκη ιστορικών μελετών», αριθμ. 202, Αθ. 1904) γράφει ότι «οι κ.κ. Ρικάρδοι όχι μόνον ήρνήθησαν νά άναγνωρίσωσι τήν επιτροπή, άλλα καί προσεπάθησαν νά παρεμβάλωσι πάν πρόσκομμα είς τήν άνεύρεσιν της αληθείας» (ένθ. άνωτ. σελ. 26) καί αναφέρει τίς άπατες καί τους εκβιασμούς, πού της έκαναν εκείνοι οι Εβραίοι, οι όποιοι ανέβαζαν τίς μεσιτείες καί τεχνητά αΰξαιναν τήν αξία τών μετοχών (ένθ. άνωτ. σελ. 32) ή δίνανε παραγγελίας γιά ατμόπλοια χωρίς τήν έγκριση τών Ελλήνων σέ εξωφρενικές τιμές γιά νά κερδοσκοπούν (ένθ. άνωτ. σελ. 49) σχολιάζει ότι τά ποσά τον δευτέρου δανείου αντί «...νά σταλώσι κατεπειγόντως εις 'Ελλάδα, έμειναν έν 'Αγγλία, χρησιμεύσαντα μόνον εις τό νά προμηθεύσωσιν είς τους κ.κ. Ρικάρδους καί συντροφίαν μεσιτικά καί μέσον απαλλαγής είς καλήν τιμήν των ελληνικών ομολογιών, ας ούτοι ε'ιχον».
Οι 'Εβραίοι Ρότσιλντ γιά νά μας παρασύρουν νά δανεισθούμε από αυτούς μας έκαναν αρχικά μιά δωρεά! καί κατόπιν δανείσανε τήν Ελλάδα μέ βαρύτατους όρους, μέ ληστρικά ωφελήματα, μεσιτείες, έξοδα εκδόσεως! καί μέ τήν έγγύησιν τών τριών Δυνάμεων!!!
Στην έκμετάλλευσι πού υφιστάμεθα άπό τους Εβραίους δανειστές έβαλε τέλος ό βασιλεύς "Οθων ό όποιος «...άπό της ένηλικιώσεως αυτού ουδέν σχεδόν συνωμολόγησε δάνειον ουδέ ανεγνώρισε τά δάνεια τής ανεξαρτησίας...» (ένθ. άνωτ. σελ. 73). Μή πληρώνοντας λοιπόν ό Οθων τους δήθεν Γάλλους καί δήθεν "Αγγλους, προκάλεσε τήν όργήν των. Τόν πολεμήσανε καί τόν ρίξανε, έν ονόματι τής δημοκρατίας καί τών λαϊκών ελευθεριών...
Δυστυχώς οι ελάχιστοι έβραιοπράκτορες κατέχουν θέσεις κλειδιά στην έκπαίδευσι εξ αιτίας τής δικής μας αδιαφορίας κι αποκρύπτουν τήν αλήθεια, σχετικά μέ τήν οικονομική έκμετάλλευσι πού υπέστη τό επαναστατημένο έθνος μας άπό τήν Εβραϊκή κεφαλαιοκρατία. Γιά νά ανακαλύψετε τήν ιστορική αλήθεια πρέπει νά ερευνήσετε μόνοι σας τά αρχεία. Στην έκδοσι «Αρχείων τής Ελληνικής Παλιγγενεσίας» (τόμος Α' σελ. 164, 165, 227) θά συναντήσετε τους Εβραίους τραπεζίτες αδελφούς Ρικάρντο ('Ιακώβ καί Σαμψών) πού τό 1826 ζητήσανε γιά έγγύησι τοκογλυφικών δανείων μέρος τής 'Ελλάδος!! 'Ιδού τό κείμενον:
Μετά τήν άνάγνωσιν τών χθεσινών Πρακτικών
Α'. Ανεγνώσθη έγγραφον του Εκτελεστικού ύπ αριθ. 19079, είς τό όποιον εγκλείει δύο αντίγραφα επιστολών του έν Λονδίνω κυρίου Ρικάρδου, διά τών οποίων προβάλλει νά προσδιορισθή έν μέρος εθνικής γής καί νά δοθή είς τους δανειστάς ή εξουσία επάνω είς αυτήν, ή οποία πρέπει νά θεωρηθή ώς ώρισμένη διά τό κεφάλαιον του δανείου, καί νά σταλώσι καί προϊόντα διά τήν πληρωμήν του τόκου. Αναφέρει, ακόμη, ότι οι δανεισταί δέν έμπορουν ν' αποδεχθούν τάς πράξεις των δύο απεσταλμένων επιτρόπων Ίω. 'Ορλάνδου καί Ά. Λονριώτον.
'Απόσπασμα τον από 7 Δεκεμβρίου γράμματος της εν Λονδίνω επιτροπής, διά τον οποίου έπέμφθη τό πρώτον αυτών των γραμμάτων (α).
'Επειδή ένα από τά ουσιώδη αντικείμενα, τά όποια θέλονν απασχολήσει τήν σκέψιν τής Εθνικής Σννελεύσεως, θέλει ε'ισθαι καί ό τρόπος τον νά λάβη τήν άπαιτονμένην ύπόληψιν τό έλληνικόν δάνειον, διά νά έμπορέση νά διαπραγματευθή καί έτερον νέον δάνειον εκτός τής Ελλάδος διά τάς μεγάλας άνάγκας του έθνους, ή Διοίκησις έκρινε χρέος της νά καθυποβάλη αυτά εις τήν Έθνικήν Συνέλευσιν καί συνιστά συγχρόνως καί τόν κύριον κόμητα Γάμπαν, όστις ένεχείρισεν εις τήν Διοίκησιν τό τελευταίον γράμμα του κυρίου Ρικάρδου, καί έχει νά όμιλήση καί ή ευγενία του περί αυτής τής υποθέσεως.
Γκίκας Μπότασης
'Αναγνώστης Σπηλιωτάκης
Κωνστ. Μαυρομιχάλης
'Ιωάννης Κωλέττης
Ό Προσωρινός Γεν. Γραμματεύς
(Τ.Σ.) Γ. Πραΐδης
(α) Απόσπασμα του από 7 Δεκεμβρίου 1825 γράμματος τής εν Λονδίνω επιτροπής, δι' ού έπέμφθη τό γράμμα του Ρικάρδου καί Σαμψών Ιακώβου.
Περικλείεται άντίγραφον τής επιστολής τών δανειστών μας κ. Ρικάρδου (καί Σαμψών Ιακώβου) τό πρωτότυπον τής οποίας εστάλη διά του ναυαγήσαντος ελληνικού πλοίου του καπ. Δημητρίου Μιαούλη. Τό ζήτημα των, κατ' αυτήν τήν έπιστολήν, θέλει σας φανή βαρύ σας φανερώσομεν δέ, ότι ζητήσαντές τους καθαρωτέραν εξήγησιν, έπληροφορήθημεν, ότι αυτοί δέν εννοούν άλλο, παρά νά βαλθή υπό τήν έξουσίαν των εν προσόιωρισμένον μέρος εθνικής γής, μέ τά προϊόντα τής οποίας νά πληρώνηται χρονικώς τό διάφορον ή μέρος του διαφόρου του δεύτερου δανείου. Τοις έπαραστήσαμεν, ότι ή ελληνική Διοίκησις ύπεχρέωσε δι' αυτό τό δάνειον, τό όποιον, από τά 55 1/2, κατήντησεν εις τά 18, καί νά ευκολυνθούν τά μέσα διά νέον δάνειον, δίότι, λέγουν, τότε τό εδώ κοινόν ημπορεί νά συλλάβει έμπιστοσύνην. Όθεν, παρακαλείται ή σέβ. Διοίκησις νά σκεφθή βαθέως και περί του ουσιώδους τούτου κεφαλαίου καί νά τό άποφασίση τό όγληγορώτερον, δίδουσα την συγκατάθεσίν της, διότι αυτό θέλει είναι εν πολλά έπιτήδειον μέσον διά νά άναστερεωθή ή εθνική μας ύπόληψις καί διά νά ευκολυνθούν καί αι εις τά ενταύθα πράξεις μας. Ίσον άπαράλλακτον τω πρωτοτύπω Τη 10 'Απριλίου 1826 έν Ναυπλίω Ό Προσωρινός Γενικός Γραμματεύς (Τ.Σ.) Γ Πραΐδης Ώστε λοιπόν οι τοκογλύφοι Εβραίοι ζητούσαν «νά προσδιορισθή έν μέρος εθνικής γης καί νά δοθή εις τους δανειστάς ή εξουσία επάνω εις αυτήν, ή οποία πρέπει νά θεωρηθή ώς ώριαμένη διά τό κεφάλαιον τού δανείου καί νά σταλώσι καί προϊόντα διά τήν πληρωμήν του τόκου»!! κι αν δέν υποχωρούσαμε κινδύνευε ή εθνική μας ύπόληψις. Τί εκβιασμοί!! Χάριν τής ιστορίας αναφέρω ότι οι Εβραίοι απαιτούσαν ώς έγγύησιν τήν Κορινθίαν...»
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ!
ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», ΚΥΡΙΑΚΗ 12/4/2009
Την άθλια προσπάθεια ξένων κέντρων, αλλά και τον δόλιο ρόλο κάποιων «Ελλήνων», που παίζουν το σκοτεινό παιχνίδι Τούρκων, Σκοπιανών και Αμερικάνων μέσα στην Ελλάδα, καταγγέλλει με νέα παρέμβασή του ο μεγάλος Μίκης Θεοδωράκης, στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»:
«Κατά το τελευταίο διάστημα παρουσιάζονται περιέργως όλο και πιο πολλά κρούσματα διαφόρων τύπων, οι οποίοι με δήθεν επιστημονικό μανδύα έχουν το θράσος να εκφράζουν δημοσίως “απόψεις” που ακόμα και οι χειρότεροι εχθροί της πατρίδας μας θα δίσταζαν να διατυπώσουν.
“Απόψεις” που αφορούν την ιστορία, την ακεραιότητα, το ήθος και τα συμφέροντα του λαού μας, που για να αποκτηθούν και να διαφυλαχθούν χρειάστηκαν διαρκείς αγώνες και υπεράνθρωπες θυσίες από μέρους των Ελλήνων. Και διερωτώμαι αν πράγματι τα ονόματα όλων αυτών είναι ελληνικά και όχι ψευδώνυμα Τούρκων, Σκοπιανών ή… Αμερικανών, που είναι οι ενορχηστρωτές αυτής της άθλιας και σκοτεινής προσπάθειας, η οποία έχει σκοπό να μας διαλύσει διανοητικά, ψυχικά, ηθικά και εθνικά, δεδομένου ότι ο λαός μας “δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις”. Γιατί ήταν και είναι υπερήφανος για την Ιστορία του, τις ηθικές παρακαταθήκες και τις πολιτισμικές του παραδόσεις.
Όσο για το Σκοπιανό, είναι στο βάθος ένα γελοίο θέμα, όσο είναι γελοία η άποψη ότι οι κάτοικοί του είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όταν είναι ιστορικά επιβεβαιωμένο ότι πρόκειται για νομάδες σλαβικής καταγωγής που ήρθαν στη γειτονιά μας τον 6ο αιώνα και μόνο ο Θεός γνωρίζει ποιοι ήσαν, πού ήσαν και τι έκαναν οι πρόγονοί τους την εποχή κατά την οποία ο Φίλιππος και ο Μέγας Αλέξανδρος επιχειρούσαν να ενώσουν τους Έλληνες εκείνης της εποχής, ακριβώς γιατί ως Μακεδόνες θεωρούσαν τον εαυτό τους κομμάτι αναπόσπαστο της ενιαίας Ελλάδας.
Όλα τα άλλα τα θεωρώ μια άθλια προπαγάνδα, που, όπως είπα, έχει στόχο να μας διαλύσει παντοιοτρόπως. Και αλίμονο αν υπάρχουν άνθρωποι με ελληνικό όνομα που συμμετέχουν συνειδητά σε αυτή τη βρομερή εκστρατεία και μάλιστα σε μια εποχή τόσο δύσκολη και κρίσιμη για τη χώρα μας».
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Αθήνα, 10/4/200
http://www.noiazomai.net/mikis2009.html
Εκδηλώσεις της 94ης επετείου της Αρμενικής Γενοκτονίας.
Εκδηλώσεις της 94ης επετείου της Αρμενικής Γενοκτονίας
Αθήνα
Περίπτερο ενημέρωσης για την Αρμενική Γενοκτονία της Αρμένικης Νεολαίας Ελλάδος θα είναι στην πλατέια Συντάγματος απο 22/04 έως 26/04.
Η πορεία προς την Τούρκικη πρεσβεία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Απριλίου στις 7μμ από την πλατεία Συντάγματος
24 Απριλίου 2009 11:00 π.μ.
Τέλεση δέησης στήν μνήμη των θυμάτων της Αρμενικής Γενοκτονίας στο μνημείο της Αρμενικής Γενοκτονίας στην Νέα Σμύρνη.
Κυριακή 26 Απριλίου στις 11πμ
Πολιτική εκδήλωση στο ΑΤΤΙΚΟΝ Κυριακή 26 Απριλίου στις 11πμ
Θεσσαλονίκη
Γιά πληροφορίες σχετικά με τις εκδηλώσεις για την 94η επέτειο της Αρμενικής Γενοκτονίας.
Αρμενική Επιτροπή Θεσσαλονίκης
Διαλέτη 4, Τ.Κ.546 21
Τηλ. 2310 275352
Φάξ 2310 263761
Πηγή:
http://www.armenians.gr
21 Απριλίου 2009
ΜΠΑΖΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!
Ένα εκπληκτικής ομορφιάς αρχαίο μνημείο, ο Ναός της Αφροδίτης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (πλατεία Αντιγονιδών), κινδυνεύει να μπαζωθεί!
Η κινητοποίηση όλων είναι αναγκαία!
Με πρωτοβουλία ευαισθητοποιημένων πολιτών,
τους κατοίκους της Αντιγονιδών, τον καθηγητή του ΑΠΘ (αρχιτέκτονας αρχαιολόγος) κ. Γιώργο Καραδέδο
την ενεργό συμπαράσταση του Σωματείου Φίλοι του Πρασίνου Θεσσαλονίκης
και φορείς του Κοινού των Θεσσαλονικέων
συγκέντρωση την ερχόμενη Τρίτη 28 Απριλίου στις 6.30 το απόγευμα
στο ξενοδοχείο Ιμπέριαλ που βρίσκεται στην οδό Αντιγονιδών.
Να είμαστε όλοι εκεί!
Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα αυτό: Θεσσαλονίκη: Να σωθεί ο Ναός της Αφροδίτης στην πλατεία Αντιγονιδών!
Πηγή: Εκηβόλος
Περί Δημοκρατίας.
Απόσπασμα από το “Δοκίμιο Ελληνικής Ιδεολογίας - ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ”, Δημ. Ι. Λάμπρου, Αθήνα 1980, εκδόσεις ΔΑΥΛΟΣ.
Ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν ανεκάλυψαν μόνο τη Δημοκρατία αλλά όλα τα πολιτεύματα, και τα εφάρμοσαν οι ίδιοι -και είναι γνωστόν ότι, από τους εκπροσώπους της ελληνικής σκέψης, από τον Ηράκλειτο και τον Πλάτωνα μέχρι τον Αριστοτέλη, κανείς δεν καταφάσκει προς της Δημοκρατία, αλλά την απορρίπτουν προβάλλοντας σαν πρότυπα άλλα συστήματα, τιμοκρατικά και αριστοκρατικά, όπως ωρισμένες πολιτείες της Κρήτης, τη Σπάρτη κ.α.- ας εξετάσουμε την ελληνικότητα του Κοινοβουλευτισμού, ας δούμε δηλαδή αν το σύστημα αυτό είναι πολίτευμα με ιδεολογικό χαρακτήρα ίδιον ή παρόμοιο προς την Ελληνική Δημοκρατία, και δη την Αθηναίων Πολιτεία, όπως ισχυρίζονται οι απολογητές του.
Πρωτ' απ' όλα πρέπει με δύο λόγια να υπενθυμίσουμε ότι ιστορικά ο Κοινοβουλευτισμός εμφανίζεται στη Δυτική Ευρώπη σαν πολιτικό προϊόν των εβραιογενών “αστικών” επαναστάσεων στην Αγγλία και τη Γαλλία και ολοκληρώνεται σαν σύστημα αναπτύσσοντας θεσμούς και τύπους που ίσχυαν ήδη στα φεουδαρχικά μεσαιωνικά καθεστώτα (Παρλαμέντα). Όταν οι δύο αυτές χώρες έγιναν παγκόσμιες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, “εξήγαγαν” τον Παρλαμενταρισμό μέσω των τοπικών οργάνων τους στις χώρες που ήλεγχαν, μεταξύ των οποίων και το άθλιο Νεοελληνικό Κράτος, που συγκροτήθηκε κάτω από καθεστώς Προστασίας μετά την μεγαλειώδη Επανάσταση του Εικοσιένα.
....
συνέχεια:
Περί Δημοκρατίας
20 Απριλίου 2009
ΟΤΑΝ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ...
Πως ο αδογμάτιστος στοχασμός
κατάντησε φλύαρη μεταφυσική
κι άνοιξε το δρόμο στο Χριστιανισμό
Oι φυσικοί Φιλόσοφοι θεωρούσαν ως επιστέγασμα των επινοήσεων, των θεωριών και των παρατηρήσεών τους τη διατύπωση φιλοσοφικών δοξασιών για γενικότερη ερμηνεία και κατανόηση του Κόσμου. Οι βάσεις όμως, όπου στηρίζονταν για τη διατύπωσή τους, ήταν οι έρευνες επί των φυσικών φαινομένων, για τις οποίες απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η άριστη γνώση των Μαθηματικών και των άλλων Θετικών Επιστημών. Όλοι ανεξαιρέτως οι Φυσικοί φιλόσοφοι εξ άλλου ήταν πρωτίστως πανεπιστήμονες.
Οι Φιλοσοφικές Σχολές από τον γ΄ αι. π.Χ. κι έπειτα όμως, με δεδομένες τις νέες πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες, που διαμορφώνονταν, επιχείρησαν κυρίως να επιλύσουν προβλήματα του κοινωνικού βίου εξοβελίζοντας τα Μαθηματικά, τα οποία θεωρούσαν άχρηστα. Αποκόπηκαν όμως έτσι από την κατανόηση της Φύσης, οπότε άρχισαν να εισάγουν σταδιακά στις θεωρίες τους στοιχεία μεταφυσικής.
Η Φιλοσοφία άρχισε να εκφυλίζεται κι οι –πλέον κατ’ όνομα– φιλόσοφοι αναλώνονταν σε φλυαρίες, ενώ στο τέλος κατέληξαν να ασχολούνται με το μυστικισμό κι έτσι άνοιξαν διάπλατο το δρόμο για τον τέλειο εκφυλισμό της με την τελική επικράτηση του Χριστιανισμού, οπότε η «Φιλοσοφία» κατάντησε θεραπαινίδα της Θεοκρατίας.
Πεποίθηση του Πλάτωνα ήταν, ότι τα Μαθηματικά, η Γεωμετρία και η Στερεομετρία, την οποία ανέπτυξε στον «Θεαίτητο», αποτελούν τις βάσεις, για να κατανοήσουμε την Φύση. Οι ιδέες και οι μορφές της Φύσης έχουν στον «Τίμαιο» μαθηματικό και πυθαγόρειο χαρακτήρα. Η ύλη βρίσκεται τακτοποιημένη σύμφωνα με μαθηματική νομοτέλεια.
http://freeinquiry.gr/
19 Απριλίου 2009
Χριστός ανέστη ; Ο Λεωνίδας ξανασταυρώνεται!
Και τον Λεωνίδα;
Όταν βρέθηκε το άψυχο κορμί του και το αναγνώρισε και ο Δημάρατος, διέταξε να
αποκεφαλιστεί το άψυχο κορμί του Λεωνίδα και το σώμα του να σταυρωθεί και να
καρφώσουν το κεφάλι του Λεωνίδα σε έναν πάσσαλο.
Ο Λεωνίδας σταυρώθηκε και αποκεφαλίστηκε για σένα, για μένα, για μας, για την ελευθερία της πατρίδος του, της πατρίδος μας, για τα ιδανικά της αρχαίας Ελλάδος τα οποία μέχρι σήμερα εμπλουτίζουν τον ελεύθερο κόσμο. Έδωσε την ζωή του όχι για κάποια αμφισβητούμενη σωτηρία, αλλά είναι Ασπίδα Σωτηρίας και παράδειγμα αυταπάρνησης στις γενιές που ακολουθούν.
Συγχαρητήρια στους χριστιανούς, συλλυπητήρια στους Έλληνες σε αυτούς που γνωρίζουν ότι σταυρώθηκε ο Ιησούς και δεν γνωρίζουν ότι και ο Λεωνίδας σταυρώθηκε και πράγματι πέθανε για μας και την ελευθερία του (τουλάχιστον) Ευρωπαϊκού κόσμου, και „καρφί δεν τους καίγεται“ για τον δικό του Τάφο, για την δική του σταύρωση.